BREAKING | Verhaegh naar FC Twente: ''De beste keuze voor mij''

( 100 reacties)
BREAKING | Verhaegh naar FC Twente: ''De beste keuze voor mij''

FC Twente heeft woensdagavond een akkoord bereikt met de 35-jarige rechtsback Paul Verhaegh. De voormalig international tekent na de medische keuring voor één seizoen bij de Enschedese club. Verhaegh is blij met zijn terugkeer naar Nederland.

"Na bijna tien jaar in Duitsland te hebben gespeeld wilde ik graag terug naar Nederland", begint de 3-voudig international op de officiële clubsite van FC Twente. "Dat dit bij FC Twente gaat gebeuren daar ben ik blij om. Een mooie club met een indrukwekkende supportersschare."

Volgens de rechtsback gaf het eerste gesprek meteen al de doorslag. "Bij het eerste gesprek dat ik had met Ted van Leeuwen was het gevoel direct goed en was ik ervan overtuigd dat dit de beste keuze is voor mij. FC Twente is terug in de Eredivisie en ik hoop een mooie bijdrage te leveren aan een goed en succesvol seizoen", aldus de voormalig speler van FC Augsburg en VFL Wolfsburg.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Jun 2019 om 08:41
    • Quote van 7 Jun 2019 om 07:50
      In de 3 interviews had hij veel kritiek, ook op de internet organisatie. Niet slim, maar n.a. het ontslag heb ik hem niet op haatdragende uitspraken kunnen betrappen. Ook de afgelopen weaken niet. Daarom heb ik geen rancune kunnen ontdekken.
    Blind
  • 7 Jun 2019 om 07:50
    • Quote van 7 Jun 2019 om 07:16
      Lol, die interviews waren rancuneus als de pest. Tuurlijk is hij rancuneus, en zo gek is dat ook niet. Wat is er besproken bij zijn non-actief stelling dan? Iets met een zakje geld en niet in een kwaad daglicht zetten misschien? ;)
    In de 3 interviews had hij veel kritiek, ook op de internet organisatie. Niet slim, maar n.a. het ontslag heb ik hem niet op haatdragende uitspraken kunnen betrappen. Ook de afgelopen weaken niet. Daarom heb ik geen rancune kunnen ontdekken.
  • 7 Jun 2019 om 07:16
    • Quote van 7 Jun 2019 om 06:35
      Hoezo? Omdat hij zich 3 keer heeft laten gaan in interviews? Wat heeft hij daar later na ontslag over gezegd? Hij heeft de fouten erkend.... Ik heb hem niet op rancuneusheid kunnen betrappen....
    Lol, die interviews waren rancuneus als de pest. Tuurlijk is hij rancuneus, en zo gek is dat ook niet. Wat is er besproken bij zijn non-actief stelling dan? Iets met een zakje geld en niet in een kwaad daglicht zetten misschien? ;)
  • 7 Jun 2019 om 06:35
    • Quote van 6 Jun 2019 om 20:21
      Nou, ik kan me wat interviews herinneren (waaronder radio interview) die jouw romantische beeld aardig tegenspreken...
    Hoezo? Omdat hij zich 3 keer heeft laten gaan in interviews? Wat heeft hij daar later na ontslag over gezegd? Hij heeft de fouten erkend.... Ik heb hem niet op rancuneusheid kunnen betrappen....
  • 6 Jun 2019 om 20:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:36
      Dan moet je weten dat hij een "heer" is, altijd correct, wel een ego heeft....., ook "vecht" voor zijn positie...... maar niet rancuneus, hij zal het tegendeel nog wel bewijzen....
    Nou, ik kan me wat interviews herinneren (waaronder radio interview) die jouw romantische beeld aardig tegenspreken...
  • 6 Jun 2019 om 20:10
    • Quote van 6 Jun 2019 om 13:37
      Ja, ik ken hem al enkele jaren.
    Heb je sinds 2015 al eens met MP over voetbal gediscussieerd?
  • 6 Jun 2019 om 18:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:13
      Pusic is door FC Twente, met name TvL, tot op het bot beledigd en vernederd. Hij zal elke gelegenheid gebruiken om de club een hak te zetten, dat zijn gewoon de gevolgen.
    Hahaha, denk dat Pusic inderdaad gedacht heeft: laat ik Twente eens flink pijn doen en Thijs Veldhuis uit de jeugdopleiding wegkapen. Wat een gelul, als AZ een jeugdspeler hier wil weghalen dan moeten ze met een bod komen die Twente acceptabel vind, klaar. Pusic heeft daar als assistent helemaal niets mee te maken. Wat een verstand...
  • 6 Jun 2019 om 16:53
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:36
      Dan moet je weten dat hij een "heer" is, altijd correct, wel een ego heeft....., ook "vecht" voor zijn positie...... maar niet rancuneus, hij zal het tegendeel nog wel bewijzen....
    Niets menselijks is mij vreemd.
  • 6 Jun 2019 om 16:36
    • Quote van 6 Jun 2019 om 13:37
      Ja, ik ken hem al enkele jaren.
    Dan moet je weten dat hij een "heer" is, altijd correct, wel een ego heeft....., ook "vecht" voor zijn positie...... maar niet rancuneus, hij zal het tegendeel nog wel bewijzen....
  • 6 Jun 2019 om 13:37
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:46
      TvL heeft MP gehaald, MP heeft de doelstelling gehaald en voelt zich in de steek gelaten door TvL, Echter heeft hijzelf ook fouten gemaakt in relatie tot TvL, die hij ook erkend heeft. Jouw statement "Hij zal elke gelegenheid gebruiken om de club een hak te zetten", klopt niet, ken je hem.....? Hij is n.l. niet rancuneus....
    Ja, ik ken hem al enkele jaren.
  • 6 Jun 2019 om 12:48
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:33
      Dan nog is Pusic enorm hypocriet ANS. In zijn tijd bij FC Twente nooit naar, en bij de jeugd gekeken. Nu ineens staat hij weer in de schaduw van een trainer, en gaat hij roven bij de jeugd van FC Twente?


      Ik hoop dat Leon hem helemaal af maakt middels de media.
    Weet je zeker dat het klopt wat je schrijft? MP zit n.l. zo niet in elkaar..... Hij wil hooguit door prestaties laten zien, dat het ontslag niet terecht is. Marino hypocriet? Ken je hem?
  • 6 Jun 2019 om 12:46
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:13
      Pusic is door FC Twente, met name TvL, tot op het bot beledigd en vernederd. Hij zal elke gelegenheid gebruiken om de club een hak te zetten, dat zijn gewoon de gevolgen.
    TvL heeft MP gehaald, MP heeft de doelstelling gehaald en voelt zich in de steek gelaten door TvL, Echter heeft hijzelf ook fouten gemaakt in relatie tot TvL, die hij ook erkend heeft. Jouw statement "Hij zal elke gelegenheid gebruiken om de club een hak te zetten", klopt niet, ken je hem.....? Hij is n.l. niet rancuneus....
  • 6 Jun 2019 om 12:38
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:33
      Verschillende gasten spelen hier toch ook continu op de man Scorpio? Ted dit, Ted zo , Ted dictator, is dat niet op de man spelen?
    Ik heb het over je medeforumleden met de grond gelijk maken. Laat dat achterwege. Ook al ben je het met een mening niet eens dan hoef je niet persoonlijk te maken. We weten je mening en die wordt gerespecteerd. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn maar mekaar gewoon in de waarde laten en normaal discussieren is toch niet teveel gevraagd. Hou het gezellig. Tis maar voetbal en we hebben er toch geen invloed op. Wij zijn de toeschouwers niet meer en niet minder!
  • 6 Jun 2019 om 12:35
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:29
      Ik weet alle in en outs niet, maar als de werksituatie zo verstoord is, en de klik er niet is, en dan ook nog eens door een groot aantal dragende spelers bekritiseerd worden over je tactische en technische know how , en elke week een elftal zien voetballen dat met angst speelt in de KKD, dan mag je als trainer ook wel enige zelfkritiek hebben. Maar dat heeft hij absoluut niet.
    Je bent nog niet wakker. We zijn gepromoveerd hoor. Dragende spelers? hahahahaha man hou op. Het is de KKD, niets meer en niets minder. Dingen groter maken dan ze zijn is ook 1 van je sterkte eigenschappen. De KKD stelt niets voor. Dit jaar gaan we zien waartoe de Ted en de nieuwe staf toe in staat zijn. Als we dit jaar goed doorkomen dan, en daar zullen echt wel kutwedstrijden tussenzitten krijg ik weer een beetje vertrouwen. Nu nog veel te vroeg voor. Je kunt dingen niet afdwingen zoals jij graag wilt zien. Er staat veel te veel op het spel om zomaar wat te doen. Pusic heeft de doelstelling bereikt. Een jaar eeder dan men ingecalculeerd had. Geweldig toch. Heeft heel wat geld opgeleverd voor de club!
  • 6 Jun 2019 om 12:34
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:33
      Dan nog is Pusic enorm hypocriet ANS. In zijn tijd bij FC Twente nooit naar, en bij de jeugd gekeken. Nu ineens staat hij weer in de schaduw van een trainer, en gaat hij roven bij de jeugd van FC Twente?


      Ik hoop dat Leon hem helemaal af maakt middels de media.
    En niet alleen Leo ook de Snor op tv
  • 6 Jun 2019 om 12:33
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:13
      Pusic is door FC Twente, met name TvL, tot op het bot beledigd en vernederd. Hij zal elke gelegenheid gebruiken om de club een hak te zetten, dat zijn gewoon de gevolgen.
    Dan nog is Pusic enorm hypocriet ANS. In zijn tijd bij FC Twente nooit naar, en bij de jeugd gekeken. Nu ineens staat hij weer in de schaduw van een trainer, en gaat hij roven bij de jeugd van FC Twente?


    Ik hoop dat Leon hem helemaal af maakt middels de media.
  • 6 Jun 2019 om 12:33
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:24
      aub Ja Die, geloof je deze rancune tegenover Pusic nu echt zelf?
      En hou eens op, op de man te spelen. Geef je mening maar laat anderen in de waarde aub!
    Verschillende gasten spelen hier toch ook continu op de man Scorpio? Ted dit, Ted zo , Ted dictator, is dat niet op de man spelen?
  • 6 Jun 2019 om 12:29
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:13
      Pusic is door FC Twente, met name TvL, tot op het bot beledigd en vernederd. Hij zal elke gelegenheid gebruiken om de club een hak te zetten, dat zijn gewoon de gevolgen.
    Ik weet alle in en outs niet, maar als de werksituatie zo verstoord is, en de klik er niet is, en dan ook nog eens door een groot aantal dragende spelers bekritiseerd worden over je tactische en technische know how , en elke week een elftal zien voetballen dat met angst speelt in de KKD, dan mag je als trainer ook wel enige zelfkritiek hebben. Maar dat heeft hij absoluut niet.
  • 6 Jun 2019 om 12:24
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:23
      En dan lullen met zijn neppe emotie, ik hou van deze club, ik hou van jullie......nou nou echt toneelstuk van de drama opleiding van een of andere universiteit op de Balkan. Dat heb je met veel Kroaten beetje schijnheilige types terwijl Serven juist het tegenovergestelde zijn. Ik noem het een Balkan show die hij opvoerde met valse emotie....
    aub Ja Die, geloof je deze rancune tegenover Pusic nu echt zelf?
    En hou eens op, op de man te spelen. Geef je mening maar laat anderen in de waarde aub!
  • 6 Jun 2019 om 12:23
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:18
      Geef hem geen ongelijk.
    En dan lullen met zijn neppe emotie, ik hou van deze club, ik hou van jullie......nou nou echt toneelstuk van de drama opleiding van een of andere universiteit op de Balkan. Dat heb je met veel Kroaten beetje schijnheilige types terwijl Serven juist het tegenovergestelde zijn. Ik noem het een Balkan show die hij opvoerde met valse emotie....
  • 6 Jun 2019 om 12:18
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:01
      Ik denk dat Pusic hier ook nog wel eens de hand in kan hebben, hier jeugd geen kansen geven en bij AZ een wit voetje halen door ze te wijzen op dit talent .
    Geef hem geen ongelijk.
  • 6 Jun 2019 om 12:13
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:01
      Ik denk dat Pusic hier ook nog wel eens de hand in kan hebben, hier jeugd geen kansen geven en bij AZ een wit voetje halen door ze te wijzen op dit talent .
    Pusic is door FC Twente, met name TvL, tot op het bot beledigd en vernederd. Hij zal elke gelegenheid gebruiken om de club een hak te zetten, dat zijn gewoon de gevolgen.
  • 6 Jun 2019 om 12:04
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:11
      Je lijkt wel zijn zaakwaarnemer. Elke willekeurige Tukker zou dit niet willen. Munsterman zou in deze situatie helemaal gek worden.
    Munsterman had die zaakwaarnemer de 2de ring afgedonderd haha.
  • 6 Jun 2019 om 11:01
    Ik denk dat Pusic hier ook nog wel eens de hand in kan hebben, hier jeugd geen kansen geven en bij AZ een wit voetje halen door ze te wijzen op dit talent .
  • 6 Jun 2019 om 10:22
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:18
      Dus wij als supporters moeten veel geld vragen of hem aan het buitenland verkopen?
      Ik praat vanuit de opmerking dat wij als supporters hier halt toe moeten roepen. De macht licht niet bij de supporters. De clubleiding moet er alles aan doen om zo'n speler te behouden. Maar als een speler echt weg wil, dan gaat die weg. Een contract in de voetbalwereld zegt me totaal niks.
    Zoals ik al zei, ben jij zijn zaakwaarnemer? Die hele Wagelaar is vergif voor onze club. Lapswans is het.
  • 6 Jun 2019 om 10:18
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:36
      Papa Veldhuis is net zo gek,en Wagelaar is gif voor de club,en wij niks te willen is onzin,hij heeft een contract,dus flink wat geld vragen en als hij echt weg wil aan het buitenland verkopen,levert meer op.
    Dus wij als supporters moeten veel geld vragen of hem aan het buitenland verkopen?
    Ik praat vanuit de opmerking dat wij als supporters hier halt toe moeten roepen. De macht licht niet bij de supporters. De clubleiding moet er alles aan doen om zo'n speler te behouden. Maar als een speler echt weg wil, dan gaat die weg. Een contract in de voetbalwereld zegt me totaal niks.
  • 6 Jun 2019 om 09:47
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:36
      Papa Veldhuis is net zo gek,en Wagelaar is gif voor de club,en wij niks te willen is onzin,hij heeft een contract,dus flink wat geld vragen en als hij echt weg wil aan het buitenland verkopen,levert meer op.
    Zo is dat Ep......
  • 6 Jun 2019 om 09:36
    • Quote van 6 Jun 2019 om 08:44
      Wij hebben niks te willen. Zo zit de voetbal wereld in elkaar.
      Zelfs bij Ajax zie je talenten vertrekken.
    Papa Veldhuis is net zo gek,en Wagelaar is gif voor de club,en wij niks te willen is onzin,hij heeft een contract,dus flink wat geld vragen en als hij echt weg wil aan het buitenland verkopen,levert meer op.
  • 6 Jun 2019 om 09:25
    • Quote van 6 Jun 2019 om 08:29
      Ikzeg. Zo als ik mee kreeg heeft hij een contract tot 2021. We zullen nu inderdaad op moeten staan en zorgen dat onze jeugd bij ons blijft en nu moet het niet gekker worden dat deze talent weg gehaald wordt.
    +100 De toekomst van onze club!
  • 6 Jun 2019 om 09:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 06:10
      Deze info is een beetje summier. Kan je geen pagina van Wikipedia kopiëren? Dan weet ik iig over wie weet het hebben.
    Royston Ricky Drenthe (Rotterdam, 8 april 1987) is een Nederlands profvoetballer van Surinaamse afkomst die bij voorkeur op het middenveld speelt. Drenthe was in de jaren 2000 een zeer beloftevolle voetballer bij Feyenoord en vervolgens bij Real Madrid, maar kende vanaf 2010 een roerige loopbaan bij diverse clubs in respectievelijk Spanje, Engeland, Rusland, Turkije en de Verenigde Arabische Emiraten. In 2017 beëindigde hij zijn carrière in het betaald voetbal en begon een loopbaan als rapper. In juli 2018 tekende hij een contract voor één jaar bij Sparta Rotterdam. Drenthe kwam éénmaal uit voor het Nederlands voetbalelftal.
  • 6 Jun 2019 om 09:11
    • Quote van 6 Jun 2019 om 08:44
      Wij hebben niks te willen. Zo zit de voetbal wereld in elkaar.
      Zelfs bij Ajax zie je talenten vertrekken.
    Je lijkt wel zijn zaakwaarnemer. Elke willekeurige Tukker zou dit niet willen. Munsterman zou in deze situatie helemaal gek worden.
  • 6 Jun 2019 om 08:47
    • Quote van 6 Jun 2019 om 08:44
      Wij hebben niks te willen. Zo zit de voetbal wereld in elkaar.
      Zelfs bij Ajax zie je talenten vertrekken.
    Klopt. Zo zit het nu eenmaal in elkaar.
  • 6 Jun 2019 om 08:44
    • Quote van 6 Jun 2019 om 08:00
      AZ wil dus Thijs Velthuis. Wij moeten nu als supporters van onze club op gaan staan en dit een halt toe roepen. Dit zijn de talenten die onze club toekomstig bestendig kunnen maken. Makelaar Rene Wagelaar moet hierin meewerken en dit voor Twente gunnen om zijn Pupil in Enschede verder te laten ontwikkelen. Wij als supporters moeten in actie komen tegen dit soort verkoop van Jonge talenten. Er moet een statement gemaakt worden, we zijn het zat!
    Wij hebben niks te willen. Zo zit de voetbal wereld in elkaar.
    Zelfs bij Ajax zie je talenten vertrekken.
  • 6 Jun 2019 om 08:29
    Ikzeg. Zo als ik mee kreeg heeft hij een contract tot 2021. We zullen nu inderdaad op moeten staan en zorgen dat onze jeugd bij ons blijft en nu moet het niet gekker worden dat deze talent weg gehaald wordt.
  • 6 Jun 2019 om 08:25
    Ikzeg. Ik heet u van harte welkom bij ons fctwente. En wens u succes en plezier en sterkte toe.
  • 6 Jun 2019 om 08:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 08:00
      AZ wil dus Thijs Velthuis. Wij moeten nu als supporters van onze club op gaan staan en dit een halt toe roepen. Dit zijn de talenten die onze club toekomstig bestendig kunnen maken. Makelaar Rene Wagelaar moet hierin meewerken en dit voor Twente gunnen om zijn Pupil in Enschede verder te laten ontwikkelen. Wij als supporters moeten in actie komen tegen dit soort verkoop van Jonge talenten. Er moet een statement gemaakt worden, we zijn het zat!
    Krijg juist een beetje het idee dat die Wagelaar iedereen uit zijn 'stal' bij Twente weg wil hebben
  • 6 Jun 2019 om 08:15
    • Quote van 6 Jun 2019 om 07:19
      Heeft nog een contract tot 2020. Az zou dan met een transfersom moeten komen. Hij gaat de voorbereiding in met de eerste selectie van twente. Dus waarschijnlijk blijft hij hierdoor.
    Hij heeft een contract tot 01.07.2021
  • 6 Jun 2019 om 08:00
    AZ wil dus Thijs Velthuis. Wij moeten nu als supporters van onze club op gaan staan en dit een halt toe roepen. Dit zijn de talenten die onze club toekomstig bestendig kunnen maken. Makelaar Rene Wagelaar moet hierin meewerken en dit voor Twente gunnen om zijn Pupil in Enschede verder te laten ontwikkelen. Wij als supporters moeten in actie komen tegen dit soort verkoop van Jonge talenten. Er moet een statement gemaakt worden, we zijn het zat!
  • 6 Jun 2019 om 07:38
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:04
      Ik hoop echt niet dat ricardinho blijft. Was vorig seizoen toch echt een van de zwakkere spelers in het elftal.
    Eens, maar het is puur kijkende naar leeftijd/ervaring. Het jaar voordat hij naar Twente kwam is hij door zijn teamgenoten gekozen als beste speler van het seizoen, bij Oxford United. Hij heeft afgelopen seizoen verdedigend aardig wat steken laten vallen. Wel een harde werker, voor wat het waard is...
  • 6 Jun 2019 om 07:29
    • Quote van 6 Jun 2019 om 07:27
      Om Thijs Velthuis
    Kan die jongen geen ongelijk geven, jeugd krijgt idd weinig kansen.
  • 6 Jun 2019 om 07:27
    • Quote van 6 Jun 2019 om 07:20
      Om wie gaat het? Ik heb het even gemist
    Om Thijs Velthuis
  • 6 Jun 2019 om 07:20
    • Quote van 6 Jun 2019 om 07:19
      Heeft nog een contract tot 2020. Az zou dan met een transfersom moeten komen. Hij gaat de voorbereiding in met de eerste selectie van twente. Dus waarschijnlijk blijft hij hierdoor.
    Om wie gaat het? Ik heb het even gemist
  • 6 Jun 2019 om 07:19
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:43
      AZ wil groot talent van Twente overnemen.Jeugd krijgt weinig kans en daarom wil hij weg.Jammer als talenten van FCT weglopen. TvL wilde toch kapitaal op het veld krijgen om door te verkopen?
    Heeft nog een contract tot 2020. Az zou dan met een transfersom moeten komen. Hij gaat de voorbereiding in met de eerste selectie van twente. Dus waarschijnlijk blijft hij hierdoor.
  • 6 Jun 2019 om 06:45
    Ik ben heel blij met Paul Verhaegh, maar ik snap echt niet waarom ze Ricardinho lanher hier willen houden. Vind hem echt slecht
  • 6 Jun 2019 om 06:41
    Zo, dat is fijn wakker worden. Welkom Paul!
  • 6 Jun 2019 om 06:33
    Als die fit is en blijft hebben we hier een super aanwinst. Welkom Paul
  • 6 Jun 2019 om 06:10
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:31
      Wisselspeler van Sparta. No thanks.
    Deze info is een beetje summier. Kan je geen pagina van Wikipedia kopiëren? Dan weet ik iig over wie weet het hebben.
  • 6 Jun 2019 om 02:43
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:17
      Niet mee eens verhage ,bije ,brama, aitor ,vuckich, boere (samen met jari wat prima ging in een 4-4-2 eerlijk is eerlijk) ramatoe ,schenk, nacho om maar een paar te noemen kan zo nowt op de rest komen teveel grolsch gehad op feestje ;)
    Aub geen Jari en Boere meer, dat doet toch zeer aan de ogen , totaal niet balvast, geen techniek, geen snelheid , belangrijkste scoren lukt ze straks in de eredivisie helemaal niet. Strik er om en op zoek naar een goede spits.
  • 6 Jun 2019 om 01:41
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:52
      Wie dan?
    Thijs Velthuis
  • 6 Jun 2019 om 00:59
    Mooie mentor voor van der Lely
  • 6 Jun 2019 om 00:52
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:43
      AZ wil groot talent van Twente overnemen.Jeugd krijgt weinig kans en daarom wil hij weg.Jammer als talenten van FCT weglopen. TvL wilde toch kapitaal op het veld krijgen om door te verkopen?
    Wie dan?
  • 6 Jun 2019 om 00:45
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:43
      AZ wil groot talent van Twente overnemen.Jeugd krijgt weinig kans en daarom wil hij weg.Jammer als talenten van FCT weglopen. TvL wilde toch kapitaal op het veld krijgen om door te verkopen?
    AZ is een Nederlandse betaaldvoetbalclub uit Alkmaar en de Zaanstreek, Noord-Holland en speelt haar thuiswedstrijden in het AFAS Stadion te Alkmaar. AZ, een afkorting voor Alkmaar Zaanstreek-combinatie, ontstond in 1967 uit een fusie tussen Alkmaar '54 en FC Zaanstreek. Het woord combinatie in de naam liet men al snel varen en ook de toevoeging '67 is sinds 1986 uit de naam verdwenen. Net als tussen juli 1976 en juni 1982 hoort de club sinds seizoen 2004/2005 opnieuw bij de (sub)top van Nederland. Sinds 1998 speelt de tweevoudig landskampioen onafgebroken in de Eredivisie. Bron: Wikipedia
  • 6 Jun 2019 om 00:43
    AZ wil groot talent van Twente overnemen.Jeugd krijgt weinig kans en daarom wil hij weg.Jammer als talenten van FCT weglopen. TvL wilde toch kapitaal op het veld krijgen om door te verkopen?
  • 6 Jun 2019 om 00:31
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:30
      Nu royston Drenthe ophalen. en de achterhoede is compleet.
    Wisselspeler van Sparta. No thanks.
  • 6 Jun 2019 om 00:30
    Nu royston Drenthe ophalen. en de achterhoede is compleet.
  • 6 Jun 2019 om 00:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:17
      Niet mee eens verhage ,bije ,brama, aitor ,vuckich, boere (samen met jari wat prima ging in een 4-4-2 eerlijk is eerlijk) ramatoe ,schenk, nacho om maar een paar te noemen kan zo nowt op de rest komen teveel grolsch gehad op feestje ;)
    Dat je veel bier gehad hebt valt te zien....
  • 6 Jun 2019 om 00:17
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:08
      Nog 9 spelers te gaan. :)
    Niet mee eens verhage ,bije ,brama, aitor ,vuckich, boere (samen met jari wat prima ging in een 4-4-2 eerlijk is eerlijk) ramatoe ,schenk, nacho om maar een paar te noemen kan zo nowt op de rest komen teveel grolsch gehad op feestje ;)
  • 6 Jun 2019 om 00:12
    Als hij top fit is zegt leeftijd geen reet ene cannavaro speelde op zijn 40ste nog in Italië en stak er met kop en schouder bovenuit
  • 6 Jun 2019 om 00:01
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:28
      Beetje korte termijn denken. Misschien dat hij nog een jaar mee kan, maar voor de toekomst heb je hier niets aan. Misschien kan hij, samen met Brama, de staf een beetje adviseren.
    Kort of niet, Tedjen heeft het mooi geflikt vent. Valt je vies tegen als Tedjen basher......of niet?


    Overleven is het credo aankomend seizoen, daarna weer omhoog kijken. Inderdaad heb je dan in eerste instantie iemand voor de korte termijn nodig. Wie weet kan hij na dit seizoen nog prima mee en tekent hij per jaar bij. Dat is goed beleid voeren imo wanneer het gaat om 'ervaren' spelers.
  • 5 Jun 2019 om 23:48
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:28
      Beetje korte termijn denken. Misschien dat hij nog een jaar mee kan, maar voor de toekomst heb je hier niets aan. Misschien kan hij, samen met Brama, de staf een beetje adviseren.
    Zonder korte termijn geen lange termijn. We zijn er nog niet. Het gaat om de balans. Een combinatie van jong en oud. Prima speler voor de ervaring.
  • 5 Jun 2019 om 23:44
    Top
  • 5 Jun 2019 om 23:36
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:28
      Beetje korte termijn denken. Misschien dat hij nog een jaar mee kan, maar voor de toekomst heb je hier niets aan. Misschien kan hij, samen met Brama, de staf een beetje adviseren.
    Ik zat op jou domme opmerking te wachten, en je bent zo voorspelbaar. Zie dat je echt zielig gedraagt? Prima werk van Ted.
  • 5 Jun 2019 om 23:36
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:03
      Dat is wel heel lang contact!
    Hahaha goed ingespeeld op de titel. Mooi dat iemand ook nog serieus op in gaat.
  • 5 Jun 2019 om 23:34
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:28
      Beetje korte termijn denken. Misschien dat hij nog een jaar mee kan, maar voor de toekomst heb je hier niets aan. Misschien kan hij, samen met Brama, de staf een beetje adviseren.
    Juist aankomend jaar is (wederom) van levensbelang. Zet een goed elftal neer dat presteert en de volgende stap is dat je kan doorselecteren/beter worden. Ik zie op VZ ook al iemand roepen dat we niks aan hem kunnen verdienen. Alsof we elk jaar 11 spelers moeten verkopen. Lijkt me niet. Ongemerkt kunnen we wel eens heel veel verdienen aan deze transfer.
  • 5 Jun 2019 om 23:30
    Wordt wel een sterke verdediging met Verhaagh, Julio, Bijen en nog in te vullen linksback. Ik hoop wel dat ze Verhaagh niet te veel diep laten gaan gezien zijn leeftijd.
  • 5 Jun 2019 om 23:28
    Beetje korte termijn denken. Misschien dat hij nog een jaar mee kan, maar voor de toekomst heb je hier niets aan. Misschien kan hij, samen met Brama, de staf een beetje adviseren.
  • 5 Jun 2019 om 23:26
    It's Paultje Verhaegh, it's Paultje Verhaegh!
    Destijds werd het Ronnie Stam, al was Verhaegh toen mss wel een betere optie. Welkom Paul!
  • 5 Jun 2019 om 23:25
    Lucas Piazon en Giorgi Chanturia (ook oud Vitesse) zijn ook zeer welkom.
  • 5 Jun 2019 om 23:19
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:17
      Wat een dom gelul zeg!!! Je mag je handen dichtknijpen met een speler als dit in onze situatie. Man man .....
    Eens, volgend jaar handhaven is hardstikke belangrijk en daar kun je hem uitstekend bij gebruiken
  • 5 Jun 2019 om 23:17
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:14
      Zo is dat pik...het kumt wah good. Keep the faith in Tedjen. ;)
    100%
  • 5 Jun 2019 om 23:17
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:13
      Pff moet niet met zulke spelers komen.. levert niks meer op.
    Wat een dom gelul zeg!!! Je mag je handen dichtknijpen met een speler als dit in onze situatie. Man man .....
  • 5 Jun 2019 om 23:16
    Toch wel een teken van hoe goed tedje bezig is als ook zulke spelers die toch een goeie carriere hebben voor onze fc kiezen
  • 5 Jun 2019 om 23:15
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:13
      Pff moet niet met zulke spelers komen.. levert niks meer op.
    Levert wel degelijk iets op. Jonge verdedigers kunnen nog heel veel van zo'n kerel leren. Dat is ook heel veel waard....
  • 5 Jun 2019 om 23:14
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:04
      Ik hoop echt niet dat ricardinho blijft. Was vorig seizoen toch echt een van de zwakkere spelers in het elftal.
    Moet gewoon een goede linksback erbij komen. Ricardinho misschien als backup.
  • 5 Jun 2019 om 23:14
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:09
      Ja nu doorschakelen middenveld aanval maar denk dat Ted dat prima doet. Komt wa goed.
    Zo is dat pik...het kumt wah good. Keep the faith in Tedjen. ;)
  • 5 Jun 2019 om 23:14
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:13
      Pff moet niet met zulke spelers komen.. levert niks meer op.
    Eerst maar eens handhaven of niet? Edit: Plus indirect kunnen ze ontzettend veel opleveren
  • 5 Jun 2019 om 23:13
    Pff moet niet met zulke spelers komen.. levert niks meer op.
  • 5 Jun 2019 om 23:13
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:02
      Helemaal top. Enorm veel ervaring en is nog top fit.
    Top reactie van jou ANS....eerlijk is eerlijk. Dat heeft Tedjen mooi geflikt voor ons Twente!
  • 5 Jun 2019 om 23:12
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:08
      Nog 9 spelers te gaan. :)
    4 aanvallers, 3 middenvelders en 2 verdedigers te gaan.
  • 5 Jun 2019 om 23:11
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:02
      Helemaal top. Enorm veel ervaring en is nog top fit.
    Mee eens Ans. Nu nog een goede linksback en de verdediging staat
  • 5 Jun 2019 om 23:09
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:06
      Verhaegh , Nacho erachter , rechterkant in de verdediging is goed genoeg voor de middenmoot .
    Ja nu doorschakelen middenveld aanval maar denk dat Ted dat prima doet. Komt wa goed.
  • 5 Jun 2019 om 23:08
    Nog 9 spelers te gaan. :)
  • 5 Jun 2019 om 23:06
    Goed nieuws. Welkom Paul.
  • 5 Jun 2019 om 23:06
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:05
      Is al 35 he. Je weet niet of hij na dit seizoen nog 1 seizoen kan spelen. Dus 1 jaar is vrij logisch.
    Een eenjarig contRact kan ik begrijpen. ;)
  • 5 Jun 2019 om 23:06
    Verhaegh , Nacho erachter , rechterkant in de verdediging is goed genoeg voor de middenmoot .
  • 5 Jun 2019 om 23:05
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:03
      Dat is wel heel lang contact!
    Is al 35 he. Je weet niet of hij na dit seizoen nog 1 seizoen kan spelen. Dus 1 jaar is vrij logisch.
  • 5 Jun 2019 om 23:04
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:03
      Eindelijk gelukt. Al een jaar of vijf wordt zijn naam genoemd als mogelijke aanwinst en als wens van (een groot aantal) supporters. Misschien nog een echt ervaren spits erbij dan hebben genoeg spelers op leeftijd bij Twente, zeker als Ricardinho ook blijft.
    Dan zal Coelho ook wel komen haha. Geintje natuurlijk. Mooi dat we deze ervaren speler er bij hebben. Er zullen denk ik veel jonge gasten volgen die wel een extra mentor kunnen gebruiken als Brama het niet helemaal meer vol houdt.
  • 5 Jun 2019 om 23:04
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:03
      Eindelijk gelukt. Al een jaar of vijf wordt zijn naam genoemd als mogelijke aanwinst en als wens van (een groot aantal) supporters. Misschien nog een echt ervaren spits erbij dan hebben genoeg spelers op leeftijd bij Twente, zeker als Ricardinho ook blijft.
    Ik hoop echt niet dat ricardinho blijft. Was vorig seizoen toch echt een van de zwakkere spelers in het elftal.
  • 5 Jun 2019 om 23:03
    Dat is wel heel lang contact!
  • 5 Jun 2019 om 23:03
    Eindelijk gelukt. Al een jaar of vijf wordt zijn naam genoemd als mogelijke aanwinst en als wens van (een groot aantal) supporters. Misschien nog een echt ervaren spits erbij dan hebben genoeg spelers op leeftijd bij Twente, zeker als Ricardinho ook blijft.
  • 5 Jun 2019 om 23:02
    Helemaal top. Enorm veel ervaring en is nog top fit.
  • 5 Jun 2019 om 22:59
    jaaaaaaaaaaaa een verdediger met inzicht en kan jonge spelers helpen om beter te worden
  • 5 Jun 2019 om 22:59
    Van leeuwen geeft in het stukje op de site aan dat mensen als brama, Ricardinho en Verhaegh van onschatbare waarde zijn voor Twente met hun ervaring. Ricardinho zal dus ook echt wel blijven... Verhaegh lijkt me niet verkeerd!
  • 5 Jun 2019 om 22:59
    Prima! Blij ermee :)
  • 5 Jun 2019 om 22:59
    Ik heb vertrouwen in Ted, goede aanwinst! Ga zo door Ted.
  • 5 Jun 2019 om 22:58
    Top!!! Ga zo door Ted
  • 5 Jun 2019 om 22:58
    Alleen leeftijd?
  • 5 Jun 2019 om 22:58
    Die kan nog goed mee.
  • 5 Jun 2019 om 22:58
    Oale backs volgend jaar
  • 5 Jun 2019 om 22:56
    Goede aanwinst. Dat doet die ted toch weer goed.