'FC Twente voert schoonmaak door bij beloften; viertal moet wachten'

( 164 reacties)
'FC Twente voert schoonmaak door bij beloften; viertal moet wachten'

FC Twente-directeur Ted van Leeuwen is bezig met een grote schoonmaak in de selectie van Jong FC Twente. Tot dusver zijn er diverse contracten niet verlengd en is het onzeker of FC Twente dit nog van plan is.

Onder meer de aflopende conctracten Joël Felix, Jonathan Frimann en Rashaan Fernandes zijn niet verlengd, terwijl Lucas Browning ondanks een doorlopende verbintenis ook op zoek naar een nieuwe club mag.

Frimann was al eerder met een vertrek bezig, toen hij tweemaal op stage ging bij Keuken Kampioen divisionist FC Eindhoven, maar dat liep op niets uit. Felix wist zijn debuut nog niet te maken in de eerste selectie.

Een van de opvallende namen is Fernandes. De speler kwam over van Feyenoord en werd binnengehaald als een groot talent. Ook onder de supporters van FC Twente werd vaak afgevraagd waarom hij geen kansen kreeg. Het is nog onduidelijk of hij een contractverlenging tegemoet kan zien.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2019 om 06:50
    • Quote van 11 Jun 2019 om 12:07
      Eigenlijk moeten we twee seizoenen overleven,dan is die Bunge betaald en gaat het voetbalbudget met 3 a 4 miljoen omhoog, realistisch is toch dat we over twee jaar zeg maar drie spelers hebben die samen 10 miljoen opbrengen,deel gebruiken om de schuld nog verder omlaag te brengen,rest investeren in selectie,dus over twee jaar meer mogelijkheden,en inderdaad eerst maar 34 punten halen ,dan smaak ik een zucht van opluchting,en dan naar boven kijken,maar je weet het nooit, Heracles haalde play offs met lager budget dan wij nu hebben.
    Het moeilijke is dat je kwaliteit met kwaliteit moet vervangen.

    Heracles haalde de playoffs met 4 a 5 spelers (waarvan 3 steevast in de basis) die uit ONZE opleiding kwamen. De opleiding waar wij ironisch genoeg vanaf willen.
  • 12 Jun 2019 om 06:50
    • Quote van 11 Jun 2019 om 12:07
      Eigenlijk moeten we twee seizoenen overleven,dan is die Bunge betaald en gaat het voetbalbudget met 3 a 4 miljoen omhoog, realistisch is toch dat we over twee jaar zeg maar drie spelers hebben die samen 10 miljoen opbrengen,deel gebruiken om de schuld nog verder omlaag te brengen,rest investeren in selectie,dus over twee jaar meer mogelijkheden,en inderdaad eerst maar 34 punten halen ,dan smaak ik een zucht van opluchting,en dan naar boven kijken,maar je weet het nooit, Heracles haalde play offs met lager budget dan wij nu hebben.
    Het moeilijke is dat je kwaliteit met kwaliteit moet vervangen.

    Heracles haalde de playoffs met 4 a 5 spelers (waarvan 3 steevast in de basis) die uit ONZE opleiding kwamen. De opleiding waar wij ironisch genoeg vanaf willen.
  • 11 Jun 2019 om 12:07
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:47
      We gaan het beleven Eppie, we gaan het beleven. Eerst maar even volgend seizoen zonder kleerscheuren doorkomen. FCT, en dit is een feit, verveelt geen dag.
    Eigenlijk moeten we twee seizoenen overleven,dan is die Bunge betaald en gaat het voetbalbudget met 3 a 4 miljoen omhoog, realistisch is toch dat we over twee jaar zeg maar drie spelers hebben die samen 10 miljoen opbrengen,deel gebruiken om de schuld nog verder omlaag te brengen,rest investeren in selectie,dus over twee jaar meer mogelijkheden,en inderdaad eerst maar 34 punten halen ,dan smaak ik een zucht van opluchting,en dan naar boven kijken,maar je weet het nooit, Heracles haalde play offs met lager budget dan wij nu hebben.
  • 11 Jun 2019 om 11:24
    • Quote van 11 Jun 2019 om 11:11
      Is toch heerlijk. Reuring zorgt voor binding. Liever een club die nooit verveelt, dan een grijze provincieclub met dito resultaten, toch?
    Na jaren ellende ben ik toch wel toe aan wat stabiliteit en een iets minder emotionele achtbaan.
  • 11 Jun 2019 om 11:11
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:47
      We gaan het beleven Eppie, we gaan het beleven. Eerst maar even volgend seizoen zonder kleerscheuren doorkomen. FCT, en dit is een feit, verveelt geen dag.
    Is toch heerlijk. Reuring zorgt voor binding. Liever een club die nooit verveelt, dan een grijze provincieclub met dito resultaten, toch?
  • 11 Jun 2019 om 10:47
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:23
      Unal bracht 14 miljoen op,helaas geld naar City,en AZ had toch ook een spits uit de eerste divisie die voor 22 miljoen naar Tottenham ging? Beetje wishful thinking van mijn kant,maar het kan dus wel als we heel veel geluk hebben.
    We gaan het beleven Eppie, we gaan het beleven. Eerst maar even volgend seizoen zonder kleerscheuren doorkomen. FCT, en dit is een feit, verveelt geen dag.
  • 11 Jun 2019 om 10:45
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:23
      Unal bracht 14 miljoen op,helaas geld naar City,en AZ had toch ook een spits uit de eerste divisie die voor 22 miljoen naar Tottenham ging? Beetje wishful thinking van mijn kant,maar het kan dus wel als we heel veel geluk hebben.
    We gaan het beleven Eppie, we gaan het beleven. Eerst maar even volgend seizoen zonder kleerscheuren doorkomen. FCT, en dit is een feit, verveelt geen dag.
  • 11 Jun 2019 om 10:45
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:23
      Unal bracht 14 miljoen op,helaas geld naar City,en AZ had toch ook een spits uit de eerste divisie die voor 22 miljoen naar Tottenham ging? Beetje wishful thinking van mijn kant,maar het kan dus wel als we heel veel geluk hebben.
    We gaan het beleven Eppie, we gaan het beleven. Eerst maar even volgend seizoen zonder kleerscheuren doorkomen. FCT, en dit is een feit, verveelt geen dag.
  • 11 Jun 2019 om 10:23
    • Quote van 11 Jun 2019 om 08:12
      Loop alle transfers van de ED eens langs van de laatste 5 jaar, exclusief PSV/Ajax/Feyenoord. Doe je dit, dan weet je dat ons beleid jeugd jeugd jeugd moet zijn, want de kans op een parel van 10+ miljoen is naarstig klein.
    Unal bracht 14 miljoen op,helaas geld naar City,en AZ had toch ook een spits uit de eerste divisie die voor 22 miljoen naar Tottenham ging? Beetje wishful thinking van mijn kant,maar het kan dus wel als we heel veel geluk hebben.
  • 11 Jun 2019 om 08:12
    • Quote van 10 Jun 2019 om 08:34
      Hij gaat drie dagdelen op de club aanwezig zijn,talenten begeleiden,en mentor voor de beginnende trainersstaf zijn, helaas wil hij geen functie,in dienst met ontbindende voorwaarde is toch ook niets waard,dus dan is dit momenteel de oplossing, iedereen kan en mag er wat van vinden,we moeten er het mee doen,wees blij,en realistisch ook,de kans dat een club hem ophaalt lijkt mij niet al te groot.Geknipt voor dat soort werk,goede begeleiding was ons zwakke punt, hopelijk succes,dat er weer wat doorbreekt,bij goed beleid kan het heel snel gaan,30 miljoen voor Andersen,een zo een speler bij ons,en alle financiële problemen voorbij.
    Loop alle transfers van de ED eens langs van de laatste 5 jaar, exclusief PSV/Ajax/Feyenoord. Doe je dit, dan weet je dat ons beleid jeugd jeugd jeugd moet zijn, want de kans op een parel van 10+ miljoen is naarstig klein.
  • 11 Jun 2019 om 06:49
    • Quote van 10 Jun 2019 om 07:38
      Kan het zijn dat FR en de club beide niet geïnteresseerd zijn in een contract op basis van 40 uur/week? FR hoeft niet perse het geld en de formele verantwoordelijkheid, maar wil wel de vrijheid om ergens anders op het veld te gaan staan. FCT wil wel een adviseur, maar niet iemand die constant op de club aanwezig is.
    Tsja, als je zo te werk wil gaan bij een noodlijdend miljoenenbedrijf. Vooral doen.
  • 11 Jun 2019 om 05:37
    • Quote van 10 Jun 2019 om 10:13
      Kijk met deze info kan je wat mee bedankt Ep.
    Wat kan je ermee dan? Volgens mij kun je er helemaal niets mee. Als er een paar centen lonken in het buitenland is het: "DOEI Twente, ik kom wel terug als er weer wat te verdienen valt hier."
  • 11 Jun 2019 om 05:33
    • Quote van 10 Jun 2019 om 08:34
      Hij gaat drie dagdelen op de club aanwezig zijn,talenten begeleiden,en mentor voor de beginnende trainersstaf zijn, helaas wil hij geen functie,in dienst met ontbindende voorwaarde is toch ook niets waard,dus dan is dit momenteel de oplossing, iedereen kan en mag er wat van vinden,we moeten er het mee doen,wees blij,en realistisch ook,de kans dat een club hem ophaalt lijkt mij niet al te groot.Geknipt voor dat soort werk,goede begeleiding was ons zwakke punt, hopelijk succes,dat er weer wat doorbreekt,bij goed beleid kan het heel snel gaan,30 miljoen voor Andersen,een zo een speler bij ons,en alle financiële problemen voorbij.
    Dus geen enkele verplichting en verantwoordelijkheid. Beetje tijdverdrijf, meer niet. En door niets te tekenen dekt hij zichzelf in. Hij is immers geen verplichtingen aangegaan! Hij kan ook alleen maar verliezen hier, zoals hij vrijwel overal is gefaald. Alleen hier in Twente heeft hij nog een redelijke reputatie. Moet je eens kijken wat er hier geschreven gaat worden als hij naar het buitenland vertrekt. Er is vast nog wel ergens een clubje, waar ze hem nog niet goed kennen, en hij nog wat verdienen kan. Hij zal over een paar jaar wel een functie hier accepteren. Als er dan weer serieus iets te verdienen valt tenminste.
  • 10 Jun 2019 om 10:42
    • Quote van 10 Jun 2019 om 02:04
      Jij doet het voorkomen alsof jij hem dagelijks spreekt. Rutten heeft herhaaldelijk gezegd dat hij geen functie wilde hebben bij Twente. Maar voor een advies konden ze hem altijd bellen. Het lijkt mij toch heel duidelijk wat hij zegt. Ik kan hieruit niet afleiden dat hij jonge spelers begeleidt!
    Goddzijdank je hebt je antwoord gehad van Eppie drammer dat je bent, en ben je nu klaar? Mooi
  • 10 Jun 2019 om 10:13
    • Quote van 10 Jun 2019 om 08:34
      Hij gaat drie dagdelen op de club aanwezig zijn,talenten begeleiden,en mentor voor de beginnende trainersstaf zijn, helaas wil hij geen functie,in dienst met ontbindende voorwaarde is toch ook niets waard,dus dan is dit momenteel de oplossing, iedereen kan en mag er wat van vinden,we moeten er het mee doen,wees blij,en realistisch ook,de kans dat een club hem ophaalt lijkt mij niet al te groot.Geknipt voor dat soort werk,goede begeleiding was ons zwakke punt, hopelijk succes,dat er weer wat doorbreekt,bij goed beleid kan het heel snel gaan,30 miljoen voor Andersen,een zo een speler bij ons,en alle financiële problemen voorbij.
    Kijk met deze info kan je wat mee bedankt Ep.
  • 10 Jun 2019 om 09:57
    • Quote van 10 Jun 2019 om 09:31
      Dank Ep... voor de duidelijke uiteenzetting inzake hetgeen Fredjen voor FC Twente doet. Hopelijk is het nu duidelijk voor sommigen, en gaan ze geen andere 'feiten' verzinnen door te roepen dat zij die kennen.......
    :-)
  • 10 Jun 2019 om 09:56
    • Quote van 10 Jun 2019 om 09:45
      Jij werkt vandaag? Niets van gemerkt aangezien je wel erg druk bent op Twentefans. Tevens verandert dat het feit niet dat het tweede pinksterdag is.....


      N.b: Beide antwoorden zijn inderdaad mijn interpretatie aangezien jij ze niet anders uit kunt, en/of wilt leggen. Ik heb wel de indruk dat jij dyslectisch bent, en zelf niet in de gaten hebt dat je woorden leest die niet geschreven zijn......
    Ja, erg druk met Twentefans? Dat valt wel mee, overigens wel eens van multitasking gehoord? Verder deel ik zelf mijn tijd in.... boeien toch?
    Jazeker ben ik dyslectisch..... :-)
  • 10 Jun 2019 om 09:45
    • Quote van 10 Jun 2019 om 09:20
      Beide antwoorden zijn blijkbaar jouw interpretaties.... Vandaag is een gewone werkdag overigens....
    Jij werkt vandaag? Niets van gemerkt aangezien je wel erg druk bent op Twentefans. Tevens verandert dat het feit niet dat het tweede pinksterdag is.....


    N.b: Beide antwoorden zijn inderdaad mijn interpretatie aangezien jij ze niet anders uit kunt, en/of wilt leggen. Ik heb wel de indruk dat jij dyslectisch bent, en zelf niet in de gaten hebt dat je woorden leest die niet geschreven zijn......
  • 10 Jun 2019 om 09:31
    • Quote van 10 Jun 2019 om 08:34
      Hij gaat drie dagdelen op de club aanwezig zijn,talenten begeleiden,en mentor voor de beginnende trainersstaf zijn, helaas wil hij geen functie,in dienst met ontbindende voorwaarde is toch ook niets waard,dus dan is dit momenteel de oplossing, iedereen kan en mag er wat van vinden,we moeten er het mee doen,wees blij,en realistisch ook,de kans dat een club hem ophaalt lijkt mij niet al te groot.Geknipt voor dat soort werk,goede begeleiding was ons zwakke punt, hopelijk succes,dat er weer wat doorbreekt,bij goed beleid kan het heel snel gaan,30 miljoen voor Andersen,een zo een speler bij ons,en alle financiële problemen voorbij.
    Dank Ep... voor de duidelijke uiteenzetting inzake hetgeen Fredjen voor FC Twente doet. Hopelijk is het nu duidelijk voor sommigen, en gaan ze geen andere 'feiten' verzinnen door te roepen dat zij die kennen.......
  • 10 Jun 2019 om 09:24
    • Quote van 10 Jun 2019 om 08:34
      Hij gaat drie dagdelen op de club aanwezig zijn,talenten begeleiden,en mentor voor de beginnende trainersstaf zijn, helaas wil hij geen functie,in dienst met ontbindende voorwaarde is toch ook niets waard,dus dan is dit momenteel de oplossing, iedereen kan en mag er wat van vinden,we moeten er het mee doen,wees blij,en realistisch ook,de kans dat een club hem ophaalt lijkt mij niet al te groot.Geknipt voor dat soort werk,goede begeleiding was ons zwakke punt, hopelijk succes,dat er weer wat doorbreekt,bij goed beleid kan het heel snel gaan,30 miljoen voor Andersen,een zo een speler bij ons,en alle financiële problemen voorbij.
    Thema auch wieder durch..
  • 10 Jun 2019 om 09:23
    • Quote van 10 Jun 2019 om 08:34
      Hij gaat drie dagdelen op de club aanwezig zijn,talenten begeleiden,en mentor voor de beginnende trainersstaf zijn, helaas wil hij geen functie,in dienst met ontbindende voorwaarde is toch ook niets waard,dus dan is dit momenteel de oplossing, iedereen kan en mag er wat van vinden,we moeten er het mee doen,wees blij,en realistisch ook,de kans dat een club hem ophaalt lijkt mij niet al te groot.Geknipt voor dat soort werk,goede begeleiding was ons zwakke punt, hopelijk succes,dat er weer wat doorbreekt,bij goed beleid kan het heel snel gaan,30 miljoen voor Andersen,een zo een speler bij ons,en alle financiële problemen voorbij.
    Ik had niet begrepen dat hij talenten zou begeleiden, maar meer als adviseur, mentor actief zou blijven en GGG zou "bijstaan".
  • 10 Jun 2019 om 09:20
    • Quote van 10 Jun 2019 om 08:25
      Een andere visie op iets wat niet geschreven is, en daar zogenaamde feiten op loslaten? Ik kan het niet helpen, maar blijf het vreemd vinden dat jij dingen leest die niet geschreven zijn......


      Maar goed Citro.... Ik weet de antwoorden zelf wel op mijn vragen: Waar zegt fc svente dat Fredjen dagelijks spelers begeleidt? Antwoord: Dat heeft hij niet gezegd, maar dat verzin ik ter plekke omdat ik een bepaalde reactie uit wil lokken.


      Vraag: Waarom zou fc svente iets anders bedoelen dan hetgeen hij zegt? Antwoord: Dat weet ik eigenlijk ook niet, maar ik vind het leuker om geschreven woorden een andere draai te geven, waarmee ik een bepaalde reactie uit wil lokken. Waarom ik reacties uit wil lokken, dat weet ik eigenlijk zelf niet. Zal wel verveling en interessantdoenerij zijn........ -Aldus Citro....-.


      Een fijne 2e pinksterdag pikkie.....
    Beide antwoorden zijn blijkbaar jouw interpretaties.... Vandaag is een gewone werkdag overigens....
  • 10 Jun 2019 om 08:34
    • Quote van 10 Jun 2019 om 02:24
      Volgens mij was Rutten vrij duidelijk toen journalisten hem precies die vragen stelden. Hij zei voorlopig niet in Nederland te willen werken. Niet op het veld en niet in een bestuurlijke functie. Ook niet bij FC Twente! Wel gaf hij aan, dat als Twente een advies nodig had, ze hem altijd konden bellen. Mensen die zeggen dat Rutten op een andere wijze betrokken is bij Twente, hebben vast andere, en meer informatie dan wat er in de pers verschenen is.
    Hij gaat drie dagdelen op de club aanwezig zijn,talenten begeleiden,en mentor voor de beginnende trainersstaf zijn, helaas wil hij geen functie,in dienst met ontbindende voorwaarde is toch ook niets waard,dus dan is dit momenteel de oplossing, iedereen kan en mag er wat van vinden,we moeten er het mee doen,wees blij,en realistisch ook,de kans dat een club hem ophaalt lijkt mij niet al te groot.Geknipt voor dat soort werk,goede begeleiding was ons zwakke punt, hopelijk succes,dat er weer wat doorbreekt,bij goed beleid kan het heel snel gaan,30 miljoen voor Andersen,een zo een speler bij ons,en alle financiële problemen voorbij.
  • 10 Jun 2019 om 08:28
    • Quote van 10 Jun 2019 om 07:38
      Kan het zijn dat FR en de club beide niet geïnteresseerd zijn in een contract op basis van 40 uur/week? FR hoeft niet perse het geld en de formele verantwoordelijkheid, maar wil wel de vrijheid om ergens anders op het veld te gaan staan. FCT wil wel een adviseur, maar niet iemand die constant op de club aanwezig is.
    Dit is toch algemeen bekend Pol!? Zo is het destijds ook uitgelegd middels de media, dat Fredjen adviseur zou zijn, en dat hij beloofd heeft Grazia te helpen. De manier van hulp, die is nooit benoemd.....
  • 10 Jun 2019 om 08:25
    • Quote van 10 Jun 2019 om 07:21
      Er is een verschil tussen "verbeteren" en een andere visie hebben of andere feiten kennen. Dat is een kwestie van interpreteren. Dat is geheel aan jou.
    Een andere visie op iets wat niet geschreven is, en daar zogenaamde feiten op loslaten? Ik kan het niet helpen, maar blijf het vreemd vinden dat jij dingen leest die niet geschreven zijn......


    Maar goed Citro.... Ik weet de antwoorden zelf wel op mijn vragen: Waar zegt fc svente dat Fredjen dagelijks spelers begeleidt? Antwoord: Dat heeft hij niet gezegd, maar dat verzin ik ter plekke omdat ik een bepaalde reactie uit wil lokken.


    Vraag: Waarom zou fc svente iets anders bedoelen dan hetgeen hij zegt? Antwoord: Dat weet ik eigenlijk ook niet, maar ik vind het leuker om geschreven woorden een andere draai te geven, waarmee ik een bepaalde reactie uit wil lokken. Waarom ik reacties uit wil lokken, dat weet ik eigenlijk zelf niet. Zal wel verveling en interessantdoenerij zijn........ -Aldus Citro....-.


    Een fijne 2e pinksterdag pikkie.....
  • 10 Jun 2019 om 07:40
    • Quote van 10 Jun 2019 om 07:38
      Kan het zijn dat FR en de club beide niet geïnteresseerd zijn in een contract op basis van 40 uur/week? FR hoeft niet perse het geld en de formele verantwoordelijkheid, maar wil wel de vrijheid om ergens anders op het veld te gaan staan. FCT wil wel een adviseur, maar niet iemand die constant op de club aanwezig is.
    Precies.
  • 10 Jun 2019 om 07:38
    • Quote van 10 Jun 2019 om 02:46
      Is een rol die niet veel voorkomt, en wat de rol precies inhoud kan verschillen. Voor Fred een open functie, met focus op jeugd/beleid. (Gezien de kracht van Ted de veredelde makelaar uithangen is )
      Waar hij mij om gaat is dat iemand onder contract staat, gecompenseerd wordt en minimaal reguliere aansprakelijkheid heeft, en een duidelijke rol binnen de organisatie waar 40 (normaal gezien 50 a 80) uur per week, waar 101% voor gegeven kan worden.

      Dat biedt ook de achterban vertrouwen als onverhoopt weer eens dramatisch loopt.
    Kan het zijn dat FR en de club beide niet geïnteresseerd zijn in een contract op basis van 40 uur/week? FR hoeft niet perse het geld en de formele verantwoordelijkheid, maar wil wel de vrijheid om ergens anders op het veld te gaan staan. FCT wil wel een adviseur, maar niet iemand die constant op de club aanwezig is.
  • 10 Jun 2019 om 07:22
    • Quote van 10 Jun 2019 om 02:04
      Jij doet het voorkomen alsof jij hem dagelijks spreekt. Rutten heeft herhaaldelijk gezegd dat hij geen functie wilde hebben bij Twente. Maar voor een advies konden ze hem altijd bellen. Het lijkt mij toch heel duidelijk wat hij zegt. Ik kan hieruit niet afleiden dat hij jonge spelers begeleidt!
    Ik doe niets voor komen. Ik weet wel dat Rutten heel duidelijk aan heeft gegeven, en beloofd dat hij Grazia zou helpen. Zowel Fredjen als Grazia hebben niet verteld op welke manier. Fredjen is geen jongerenwerker...geen Riagg medewerker of wat dan ook, maar dat wil niet zeggen dat hij Grazia niet kan en gaat leren hoe hij met moeilijke knapen om moet gaan....
  • 10 Jun 2019 om 07:21
    • Quote van 10 Jun 2019 om 07:17
      Neen, verplicht ben je zeker niet. Ik vraag me alleen af hoe het komt dat jij woorden leest die niet eens zijn geschreven en daarop anderen gaat verbeteren...
    Er is een verschil tussen "verbeteren" en een andere visie hebben of andere feiten kennen. Dat is een kwestie van interpreteren. Dat is geheel aan jou.
  • 10 Jun 2019 om 07:17
    • Quote van 10 Jun 2019 om 06:52
      TC, ben ik verplicht op jouw vragen te antwoorden? Het antwoord: Nee. Dat heb ik al zo vaak gedaan, zie het nut van herhalen niet in. Wat ik van FR weet, blijft voor jou een vraag. Stellingen droppen, helpt echt niet.
    Neen, verplicht ben je zeker niet. Ik vraag me alleen af hoe het komt dat jij woorden leest die niet eens zijn geschreven en daarop anderen gaat verbeteren...
  • 10 Jun 2019 om 06:52
    • Quote van 10 Jun 2019 om 00:34
      Mijn niveau? Wat heb jij toch met niveau uitlaatneuker? Ik voorzag al dat jij geen antwoord wilde geven op mijn vragen: Waar zegt fc svente dat Fredjen dagelijks spelers begeleidt? Waarom zou fc svente iets anders bedoelen dan hetgeen hij zegt? Waarom heb jij continue verbeterdrang Brilsmurf, en lees jij woorden die niet eens geschreven zijn?


      Zoals gezegd: Jij weet daarnaast helemaal niet wat Fredjen wel of niet doet. Doe dus ook maar niet alsof je het wel weet.....want je weet geen fuck.
    TC, ben ik verplicht op jouw vragen te antwoorden? Het antwoord: Nee. Dat heb ik al zo vaak gedaan, zie het nut van herhalen niet in. Wat ik van FR weet, blijft voor jou een vraag. Stellingen droppen, helpt echt niet.
  • 10 Jun 2019 om 02:46
    • Quote van 9 Jun 2019 om 21:35
      Wat houdt dat in: Director of Sports? We hebben namelijk al een TD. Wat zouden in jouw ogen de taken van FR moeten zijn en waar moet hij staan in het organogram? En wil FR dat zelf wel, of wil hij liever uit betrokkenheid mensen bij de club adviseren, maar ook de vrijheid hebben om ook bij een andere club als trainer aan de slag te gaan?
    Is een rol die niet veel voorkomt, en wat de rol precies inhoud kan verschillen. Voor Fred een open functie, met focus op jeugd/beleid. (Gezien de kracht van Ted de veredelde makelaar uithangen is )
    Waar hij mij om gaat is dat iemand onder contract staat, gecompenseerd wordt en minimaal reguliere aansprakelijkheid heeft, en een duidelijke rol binnen de organisatie waar 40 (normaal gezien 50 a 80) uur per week, waar 101% voor gegeven kan worden.

    Dat biedt ook de achterban vertrouwen als onverhoopt weer eens dramatisch loopt.
  • 10 Jun 2019 om 02:24
    • Quote van 9 Jun 2019 om 21:35
      Wat houdt dat in: Director of Sports? We hebben namelijk al een TD. Wat zouden in jouw ogen de taken van FR moeten zijn en waar moet hij staan in het organogram? En wil FR dat zelf wel, of wil hij liever uit betrokkenheid mensen bij de club adviseren, maar ook de vrijheid hebben om ook bij een andere club als trainer aan de slag te gaan?
    Volgens mij was Rutten vrij duidelijk toen journalisten hem precies die vragen stelden. Hij zei voorlopig niet in Nederland te willen werken. Niet op het veld en niet in een bestuurlijke functie. Ook niet bij FC Twente! Wel gaf hij aan, dat als Twente een advies nodig had, ze hem altijd konden bellen. Mensen die zeggen dat Rutten op een andere wijze betrokken is bij Twente, hebben vast andere, en meer informatie dan wat er in de pers verschenen is.
  • 10 Jun 2019 om 02:13
    • Quote van 10 Jun 2019 om 00:34
      Mijn niveau? Wat heb jij toch met niveau uitlaatneuker? Ik voorzag al dat jij geen antwoord wilde geven op mijn vragen: Waar zegt fc svente dat Fredjen dagelijks spelers begeleidt? Waarom zou fc svente iets anders bedoelen dan hetgeen hij zegt? Waarom heb jij continue verbeterdrang Brilsmurf, en lees jij woorden die niet eens geschreven zijn?


      Zoals gezegd: Jij weet daarnaast helemaal niet wat Fredjen wel of niet doet. Doe dus ook maar niet alsof je het wel weet.....want je weet geen fuck.
    Ga je nu ook al vertellen hoe een reactie van een ander uitgelegd moet worden? En wek aub niet de indruk dat jij precies weet waar Rutten zich dagelijks mee bezig houdt. Houd jij je nu maar met je eigen uitspraken bezig (je eigen advies in het Latijn). Die zijn al verwarrend genoeg. Jouw "adviezen" en meningen draaien met de wind mee.
  • 10 Jun 2019 om 02:04
    • Quote van 9 Jun 2019 om 20:11
      Je draait om mijn vragen heen Citro...., en geeft er zelf maar een draai aan?


      Jij weet helemaal niet wat Fredjen wel of niet doet. Doe dus ook maar niet alsof je het wel weet.....
    Jij doet het voorkomen alsof jij hem dagelijks spreekt. Rutten heeft herhaaldelijk gezegd dat hij geen functie wilde hebben bij Twente. Maar voor een advies konden ze hem altijd bellen. Het lijkt mij toch heel duidelijk wat hij zegt. Ik kan hieruit niet afleiden dat hij jonge spelers begeleidt!
  • 10 Jun 2019 om 01:58
    • Quote van 9 Jun 2019 om 19:42
      Sorry hoor, maar Hij begeleid wel zeker spelers, vooral jeugd.
    Hoezo? Hoe kom je daarbij? Ik weet niet beter of hij is een onbezoldigd adviseur voor Ted en de directie.
  • 10 Jun 2019 om 00:34
    • Quote van 9 Jun 2019 om 23:41
      TC, jouw antwoord was voorzien. Dank je voor de bevestiging van jouw niveau.... Jij en recht door zee? :-)
    Mijn niveau? Wat heb jij toch met niveau uitlaatneuker? Ik voorzag al dat jij geen antwoord wilde geven op mijn vragen: Waar zegt fc svente dat Fredjen dagelijks spelers begeleidt? Waarom zou fc svente iets anders bedoelen dan hetgeen hij zegt? Waarom heb jij continue verbeterdrang Brilsmurf, en lees jij woorden die niet eens geschreven zijn?


    Zoals gezegd: Jij weet daarnaast helemaal niet wat Fredjen wel of niet doet. Doe dus ook maar niet alsof je het wel weet.....want je weet geen fuck.
  • 9 Jun 2019 om 23:42
    • Quote van 9 Jun 2019 om 20:05
      Dat zou geweldig zijn Eppie, zolang FCT zwarte cijfers draait.
    Onzin.
  • 9 Jun 2019 om 23:41
    • Quote van 9 Jun 2019 om 20:11
      Je draait om mijn vragen heen Citro...., en geeft er zelf maar een draai aan?


      Jij weet helemaal niet wat Fredjen wel of niet doet. Doe dus ook maar niet alsof je het wel weet.....
    TC, jouw antwoord was voorzien. Dank je voor de bevestiging van jouw niveau.... Jij en recht door zee? :-)
  • 9 Jun 2019 om 21:35
    Wat houdt dat in: Director of Sports? We hebben namelijk al een TD. Wat zouden in jouw ogen de taken van FR moeten zijn en waar moet hij staan in het organogram? En wil FR dat zelf wel, of wil hij liever uit betrokkenheid mensen bij de club adviseren, maar ook de vrijheid hebben om ook bij een andere club als trainer aan de slag te gaan?
  • 9 Jun 2019 om 20:13
    Omdat de bank en de Noarbers en de Gemeente schuld hebben kwijtgescholden wordt het eigen vermogen weer positief en kan er nog een jaar verlies worden gedraaid om in de eredivisie te blijven. Anders hadden de knvb regels winst vereist om 5% verbetering in de vermogenspositie te krijgen en was de club weer gedegradeerd vanwege 0 budget voor een goed team
  • 9 Jun 2019 om 20:11
    • Quote van 9 Jun 2019 om 20:02
      Wat versta jij dan onder "begeleiden"? zo af en toe even langs lopen en een hint geven? Forget it!
    Je draait om mijn vragen heen Citro...., en geeft er zelf maar een draai aan?


    Jij weet helemaal niet wat Fredjen wel of niet doet. Doe dus ook maar niet alsof je het wel weet.....
  • 9 Jun 2019 om 20:08
    • Quote van 9 Jun 2019 om 20:05
      Dat zou geweldig zijn Eppie, zolang FCT zwarte cijfers draait.
    Die zwarte cijfers worden gedraaid door alle afboekingen - TvL moet wel in de gaten houden dat we niet te weinig cash hebben. Dus het blijft een uitdaging voor hem!
  • 9 Jun 2019 om 20:05
    • Quote van 9 Jun 2019 om 20:02
      GO MAX GOOOOOOO
    Als een gek mot hij starten 3 plekken pakken eerste ronde
  • 9 Jun 2019 om 20:05
    • Quote van 9 Jun 2019 om 18:55
      Lezen BAM,is een verdeelsleutel, gemeente heeft eerste recht bedongen bij transfers, wethouder zij geloof ik tot 1,5 miljoen,deel mag Ted wel gebruiken,elke euro is welkom toch,kun je wel een talent van halen,of een echt goede speler een jaarsalaris geven
    Dat zou geweldig zijn Eppie, zolang FCT zwarte cijfers draait.
  • 9 Jun 2019 om 20:02
    GO MAX GOOOOOOO
  • 9 Jun 2019 om 20:02
    • Quote van 9 Jun 2019 om 19:58
      Waar zegt fc svente dat Fredjen dagelijks spelers begeleidt? Waarom zou fc svente iets anders bedoelen dan hetgeen hij zegt? Waarom heb jij continue verbeterdrang Brilsmurf, en lees jij woorden die niet eens geschreven zijn?


      Ik denk dat jij een andere bril behoeft Brillie.......
    Wat versta jij dan onder "begeleiden"? zo af en toe even langs lopen en een hint geven? Forget it!
  • 9 Jun 2019 om 19:58
    • Quote van 9 Jun 2019 om 19:46
      Bedoel je niet dat hij adviezen geeft? Hij begeleidt spelers niet elke dag............
    Waar zegt fc svente dat Fredjen dagelijks spelers begeleidt? Waarom zou fc svente iets anders bedoelen dan hetgeen hij zegt? Waarom heb jij continue verbeterdrang Brilsmurf, en lees jij woorden die niet eens geschreven zijn?


    Ik denk dat jij een andere bril behoeft Brillie.......
  • 9 Jun 2019 om 19:56
    • Quote van 9 Jun 2019 om 19:27
      Fred geeft desgevraagd adviezen. Hij werkt niet bij ons, en begeleidt ook geen spelers
    Je verbaast me keer op keer Ss'er. Ken jij Fredjen echt zo goed zoals je doet veinst?


    Kortom: wederom een zwangere post. Zwanger van aannames en verzinsels....
  • 9 Jun 2019 om 19:46
    • Quote van 9 Jun 2019 om 19:42
      Sorry hoor, maar Hij begeleid wel zeker spelers, vooral jeugd.
    Bedoel je niet dat hij adviezen geeft? Hij begeleidt spelers niet elke dag............
  • 9 Jun 2019 om 19:42
    • Quote van 9 Jun 2019 om 19:27
      Fred geeft desgevraagd adviezen. Hij werkt niet bij ons, en begeleidt ook geen spelers
    Sorry hoor, maar Hij begeleid wel zeker spelers, vooral jeugd.
  • 9 Jun 2019 om 19:36
    • Quote van 9 Jun 2019 om 19:27
      Fred geeft desgevraagd adviezen. Hij werkt niet bij ons, en begeleidt ook geen spelers
    Weet ie wat?? Dan begeleid ik hem wa op no cure no pay basis, mot ie eens kijken wat die gast zicht gedraagt!!!!
  • 9 Jun 2019 om 19:36
    • Quote van 9 Jun 2019 om 19:23
      Fred is een advies orgaan. Niet werkzaam bij Twente dus. Hij zal daarom ook geen jongens begeleiden. Overschat de taak van Fred niet. Als de directie een advies nodig heeft, kunnen ze Fred bellen. That's it!
    Zo vrijblijvend als je het doet voorkomen, is het niet..... Maar persoonlijk begeleiden van spelers? Waarom? BAM heeft al gesolliciteerd.....
  • 9 Jun 2019 om 19:27
    • Quote van 9 Jun 2019 om 17:32
      Precies wat ik bedoel, als je Fred zich laat bezighouden met Avdidjaj haal je echt een hele goede speler in huis die subtop waardig is.
    Fred geeft desgevraagd adviezen. Hij werkt niet bij ons, en begeleidt ook geen spelers
  • 9 Jun 2019 om 19:23
    • Quote van 9 Jun 2019 om 15:52
      Wat is een moeilijke jongen? Dat vraag ik mij wel vaker af. Wanneer doen ze moeilijk? Als men een afspraak niet nakomt? Dan is het wel te begrijpen. Of is het iemand met een grote bek en enige arrogantie, dat moet je dan aanpakken. Ik denk dat je bij dergelijke spelers meer bereikt als je daar één (vertrouwens) persoon opzet ipv een volledige technische staf met ieder hun eigen ideeën en inbreng. Wellicht een taak voor Fred om met de zogenaamde moeilijke jongens bezig te gaan buiten de standaard trainingen.
    Fred is een advies orgaan. Niet werkzaam bij Twente dus. Hij zal daarom ook geen jongens begeleiden. Overschat de taak van Fred niet. Als de directie een advies nodig heeft, kunnen ze Fred bellen. That's it!
  • 9 Jun 2019 om 19:20
    • Quote van 9 Jun 2019 om 17:54
      En wat als Fred elders aan de slag gaat? Wie dan?
    BAM.
  • 9 Jun 2019 om 18:55
    • Quote van 9 Jun 2019 om 18:30
      Als de moneten binnenstromen, waer oh waer goan die dan hene? Kan me niet voorstellen dat bepaalde schuldeisers, specifiek de gemeente, dan niet onmiddelijk met het collecte-busje op de burelen van, Dweilen met Van der Kraan open, staan.

      Ik laat me graag corrigeren.
    Lezen BAM,is een verdeelsleutel, gemeente heeft eerste recht bedongen bij transfers, wethouder zij geloof ik tot 1,5 miljoen,deel mag Ted wel gebruiken,elke euro is welkom toch,kun je wel een talent van halen,of een echt goede speler een jaarsalaris geven
  • 9 Jun 2019 om 18:52
    • Quote van 9 Jun 2019 om 18:30
      Als de moneten binnenstromen, waer oh waer goan die dan hene? Kan me niet voorstellen dat bepaalde schuldeisers, specifiek de gemeente, dan niet onmiddelijk met het collecte-busje op de burelen van, Dweilen met Van der Kraan open, staan.

      Ik laat me graag corrigeren.
    ANS vragen, zou ik zeggen, die weet het tot op de Euro nauwkeurig....
  • 9 Jun 2019 om 18:51
    • Quote van 9 Jun 2019 om 18:17
      Begrijp me niet verkeerd, ik ben Fred zeer dankbaar en hoop dat hij een jaar lang 3 maal per week komt koffieleuten, maar op basis van het (recente) verleden heb ik 0.0 vertrouwen als het gaat om het worden van een stabiele factor, en in skype-support geloof ik al helemaal niet.

      Geef meneer een contract als Director of Sports, tegen een modaal salaris, en zodra Ted vertrek is hij kandidaar nummero unno voor de TD positie. In de RVC zitten lijkt een goed idee, maar is het dat ook? An sich niet want dat gaat tegen de 'rol' van een RVC-lid in. Die is controlerend, wellicht adviserend, ,maar nooit actief op de werkvloer.
    Wat bedoel je nu? Moet FR weg? of "mag" hij van jou blijven in de positie die afgesproken is?
  • 9 Jun 2019 om 18:49
    • Quote van 9 Jun 2019 om 18:05
      Dat is het 'Brillie' syndroom van Citro......


      Verbeterdrang, en er gewoon vanuit gaan dat de meesten geen snars weten, snappen of begrijpen.....
    Kijk, je bent weer "op niveau" bezig..... zo kennen we je weer......
  • 9 Jun 2019 om 18:48
    • Quote van 9 Jun 2019 om 17:57
      Tja.....
    Dat zegt veel..... zo niet alles....
  • 9 Jun 2019 om 18:48
    • Quote van 9 Jun 2019 om 17:56
      Waarom wil jij mij vertellen, hetgeen ik in andere woorden stel? Hetgeen anderen al gezegd hebben?
    Vertel eens wat je over het milieu van de speler, waar hij zijn jeugd doorbrengt/c.q. heeft gebracht, hebt verteld? Het antwoord: Niets.....
  • 9 Jun 2019 om 18:30
    • Quote van 9 Jun 2019 om 18:21
      Ja,is een soort verdeelsleutel, gemeente als eerste,deel wel voor aanwinsten,win win situatie,iets minder schuld,iets meer budget voor Ted,misschien Arnoutovic, Promes,ook nog,liefst Corona,wij 25% meeropbrengst van transfer,kan mooi naar China toch?Dan word het in een keer heel anders.
    Als de moneten binnenstromen, waer oh waer goan die dan hene? Kan me niet voorstellen dat bepaalde schuldeisers, specifiek de gemeente, dan niet onmiddelijk met het collecte-busje op de burelen van, Dweilen met Van der Kraan open, staan.

    Ik laat me graag corrigeren.
  • 9 Jun 2019 om 18:21
    • Quote van 9 Jun 2019 om 17:52
      moet daar ook nog een gedeelte van naar de gemeente Enschede?
    Ja,is een soort verdeelsleutel, gemeente als eerste,deel wel voor aanwinsten,win win situatie,iets minder schuld,iets meer budget voor Ted,misschien Arnoutovic, Promes,ook nog,liefst Corona,wij 25% meeropbrengst van transfer,kan mooi naar China toch?Dan word het in een keer heel anders.
  • 9 Jun 2019 om 18:17
    • Quote van 9 Jun 2019 om 18:11
      Geen idee eerlijk gezegd
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben Fred zeer dankbaar en hoop dat hij een jaar lang 3 maal per week komt koffieleuten, maar op basis van het (recente) verleden heb ik 0.0 vertrouwen als het gaat om het worden van een stabiele factor, en in skype-support geloof ik al helemaal niet.

    Geef meneer een contract als Director of Sports, tegen een modaal salaris, en zodra Ted vertrek is hij kandidaar nummero unno voor de TD positie. In de RVC zitten lijkt een goed idee, maar is het dat ook? An sich niet want dat gaat tegen de 'rol' van een RVC-lid in. Die is controlerend, wellicht adviserend, ,maar nooit actief op de werkvloer.
  • 9 Jun 2019 om 18:11
    • Quote van 9 Jun 2019 om 17:54
      En wat als Fred elders aan de slag gaat? Wie dan?
    Geen idee eerlijk gezegd
  • 9 Jun 2019 om 18:05
    • Quote van 9 Jun 2019 om 17:56
      Waarom wil jij mij vertellen, hetgeen ik in andere woorden stel? Hetgeen anderen al gezegd hebben?
    Dat is het 'Brillie' syndroom van Citro......


    Verbeterdrang, en er gewoon vanuit gaan dat de meesten geen snars weten, snappen of begrijpen.....
  • 9 Jun 2019 om 17:57
    • Quote van 9 Jun 2019 om 17:56
      Waarom wil jij mij vertellen, hetgeen ik in andere woorden stel? Hetgeen anderen al gezegd hebben?
    Tja.....
  • 9 Jun 2019 om 17:56
    • Quote van 9 Jun 2019 om 16:31
      Zolang de eerste voetbalclub die een talent oppikt, een speler niet goed begeleidt en inventariseert wat voor opvoeding/opleiding een talent heeft genoten en hem verder niet beschermd tegen "het grote geld", zul je een mentaliteits- of gedragsprobleem tegen kunnen komen..... Het is per slot van rekening in het voordeel van een "voetbalmakelaar" dat een talent vaak van club wisselt, da's business..... de meesten houden geen rekening met de speler....
    Waarom wil jij mij vertellen, hetgeen ik in andere woorden stel? Hetgeen anderen al gezegd hebben?
  • 9 Jun 2019 om 17:54
    • Quote van 9 Jun 2019 om 17:32
      Precies wat ik bedoel, als je Fred zich laat bezighouden met Avdidjaj haal je echt een hele goede speler in huis die subtop waardig is.
    En wat als Fred elders aan de slag gaat? Wie dan?
  • 9 Jun 2019 om 17:52
    • Quote van 9 Jun 2019 om 17:39
      5 % is solidariteitsbijdrage voor alle clubs waar hij gespeeld heeft,volgens mij ontvangen wij 0,5% per jaar dat hij bij ons gespeeld heeft,dus 2,5% van de transfersom,bij 30 miljoen dus 750000 euro,kan Ted wat leuks mee doen toch?
    moet daar ook nog een gedeelte van naar de gemeente Enschede?
  • 9 Jun 2019 om 17:39
    • Quote van 9 Jun 2019 om 16:27
      5% van de transfersom
    5 % is solidariteitsbijdrage voor alle clubs waar hij gespeeld heeft,volgens mij ontvangen wij 0,5% per jaar dat hij bij ons gespeeld heeft,dus 2,5% van de transfersom,bij 30 miljoen dus 750000 euro,kan Ted wat leuks mee doen toch?
  • 9 Jun 2019 om 17:32
    • Quote van 9 Jun 2019 om 15:52
      Wat is een moeilijke jongen? Dat vraag ik mij wel vaker af. Wanneer doen ze moeilijk? Als men een afspraak niet nakomt? Dan is het wel te begrijpen. Of is het iemand met een grote bek en enige arrogantie, dat moet je dan aanpakken. Ik denk dat je bij dergelijke spelers meer bereikt als je daar één (vertrouwens) persoon opzet ipv een volledige technische staf met ieder hun eigen ideeën en inbreng. Wellicht een taak voor Fred om met de zogenaamde moeilijke jongens bezig te gaan buiten de standaard trainingen.
    Precies wat ik bedoel, als je Fred zich laat bezighouden met Avdidjaj haal je echt een hele goede speler in huis die subtop waardig is.
  • 9 Jun 2019 om 16:31
    • Quote van 9 Jun 2019 om 16:06
      Mentaliteit. Professionaliteit. Lichamelijk onderhoud. Je kunt al het talent hebben maar als je er niets voor doet, denkt dat het komt aanwaaien, dan wordt je al snel afgeschreven.
    Zolang de eerste voetbalclub die een talent oppikt, een speler niet goed begeleidt en inventariseert wat voor opvoeding/opleiding een talent heeft genoten en hem verder niet beschermd tegen "het grote geld", zul je een mentaliteits- of gedragsprobleem tegen kunnen komen..... Het is per slot van rekening in het voordeel van een "voetbalmakelaar" dat een talent vaak van club wisselt, da's business..... de meesten houden geen rekening met de speler....
  • 9 Jun 2019 om 16:27
    • Quote van 9 Jun 2019 om 16:15
      Hij gaat naar een ander land, dus dan zijn ze volgens de regels verplicht om een vergoeding te betalen. Althans dat is altijd zo geweest. Staat los van eventuele afspraken die clubs en spelers onderling maken.
    5% van de transfersom
  • 9 Jun 2019 om 16:15
    • Quote van 9 Jun 2019 om 14:59
      Offtopic: Andersen transfer naar Arsenal bijna afgerond. Krijgen wij daar nog iets van mee (opleidingsvergoeding?) Weet iemand dit?
    Hij gaat naar een ander land, dus dan zijn ze volgens de regels verplicht om een vergoeding te betalen. Althans dat is altijd zo geweest. Staat los van eventuele afspraken die clubs en spelers onderling maken.
  • 9 Jun 2019 om 16:10
    • Quote van 9 Jun 2019 om 15:56
      Het is bij zulke personen, niet alleen in het voetbal, beter dat zich één iemand met zich bezighoudt. Hoe meer er bij betrokken zijn hoe meer meningen en opdrachten. Één persoon waarin ze vertrouwen hebben én waar ze iets van aannemen heeft veel meer effect. En inderdaad bij de basis beginnen en niet alleen focussen op alles dat niet goed gaat.
    Het moeilijke is dat er nooit slechts 1 persoon is. Zaakwaarnemers, ouders, (foute) vrienden, vrouwen (zoals we. nu zien met een vervelende Chiquita die terug naar Spanje wil), collegas investeerders/geldwolven, trainers etc etc.
  • 9 Jun 2019 om 16:06
    • Quote van 9 Jun 2019 om 15:52
      Wat is een moeilijke jongen? Dat vraag ik mij wel vaker af. Wanneer doen ze moeilijk? Als men een afspraak niet nakomt? Dan is het wel te begrijpen. Of is het iemand met een grote bek en enige arrogantie, dat moet je dan aanpakken. Ik denk dat je bij dergelijke spelers meer bereikt als je daar één (vertrouwens) persoon opzet ipv een volledige technische staf met ieder hun eigen ideeën en inbreng. Wellicht een taak voor Fred om met de zogenaamde moeilijke jongens bezig te gaan buiten de standaard trainingen.
    Mentaliteit. Professionaliteit. Lichamelijk onderhoud. Je kunt al het talent hebben maar als je er niets voor doet, denkt dat het komt aanwaaien, dan wordt je al snel afgeschreven.
  • 9 Jun 2019 om 15:56
    • Quote van 9 Jun 2019 om 09:28
      Ik had het hierover met Frans Hoek, talent depay was ook zo'n talent met karakter. Bij psv schakelden ze toen een psycholoog/life coach in. Heel simpele dingen: dank u zeggen, gedragsvormen, etiquette, omgang met geld. Volgens Hoek zwemmen dergelijke gastjes te veel alleen, en verzuipen zonder begeleiding. Iets wat Nacer Barazite bevestigde, een snel leven bij arsenal, monaco (jeugd), geen of amper begeleiding. Totdat hij trouwde, kinderen kreeg en natuurlijk serieus religieus werdt. Geweldig aardige gast nu, familieman.
    Het is bij zulke personen, niet alleen in het voetbal, beter dat zich één iemand met zich bezighoudt. Hoe meer er bij betrokken zijn hoe meer meningen en opdrachten. Één persoon waarin ze vertrouwen hebben én waar ze iets van aannemen heeft veel meer effect. En inderdaad bij de basis beginnen en niet alleen focussen op alles dat niet goed gaat.
  • 9 Jun 2019 om 15:52
    • Quote van 9 Jun 2019 om 12:49
      Precies, daarom ben ik heel erg voorstander om de transfervrije Avdidjaj op te halen. Kan zomaar is de nieuwe Arnautovic worden bij ons. Is alleen ook een hele moeilijke jongen maar hij heeft echt heel veel talent. Misschien dat de goede groepssfeer bij FC Twente hem ook goed kan doen en dan Fred Rutten die hem begeleid. Als dat lukt heb je een fantastische voetballer binnen.
    Wat is een moeilijke jongen? Dat vraag ik mij wel vaker af. Wanneer doen ze moeilijk? Als men een afspraak niet nakomt? Dan is het wel te begrijpen. Of is het iemand met een grote bek en enige arrogantie, dat moet je dan aanpakken. Ik denk dat je bij dergelijke spelers meer bereikt als je daar één (vertrouwens) persoon opzet ipv een volledige technische staf met ieder hun eigen ideeën en inbreng. Wellicht een taak voor Fred om met de zogenaamde moeilijke jongens bezig te gaan buiten de standaard trainingen.
  • 9 Jun 2019 om 15:31
    • Quote van 9 Jun 2019 om 14:35
      Elia niet te vergeten
    Mihaylov
  • 9 Jun 2019 om 15:23
    • Quote van 9 Jun 2019 om 14:35
      Elia niet te vergeten
    Nkufo
  • 9 Jun 2019 om 15:15
    • Quote van 9 Jun 2019 om 14:24
      BREAKING: Adam Maher (AZ) naar FC Utrecht.
    Huh? Serieus?
  • 9 Jun 2019 om 14:59
    Offtopic: Andersen transfer naar Arsenal bijna afgerond. Krijgen wij daar nog iets van mee (opleidingsvergoeding?) Weet iemand dit?
  • 9 Jun 2019 om 14:35
    • Quote van 9 Jun 2019 om 12:42
      Vroeger waren we hier goed in. Perez, Theo, arnoutovic.
    Elia niet te vergeten
  • 9 Jun 2019 om 14:24
    BREAKING: Adam Maher (AZ) naar FC Utrecht.
  • 9 Jun 2019 om 13:33
    • Quote van 9 Jun 2019 om 13:19
      Daar heb je gelijk in, toch ben ik nog steeds voorstander om Avdidjaj te halen. Echt een groot talent.
    Transfervrij zeker doen. Goede voetballer.
  • 9 Jun 2019 om 13:19
    • Quote van 9 Jun 2019 om 13:07
      Groepssfeer is afhankelijk van resultaat. Volgend jaar zal dat een stuk minder zijn, dus de sfeer wordt afwachten. Hier zal Garcia een belwngrijke rol in spelen.
    Daar heb je gelijk in, toch ben ik nog steeds voorstander om Avdidjaj te halen. Echt een groot talent.
  • 9 Jun 2019 om 13:07
    • Quote van 9 Jun 2019 om 12:49
      Precies, daarom ben ik heel erg voorstander om de transfervrije Avdidjaj op te halen. Kan zomaar is de nieuwe Arnautovic worden bij ons. Is alleen ook een hele moeilijke jongen maar hij heeft echt heel veel talent. Misschien dat de goede groepssfeer bij FC Twente hem ook goed kan doen en dan Fred Rutten die hem begeleid. Als dat lukt heb je een fantastische voetballer binnen.
    Groepssfeer is afhankelijk van resultaat. Volgend jaar zal dat een stuk minder zijn, dus de sfeer wordt afwachten. Hier zal Garcia een belwngrijke rol in spelen.
  • 9 Jun 2019 om 12:49
    • Quote van 9 Jun 2019 om 12:42
      Vroeger waren we hier goed in. Perez, Theo, arnoutovic.
    Precies, daarom ben ik heel erg voorstander om de transfervrije Avdidjaj op te halen. Kan zomaar is de nieuwe Arnautovic worden bij ons. Is alleen ook een hele moeilijke jongen maar hij heeft echt heel veel talent. Misschien dat de goede groepssfeer bij FC Twente hem ook goed kan doen en dan Fred Rutten die hem begeleid. Als dat lukt heb je een fantastische voetballer binnen.
  • 9 Jun 2019 om 12:47
    Op zich vind ik het idee van doorselecteren wel goed. Wellicht heeft Ted door dat je best veel talentjes transfervrij kan ophalen. Kost alleen wat salaris. Dus dan moet je wat financiële en fysieke ruimte maken door contracten van bepaalde spelers uit jong fc Twente niet te verlengen. Uiteraard is het dan wel de kunst om voor hetzelfdde salaris betere spelers te halen dan de spelers waar je het contract van opzegd..
  • 9 Jun 2019 om 12:42
    • Quote van 9 Jun 2019 om 09:40
      idd .Depay vertelde zelf nog vorige week dat ze thuis wel 4 jeugdbegeleiders nodig hadden om ze een beetje op weg te helpen..
    Vroeger waren we hier goed in. Perez, Theo, arnoutovic.
  • 9 Jun 2019 om 11:56
    Volgens mij is het al 4 jaar geleden dat hij voor die club uit Arnhem heeft gespeeld. Blijkbaar alleen maar verhuurd. Vraag me af of het dan een versterking is die Piazon. Vond hem destijds best goed.
  • 9 Jun 2019 om 11:18
    • Quote van 9 Jun 2019 om 09:47
      weten we hoe beide er voor stan m.b.t het voetballen..of moet wij ze weer aan het voetballen krijgen..tja toen bij fietstas waren het helw goeie...
    fanatieke supporter van fietstas een collega, vertelde mij Piazon prima ...chanturia heb je niks aan ..waren blij dat ie weg was
  • 9 Jun 2019 om 09:47
    • Quote van 9 Jun 2019 om 00:33
      Piazon kwalitatief beter maar Chanturia leuke speler met een behoorlijk truckendoos, goede concurrentie voor Aitor. Ook haalbaarder als Piazon maar ze mogen allebei komen idd en niet geschoten is altijd mis voor Piazon.
    weten we hoe beide er voor stan m.b.t het voetballen..of moet wij ze weer aan het voetballen krijgen..tja toen bij fietstas waren het helw goeie...
  • 9 Jun 2019 om 09:40
    • Quote van 9 Jun 2019 om 09:28
      Ik had het hierover met Frans Hoek, talent depay was ook zo'n talent met karakter. Bij psv schakelden ze toen een psycholoog/life coach in. Heel simpele dingen: dank u zeggen, gedragsvormen, etiquette, omgang met geld. Volgens Hoek zwemmen dergelijke gastjes te veel alleen, en verzuipen zonder begeleiding. Iets wat Nacer Barazite bevestigde, een snel leven bij arsenal, monaco (jeugd), geen of amper begeleiding. Totdat hij trouwde, kinderen kreeg en natuurlijk serieus religieus werdt. Geweldig aardige gast nu, familieman.
    idd .Depay vertelde zelf nog vorige week dat ze thuis wel 4 jeugdbegeleiders nodig hadden om ze een beetje op weg te helpen..
  • 9 Jun 2019 om 09:29
    s (dit was een test)
  • 9 Jun 2019 om 09:28
    Ik had het hierover met Frans Hoek, talent depay was ook zo'n talent met karakter. Bij psv schakelden ze toen een psycholoog/life coach in. Heel simpele dingen: dank u zeggen, gedragsvormen, etiquette, omgang met geld. Volgens Hoek zwemmen dergelijke gastjes te veel alleen, en verzuipen zonder begeleiding. Iets wat Nacer Barazite bevestigde, een snel leven bij arsenal, monaco (jeugd), geen of amper begeleiding. Totdat hij trouwde, kinderen kreeg en natuurlijk serieus religieus werdt. Geweldig aardige gast nu, familieman.
  • 9 Jun 2019 om 09:28
    Ik had het hierover met Frans Hoek, talent depay was ook zo'n talent met karakter. Bij psv schakelden ze toen een psycholoog/life coach in. Heel simpele dingen: dank u zeggen, gedragsvormen, etiquette, omgang met geld. Volgens Hoek zwemmen dergelijke gastjes te veel alleen, en verzuipen zonder begeleiding.
  • 9 Jun 2019 om 08:32
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:02
      Misschien morgen,als zijn zaakwaarnemer er is,zal hem vragen,AZ wou hem al eerder hebben,ben benieuwd hoe dat afloopt,hoop dat hij ook blijft,gaat wel meetrainen in de voorbereiding,ga maar eens kijken in Fleringen bij eerste wedstrijd, groot talent, hoop dat hij er dan nog is ,van Marsman stond nog nergens in de pers,ken veel ouders van jeugdspelers goed,zijn we weer de eerste die het weten.
    Ben benieuwd. Het zou mooi zijn dat wij onze talenten ook weer kunnen voortbrengen en behouden
  • 9 Jun 2019 om 00:33
    • Quote van 8 Jun 2019 om 23:40
      Klopt ook niet verkeerd. Maar speelt het liefste rechtsbuiten waar Aitor ook speelt, maargoed altijd belangrijk 2 spelers op die positie te hebben. Piazon heeft zijn meeste wedstrijden linksbuiten gespeeld. Daarnaast heeft Piazon meer succes gehad in de eredivisie dan Chanturia. Mijn gevoel is datje meer aan Piazon gaat hebben al zou beiden helemaal leuk zijn natuurlijk ^^
    Piazon kwalitatief beter maar Chanturia leuke speler met een behoorlijk truckendoos, goede concurrentie voor Aitor. Ook haalbaarder als Piazon maar ze mogen allebei komen idd en niet geschoten is altijd mis voor Piazon.
  • 8 Jun 2019 om 23:40
    • Quote van 8 Jun 2019 om 23:21
      Geld ook voor de transfervrije Chanturia (oud Vitesse)
    Klopt ook niet verkeerd. Maar speelt het liefste rechtsbuiten waar Aitor ook speelt, maargoed altijd belangrijk 2 spelers op die positie te hebben. Piazon heeft zijn meeste wedstrijden linksbuiten gespeeld. Daarnaast heeft Piazon meer succes gehad in de eredivisie dan Chanturia. Mijn gevoel is datje meer aan Piazon gaat hebben al zou beiden helemaal leuk zijn natuurlijk ^^
  • 8 Jun 2019 om 23:23
    • Quote van 8 Jun 2019 om 23:18
      Ja Die zei al dat hij geregeld in het Rotterdamse nachtleven gespot is in het weekeinde,Jong voetbalt op maandag,zondagmorgen half elf laatste taktische training,dan ben je niet echt serieus bezig toch,maar we zullen zien hoe het afloopt,zal hem als training weer begint vragen wat er speelt.
    Nog een vraag, zijn het alleen Taha, Jesse Bosch, Van Leeuwen en Velthuis die de voorbereiding mee doen of meer?
  • 8 Jun 2019 om 23:21
    • Quote van 8 Jun 2019 om 23:17
      Opvallend dat Fernandes mogelijk niet verlengd wordt, vond dit altijd een leuke speler bij Jong Twente. Maargoed offtopic: ik hoop dat we Lucas Piazon gaan vastleggen. Mag van mij graag komen!
    Geld ook voor de transfervrije Chanturia (oud Vitesse)
  • 8 Jun 2019 om 23:19
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:55
      Wieffer en Ramatoe hebben ook niet of nauwelijks kansen gehad. Fernandes laten gaan is imo de blunder van het jaar.
    Die hebben meegetraind en komen bij de selectie. Fernandes heeft blijkbaar niet genoeg gedaan om dat af te dwingen. Ik volg die jongen al sinds hij op een jeugd-EK onder 17 hele leuke dingen liet zien, hij is helaas(net als Jari Schuurman, Bilal Ould Chikh e.d. bijv.) nooit echt doorgegroeid. Heeft ook gewoon een kutmentaliteit en die is hem nu al 2x opgebroken. Ebecilio is nog zo'n jongen met een gouden toekomst en een mentaal gebrek. Dat doen die jongens zichzelf aan. Ik geloof er ook helemaal niks van dat we Fernandes binnenkort bij een andere club gaan zien uitblinken.
  • 8 Jun 2019 om 23:18
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:55
      Wieffer en Ramatoe hebben ook niet of nauwelijks kansen gehad. Fernandes laten gaan is imo de blunder van het jaar.
    Ja Die zei al dat hij geregeld in het Rotterdamse nachtleven gespot is in het weekeinde,Jong voetbalt op maandag,zondagmorgen half elf laatste taktische training,dan ben je niet echt serieus bezig toch,maar we zullen zien hoe het afloopt,zal hem als training weer begint vragen wat er speelt.
  • 8 Jun 2019 om 23:17
    Opvallend dat Fernandes mogelijk niet verlengd wordt, vond dit altijd een leuke speler bij Jong Twente. Maargoed offtopic: ik hoop dat we Lucas Piazon gaan vastleggen. Mag van mij graag komen!
  • 8 Jun 2019 om 23:12
    • Quote van 8 Jun 2019 om 23:05
      Eppie, wederom bedankt voor je info. Ik (en hopelijk meerdere met mij) waarderen je info. Dank hiervoor
    Ik ook zeker, al zit ik er zelf ook diep in, weet ik dingen wat Eppie weet niet, ook mijn dank hiervoor.
  • 8 Jun 2019 om 23:05
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:33
      Ja,ze spelen twee keer een uur,twee verschillende teams,Rashaan heeft contract tot 30-6-2019 met optie eenzijdig van de club, geschatte transferwaarde 150000 euro,als de optie al gelicht word gaat hij verhuurd worden,kan hij mooi naar Dordrecht JaDie,nachtclubs Rotterdam mooi in de buurt.Net even gekeken bij zijn zaakwaarnemer,Stellar Group,die hebben Joachim Anderson ook, geschatte waarde 25 miljoen,is belangstelling voor,bij verkoop wij opleidingsvergoeding,8 ton of zo,kan Ted wat leuks mee doen toch? Group,die hebben
    Eppie, wederom bedankt voor je info. Ik (en hopelijk meerdere met mij) waarderen je info. Dank hiervoor
  • 8 Jun 2019 om 23:02
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:59
      Contract van Balotelli loopt af
    Is een vriend van Ted dus die komt volgende week hier heen.
  • 8 Jun 2019 om 23:01
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:55
      Wieffer en Ramatoe hebben ook niet of nauwelijks kansen gehad. Fernandes laten gaan is imo de blunder van het jaar.
    Je kan nog zo goed voetballen maar als je mentaliteit slecht is wordt het niks.
  • 8 Jun 2019 om 22:59
    Contract van Balotelli loopt af
  • 8 Jun 2019 om 22:55
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:40
      Met prestaties en door mentaliteit te tonen dwing je vanuit de A1 een kans af bij Jong, en vanaf Jong bij het eerste. Dan wordt daar wel bekeken wat je laat zien. Jongen heeft meegetraind en i.t.t. bijvoorbeeld Wieffer en Roemeratoe blijkbaar niets laten zien. Dan houdt het op he. Het niveau van de beloftencompetitie is geen maatstaf.
    Wieffer en Ramatoe hebben ook niet of nauwelijks kansen gehad. Fernandes laten gaan is imo de blunder van het jaar.
  • 8 Jun 2019 om 22:40
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:13
      Dus prestatie in Jong telken niet? Waar hebben we dat team dan voor. Hij wordt evt pas geld waard wanneer hij een kans in het 1ste krijgt.
    Met prestaties en door mentaliteit te tonen dwing je vanuit de A1 een kans af bij Jong, en vanaf Jong bij het eerste. Dan wordt daar wel bekeken wat je laat zien. Jongen heeft meegetraind en i.t.t. bijvoorbeeld Wieffer en Roemeratoe blijkbaar niets laten zien. Dan houdt het op he. Het niveau van de beloftencompetitie is geen maatstaf.
  • 8 Jun 2019 om 22:33
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:18
      Weet je zeker dat hij minuten gaat maken dan? Tijs Velthuis tegen tubbergen in fleringen?
    Ja,ze spelen twee keer een uur,twee verschillende teams,Rashaan heeft contract tot 30-6-2019 met optie eenzijdig van de club, geschatte transferwaarde 150000 euro,als de optie al gelicht word gaat hij verhuurd worden,kan hij mooi naar Dordrecht JaDie,nachtclubs Rotterdam mooi in de buurt.Net even gekeken bij zijn zaakwaarnemer,Stellar Group,die hebben Joachim Anderson ook, geschatte waarde 25 miljoen,is belangstelling voor,bij verkoop wij opleidingsvergoeding,8 ton of zo,kan Ted wat leuks mee doen toch? Group,die hebben
  • 8 Jun 2019 om 22:18
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:02
      Misschien morgen,als zijn zaakwaarnemer er is,zal hem vragen,AZ wou hem al eerder hebben,ben benieuwd hoe dat afloopt,hoop dat hij ook blijft,gaat wel meetrainen in de voorbereiding,ga maar eens kijken in Fleringen bij eerste wedstrijd, groot talent, hoop dat hij er dan nog is ,van Marsman stond nog nergens in de pers,ken veel ouders van jeugdspelers goed,zijn we weer de eerste die het weten.
    Weet je zeker dat hij minuten gaat maken dan? Tijs Velthuis tegen tubbergen in fleringen?
  • 8 Jun 2019 om 22:17
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:14
      Als je heel erg slecht bent mag je niet op proef komen,heb vorige week al gehoord dat hij hoogst waarschijnlijk komt voor volgend seizoen,maar inderdaad de meningen verschillen,heb hem nog nooit zien voetballen,we zullen zien morgen.
    Is goed! Zou je ons daarover willen mededelen? Was er vandaag wel maar morgen komt hij pas, heb hem nog niet gezien.
  • 8 Jun 2019 om 22:15
    • Quote van 8 Jun 2019 om 22:13
      Dus prestatie in Jong telken niet? Waar hebben we dat team dan voor. Hij wordt evt pas geld waard wanneer hij een kans in het 1ste krijgt.
    Welk niveau is Jong volgens jou?
  • 8 Jun 2019 om 22:14
    • Quote van 8 Jun 2019 om 21:09
      Ik hoor van zijn teamgenoot dat die zoon heel erg slecht is.
    Als je heel erg slecht bent mag je niet op proef komen,heb vorige week al gehoord dat hij hoogst waarschijnlijk komt voor volgend seizoen,maar inderdaad de meningen verschillen,heb hem nog nooit zien voetballen,we zullen zien morgen.
  • 8 Jun 2019 om 22:13
    • Quote van 8 Jun 2019 om 20:55
      Criteria moet wezen , hoeveel geld kan een speler opleveren voor onze club , vulling voor het eerste hebben we niets aan , hebben we er al genoeg van .
    Dus prestatie in Jong telken niet? Waar hebben we dat team dan voor. Hij wordt evt pas geld waard wanneer hij een kans in het 1ste krijgt.
  • 8 Jun 2019 om 22:08
    • Quote van 8 Jun 2019 om 21:55
      johan cruijff zei je kan een speler pas oordelen als hij alle kansen heeft gehad op de hoogste vlak en niet commenteren als hij ze niet heeft gehad.bij deze bedoel ik je kan een speler niet beoordelen als je hij of zij nog geen minuten of kansen hebben gehad.
    Wat een onbenul ben jij,heeft diverse keren meegetraind met het eerste en daar niets laten zien,mensen van de Technische commissie van HSC en HHC kijken naar hembij Jong,en dat is ook zijn niveau,jong is derde klasse niveau.
  • 8 Jun 2019 om 22:02
    • Quote van 8 Jun 2019 om 21:09
      Bram Marsman, nog niets over gelezen. Weet je toevallig ook wat over Tijs Velthuis?
    Misschien morgen,als zijn zaakwaarnemer er is,zal hem vragen,AZ wou hem al eerder hebben,ben benieuwd hoe dat afloopt,hoop dat hij ook blijft,gaat wel meetrainen in de voorbereiding,ga maar eens kijken in Fleringen bij eerste wedstrijd, groot talent, hoop dat hij er dan nog is ,van Marsman stond nog nergens in de pers,ken veel ouders van jeugdspelers goed,zijn we weer de eerste die het weten.
  • 8 Jun 2019 om 21:55
    • Quote van 8 Jun 2019 om 20:55
      Criteria moet wezen , hoeveel geld kan een speler opleveren voor onze club , vulling voor het eerste hebben we niets aan , hebben we er al genoeg van .
    johan cruijff zei je kan een speler pas oordelen als hij alle kansen heeft gehad op de hoogste vlak en niet commenteren als hij ze niet heeft gehad.bij deze bedoel ik je kan een speler niet beoordelen als je hij of zij nog geen minuten of kansen hebben gehad.
  • 8 Jun 2019 om 21:51
    Ik denk dat die Fernandes wel blijft, willen hem ff wakker schudden, maar voetballen kan hij. Maar over zijn mentaliteit is het nodige te doen, en ik ken behoorlijk wat gasten ( geen Feyenoord supporters) uit Rotterdam met name enkele portiers in het nachtleven en het blijkt dat hij daar geregeld tot in de late uurtjes feest viert, nou mag hij dat van mij hoor maar misschien dat dut er iets meet te maken heeft. Ik zou het anders niet weten, en is het dan ik een wake up call voor hem.
  • 8 Jun 2019 om 21:34
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:58
      Gebrek aan wilskracht,niet ten koste van alles willen slagen,geen winnaarsmentaliteit,Theo ten Caat heeft het echt geprobeerd, helaas heeft hij het niet gered,wat een verspilling van zo een talent,en echt het ligt aan hemzelf,dus Next,de volgende,laat een andere club het maar proberen,wens hem succes,aardige gozer.
    geen wilskracht ? of verzin je dit ?? jong twente was een vrij jonge team en niet zo oud.hij was de motor samen met een wiefer en de assisten koning..geen betere technicus gezien met zon werklust en drive die alleen wilde slagen als ieder sportman.ten caat heeft volgen jouw van alles geprobeerd ??wat dan ??om te zeggen dat hij niet zo hard moet werken en niet zo getalenteerd moet zijn en gas terug moet nemen omdat promotie niet hoeft integendeel de jongens klapten er elke week vol bovenop waar menige eredivisie spelers in die beloften competitie het voor het nakijken hadden,het lag niet aan hem en mede team genoten dat zij nog geen minuten hebben gemaakt maar meer aan de doelstellingen van twente .want op voetbal vlak in die jeugdig keuken divisie waar zelf een 16 jarige uit de voeten kan was er genoeg talent in jong. aanwezig.daar moeten we eerlijk in zijn.fernandes is een grote technich talent en zeker een aanwinst in de aanval.voor lichtvoetige spelers als hij is de eredivisie op het lijf geschreven met de vele ruimte daar.geef deze jongen desnoods en jaar met een optie het kost je eigenlijk verder niks.
  • 8 Jun 2019 om 21:16
    • Quote van 8 Jun 2019 om 21:09
      Bram Marsman, nog niets over gelezen. Weet je toevallig ook wat over Tijs Velthuis?
    Had totaal geen rendement jaar geleden, nu speelt hij heel goed en laat zien veel talent te hebben.
  • 8 Jun 2019 om 21:14
    • Quote van 8 Jun 2019 om 21:04
      Als je Theo een beetje kent weet je het wel,schop onder de komt,provoceren enz,ik was echt een fan van hem,realiteit weggestuurd bij 010 en nu bij ons,eindconclusie niet goed genoeg voor Eredivisie,reserveteams is toch niveau HSC,of Quick 20,jammer ben er nu wel over uitgepraat,als sommigen het anders vinden, jammer, feit blijft dat hij gaat,een wel overwogen beslissing van de club.Overigens vandaag goed nieuws, Bram Marsman blijft bij ons,wat vinden we daarvan?
    Twente wil hem weg hebben ivm dat hij geld oplevert. Vandaag op training gezegd dat hij wel gaat blijven.
  • 8 Jun 2019 om 21:09
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:06
      Onzin,totaal geen profmentaliteit,vandaag ook goed nieuws Bram Marsman blijft bij ons,gaat niet naar Engeland,zag hij niet zitten,blijft liever bij ons,goed voor ons speler Nederlands Elftal onder 16,morgen in Boekelo zoon Gakhokidze op proef,ben benieuwd!
    Ik hoor van zijn teamgenoot dat die zoon heel erg slecht is.
  • 8 Jun 2019 om 21:09
    • Quote van 8 Jun 2019 om 21:04
      Als je Theo een beetje kent weet je het wel,schop onder de komt,provoceren enz,ik was echt een fan van hem,realiteit weggestuurd bij 010 en nu bij ons,eindconclusie niet goed genoeg voor Eredivisie,reserveteams is toch niveau HSC,of Quick 20,jammer ben er nu wel over uitgepraat,als sommigen het anders vinden, jammer, feit blijft dat hij gaat,een wel overwogen beslissing van de club.Overigens vandaag goed nieuws, Bram Marsman blijft bij ons,wat vinden we daarvan?
    Bram Marsman, nog niets over gelezen. Weet je toevallig ook wat over Tijs Velthuis?
  • 8 Jun 2019 om 21:04
    • Quote van 8 Jun 2019 om 20:36
      Dat zelfs jij het hem verteld hebt tja dan zit het inderdaad niet goed met zijn mentaliteit, en wat heeft de trainer allemaal geprobeerd? Snap je?
    Als je Theo een beetje kent weet je het wel,schop onder de komt,provoceren enz,ik was echt een fan van hem,realiteit weggestuurd bij 010 en nu bij ons,eindconclusie niet goed genoeg voor Eredivisie,reserveteams is toch niveau HSC,of Quick 20,jammer ben er nu wel over uitgepraat,als sommigen het anders vinden, jammer, feit blijft dat hij gaat,een wel overwogen beslissing van de club.Overigens vandaag goed nieuws, Bram Marsman blijft bij ons,wat vinden we daarvan?
  • 8 Jun 2019 om 21:02
    • Quote van 8 Jun 2019 om 18:30
      Juist. Spelers die het net niet zijn gewoon doorselecteren. We hebben het geld en de tijd niet om met iedereen te blijven aanmodderen. Wieffer, trotman en roemeratoe erbij en door naar de volgende generatie. Fernandes zal wel ergens steekjes laten vallen anders hadden ze niet getwijfeld.
    Was vooral mentaal.
  • 8 Jun 2019 om 20:55
    • Quote van 8 Jun 2019 om 20:37
      Ik vind dat hij een goed jaar gedraaid heeft, veel doelpunten en assists. Wat is dan een criteria om te blijven, het is nu niet zo dat we zelf 2 wereldspitsen bij het 1ste hebben.
    Criteria moet wezen , hoeveel geld kan een speler opleveren voor onze club , vulling voor het eerste hebben we niets aan , hebben we er al genoeg van .
  • 8 Jun 2019 om 20:50
    • Quote van 8 Jun 2019 om 20:37
      Ik vind dat hij een goed jaar gedraaid heeft, veel doelpunten en assists. Wat is dan een criteria om te blijven, het is nu niet zo dat we zelf 2 wereldspitsen bij het 1ste hebben.
    Als hij een talent was dan zat hij 2 jaar geleden al bij het eerste , hij is bijna 21 .
  • 8 Jun 2019 om 20:37
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:50
      Fernandes , bijna 21 jaar , hoe lang wil je nog wachten ? Trouwens dat hele elftal is al vrij oud , zit niet veel talent in .
    Ik vind dat hij een goed jaar gedraaid heeft, veel doelpunten en assists. Wat is dan een criteria om te blijven, het is nu niet zo dat we zelf 2 wereldspitsen bij het 1ste hebben.
  • 8 Jun 2019 om 20:36
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:37
      De trainer heeft van alles geprobeerd maar het kwartje is niet gevallen,heb hem zelf ook wel eens persoonlijk verteld dat hij zich moet schamen dat hij niet minstens meetraint met de eerste selectie,was ook een fan van hem!,maar nu doorselecteren,next,misschien dat dit hem wakker schud!Neemt bij Jong ook een plaats in die eigen jongens van ons ook verdienen,Musawi,Sluiter,of Marsman,snap je het nu?
    Dat zelfs jij het hem verteld hebt tja dan zit het inderdaad niet goed met zijn mentaliteit, en wat heeft de trainer allemaal geprobeerd? Snap je?
  • 8 Jun 2019 om 20:33
    • Quote van 8 Jun 2019 om 20:27
      Opmerkelijk dat mensen hier er meer verstand van hebben dan een ted van leeuwen die elke dag ziet wat er gebeurt
    Het is inderdaad wel vreemd dat de supporters van Fey het al jammer vonden, zijn vertrek. En nu kennelijk een aantal Twente boys. Dan zal deze jongen toch kwaliteiten hebben. Ik heb hem nooit zien spelen
  • 8 Jun 2019 om 20:32
    • Quote van 8 Jun 2019 om 20:06
      praat aub voetbal taal als je tenminste van het voetbalhoudt..ligt totaal niet aan zijn voetbal kwaliteiten daar valt geen speld tussen te krijgen.,denk meer een keuze.sommige clubs ambieren soms meer eigen jongens van de streek dan elders.laten we dan aub geen verzinsels bij gaan zoeken.ik heb in ieder geval genoten van het spel van hem en de beloften dit seizoen die goed verzorgd voetbal liet zien waar hij de technische architect van was,wat al genoeg zeg.
    Inderdaad,geniaal is hij,vonden de scouts van Telstar en Dordrecht ook,gaat hij het daar twee jaar proberen,en daarna naar een topclub in het amateurvoetbal,hij is zo goed dat hij nu nog steeds geen nieuwe club heeft,hoe kan dat dan?
  • 8 Jun 2019 om 20:27
    Opmerkelijk dat mensen hier er meer verstand van hebben dan een ted van leeuwen die elke dag ziet wat er gebeurt
  • 8 Jun 2019 om 20:21
    • Quote van 8 Jun 2019 om 20:20
      Wie heeft het niet begrepen? Dat is kennelijk de vraag
    Koen 11
  • 8 Jun 2019 om 20:20
    • Quote van 8 Jun 2019 om 20:11
      Als deze jongen zo veel kwaliteit bezit waarom breekt hij dan niet door ? Omdat hij niet uit Twente komt ? Dan heb jij het niet begrepen .
    Wie heeft het niet begrepen? Dat is kennelijk de vraag
  • 8 Jun 2019 om 20:11
    • Quote van 8 Jun 2019 om 20:06
      praat aub voetbal taal als je tenminste van het voetbalhoudt..ligt totaal niet aan zijn voetbal kwaliteiten daar valt geen speld tussen te krijgen.,denk meer een keuze.sommige clubs ambieren soms meer eigen jongens van de streek dan elders.laten we dan aub geen verzinsels bij gaan zoeken.ik heb in ieder geval genoten van het spel van hem en de beloften dit seizoen die goed verzorgd voetbal liet zien waar hij de technische architect van was,wat al genoeg zeg.
    Als deze jongen zo veel kwaliteit bezit waarom breekt hij dan niet door ? Omdat hij niet uit Twente komt ? Dan heb jij het niet begrepen .
  • 8 Jun 2019 om 20:08
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:58
      Gebrek aan wilskracht,niet ten koste van alles willen slagen,geen winnaarsmentaliteit,Theo ten Caat heeft het echt geprobeerd, helaas heeft hij het niet gered,wat een verspilling van zo een talent,en echt het ligt aan hemzelf,dus Next,de volgende,laat een andere club het maar proberen,wens hem succes,aardige gozer.
    Dit wat ook de reden waarom hij weg moest bij Feyenoord. Hij zal het zelf toch ook een keer moeten inzien.
  • 8 Jun 2019 om 20:06
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:58
      Gebrek aan wilskracht,niet ten koste van alles willen slagen,geen winnaarsmentaliteit,Theo ten Caat heeft het echt geprobeerd, helaas heeft hij het niet gered,wat een verspilling van zo een talent,en echt het ligt aan hemzelf,dus Next,de volgende,laat een andere club het maar proberen,wens hem succes,aardige gozer.
    Volgens mij moet er om de 2 jaar afscheid genomen worden van een hele lichting , of doorbreken , of plaats maken voor de volgende , meer keuzes zijn er niet .
  • 8 Jun 2019 om 20:06
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:16
      En waarom is dat vreemd? Als een jongen een leuke actie kan maken en behendig met de bal is moet hij gelijk een kans krijgen in de eredivisie? Hij is weg gestuurd bij Feyenoord en bij twente heeft die het niet gered klaar next. Ik heb erg veel vetrouwen in Wieffer en Romaratoe en verwacht dat deze jongens 'regelmatig' de kans gaan krijgen. En dat gezeik over jeugd, als ze er met kop en schouders boven uit steken spelen ze wel!!
    praat aub voetbal taal als je tenminste van het voetbalhoudt..ligt totaal niet aan zijn voetbal kwaliteiten daar valt geen speld tussen te krijgen.,denk meer een keuze.sommige clubs ambieren soms meer eigen jongens van de streek dan elders.laten we dan aub geen verzinsels bij gaan zoeken.ik heb in ieder geval genoten van het spel van hem en de beloften dit seizoen die goed verzorgd voetbal liet zien waar hij de technische architect van was,wat al genoeg zeg.
  • 8 Jun 2019 om 19:58
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:50
      Fernandes , bijna 21 jaar , hoe lang wil je nog wachten ? Trouwens dat hele elftal is al vrij oud , zit niet veel talent in .
    Gebrek aan wilskracht,niet ten koste van alles willen slagen,geen winnaarsmentaliteit,Theo ten Caat heeft het echt geprobeerd, helaas heeft hij het niet gered,wat een verspilling van zo een talent,en echt het ligt aan hemzelf,dus Next,de volgende,laat een andere club het maar proberen,wens hem succes,aardige gozer.
  • 8 Jun 2019 om 19:50
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:11
      Waaruit blijkt volgens jou dat het met zijn mentaliteit niet goed zit? Ik heb daar het hele jaar niets van gemerkt, behalve dat hij een zeer sterk seizoen gedraaid heeft. Nooit een wanklank oid in de media gehoord ook.
    Fernandes , bijna 21 jaar , hoe lang wil je nog wachten ? Trouwens dat hele elftal is al vrij oud , zit niet veel talent in .
  • 8 Jun 2019 om 19:43
    Ikzeg. Hmm heb zelf mijn twijfels nu over deze beslissing, natuurlijk werk ik er niet elke dag mee, maar kreeg de indruk dat zij wel rendabel zouden kunnen zijn straks voor ons 1e van fctwente. Maar ik ga er vanuit dat ted en de rest van de technische staf enz wel iets meer weten waarom zij geen contract verlenging krijgen.
  • 8 Jun 2019 om 19:37
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:11
      Waaruit blijkt volgens jou dat het met zijn mentaliteit niet goed zit? Ik heb daar het hele jaar niets van gemerkt, behalve dat hij een zeer sterk seizoen gedraaid heeft. Nooit een wanklank oid in de media gehoord ook.
    De trainer heeft van alles geprobeerd maar het kwartje is niet gevallen,heb hem zelf ook wel eens persoonlijk verteld dat hij zich moet schamen dat hij niet minstens meetraint met de eerste selectie,was ook een fan van hem!,maar nu doorselecteren,next,misschien dat dit hem wakker schud!Neemt bij Jong ook een plaats in die eigen jongens van ons ook verdienen,Musawi,Sluiter,of Marsman,snap je het nu?
  • 8 Jun 2019 om 19:37
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:09
      Die kwamen helemaal niet met de "rijkelijke salarissen".
    Twente speelde toen deze spelers werden gehaald nog Eredivisie, toen deden ze nog niet aan fors bezuinigen en ga er maar vanuit dat dit niet de goedkoopste jeugdspelers zijn.
  • 8 Jun 2019 om 19:17
    • Quote van 8 Jun 2019 om 18:30
      Juist. Spelers die het net niet zijn gewoon doorselecteren. We hebben het geld en de tijd niet om met iedereen te blijven aanmodderen. Wieffer, trotman en roemeratoe erbij en door naar de volgende generatie. Fernandes zal wel ergens steekjes laten vallen anders hadden ze niet getwijfeld.
    twijfel niet aan deze jongen die komt er wel zie in hem een hele grote.het voetballen hoef je hem in ieder geval niet te leren wat bij een paar gewoon niet in zit maar wel blijven aanmodderen waar praten we over.we hebben verlopig niet veel op individuele voetbal vlak ook niet echt in de jeugd.we zullen zien wat er bijkomt ben benieuwd.
  • 8 Jun 2019 om 19:16
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:10
      Inderdaad, erg vreem besluit.
    En waarom is dat vreemd? Als een jongen een leuke actie kan maken en behendig met de bal is moet hij gelijk een kans krijgen in de eredivisie? Hij is weg gestuurd bij Feyenoord en bij twente heeft die het niet gered klaar next. Ik heb erg veel vetrouwen in Wieffer en Romaratoe en verwacht dat deze jongens 'regelmatig' de kans gaan krijgen. En dat gezeik over jeugd, als ze er met kop en schouders boven uit steken spelen ze wel!!
  • 8 Jun 2019 om 19:11
    • Quote van 8 Jun 2019 om 19:06
      Onzin,totaal geen profmentaliteit,vandaag ook goed nieuws Bram Marsman blijft bij ons,gaat niet naar Engeland,zag hij niet zitten,blijft liever bij ons,goed voor ons speler Nederlands Elftal onder 16,morgen in Boekelo zoon Gakhokidze op proef,ben benieuwd!
    Waaruit blijkt volgens jou dat het met zijn mentaliteit niet goed zit? Ik heb daar het hele jaar niets van gemerkt, behalve dat hij een zeer sterk seizoen gedraaid heeft. Nooit een wanklank oid in de media gehoord ook.
  • 8 Jun 2019 om 19:10
    • Quote van 8 Jun 2019 om 18:21
      van fernandes komt als een grote verrasing.daar twijfel toch niemand aan zijn enorme voetbal kwaliteiten .was zon beetje de architect en mede verantwoordelijk aan alle doelpunten en overwinningen bij jong twente.gewoon een genot om deze grote technicus te zien voetballen daar ga je voor naar het stadion. zal je net zien bloeit hij ergens anders op tot een hele grote met zijn drive.let maar op,,,
    Inderdaad, erg vreem besluit.
  • 8 Jun 2019 om 19:09
    • Quote van 8 Jun 2019 om 17:35
      Ik denk dat ze te duur zijn om op de bank te zetten deze jongens zitten al een paar jaar in de jeugdopleiding en zijn nog in de tijd gekomen dat er rijkelijke salarissen werden betaald die jongens gaan als eerste weg nu of mogen blijven met een flink verlaagde aanbieding op zak. Zaakwaarnemers eisen tegenwoordig ook nogal wat.
    Die kwamen helemaal niet met de "rijkelijke salarissen".
  • 8 Jun 2019 om 19:06
    • Quote van 8 Jun 2019 om 17:07
      Fernandes was toch wel wel goeie, beter dan bijv Jari.
    Onzin,totaal geen profmentaliteit,vandaag ook goed nieuws Bram Marsman blijft bij ons,gaat niet naar Engeland,zag hij niet zitten,blijft liever bij ons,goed voor ons speler Nederlands Elftal onder 16,morgen in Boekelo zoon Gakhokidze op proef,ben benieuwd!
  • 8 Jun 2019 om 18:30
    • Quote van 8 Jun 2019 om 18:20
      Denk juist dat er net zoveel talent in de A en B jeugd zit en die nu de kans krijgt. Juist een goed signaal dan maar blijven aanklooien met eeuwige talenten.....
    Juist. Spelers die het net niet zijn gewoon doorselecteren. We hebben het geld en de tijd niet om met iedereen te blijven aanmodderen. Wieffer, trotman en roemeratoe erbij en door naar de volgende generatie. Fernandes zal wel ergens steekjes laten vallen anders hadden ze niet getwijfeld.
  • 8 Jun 2019 om 18:21
    • Quote van 8 Jun 2019 om 17:07
      Fernandes was toch wel wel goeie, beter dan bijv Jari.
    van fernandes komt als een grote verrasing.daar twijfel toch niemand aan zijn enorme voetbal kwaliteiten .was zon beetje de architect en mede verantwoordelijk aan alle doelpunten en overwinningen bij jong twente.gewoon een genot om deze grote technicus te zien voetballen daar ga je voor naar het stadion. zal je net zien bloeit hij ergens anders op tot een hele grote met zijn drive.let maar op,,,
  • 8 Jun 2019 om 18:20
    Denk juist dat er net zoveel talent in de A en B jeugd zit en die nu de kans krijgt. Juist een goed signaal dan maar blijven aanklooien met eeuwige talenten.....
  • 8 Jun 2019 om 17:35
    Ik denk dat ze te duur zijn om op de bank te zetten deze jongens zitten al een paar jaar in de jeugdopleiding en zijn nog in de tijd gekomen dat er rijkelijke salarissen werden betaald die jongens gaan als eerste weg nu of mogen blijven met een flink verlaagde aanbieding op zak. Zaakwaarnemers eisen tegenwoordig ook nogal wat.
  • 8 Jun 2019 om 17:18
    • Quote van 8 Jun 2019 om 17:07
      Fernandes was toch wel wel goeie, beter dan bijv Jari.
    Je gaat ze ergens anders zien opbloeien let maar op
  • 8 Jun 2019 om 17:07
    Fernandes was toch wel wel goeie, beter dan bijv Jari.
  • 8 Jun 2019 om 17:04
    Laat nou eerst maar eens zien waar hij mee aan komt - maar dit is geen goed teken want het lijkt erop dat kopen van spelers voor het eerste prioriteit heeft en dat het geld alleen maar vrij komt als hij deze salarissen gebruikt voor aansterken van het eerste. Waardecreatie bij de jeugdopleiding kan je op je buik schrijven.
  • 8 Jun 2019 om 16:59
    • Quote van 8 Jun 2019 om 16:25
      Zal in mentaal opzicht wel het nodige aan mankeren anders hadden ze de contracten al wel verlengd.
    Alsnog verlengen, Fred eropaf sturen.
  • 8 Jun 2019 om 16:25
    Zal in mentaal opzicht wel het nodige aan mankeren anders hadden ze de contracten al wel verlengd.