Ten Voorde: ''FC Twente houdt niets over aan transfer van hem''

( 56 reacties)
Ten Voorde: ''FC Twente houdt niets over aan transfer van hem''

Mocht Joachim Andersen daadwerkelijk voor tientallen miljoenen naar Arsenal verkassen, dan profiteert FC Twente daar niet of nauwelijks van. De Enschedese club heeft namelijk géén recht op een percentage van de transfersom.

Volgens clubwatcher Leon ten Voorde van TC Tubantia heeft FC Twente bij de verkoop van Andersen aan het Italiaanse Sampdoria geen doorverkooppercentage bedongen. Wél krijgen de Enschedeërs een opleidingsvergoeding, maar deze is niet om over naar huis te schrijven. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2019 om 22:21
    • Quote van 11 Jun 2019 om 21:22
      Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar LPGU.


      Ss-er kom er maar in........
    Die ligt onder zijn hunebed.
  • 11 Jun 2019 om 21:22
    • Quote van 11 Jun 2019 om 11:15
      Leg mij het concept komkommertijd in combinatie met cynisme eens uit dan. En als je dan toch bezig bent ook graag het wantrouwen in combinatie met domheid. Ik ben heel benieuwd naar je antwoord.
    Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar LPGU.


    Ss-er kom er maar in........
  • 11 Jun 2019 om 18:00
    • Quote van 11 Jun 2019 om 12:11
      En toen werd het heul lang stil :))
    We hebben tijd...
  • 11 Jun 2019 om 12:11
    • Quote van 11 Jun 2019 om 11:15
      Leg mij het concept komkommertijd in combinatie met cynisme eens uit dan. En als je dan toch bezig bent ook graag het wantrouwen in combinatie met domheid. Ik ben heel benieuwd naar je antwoord.
    En toen werd het heul lang stil :))
  • 11 Jun 2019 om 11:15
    • Quote van 11 Jun 2019 om 05:00
      Pas op wat je schrijft UT! Er zijn er hier een paar die begrijpen het concept komkommertijd in combinatie met cynisme niet, en gaan er werkelijk serieus mee aan de loop hahaha. Het wantrouwen icm domheid zegeviert. De sukkels.
    Leg mij het concept komkommertijd in combinatie met cynisme eens uit dan. En als je dan toch bezig bent ook graag het wantrouwen in combinatie met domheid. Ik ben heel benieuwd naar je antwoord.
  • 11 Jun 2019 om 11:12
    Ikzeg. Zo als in het begin als wij als kampioen een vergoeding krijgen is dit voor ons kampioen fctwente mooi meegenomen. En voor ik blij ben dan moet het in bezit zijn van ons fctwente kampioen en op naar de eredivisie.
  • 11 Jun 2019 om 09:57
    • Quote van 11 Jun 2019 om 05:00
      Pas op wat je schrijft UT! Er zijn er hier een paar die begrijpen het concept komkommertijd in combinatie met cynisme niet, en gaan er werkelijk serieus mee aan de loop hahaha. Het wantrouwen icm domheid zegeviert. De sukkels.
    Lik lik
  • 11 Jun 2019 om 05:56
    • Quote van 11 Jun 2019 om 05:00
      Pas op wat je schrijft UT! Er zijn er hier een paar die begrijpen het concept komkommertijd in combinatie met cynisme niet, en gaan er werkelijk serieus mee aan de loop hahaha. Het wantrouwen icm domheid zegeviert. De sukkels.
    Ja inderdaad of ze snappen het niet of ze willen het niet snappen. Zit wel een verschil in ;-)
  • 11 Jun 2019 om 05:00
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:52
      Er loopt een gerucht op het andere forum. Ik heb ook besloten om geruchten niet meer hier te plaatsen. Ik ben er achter gekomen dat Jeroen Kapteijns hier ook meekijkt. Dat is iemand van de Telegraaf. Dan weet je het wel. Die is zgnmd Landelijk Twente watcher. Maar tegelijkertijd informeert hij Ajax. Zo zijn er meer landelijke gasten die hier meekijken. Dit zeg Ik puur en alleen om geen slapende honden wakker te maken. Dus Pas op wat je als gerucht hier neerzet. Laat het maar bekend worden zodra er is getekend. Spelersnamen aandragen moet gewoon mogelijk zijn. Maar geruchten van de club, wees er bedacht op. Ted is efficient bezig!
    Pas op wat je schrijft UT! Er zijn er hier een paar die begrijpen het concept komkommertijd in combinatie met cynisme niet, en gaan er werkelijk serieus mee aan de loop hahaha. Het wantrouwen icm domheid zegeviert. De sukkels.
  • 10 Jun 2019 om 21:20
    • Quote van 10 Jun 2019 om 20:56
      Hij verteld iets wat ze allemaal al lang weten, en wij hier ook, dus is gewoon niets nieuws, en dat er een negatieve klank aan zit, die man is bijna nooit positief,
      Kan wel merken dat het de papieren tijgers zijn die zo reageren, hé citrofieltje, jij bent het vooral weer eens, zoals altijd geen eigen mening, ans papagaai,
      maar ik kan jullie verzekeren dat ik echt niet de enige ben die er zo over denkt, zou zeggen ga eens sfeer proeven in het stadion i.p.v, achter je pctje verscholen dingen bléren
      en bennie tevreden, omdat de berichtgeving niet bijster positief is moet iedereen er maar aan meedoen ons nog verder de misère in te werken,
      net als op alle fora, waar elke speler of het nu huur gratis, of wat dan ook is, weer negatief word uitgelegd, gaan jullie azijnpissers dan daar maar in mee,
      je kan ook de nadruk op positieve dingen leggen hé. goh ja we zijn Kampioen geworden, en het gaat de goede kant op, en toch leuk dat we nog een opleidingsvergoeding krijgen
      voor Anderson, klinkt toch wel beter niet dan?
    Dit vind ik dan weer mooie kritiek:;) Jij hebt gelijk in het verhaal negatieve benadering.ik zeg ook altijd positieve benadering voelt beter.
  • 10 Jun 2019 om 20:56
    • Quote van 10 Jun 2019 om 17:33
      Wat een achterlijke flauwe kul, hij vertelt slechts hoe het is en niets anders. De afgelopen jaren ging het slecht en was dus de berichtgeving ook niet bijster positief. Gek hé? Hij heeft ook nog een stuk geschreven over talenten die langer aan de club verbonden blijven, of vind je dat ook een vorm van negatieve stemming maken?
      Als klap op de vuurpijl heb je liever een journalist die én objectief is én een Twentehart heeft. Vind je dat zelf ook niet nogal tegenstijdig?
    Hij verteld iets wat ze allemaal al lang weten, en wij hier ook, dus is gewoon niets nieuws, en dat er een negatieve klank aan zit, die man is bijna nooit positief,
    Kan wel merken dat het de papieren tijgers zijn die zo reageren, hé citrofieltje, jij bent het vooral weer eens, zoals altijd geen eigen mening, ans papagaai,
    maar ik kan jullie verzekeren dat ik echt niet de enige ben die er zo over denkt, zou zeggen ga eens sfeer proeven in het stadion i.p.v, achter je pctje verscholen dingen bléren
    en bennie tevreden, omdat de berichtgeving niet bijster positief is moet iedereen er maar aan meedoen ons nog verder de misère in te werken,
    net als op alle fora, waar elke speler of het nu huur gratis, of wat dan ook is, weer negatief word uitgelegd, gaan jullie azijnpissers dan daar maar in mee,
    je kan ook de nadruk op positieve dingen leggen hé. goh ja we zijn Kampioen geworden, en het gaat de goede kant op, en toch leuk dat we nog een opleidingsvergoeding krijgen
    voor Anderson, klinkt toch wel beter niet dan?
  • 10 Jun 2019 om 18:11
    • Quote van 10 Jun 2019 om 15:43
      6 seizoenen? 2013 binnen gekomen 2017 verkocht.
    8-8-2013 tot 28 -8-2017,zat in 5de contract jaar,levert 0,5% per jaar op,dus 2,5%van 30miljoen is 750000 euro,toch nog een leuk bedrag,deel gaat naar gemeente,deel voor Ted,kan hij wat leuks mee doen
  • 10 Jun 2019 om 18:07
    • Quote van 10 Jun 2019 om 17:33
      Wat een achterlijke flauwe kul, hij vertelt slechts hoe het is en niets anders. De afgelopen jaren ging het slecht en was dus de berichtgeving ook niet bijster positief. Gek hé? Hij heeft ook nog een stuk geschreven over talenten die langer aan de club verbonden blijven, of vind je dat ook een vorm van negatieve stemming maken?
      Als klap op de vuurpijl heb je liever een journalist die én objectief is én een Twentehart heeft. Vind je dat zelf ook niet nogal tegenstijdig?
    Eens.
  • 10 Jun 2019 om 18:05
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:11
      Sommige denken ook dat ze een lange piemel hebben :))
    :) :) :)
  • 10 Jun 2019 om 17:33
    • Quote van 10 Jun 2019 om 17:09
      Noem het maar niks waardeloze karikatuur van een journalist, moet je nu alweer negatieve stemming maken, wat ben je toch een godvergeten judas/paljas, er was niemand die er vanuit ging hoor dat er een doorverkoop percentage op zat, dat weten ze bij twente beter dan jij, opleidingsvergoeding is wel zo’n 5 ton kun je toch weer het complete salaris van een aardige eredivisie speler van betalen, of een stuk of 8/9/10 betere clubwatchers of journalisten bij tubantia, snap echt niet wat jouw toegevoegde waarde is??, er moet tijd een negatieve klank aanzitten bij jou, ha anders lekker bij die muts fardauw bij heracles zitten, en Tubantia pleaaaaase een nieuwe eerlijke objectieve clubwatcher met een echt twentehart, ik ben die eikel helemaal zat, kan er geen pol komen van weg ermee
    Wat een achterlijke flauwe kul, hij vertelt slechts hoe het is en niets anders. De afgelopen jaren ging het slecht en was dus de berichtgeving ook niet bijster positief. Gek hé? Hij heeft ook nog een stuk geschreven over talenten die langer aan de club verbonden blijven, of vind je dat ook een vorm van negatieve stemming maken?
    Als klap op de vuurpijl heb je liever een journalist die én objectief is én een Twentehart heeft. Vind je dat zelf ook niet nogal tegenstijdig?
  • 10 Jun 2019 om 17:09
    Noem het maar niks waardeloze karikatuur van een journalist, moet je nu alweer negatieve stemming maken, wat ben je toch een godvergeten judas/paljas, er was niemand die er vanuit ging hoor dat er een doorverkoop percentage op zat, dat weten ze bij twente beter dan jij, opleidingsvergoeding is wel zo’n 5 ton kun je toch weer het complete salaris van een aardige eredivisie speler van betalen, of een stuk of 8/9/10 betere clubwatchers of journalisten bij tubantia, snap echt niet wat jouw toegevoegde waarde is??, er moet tijd een negatieve klank aanzitten bij jou, ha anders lekker bij die muts fardauw bij heracles zitten, en Tubantia pleaaaaase een nieuwe eerlijke objectieve clubwatcher met een echt twentehart, ik ben die eikel helemaal zat, kan er geen pol komen van weg ermee
  • 10 Jun 2019 om 16:11
    • Quote van 10 Jun 2019 om 15:43
      6 seizoenen? 2013 binnen gekomen 2017 verkocht.
    Sommige denken ook dat ze een lange piemel hebben :))
  • 10 Jun 2019 om 15:43
    • Quote van 10 Jun 2019 om 14:46
      Volgens mij krijgt Twente een opleidingsvergoeding die bijna een ton per seizoen bedraagt x 6 want Andersen heeft 6 seizoenen bij ons gespeeld is toch al snel bijna 6 ton.
    6 seizoenen? 2013 binnen gekomen 2017 verkocht.
  • 10 Jun 2019 om 14:46
    Volgens mij krijgt Twente een opleidingsvergoeding die bijna een ton per seizoen bedraagt x 6 want Andersen heeft 6 seizoenen bij ons gespeeld is toch al snel bijna 6 ton.
  • 10 Jun 2019 om 14:37
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:23
      Is die lambal van te Voorde bij Tubantia nog steeds niet ontslagen
    Ik kreeg net een bericht dat er een petitie is gestart om hem weg te krijgen hahah. Teken even dan. https://secure.avaaz.org/nl/community_petitions/Tubantia_Ten_Voorde_moet_weg_als_clubwatcher_Fc_Twente/?aqkvAob&newuser=1
  • 10 Jun 2019 om 14:34
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:52
      Er loopt een gerucht op het andere forum. Ik heb ook besloten om geruchten niet meer hier te plaatsen. Ik ben er achter gekomen dat Jeroen Kapteijns hier ook meekijkt. Dat is iemand van de Telegraaf. Dan weet je het wel. Die is zgnmd Landelijk Twente watcher. Maar tegelijkertijd informeert hij Ajax. Zo zijn er meer landelijke gasten die hier meekijken. Dit zeg Ik puur en alleen om geen slapende honden wakker te maken. Dus Pas op wat je als gerucht hier neerzet. Laat het maar bekend worden zodra er is getekend. Spelersnamen aandragen moet gewoon mogelijk zijn. Maar geruchten van de club, wees er bedacht op. Ted is efficient bezig!
    Op 'het andere forum' kijken ze ook mee, kijken ze juist mee. Dat is ten eerste een echt forum, hier reageren we op nieuwsberichten. Daar is het gerucht makkelijk te vinden door de diverse topics. Zal mij niet verbazen dat journalisten zelfs reageren om meer info te krijgen. Wat zijn al die geruchten waard? Het gerucht van eerder deze week werd zelfs een nieuwsitem, nu heeft niemand het meer over die speler. Gerucht ontstond door Instagram!!
  • 10 Jun 2019 om 14:31
    • Quote van 10 Jun 2019 om 13:11
      Betaald krijgen om het gekibbel van BAM, Citro en de rest op de voet te volgen?! Waar kan ik solliciteren?
    :-)
  • 10 Jun 2019 om 13:53
    En Kaptyens niet door lullen aan Ajax hè, anders zoekt wie oe op.
  • 10 Jun 2019 om 13:52
    Hè UT jij bedoelt deze speler. Emile Smith Rowe keerl geloof jij dat gebrabbel van die gast van Twentenet?
  • 10 Jun 2019 om 13:49
    • Quote van 10 Jun 2019 om 13:39
      hij verspreidt zelf dr meeste geruchten/namen e.d...
    Yep elke dag dropt hij er wel een paar haha, en inderdaad UT drinken overdag is slecht kerel as je er niet tegen kunt.
  • 10 Jun 2019 om 13:39
    • Quote van 10 Jun 2019 om 13:12
      Ik denk dat UT aan achtervolgingswaanzin lijd, laat hij me dat maar een uitleggen haha tjonge jonge
    hij verspreidt zelf dr meeste geruchten/namen e.d...
  • 10 Jun 2019 om 13:35
    • Quote van 10 Jun 2019 om 13:25
      Tc is eigenlijk leon ten voorde...
    Als dat zo was, dan had ik Pusic allang middels de media kapot geschreven na zijn 'roof poging' van het grootste talent van Jong FC Twente.....
  • 10 Jun 2019 om 13:25
    • Quote van 10 Jun 2019 om 13:13
      Vergeet TC niet he;-)
    Tc is eigenlijk leon ten voorde...
  • 10 Jun 2019 om 13:24
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:52
      Er loopt een gerucht op het andere forum. Ik heb ook besloten om geruchten niet meer hier te plaatsen. Ik ben er achter gekomen dat Jeroen Kapteijns hier ook meekijkt. Dat is iemand van de Telegraaf. Dan weet je het wel. Die is zgnmd Landelijk Twente watcher. Maar tegelijkertijd informeert hij Ajax. Zo zijn er meer landelijke gasten die hier meekijken. Dit zeg Ik puur en alleen om geen slapende honden wakker te maken. Dus Pas op wat je als gerucht hier neerzet. Laat het maar bekend worden zodra er is getekend. Spelersnamen aandragen moet gewoon mogelijk zijn. Maar geruchten van de club, wees er bedacht op. Ted is efficient bezig!
    Is het niet een beetje vroeg om dronken te zijn. Denk jij nu echt dat hun betaald krijgen om op een twente forum geruchten te zoeken.
  • 10 Jun 2019 om 13:13
    • Quote van 10 Jun 2019 om 13:11
      Betaald krijgen om het gekibbel van BAM, Citro en de rest op de voet te volgen?! Waar kan ik solliciteren?
    Vergeet TC niet he;-)
  • 10 Jun 2019 om 13:12
    • Quote van 10 Jun 2019 om 13:08
      Ik snap je wel, waar is het forum anders voor?
    Ik denk dat UT aan achtervolgingswaanzin lijd, laat hij me dat maar een uitleggen haha tjonge jonge
  • 10 Jun 2019 om 13:12
    • Quote van 10 Jun 2019 om 13:03
      Ik heb geen flauw idee wie er mee kijkt, maar UT zegt dat er hier mensen mee kijken.
    Er zullen altijd mensen meekijken,maar zakenwasrnemer can andere clubs lijkt mij sterk. Die hebben toch hun eigen scoutingapparaat mag ik aannemen. Er zijn natuurlijk spelers die op meerdere rapporten staan en dan komt het neer dat Ted ze moet binnen hengelen. En volgens mij is hij daar wel gedreven in.
  • 10 Jun 2019 om 13:11
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:52
      Er loopt een gerucht op het andere forum. Ik heb ook besloten om geruchten niet meer hier te plaatsen. Ik ben er achter gekomen dat Jeroen Kapteijns hier ook meekijkt. Dat is iemand van de Telegraaf. Dan weet je het wel. Die is zgnmd Landelijk Twente watcher. Maar tegelijkertijd informeert hij Ajax. Zo zijn er meer landelijke gasten die hier meekijken. Dit zeg Ik puur en alleen om geen slapende honden wakker te maken. Dus Pas op wat je als gerucht hier neerzet. Laat het maar bekend worden zodra er is getekend. Spelersnamen aandragen moet gewoon mogelijk zijn. Maar geruchten van de club, wees er bedacht op. Ted is efficient bezig!
    Betaald krijgen om het gekibbel van BAM, Citro en de rest op de voet te volgen?! Waar kan ik solliciteren?
  • 10 Jun 2019 om 13:08
    • Quote van 10 Jun 2019 om 13:05
      Tjonge jonge lijkt wel erg dit, kunnen we beter allemaal de mond dicht houden , geloof er geen moer van helaas.
    Ik snap je wel, waar is het forum anders voor?
  • 10 Jun 2019 om 13:05
    • Quote van 10 Jun 2019 om 13:03
      Ik heb geen flauw idee wie er mee kijkt, maar UT zegt dat er hier mensen mee kijken.
    Tjonge jonge lijkt wel erg dit, kunnen we beter allemaal de mond dicht houden , geloof er geen moer van helaas.
  • 10 Jun 2019 om 13:03
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:52
      Wat moest jij jou verwijderen en waarom wat een dom gedoe man?
    Ik heb geen flauw idee wie er mee kijkt, maar UT zegt dat er hier mensen mee kijken.
  • 10 Jun 2019 om 13:02
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:52
      Er loopt een gerucht op het andere forum. Ik heb ook besloten om geruchten niet meer hier te plaatsen. Ik ben er achter gekomen dat Jeroen Kapteijns hier ook meekijkt. Dat is iemand van de Telegraaf. Dan weet je het wel. Die is zgnmd Landelijk Twente watcher. Maar tegelijkertijd informeert hij Ajax. Zo zijn er meer landelijke gasten die hier meekijken. Dit zeg Ik puur en alleen om geen slapende honden wakker te maken. Dus Pas op wat je als gerucht hier neerzet. Laat het maar bekend worden zodra er is getekend. Spelersnamen aandragen moet gewoon mogelijk zijn. Maar geruchten van de club, wees er bedacht op. Ted is efficient bezig!
    Zou Twente nu echt met iemand bezig zijn waar misschien Ajax belangstelling voor heeft pfff we hebben niet eens geld ????.
  • 10 Jun 2019 om 12:55
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:52
      Er loopt een gerucht op het andere forum. Ik heb ook besloten om geruchten niet meer hier te plaatsen. Ik ben er achter gekomen dat Jeroen Kapteijns hier ook meekijkt. Dat is iemand van de Telegraaf. Dan weet je het wel. Die is zgnmd Landelijk Twente watcher. Maar tegelijkertijd informeert hij Ajax. Zo zijn er meer landelijke gasten die hier meekijken. Dit zeg Ik puur en alleen om geen slapende honden wakker te maken. Dus Pas op wat je als gerucht hier neerzet. Laat het maar bekend worden zodra er is getekend. Spelersnamen aandragen moet gewoon mogelijk zijn. Maar geruchten van de club, wees er bedacht op. Ted is efficient bezig!
    Maar als hij hier meekijkt zal hij het andere forum ook wel volgen.
  • 10 Jun 2019 om 12:55
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:52
      Er loopt een gerucht op het andere forum. Ik heb ook besloten om geruchten niet meer hier te plaatsen. Ik ben er achter gekomen dat Jeroen Kapteijns hier ook meekijkt. Dat is iemand van de Telegraaf. Dan weet je het wel. Die is zgnmd Landelijk Twente watcher. Maar tegelijkertijd informeert hij Ajax. Zo zijn er meer landelijke gasten die hier meekijken. Dit zeg Ik puur en alleen om geen slapende honden wakker te maken. Dus Pas op wat je als gerucht hier neerzet. Laat het maar bekend worden zodra er is getekend. Spelersnamen aandragen moet gewoon mogelijk zijn. Maar geruchten van de club, wees er bedacht op. Ted is efficient bezig!
    Maar nu kijkt hij op het andere forum toch? Niet echt slim UT mot niet gekker worden.
  • 10 Jun 2019 om 12:52
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:45
      Maar wat weet jij wat wij niet weten?
    Er loopt een gerucht op het andere forum. Ik heb ook besloten om geruchten niet meer hier te plaatsen. Ik ben er achter gekomen dat Jeroen Kapteijns hier ook meekijkt. Dat is iemand van de Telegraaf. Dan weet je het wel. Die is zgnmd Landelijk Twente watcher. Maar tegelijkertijd informeert hij Ajax. Zo zijn er meer landelijke gasten die hier meekijken. Dit zeg Ik puur en alleen om geen slapende honden wakker te maken. Dus Pas op wat je als gerucht hier neerzet. Laat het maar bekend worden zodra er is getekend. Spelersnamen aandragen moet gewoon mogelijk zijn. Maar geruchten van de club, wees er bedacht op. Ted is efficient bezig!
  • 10 Jun 2019 om 12:52
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:42
      Omdat jij het wilde ;) verwijderd
    Wat moest jij jou verwijderen en waarom wat een dom gedoe man?
  • 10 Jun 2019 om 12:49
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:45
      Klasse. We maken geen andere slapende honden wakker.
    Leg nou een uit man met je rare gedrag
  • 10 Jun 2019 om 12:45
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:45
      Klasse. We maken geen andere slapende honden wakker.
    Maar wat weet jij wat wij niet weten?
  • 10 Jun 2019 om 12:45
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:42
      Omdat jij het wilde ;) verwijderd
    Klasse. We maken geen andere slapende honden wakker.
  • 10 Jun 2019 om 12:44
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:42
      Omdat jij het wilde ;) verwijderd
    Wft waar slaat dit op ????
  • 10 Jun 2019 om 12:43
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:23
      Is die lambal van te Voorde bij Tubantia nog steeds niet ontslagen
    Die Lamlul heeft alleen maar negatief nieuws. Er straalt ook gigantische negatieviteit om heb heen. Het zou hem sieren om dit nieuws te vertellen om iedereen stil te krijgen. Liever vandaag clubwatchter af!
  • 10 Jun 2019 om 12:42
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:41
      Ik kijken hier andere Honden mee. Bericht verwijderen. Maar een ding is zeker deze week “Ted strikes again”.
    Omdat jij het wilde ;) verwijderd
  • 10 Jun 2019 om 12:41
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:23
      Is die lambal van te Voorde bij Tubantia nog steeds niet ontslagen
    +10
  • 10 Jun 2019 om 12:41
    Ik kijken hier andere Honden mee. Bericht verwijderen. Maar een ding is zeker deze week “Ted strikes again”.
  • 10 Jun 2019 om 12:23
    Is die lambal van te Voorde bij Tubantia nog steeds niet ontslagen
  • 10 Jun 2019 om 12:00
    • Quote van 10 Jun 2019 om 11:22
      Die kale rat heeft ons bijna de genadeklap gegeven, meneertje wou spelletje spelen beet Monopoly of zo, wat een intense mafkees. En dan nog af en toe met zijn rotkop op tv komen, zal die lul nou enig zelfrespect hebben en denken i heb zo aanlopen kloten ik kan beter niet meer op tv verschijnen. Puur uit schaamte voor zijn wanbeleid , maar Jantje heeft een hele dikke plaat voor zijn kop.
    Ach ja. Al die door verkoop percentages hebben we al zoveel geld mee verdiend. NOT. Neemt niet weg dat Jantje de club bijna de genade slag gaf
  • 10 Jun 2019 om 11:22
    Die kale rat heeft ons bijna de genadeklap gegeven, meneertje wou spelletje spelen beet Monopoly of zo, wat een intense mafkees. En dan nog af en toe met zijn rotkop op tv komen, zal die lul nou enig zelfrespect hebben en denken i heb zo aanlopen kloten ik kan beter niet meer op tv verschijnen. Puur uit schaamte voor zijn wanbeleid , maar Jantje heeft een hele dikke plaat voor zijn kop.
  • 10 Jun 2019 om 11:15
    Andersen, de Virgil van Dijk van Arsenal
  • 10 Jun 2019 om 11:14
    • Quote van 10 Jun 2019 om 11:06
      Jantje bedankt!
    reclamebordenverkoper en die maakten wij AD en TD ...
  • 10 Jun 2019 om 11:06
    Jantje bedankt!
  • 10 Jun 2019 om 11:04
    Je kon het weten he gvd