FC Twente aangewezen als organisator UEFA Womens Champions League

( 31 reacties)
FC Twente aangewezen als organisator UEFA Womens Champions League

Van 7 tot en met 13 augustus vindt het kwalificatietoernooi voor de UEFA Womens Champions League plaats. FC Twente is voor dat toernooi als een van de 10 organisatoren aangesteld door de UEFA.

In totaal waren er 19 clubs in de race, maar er was slechts plek voor 10 clubs, zo valt te lezen op de website van Flora Tallinn. De andere organisatoren zijn: FC Flora Tallinn (Estland), Gintra Universitetas (Litouwen), SFK 2000 Sarajevo (Bosnië-Herzegovina), WFC Khrakiv (Oekraïne), ŽNK Pomurje Beltinci (Slovenië), RSC Anderlecht (België), SK Slovan Bratislava ( Slowakije), ŽFK Breznica (Montenegro) en FK R?gas Futbola skola (Letland).

Volgens de berichtgeving gaan de vrouwen van FC Twente hun wedstrijden afwerken in De Grolsch Veste. Het toernooi bestaat uit een totaal van 40 clubs die verdeeld worden in 10 poules. Op vrijdag 21 juni wordt er geloot in het Zwitserse Nyon. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2019 om 15:15
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:56
      Eredivisie begint in weekend van 2 augustus, wat zou betekenen dat de tweede wedstrijd sowieso een uitwedstrijd is. En dus de eerste thuis ga ik dan maar even van uit
    Mooi, maandag 29 juli begint mijn vakantie.
  • 11 Jun 2019 om 12:06
    • Quote van 11 Jun 2019 om 11:07
      Kunnen ook zeggen de eerste 2 wedstrijden uit en de derde thuis tegen ajax,zal er niet raar van opkijken.
    Klopt, wat dat betreft weet je het met de KNVB nooit.
  • 11 Jun 2019 om 11:18
    • Quote van 11 Jun 2019 om 11:14
      Bin te druk kerel anders had ik het wel gedaan;-) kun jij niet?
    Had het graag gedaan voor jou,maar heb nog geen vakantie.
  • 11 Jun 2019 om 11:15
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:58
      Nu we als mannen onder elkaar toch gevoelens met elkaar delen, wil ik graag mededelen dat er op dit moment vooral opluchting en een vleugje geluk door me heen gaan. Ik ben rustig TF aan het checken, terwijl ik in de baas z'n tijd zit te schijten #hetlevenismooi
    En toen was het wc papier op whahaha
  • 11 Jun 2019 om 11:14
    • Quote van 11 Jun 2019 om 11:09
      Ga effe posten bij het stadion,wie weet ben jij de eerste die het hier meld op het forum.
    Bin te druk kerel anders had ik het wel gedaan;-) kun jij niet?
  • 11 Jun 2019 om 11:09
    • Quote van 11 Jun 2019 om 09:59
      Ik heb het gevoel dat er vandaag weer een speler komt, weet niet hoe maar iets zegt me dat. Nou denk ik wa vaker wat natuurlijk .....
    Ga effe posten bij het stadion,wie weet ben jij de eerste die het hier meld op het forum.
  • 11 Jun 2019 om 11:07
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:56
      Eredivisie begint in weekend van 2 augustus, wat zou betekenen dat de tweede wedstrijd sowieso een uitwedstrijd is. En dus de eerste thuis ga ik dan maar even van uit
    Kunnen ook zeggen de eerste 2 wedstrijden uit en de derde thuis tegen ajax,zal er niet raar van opkijken.
  • 11 Jun 2019 om 10:58
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:30
      Ik voel dat er in ieder geval voor Donderdag, de eerste training van de voorbereiding, dat gevoel is overigens nog nergens op gebaseerd.
    Nu we als mannen onder elkaar toch gevoelens met elkaar delen, wil ik graag mededelen dat er op dit moment vooral opluchting en een vleugje geluk door me heen gaan. Ik ben rustig TF aan het checken, terwijl ik in de baas z'n tijd zit te schijten #hetlevenismooi
  • 11 Jun 2019 om 10:56
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:15
      De 1e speelronde is in dat weekend van de woman champions league.
    Eredivisie begint in weekend van 2 augustus, wat zou betekenen dat de tweede wedstrijd sowieso een uitwedstrijd is. En dus de eerste thuis ga ik dan maar even van uit
  • 11 Jun 2019 om 10:54
    • Quote van 11 Jun 2019 om 09:59
      Ik heb het gevoel dat er vandaag weer een speler komt, weet niet hoe maar iets zegt me dat. Nou denk ik wa vaker wat natuurlijk .....
    Ik ook. Volgens mij vorige keren ook na het weekend.. Dus wie weet..
  • 11 Jun 2019 om 10:30
    • Quote van 11 Jun 2019 om 09:59
      Ik heb het gevoel dat er vandaag weer een speler komt, weet niet hoe maar iets zegt me dat. Nou denk ik wa vaker wat natuurlijk .....
    Ik voel dat er in ieder geval voor Donderdag, de eerste training van de voorbereiding, dat gevoel is overigens nog nergens op gebaseerd.
  • 11 Jun 2019 om 10:20
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:15
      De 1e speelronde is in dat weekend van de woman champions league.
    Ok had ik niet door was liever met thuiswedstrijd begonnen.
  • 11 Jun 2019 om 10:15
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:12
      Waar staat dat ??
    De 1e speelronde is in dat weekend van de woman champions league.
  • 11 Jun 2019 om 10:12
    • Quote van 11 Jun 2019 om 10:03
      Twente speelt dus de 1e speelronde van de eredivisie uit
    Waar staat dat ??
  • 11 Jun 2019 om 10:03
    Twente speelt dus de 1e speelronde van de eredivisie uit
  • 11 Jun 2019 om 09:59
    Ik heb het gevoel dat er vandaag weer een speler komt, weet niet hoe maar iets zegt me dat. Nou denk ik wa vaker wat natuurlijk .....
  • 11 Jun 2019 om 09:31
    • Quote van 11 Jun 2019 om 07:57
      Wist iemand dat Maher naar fc utrecht gaat?
    Nee, echt niet, heb alleen gelezen dat Inter Milaan interesse had in Maher maar dat hij liever naarTwente gaat omdat hij een goede band heeft met Malki.
  • 11 Jun 2019 om 08:06
    • Quote van 11 Jun 2019 om 07:57
      Wist iemand dat Maher naar fc utrecht gaat?
    meen je dat serieus? waar heb je dat gelezen dan, toch niet op Twentefans?
  • 11 Jun 2019 om 07:57
    Wist iemand dat Maher naar fc utrecht gaat?
  • 11 Jun 2019 om 06:40
    Nee tuurlijk is dat geen grap. Dit forum is een uiterst serieus platform om voetbal kennis en nieuws uit te wisselen. En dus geen plek voor grapjes, grapjas. En idd ik heb ook gehoord dat Maher naar Utrecht gaat.
  • 11 Jun 2019 om 01:41
    Wer trinkt Schnaps vorm Dopingtest?
  • 11 Jun 2019 om 01:40
    Wer feiert täglich Schützenfest?
  • 11 Jun 2019 om 01:40
    Wer kommt zum Training overdressed?
  • 11 Jun 2019 om 01:38
    • Quote van 10 Jun 2019 om 20:50
      Is Maher niets voor Twente?
    Huh? Helemaal niet bij nagedacht! Dit is echt een geweldige optie!
  • 10 Jun 2019 om 22:46
    Dat is een mooi rijtje om tussen te staan
  • 10 Jun 2019 om 20:57
    • Quote van 10 Jun 2019 om 20:50
      Is Maher niets voor Twente?
    En mot je nie zo zeggen UT zeg dat Kapteyn mee leest en alles aan Ajax verteld voort koop Ajax hem griept wie er naast.
  • 10 Jun 2019 om 20:55
    • Quote van 10 Jun 2019 om 20:50
      Is Maher niets voor Twente?
    Ja vroeg ik ook al heeft die al club???
  • 10 Jun 2019 om 20:50
    Is Maher niets voor Twente?
  • 10 Jun 2019 om 20:31
    • Quote van 10 Jun 2019 om 20:22
      +1 Er moet ergens begonnen worden. Dit is een mooie stap naar de Ereherstel van onze club, met als uiteindelijke doel het 2e kampioenschap en CL voetbal voor de mannen in de Grolsch Veste.
    Niet zeggen man Kapteyn leest mee, voort wil hij het weg kapen naar Ajax, Dus Twentefans wissen dit bericht.
  • 10 Jun 2019 om 20:22
    • Quote van 10 Jun 2019 om 20:11
      Prachtig! Toch weer een mooie bevestiging van Enschede als uithangbord voor het vrouwenvoetbal!
    +1 Er moet ergens begonnen worden. Dit is een mooie stap naar de Ereherstel van onze club, met als uiteindelijke doel het 2e kampioenschap en CL voetbal voor de mannen in de Grolsch Veste.
  • 10 Jun 2019 om 20:11
    Prachtig! Toch weer een mooie bevestiging van Enschede als uithangbord voor het vrouwenvoetbal!