Van Leeuwen dolblij: ''Als zo'n kans zich voordoet, geen twijfels''

( 64 reacties)
Van Leeuwen dolblij: ''Als zo'n kans zich voordoet, geen twijfels''

FC Twente contracteerde woensdagavond rechtsback Paul Verhaegh. De verdediger komt voor één seizoen over. Al erkent technisch directeur Ted van Leeuwen dat er mogelijkheden liggen voor de toekomst. De directeur is in zijn nopjes. 

"Als zich de kans voordoet een speler van het kaliber Paul Verhaegh binnen te halen, dient een club van ons formaat niet te twijfelen. Hij mag 35 zijn, maar hij ziet er strakker en gespierder uit dan vijftien jaar geleden toen ik hem voor het eerst contracteerde", begint Van Leeuwen op de clubkanalen. "Paul is de superprof die alles uit zijn carrière gehaald heeft. Een voorbeeld. Altijd voorop in de strijd, nooit een training overslaan en hij kan nog goed voetballen ook. Een speler met een enorme drive, elke wedstrijd, elke training."

Volgens Van Leeuwen heeft vooral de ervaring een grote rol gespeeld. "Voor ons jonge team zijn spelers als Wout Brama, Ricardinho en Paul Verhaegh natuurlijk van grote waarde. Paul heeft niet voor het geld gekozen, maar voor het project. Hij vindt het leuk wat we hier in Twente aan het opbouwen zijn en wil daaraan graag zijn steentje bijdragen."

"We hebben het er nog wel even over gehad, Dat de cirkel nu rond is. Het is een leuke bijkomstigheid dat we na al die jaren in Enschede samenkomen. Dat Paul voor maar een jaar heeft getekend wil niets zeggen. We kijken van jaar tot jaar hoe Paul zich fysiek en mentaal voelt en hoe de club erin staat. Misschien speelt hij nog wel jaren in het shirt van FC Twente", aldus de technisch directeur.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Jun 2019 om 16:36
    • Quote van 6 Jun 2019 om 14:48
      Je kent ted duidelijk niet het is een grote hork niks symathieks aan en voor twente alleen maar een lastpost...
    Wat een dom gepraat weer, Ted is denk ik gewoon in bepaalde opzichten best bikkelhard en dat is maar goed ook. Een lapzwans als JvH dat moet je willen, dan hadden we de selectie nu compleet gehad zeker weten, maar vraag niet waar mee. En dan had hij dat talent wat AZ wil hebben allang op de fiets weg gebracht voor 40€. Ga zo door Ted.
  • 7 Jun 2019 om 15:39
    • Quote van 7 Jun 2019 om 15:36
      Was sarcastisch...
    Hoewel ik het eigenlijk ironisch vind.
  • 7 Jun 2019 om 15:36
    • Quote van 6 Jun 2019 om 15:46
      Graag... Generaal anaal at your service
    Was sarcastisch...
  • 6 Jun 2019 om 18:07
    • Quote van 6 Jun 2019 om 14:48
      Je kent ted duidelijk niet het is een grote hork niks symathieks aan en voor twente alleen maar een lastpost...
    We hebben niet allemaal een sociaal en extravert karakter. Daar kan Ted weinig aan doen.
  • 6 Jun 2019 om 18:04
    • Quote van 6 Jun 2019 om 14:48
      Je kent ted duidelijk niet het is een grote hork niks symathieks aan en voor twente alleen maar een lastpost...
    Je bedoelt dat hij een "mannetjesputter" is, die zich het kaas niet van het brood laat eten? Precies hoe een TD moet zijn..... zeker met een klein budget....
  • 6 Jun 2019 om 15:46
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:38
      Mag ik je complimenteren voor je gebruikersnaam?
    Graag... Generaal anaal at your service
  • 6 Jun 2019 om 14:50
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:44
      Toch loopt hij jou er 3 keer eruit.
    Laat maar komen wint nooit ben erg gemeen en gehaaid...
  • 6 Jun 2019 om 14:48
    • Quote van 6 Jun 2019 om 13:09
      We mochten volgens velen ook niets kwaads zeggen over Pusic toch? Nou ik vind dat Ted het ook prima doet nu, ik heb vertrouwen in hem. En vraag je is af waarom al die pro Pusic mensen, zo weinig konden horen over het zeer matige en zwakke spel onder Pusic in de KKD. Dat vind ik vreemd .
    Je kent ted duidelijk niet het is een grote hork niks symathieks aan en voor twente alleen maar een lastpost...
  • 6 Jun 2019 om 13:09
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:15
      Vind je dit zelf nou geen sneue reactie? Over affikken gesproken, als er toch 1 op dit forum is die mensen affikt, dan ben jij dat wel. Alleen niemand mag iets kwaads over Ted zeggen. Wat heeft die man, en wat heb jij met hem? Vreemd, vreemd, vreemd.
    We mochten volgens velen ook niets kwaads zeggen over Pusic toch? Nou ik vind dat Ted het ook prima doet nu, ik heb vertrouwen in hem. En vraag je is af waarom al die pro Pusic mensen, zo weinig konden horen over het zeer matige en zwakke spel onder Pusic in de KKD. Dat vind ik vreemd .
  • 6 Jun 2019 om 13:03
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:02
      We gaan het zien. Eerst zien dan geloven. Dat je er een goed gevoel bij hebt zegt helemaal niets na jaren wanbeleid van de club! Ted heeft geluk dat die op het juiste moment instapt en dat er niets te verliezen is. Dit jaar wordt het jaar van de waarheid voor Ted. Als hij en zijn staf er een team van kunnen maken met goed voetbal zonder geouwehoer en gezeur dan krijgt die van mij de credits. Nu nog veel te vroeg voor!
    En wat dacht je van FC Twente dan? Heeft de club geen geluk dan Tedjen in wilde stappen als TD? Ted kon heel veel verliezen, want hij had het naar zijn zin bij Esbjerg fB....
  • 6 Jun 2019 om 12:02
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:55
      Welke waarheid is hard Scorpio, en waar zeg ik dat nu ineens alles koek en ei is? Ik heb gezegd dat ik een goed gevoel heb bij de handelswijze van Tedjen....nog wel. Op basis daarvan schenk ik hem vertrouwen. Welke 'waarheid' kun je dan aantonen....of is het opnieuw een hersenspinsel van jou en Ss-supporter, en wat zijn de (betaalbare) alternatieven?


      Ik weet dat ik geen serieuze antwoorden van je hoef te verwachten omdat dat te lastig voor jou is, en dus zal ik dat dan ook niet doen.
    We gaan het zien. Eerst zien dan geloven. Dat je er een goed gevoel bij hebt zegt helemaal niets na jaren wanbeleid van de club! Ted heeft geluk dat die op het juiste moment instapt en dat er niets te verliezen is. Dit jaar wordt het jaar van de waarheid voor Ted. Als hij en zijn staf er een team van kunnen maken met goed voetbal zonder geouwehoer en gezeur dan krijgt die van mij de credits. Nu nog veel te vroeg voor!
  • 6 Jun 2019 om 11:55
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:33
      Zoals gewoonlijk lul je weer uit je dikke teen. Man, man wat kun jij sprookjes vertellen. Als er iemand complotten ziet ben jij het wel. De waarheid is hard. We gaan het zien hoe alles verder verloopt. We zijn er nog lang niet, ook al wil jij doen overkomen dat alles nu koek en ei is!
    Welke waarheid is hard Scorpio, en waar zeg ik dat nu ineens alles koek en ei is? Ik heb gezegd dat ik een goed gevoel heb bij de handelswijze van Tedjen....nog wel. Op basis daarvan schenk ik hem vertrouwen. Welke 'waarheid' kun je dan aantonen....of is het opnieuw een hersenspinsel van jou en Ss-supporter, en wat zijn de (betaalbare) alternatieven?


    Ik weet dat ik geen serieuze antwoorden van je hoef te verwachten omdat dat te lastig voor jou is, en dus zal ik dat dan ook niet doen.
  • 6 Jun 2019 om 11:33
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:29
      Tedjen is mijn bron binnen FC Twente....nou goed? ;)


      Waar het om gaat Red..... : Ss-supporter zag en ziet over een complot in. Tedjen vanaf day one affikken, vervolgens zeggen dat je niet (ver)oordeelt, maar wel blind achter Anske en BAM aanhobbelen omdat hem dat zo uit kwam inzake het (ver)oordelen van en over Tedjen.


      Anske heeft klasse getoond door het aantrekken van Verhaegh te prijzen. Dan toon je ballen Red..... Ss-supporter heeft daar echter moeite mee. Hobbelt wel achter Anske aan inzake zijn bashen van Tedjen, maar fikt Anske evengoed af wanneer hem dat uitkomt.


      Ook jij gaat nog het ware gezicht van Ss-supporter zien, evenals het ware gezicht van Scorpio. Als je het mij vraagt, dan is dat één en dezelfde persoon....of zij kennen elkaar van de PAAZ......
    Zoals gewoonlijk lul je weer uit je dikke teen. Man, man wat kun jij sprookjes vertellen. Als er iemand complotten ziet ben jij het wel. De waarheid is hard. We gaan het zien hoe alles verder verloopt. We zijn er nog lang niet, ook al wil jij doen overkomen dat alles nu koek en ei is!
  • 6 Jun 2019 om 11:29
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:15
      Vind je dit zelf nou geen sneue reactie? Over affikken gesproken, als er toch 1 op dit forum is die mensen affikt, dan ben jij dat wel. Alleen niemand mag iets kwaads over Ted zeggen. Wat heeft die man, en wat heb jij met hem? Vreemd, vreemd, vreemd.
    Tedjen is mijn bron binnen FC Twente....nou goed? ;)


    Waar het om gaat Red..... : Ss-supporter zag en ziet over een complot in. Tedjen vanaf day one affikken, vervolgens zeggen dat je niet (ver)oordeelt, maar wel blind achter Anske en BAM aanhobbelen omdat hem dat zo uit kwam inzake het (ver)oordelen van en over Tedjen.


    Anske heeft klasse getoond door het aantrekken van Verhaegh te prijzen. Dan toon je ballen Red..... Ss-supporter heeft daar echter moeite mee. Hobbelt wel achter Anske aan inzake zijn bashen van Tedjen, maar fikt Anske evengoed af wanneer hem dat uitkomt.


    Ook jij gaat nog het ware gezicht van Ss-supporter zien, evenals het ware gezicht van Scorpio. Als je het mij vraagt, dan is dat één en dezelfde persoon....of zij kennen elkaar van de PAAZ......
  • 6 Jun 2019 om 11:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:11
      Nee Scorpio ik kan ook vandaag heel normaal reageren, maar deze gast blijft maar doorgaan, met zijn complot theorieën en dat dit geen beste aanwinst is, dan denk ik gewoon nu is het klaar jij bent hier alleen nog maar om alles wat Ted doet af te zeiken, terwijl deze speler gewoon een goede aanwinst is voor onze club. Als Twente zelfs ik noem maar even een naam Berghuis b.v dan nog zou hij commentaar hebben Op Ted en de TS. Dan denk ik kap daar gewoon mee is een goede aanwinst voor ons, voor hem weer te lullen over agovvv en Vitesse clan. Hou op Scorpio dit ventje is overgefrustereerd.
    Ik weet het niet, hij geeft gewoon zijn mening. Misschien heeft die wel gelijk, misschien niet. Maak me er niet zo druk om en maak het ook niet persoonlijk. Een Berghuis is ook weggegaan bij FC Twente omdat die niet serieus genomen werd. FC Twente is wel heel makkelijk in mensen laten vallen vind je niet?
  • 6 Jun 2019 om 11:11
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:57
      Slecht geslapen Ja Die? Gisteren deed je het zo goed en hielt je het netjes. Knap van je dat je het een halve dag hebt volgehouden!
    Nee Scorpio ik kan ook vandaag heel normaal reageren, maar deze gast blijft maar doorgaan, met zijn complot theorieën en dat dit geen beste aanwinst is, dan denk ik gewoon nu is het klaar jij bent hier alleen nog maar om alles wat Ted doet af te zeiken, terwijl deze speler gewoon een goede aanwinst is voor onze club. Als Twente zelfs ik noem maar even een naam Berghuis b.v dan nog zou hij commentaar hebben Op Ted en de TS. Dan denk ik kap daar gewoon mee is een goede aanwinst voor ons, voor hem weer te lullen over agovvv en Vitesse clan. Hou op Scorpio dit ventje is overgefrustereerd.
  • 6 Jun 2019 om 10:57
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:50
      Flikker toch op debiel met je achterlijke opmerkingen, ik heb gisteren de hele dag normaal op jou gereageerd dat is afgelopen nu!!! Jij bent echt een zwaar zielig gedrocht, elke ding of wat er ook gebeurt zul jij afkraken, en zo vreselijk dom om dit soort reacties er neer te zetten. Ik henb een advies voor jou, doe je jaarkaart weg, en koop een jaarkaart van AZ , waar de door jou geadoreeerde Pusic werk, en je bent het proto type van een AZ supporter. Retteketet AZ, dat past helemaal bij jou, ga daar lekker heen en deze mooi club links liggen, want jij hebt geen gevoel bij Twente, nee hè hebt gevoelens bij Pusic. Dus zou zeggen rot lekker die kant op, en laat Ted en de rest hier wat moois opbouwen zonder een figuur als jou, wat nu zul je wraak blijven nemen op de TS, door alle aankopen onderuit te halen, zo zielig je bent echt niet meer te helpen . Donder aub op bij onze mooie club.
    Slecht geslapen Ja Die? Gisteren deed je het zo goed en hielt je het netjes. Knap van je dat je het een halve dag hebt volgehouden!
  • 6 Jun 2019 om 10:50
    • Quote van 6 Jun 2019 om 05:48
      Het lijkt langzamerhand een AGOVV of Vitesse reünie te worden. Valt er nog meer uit zijn tijd daar te halen?
    Flikker toch op debiel met je achterlijke opmerkingen, ik heb gisteren de hele dag normaal op jou gereageerd dat is afgelopen nu!!! Jij bent echt een zwaar zielig gedrocht, elke ding of wat er ook gebeurt zul jij afkraken, en zo vreselijk dom om dit soort reacties er neer te zetten. Ik henb een advies voor jou, doe je jaarkaart weg, en koop een jaarkaart van AZ , waar de door jou geadoreeerde Pusic werk, en je bent het proto type van een AZ supporter. Retteketet AZ, dat past helemaal bij jou, ga daar lekker heen en deze mooi club links liggen, want jij hebt geen gevoel bij Twente, nee hè hebt gevoelens bij Pusic. Dus zou zeggen rot lekker die kant op, en laat Ted en de rest hier wat moois opbouwen zonder een figuur als jou, wat nu zul je wraak blijven nemen op de TS, door alle aankopen onderuit te halen, zo zielig je bent echt niet meer te helpen . Donder aub op bij onze mooie club.
  • 6 Jun 2019 om 10:44
    • Quote van 6 Jun 2019 om 08:23
      Is ook niet moeilijk hé TC? ;-) Om te voorspellen dat ze met spelers in gesprek zijn en dat ze bezig zijn om spelers aan te trekken. Maargoed in mijn ogen is Tedje goed bezig en ben zeer benieuw waar hij nog meer mee op de proppen komt. Over Paul kunnen we kort zijn. Uitstekende versterking met zijn ervaring!
    Helemaal waar
  • 6 Jun 2019 om 10:15
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:07
      Tedjen heeft het toch mooi geflikt vent. Valt je vies tegen als Tedjen basher......of niet? De frustratie druipt van je posts af, je kunt Tedjen niet affikken en veroordelen.....heerlijk......
    Vind je dit zelf nou geen sneue reactie? Over affikken gesproken, als er toch 1 op dit forum is die mensen affikt, dan ben jij dat wel. Alleen niemand mag iets kwaads over Ted zeggen. Wat heeft die man, en wat heb jij met hem? Vreemd, vreemd, vreemd.
  • 6 Jun 2019 om 10:15
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:10
      Wat een onzin vergeleken met de verwende jeugdvoetballers heb je dit soort spelers heel hard nodig!!!
    Eerst zien dan geloven!
    Het is allemaal lang leve de lol beleid. Of het allemaal gaat lopen en klikken is de vraag. Mooie ambitie van Ted en hij heeft in de situatie waarin FC Twente zit ook de macht. Of die FC Twente echt structureel weer terug gaat brengen daar waar we horen is een vraag en zal in de loop van de tijd duidelijk worden. Om nu alles te zien als geweldig vind ik na jaren wanbeleid een beetje te vroeg!
  • 6 Jun 2019 om 10:13
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:10
      Wat een onzin vergeleken met de verwende jeugdvoetballers heb je dit soort spelers heel hard nodig!!!
    Helemaal mee eens! Die verwende spelers zoals Mbappe wil je ook niet in je team hebben!!!
  • 6 Jun 2019 om 10:10
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:36
      Kan lekker de ziekenboeg versterken. Zo langzaam dat hij samen met ricardino aan alle kanten voorbij wordt gelopen.
    Wat een onzin vergeleken met de verwende jeugdvoetballers heb je dit soort spelers heel hard nodig!!!
  • 6 Jun 2019 om 09:55
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:52
      Levert straks veel transferwaarde op. Citrofiel ook weer blij......:-) :-) :-)
    Niet zo raar praten en provoceren Scorpio. Neem je tabletje even in, dat had allang gemoeten.....en ga even liggen zodat het beter werkt......
  • 6 Jun 2019 om 09:54
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:53
      Dat zal een fatsig iemand nooit toegeven.


      Daarnaast is Verhaegh topfit. Niet voor niets wilden meerdere clubs hem ook hebben. Ik vermoed dat gebruiker twente1965 eigenlijk een Heraclied is in schaapskleren, en dat hij jaloers is. ;)
    Eens, wat een eikelig en zuur figuur is die gozer toch.
  • 6 Jun 2019 om 09:53
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:44
      Toch loopt hij jou er 3 keer eruit.
    Dat zal een fatsig iemand nooit toegeven.


    Daarnaast is Verhaegh topfit. Niet voor niets wilden meerdere clubs hem ook hebben. Ik vermoed dat gebruiker twente1965 eigenlijk een Heraclied is in schaapskleren, en dat hij jaloers is. ;)
  • 6 Jun 2019 om 09:52
    Levert straks veel transferwaarde op. Citrofiel ook weer blij......:-) :-) :-)
  • 6 Jun 2019 om 09:44
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:36
      Kan lekker de ziekenboeg versterken. Zo langzaam dat hij samen met ricardino aan alle kanten voorbij wordt gelopen.
    Toch loopt hij jou er 3 keer eruit.
  • 6 Jun 2019 om 09:42
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:36
      Kan lekker de ziekenboeg versterken. Zo langzaam dat hij samen met ricardino aan alle kanten voorbij wordt gelopen.
    DOE VERDOMME IS EVEN LIEF
  • 6 Jun 2019 om 09:42
    • Quote van 6 Jun 2019 om 09:36
      Kan lekker de ziekenboeg versterken. Zo langzaam dat hij samen met ricardino aan alle kanten voorbij wordt gelopen.
    TJONGE JONGE JONGE JONGE
  • 6 Jun 2019 om 09:36
    • Quote van 6 Jun 2019 om 08:33
      Ikzeg. Dit is zeker een aanrader en een met veel ervaring die wij met onze jonge team zeker nodig hebben. Ikzeg. Welkom bij ons fctwente.
    Kan lekker de ziekenboeg versterken. Zo langzaam dat hij samen met ricardino aan alle kanten voorbij wordt gelopen.
  • 6 Jun 2019 om 09:33
    • Quote van 6 Jun 2019 om 08:13
      Huntelaar
    Dan kunnen we misschien wel meedoen aan de 35+ competitie
  • 6 Jun 2019 om 09:07
    • Quote van 6 Jun 2019 om 05:48
      Het lijkt langzamerhand een AGOVV of Vitesse reünie te worden. Valt er nog meer uit zijn tijd daar te halen?
    Tedjen heeft het toch mooi geflikt vent. Valt je vies tegen als Tedjen basher......of niet? De frustratie druipt van je posts af, je kunt Tedjen niet affikken en veroordelen.....heerlijk......
  • 6 Jun 2019 om 09:01
    Ricardinho weg en Thijs Velthuis vasthouden. Liever een jeugdige speler die Leers van zijn fouten dan een oude rot die niet van zijn fouten heeft geleerd.
  • 6 Jun 2019 om 08:33
    Ikzeg. Dit is zeker een aanrader en een met veel ervaring die wij met onze jonge team zeker nodig hebben. Ikzeg. Welkom bij ons fctwente.
  • 6 Jun 2019 om 08:23
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:11
      Ik had eerlijk gezegd geen twijfels. Ik ontving steeds info dat Tedjen (weer) met de zaakwaarnemer gesprekken had, en heb dat ook gedeeld hier.


      Maar goed, dat terzijde....hier wordt ik blij van...heel blij. 1 brok ervaring en hij kan volgens mijn info nog steeds mee in de eredivisie.


      Welkom Paul. :)
    Is ook niet moeilijk hé TC? ;-) Om te voorspellen dat ze met spelers in gesprek zijn en dat ze bezig zijn om spelers aan te trekken. Maargoed in mijn ogen is Tedje goed bezig en ben zeer benieuw waar hij nog meer mee op de proppen komt. Over Paul kunnen we kort zijn. Uitstekende versterking met zijn ervaring!
  • 6 Jun 2019 om 08:13
    • Quote van 6 Jun 2019 om 06:12
      Dries Martens, Nacer Chadli.....en voor volgend jaar Peter Bosch
    Huntelaar
  • 6 Jun 2019 om 07:24
    • Quote van 6 Jun 2019 om 07:00
      Ted zegt; ervaring zoals Brama, RICHARD en Verhaegh. Ga er dan maar vanuit dat richardje komt
    Ervaring? Eagles thuis ...
  • 6 Jun 2019 om 07:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 07:00
      Ted zegt; ervaring zoals Brama, RICHARD en Verhaegh. Ga er dan maar vanuit dat richardje komt
    Richardje komt niet, Ricardinho is al en kan zijn aflopende contract verlengen. Als Ted puur voor ervaring kiest op basis van leeftijd dan is Ricardinho zeker een ervaren speler die Ted wil behouden. Kan me niet voorstellen dat er veel interesse voor hem is, wellicht uit Brazilië en ziet hij het zitten om daarnaartoe te gaan. Afgelopen seizoen vond ik hem niet geweldig. Het seizoen daarvoor is hij door zijn teamgenoten gekozen als beste speler van het seizoen, hij zou dus wat moeten kunnen,of het niveau was daar erg laag...
  • 6 Jun 2019 om 07:16
    • Quote van 6 Jun 2019 om 07:00
      Ted zegt; ervaring zoals Brama, RICHARD en Verhaegh. Ga er dan maar vanuit dat richardje komt
    Jup, jammer genoeg wel. Veelste traag en verdedigend niet sterk genoeg, maarja hij heeft wel ervaring....
  • 6 Jun 2019 om 07:00
    Ted zegt; ervaring zoals Brama, RICHARD en Verhaegh. Ga er dan maar vanuit dat richardje komt
  • 6 Jun 2019 om 06:51
    • Quote van 6 Jun 2019 om 05:48
      Het lijkt langzamerhand een AGOVV of Vitesse reünie te worden. Valt er nog meer uit zijn tijd daar te halen?
    Dikke janktablet.
  • 6 Jun 2019 om 06:12
    • Quote van 6 Jun 2019 om 05:48
      Het lijkt langzamerhand een AGOVV of Vitesse reünie te worden. Valt er nog meer uit zijn tijd daar te halen?
    Dries Martens, Nacer Chadli.....en voor volgend jaar Peter Bosch
  • 6 Jun 2019 om 05:49
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:17
      Geen dank, graag gedaan. Voor volgende week staan weer 2 gesprekken gepland....afwachten maar weer wat Tedjen uit zijn hoed tovert. ;)
    Net zo als jij uit je dikke duim......
  • 6 Jun 2019 om 05:48
    Het lijkt langzamerhand een AGOVV of Vitesse reünie te worden. Valt er nog meer uit zijn tijd daar te halen?
  • 6 Jun 2019 om 00:38
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:11
      Bedankt voor je info TC !
    Mag ik je complimenteren voor je gebruikersnaam?
  • 6 Jun 2019 om 00:35
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:23
      Was sarcastisch...
    Mag ook....geen probleem. ;)
  • 6 Jun 2019 om 00:29
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:28
      Nu drenthe van sparta en geen ricardinho, en de achterhoede staat er.
    Hoop dat dit sarcasme is
  • 6 Jun 2019 om 00:28
    Nu drenthe van sparta en geen ricardinho, en de achterhoede staat er.
  • 6 Jun 2019 om 00:23
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:17
      Geen dank, graag gedaan. Voor volgende week staan weer 2 gesprekken gepland....afwachten maar weer wat Tedjen uit zijn hoed tovert. ;)
    Was sarcastisch...
  • 6 Jun 2019 om 00:17
    • Quote van 6 Jun 2019 om 00:11
      Bedankt voor je info TC !
    Geen dank, graag gedaan. Voor volgende week staan weer 2 gesprekken gepland....afwachten maar weer wat Tedjen uit zijn hoed tovert. ;)
  • 6 Jun 2019 om 00:11
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:57
      Neuh, ik ben gewoon heel erg blij.....jij niet Red.....?


      Eenieder is vrij om te geloven wat ik deel. Een paar mensen waarderen mijn info, anderen niet.....no problem. ;)
    Bedankt voor je info TC !
  • 6 Jun 2019 om 00:02
    Ik ben met iedere aanwinst blij. Ook al zijn ze op leeftijd. Ik ga er van uit dat de TS er kijk op heeft, in ieder geval meer dan ik heb. Ik zal dan ook nooit een eigen speler afbranden. Wat ik wel grappig vind dat bij een hoop mensen welke zich voorheen altijd negatief over Twente uitlieten nu in een keer alles Hosanna is. Ik ben daar op zich blij mee hoor, maar het slaat nu wel heel erg door. En op. Ik hoop alleen dat men dit ook het hele jaar vast kunnen houden. En dat het Verhaegh niet zo vergaat als bv een Jos Hooiveld. Jos werd op het laatst ook helemaal neergesabeld door alle Hosanna-juichers van nu. We gaan het zien dit jaar. Ik heb er vertrouwen in, maar dat heb ik alle jaren al gehad. Ook al valt het uiteindelijke resultaat wel eens tegen. Je staat zowel in goede als slechte tijden achter je spelers en TS.
  • 5 Jun 2019 om 23:57
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:52
      Probeer je nou serieus je gelijk te halen?
    Neuh, ik ben gewoon heel erg blij.....jij niet Red.....?


    Eenieder is vrij om te geloven wat ik deel. Een paar mensen waarderen mijn info, anderen niet.....no problem. ;)
  • 5 Jun 2019 om 23:52
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:11
      Ik had eerlijk gezegd geen twijfels. Ik ontving steeds info dat Tedjen (weer) met de zaakwaarnemer gesprekken had, en heb dat ook gedeeld hier.


      Maar goed, dat terzijde....hier wordt ik blij van...heel blij. 1 brok ervaring en hij kan volgens mijn info nog steeds mee in de eredivisie.


      Welkom Paul. :)
    Probeer je nou serieus je gelijk te halen?
  • 5 Jun 2019 om 23:50
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:49
      Misschien voor de kleedkamer, weet verder niet wat Ricardinho voor type is in de omgang met andere spelers. Misschien kan hij van waarde zijn voor jonge gastjes of zo , wat voetbal betreft zie ik niet meer een grote rol voor hem weggelegd. Maar kan op andere manier wel belangrijk zijn. Who knows.....
    Hoop ik. Hij is aardig druistig in uitverdedigen. Dat wordt in de eredivisie gelijk afgestraft.
  • 5 Jun 2019 om 23:49
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:29
      Blij met Verhaegh, minder blij met het feit dat Ted zegt dat Ricardinho van grote waarde is. Die zal dan inderdaad wel blijven. Dat zou onbegrijpelijk zijn...
    Misschien voor de kleedkamer, weet verder niet wat Ricardinho voor type is in de omgang met andere spelers. Misschien kan hij van waarde zijn voor jonge gastjes of zo , wat voetbal betreft zie ik niet meer een grote rol voor hem weggelegd. Maar kan op andere manier wel belangrijk zijn. Who knows.....
  • 5 Jun 2019 om 23:41
    Goed gedaan Ted!
  • 5 Jun 2019 om 23:29
    Blij met Verhaegh, minder blij met het feit dat Ted zegt dat Ricardinho van grote waarde is. Die zal dan inderdaad wel blijven. Dat zou onbegrijpelijk zijn...
  • 5 Jun 2019 om 23:20
    Nu nog Ricardinho lozen ondanks het commentaar van Ted. Zet er maar een jeugdspeler bij, want de rest van de verdediging is nu wel ingevuld...als ze blijven
  • 5 Jun 2019 om 23:15
    Complimenten veur Ted.
  • 5 Jun 2019 om 23:11
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:08
      Vergeet ook niet dat Heerenveen, Groningen, Vitesse en az ook interesse hadden. Dat heeft tedje toch goed gedaan.
    Ik had eerlijk gezegd geen twijfels. Ik ontving steeds info dat Tedjen (weer) met de zaakwaarnemer gesprekken had, en heb dat ook gedeeld hier.


    Maar goed, dat terzijde....hier wordt ik blij van...heel blij. 1 brok ervaring en hij kan volgens mijn info nog steeds mee in de eredivisie.


    Welkom Paul. :)
  • 5 Jun 2019 om 23:08
    • Quote van 5 Jun 2019 om 23:05
      Goed bezig Tedjen. Ervaren speler, en zoals gedacht is het Tedjen gelukt om hem hierheen te halen.....

      Ik ben er blij mee. :)
    Vergeet ook niet dat Heerenveen, Groningen, Vitesse en az ook interesse hadden. Dat heeft tedje toch goed gedaan.
  • 5 Jun 2019 om 23:05
    Goed bezig Tedjen. Ervaren speler, en zoals gedacht is het Tedjen gelukt om hem hierheen te halen.....

    Ik ben er blij mee. :)