BREAKING | FC Twente strikt middenvelder (20) van Standard Luik

( 200 reacties)
BREAKING | FC Twente strikt middenvelder (20) van Standard Luik

Lindon Selahi tekent bij FC Twente een contract voor twee jaar met een optie voor nog een seizoen, zo laat de club uit Enschede weten via de officiële kanalen. De 20-jarige middenvelder komt transfervrij over van Standard Luik. 

“FC Twente is een grote club met een rijke historie en een groot stadion", vertelt hij op de website van zijn nieuwe club. "Ze zijn nu terug op het hoogste niveau van Nederland. Mijn toekomst ligt nu hier en ik wil het maximale geven voor deze club en de fans", besluit Selahi.

Selahi werd geboren in het Belgische namen, maar hij speelt in de nationale jeugdploeg van Albanië. Bij Standard Luik verloor de talentvolle middenvelder, die ook in de jeugdopleiding van Anderlecht speelde en op meerdere posities uit de voeten kan, de concurrentiestrijd van de Roemeen Marin.  

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jun 2019 om 09:12
    • Quote van 7 Jun 2019 om 13:15
      AH , Douwe Egberst. Wil je nog meer tips , vraag gerust. ????
    100% Arabica gebruiken....
  • 8 Jun 2019 om 07:51
    • Quote van 8 Jun 2019 om 02:02
      Calimero gender. Even normaal doen he.
    Een Calimero gender , hahaha
  • 8 Jun 2019 om 02:02
    • Quote van 7 Jun 2019 om 18:51
      Het waren iig geen agenten.. lezen blijft moeilijk! Het waren de buurtbewoners..
    Calimero gender. Even normaal doen he.
  • 7 Jun 2019 om 23:29
    • Quote van 7 Jun 2019 om 13:05
      Euh alle koffie wordt gemaakt van bonen, zelfs senseo :) Je hebt toch wel een pistonmachine he TC en niet een of andere volautomaat.
    Ik heb een Siemens EQ9 TI903209RW Vlekkie. Produceert heerlijke koffie....verschillende varianten ook. :)
  • 7 Jun 2019 om 22:12
    • Quote van 7 Jun 2019 om 21:26
      Gewoon vol houden en reageer alleen als het over voetbal gaat , rest links laten liggen .
    Dat is een goede raad.....
  • 7 Jun 2019 om 21:26
    • Quote van 7 Jun 2019 om 20:52
      Ja maar Piet dit is toch niet normaal kijk ik neem nu inderdaad bak koffie maar laat me niet steeds uit maken voor analfabeet. En ik weet werkelijk niet wat ik verkeerd gelezen heb? Pffff
    Gewoon vol houden en reageer alleen als het over voetbal gaat , rest links laten liggen .
  • 7 Jun 2019 om 20:52
    • Quote van 7 Jun 2019 om 20:29
      Koffie .
    Ja maar Piet dit is toch niet normaal kijk ik neem nu inderdaad bak koffie maar laat me niet steeds uit maken voor analfabeet. En ik weet werkelijk niet wat ik verkeerd gelezen heb? Pffff
  • 7 Jun 2019 om 20:29
    • Quote van 7 Jun 2019 om 20:09
      Herhaal het even en leg even uit wat je bedoelt?
    Koffie .
  • 7 Jun 2019 om 20:09
    • Quote van 7 Jun 2019 om 18:51
      Het waren iig geen agenten.. lezen blijft moeilijk! Het waren de buurtbewoners..
    Herhaal het even en leg even uit wat je bedoelt?
  • 7 Jun 2019 om 19:04
    • Quote van 7 Jun 2019 om 18:51
      Het waren iig geen agenten.. lezen blijft moeilijk! Het waren de buurtbewoners..
    Wat nou weer dan?
  • 7 Jun 2019 om 18:51
    • Quote van 7 Jun 2019 om 13:41
      Dure waspoeder hahaha en niet in de aanbieding
    Het waren iig geen agenten.. lezen blijft moeilijk! Het waren de buurtbewoners..
  • 7 Jun 2019 om 13:46
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:40
      Voor de mensen die Netflix hebben.

      Een absolute aanrader....de serie: Undercover.

      Nederlands-Belgische serie. Waargebeurd en gaat over XTC pillen.
    Zeker de moeite waard om te kijken. Wij hebben de serie na het verschijnen meteen helemaal gekeken. Het vervolg is al in de maak!
  • 7 Jun 2019 om 13:41
    • Quote van 7 Jun 2019 om 13:23
      Schijnt inderdaad een cocaïne was-installatie ontmanteld te zijn in Zeeland, maar geen idee welk waspoeder ze gebruikten. Buurtbewoners roken iets vreemds toen ze bij het opruimen van een ongevallen boom waren.
    Dure waspoeder hahaha en niet in de aanbieding
  • 7 Jun 2019 om 13:33
    • Quote van 7 Jun 2019 om 13:23
      jo jij ook fijne kerst.
    En gelukkig nieuwjaar
  • 7 Jun 2019 om 13:23
    • Quote van 7 Jun 2019 om 13:20
      hahahahaha, ik ga maar eens werken. Goed pasen allemaal en tot laters....!
    jo jij ook fijne kerst.
  • 7 Jun 2019 om 13:23
    • Quote van 7 Jun 2019 om 13:16
      Begint een beetje Libelle forum te worden zo of niet? Straks lult wie nog over de wasmiddelen :-)
    Schijnt inderdaad een cocaïne was-installatie ontmanteld te zijn in Zeeland, maar geen idee welk waspoeder ze gebruikten. Buurtbewoners roken iets vreemds toen ze bij het opruimen van een ongevallen boom waren.
  • 7 Jun 2019 om 13:20
    • Quote van 7 Jun 2019 om 13:16
      Begint een beetje Libelle forum te worden zo of niet? Straks lult wie nog over de wasmiddelen :-)
    hahahahaha, ik ga maar eens werken. Goed pasen allemaal en tot laters....!
  • 7 Jun 2019 om 13:16
    Begint een beetje Libelle forum te worden zo of niet? Straks lult wie nog over de wasmiddelen :-)
  • 7 Jun 2019 om 13:15
    • Quote van 7 Jun 2019 om 12:44
      Waar?
    AH , Douwe Egberst. Wil je nog meer tips , vraag gerust. ????
  • 7 Jun 2019 om 13:15
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:32
      En als ik dan voor reuring zorg ben ik de Tokkie en Aso en weet niet wat, het gaat puur om de provocatie om net wat Messi zegt uit de tent te lokken, en als ik dan reageer is het hek van de dam!!! Na jou opmerking heb ik maar een bak koffie gezet en probeer rustig te blijven. Neemt niet weg dat ik dit soort provocaties achterbaks vind, en ja als ik een pestbui had gehad was ik uit mijn slof geschoten. En denk dat ik dan weer de boeman ben voor velen, vooral een speciaal groepje dus geniet ik van mijn bakkie en peukkie. En het is weer weekend mooi weer dus vanavond lekker op stap.
    Mooie reactie..... zo kan het ook.....
  • 7 Jun 2019 om 13:14
    • Quote van 7 Jun 2019 om 12:57
      Bah...smerig man....slappe hap.


      Bonenkoffie....vele malen lekkerder. :))
    Ik heb ze ook in expresso, latamiato ofzo, en regular, dus kan alle kanten op maar meestal regular kerel;-)
  • 7 Jun 2019 om 13:05
    • Quote van 7 Jun 2019 om 12:57
      Bah...smerig man....slappe hap.


      Bonenkoffie....vele malen lekkerder. :))
    Euh alle koffie wordt gemaakt van bonen, zelfs senseo :) Je hebt toch wel een pistonmachine he TC en niet een of andere volautomaat.
  • 7 Jun 2019 om 12:57
    • Quote van 7 Jun 2019 om 12:46
      Senseo ook?;-)
    Bah...smerig man....slappe hap.


    Bonenkoffie....vele malen lekkerder. :))
  • 7 Jun 2019 om 12:46
    • Quote van 7 Jun 2019 om 12:39
      Top , goed bezig . Ik zal toch voor de zekerheid een paar pak koffie halen nu ze in de reclame zijn .
    Senseo ook?;-)
  • 7 Jun 2019 om 12:44
    • Quote van 7 Jun 2019 om 12:39
      Top , goed bezig . Ik zal toch voor de zekerheid een paar pak koffie halen nu ze in de reclame zijn .
    Waar?
  • 7 Jun 2019 om 12:39
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:32
      En als ik dan voor reuring zorg ben ik de Tokkie en Aso en weet niet wat, het gaat puur om de provocatie om net wat Messi zegt uit de tent te lokken, en als ik dan reageer is het hek van de dam!!! Na jou opmerking heb ik maar een bak koffie gezet en probeer rustig te blijven. Neemt niet weg dat ik dit soort provocaties achterbaks vind, en ja als ik een pestbui had gehad was ik uit mijn slof geschoten. En denk dat ik dan weer de boeman ben voor velen, vooral een speciaal groepje dus geniet ik van mijn bakkie en peukkie. En het is weer weekend mooi weer dus vanavond lekker op stap.
    Top , goed bezig . Ik zal toch voor de zekerheid een paar pak koffie halen nu ze in de reclame zijn .
  • 7 Jun 2019 om 12:37
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:34
      Geniet ervan, Ja Die. Ga ik ook doen!
    Linkse grap linkse humor fijn weekend.
  • 7 Jun 2019 om 12:12
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:38
      Thanks Messi, Enschede 78, TC, Piet , was moeilijk maar is mie een keer lukt
    Hahaha
  • 7 Jun 2019 om 11:42
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:40
      De pest is TC ik kan alles verdragen maar wiet sta ik zo op de kop haha, weet ik niet meer wat voor of achter is:-):-)
    De één snuift, een ander rookt, een ander drinkt, en je hebt geheel onthouders die het liefst alleen naar vrouwkes kijken in een bar.


    Vanuit die context bedoelde ik ---> het kan allemaal.
  • 7 Jun 2019 om 11:40
    Voor de mensen die Netflix hebben.

    Een absolute aanrader....de serie: Undercover.

    Nederlands-Belgische serie. Waargebeurd en gaat over XTC pillen.
  • 7 Jun 2019 om 11:40
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:35
      Spreek ergens af met elkaar. Pintje pakken...jointje roken of gewoon vrouwkes bekijken in een bar. Het kan allemaal. ;)
    De pest is TC ik kan alles verdragen maar wiet sta ik zo op de kop haha, weet ik niet meer wat voor of achter is:-):-)
  • 7 Jun 2019 om 11:38
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:26
      Top Reactie, MCdommels probeert je uit de tent te lokken met een minne opmerking, jij laat het van je afglijden en MCdommels staat voor lul.
    Thanks Messi, Enschede 78, TC, Piet , was moeilijk maar is mie een keer lukt
  • 7 Jun 2019 om 11:35
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:34
      Geniet ervan, Ja Die. Ga ik ook doen!
    Spreek ergens af met elkaar. Pintje pakken...jointje roken of gewoon vrouwkes bekijken in een bar. Het kan allemaal. ;)
  • 7 Jun 2019 om 11:34
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:25
      Ach TC niet zo hypocriet doen. Jij hebt ook vaak genoeg bijgedragen aan het 'vuurwerk' op dit forum. Ik houd het graag gezellig maar een leven zonder reuring is ook maar saai hè? ;-)
    Elk topic kent vuurwerk pikkie, maar als het klaar is, dan is het klaar. 1 dag volstaat wel in mijn ogen.


    Röring is zeker leuk, maar dat hoeft niet te betekenen dat je Ja Die bewust op moet gaan zoeken terwijl je weet dat zijn lontje kort is, en dat dat lontje licht ontvlambaar is. Ik denk dat Ja Die ook wel van röring houdt. Gewoon effekes mekaar ontmoeten Dommel....face to face. Ja Die is voor....zeker weten. Jij ook? ;)
  • 7 Jun 2019 om 11:34
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:32
      En als ik dan voor reuring zorg ben ik de Tokkie en Aso en weet niet wat, het gaat puur om de provocatie om net wat Messi zegt uit de tent te lokken, en als ik dan reageer is het hek van de dam!!! Na jou opmerking heb ik maar een bak koffie gezet en probeer rustig te blijven. Neemt niet weg dat ik dit soort provocaties achterbaks vind, en ja als ik een pestbui had gehad was ik uit mijn slof geschoten. En denk dat ik dan weer de boeman ben voor velen, vooral een speciaal groepje dus geniet ik van mijn bakkie en peukkie. En het is weer weekend mooi weer dus vanavond lekker op stap.
    Geniet ervan, Ja Die. Ga ik ook doen!
  • 7 Jun 2019 om 11:32
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:25
      Ach TC niet zo hypocriet doen. Jij hebt ook vaak genoeg bijgedragen aan het 'vuurwerk' op dit forum. Ik houd het graag gezellig maar een leven zonder reuring is ook maar saai hè? ;-)
    En als ik dan voor reuring zorg ben ik de Tokkie en Aso en weet niet wat, het gaat puur om de provocatie om net wat Messi zegt uit de tent te lokken, en als ik dan reageer is het hek van de dam!!! Na jou opmerking heb ik maar een bak koffie gezet en probeer rustig te blijven. Neemt niet weg dat ik dit soort provocaties achterbaks vind, en ja als ik een pestbui had gehad was ik uit mijn slof geschoten. En denk dat ik dan weer de boeman ben voor velen, vooral een speciaal groepje dus geniet ik van mijn bakkie en peukkie. En het is weer weekend mooi weer dus vanavond lekker op stap.
  • 7 Jun 2019 om 11:28
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:11
      Ja Die leert het wel. Ik ben trots op hem. Normaal gesproken was ik nu al met minimaal 5 scheldwoorden beledigd.
    Die scheldwoorden had je ook verdiend met die minne post, misselijk gewoon.
  • 7 Jun 2019 om 11:26
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:03
      En daar gaan we weer!!!
    Top Reactie, MCdommels probeert je uit de tent te lokken met een minne opmerking, jij laat het van je afglijden en MCdommels staat voor lul.
  • 7 Jun 2019 om 11:25
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:21
      Laat mensen nu trots op jou worden Dommel. Ik neem aan dat jouw nickname voor bier staat? Wat het ook moge betekenen....laat merken dat het in ieder geval niet voor Mac Dom staat en stop met ophitsen nu het nog gezellig is. Vind je dat lastig om het leuk te houden? Tief dan lekker een heel eind op naar een ander topic.


      Er is gisteren al genoeg 'vuurwerk' afgestoken....vind je niet?
    Ach TC niet zo hypocriet doen. Jij hebt ook vaak genoeg bijgedragen aan het 'vuurwerk' op dit forum. Ik houd het graag gezellig maar een leven zonder reuring is ook maar saai hè? ;-)
  • 7 Jun 2019 om 11:21
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:11
      Ja Die leert het wel. Ik ben trots op hem. Normaal gesproken was ik nu al met minimaal 5 scheldwoorden beledigd.
    Laat mensen nu trots op jou worden Dommel. Ik neem aan dat jouw nickname voor bier staat? Wat het ook moge betekenen....laat merken dat het in ieder geval niet voor Mac Dom staat en stop met ophitsen nu het nog gezellig is. Vind je dat lastig om het leuk te houden? Tief dan lekker een heel eind op naar een ander topic.


    Er is gisteren al genoeg 'vuurwerk' afgestoken....vind je niet?
  • 7 Jun 2019 om 11:18
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:15
      Klopt , hahaha
    Smerig lachje
  • 7 Jun 2019 om 11:17
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:26
      Enige risico dat je hebt is dat het net zo'n drama als Hölscher is en dat een of andere druiloor hem steeds blijft opstellen. Verschil met hem is alleen dat Hölscher het al eens eerder had verkloot en deze jongen nieuw is.
    Als jij een speler zonder risico wil,dan leg jij er per speler toch gewoon 30 miljoen bij? Of zie ik dat verkeerd?
  • 7 Jun 2019 om 11:16
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:11
      Ja Die leert het wel. Ik ben trots op hem. Normaal gesproken was ik nu al met minimaal 5 scheldwoorden beledigd.
    En terecht want je komt er zelfs vooruit dat je hem uit de tentlokt.
  • 7 Jun 2019 om 11:15
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:11
      Ja Die leert het wel. Ik ben trots op hem. Normaal gesproken was ik nu al met minimaal 5 scheldwoorden beledigd.
    Klopt , hahaha
  • 7 Jun 2019 om 11:11
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:09
      Mee eens , niet op reageren , gaat vanzelf over .
    Ja Die leert het wel. Ik ben trots op hem. Normaal gesproken was ik nu al met minimaal 5 scheldwoorden beledigd.
  • 7 Jun 2019 om 11:10
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:01
      Kan jij wel lezen dan?
    Deze opmerking klinkt nogal laag bij de gronds.
  • 7 Jun 2019 om 11:09
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:05
      Ok maar het gaat er mij om discussie is normaal en dan weer zo een ... opmerking, waarvoor?
    Mee eens , niet op reageren , gaat vanzelf over .
  • 7 Jun 2019 om 11:09
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:05
      Ok maar het gaat er mij om discussie is normaal en dan weer zo een ... opmerking, waarvoor?
    Jij zei het op een manier alsof die speler hier bij wijze van spreken morgen al op de stoep kon staan. Terwijl er alleen naar geïnformeerd is wat ze bij heel veel spelers doen. Ik geef toe dat het een irritante opmerking was maar dat was alleen omdat ik weet dat jij je zo makkelijk uit de tent laat lokken!
  • 7 Jun 2019 om 11:05
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:03
      Niet op reageren , jammer van de tijd
    Ok maar het gaat er mij om discussie is normaal en dan weer zo een ... opmerking, waarvoor?
  • 7 Jun 2019 om 11:03
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:02
      Waar slaat dit nou weer op?
    Niet op reageren , jammer van de tijd
  • 7 Jun 2019 om 11:03
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:01
      Kan jij wel lezen dan?
    En daar gaan we weer!!!
  • 7 Jun 2019 om 11:03
    Johnsen van AZ ?? heeft daar ook geen basisplaats.
  • 7 Jun 2019 om 11:02
    • Quote van 7 Jun 2019 om 11:01
      Kan jij wel lezen dan?
    Waar slaat dit nou weer op?
  • 7 Jun 2019 om 11:01
    • Quote van 7 Jun 2019 om 10:52
      Ik lees net iets over Nikolaos Karelis zou de volgende kunnen zijn lees ik op ander forum
    Kan jij wel lezen dan?
  • 7 Jun 2019 om 11:00
    • Quote van 7 Jun 2019 om 10:57
      Elke spits is beter dan onze spitsen kerel. ;)
    Zelfs Nacho of Bijen doen het beter in de spits.
  • 7 Jun 2019 om 11:00
    • Quote van 7 Jun 2019 om 09:19
      Een balvaste spits.....een 'kapstok' in de punt van de aanval. Dat is wat FC Twente behoeft. Geen 'marathonloper' als Boere, en geen cornervlag zoals Jari. Een type Blaise of Vennegoor, een spits die de bal bij zich kan houden opdat anderen aan kunnen sluiten en je geen 'lange ballen' hoeft te spelen.....
    VVV doet dat al jaren geweldig moet ik zeggen met Mlapa en thy. Is Thy gekocht door Zwolle of gehuurd? Zou anders een prima spits zijn
  • 7 Jun 2019 om 10:59
    • Quote van 7 Jun 2019 om 10:52
      Ik lees net iets over Nikolaos Karelis zou de volgende kunnen zijn lees ik op ander forum
    Ik ken hem niet , het is wel een spits
  • 7 Jun 2019 om 10:57
    • Quote van 7 Jun 2019 om 10:31
      Bedankt, maar wat ik zag vond ik hem toch een behoorlijk stukje meer techniek hebben en veel doelgerichter dan onze spitsen.
    Elke spits is beter dan onze spitsen kerel. ;)
  • 7 Jun 2019 om 10:55
    • Quote van 7 Jun 2019 om 10:52
      Ik lees net iets over Nikolaos Karelis zou de volgende kunnen zijn lees ik op ander forum
    Ja, op fctwente.net, niet van heel betrouwbaar persoon, betekend uiteraard niet dat dit niet waar is.
  • 7 Jun 2019 om 10:52
    Ik lees net iets over Nikolaos Karelis zou de volgende kunnen zijn lees ik op ander forum
  • 7 Jun 2019 om 10:31
    • Quote van 7 Jun 2019 om 10:06
      Benschop, prima spits maar ook beetje houterig. Weet niet of hij veel beter is dan Boere of Oosterwijk.
    Bedankt, maar wat ik zag vond ik hem toch een behoorlijk stukje meer techniek hebben en veel doelgerichter dan onze spitsen.
  • 7 Jun 2019 om 10:08
    • Quote van 7 Jun 2019 om 09:34
      Ik weet het , maar het is niet makkelijk om een spits te halen die gratis is én kwaliteit heeft . Tom en Jari zal ik vertellen dat ze mogen uitkijken naar een andere club , gratis . Maar ik denk dat ze blijven , is makkelijk geld verdienen
    Niet alles hoeft transfervrij te zijn Piet. Bij sommige spelers loont het zich om de portemonnee te trekken, en een balvaste spits is daar absoluut één van. Middenvelders....verdedigers....die zijn er zat. Balvaste spitsen zij schaars, en daarom eigenlijk nooit transfervrij te halen. Dergelijke spelers moet je uit Duitsland, Italië of Spanje halen....desnoods dus uit de Serie B, 2e Bundesliga of de LaLiga2.


    Daarnaast denk ik dat Lars Veldwijk hier ook wel zou passen, al dan niet als 2e spits.
  • 7 Jun 2019 om 10:06
    • Quote van 7 Jun 2019 om 09:45
      Hoe heet die gast ook alweer wat de Graafschap gehuurd had? Die vond ik wat ik van hem zeg ook vele malen dreigender dan onze spitsen. Maar kan er ook finaal naast zitten, maar wat ik gezien heb vond ik niet echt verkeerd. Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het wel weten .
    Benschop, prima spits maar ook beetje houterig. Weet niet of hij veel beter is dan Boere of Oosterwijk.
  • 7 Jun 2019 om 09:45
    • Quote van 7 Jun 2019 om 09:34
      Ik weet het , maar het is niet makkelijk om een spits te halen die gratis is én kwaliteit heeft . Tom en Jari zal ik vertellen dat ze mogen uitkijken naar een andere club , gratis . Maar ik denk dat ze blijven , is makkelijk geld verdienen
    Hoe heet die gast ook alweer wat de Graafschap gehuurd had? Die vond ik wat ik van hem zeg ook vele malen dreigender dan onze spitsen. Maar kan er ook finaal naast zitten, maar wat ik gezien heb vond ik niet echt verkeerd. Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het wel weten .
  • 7 Jun 2019 om 09:34
    • Quote van 7 Jun 2019 om 09:19
      Een balvaste spits.....een 'kapstok' in de punt van de aanval. Dat is wat FC Twente behoeft. Geen 'marathonloper' als Boere, en geen cornervlag zoals Jari. Een type Blaise of Vennegoor, een spits die de bal bij zich kan houden opdat anderen aan kunnen sluiten en je geen 'lange ballen' hoeft te spelen.....
    Ik weet het , maar het is niet makkelijk om een spits te halen die gratis is én kwaliteit heeft . Tom en Jari zal ik vertellen dat ze mogen uitkijken naar een andere club , gratis . Maar ik denk dat ze blijven , is makkelijk geld verdienen
  • 7 Jun 2019 om 09:19
    • Quote van 7 Jun 2019 om 08:45
      Onderschat vooral het samenstellen van een selectie niet , 12 spelers halen kan iedereen , maar een selectie aanvullen waar karakter, mentaliteit en creativiteit bij elkaar past is niet makkelijk . Ik weet ook zeker dat ze op zoek zijn naar een spits die in dit plaatje past , maar ik weet ook dat het de moeilijkste positie is om in te vullen. hoop dat hij ook nog een paar spelers slijten kan die al een paar jaar de bank bezet houden en ons spelersbudget opmaken . Ik heb wel vertrouwen , maar verwacht geen wonderen .
    Een balvaste spits.....een 'kapstok' in de punt van de aanval. Dat is wat FC Twente behoeft. Geen 'marathonloper' als Boere, en geen cornervlag zoals Jari. Een type Blaise of Vennegoor, een spits die de bal bij zich kan houden opdat anderen aan kunnen sluiten en je geen 'lange ballen' hoeft te spelen.....
  • 7 Jun 2019 om 08:45
    • Quote van 7 Jun 2019 om 08:30
      Wat respect Pusic betreft ben ik het mee eens , maar er is intern wat gebeurt waardoor ze niet met elkaar verder willen , moet in mijn ogen ook geen probleem zijn . Pucis heeft door die kans wat hij bij Twente heeft gekregen nu weer een leuke baan , dus medelijden is niet op zijn plaats . Wat Ted betreft moet je naar het hele plaatje kijken en niet 2 spelers eruit pikken . Wat er nog over was waren bankzitters en geblesseerde spelers , heeft door spelers te halen met karakter ( Smith en de Spaanstalige ) een selectie samengesteld die tegen een stootje konden en een team werden . Geen domme lange contracten , zie nu ook weer , talenten 2 jaar met optie , oudere en twijfels 1 jaar .
    Onderschat vooral het samenstellen van een selectie niet , 12 spelers halen kan iedereen , maar een selectie aanvullen waar karakter, mentaliteit en creativiteit bij elkaar past is niet makkelijk . Ik weet ook zeker dat ze op zoek zijn naar een spits die in dit plaatje past , maar ik weet ook dat het de moeilijkste positie is om in te vullen. hoop dat hij ook nog een paar spelers slijten kan die al een paar jaar de bank bezet houden en ons spelersbudget opmaken . Ik heb wel vertrouwen , maar verwacht geen wonderen .
  • 7 Jun 2019 om 08:44
    • Quote van 7 Jun 2019 om 07:42
      Wat betreft MP heb je een punt. T.a.v. het nieuwe seizoen heb ik nog steeds de KWW gedachte.
    Waar is ooit op de persoon Pusic gespeeld waaruit blijkt dat de persoon Pusic geen respect kreeg? Ik heb veel kritiek op zijn functioneren gelezen en gegeven, maar ben mijn respect jegens de persoon Pusic nooit verloren.


    Elk seizoen stappen wij allen met een KWW gedachte in. Simpelweg omdat er geen garanties zijn. Zelfs niet wanneer je een miljoenen elftal aansleept als TD.
  • 7 Jun 2019 om 08:39
    • Quote van 7 Jun 2019 om 02:33
      Even voor de duidelijkheid, omdat bevrijpend lezen moeilijk schijnt voor sommigen. Ik heb niets met de trainer Pusic, ook nooit gehad. Waar ik vraagtekens (letterlijk) bij heb gesteld is dat een trainer, die zijn opdracht heeft vervuld, ontslagen is en vervangen door een wandelend vraagteken. Ik ben nooit blij geweest met het vertoonde spel vorig seizoen, heb de wissels, net als jullie niet begrepen, en heb ook gezien dat er maar 2 spelers echt gegroeid zijn. Wel heb ik ter verdediging van de man aangedragen dat hij onder de meest belabberde omstandigheden aan een klus is begonnen waarvan de kans van slagen , op dat moment heel gering was. Er was bij aanvang van het seizoen geen normaal denkend mens dat vol overtuiging geloofde dat we dit jaar al kampioen zouden worden. Dat dit toch gebeurd is, is mede te danken aan de heer Pusic. En daarvoor verdient hij respect. Dat respect heeft hij hier van velen, en van de organisatie, niet gekregen. Dat vind ik vreemd en onterecht.Waarmee ik niet zeg, lees dit goed, dat ik hem een goede trainer vind. En verder ben niet ik het, maar zijn jullie telkens degenen die het geval Pusic weer oprakelen. Dhr TvL heeft mij vorig jaar niet kunnen overtuigen wat betreft samenstelling van een elftal, en overtuigt me nu weer niet. Dat juist die mensen, die vorig seizoen niets anders deden dan klagen, beledigen en schelden, nu vol vertrouwen achter de man staan die verantwoordelijk was voor hun onvrede, begrijp ik niet. De man die ons o.a. Hölscher en Friday door de strot heeft geduws, krijgt nu het volste vertrouwen bij het samenstellen van een elftal. I rest my case.
    Een paar eye-openers voor jou Ss-er:


    "Er was bij aanvang van het seizoen geen normaal denkend mens dat vol overtuiging geloofde dat we dit jaar al kampioen zouden worden. Dat dit toch gebeurd is, is mede te danken aan de heer Pusic. En daarvoor verdient hij respect. Dat respect heeft hij hier van velen, en van de organisatie, niet gekregen." Hoeveel respect heeft Pusic ge-uit naar de club toe middels de media? Pusic heeft gewoon betaald gekregen, en FC Twente is in mijn ogen kampioen geworden ondanks Pusic en dankzij Tedjen.


    Jah, Tedjen heeft ons Hölscher en Friday (half seizoen) in de maag gesplitst, maar echt hele grote misperen zie ik verder niet.....jij wel? Of verwacht jij altijd dat elk schot een schot in de roos is? Dat kan wel, maar dan heb je vele miljoenen nodig. Miljoenen die er niet waren op dat moment, en dan nog moet je je afvragen of het een 'team' kan worden.
  • 7 Jun 2019 om 08:30
    • Quote van 7 Jun 2019 om 02:33
      Even voor de duidelijkheid, omdat bevrijpend lezen moeilijk schijnt voor sommigen. Ik heb niets met de trainer Pusic, ook nooit gehad. Waar ik vraagtekens (letterlijk) bij heb gesteld is dat een trainer, die zijn opdracht heeft vervuld, ontslagen is en vervangen door een wandelend vraagteken. Ik ben nooit blij geweest met het vertoonde spel vorig seizoen, heb de wissels, net als jullie niet begrepen, en heb ook gezien dat er maar 2 spelers echt gegroeid zijn. Wel heb ik ter verdediging van de man aangedragen dat hij onder de meest belabberde omstandigheden aan een klus is begonnen waarvan de kans van slagen , op dat moment heel gering was. Er was bij aanvang van het seizoen geen normaal denkend mens dat vol overtuiging geloofde dat we dit jaar al kampioen zouden worden. Dat dit toch gebeurd is, is mede te danken aan de heer Pusic. En daarvoor verdient hij respect. Dat respect heeft hij hier van velen, en van de organisatie, niet gekregen. Dat vind ik vreemd en onterecht.Waarmee ik niet zeg, lees dit goed, dat ik hem een goede trainer vind. En verder ben niet ik het, maar zijn jullie telkens degenen die het geval Pusic weer oprakelen. Dhr TvL heeft mij vorig jaar niet kunnen overtuigen wat betreft samenstelling van een elftal, en overtuigt me nu weer niet. Dat juist die mensen, die vorig seizoen niets anders deden dan klagen, beledigen en schelden, nu vol vertrouwen achter de man staan die verantwoordelijk was voor hun onvrede, begrijp ik niet. De man die ons o.a. Hölscher en Friday door de strot heeft geduws, krijgt nu het volste vertrouwen bij het samenstellen van een elftal. I rest my case.
    Wat respect Pusic betreft ben ik het mee eens , maar er is intern wat gebeurt waardoor ze niet met elkaar verder willen , moet in mijn ogen ook geen probleem zijn . Pucis heeft door die kans wat hij bij Twente heeft gekregen nu weer een leuke baan , dus medelijden is niet op zijn plaats . Wat Ted betreft moet je naar het hele plaatje kijken en niet 2 spelers eruit pikken . Wat er nog over was waren bankzitters en geblesseerde spelers , heeft door spelers te halen met karakter ( Smith en de Spaanstalige ) een selectie samengesteld die tegen een stootje konden en een team werden . Geen domme lange contracten , zie nu ook weer , talenten 2 jaar met optie , oudere en twijfels 1 jaar .
  • 7 Jun 2019 om 07:42
    • Quote van 7 Jun 2019 om 02:33
      Even voor de duidelijkheid, omdat bevrijpend lezen moeilijk schijnt voor sommigen. Ik heb niets met de trainer Pusic, ook nooit gehad. Waar ik vraagtekens (letterlijk) bij heb gesteld is dat een trainer, die zijn opdracht heeft vervuld, ontslagen is en vervangen door een wandelend vraagteken. Ik ben nooit blij geweest met het vertoonde spel vorig seizoen, heb de wissels, net als jullie niet begrepen, en heb ook gezien dat er maar 2 spelers echt gegroeid zijn. Wel heb ik ter verdediging van de man aangedragen dat hij onder de meest belabberde omstandigheden aan een klus is begonnen waarvan de kans van slagen , op dat moment heel gering was. Er was bij aanvang van het seizoen geen normaal denkend mens dat vol overtuiging geloofde dat we dit jaar al kampioen zouden worden. Dat dit toch gebeurd is, is mede te danken aan de heer Pusic. En daarvoor verdient hij respect. Dat respect heeft hij hier van velen, en van de organisatie, niet gekregen. Dat vind ik vreemd en onterecht.Waarmee ik niet zeg, lees dit goed, dat ik hem een goede trainer vind. En verder ben niet ik het, maar zijn jullie telkens degenen die het geval Pusic weer oprakelen. Dhr TvL heeft mij vorig jaar niet kunnen overtuigen wat betreft samenstelling van een elftal, en overtuigt me nu weer niet. Dat juist die mensen, die vorig seizoen niets anders deden dan klagen, beledigen en schelden, nu vol vertrouwen achter de man staan die verantwoordelijk was voor hun onvrede, begrijp ik niet. De man die ons o.a. Hölscher en Friday door de strot heeft geduws, krijgt nu het volste vertrouwen bij het samenstellen van een elftal. I rest my case.
    Wat betreft MP heb je een punt. T.a.v. het nieuwe seizoen heb ik nog steeds de KWW gedachte.
  • 7 Jun 2019 om 02:33
    • Quote van 6 Jun 2019 om 20:19
      Dit is niet gezond meer wat hij doet, hij wil alles onderuit blijven halen, en dat doet hij alleen uit Rancune ten opzichte van Pusic. Dat is een gepasseerd station, maar elke ding wat Ted of GG zullen doen, al halen ze Ronaldo dat nog zou meneertje lopen zeuren. Ik denk dat Ted het super goed doet en ik ben er van overtuigd dat hij een redelijk aantal goede spelers binnenhaalt en ik en gelukkige meerderen hebben daar vertrouwen in.
    Even voor de duidelijkheid, omdat bevrijpend lezen moeilijk schijnt voor sommigen. Ik heb niets met de trainer Pusic, ook nooit gehad. Waar ik vraagtekens (letterlijk) bij heb gesteld is dat een trainer, die zijn opdracht heeft vervuld, ontslagen is en vervangen door een wandelend vraagteken. Ik ben nooit blij geweest met het vertoonde spel vorig seizoen, heb de wissels, net als jullie niet begrepen, en heb ook gezien dat er maar 2 spelers echt gegroeid zijn. Wel heb ik ter verdediging van de man aangedragen dat hij onder de meest belabberde omstandigheden aan een klus is begonnen waarvan de kans van slagen , op dat moment heel gering was. Er was bij aanvang van het seizoen geen normaal denkend mens dat vol overtuiging geloofde dat we dit jaar al kampioen zouden worden. Dat dit toch gebeurd is, is mede te danken aan de heer Pusic. En daarvoor verdient hij respect. Dat respect heeft hij hier van velen, en van de organisatie, niet gekregen. Dat vind ik vreemd en onterecht.Waarmee ik niet zeg, lees dit goed, dat ik hem een goede trainer vind. En verder ben niet ik het, maar zijn jullie telkens degenen die het geval Pusic weer oprakelen. Dhr TvL heeft mij vorig jaar niet kunnen overtuigen wat betreft samenstelling van een elftal, en overtuigt me nu weer niet. Dat juist die mensen, die vorig seizoen niets anders deden dan klagen, beledigen en schelden, nu vol vertrouwen achter de man staan die verantwoordelijk was voor hun onvrede, begrijp ik niet. De man die ons o.a. Hölscher en Friday door de strot heeft geduws, krijgt nu het volste vertrouwen bij het samenstellen van een elftal. I rest my case.
  • 6 Jun 2019 om 23:43
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:11
      Zo, dat is snel. Dat je je belofte zou breken verwachte ik wel. Maar zo snel.......dat valt me zelfs van jou tegen. Ik geef gewoon antwoord als men mij iets vraagt. Op een nette wijze, zonder te beledigen of te schelden. Daar zou jij een voorbeeld aan kunnen nemen.
    Wat jij doet Ss-er is het volgende. Jij provoceert, zuigt en treitert.....op een 'beschaafde' manier.....dat zeker. Dat maakt jou echter wel een achterbakse en schijnheilige minkukel in mijn ogen.


    Even later speel je het slachtoffer met je uitspraak "Jongens hak lekker op me in"?
  • 6 Jun 2019 om 23:31
    • Quote van 6 Jun 2019 om 23:30
      Vergeet de opgeleefde Peetken niet Scorpio. Dankzij hem werd de defensie een stuk degelijker en stabieler. Tevens begon Peetken ook nog eens te scoren.....
    Mee eens! Peetken deed het ook heel goed. Hoop dat hij dit seizoen in de Eredivisie ook zo goed presteert. Hij kan wel scoren en dat is een geheim wapen.
  • 6 Jun 2019 om 23:30
    • Quote van 6 Jun 2019 om 23:23
      Ik zou echt niet weten of dit waar is. Kan het niet geloven eerlijk gezegd. Ik zie iedere speler gewoon normaal omgaan met Pusic. Ik heb trouwens niet zoveel met Brama. Aardige intelligente vent maar ook door omstandigheden veel belangrijker nu dan die ooit is geweest. Nuttige speler maar om hem nu alle krediet te geven vindt ik overdreven. Het is een teamprestatie geweest. En dat met spelers als Boere, (die wel alle strafschoppen erin schoot), Oosterwijk en nog een paar. Aitor was de grote man. Zonder hem waren we niet gepromoveerd!
    Vergeet de opgeleefde Peetken niet Scorpio. Dankzij hem werd de defensie een stuk degelijker en stabieler. Tevens begon Peetken ook nog eens te scoren.....
  • 6 Jun 2019 om 23:27
    • Quote van 6 Jun 2019 om 23:23
      Ik zou echt niet weten of dit waar is. Kan het niet geloven eerlijk gezegd. Ik zie iedere speler gewoon normaal omgaan met Pusic. Ik heb trouwens niet zoveel met Brama. Aardige intelligente vent maar ook door omstandigheden veel belangrijker nu dan die ooit is geweest. Nuttige speler maar om hem nu alle krediet te geven vindt ik overdreven. Het is een teamprestatie geweest. En dat met spelers als Boere, (die wel alle strafschoppen erin schoot), Oosterwijk en nog een paar. Aitor was de grote man. Zonder hem waren we niet gepromoveerd!
    laten we het daar maar ophouden ..met respect dan ook voor MP..mooie overwinning van Oranje..gaan we mooie dingen wederom mee beleven ..
  • 6 Jun 2019 om 23:23
    • Quote van 6 Jun 2019 om 23:18
      ik heb altijd begrepen dat de spelers in januari met elkaar gesproken hebben en MP vanaf die tijd eigenlijk negeerden dit onder leiding van Brama...
    Ik zou echt niet weten of dit waar is. Kan het niet geloven eerlijk gezegd. Ik zie iedere speler gewoon normaal omgaan met Pusic. Ik heb trouwens niet zoveel met Brama. Aardige intelligente vent maar ook door omstandigheden veel belangrijker nu dan die ooit is geweest. Nuttige speler maar om hem nu alle krediet te geven vindt ik overdreven. Het is een teamprestatie geweest. En dat met spelers als Boere, (die wel alle strafschoppen erin schoot), Oosterwijk en nog een paar. Aitor was de grote man. Zonder hem waren we niet gepromoveerd!
  • 6 Jun 2019 om 23:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 23:13
      Misschien allemaal waar maar dan nog heb ik respect voor Pusic. Waarom? Omdat die de uitdaging niet uit de weg is gegaan. Hij heeft zich opgeofferd voor het grotere doel! Hij is ondanks een twee jaar contract niet moeilijk gaan doen. En wie weet is dit allemaal al wel van tevoren afgesproken. Het doel was twee jaar KKD. Vandaar twee jaar contract? Hij wist het samen met zijn staf en spelers het in 1 jaar te doen. Ook al stonden we op een gegeven moment 8 punten achter. Samen hebben ze het omgedraaid na de winterstop. Nu het allemaal binnen een jaar is gelukt was misschien wel de afspraak dat hij dan sowieso niet de trainer zou worden in de Eredivisie. Hij legde zich er wel heel makkelijk bij neer. We weten niet wat er allemaal binnenskamers is afgesproken. Dat maakt het altijd lastig om iets te vinden van iemand.
    Respect voor de persoon Pusic heb ik ook. Als trainer vond ik hem waardeloos. Het doel was geen 2 jaar KKD, dat was het uitgangspunt. Het doel was z.s.m. terugkeren op het hoogste niveau, en daar heeft Tedjen voor gezorgd.


    Tijdens de winterstop zijn er gesprekken geweest met Pusic. Bij die gesprekken zijn o.a. Brama en Fredjen aanwezig geweest. Die gesprekken hebben Pusic de ogen geopend.


    Tijdens de winterstop, na de eerste evaluatie was ook duidelijk dat Pusic geen geschikte trainer was voor het hoogste niveau. Derhalve heeft hij zich nadien ook negatief uitgelaten over het beleid binnen de club. Dus ja, Pusic was op de hoogte van hetgeen hem te wachten stond. Hij zou hoe dan ook niet meegaan de E.D. in.
  • 6 Jun 2019 om 23:18
    • Quote van 6 Jun 2019 om 23:13
      Misschien allemaal waar maar dan nog heb ik respect voor Pusic. Waarom? Omdat die de uitdaging niet uit de weg is gegaan. Hij heeft zich opgeofferd voor het grotere doel! Hij is ondanks een twee jaar contract niet moeilijk gaan doen. En wie weet is dit allemaal al wel van tevoren afgesproken. Het doel was twee jaar KKD. Vandaar twee jaar contract? Hij wist het samen met zijn staf en spelers het in 1 jaar te doen. Ook al stonden we op een gegeven moment 8 punten achter. Samen hebben ze het omgedraaid na de winterstop. Nu het allemaal binnen een jaar is gelukt was misschien wel de afspraak dat hij dan sowieso niet de trainer zou worden in de Eredivisie. Hij legde zich er wel heel makkelijk bij neer. We weten niet wat er allemaal binnenskamers is afgesproken. Dat maakt het altijd lastig om iets te vinden van iemand.
    ik heb altijd begrepen dat de spelers in januari met elkaar gesproken hebben en MP vanaf die tijd eigenlijk negeerden dit onder leiding van Brama...
  • 6 Jun 2019 om 23:13
    • Quote van 6 Jun 2019 om 22:55
      Weet je wat het voordeel was voor Pusic? Dat was het gegeven dat Tedjen de selectie aan heeft gesleept waar Pusic kampioen door kon worden. Had je Jacob Malki voor deze groep gezet, dan ook was FC Twente gepromoveerd. Met name Aitor was een gouden greep van Tedjen. Tel daar de revelatie van Peetken bij op, die zelfs lekker begon te scoren uit o.a. corners.


      Was Pusic echt een goede hoofdtrainer? In mijn ogen niet, want na zijn ontslag stond er geen club op zijn deur te kloppen om hem in te lijven als hoofdtrainer. Nu staat hij weer in de schaduw als een assistent, en ik denk dat Pusic daar op zijn plek zit....als hulpje van.......

      Voor een Telstar, Volendam of Dordrecht zou hij ook goed genoeg kunnen zijn als hoofdtrainer, maar zelfs deze clubs hebben zich niet voor Marino gemeld. Dat zegt wel iets hoe de andere clubs tegen de hoofdtrainer Marino aankeken.
    Misschien allemaal waar maar dan nog heb ik respect voor Pusic. Waarom? Omdat die de uitdaging niet uit de weg is gegaan. Hij heeft zich opgeofferd voor het grotere doel! Hij is ondanks een twee jaar contract niet moeilijk gaan doen. En wie weet is dit allemaal al wel van tevoren afgesproken. Het doel was twee jaar KKD. Vandaar twee jaar contract? Hij wist het samen met zijn staf en spelers het in 1 jaar te doen. Ook al stonden we op een gegeven moment 8 punten achter. Samen hebben ze het omgedraaid na de winterstop. Nu het allemaal binnen een jaar is gelukt was misschien wel de afspraak dat hij dan sowieso niet de trainer zou worden in de Eredivisie. Hij legde zich er wel heel makkelijk bij neer. We weten niet wat er allemaal binnenskamers is afgesproken. Dat maakt het altijd lastig om iets te vinden van iemand.
  • 6 Jun 2019 om 23:06
    • Quote van 6 Jun 2019 om 22:57
      Wist je dat Smith in het verleden op die positie gespeeld heeft?
    Hoe ver in het verleden Citro....? Je zag dat Smith daar verzoop, en dus had Pusic in moeten grijpen. Dat deed hij echter niet.....
  • 6 Jun 2019 om 22:57
    • Quote van 6 Jun 2019 om 22:34
      Goed verwoord Scorpio. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt. ;)


      Ik wil er wel bij aantekenen dat ook de trainer een bepaalde invloed heeft. Dan doel ik met name spelers op de juiste positie gebruiken, en geen middenvelder op een back positie zetten zoals Pusic met Smith deed.
    Wist je dat Smith in het verleden op die positie gespeeld heeft?
  • 6 Jun 2019 om 22:55
    • Quote van 6 Jun 2019 om 22:44
      Dank je TC, ben het met je eens dat een trainer daar ook belangrijk in is. Het proces!
      Pusic heeft het met zijn ervaring goed gedaan. Was die een toptrainer geweest dan zou ik kritischer zijn geweest maar hij was voor het eerst in zijn leven hoofdtrainer en daarom wil ik hem niet zo zwaar aanpakken.
    Weet je wat het voordeel was voor Pusic? Dat was het gegeven dat Tedjen de selectie aan heeft gesleept waar Pusic kampioen door kon worden. Had je Jacob Malki voor deze groep gezet, dan ook was FC Twente gepromoveerd. Met name Aitor was een gouden greep van Tedjen. Tel daar de revelatie van Peetken bij op, die zelfs lekker begon te scoren uit o.a. corners.


    Was Pusic echt een goede hoofdtrainer? In mijn ogen niet, want na zijn ontslag stond er geen club op zijn deur te kloppen om hem in te lijven als hoofdtrainer. Nu staat hij weer in de schaduw als een assistent, en ik denk dat Pusic daar op zijn plek zit....als hulpje van.......

    Voor een Telstar, Volendam of Dordrecht zou hij ook goed genoeg kunnen zijn als hoofdtrainer, maar zelfs deze clubs hebben zich niet voor Marino gemeld. Dat zegt wel iets hoe de andere clubs tegen de hoofdtrainer Marino aankeken.
  • 6 Jun 2019 om 22:44
    • Quote van 6 Jun 2019 om 22:34
      Goed verwoord Scorpio. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt. ;)


      Ik wil er wel bij aantekenen dat ook de trainer een bepaalde invloed heeft. Dan doel ik met name spelers op de juiste positie gebruiken, en geen middenvelder op een back positie zetten zoals Pusic met Smith deed.
    Dank je TC, ben het met je eens dat een trainer daar ook belangrijk in is. Het proces!
    Pusic heeft het met zijn ervaring goed gedaan. Was die een toptrainer geweest dan zou ik kritischer zijn geweest maar hij was voor het eerst in zijn leven hoofdtrainer en daarom wil ik hem niet zo zwaar aanpakken.
  • 6 Jun 2019 om 22:34
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:05
      Ik denk dat het niet om individuele spelers gaat maar dat het om een team gaat. Als je het voor elkaar krijgt dat je een groep krijgt die mekaar goed aanvoelt en waarbij het klikt je heel veel meer mooi en goed voetbal gaat zien dat als het niet klikt. Als er een paar spelers in het team zitten die er niet veel van kunnen werkt dat door in het hele elftal. Dan ga je ook veel slechter voetbal zien. Net als het afgelopen seizoen. Dat heeft niet zoveel met een trainer te maken maar of er chemie is tussen bepaalde spelers.
    Goed verwoord Scorpio. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt. ;)


    Ik wil er wel bij aantekenen dat ook de trainer een bepaalde invloed heeft. Dan doel ik met name spelers op de juiste positie gebruiken, en geen middenvelder op een back positie zetten zoals Pusic met Smith deed.
  • 6 Jun 2019 om 22:31
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:58
      Welkom terug in de realiteit, waarin het NIET vanzelfsprekend is dat FcT simpel terugkeert, het is echter wel gebeurd. Baggervoetbal? Wat wil je CL spelen? Forget it. De doelstelling om te promoveren is gehaald, nu de volgende stap, handhaven in de ED. In de toekomst komt het betere voetbal ook wel weer, maar niet alles tegelijkertijd! Het heet niet voor niets een "stappenplan".... Het is geen kwestie van een schakelaar omzetten!
    Respect Citro....., klasse verwoord, en zonder irritante smileys.....top!
  • 6 Jun 2019 om 22:15
    • Quote van 6 Jun 2019 om 21:52
      Voor de KKD heeft hij het goed gedaan. Nu wordt er meer gevraagd, het 1e jaar van Ted was niet echt goed, gelukkig is er nu wat geld om een normaal salaris te bieden waardoor je met een goed verhaal spelers kunt overhalen. Dat bv Ted Richardinho wil behouden baat me wel grote zorgen, vind het ook spijtig dat spelers als van der Heyden, Oosterwijk etc nog niet op de transferlijst zijn gezet, althans nog niet bij mij bekend, ook al hebben ze nog een contract.
    Er moet zich ook maar een club melden voor deze gasten. Als niemand zich meld zit je eraan vast totdat het contract afloopt. Ben wel benieuwd of we eindelijk eens een keer een frisse spits krijgen die weet wat scoren is kan voetballen!
  • 6 Jun 2019 om 22:10
    • Quote van 6 Jun 2019 om 21:52
      Voor de KKD heeft hij het goed gedaan. Nu wordt er meer gevraagd, het 1e jaar van Ted was niet echt goed, gelukkig is er nu wat geld om een normaal salaris te bieden waardoor je met een goed verhaal spelers kunt overhalen. Dat bv Ted Richardinho wil behouden baat me wel grote zorgen, vind het ook spijtig dat spelers als van der Heyden, Oosterwijk etc nog niet op de transferlijst zijn gezet, althans nog niet bij mij bekend, ook al hebben ze nog een contract.
    Besef je dat de transferwindow nog niet open is?
  • 6 Jun 2019 om 22:01
    • Quote van 6 Jun 2019 om 21:52
      Voor de KKD heeft hij het goed gedaan. Nu wordt er meer gevraagd, het 1e jaar van Ted was niet echt goed, gelukkig is er nu wat geld om een normaal salaris te bieden waardoor je met een goed verhaal spelers kunt overhalen. Dat bv Ted Richardinho wil behouden baat me wel grote zorgen, vind het ook spijtig dat spelers als van der Heyden, Oosterwijk etc nog niet op de transferlijst zijn gezet, althans nog niet bij mij bekend, ook al hebben ze nog een contract.
    Oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt enzo. Nacho en Ricardinho kunnen als back-up voor een nieuwe rechts(Verhaegh) en linksback wel prima trouwens.
  • 6 Jun 2019 om 21:52
    • Quote van 6 Jun 2019 om 20:20
      Enkele pareltjes met €0,- is gewoon top. Naast de pareltjes ook gewoon een paar degelijke aanwinsten waarmee we ondanks Pusic kampioen mee zijn geworden. TvL heeft het Top gedaan vind ik.
    Voor de KKD heeft hij het goed gedaan. Nu wordt er meer gevraagd, het 1e jaar van Ted was niet echt goed, gelukkig is er nu wat geld om een normaal salaris te bieden waardoor je met een goed verhaal spelers kunt overhalen. Dat bv Ted Richardinho wil behouden baat me wel grote zorgen, vind het ook spijtig dat spelers als van der Heyden, Oosterwijk etc nog niet op de transferlijst zijn gezet, althans nog niet bij mij bekend, ook al hebben ze nog een contract.
  • 6 Jun 2019 om 21:51
    Ik ga al dat bashen hieronder niet meer lezen (helaas zijn >80% vd reacties tegenwoordig persoonlijke vetes die uitgevochten worden) maar denk dat niet alleen Ted maar ook Rutten deze aankoop “bevestigd” heeft. Zal wellicht tijd nodig hebben maar hopelijk talentvol genoeg om binnen 3 jaar kapitaal te vertegenwoordigen, je moet ergens beginnen!
  • 6 Jun 2019 om 21:44
    • Quote van 6 Jun 2019 om 19:56
      Maar sommige laten zich wel heel snel gek maken .
    Maar als je al vanaf de eerste transfer en maar blijft door zeiken tot aan de laatste transfer van vandaag en wat doet hij Piet? Alleen maar afzeiken Ted kan er niks van, 2 rangs spelers en ga zo maar door. Op het laatst ben je er doodziek van, want hij wil niet een normale discussie nee hij wil mensen het bloed onder de nagels weg halen en dat is zijn enige doel. Omdat hij nog steeds niet kan verkroppen dat Pusic weg is. En ik heb bijna steeds normaal gereageerd maar hij gaat maar door.
  • 6 Jun 2019 om 21:22
    Het is niet goed of het deugt niet
  • 6 Jun 2019 om 20:29
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:12
      En dat is waarom???
    Omdat die jongen 20 is en een volwaardige middenvelder voor zich had. Ook Standard mag er maar 11 opstellen. Die jongen van Arsenal heeft ook nauwelijks gespeeld, net als vorige zomer Smith, Espinosa, Zekhnini en Gonzalez.
  • 6 Jun 2019 om 20:28
    • Quote van 6 Jun 2019 om 20:18
      Daar ben ik vast van overtuigd.
    Dan moeten TvL en de TS wel supergoed zijn.....
  • 6 Jun 2019 om 20:27
    • Quote van 6 Jun 2019 om 20:18
      Daar ben ik vast van overtuigd.
    Dan heb je ook vertrouwen in de spöllers die zijn aangetrokken of nog komen gaan. Anders vliegen we er weer uut.
  • 6 Jun 2019 om 20:27
    • Quote van 6 Jun 2019 om 20:13
      Gelul natuurlijk, Ss-er heeft een gezonde argwaan en dat is terecht. Bam heeft al vaak uitgelegd waarom het raar is dat Ted zo doet, dat jij dit afdoet als onzin moet je zelf weten maar is nergens op gebaseerd, op enkele pareltjes na is het matig wat Ted heeft gehaald, zo realistisch moet je zijn. Waarom zou hij het dan nu beter doen? Moet wel zeggen dat Ted met Paul V. mij aangenaam verrast heeft, hopelijk zet hij deze lijn door.
    Iedereen mag zijn mening uiten, maar is het niet voorbarig om, zonder de samenstelling van de selectie te weten, e.e.a. nu al te beoordelen? Ik kan het in elk geval niet.... daarom KWW.... ben wel positief gestemd door de ontwikkelingen........
  • 6 Jun 2019 om 20:20
    • Quote van 6 Jun 2019 om 20:13
      Gelul natuurlijk, Ss-er heeft een gezonde argwaan en dat is terecht. Bam heeft al vaak uitgelegd waarom het raar is dat Ted zo doet, dat jij dit afdoet als onzin moet je zelf weten maar is nergens op gebaseerd, op enkele pareltjes na is het matig wat Ted heeft gehaald, zo realistisch moet je zijn. Waarom zou hij het dan nu beter doen? Moet wel zeggen dat Ted met Paul V. mij aangenaam verrast heeft, hopelijk zet hij deze lijn door.
    Enkele pareltjes met €0,- is gewoon top. Naast de pareltjes ook gewoon een paar degelijke aanwinsten waarmee we ondanks Pusic kampioen mee zijn geworden. TvL heeft het Top gedaan vind ik.
  • 6 Jun 2019 om 20:19
    • Quote van 6 Jun 2019 om 20:13
      Gelul natuurlijk, Ss-er heeft een gezonde argwaan en dat is terecht. Bam heeft al vaak uitgelegd waarom het raar is dat Ted zo doet, dat jij dit afdoet als onzin moet je zelf weten maar is nergens op gebaseerd, op enkele pareltjes na is het matig wat Ted heeft gehaald, zo realistisch moet je zijn. Waarom zou hij het dan nu beter doen? Moet wel zeggen dat Ted met Paul V. mij aangenaam verrast heeft, hopelijk zet hij deze lijn door.
    Dit is niet gezond meer wat hij doet, hij wil alles onderuit blijven halen, en dat doet hij alleen uit Rancune ten opzichte van Pusic. Dat is een gepasseerd station, maar elke ding wat Ted of GG zullen doen, al halen ze Ronaldo dat nog zou meneertje lopen zeuren. Ik denk dat Ted het super goed doet en ik ben er van overtuigd dat hij een redelijk aantal goede spelers binnenhaalt en ik en gelukkige meerderen hebben daar vertrouwen in.
  • 6 Jun 2019 om 20:18
    • Quote van 6 Jun 2019 om 19:19
      Denk jij dat FcT na het volgende seizoen al mee kan doen om de europese plaatsen?
    Daar ben ik vast van overtuigd.
  • 6 Jun 2019 om 20:16
    • Quote van 6 Jun 2019 om 20:13
      Gelul natuurlijk, Ss-er heeft een gezonde argwaan en dat is terecht. Bam heeft al vaak uitgelegd waarom het raar is dat Ted zo doet, dat jij dit afdoet als onzin moet je zelf weten maar is nergens op gebaseerd, op enkele pareltjes na is het matig wat Ted heeft gehaald, zo realistisch moet je zijn. Waarom zou hij het dan nu beter doen? Moet wel zeggen dat Ted met Paul V. mij aangenaam verrast heeft, hopelijk zet hij deze lijn door.
    Vreemd tegenstrijdig verhaal je geloofd Bam en je bent tot nu toe verrast over het beleid.
  • 6 Jun 2019 om 20:13
    • Quote van 6 Jun 2019 om 19:50
      Maar SS spoort niet, niets is goed, Ted is een nietsnut, de trainer is een niksnut, tuurlijk eigen mening mag maar deze is echt compleet geobsedeerd om Ted en GG af te zeiken en dat ze alles fout doen. Elke speler wat Ted aantrek komt hij weer met zijn achterlijke gelul, hij mist Pusic te veel.
    Gelul natuurlijk, Ss-er heeft een gezonde argwaan en dat is terecht. Bam heeft al vaak uitgelegd waarom het raar is dat Ted zo doet, dat jij dit afdoet als onzin moet je zelf weten maar is nergens op gebaseerd, op enkele pareltjes na is het matig wat Ted heeft gehaald, zo realistisch moet je zijn. Waarom zou hij het dan nu beter doen? Moet wel zeggen dat Ted met Paul V. mij aangenaam verrast heeft, hopelijk zet hij deze lijn door.
  • 6 Jun 2019 om 20:06
    • Quote van 6 Jun 2019 om 19:54
      Ik heb het terug gelezen en mijn post verwijderd.
    Ja las het en dat het al.
  • 6 Jun 2019 om 19:56
    • Quote van 6 Jun 2019 om 19:41
      Onzin piet dit is puur provocatie of gewoon oerdom.in dit geval houd ik het op het laatste en dat werkt bij sommigen nu eenmaal op de Laune en terecht lampelul dat ist.
    Maar sommige laten zich wel heel snel gek maken .
  • 6 Jun 2019 om 19:56
    Ikzeg. Welkom bij ons fctwente ik hoop op succes en plezier en sterkte in het voetbal voor ons fctwente er op of geen eten mentaliteit.
  • 6 Jun 2019 om 19:54
    • Quote van 6 Jun 2019 om 19:41
      Onzin piet dit is puur provocatie of gewoon oerdom.in dit geval houd ik het op het laatste en dat werkt bij sommigen nu eenmaal op de Laune en terecht lampelul dat ist.
    Ik heb het terug gelezen en mijn post verwijderd.
  • 6 Jun 2019 om 19:50
    • Quote van 6 Jun 2019 om 19:43
      Iedereen heeft het recht op zijn mening
    Maar SS spoort niet, niets is goed, Ted is een nietsnut, de trainer is een niksnut, tuurlijk eigen mening mag maar deze is echt compleet geobsedeerd om Ted en GG af te zeiken en dat ze alles fout doen. Elke speler wat Ted aantrek komt hij weer met zijn achterlijke gelul, hij mist Pusic te veel.
  • 6 Jun 2019 om 19:43
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:29
      Jongens hak lekker op me in. Lees wat je wilt lezen inplaats van wat er staat. Doe maar! Ik hoop oprecht dat over 1 of 2 jaar mijn ongelijk bewezen is en twente een stabiele plek in het linkerrijtje heeft, met uitzicht op Europees voetbal. Dat zou betekenen dat mijn club het gered heeft en uit de ellende is. Daar gaat het mij uiteindelijk om. Ik zal dan openlijk mijn excuses maken voor mijn wantrouwen. Maar ik weet dat ik lang niet de enige ben die geen vertrouwen heeft in het huidige beleid. Ik hoop dat jullie dan ook zo groot zullen zijn om te zeggen dat ik het goed zag, als blijkt dat het beleid van Ted niet goed heeft uitgepakt.
    Iedereen heeft het recht op zijn mening
  • 6 Jun 2019 om 19:41
    Onzin piet dit is puur provocatie of gewoon oerdom.in dit geval houd ik het op het laatste en dat werkt bij sommigen nu eenmaal op de Laune en terecht lampelul dat ist.
  • 6 Jun 2019 om 19:24
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:29
      Jongens hak lekker op me in. Lees wat je wilt lezen inplaats van wat er staat. Doe maar! Ik hoop oprecht dat over 1 of 2 jaar mijn ongelijk bewezen is en twente een stabiele plek in het linkerrijtje heeft, met uitzicht op Europees voetbal. Dat zou betekenen dat mijn club het gered heeft en uit de ellende is. Daar gaat het mij uiteindelijk om. Ik zal dan openlijk mijn excuses maken voor mijn wantrouwen. Maar ik weet dat ik lang niet de enige ben die geen vertrouwen heeft in het huidige beleid. Ik hoop dat jullie dan ook zo groot zullen zijn om te zeggen dat ik het goed zag, als blijkt dat het beleid van Ted niet goed heeft uitgepakt.
    Er is altijd een grote groep die wantrouwen heeft in een bepaald beleid , welk beleid dan ook . Maar ik zie wel een bepaalde richting in het beleid van nu . Vooral in het samenstellen van de selectie , zit een idee achter ipv een paar spelers halen en hopen dat het een team wordt .
  • 6 Jun 2019 om 19:22
    • Quote van 6 Jun 2019 om 19:19
      Denk jij dat FcT na het volgende seizoen al mee kan doen om de europese plaatsen?
    Ik vraag me oprecht af hoe op deze onzin komt...
  • 6 Jun 2019 om 19:19
    • Quote van 6 Jun 2019 om 19:04
      Theorie en praktijk liggen ook in het voetbal niet op 1 lijn... dus ik ben niet van dit soort voorspellingen.
    Denk jij dat FcT na het volgende seizoen al mee kan doen om de europese plaatsen?
  • 6 Jun 2019 om 19:04
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:54
      Realistischer is een jaar of 4..... alles wat sneller gaat is mooi meegenomen.....
    Theorie en praktijk liggen ook in het voetbal niet op 1 lijn... dus ik ben niet van dit soort voorspellingen.
  • 6 Jun 2019 om 19:00
    ik ben meer van de KWW komend seizoen. handhaven dus ...meer is meegenomen...als er nog 1 of 2 tussen zitten die acties in huis hebben waarvoor we ook naar het stadion gaan moeten we blij zijn ..ik heb het gevoel dat er gebouwd word...2 stappen achteruit 3 vooruit..
  • 6 Jun 2019 om 18:54
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:35
      Ik ga die weddenschap niet aan met je... want aleen al je "hoop", wellicht je "vanzelfsprekendheid" dat twente over 1-2 jaar weer om europa mee doet, laat mij zien dat je de discussie al niet waard bent. Wordt wakker ofzo. Ik wil niet op je inhakken persoonlijk... Maar je praat echt poep soms. Er bestaat geen beleid dat jouw droom zonder olie monerg bewerkstelt. Ook niet met jouw jeugd Shopping idee
    Realistischer is een jaar of 4..... alles wat sneller gaat is mooi meegenomen.....
  • 6 Jun 2019 om 18:39
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:29
      Jongens hak lekker op me in. Lees wat je wilt lezen inplaats van wat er staat. Doe maar! Ik hoop oprecht dat over 1 of 2 jaar mijn ongelijk bewezen is en twente een stabiele plek in het linkerrijtje heeft, met uitzicht op Europees voetbal. Dat zou betekenen dat mijn club het gered heeft en uit de ellende is. Daar gaat het mij uiteindelijk om. Ik zal dan openlijk mijn excuses maken voor mijn wantrouwen. Maar ik weet dat ik lang niet de enige ben die geen vertrouwen heeft in het huidige beleid. Ik hoop dat jullie dan ook zo groot zullen zijn om te zeggen dat ik het goed zag, als blijkt dat het beleid van Ted niet goed heeft uitgepakt.
    Ik weet niet wat jij hier mee wil bereiken, maar het heeft tijd nodig om twente weer in de subtop mee te laten draaien. Het is niet voor niks dat ted als 1 van de beste technisch directeur wordt gezien van Nederland. Ik heb vertrouwen in hem. Als we tussen 10/15 e plek eindigen heeft hij het gewoon goed gedaan.
  • 6 Jun 2019 om 18:35
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:29
      Jongens hak lekker op me in. Lees wat je wilt lezen inplaats van wat er staat. Doe maar! Ik hoop oprecht dat over 1 of 2 jaar mijn ongelijk bewezen is en twente een stabiele plek in het linkerrijtje heeft, met uitzicht op Europees voetbal. Dat zou betekenen dat mijn club het gered heeft en uit de ellende is. Daar gaat het mij uiteindelijk om. Ik zal dan openlijk mijn excuses maken voor mijn wantrouwen. Maar ik weet dat ik lang niet de enige ben die geen vertrouwen heeft in het huidige beleid. Ik hoop dat jullie dan ook zo groot zullen zijn om te zeggen dat ik het goed zag, als blijkt dat het beleid van Ted niet goed heeft uitgepakt.
    Ik ga die weddenschap niet aan met je... want aleen al je "hoop", wellicht je "vanzelfsprekendheid" dat twente over 1-2 jaar weer om europa mee doet, laat mij zien dat je de discussie al niet waard bent. Wordt wakker ofzo. Ik wil niet op je inhakken persoonlijk... Maar je praat echt poep soms. Er bestaat geen beleid dat jouw droom zonder olie monerg bewerkstelt. Ook niet met jouw jeugd Shopping idee
  • 6 Jun 2019 om 18:34
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:29
      Jongens hak lekker op me in. Lees wat je wilt lezen inplaats van wat er staat. Doe maar! Ik hoop oprecht dat over 1 of 2 jaar mijn ongelijk bewezen is en twente een stabiele plek in het linkerrijtje heeft, met uitzicht op Europees voetbal. Dat zou betekenen dat mijn club het gered heeft en uit de ellende is. Daar gaat het mij uiteindelijk om. Ik zal dan openlijk mijn excuses maken voor mijn wantrouwen. Maar ik weet dat ik lang niet de enige ben die geen vertrouwen heeft in het huidige beleid. Ik hoop dat jullie dan ook zo groot zullen zijn om te zeggen dat ik het goed zag, als blijkt dat het beleid van Ted niet goed heeft uitgepakt.
    Jij zult nooit jou ongelijk toegeven nooit ...
  • 6 Jun 2019 om 18:33
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:11
      Zo, dat is snel. Dat je je belofte zou breken verwachte ik wel. Maar zo snel.......dat valt me zelfs van jou tegen. Ik geef gewoon antwoord als men mij iets vraagt. Op een nette wijze, zonder te beledigen of te schelden. Daar zou jij een voorbeeld aan kunnen nemen.
    Nee op jou kun je niet normaal reageren je lult continu maar onzin, en alles is slecht man pleur op en zal proberen op iedereen normaal te reageren maar op jiu niet randdebiel dat je bent man wat kun jij mensen opfokken
  • 6 Jun 2019 om 18:31
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:04
      Je hebt gelijk; zou kunnen! Maar er is niets wat daarop wijst. Als er dan gegokt wordt wat zou kunnen, zie ik liever talentvolle jongens bij de amateurs vandaan komen. Die goed gescout zijn. Dit is een jongen die in Belgie zijn kansen heeft gehad, maar het niet waar heeft gemaakt. Het zou idd kunnen dat het kwartje ineens valt. Dat hij zich hier op zijn plek voelt, en de omstandigheden precies goed zijn voor hem. Dat zou kunnen. Maar dat is toch niet erg waarschijnlijk, vind je wel?
    Ongeveer net zo groot als dat een lokale speler van 17/18 vanuit de amateurs potten gaat breken in de eredivisie. Als je dan toch graag structureel lokaal talent in de selectie wil zien kan je ze zonder uitzondering beter een jaar laten rijpen in de luwte dan ze deze druk op te leggen. En wat denk je dat een Bijen op gaat steken van een verhaagh naast hem.
  • 6 Jun 2019 om 18:29
    Jongens hak lekker op me in. Lees wat je wilt lezen inplaats van wat er staat. Doe maar! Ik hoop oprecht dat over 1 of 2 jaar mijn ongelijk bewezen is en twente een stabiele plek in het linkerrijtje heeft, met uitzicht op Europees voetbal. Dat zou betekenen dat mijn club het gered heeft en uit de ellende is. Daar gaat het mij uiteindelijk om. Ik zal dan openlijk mijn excuses maken voor mijn wantrouwen. Maar ik weet dat ik lang niet de enige ben die geen vertrouwen heeft in het huidige beleid. Ik hoop dat jullie dan ook zo groot zullen zijn om te zeggen dat ik het goed zag, als blijkt dat het beleid van Ted niet goed heeft uitgepakt.
  • 6 Jun 2019 om 18:25
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:21
      Successupporter krijgt zn fiets niet terug... ik zorg er persoonlijk voor >. <
    Niemand neemt hem nog serieus hier. Hij kan beter de wei in, misschien wordt die daar wel serieus genomen. Is allemaal van zijn niveau.
  • 6 Jun 2019 om 18:22
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:19
      Maak een Duitser niet boos he. Je weet wat er dan kan gebeuren hahaha
    Zijn ze bijde alleen is de een uut Bremen veel slimmer en realistischer dan de ander.
  • 6 Jun 2019 om 18:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:19
      Maak een Duitser niet boos he. Je weet wat er dan kan gebeuren hahaha
    Successupporter krijgt zn fiets niet terug... ik zorg er persoonlijk voor >. <
  • 6 Jun 2019 om 18:19
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:12
      En dat is waarom???
    Maak een Duitser niet boos he. Je weet wat er dan kan gebeuren hahaha
  • 6 Jun 2019 om 18:17
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:12
      En dat is waarom???
    Domme vragen bestaan niet... Maar wat niet ik Nou met deze achtelijke countervraag? Echt waar, ben je snobje wijsneus? Alsof ik de rede weet dat deze knul niet speeld. Jij wil vast beweren dat hij gewoon "slecht" is. Maar daar kan NIEMAND hier over oordelen.
  • 6 Jun 2019 om 18:13
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:11
      Zo, dat is snel. Dat je je belofte zou breken verwachte ik wel. Maar zo snel.......dat valt me zelfs van jou tegen. Ik geef gewoon antwoord als men mij iets vraagt. Op een nette wijze, zonder te beledigen of te schelden. Daar zou jij een voorbeeld aan kunnen nemen.
    Maarja, jij krijgt er dan wel weer een boner van om hem op een "beleefde" mannier te prikkelen. Good stuff, wil je ook echt antwoorden?
  • 6 Jun 2019 om 18:12
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:07
      Hee pik... jij houdt toch van feitjes? Je beweert:"deze jonge heeft zijn kansen gehad in belgie"... Ja? Volgens mij heeft hij amper gespeeld. Nu jij weer
    En dat is waarom???
  • 6 Jun 2019 om 18:11
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:07
      Vent donderstraal op gvd zeikerd dat je bent zie je niet wat je doet gvd? Je moet je fucking gelijk hebben hè wat ben je een misselijk persoon donderstraal op man!!!
    Zo, dat is snel. Dat je je belofte zou breken verwachte ik wel. Maar zo snel.......dat valt me zelfs van jou tegen. Ik geef gewoon antwoord als men mij iets vraagt. Op een nette wijze, zonder te beledigen of te schelden. Daar zou jij een voorbeeld aan kunnen nemen.
  • 6 Jun 2019 om 18:10
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:09
      Het jeukt me ook in de vingers... in vandaag snap ik je =p
    Dit is niet normaal alles jeukt me van die mallooot echt waar kerel
  • 6 Jun 2019 om 18:09
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:08
      Sorry wou me gedragen maar gaat niet langer met malloot SS!!!!!
    Het jeukt me ook in de vingers... in vandaag snap ik je =p
  • 6 Jun 2019 om 18:08
    Sorry wou me gedragen maar gaat niet langer met malloot SS!!!!!
  • 6 Jun 2019 om 18:07
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:03
      Dat zal ik je zeggen droeftoeter, hij heeft de selectie samengesteld waar we kampioen mee zijn geworden, en hoeveel heeft hij daar voor uit gegeven? Juist. Dankzij het aangeleverde materiaal kon de door jou bijna Goddelijke Pusic kampioen worden, dus Pusic heeft ons geen kampioen gemaakt maar Ted!!!!! En nu heeft Ted nu we een treetje hoger spelen, het goed gedaan met de eerste 3 transfervrije spelers, als clubs als Utrecht AZ Groningen in de race waren voor hem dan zeg ik , Ted puik werk. En nu bouwt hij verder en ik heb er tot het tegendeel bewezen word vertrouwen in. En dit is het laatste wat ik tegen je zeg want je bent echt zo een fucking zielig mannetje echt ongelooflijk ben jij wat een miep klitorus ga supporter van AZ worden man
    Fijn dat je geprobeerd hebt antwoord te geven. Slaat nergens oo maar ik had ook niet anders verwacht. Ik hoop dat je je aan je belofte houdt, dan ben ik eindelijk van die kinderachtige beledigingen van je af.
  • 6 Jun 2019 om 18:07
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:04
      Je hebt gelijk; zou kunnen! Maar er is niets wat daarop wijst. Als er dan gegokt wordt wat zou kunnen, zie ik liever talentvolle jongens bij de amateurs vandaan komen. Die goed gescout zijn. Dit is een jongen die in Belgie zijn kansen heeft gehad, maar het niet waar heeft gemaakt. Het zou idd kunnen dat het kwartje ineens valt. Dat hij zich hier op zijn plek voelt, en de omstandigheden precies goed zijn voor hem. Dat zou kunnen. Maar dat is toch niet erg waarschijnlijk, vind je wel?
    Vent donderstraal op gvd zeikerd dat je bent zie je niet wat je doet gvd? Je moet je fucking gelijk hebben hè wat ben je een misselijk persoon donderstraal op man!!!
  • 6 Jun 2019 om 18:07
    • Quote van 6 Jun 2019 om 18:04
      Je hebt gelijk; zou kunnen! Maar er is niets wat daarop wijst. Als er dan gegokt wordt wat zou kunnen, zie ik liever talentvolle jongens bij de amateurs vandaan komen. Die goed gescout zijn. Dit is een jongen die in Belgie zijn kansen heeft gehad, maar het niet waar heeft gemaakt. Het zou idd kunnen dat het kwartje ineens valt. Dat hij zich hier op zijn plek voelt, en de omstandigheden precies goed zijn voor hem. Dat zou kunnen. Maar dat is toch niet erg waarschijnlijk, vind je wel?
    Hee pik... jij houdt toch van feitjes? Je beweert:"deze jonge heeft zijn kansen gehad in belgie"... Ja? Volgens mij heeft hij amper gespeeld. Nu jij weer
  • 6 Jun 2019 om 18:04
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:47
      Deze speler is 20 en dit soort spelers kan bij behoorlijk presteren meer geld opleveren zodat de talentvolle jeugdspelers net een jaartje langer kunnen blijven voor ze weggekocht worden. Dat zou een mogelijk langetermijnscenario kunnen zijn.
    Je hebt gelijk; zou kunnen! Maar er is niets wat daarop wijst. Als er dan gegokt wordt wat zou kunnen, zie ik liever talentvolle jongens bij de amateurs vandaan komen. Die goed gescout zijn. Dit is een jongen die in Belgie zijn kansen heeft gehad, maar het niet waar heeft gemaakt. Het zou idd kunnen dat het kwartje ineens valt. Dat hij zich hier op zijn plek voelt, en de omstandigheden precies goed zijn voor hem. Dat zou kunnen. Maar dat is toch niet erg waarschijnlijk, vind je wel?
  • 6 Jun 2019 om 18:03
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:18
      Jij ook, geef me eens antwoord. Waarop is jouw blind vertrouwen in Ted gebaseerd? Welke versterking is er gehaald. Waar kan op gebouwd worden? Wat heeft Ted gedaan, nu en in het verleden, met een visie voor de toekomst? Allemaal "hap snap" beleid om de "dag" door te komen. Met elke maatregel die hij neemt, bevestigd hij mijn twijfel. Als Ted weg is, is alles weer weg. Nogmaals, geef me een antwoord. Waarop is jouw vertrouwen gebaseerd.
    Dat zal ik je zeggen droeftoeter, hij heeft de selectie samengesteld waar we kampioen mee zijn geworden, en hoeveel heeft hij daar voor uit gegeven? Juist. Dankzij het aangeleverde materiaal kon de door jou bijna Goddelijke Pusic kampioen worden, dus Pusic heeft ons geen kampioen gemaakt maar Ted!!!!! En nu heeft Ted nu we een treetje hoger spelen, het goed gedaan met de eerste 3 transfervrije spelers, als clubs als Utrecht AZ Groningen in de race waren voor hem dan zeg ik , Ted puik werk. En nu bouwt hij verder en ik heb er tot het tegendeel bewezen word vertrouwen in. En dit is het laatste wat ik tegen je zeg want je bent echt zo een fucking zielig mannetje echt ongelooflijk ben jij wat een miep klitorus ga supporter van AZ worden man
  • 6 Jun 2019 om 18:01
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:57
      Dat zeg ik. Het beleid vorig jaar kon ik enigzins begrijpen. De situatie is nu anders. Nu begrijp ik dit beleid niet.
    Er...zij...geen...knaaken... Ik dacht: laat maar wat meer lucht tussen de woorden, dan snap je het wellicht
  • 6 Jun 2019 om 18:00
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:26
      Terugkomen in de eredivisie was voir mij vanzelfsprekend voor een club als twente. Zijn huurspelers, allemaal korte termijn werk. Die had elke zichzelf respecterende technische directeur kunnen halen. Ted is mede verantwoordelijk voor het baggervoetbal afgelopen seizoen. Geeft je dat vertrouwen? Matig, heel matig
    Ga ajb weer onder je steen liggen! "Promotie vanzelfsprekend voor een club als twente"... ik wou net vragen of je een aantal jaar weg was, maar ik heb je toch echt in de loop zien reageren. Ken jij de financiele situatie van onze club wel? Heb je dan ook maar ENIGE kijk erop gehad hoe de selectie vorig jaar een paar weeken voor competitiebegin er uit zag? "Met al die huurspelers".. volgens mij waren het grotendeels transfervrije spelers, maar ook hier zie je het niet. En waarom is dit "koude kunstje " jan van halst niet gelukt?(handhaving dan) Of nac met an hun huurspelers?
  • 6 Jun 2019 om 17:58
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:26
      Terugkomen in de eredivisie was voir mij vanzelfsprekend voor een club als twente. Zijn huurspelers, allemaal korte termijn werk. Die had elke zichzelf respecterende technische directeur kunnen halen. Ted is mede verantwoordelijk voor het baggervoetbal afgelopen seizoen. Geeft je dat vertrouwen? Matig, heel matig
    Welkom terug in de realiteit, waarin het NIET vanzelfsprekend is dat FcT simpel terugkeert, het is echter wel gebeurd. Baggervoetbal? Wat wil je CL spelen? Forget it. De doelstelling om te promoveren is gehaald, nu de volgende stap, handhaven in de ED. In de toekomst komt het betere voetbal ook wel weer, maar niet alles tegelijkertijd! Het heet niet voor niets een "stappenplan".... Het is geen kwestie van een schakelaar omzetten!
  • 6 Jun 2019 om 17:57
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:48
      Wie had je dan afgelopen zomer willen halen, die een meerjarig contract wilde tekenen in de kkd? Tegen een minimaal salaris, transfervrij en die we nu met een miloenenwinst kunnen verkopen. Die spelers liggen voor het oprapen.
    Dat zeg ik. Het beleid vorig jaar kon ik enigzins begrijpen. De situatie is nu anders. Nu begrijp ik dit beleid niet.
  • 6 Jun 2019 om 17:55
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:41
      We hebben het over de TvL die Mertens, Chadli en Huntelaar naar AGOVV wist te halen. Bij ons met een lege portemonnee een team wist samen te stellen dat in het linkerrijtje van de eredivisie eindigde en afgelopen seizoen idd een kampioensploeg heeft samengesteld.
    Daar heb je gelijk in. Maar ik niets van een lange termijn visie. Virig seizoen kon ik dat begrijpen. Toen was er maar één doel. We zijn nu een stapje verder en moeten vooruit kijken. Niet alleen hoe we dit seizoen doorkomen. Anders blijven we klooien in de marge. Het Twente van vorig jaar moet nu versterkt worden met spelers en staf, waarmee een bepaalde continuïteit, en stabiliteit behaald wordt. We willen toch groeien? Tot nu toe gaat Ted door op dezelfde wijze als vorig seizoen. Dat we teruggekomen zijn in de eredivisie binnen een jaar is heel knap. Maar wees eerlijk, echt overtuigend was het niet. Op dit moment zie ik op geen enkel vlak dat het team van vorig jaar versterkt wordt. Het wordt eerder minder. Daarom geeft Ted mij op dit moment weinig vertrouwen. En ik begrijp niet waarop het vertrouwen, van juist hen die vorig jaar zo negatief waren, gebaseerd is. Dat mag ik toch uitspreken? Daar is een forum toch voor?
  • 6 Jun 2019 om 17:48
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:41
      Dat weet ik ook wel. Ik ben heel realistisch. Twente moet heel bescheiden zijn en creatief inkopen. Voor topspelers is het nu niet de tijd. Daarom moet hij heel zeker zijn van wat hij haalt. Hij kan het beperkte geld maar 1 keer uitgeven. Bouwen aan de toekomst begint je bij de jeugd. Maar ik lees alleen maar dat de jeugd hier weg wil. Niet alleen vandaag, maar de laatste jaren al. Geld creëren doe je ook niet met eenjarige contracten of huurspelers. Ik heb vrijwel geen door Ted gehaald talent zien komen die goekoop gehaald is en ons wat gaat opleveren. 1 of 2 uitzonderingen daargelaten, maar ook deze zorgen niet voor een substantieel dikke winst onder de streep. Ted heeft mij er nog niet van kunnen overtuigen dat hij structureel aan het bouwen is. Dit seizoen bevestigd hij alleen maar mijn twijfel
    Wie had je dan afgelopen zomer willen halen, die een meerjarig contract wilde tekenen in de kkd? Tegen een minimaal salaris, transfervrij en die we nu met een miloenenwinst kunnen verkopen. Die spelers liggen voor het oprapen.
  • 6 Jun 2019 om 17:47
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:41
      Dat weet ik ook wel. Ik ben heel realistisch. Twente moet heel bescheiden zijn en creatief inkopen. Voor topspelers is het nu niet de tijd. Daarom moet hij heel zeker zijn van wat hij haalt. Hij kan het beperkte geld maar 1 keer uitgeven. Bouwen aan de toekomst begint je bij de jeugd. Maar ik lees alleen maar dat de jeugd hier weg wil. Niet alleen vandaag, maar de laatste jaren al. Geld creëren doe je ook niet met eenjarige contracten of huurspelers. Ik heb vrijwel geen door Ted gehaald talent zien komen die goekoop gehaald is en ons wat gaat opleveren. 1 of 2 uitzonderingen daargelaten, maar ook deze zorgen niet voor een substantieel dikke winst onder de streep. Ted heeft mij er nog niet van kunnen overtuigen dat hij structureel aan het bouwen is. Dit seizoen bevestigd hij alleen maar mijn twijfel
    Deze speler is 20 en dit soort spelers kan bij behoorlijk presteren meer geld opleveren zodat de talentvolle jeugdspelers net een jaartje langer kunnen blijven voor ze weggekocht worden. Dat zou een mogelijk langetermijnscenario kunnen zijn.
  • 6 Jun 2019 om 17:44
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:26
      Terugkomen in de eredivisie was voir mij vanzelfsprekend voor een club als twente. Zijn huurspelers, allemaal korte termijn werk. Die had elke zichzelf respecterende technische directeur kunnen halen. Ted is mede verantwoordelijk voor het baggervoetbal afgelopen seizoen. Geeft je dat vertrouwen? Matig, heel matig
    Tja, als alle prestaties voor jou vanzelfsprekend zijn dan is het moeilijk overtuigen. Je kan er van 2 kanten tegenaan kijken.
  • 6 Jun 2019 om 17:43
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:06
      Vanwaar het vertrouwen? Weer een "kww"! Je kunt vertrouwen op Ted's kwaliteiten, maar Ted staat niet op het veld. Ted heeft tot nu toe nog niets gedaan of gehaald waar onze tegenstanders zenuwachtig van worden. Ten opzichte van vorig jaar heeft Twente zich, tot nu toe, niet echt versterkt. Er wordt hier al een half jaar (of langer) geschreeuwd om versterkingen op diverse posities. Er zijn goede namen, van ook transfervrije spelers, voorbij gekomen. Maar ziet Ted die niet, of willen ze niet hier naartoe komen? Dit is ook weer zo'n jongen die (in Belgie) niet meer aan de bak komt.Waarom zou hij het hier ineens gaan maken? FC Twente is voor hem op dit moment echt niet de droomclub van zijn leven. Hij krijgt van Ted een kans die hij niet kan laten lopen. Hij had anders waarschijnlijk afscheid van het betaalde voetbal moeten nemen. Behoorlijk wanhopig waarschijnlijk. Waar blijven de echte versterkingen?
    Het is wel jammer dat je nu al een mening over de selectie en de kwaliteiten van de TD hebt. De transferwindow is nog niet eens open en toch worden er al spelers gehaald. Een heel verschil met vorig jaar. Ted heeft een neusje voor spelers die "een beetje op een zijspoor" zijn beland..... daardoor kan er ook "meerwaarde" ontstaan en jawel er zullen vast en zeker ook wel minder geslaagde pogingen tussen zitten..... Waarom in godsnaam op namen afgaan? De "onbekende" spelers konden wel eens veel meer potentie hebben..... Wanhopig? Volgens mij ben alleen jij dat..... ik niet..... gewoon KWW en pas beoordelen als de selectie compleet is.....
  • 6 Jun 2019 om 17:43
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:37
      Vanzelfsprekend? Was het allemaal maar vanzelfsprekend, hadden we niet elke wedstrijd de billen hoeven dichtknijpen....????
    Het jaar ervoor waren we met een veel hogere begroting kansloos laatste geëindigd in de eredivisie. Dan is het uiteraard vanzelfsprekend dat je met een straatlengte voorsprong kampioen wordt.
  • 6 Jun 2019 om 17:41
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:13
      Dit zijn wel zware aantijgingen hoor! Het is je gevoel maar of het waar is weten we niet. Tuurlijk is het KWW en weten we dat we geen spelers kunnen halen die een grote afkoopsom hebben. Die tijd is allang voorbij. Ted, wil eerst waarde creeeren zodat we uit de schulden kunnen komen. De enigie manier om waarde te creeeren is, dat je goedkoop inkoopt en duur verkoopt. Een ander verdienmodel is er niet in het voetbal. Elk jaar weer zul je goedkope spelers/jeugd in moeten passen om geld te kunnen genereren. Als je dan een jaar ertussen hebt zoals Ajax dan pas wordt je baas over je eigen huis. Dan kun je arrogant gaan worden en op de strepen gaan staan. We zitten met FC Twente in een hele nederige positie. Jouw wensen zijn onvervulbaar. We zijn geen Ajax!!!!! Die miljoenen en miljoenen nu op de bankrekening hebben staan!
    Dat weet ik ook wel. Ik ben heel realistisch. Twente moet heel bescheiden zijn en creatief inkopen. Voor topspelers is het nu niet de tijd. Daarom moet hij heel zeker zijn van wat hij haalt. Hij kan het beperkte geld maar 1 keer uitgeven. Bouwen aan de toekomst begint je bij de jeugd. Maar ik lees alleen maar dat de jeugd hier weg wil. Niet alleen vandaag, maar de laatste jaren al. Geld creëren doe je ook niet met eenjarige contracten of huurspelers. Ik heb vrijwel geen door Ted gehaald talent zien komen die goekoop gehaald is en ons wat gaat opleveren. 1 of 2 uitzonderingen daargelaten, maar ook deze zorgen niet voor een substantieel dikke winst onder de streep. Ted heeft mij er nog niet van kunnen overtuigen dat hij structureel aan het bouwen is. Dit seizoen bevestigd hij alleen maar mijn twijfel
  • 6 Jun 2019 om 17:41
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:18
      Jij ook, geef me eens antwoord. Waarop is jouw blind vertrouwen in Ted gebaseerd? Welke versterking is er gehaald. Waar kan op gebouwd worden? Wat heeft Ted gedaan, nu en in het verleden, met een visie voor de toekomst? Allemaal "hap snap" beleid om de "dag" door te komen. Met elke maatregel die hij neemt, bevestigd hij mijn twijfel. Als Ted weg is, is alles weer weg. Nogmaals, geef me een antwoord. Waarop is jouw vertrouwen gebaseerd.
    We hebben het over de TvL die Mertens, Chadli en Huntelaar naar AGOVV wist te halen. Bij ons met een lege portemonnee een team wist samen te stellen dat in het linkerrijtje van de eredivisie eindigde en afgelopen seizoen idd een kampioensploeg heeft samengesteld.
  • 6 Jun 2019 om 17:37
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:26
      Terugkomen in de eredivisie was voir mij vanzelfsprekend voor een club als twente. Zijn huurspelers, allemaal korte termijn werk. Die had elke zichzelf respecterende technische directeur kunnen halen. Ted is mede verantwoordelijk voor het baggervoetbal afgelopen seizoen. Geeft je dat vertrouwen? Matig, heel matig
    Vanzelfsprekend? Was het allemaal maar vanzelfsprekend, hadden we niet elke wedstrijd de billen hoeven dichtknijpen....????
  • 6 Jun 2019 om 17:33
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:26
      Terugkomen in de eredivisie was voir mij vanzelfsprekend voor een club als twente. Zijn huurspelers, allemaal korte termijn werk. Die had elke zichzelf respecterende technische directeur kunnen halen. Ted is mede verantwoordelijk voor het baggervoetbal afgelopen seizoen. Geeft je dat vertrouwen? Matig, heel matig
    Dit antwoord zegt genoeg nu neemt niemand je meer voor vol als ze dat al deden? Proficiat trouwens met de terugkeer van RKC ook dat zag jij waarschijnlijk al aankomen. Fijne avond man van niet goedwies ik ga niet meer op je in vandaag totdat je medicijnen aanslaan.
  • 6 Jun 2019 om 17:32
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:26
      Terugkomen in de eredivisie was voir mij vanzelfsprekend voor een club als twente. Zijn huurspelers, allemaal korte termijn werk. Die had elke zichzelf respecterende technische directeur kunnen halen. Ted is mede verantwoordelijk voor het baggervoetbal afgelopen seizoen. Geeft je dat vertrouwen? Matig, heel matig
    Kijk ff historisch terug hoeveel clubs er het jaar na hun degradatie als kampioen promoveerde. En dat iedere TD deze spelers zou hebben gehaald is onzin natuurlijk. Je moet als TD wel een goed netwerk hebben.
  • 6 Jun 2019 om 17:28
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:18
      Jij ook, geef me eens antwoord. Waarop is jouw blind vertrouwen in Ted gebaseerd? Welke versterking is er gehaald. Waar kan op gebouwd worden? Wat heeft Ted gedaan, nu en in het verleden, met een visie voor de toekomst? Allemaal "hap snap" beleid om de "dag" door te komen. Met elke maatregel die hij neemt, bevestigd hij mijn twijfel. Als Ted weg is, is alles weer weg. Nogmaals, geef me een antwoord. Waarop is jouw vertrouwen gebaseerd.
    Wat een grote mongool ben jij ook zeg. Geen ene speler is een zekerheid. Ik heb spelers voor 100 miljoen zien vertrekken en die staan zelfs niet eens in de basis. We moeten blij zijn dat er überhaupt wat komt. Het is transfervrij en ik ben er blij mee. Hij zal heus wel iets kunnen, anders speel je niet bij Standard Luik.
  • 6 Jun 2019 om 17:27
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:21
      Kampioen is kampioen punt. Denk dat SS een beetje gefrustreerd is omdat hij de ereronde gemist heeft :)
    Haha, die mist wel meer
  • 6 Jun 2019 om 17:26
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:13
      Kampioen KKD door Ted zijn aankopen. Nu jij weer
    Terugkomen in de eredivisie was voir mij vanzelfsprekend voor een club als twente. Zijn huurspelers, allemaal korte termijn werk. Die had elke zichzelf respecterende technische directeur kunnen halen. Ted is mede verantwoordelijk voor het baggervoetbal afgelopen seizoen. Geeft je dat vertrouwen? Matig, heel matig
  • 6 Jun 2019 om 17:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:18
      De spelers die Ted gekocht heeft hebben niet veel bijgedragen aan het kampioenschap, de rest was transfervrij :)
    Kampioen is kampioen punt. Denk dat SS een beetje gefrustreerd is omdat hij de ereronde gemist heeft :)
  • 6 Jun 2019 om 17:20
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:17
      Laat dit dan een wake up call zijn voor die jongen! Nu je kans met beide handen aanpakken en laat zien dat je het kan.
    Ik hoop dat hij werkelijk dat talent heeft en mijn ongelijk bewijst.
  • 6 Jun 2019 om 17:18
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:08
      Je bent echt een wandelend lijk verdomme allles kraak jjj af pleur op naar AZ of zo dwaas
    Jij ook, geef me eens antwoord. Waarop is jouw blind vertrouwen in Ted gebaseerd? Welke versterking is er gehaald. Waar kan op gebouwd worden? Wat heeft Ted gedaan, nu en in het verleden, met een visie voor de toekomst? Allemaal "hap snap" beleid om de "dag" door te komen. Met elke maatregel die hij neemt, bevestigd hij mijn twijfel. Als Ted weg is, is alles weer weg. Nogmaals, geef me een antwoord. Waarop is jouw vertrouwen gebaseerd.
  • 6 Jun 2019 om 17:18
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:13
      Kampioen KKD door Ted zijn aankopen. Nu jij weer
    De spelers die Ted gekocht heeft hebben niet veel bijgedragen aan het kampioenschap, de rest was transfervrij :)
  • 6 Jun 2019 om 17:17
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:06
      Vanwaar het vertrouwen? Weer een "kww"! Je kunt vertrouwen op Ted's kwaliteiten, maar Ted staat niet op het veld. Ted heeft tot nu toe nog niets gedaan of gehaald waar onze tegenstanders zenuwachtig van worden. Ten opzichte van vorig jaar heeft Twente zich, tot nu toe, niet echt versterkt. Er wordt hier al een half jaar (of langer) geschreeuwd om versterkingen op diverse posities. Er zijn goede namen, van ook transfervrije spelers, voorbij gekomen. Maar ziet Ted die niet, of willen ze niet hier naartoe komen? Dit is ook weer zo'n jongen die (in Belgie) niet meer aan de bak komt.Waarom zou hij het hier ineens gaan maken? FC Twente is voor hem op dit moment echt niet de droomclub van zijn leven. Hij krijgt van Ted een kans die hij niet kan laten lopen. Hij had anders waarschijnlijk afscheid van het betaalde voetbal moeten nemen. Behoorlijk wanhopig waarschijnlijk. Waar blijven de echte versterkingen?
    Laat dit dan een wake up call zijn voor die jongen! Nu je kans met beide handen aanpakken en laat zien dat je het kan.
  • 6 Jun 2019 om 17:13
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:11
      Mooi verhaal, maar geen antwoord! Waarop is dat vertrouwen gebaseerd? Kom eens met feiten! Ik wil me als Twente supporter graag laten overtuigen, geloof me. Maar geef me 1 feit waarop dat vertrouwen gebaseerd is.
    Kampioen KKD door Ted zijn aankopen. Nu jij weer
  • 6 Jun 2019 om 17:13
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:06
      Vanwaar het vertrouwen? Weer een "kww"! Je kunt vertrouwen op Ted's kwaliteiten, maar Ted staat niet op het veld. Ted heeft tot nu toe nog niets gedaan of gehaald waar onze tegenstanders zenuwachtig van worden. Ten opzichte van vorig jaar heeft Twente zich, tot nu toe, niet echt versterkt. Er wordt hier al een half jaar (of langer) geschreeuwd om versterkingen op diverse posities. Er zijn goede namen, van ook transfervrije spelers, voorbij gekomen. Maar ziet Ted die niet, of willen ze niet hier naartoe komen? Dit is ook weer zo'n jongen die (in Belgie) niet meer aan de bak komt.Waarom zou hij het hier ineens gaan maken? FC Twente is voor hem op dit moment echt niet de droomclub van zijn leven. Hij krijgt van Ted een kans die hij niet kan laten lopen. Hij had anders waarschijnlijk afscheid van het betaalde voetbal moeten nemen. Behoorlijk wanhopig waarschijnlijk. Waar blijven de echte versterkingen?
    Dit zijn wel zware aantijgingen hoor! Het is je gevoel maar of het waar is weten we niet. Tuurlijk is het KWW en weten we dat we geen spelers kunnen halen die een grote afkoopsom hebben. Die tijd is allang voorbij. Ted, wil eerst waarde creeeren zodat we uit de schulden kunnen komen. De enigie manier om waarde te creeeren is, dat je goedkoop inkoopt en duur verkoopt. Een ander verdienmodel is er niet in het voetbal. Elk jaar weer zul je goedkope spelers/jeugd in moeten passen om geld te kunnen genereren. Als je dan een jaar ertussen hebt zoals Ajax dan pas wordt je baas over je eigen huis. Dan kun je arrogant gaan worden en op de strepen gaan staan. We zitten met FC Twente in een hele nederige positie. Jouw wensen zijn onvervulbaar. We zijn geen Ajax!!!!! Die miljoenen en miljoenen nu op de bankrekening hebben staan!
  • 6 Jun 2019 om 17:11
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:05
      Ik denk dat het niet om individuele spelers gaat maar dat het om een team gaat. Als je het voor elkaar krijgt dat je een groep krijgt die mekaar goed aanvoelt en waarbij het klikt je heel veel meer mooi en goed voetbal gaat zien dat als het niet klikt. Als er een paar spelers in het team zitten die er niet veel van kunnen werkt dat door in het hele elftal. Dan ga je ook veel slechter voetbal zien. Net als het afgelopen seizoen. Dat heeft niet zoveel met een trainer te maken maar of er chemie is tussen bepaalde spelers.
    Zo simpel is het wel. De elf beste voetballers is niet per se ook het beste team/elftal van de competitie. Zelfs een zwakkere schakel kan beter renderen als er op het veld een goede klik is met medespelers. Automatismen zijn te trainen net als het van elkaar weten wie wanneer wat doet, dit gaat een stuk makkelijker als er een klik is. Bovendien is men dan vaak ook meer bereid voor elkaar door het vuur te gaan.
  • 6 Jun 2019 om 17:11
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:03
      Vertrouwen of kan jij niet lezen depri pil dat je bent. Verdomme wat ben jij een jankbal zeg zumkotzen werkelijk waar. Omdat je grote vriend ans geen goed vertrouwen in Ted heeft vertrouw jij helemaal niks nada van zijn aankopen dan bint ze allemaal van agovv dan van Vitesse gek he iedere spöller heeft een verleden. Wees blij dat ze zo vlot in het seizoen er al vol achteraan zitten. Staan ze met de winterstop stijf onderaan dan is Ted een lul tot die tijd geef ik hem een kans. Wat anders dan Ted komt er toch niet.
    Mooi verhaal, maar geen antwoord! Waarop is dat vertrouwen gebaseerd? Kom eens met feiten! Ik wil me als Twente supporter graag laten overtuigen, geloof me. Maar geef me 1 feit waarop dat vertrouwen gebaseerd is.
  • 6 Jun 2019 om 17:08
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:06
      Vanwaar het vertrouwen? Weer een "kww"! Je kunt vertrouwen op Ted's kwaliteiten, maar Ted staat niet op het veld. Ted heeft tot nu toe nog niets gedaan of gehaald waar onze tegenstanders zenuwachtig van worden. Ten opzichte van vorig jaar heeft Twente zich, tot nu toe, niet echt versterkt. Er wordt hier al een half jaar (of langer) geschreeuwd om versterkingen op diverse posities. Er zijn goede namen, van ook transfervrije spelers, voorbij gekomen. Maar ziet Ted die niet, of willen ze niet hier naartoe komen? Dit is ook weer zo'n jongen die (in Belgie) niet meer aan de bak komt.Waarom zou hij het hier ineens gaan maken? FC Twente is voor hem op dit moment echt niet de droomclub van zijn leven. Hij krijgt van Ted een kans die hij niet kan laten lopen. Hij had anders waarschijnlijk afscheid van het betaalde voetbal moeten nemen. Behoorlijk wanhopig waarschijnlijk. Waar blijven de echte versterkingen?
    Je bent echt een wandelend lijk verdomme allles kraak jjj af pleur op naar AZ of zo dwaas
  • 6 Jun 2019 om 17:06
    • Quote van 6 Jun 2019 om 17:03
      Vertrouwen of kan jij niet lezen depri pil dat je bent. Verdomme wat ben jij een jankbal zeg zumkotzen werkelijk waar. Omdat je grote vriend ans geen goed vertrouwen in Ted heeft vertrouw jij helemaal niks nada van zijn aankopen dan bint ze allemaal van agovv dan van Vitesse gek he iedere spöller heeft een verleden. Wees blij dat ze zo vlot in het seizoen er al vol achteraan zitten. Staan ze met de winterstop stijf onderaan dan is Ted een lul tot die tijd geef ik hem een kans. Wat anders dan Ted komt er toch niet.
    Duidelijke taal kerel 100+
  • 6 Jun 2019 om 17:06
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:26
      Ik denk dat Ted hartstikke goed bezig is , hij heeft nu toch 3 spelers gecontracteerd die transfervrij waren. Ik ken deze speler niet maar ik heb vertrouwen in Ted zijn kwaliteiten.
    Vanwaar het vertrouwen? Weer een "kww"! Je kunt vertrouwen op Ted's kwaliteiten, maar Ted staat niet op het veld. Ted heeft tot nu toe nog niets gedaan of gehaald waar onze tegenstanders zenuwachtig van worden. Ten opzichte van vorig jaar heeft Twente zich, tot nu toe, niet echt versterkt. Er wordt hier al een half jaar (of langer) geschreeuwd om versterkingen op diverse posities. Er zijn goede namen, van ook transfervrije spelers, voorbij gekomen. Maar ziet Ted die niet, of willen ze niet hier naartoe komen? Dit is ook weer zo'n jongen die (in Belgie) niet meer aan de bak komt.Waarom zou hij het hier ineens gaan maken? FC Twente is voor hem op dit moment echt niet de droomclub van zijn leven. Hij krijgt van Ted een kans die hij niet kan laten lopen. Hij had anders waarschijnlijk afscheid van het betaalde voetbal moeten nemen. Behoorlijk wanhopig waarschijnlijk. Waar blijven de echte versterkingen?
  • 6 Jun 2019 om 17:05
    Ik denk dat het niet om individuele spelers gaat maar dat het om een team gaat. Als je het voor elkaar krijgt dat je een groep krijgt die mekaar goed aanvoelt en waarbij het klikt je heel veel meer mooi en goed voetbal gaat zien dat als het niet klikt. Als er een paar spelers in het team zitten die er niet veel van kunnen werkt dat door in het hele elftal. Dan ga je ook veel slechter voetbal zien. Net als het afgelopen seizoen. Dat heeft niet zoveel met een trainer te maken maar of er chemie is tussen bepaalde spelers.
  • 6 Jun 2019 om 17:03
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:46
      Waarop gebaseerd?
    Vertrouwen of kan jij niet lezen depri pil dat je bent. Verdomme wat ben jij een jankbal zeg zumkotzen werkelijk waar. Omdat je grote vriend ans geen goed vertrouwen in Ted heeft vertrouw jij helemaal niks nada van zijn aankopen dan bint ze allemaal van agovv dan van Vitesse gek he iedere spöller heeft een verleden. Wees blij dat ze zo vlot in het seizoen er al vol achteraan zitten. Staan ze met de winterstop stijf onderaan dan is Ted een lul tot die tijd geef ik hem een kans. Wat anders dan Ted komt er toch niet.
  • 6 Jun 2019 om 17:00
    Prima, maar denk dat Smith niet meer terugkomt zo. Hopelijk kan hij ook af en toe spelen op de plek van Brama als Brama niet meedoet
  • 6 Jun 2019 om 16:58
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:11
      Dat zal dan wel denk ik .
    Is toch speler van Albanië o21. Laten we het een kans geven al had ik liever gezien dat vanuit jong iemand was doorgeschoven. Die Zerouki heeft het daar ook prima gedaan en is ook middenvelder.
  • 6 Jun 2019 om 16:57
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:46
      Waarop gebaseerd?
    Hè ga jij lekker AZ supporteren man ga aub heen, je probeert nu alles af te kraken jongen word supporter van AZ ok wat een .. ben jij
  • 6 Jun 2019 om 16:46
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:21
      Nog nooit van deze jongen gehoord maar ik heb vertrouwen in hem! veel succes!
    Waarop gebaseerd?
  • 6 Jun 2019 om 16:40
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:34
      Ik niet....twee onbekenden en een oudje met blessure gevaar.
    Wat een dom gelul zeg, wanneer heeft Verhaag voor het laatst een zware blessure gehad. Die gast heeft het heel goed gedaan in Duitsland , en die gast van Arsenal schijn ook goed te zijn, anders reageren er heel veel supporters niet zo verbijsterd dat hij transfervrij weg kon, en dat velen in hem een toekomstige basisspeler zagen. En deze jongen is ook transfervrij en zal ongetwijfeld ook wel wat kunnen. Dus je bent gewoon dom aan het blèren !!!!
  • 6 Jun 2019 om 16:34
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:29
      Kwallace nummer 2????
    Ach Ja, henkie heeft altijd wel wat te mekkern...
  • 6 Jun 2019 om 16:34
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:26
      Ik denk dat Ted hartstikke goed bezig is , hij heeft nu toch 3 spelers gecontracteerd die transfervrij waren. Ik ken deze speler niet maar ik heb vertrouwen in Ted zijn kwaliteiten.
    Ik niet....twee onbekenden en een oudje met blessure gevaar.
  • 6 Jun 2019 om 16:32
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:26
      Ik denk dat Ted hartstikke goed bezig is , hij heeft nu toch 3 spelers gecontracteerd die transfervrij waren. Ik ken deze speler niet maar ik heb vertrouwen in Ted zijn kwaliteiten.
    Eens.
  • 6 Jun 2019 om 16:29
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:24
      Nooit van gehoord, het is te hopen dat die Salami hier slaagt !
    Kwallace nummer 2????
  • 6 Jun 2019 om 16:29
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:26
      Ik denk dat Ted hartstikke goed bezig is , hij heeft nu toch 3 spelers gecontracteerd die transfervrij waren. Ik ken deze speler niet maar ik heb vertrouwen in Ted zijn kwaliteiten.
    Nog 10 te gaan =p
  • 6 Jun 2019 om 16:29
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:26
      Ik denk dat Ted hartstikke goed bezig is , hij heeft nu toch 3 spelers gecontracteerd die transfervrij waren. Ik ken deze speler niet maar ik heb vertrouwen in Ted zijn kwaliteiten.
    En we zijn er nog zeker 8 nodig. More to come!
  • 6 Jun 2019 om 16:27
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:26
      Enige risico dat je hebt is dat het net zo'n drama als Hölscher is en dat een of andere druiloor hem steeds blijft opstellen. Verschil met hem is alleen dat Hölscher het al eens eerder had verkloot en deze jongen nieuw is.
    Maar het kan ook zo maar een gevalletje Mertens’, Chadli worden dat hoop ik dan maar.
  • 6 Jun 2019 om 16:27
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:26
      Enige risico dat je hebt is dat het net zo'n drama als Hölscher is en dat een of andere druiloor hem steeds blijft opstellen. Verschil met hem is alleen dat Hölscher het al eens eerder had verkloot en deze jongen nieuw is.
    Denk niet dat hij slechter is dan Hölscher, dat kan haast niet !
  • 6 Jun 2019 om 16:26
    Ik denk dat Ted hartstikke goed bezig is , hij heeft nu toch 3 spelers gecontracteerd die transfervrij waren. Ik ken deze speler niet maar ik heb vertrouwen in Ted zijn kwaliteiten.
  • 6 Jun 2019 om 16:26
    Deze jonge heeft zoals ik op mn scherm zie niet veel minuten gemaakt in zn Karriere... ben benieuwd waar tedjen hem van kent dan? We gaan het zien wat hij kan brengen voor ons. Transfervrij ja iig so nice
  • 6 Jun 2019 om 16:26
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:23
      Was een groot talent,op een zijspoor geraakt,hopen dat hij bij ons de draad weer oppakt,kost niets,dus weinig risico,we zullen zien.
    Enige risico dat je hebt is dat het net zo'n drama als Hölscher is en dat een of andere druiloor hem steeds blijft opstellen. Verschil met hem is alleen dat Hölscher het al eens eerder had verkloot en deze jongen nieuw is.
  • 6 Jun 2019 om 16:25
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:11
      Dat zal dan wel denk ik .
    Hebben de fans van Standard Luik al gereageerd op de verkoop?? :-)
  • 6 Jun 2019 om 16:24
    Nooit van gehoord, het is te hopen dat die Salami hier slaagt !
  • 6 Jun 2019 om 16:23
    Zegt mij helemaal niks, maar welkom! Verras ons!
  • 6 Jun 2019 om 16:23
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:11
      Dat zal dan wel denk ik .
    Was een groot talent,op een zijspoor geraakt,hopen dat hij bij ons de draad weer oppakt,kost niets,dus weinig risico,we zullen zien.
  • 6 Jun 2019 om 16:23
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:10
      Nope. Nog nooit van hem gehoord.
    Lekker nuttige bijdrage. Hij vraagt toch niet "Wie kent hem ook niet?" ;-)
  • 6 Jun 2019 om 16:21
    Nog nooit van deze jongen gehoord maar ik heb vertrouwen in hem! veel succes!
  • 6 Jun 2019 om 16:19
    Veelbelovende kww
  • 6 Jun 2019 om 16:19
    Ohkeeh, dit gaat toch wel best de goede kant op.... dit lijkt me een goede voetballer, al moet ik zeggen dat ik nog nooit van hem gehoord heb.
  • 6 Jun 2019 om 16:12
    Nog geen huurspeler gelukkig.
  • 6 Jun 2019 om 16:11
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:10
      Is deze jongen nou zoveel beter dan een eigen jeugdspeler?
    Dat zal dan wel denk ik .
  • 6 Jun 2019 om 16:11
    Lekker bezig Tedje! Ik ben erg benieuwd, hopelijk wordt hier transferwaarde mee gecreeerd :)
  • 6 Jun 2019 om 16:10
    Is deze jongen nou zoveel beter dan een eigen jeugdspeler?
  • 6 Jun 2019 om 16:10
    • Quote van 6 Jun 2019 om 16:09
      Kent iemand hem beter?
    Nope. Nog nooit van hem gehoord.
  • 6 Jun 2019 om 16:09
    Kent iemand hem beter?
  • 6 Jun 2019 om 16:06
    Ben benieuwd. Welkom!