'FC Twente dreigt 'pareltje van jeugdacademie' kwijt te raken'

( 75 reacties)
'FC Twente dreigt 'pareltje van jeugdacademie' kwijt te raken'

Tijs Velthuis staat hoog op het verlanglijstje van AZ, zo weet de Telegraaf te melden. De club uit Alkmaar heeft zich bij FC Twente gemeld om de 17-jarige verdediger, die nog een contract heeft tot medio 2021, over te nemen. 

Telegraaf-verslaggever Jeroen Kapteijns noemt de jeugdinternational 'één van de pareltjes van de jeugdacademie' en ook bij de Tukkers zijn ze vol lof over de ontwikkeling van Velthuis, die de potentie heeft om (minimaal) het eerste elftal te halen. 

Eerder deze week werd al bekend dat Bram Marsman mogelijk gaat vertrekken. Het talent van FC Twente Onder 16 staat in de nadrukkelijke belangstelling van Wolverhampton Wanderers, waardoor hij zijn loopbaan zou kunnen vervolgen in Engeland.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Jun 2019 om 18:09
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:20
      uhm?zuig je dit uit je duim,is een hele vriendelijke en beleefde speler staat je altijd te woord..was altijd basis en niet ernaast door mentaliteit problemen .loopt niet naast zijn schoenen.het is bekent dat grote technische voetballers vrij moeilijk te begrijpen zijn maar laten wel hun voeten spreken dat is de enige wat telt in de voetballerij de rest tel niet en heeft helemaal niks met mentaliteit te maken.ze leven gewoon in een hele andere zone dan jij en ik..
    Zou niet de "voetbalmentaliteit" bedoeld worden? Dat heeft niets met omgangsvormen te maken?
  • 6 Jun 2019 om 18:06
    Zolang Tedje er is stroomt niemand door. Ik zou helemaal stoppen met die jeugdopleiding.
  • 6 Jun 2019 om 17:20
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:16
      Fernandez moet zich schamen,kan heel goed voetballen,mentaliteitsprobleem,zit in het hoofd niet goed,jammer, misschien dat hij het nu begrijpt.
    uhm?zuig je dit uit je duim,is een hele vriendelijke en beleefde speler staat je altijd te woord..was altijd basis en niet ernaast door mentaliteit problemen .loopt niet naast zijn schoenen.het is bekent dat grote technische voetballers vrij moeilijk te begrijpen zijn maar laten wel hun voeten spreken dat is de enige wat telt in de voetballerij de rest tel niet en heeft helemaal niks met mentaliteit te maken.ze leven gewoon in een hele andere zone dan jij en ik..
  • 6 Jun 2019 om 16:38
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:16
      Fernandez moet zich schamen,kan heel goed voetballen,mentaliteitsprobleem,zit in het hoofd niet goed,jammer, misschien dat hij het nu begrijpt.
    Dat is "creatieve spelers" niet vreemd......
  • 6 Jun 2019 om 16:16
    • Quote van 6 Jun 2019 om 15:44
      lijk me sterk dat twente fernandez laat gaan die kan men goed gebruiken in de aanvals linie .rap,technisch was de grote technische talent en smaakmaker van jong die bijna betrokken was aan alle doelpunten met zijn technische drive,dan zal ik het wel willen weten op wat voor gronden.niet op zijn voetbal kwaliteiten alvast.als dat zo zou zijn is het vreemd kan nergens iets op vinden.doorliep jong met 1 vinger in de neus.een speler waarvoor mensen naar de stadion gaan,
    Fernandez moet zich schamen,kan heel goed voetballen,mentaliteitsprobleem,zit in het hoofd niet goed,jammer, misschien dat hij het nu begrijpt.
  • 6 Jun 2019 om 16:16
    • Quote van 6 Jun 2019 om 15:44
      lijk me sterk dat twente fernandez laat gaan die kan men goed gebruiken in de aanvals linie .rap,technisch was de grote technische talent en smaakmaker van jong die bijna betrokken was aan alle doelpunten met zijn technische drive,dan zal ik het wel willen weten op wat voor gronden.niet op zijn voetbal kwaliteiten alvast.als dat zo zou zijn is het vreemd kan nergens iets op vinden.doorliep jong met 1 vinger in de neus.een speler waarvoor mensen naar de stadion gaan,
    Fernandez moet zich schamen,kan heel goed voetballen,mentaliteitsprobleem,zit in het hoofd niet goed,jammer, misschien dat hij het nu begrijpt.
  • 6 Jun 2019 om 16:16
    • Quote van 6 Jun 2019 om 15:44
      lijk me sterk dat twente fernandez laat gaan die kan men goed gebruiken in de aanvals linie .rap,technisch was de grote technische talent en smaakmaker van jong die bijna betrokken was aan alle doelpunten met zijn technische drive,dan zal ik het wel willen weten op wat voor gronden.niet op zijn voetbal kwaliteiten alvast.als dat zo zou zijn is het vreemd kan nergens iets op vinden.doorliep jong met 1 vinger in de neus.een speler waarvoor mensen naar de stadion gaan,
    Fernandez moet zich schamen,kan heel goed voetballen,mentaliteitsprobleem,zit in het hoofd niet goed,jammer, misschien dat hij het nu begrijpt.
  • 6 Jun 2019 om 16:12
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:42
      Thijs Veldhuis, van der gouw, Taha, van leeuwen, trotman en Jesse Bosch gaan de voorbereiding in met het 1e elftal. Mats wieffer zit defenetief bij het 1e elftal. Frimann, Felix en fernandez mogen vertrekken. Al snap ik dat van fernandez niet, kan toch best aardig voetballen.
    Hoe zit het met sluiter en madi? Afgelopen seizoen meerdere malen meegetraind met het 1e!
  • 6 Jun 2019 om 15:44
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:42
      Thijs Veldhuis, van der gouw, Taha, van leeuwen, trotman en Jesse Bosch gaan de voorbereiding in met het 1e elftal. Mats wieffer zit defenetief bij het 1e elftal. Frimann, Felix en fernandez mogen vertrekken. Al snap ik dat van fernandez niet, kan toch best aardig voetballen.
    lijk me sterk dat twente fernandez laat gaan die kan men goed gebruiken in de aanvals linie .rap,technisch was de grote technische talent en smaakmaker van jong die bijna betrokken was aan alle doelpunten met zijn technische drive,dan zal ik het wel willen weten op wat voor gronden.niet op zijn voetbal kwaliteiten alvast.als dat zo zou zijn is het vreemd kan nergens iets op vinden.doorliep jong met 1 vinger in de neus.een speler waarvoor mensen naar de stadion gaan,
  • 6 Jun 2019 om 14:41
    Pareltjes ajb vast houden
  • 6 Jun 2019 om 13:13
    • Quote van 6 Jun 2019 om 13:12
      Wat is er met Maher dan? Is er nieuws over Maher? Gemist!:-);-)
    hahahaha!
  • 6 Jun 2019 om 13:12
    • Quote van 6 Jun 2019 om 13:08
      Ik heb niets tegen je en jij gelukkig niets tegen mij. We kennen mekaar ook helemaal niet. Ik ga gewoon af op de mening die iemand geeft en daar reageer ik op en jij ook en iedereen hier. We weten dat je een kort lontje hebt en dat je dan je emoties laat gaan. Allemaal heel menselijk. Als je die emoties een beetje onder controle krijgt zul je merken dat het allemaal veel gezelliger wordt hier en blijft. We hoeven toch niet te schelden en mekaar voor alles en nog wat uit te maken. Levert ons niets op. We hopen allemaal het beste voor FC Twente. Gewoon lekker jezelf blijven zonder al dat gescheld en op de man spelen. Dan haken ze af en blijf je zelf met die ellende zitten. Ook als je aangevallen wordt, laat gaan blijf je mening verkondigen op een normale manier. Als je er samen dan niet uitkomt, helaas pindakaas. Genoeg onderwerpen om verder over te praten hier. Bijvoorbeeld over Maher.....:-) :-)
    Wat is er met Maher dan? Is er nieuws over Maher? Gemist!:-);-)
  • 6 Jun 2019 om 13:10
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:42
      Mee eens! Sommigen doen net of de wereld vergaat als ze ergens niet mee eens zijn. Niet normaal meer. hahahaha
    Inderdaad ze doen net alsof dit forum van levensbelang is.
  • 6 Jun 2019 om 13:08
    • Quote van 6 Jun 2019 om 13:00
      Ik kan Scorpio soms ook wel schieten, en hij baalt ook geregeld behoorlijk van mij, maar een ding moet ik hem wel nageven hij blijft normaal reageren, ook al ben ik het niet eens met zijn gedram, en zo is hij het absoluut vaak oneens met mijn gedram. Maar heb in ieder geval wel respect dat hij de discussie niet uit de weg gaat. En ik heb een kort lontje ja weet ik maar dat ben ik helaas, mijn grammatica is shit, weet ik maar boeit me echt niet. Maar er zijn er enkelen die je daar op af willen rekenen, gisteren ook hele normale discussie gevoerd met Scorpio, maar er zijn er ook enkele waar ik bar weinig van kan hebben. Maar dat is een forum.
    Ik heb niets tegen je en jij gelukkig niets tegen mij. We kennen mekaar ook helemaal niet. Ik ga gewoon af op de mening die iemand geeft en daar reageer ik op en jij ook en iedereen hier. We weten dat je een kort lontje hebt en dat je dan je emoties laat gaan. Allemaal heel menselijk. Als je die emoties een beetje onder controle krijgt zul je merken dat het allemaal veel gezelliger wordt hier en blijft. We hoeven toch niet te schelden en mekaar voor alles en nog wat uit te maken. Levert ons niets op. We hopen allemaal het beste voor FC Twente. Gewoon lekker jezelf blijven zonder al dat gescheld en op de man spelen. Dan haken ze af en blijf je zelf met die ellende zitten. Ook als je aangevallen wordt, laat gaan blijf je mening verkondigen op een normale manier. Als je er samen dan niet uitkomt, helaas pindakaas. Genoeg onderwerpen om verder over te praten hier. Bijvoorbeeld over Maher.....:-) :-)
  • 6 Jun 2019 om 13:03
    Ikzeg. Dit zou echt maar ook echt doodzonde zijn. Maar als deze jonge knaap nu al zijn zinnen kan zetten om met een contract tot 2021 weg te willen. Is er helaas geen houden meer aan. Ikzeg. Dan moet je hem laten gaan ook al is dit doodzonde. Ik ben er nog steeds stuk van dat iedereen onze club gaat verlaten om dat rot geld. En zit het een maal bij hem in zijn hoofd Da laten gaan.
  • 6 Jun 2019 om 13:00
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:42
      Mee eens! Sommigen doen net of de wereld vergaat als ze ergens niet mee eens zijn. Niet normaal meer. hahahaha
    Ik kan Scorpio soms ook wel schieten, en hij baalt ook geregeld behoorlijk van mij, maar een ding moet ik hem wel nageven hij blijft normaal reageren, ook al ben ik het niet eens met zijn gedram, en zo is hij het absoluut vaak oneens met mijn gedram. Maar heb in ieder geval wel respect dat hij de discussie niet uit de weg gaat. En ik heb een kort lontje ja weet ik maar dat ben ik helaas, mijn grammatica is shit, weet ik maar boeit me echt niet. Maar er zijn er enkelen die je daar op af willen rekenen, gisteren ook hele normale discussie gevoerd met Scorpio, maar er zijn er ook enkele waar ik bar weinig van kan hebben. Maar dat is een forum.
  • 6 Jun 2019 om 12:58
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:11
      En dat foet hij dan goed, dan heeft Pusic Twente niet kampioen gemaakt maar Ted. Dan moet je Ted ook de credits geven voor het kampioenschap en niet Pusic. Maar het zit jou gewoon niet lekker dat Ted met redelijke spelers op de proppen komt, dat doet je gewoon zeer hè?
    Hahahahaha

    +100 pik....top reactie!
  • 6 Jun 2019 om 12:58
    Tijs Velthuis is de nieuwe Matthijs de Ligt. FC Twente moet gewoon 30 miljoen vragen. Zijn we ook in 1 klap van de schulden af.
  • 6 Jun 2019 om 12:56
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:07
      Vraag je vriendje Ted maar eens hoe het zit. Pusic voerde enkel opdrachten uit wat betreft opstelling. Er is er maar 1 die alles bepaald bij Twente. Vul zelf de naam maar in!
    Heb je hem ook weer met zijn aannames en complottheorie....... :)))
  • 6 Jun 2019 om 12:52
    Twente wijst eerste bod AZ af. Bron: Tubantia
  • 6 Jun 2019 om 12:42
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:39
      Dat is dan de keuze cq zwakte van die persoon. Daar kan een ander niets aan doen! Janken kunnen we allemaal maar daar schiet je niets mee op!
    Weet niet of het zwakte is. Vroeger ging het alleen per topic over dat onderwerp.dat is nu totaal niet meer zo
  • 6 Jun 2019 om 12:42
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:40
      Ik vind ook dat we successuporter moeten weren Henk. Maar het is een forum vol karakters, met de 1 kan ik goed overweg de ander kan ik wel schieten. Om direct te schreeuwen om Bjorn of Niek, niet echt mijn stijl en een beetje zwak. Wat ook een oplossin is ....... tromgeroffel. Lees niet of reageer niet, jij kiest zelf wat je leest en wanneer je het waard vind te reageren.
    Mee eens! Sommigen doen net of de wereld vergaat als ze ergens niet mee eens zijn. Niet normaal meer. hahahaha
  • 6 Jun 2019 om 12:40
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:30
      Wat ben ik het toch spuugzat hier, waar is die goede oude tijd gebleven waar je gewoon je mening kon geven, zonder afgezeken, beledigd en verwenst te worden? Jammer dat Niek en Björn nooit ingrijpen !!!
    Ik vind ook dat we successuporter moeten weren Henk. Maar het is een forum vol karakters, met de 1 kan ik goed overweg de ander kan ik wel schieten. Om direct te schreeuwen om Bjorn of Niek, niet echt mijn stijl en een beetje zwak. Wat ook een oplossin is ....... tromgeroffel. Lees niet of reageer niet, jij kiest zelf wat je leest en wanneer je het waard vind te reageren.
  • 6 Jun 2019 om 12:39
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:37
      Eens. Moet je eens kijken hoeveel mensen wie altijd leuke info hadden hier nooit meer ziet voorbij komen.
    Dat is dan de keuze cq zwakte van die persoon. Daar kan een ander niets aan doen! Janken kunnen we allemaal maar daar schiet je niets mee op!
  • 6 Jun 2019 om 12:37
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:30
      Wat ben ik het toch spuugzat hier, waar is die goede oude tijd gebleven waar je gewoon je mening kon geven, zonder afgezeken, beledigd en verwenst te worden? Jammer dat Niek en Björn nooit ingrijpen !!!
    Eens. Moet je eens kijken hoeveel mensen wie altijd leuke info hadden hier nooit meer ziet voorbij komen.
  • 6 Jun 2019 om 12:32
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:30
      Wat ben ik het toch spuugzat hier, waar is die goede oude tijd gebleven waar je gewoon je mening kon geven, zonder afgezeken, beledigd en verwenst te worden? Jammer dat Niek en Björn nooit ingrijpen !!!
    Ik vind het zo juist een super leuk forum. Ben er erg blij mee.
  • 6 Jun 2019 om 12:30
    Wat ben ik het toch spuugzat hier, waar is die goede oude tijd gebleven waar je gewoon je mening kon geven, zonder afgezeken, beledigd en verwenst te worden? Jammer dat Niek en Björn nooit ingrijpen !!!
  • 6 Jun 2019 om 12:25
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:17
      Haha wat ben je toch een zware rand debiel zeg , heb werkelijk nog nooit zo een mafklapper als jou meegemaakt .
    Jij ook een fijne middag gewenst.
  • 6 Jun 2019 om 12:23
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:08
      Haha moet je nou horen wie het zegt, wie Pusic hier tot het eindeloze heeft genoemd. En jij komt nu zoals gisteren alleen maar afzeiken wat Ted haalt aan spelers, omdat je weet dat zulke spelers voor Pusic niet waren gekomen, maar wel door Ted en dat zit jou niet lekker, en wat Pusic betreft heeft hij zeker indirect met deze jongen te maken om hem weg te kapen bij Twente. Ted gewoon hoofdprijs vragen, en ja ik heb mijn pillen gehad, nu jij nog .
    Iets teveel geslikt? Daar krijg je rare gedachten van en ga je overal dingen zien die er niet zijn. Is mij in een ver verleden ook wel eens gebeurd. Een buitenstaander kan dat herkennen aan een ietwat verwarde, agressieve schrijfstijl, vol schrijffouten en onsamenhangende teksten.
  • 6 Jun 2019 om 12:17
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:15
      Ondanks de idiote opstellingen van Ted heeft Pusic ons kampioen gemaakt. Niet dankzij. ie hebt 't good wies kats kapot keerl!
    Haha wat ben je toch een zware rand debiel zeg , heb werkelijk nog nooit zo een mafklapper als jou meegemaakt .
  • 6 Jun 2019 om 12:15
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:12
      Als je ze maar op tijd neemt is er niets aan de hand. Ik weet idd precies hoe het werkt. Maar ik heb het vermoeden dat er hier een paar gasten de pilletjes op een andere manier gebruiken dan de arts heeft voorgeschreven, of anders dan waar ze voor bedoeld zijn.
    Ik denk dat jij het verschil niet eens weet tussen een gewoon pilletje en zetpil. Denk dat jij ze verkeerd om gebruikt.
  • 6 Jun 2019 om 12:15
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:11
      En dat foet hij dan goed, dan heeft Pusic Twente niet kampioen gemaakt maar Ted. Dan moet je Ted ook de credits geven voor het kampioenschap en niet Pusic. Maar het zit jou gewoon niet lekker dat Ted met redelijke spelers op de proppen komt, dat doet je gewoon zeer hè?
    Ondanks de idiote opstellingen van Ted heeft Pusic ons kampioen gemaakt. Niet dankzij. ie hebt 't good wies kats kapot keerl!
  • 6 Jun 2019 om 12:12
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:07
      Doorverkooppercentage meedingen?
    Gewoon maximum vragen wat er voor staat anders niet laten gaan. Heel simpel
  • 6 Jun 2019 om 12:12
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:05
      Jij ben de "man" van de pilletjes toch.....
    Als je ze maar op tijd neemt is er niets aan de hand. Ik weet idd precies hoe het werkt. Maar ik heb het vermoeden dat er hier een paar gasten de pilletjes op een andere manier gebruiken dan de arts heeft voorgeschreven, of anders dan waar ze voor bedoeld zijn.
  • 6 Jun 2019 om 12:11
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:07
      Vraag je vriendje Ted maar eens hoe het zit. Pusic voerde enkel opdrachten uit wat betreft opstelling. Er is er maar 1 die alles bepaald bij Twente. Vul zelf de naam maar in!
    En dat foet hij dan goed, dan heeft Pusic Twente niet kampioen gemaakt maar Ted. Dan moet je Ted ook de credits geven voor het kampioenschap en niet Pusic. Maar het zit jou gewoon niet lekker dat Ted met redelijke spelers op de proppen komt, dat doet je gewoon zeer hè?
  • 6 Jun 2019 om 12:10
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:53
      Ook toen het kampioenschap al binnen was? Hij was gewoon bang om jeugd in te brengen, zie gevalletje niet fitte, mietje vd Lely er in zetten voor een jongen die het goed deed en fit was Roemoeratoe. Gevolg vd Lely wed aan alle kanten overlopen en overklast.
    Roemeratoe heeft als enige de kans gekregen afgelopen seizoen, nou ja een kansje. Speelde jong niet zelf nog ergens voor, titel dan wel promotie? Hoe dan ook, het is erg jammer nu we de opleiding weer een beetje op de rit hebben onze talenten worden weggekaapt. Er moet wel iets gebeuren. Bij een Ajax krijgt de jeugd wel de kansen. Kijk wat voor spelers zij hebben lopen en hoe jong ze nog zijn. Of moet bij Twente het talent exceptioneel zijn voordat er iemand de kans krijgt? In de voorbereiding jeugd gebruiken en zij die het aankunnen ook in de competitie gebruiken.
  • 6 Jun 2019 om 12:08
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:02
      Je ziet weer spoken, complotten! Pilletjes op? Laat Pusic toch eens los. Al is hij weg, hij bepaalt nog steeds je gedachtengang. Er gast geen dag voorbij zonder dst je zijn naam mindtrns 3x noemt. Totaal paranoïde.....
    Haha moet je nou horen wie het zegt, wie Pusic hier tot het eindeloze heeft genoemd. En jij komt nu zoals gisteren alleen maar afzeiken wat Ted haalt aan spelers, omdat je weet dat zulke spelers voor Pusic niet waren gekomen, maar wel door Ted en dat zit jou niet lekker, en wat Pusic betreft heeft hij zeker indirect met deze jongen te maken om hem weg te kapen bij Twente. Ted gewoon hoofdprijs vragen, en ja ik heb mijn pillen gehad, nu jij nog .
  • 6 Jun 2019 om 12:07
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:47
      Als zo'n jongen in z'n hoofd heeft gezet dat hij weg wil, kun je hem toch niet meer tegenhouden, zo werkt het nu eenmaal. Het is jammer maar je kunt er weinig tegen doen. Het enige wat je nog kunt is proberen er een redelijke transfersom uit te slepen.
    Doorverkooppercentage meedingen?
  • 6 Jun 2019 om 12:07
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:53
      Ook toen het kampioenschap al binnen was? Hij was gewoon bang om jeugd in te brengen, zie gevalletje niet fitte, mietje vd Lely er in zetten voor een jongen die het goed deed en fit was Roemoeratoe. Gevolg vd Lely wed aan alle kanten overlopen en overklast.
    Vraag je vriendje Ted maar eens hoe het zit. Pusic voerde enkel opdrachten uit wat betreft opstelling. Er is er maar 1 die alles bepaald bij Twente. Vul zelf de naam maar in!
  • 6 Jun 2019 om 12:07
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:34
      Verschil tussen toen en nu is dat die weer assistent trainer is en zich volledig kan richten op de dingen rond het elftal en niet verantwoordelijk zal worden gehouden voor de fouten die een hoofdtrainer maakt, dus minder druk en meer vrijheid om rond te kijken. En Pusic is een people manager en kan praten als de beste dus wie weet heeft die de jongen ingefluisterd dat hij meer kans heeft bij AZ. Maar het blijft speculatie en niemand behalve deze speler en AZ of Twente zal weten wie wie benaderd heeft.
    Hij heeft in mijn ogen geen fouten gemaakt. Hij heeft ons naar een zakelijke kampioenschap geleid en dat was zijn opdracht met een tactiek die bij deze divisie past. Mensen hier gaan er maar klakkeloos vanuit dat we met aanvallend voetbal en jeugd ook kampioen waren geworden. Ik denk het namelijk niet. ( Kijk maat naar andere teams) Er zijn hier zelfs mensen die zeggen dat ze liever nacompetitie hadden gespeeld met goed voetbal. Dat vind ik achteraf gepraat en een beetje flauw. Want ik denk dat 99% vantevoren de mensen had gekozen voor kampioen met lelijk voetbal. Tuurlijk zijn er dan mensen die roepen we willen beide. Ik denk dat de selectie daar niet goed genoeg voor was. Ik schat de selectie namelijk gelijkwaardig aan Sparta. Goed genoeg om kampioen te worden maar zeker niet met kop en schouder boven de rest uit. Kortom ik denk dat het wel meebakt hoeveel foute keuzes pusic heeft gemaakt.
  • 6 Jun 2019 om 12:05
    • Quote van 6 Jun 2019 om 12:02
      Je ziet weer spoken, complotten! Pilletjes op? Laat Pusic toch eens los. Al is hij weg, hij bepaalt nog steeds je gedachtengang. Er gast geen dag voorbij zonder dst je zijn naam mindtrns 3x noemt. Totaal paranoïde.....
    Jij ben de "man" van de pilletjes toch.....
  • 6 Jun 2019 om 12:04
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:55
      Blijf lekker geloven in je eigen feitjes, aannames. We gaan het allemaal meemaken zoals we dat elk jaar doen!
    Scorpio Tc heeft hier wel degelijk een punt.
  • 6 Jun 2019 om 12:04
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:58
      Jammer dat je nooit inhoudelijk antwoorden geeft waarmee je mijn uitlatingen kunt ontkrachten. Dan kom je ineens met de dooddoener: "We gaan het allemaal meemaken zoals we dat elk jaar doen!", en dat terwijl jij bij voorbaat al oordeelt en veroordeelt?
    Ik oordeel niet en veroordeel ook niet. Wil het eerst met eigen ogen zien. En dat vindt jij raar?
  • 6 Jun 2019 om 12:02
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:34
      Nee dit deugt niet, hier zelf jongen geen kans geven als je al kampioen bent, en nu proberen even een van de talenten weg pikken hier. Hier was hij een bagger trainer maar wil nu zogenaamd ff laten zien dat hij wel kijk heeft op de jeugd , terwijl hij porem nooit of amper heeft laten zien. En dan weet hij vast via geledingen binnen Ztwente dat deze jongen een groot talent is, en en om wit voetje te halen, bij AZ roepen die moeten we halen. Ik zie hem nog staan ik jou van deze club, ik hou van jullie supporters, jaja voor mij een groot toneel spel. En nu gaat hij proberen op deze wijze de club waar hij zoveel van houd terug te pakken. Zo denk ik er over.
    Je ziet weer spoken, complotten! Pilletjes op? Laat Pusic toch eens los. Al is hij weg, hij bepaalt nog steeds je gedachtengang. Er gast geen dag voorbij zonder dst je zijn naam mindtrns 3x noemt. Totaal paranoïde.....
  • 6 Jun 2019 om 11:58
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:55
      Blijf lekker geloven in je eigen feitjes, aannames. We gaan het allemaal meemaken zoals we dat elk jaar doen!
    Jammer dat je nooit inhoudelijk antwoorden geeft waarmee je mijn uitlatingen kunt ontkrachten. Dan kom je ineens met de dooddoener: "We gaan het allemaal meemaken zoals we dat elk jaar doen!", en dat terwijl jij bij voorbaat al oordeelt en veroordeelt?
  • 6 Jun 2019 om 11:55
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:42
      Thijs Veldhuis, van der gouw, Taha, van leeuwen, trotman en Jesse Bosch gaan de voorbereiding in met het 1e elftal. Mats wieffer zit defenetief bij het 1e elftal. Frimann, Felix en fernandez mogen vertrekken. Al snap ik dat van fernandez niet, kan toch best aardig voetballen.
    Fernandes vertrekken??? Zou heel vreemd zijn...
  • 6 Jun 2019 om 11:55
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:48
      Je kraamt weer een berg onzin uit Scorpio. Pusic kwam vooral emotioneel over na zijn huilbui. Heb jij genoten van het voetbal over Pusic? Hoe eerlijk was Pusicc aan het begin van het seizoen tegenover Peetken toen hij hem slachtofferde voor de onbekende Nacho die zijn koffer nog uit moest pakken?


      Pusic heeft tegen de pers gezegd dat hij vond dat de pers hem meer credits moest geven. Over zijn werkgever heeft hij het toen niet gehad. Hij heeft openlijk het beleid binnen de club afgefikt....iets wat je gewoon niet hoort te doen.


      Geen kapitein bij FC Twente? Stront in je ogen Scorpio? PvdK is de huidige kapitein....toch?


      En als laatste: "Wat er overblijft zijn mensen die nergens anders meer serieus genomen worden. Die mogen blijven bij FC Twente. Lekker spelen en als het weer tegenzit zullen de investeerders wel weer met geld komen. Lekker makkelijk allemaal!" Pure aannames Scorpio, en nergens op gestoeld....
    Blijf lekker geloven in je eigen feitjes, aannames. We gaan het allemaal meemaken zoals we dat elk jaar doen!
  • 6 Jun 2019 om 11:53
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:46
      Hieruit blijkt, naar mijn idee, dat Pusic wél oog heeft voor jeugdig talent, maar ze bij Twente niet in mocht zetten. De doelstelling, promoveren, was belangrijker dan al het andere. Alles (en iedereen) heeft moeten wijken om de promotie te realiseren.
    Ook toen het kampioenschap al binnen was? Hij was gewoon bang om jeugd in te brengen, zie gevalletje niet fitte, mietje vd Lely er in zetten voor een jongen die het goed deed en fit was Roemoeratoe. Gevolg vd Lely wed aan alle kanten overlopen en overklast.
  • 6 Jun 2019 om 11:50
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:36
      Denk dat Pusic niet zo simpel is als jij wil doen overkomen. Denk dat het echt tussen je eigen oren zit dit fabeltje. AZ heeft gewoon zelf een scoutingsapparaat hoor. Waarom wordt je geen journalist en vraag je het AZ eerst voordat je je complottheorieen hier neerkalkt!
    Van complot theorieën hebb ik genoeg geleerd van jou en BAM en SS, maar neem van mij aan dat mijn gedachte niet zo gek is. Gewoon poot stijf houden hoofdprijs vragen klaar.
  • 6 Jun 2019 om 11:48
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:31
      Jij snapt het. Een beetje kort door de bocht van Ja Die om Pusic zo af te branden en de schuld te geven. De echte Pusic moeten we nog leren kennen. Ik vind hem goed overkomen en vooral eerlijk. Ja Die heeft gewoon een hekel aan hem maar waarom? Hij heeft zijn hart gegeven aan FC Twente toen we degradeerden. Hij heeft ons terug gebracht binnen een jaar. Hij is 1 van de weinigen gezegd dat die pers eens moet ophouden om FC Twente naar beneden praten. Hij heeft uigelegd waarom hij gedaan heeft wat die gedaan heeft. Hij heeft gezegd dat FC Twente een heel lastige club is om voor te werken omdat de cultuur nu eenmaal negatief is en lang leve de lol. Er is geen kapitein bij FC Twente. Wie wil er nu werken voor een organisatie die geen structuur heeft. Waarbij je geen backup krijgt als het even tegenzit. Waar je zo op straat kunt staan als het even tegenzit. Niemand! Wat er overblijft zijn mensen die nergens anders meer serieus genomen worden. Die mogen blijven bij FC Twente. Lekker spelen en als het weer tegenzit zullen de investeerders wel weer met geld komen. Lekker makkelijk allemaal!
    Je kraamt weer een berg onzin uit Scorpio. Pusic kwam vooral emotioneel over na zijn huilbui. Heb jij genoten van het voetbal over Pusic? Hoe eerlijk was Pusicc aan het begin van het seizoen tegenover Peetken toen hij hem slachtofferde voor de onbekende Nacho die zijn koffer nog uit moest pakken?


    Pusic heeft tegen de pers gezegd dat hij vond dat de pers hem meer credits moest geven. Over zijn werkgever heeft hij het toen niet gehad. Hij heeft openlijk het beleid binnen de club afgefikt....iets wat je gewoon niet hoort te doen.


    Geen kapitein bij FC Twente? Stront in je ogen Scorpio? PvdK is de huidige kapitein....toch?


    En als laatste: "Wat er overblijft zijn mensen die nergens anders meer serieus genomen worden. Die mogen blijven bij FC Twente. Lekker spelen en als het weer tegenzit zullen de investeerders wel weer met geld komen. Lekker makkelijk allemaal!" Pure aannames Scorpio, en nergens op gestoeld....
  • 6 Jun 2019 om 11:46
    Hieruit blijkt, naar mijn idee, dat Pusic wél oog heeft voor jeugdig talent, maar ze bij Twente niet in mocht zetten. De doelstelling, promoveren, was belangrijker dan al het andere. Alles (en iedereen) heeft moeten wijken om de promotie te realiseren.
  • 6 Jun 2019 om 11:43
    Enige wat Twente kan doen betreft deze situatie is kijken (indien) deze jongen geschikt is voor een stap hogerop, om hem in te passen in jong FC Twente en zich van daaruit te ontwikkelen naar misschien het eerste van Twente. Zou zonde zijn als het kampioens elftal zo snel uit elkaar gerukt wordt omdat de hypocriete aasgieren van de eredivisie en elders ze proberen weg te kapen.
  • 6 Jun 2019 om 11:42
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:19
      Ik las toch ergens dat hij bij het eerste zou aansluiten? En ik heb daar mijn eigen gedachten over keerl, en Fc Twente moet zoveel vragen wat er mogelijk is het maximale en voor geen cent minder.
    Thijs Veldhuis, van der gouw, Taha, van leeuwen, trotman en Jesse Bosch gaan de voorbereiding in met het 1e elftal. Mats wieffer zit defenetief bij het 1e elftal. Frimann, Felix en fernandez mogen vertrekken. Al snap ik dat van fernandez niet, kan toch best aardig voetballen.
  • 6 Jun 2019 om 11:42
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:18
      Als je op die leeftijd beslist om weg te gaan, dan is er maar een reden. Hij ziet daar toekomst. Blijkbaar is de jeugdafdeling nog steeds los zand. Hij zal het niet voor het geld doen, zoals dat ander talent die wellicht naar WW gaat. Het verschil tussen AZ en Twente zal niet dermate zijn dat dat de reden is. Het is dus een puinhoop bij de jeugd. Dat heeft Ted nog niet onder controle...helaas.
    Op zich is dat ook niet heel gek. AZ heeft de jeugdopleiding erg goed voor elkaar en hij kan mogelijk al snel KKD spelen. Dat is voor jeugd toch interessanter dan de beloftencompetitie.
  • 6 Jun 2019 om 11:36
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:34
      Nee dit deugt niet, hier zelf jongen geen kans geven als je al kampioen bent, en nu proberen even een van de talenten weg pikken hier. Hier was hij een bagger trainer maar wil nu zogenaamd ff laten zien dat hij wel kijk heeft op de jeugd , terwijl hij porem nooit of amper heeft laten zien. En dan weet hij vast via geledingen binnen Ztwente dat deze jongen een groot talent is, en en om wit voetje te halen, bij AZ roepen die moeten we halen. Ik zie hem nog staan ik jou van deze club, ik hou van jullie supporters, jaja voor mij een groot toneel spel. En nu gaat hij proberen op deze wijze de club waar hij zoveel van houd terug te pakken. Zo denk ik er over.
    Denk dat Pusic niet zo simpel is als jij wil doen overkomen. Denk dat het echt tussen je eigen oren zit dit fabeltje. AZ heeft gewoon zelf een scoutingsapparaat hoor. Waarom wordt je geen journalist en vraag je het AZ eerst voordat je je complottheorieen hier neerkalkt!
  • 6 Jun 2019 om 11:36
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:34
      Verschil tussen toen en nu is dat die weer assistent trainer is en zich volledig kan richten op de dingen rond het elftal en niet verantwoordelijk zal worden gehouden voor de fouten die een hoofdtrainer maakt, dus minder druk en meer vrijheid om rond te kijken. En Pusic is een people manager en kan praten als de beste dus wie weet heeft die de jongen ingefluisterd dat hij meer kans heeft bij AZ. Maar het blijft speculatie en niemand behalve deze speler en AZ of Twente zal weten wie wie benaderd heeft.
    +100
  • 6 Jun 2019 om 11:34
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:24
      Waarom zou pusic een jeugdspelers wegkapen als hij geen fan is van jeugd. Wat je zelf altijd roept. Dit is precies wat ik altijd heb gezegd. Vorig jaar was zakelijk. Bewuste keus. Pusic zit nu in een andere situatie en heeft dus blijkbaar wel oog voor jeugd als ik jou moet geloven. Een trainer die zijn tactiek aanpast aan de situatie en de divisie. Niks mis mee.
    Verschil tussen toen en nu is dat die weer assistent trainer is en zich volledig kan richten op de dingen rond het elftal en niet verantwoordelijk zal worden gehouden voor de fouten die een hoofdtrainer maakt, dus minder druk en meer vrijheid om rond te kijken. En Pusic is een people manager en kan praten als de beste dus wie weet heeft die de jongen ingefluisterd dat hij meer kans heeft bij AZ. Maar het blijft speculatie en niemand behalve deze speler en AZ of Twente zal weten wie wie benaderd heeft.
  • 6 Jun 2019 om 11:34
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:24
      Waarom zou pusic een jeugdspelers wegkapen als hij geen fan is van jeugd. Wat je zelf altijd roept. Dit is precies wat ik altijd heb gezegd. Vorig jaar was zakelijk. Bewuste keus. Pusic zit nu in een andere situatie en heeft dus blijkbaar wel oog voor jeugd als ik jou moet geloven. Een trainer die zijn tactiek aanpast aan de situatie en de divisie. Niks mis mee.
    Nee dit deugt niet, hier zelf jongen geen kans geven als je al kampioen bent, en nu proberen even een van de talenten weg pikken hier. Hier was hij een bagger trainer maar wil nu zogenaamd ff laten zien dat hij wel kijk heeft op de jeugd , terwijl hij porem nooit of amper heeft laten zien. En dan weet hij vast via geledingen binnen Ztwente dat deze jongen een groot talent is, en en om wit voetje te halen, bij AZ roepen die moeten we halen. Ik zie hem nog staan ik jou van deze club, ik hou van jullie supporters, jaja voor mij een groot toneel spel. En nu gaat hij proberen op deze wijze de club waar hij zoveel van houd terug te pakken. Zo denk ik er over.
  • 6 Jun 2019 om 11:31
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:24
      Waarom zou pusic een jeugdspelers wegkapen als hij geen fan is van jeugd. Wat je zelf altijd roept. Dit is precies wat ik altijd heb gezegd. Vorig jaar was zakelijk. Bewuste keus. Pusic zit nu in een andere situatie en heeft dus blijkbaar wel oog voor jeugd als ik jou moet geloven. Een trainer die zijn tactiek aanpast aan de situatie en de divisie. Niks mis mee.
    Jij snapt het. Een beetje kort door de bocht van Ja Die om Pusic zo af te branden en de schuld te geven. De echte Pusic moeten we nog leren kennen. Ik vind hem goed overkomen en vooral eerlijk. Ja Die heeft gewoon een hekel aan hem maar waarom? Hij heeft zijn hart gegeven aan FC Twente toen we degradeerden. Hij heeft ons terug gebracht binnen een jaar. Hij is 1 van de weinigen gezegd dat die pers eens moet ophouden om FC Twente naar beneden praten. Hij heeft uigelegd waarom hij gedaan heeft wat die gedaan heeft. Hij heeft gezegd dat FC Twente een heel lastige club is om voor te werken omdat de cultuur nu eenmaal negatief is en lang leve de lol. Er is geen kapitein bij FC Twente. Wie wil er nu werken voor een organisatie die geen structuur heeft. Waarbij je geen backup krijgt als het even tegenzit. Waar je zo op straat kunt staan als het even tegenzit. Niemand! Wat er overblijft zijn mensen die nergens anders meer serieus genomen worden. Die mogen blijven bij FC Twente. Lekker spelen en als het weer tegenzit zullen de investeerders wel weer met geld komen. Lekker makkelijk allemaal!
  • 6 Jun 2019 om 11:24
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:57
      Ik denk echt dat Pusic hier een rol in speelt , de jeugd hier geen kans geven maar wel een van de grootste talenten weg proberen te halen, de revanche Pusic. Echt denk echt dat hij hier achter zit.
    Waarom zou pusic een jeugdspelers wegkapen als hij geen fan is van jeugd. Wat je zelf altijd roept. Dit is precies wat ik altijd heb gezegd. Vorig jaar was zakelijk. Bewuste keus. Pusic zit nu in een andere situatie en heeft dus blijkbaar wel oog voor jeugd als ik jou moet geloven. Een trainer die zijn tactiek aanpast aan de situatie en de divisie. Niks mis mee.
  • 6 Jun 2019 om 11:22
    Beetje schijnheilig van AZ, zelf een akkoord sluiten dat sommige clubs niet in je jeugd opleiding lopen te shoppen en dan bij anderen de parels weg proberen te kapen. Gewoon hypocriet ben je dan. Als Twente zijnde moet je hier gewoon meer uit de jeugd gaan halen zodat ze ook graag willen blijven en een kans ruiken. Maar vind het akkoord met bepaalde clubs onderling gewoon kansloos. Dan dek je jezelf in maar ga je wel bij een ander kijken wat er weg te halen valt. Achterlijk klapvee.
  • 6 Jun 2019 om 11:22
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:18
      Als je op die leeftijd beslist om weg te gaan, dan is er maar een reden. Hij ziet daar toekomst. Blijkbaar is de jeugdafdeling nog steeds los zand. Hij zal het niet voor het geld doen, zoals dat ander talent die wellicht naar WW gaat. Het verschil tussen AZ en Twente zal niet dermate zijn dat dat de reden is. Het is dus een puinhoop bij de jeugd. Dat heeft Ted nog niet onder controle...helaas.
    Of die jongen is gewoon het hoof gek gemaakt, ik zeg je dat Pusic hier een vinger in heeft. Maar nogmaals maximaal laten betalen anders aan contract houden simpel.
  • 6 Jun 2019 om 11:19
    • Quote van 6 Jun 2019 om 11:13
      Man, zo gaat dat in de voetbalwereld. Die jongen wordt begeleid, door zaakwaarnemer, vader weet ik niet wie allemaal. Bij FC Twente is er op korte termijn geen toekomst. Logisch toch dat ze het ergens anders gaan zoeken. AZ heeft het stokje van FC Twente overgenomen. Hebben ook in de problemen gezeten maar wisten daar snel weer uit te komen omdat ze wel normaal deden en een goede organisatie hebben neergezet na het debacel DSB. FC Twente is gewoon een middelmatige club geworden die blij mag zijn als ze mee mogen doen om de play offs. Spelers met ambitie kiezen natuurlijk een club die toekomst heeft en geen club die maar wat doet. Heeft niets met Pusic te maken. Hij was de zoveelste speelbal bij FC Twente. Hoe eerlijker je bent des te meer kans je hebt om bij FC Twente te falen!
    Ik las toch ergens dat hij bij het eerste zou aansluiten? En ik heb daar mijn eigen gedachten over keerl, en Fc Twente moet zoveel vragen wat er mogelijk is het maximale en voor geen cent minder.
  • 6 Jun 2019 om 11:18
    Als je op die leeftijd beslist om weg te gaan, dan is er maar een reden. Hij ziet daar toekomst. Blijkbaar is de jeugdafdeling nog steeds los zand. Hij zal het niet voor het geld doen, zoals dat ander talent die wellicht naar WW gaat. Het verschil tussen AZ en Twente zal niet dermate zijn dat dat de reden is. Het is dus een puinhoop bij de jeugd. Dat heeft Ted nog niet onder controle...helaas.
  • 6 Jun 2019 om 11:18
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:33
      Graag rare smaak van dit bericht, Pusic naar AZ en dan word plots deze jongen aan AZ gelinkt. Hier deed hij niets met de jeug maar heb er een kut gevoel bij. Het zou zomaar kunnen dat Pusic ze op het spoor van deze jongen heeft gezet. Wat is de transfer som wat Twente max kan vragen voor zo een jongen? Ik vind er een raar smaakje aan zetten, is dit de wraak van Pusic?
    Jij snapt het pik. Pusic naar AZ, en nu ineens gaan 'roven' bij je vorige werkgever.


    Kom op Tedjen, Velthuis een nieuw contract bieden en bij de selectie aan laten sluiten.....
  • 6 Jun 2019 om 11:13
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:57
      Ik denk echt dat Pusic hier een rol in speelt , de jeugd hier geen kans geven maar wel een van de grootste talenten weg proberen te halen, de revanche Pusic. Echt denk echt dat hij hier achter zit.
    Man, zo gaat dat in de voetbalwereld. Die jongen wordt begeleid, door zaakwaarnemer, vader weet ik niet wie allemaal. Bij FC Twente is er op korte termijn geen toekomst. Logisch toch dat ze het ergens anders gaan zoeken. AZ heeft het stokje van FC Twente overgenomen. Hebben ook in de problemen gezeten maar wisten daar snel weer uit te komen omdat ze wel normaal deden en een goede organisatie hebben neergezet na het debacel DSB. FC Twente is gewoon een middelmatige club geworden die blij mag zijn als ze mee mogen doen om de play offs. Spelers met ambitie kiezen natuurlijk een club die toekomst heeft en geen club die maar wat doet. Heeft niets met Pusic te maken. Hij was de zoveelste speelbal bij FC Twente. Hoe eerlijker je bent des te meer kans je hebt om bij FC Twente te falen!
  • 6 Jun 2019 om 10:57
    Ik denk echt dat Pusic hier een rol in speelt , de jeugd hier geen kans geven maar wel een van de grootste talenten weg proberen te halen, de revanche Pusic. Echt denk echt dat hij hier achter zit.
  • 6 Jun 2019 om 10:47
    Als zo'n jongen in z'n hoofd heeft gezet dat hij weg wil, kun je hem toch niet meer tegenhouden, zo werkt het nu eenmaal. Het is jammer maar je kunt er weinig tegen doen. Het enige wat je nog kunt is proberen er een redelijke transfersom uit te slepen.
  • 6 Jun 2019 om 10:36
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:35
      Transfersom zal niet veel zijn lijkt me. Ik snap je gedachte heel goed, maar de speler heeft (volgens de telegraaf...) zelf ook gezegd dat hij bij AZ meer toekomst ziet.
    Twente kan vragen wat ze willen. Gewoon niet laten gaan voor minder dan 1 miljoen.
  • 6 Jun 2019 om 10:35
    • Quote van 6 Jun 2019 om 10:33
      Graag rare smaak van dit bericht, Pusic naar AZ en dan word plots deze jongen aan AZ gelinkt. Hier deed hij niets met de jeug maar heb er een kut gevoel bij. Het zou zomaar kunnen dat Pusic ze op het spoor van deze jongen heeft gezet. Wat is de transfer som wat Twente max kan vragen voor zo een jongen? Ik vind er een raar smaakje aan zetten, is dit de wraak van Pusic?
    Transfersom zal niet veel zijn lijkt me. Ik snap je gedachte heel goed, maar de speler heeft (volgens de telegraaf...) zelf ook gezegd dat hij bij AZ meer toekomst ziet.
  • 6 Jun 2019 om 10:35
    Opdonderen met die klappertjes ;))
  • 6 Jun 2019 om 10:33
    Graag rare smaak van dit bericht, Pusic naar AZ en dan word plots deze jongen aan AZ gelinkt. Hier deed hij niets met de jeug maar heb er een kut gevoel bij. Het zou zomaar kunnen dat Pusic ze op het spoor van deze jongen heeft gezet. Wat is de transfer som wat Twente max kan vragen voor zo een jongen? Ik vind er een raar smaakje aan zetten, is dit de wraak van Pusic?
  • 6 Jun 2019 om 10:30
    AZ is natuurlijk een club waar de jeugd wél een kans krijgt, dus dat is voor een jeugdspeler wel aantrekkelijk.
  • 6 Jun 2019 om 10:29
    Op transfermarkt staat contract tot 30-06-2021
  • 6 Jun 2019 om 10:21
    Deze Parel moet bij onze acedemie blijven!