FOTO | Lol! Sparta krijgt 'geschenk' van FC Twente: ''Bedankt''

( 9 reacties)
FOTO | Lol! Sparta krijgt 'geschenk' van FC Twente: ''Bedankt''

FC Twente werd afgelopen seizoen kampioen van de Keuken Kampioen Divisie, maar ook Sparta promoveerde via de play-offs naar de Eredivisie. De club uit Rotterdam kreeg een taart van de Tukkers met de tekst 'tot volgend seizoen'.

"Bedankt voor het geschenk", schreef Sparta vervolgens via Twitter, ongetwijfeld refererend aan de soap rondom Xandro Schenk. De centrumverdediger stond vorig jaar op het punt om bij de Kasteelclub aan de slag te gaan, maar uiteindelijk tekende hij bij FC Twente. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Jun 2019 om 15:08
    Je had beter Schenk moeten sturen en die taart zelf houden. Na jaren al het lekkers hebben weggegeven maar de troep gehouden wordt het tijd voor gezond beleid.
  • 5 Jun 2019 om 18:57
    • Quote van 5 Jun 2019 om 15:03
      Haha leuke actie, hadden ze niet holscher kunnen sturen i.p.v. die taart? ;)
    Ikzeg. Joske. Ik ben het helemaal met u eens wat holscher betreft, helaas is het de waarheid.
  • 5 Jun 2019 om 18:03
    • Quote van 5 Jun 2019 om 15:43
      Dat is het enigste wat hij goed heeft gezien. Schenk is een slechte verdediger die twente nooit had moeten halen.
    Misschien was het problem wel dat Schenk niet uit de koker van Ted kwam en daarom niet aan bod is gekomen? Voor de KKD leek me het een redelijke speler. Voor de ED, geen idee, niet genoeg gezien.
  • 5 Jun 2019 om 17:08
    • Quote van 5 Jun 2019 om 15:43
      Dat is het enigste wat hij goed heeft gezien. Schenk is een slechte verdediger die twente nooit had moeten halen.
    Dat was el Brazi.
  • 5 Jun 2019 om 16:42
    • Quote van 5 Jun 2019 om 15:43
      Dat is het enigste wat hij goed heeft gezien. Schenk is een slechte verdediger die twente nooit had moeten halen.
    Bullshit
  • 5 Jun 2019 om 16:26
    • Quote van 5 Jun 2019 om 15:43
      Dat is het enigste wat hij goed heeft gezien. Schenk is een slechte verdediger die twente nooit had moeten halen.
    Nou toen hij meespeelde kregen ze (bijna) geen tegendoelpunten !
  • 5 Jun 2019 om 15:43
    • Quote van 5 Jun 2019 om 15:36
      Jammer dat poesniks, het niet in de speler Schenk zag zitten !
    Dat is het enigste wat hij goed heeft gezien. Schenk is een slechte verdediger die twente nooit had moeten halen.
  • 5 Jun 2019 om 15:36
    Jammer dat poesniks, het niet in de speler Schenk zag zitten !
  • 5 Jun 2019 om 15:03
    Haha leuke actie, hadden ze niet holscher kunnen sturen i.p.v. die taart? ;)
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›