FC Twente-aanwinst legt uit: ''Na die wedstrijd is het begonnen''

( 14 reacties)
FC Twente-aanwinst legt uit: ''Na die wedstrijd is het begonnen''

FC Twente bevestigde vandaag dat ze een akkoord hebben bereikt met Lindon Selahi, die transfervrij overkomt van het Belgische Standard Luik. De voormalig jeugdinternational van Albanië is blij dat hij een contract heeft mogen tekenen.

"De mensen zien er hier heel vriendelijk uit, het stadion is heel groot. Ik kan niet wachten om hier te beginnen. Het is een club met een heel grote historie en ze zijn teruggekeerd naar de Eredivisie, het niveau waar ze thuis horen", begint Selahi in gesprek met FC Twente TV.

De defensieve middenvelder werd na de wedstrijd tegen Club Brugge benaderd door FC Twente. "Er waren twee scouts, die graag met mij wilden spreken. Na de wedstrijd kwamen ze naar mij toe en spraken we met elkaar. Daarna heb ik veel met ze gesproken en ben ik heel blij om hier te zijn."

"Ik zal er alles aan doen om elke wedstrijd alles te geven en doen waar de fans van houden. Met vechtlust en voetbal hoop ik de fans vrolijk te maken", besluit de Albanees.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Jun 2019 om 13:09
    • Quote van 6 Jun 2019 om 23:40
      Iets in mij zegt van laat Ted maar lopen. Erin blijven en thuis winnen van Groningen en Feyenoord, dan zet ik de polonaise in!
    Heracles ff uit en thuis winnen please
  • 7 Jun 2019 om 07:40
    • Quote van 6 Jun 2019 om 21:55
      Heeft iemand hem wel eens zien spelen? Wat voor type middenvelder is hij eigenlijk, harde tackels (tiote) stofzuiger / verbinder (Brama) of techniek / passer (mokotjo)
    Volgens dribbelaar/passer.
  • 7 Jun 2019 om 07:21
    • Quote van 6 Jun 2019 om 21:55
      Heeft iemand hem wel eens zien spelen? Wat voor type middenvelder is hij eigenlijk, harde tackels (tiote) stofzuiger / verbinder (Brama) of techniek / passer (mokotjo)
    Nog nooit gezien als speler, maar als ik moest gokken zou ik mijn geld inzetten op een type wat een beetje lijk op Mokotjo. Maarja we zullen gegarandeerd gaan zien wat hij voor ons gaat betekenen. #COTE
  • 7 Jun 2019 om 01:16
    Vechtlust zegt hij, klinkt goed. Benieuwd wat de pro Serven van deze aankoop vinden... :)
  • 6 Jun 2019 om 23:53
    Dat je maar veel van grootmeester Wout mag leren! Die man weet hoe het moet, dat FC Twente gevoel komt vanzelf, betere supporters kom je de komende jaren niet meer tegen
  • 6 Jun 2019 om 23:49
    • Quote van 6 Jun 2019 om 22:43
      Op basis van één actie in een klein youtubefilmpje kan ik zeggen dat het meer een sierlijke speler is die goed kan dribbelen.
    Dan hebben we een goede deal gedaan (type Frenkie) ;)
  • 6 Jun 2019 om 23:48
    • Quote van 6 Jun 2019 om 23:40
      Iets in mij zegt van laat Ted maar lopen. Erin blijven en thuis winnen van Groningen en Feyenoord, dan zet ik de polonaise in!
    Zeker, heb ook vertrouwen in Ted.
  • 6 Jun 2019 om 23:40
    • Quote van 6 Jun 2019 om 22:23
      Vervanger van Smith dus.
    Iets in mij zegt van laat Ted maar lopen. Erin blijven en thuis winnen van Groningen en Feyenoord, dan zet ik de polonaise in!
  • 6 Jun 2019 om 22:43
    • Quote van 6 Jun 2019 om 21:55
      Heeft iemand hem wel eens zien spelen? Wat voor type middenvelder is hij eigenlijk, harde tackels (tiote) stofzuiger / verbinder (Brama) of techniek / passer (mokotjo)
    Op basis van één actie in een klein youtubefilmpje kan ik zeggen dat het meer een sierlijke speler is die goed kan dribbelen.
  • 6 Jun 2019 om 22:37
    Dit kon wel eens een soort Milos Rasidcha (Werder Bremen) Ex Vitesse aankoop worden. Ik bedoel daarmee te zeggen. Die Kwam ook onbekend bij Vitesse binnen en is later voor 9+ miljoen aan Werder verkocht. Ze verschillen wel qua positie. Maar toch krijg ik er zon gevoel bij.
  • 6 Jun 2019 om 22:23
    Vervanger van Smith dus.
  • 6 Jun 2019 om 21:58
    • Quote van 6 Jun 2019 om 21:55
      Heeft iemand hem wel eens zien spelen? Wat voor type middenvelder is hij eigenlijk, harde tackels (tiote) stofzuiger / verbinder (Brama) of techniek / passer (mokotjo)
    Centrale/verdedigende middenvelder volgens transfermarkt, verder nooit zien spelen.
  • 6 Jun 2019 om 21:55
    Heeft iemand hem wel eens zien spelen? Wat voor type middenvelder is hij eigenlijk, harde tackels (tiote) stofzuiger / verbinder (Brama) of techniek / passer (mokotjo)
  • 6 Jun 2019 om 21:51
    Ikzeg. Welkom bij ons fctwente.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›