Van Leeuwen trots: ''Dat zijn cijfers die bij een grote club horen''

( 45 reacties)
Van Leeuwen trots: ''Dat zijn cijfers die bij een grote club horen''

Volgens Ted van Leeuwen is FC Twente, ondanks een jaartje in de Keuken Kampioen Divisie, nog altijd de vierde club van Nederland. De technisch directeur van de Tukkers is vol lof over de trouwe aanhang van de club uit Enschede. 

"In Spanje is de club zo groot, dat sportbladen regelmatig publiceren over hoe de Spanjaarden bij ons het doen", legt hij uit in gesprek met De Twaalfde Man. "In totaal 85.000 mensen waren aanwezig bij ons kampioenschap: 30.000 bij de wedstrijd, 20.000 keken er naar het grote scherm in de stad en er waren er 35.000 bij de huldiging op het stadionplein", aldus Van Leeuwen. 

"Dat zijn cijfers die bij een grote club horen", vervolgt hij trots. "Ik vond het overigens wel jammer dat er zo'n punt van werd gemaakt dat supporters het veld bestormden om het kampioenschap te vieren. Dat was de ontlading van al die magere jaren. Een bevrijding. Dat hoort bij deze club en de mensen. We zijn samen kampioen geworden", besluit de bestuurder. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2019 om 10:01
    • Quote van 13 Jun 2019 om 05:02
      Hoe ziet zijn beleid eruit dan Ss-er? Het beleid waar jij zo'n hekel aan hebt?


      Mijn vertrouwen in hem is gebaseerd op het feit dat hij een kampioenselectie samen heeft gesteld waarmee zelfs Jacob Malki kampioen zou zijn geworden.....
    Klopt, dit elftal had zoveel kwaliteit vergeleken met de rest dat ze niet eens een trainer nodig hadden.
  • 13 Jun 2019 om 05:02
    • Quote van 12 Jun 2019 om 20:54
      Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij roept maar iets doms, gooit iets ongefundeerds over de schutting, en roept dat dat de waarheid is. Terwijl ik al 2948 keer heb geschreven waarom ik geen vertrouwen heb in het beleid van dhr. V. Leeuwen. Terwijl jouw vertrouwen in zijn hem helemaal nergens op gebaseerd is. Zie je het nance verschil? Het woordje beleid? Nog nooit heb ik ergens geschreven een hekel, of zoiets, aan dhr. V. Leeuwen te hebben, ik schrijf geen vertrouwen in zijn beleid te hebben. Dus denk de volgende keer even na voor je iets over de schutting gooit!
    Hoe ziet zijn beleid eruit dan Ss-er? Het beleid waar jij zo'n hekel aan hebt?


    Mijn vertrouwen in hem is gebaseerd op het feit dat hij een kampioenselectie samen heeft gesteld waarmee zelfs Jacob Malki kampioen zou zijn geworden.....
  • 13 Jun 2019 om 01:09
    • Quote van 12 Jun 2019 om 22:01
      Allenheerser met meelopers - het is weer net als vroeger
    Ja toen was Maher de alleenheerser
  • 12 Jun 2019 om 23:35
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:07
      Yep, gisteren is er 1 geweest, morgen staat er nog één op de agenda.


      Inderdaad afwachten Berry. :)
    Ik hoop met Maher, dat gesprek...
  • 12 Jun 2019 om 22:01
    Allenheerser met meelopers - het is weer net als vroeger
  • 12 Jun 2019 om 21:20
    • Quote van 12 Jun 2019 om 20:54
      Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij roept maar iets doms, gooit iets ongefundeerds over de schutting, en roept dat dat de waarheid is. Terwijl ik al 2948 keer heb geschreven waarom ik geen vertrouwen heb in het beleid van dhr. V. Leeuwen. Terwijl jouw vertrouwen in zijn hem helemaal nergens op gebaseerd is. Zie je het nance verschil? Het woordje beleid? Nog nooit heb ik ergens geschreven een hekel, of zoiets, aan dhr. V. Leeuwen te hebben, ik schrijf geen vertrouwen in zijn beleid te hebben. Dus denk de volgende keer even na voor je iets over de schutting gooit!
    Je lult man, je verpakt het gewoon ineen ander jasje en niets anders. Jij bent nog steeds diep beledigd dat Ted jou held Pusic er uit gegooid heeft. En laat Ted maar schuiven, hij heeft die Pusic toch ook een elftal gegeven waar hij kampioen mee is geworden? Dus blijf niet zo zeiken man.
  • 12 Jun 2019 om 21:20
    • Quote van 12 Jun 2019 om 21:00
      Dus volgens Ted waren de aanwezigen bij de huldiging niet aanwezig bij de wedstrijd en keken ze ook niet in de stad op het scherm naar wedstrijd.....
    Tuurlijk weet Ted dat wel, echter probeert hij de cijfers met creatief boekhouden nóg wat indrukwekkender te maken ;-)
  • 12 Jun 2019 om 21:00
    Dus volgens Ted waren de aanwezigen bij de huldiging niet aanwezig bij de wedstrijd en keken ze ook niet in de stad op het scherm naar wedstrijd.....
  • 12 Jun 2019 om 20:54
    • Quote van 12 Jun 2019 om 16:11
      Dat maakt onze Ss-er niet uit Messi. Die haat Tedjen hoe dan ook. Is het niet linksom, dan wel rechtsom. Hij kan het alleen niet motiveren, en dus zal het de kop van Tedjen wel zijn die hem niet aanstaat.


      Ik heb wel vertrouwen in Tedjen, ondanks het gegeven dat ik het een lelijkerd vind. Vorig seizoen heeft hij een kampioenselectie samen gesteld, en ook nu heeft hij al voor 2 topperts gezorgd met Verhaegh en die gast van Arsenal.


      Go Tedjen go....go Tedjen go.....
    Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij roept maar iets doms, gooit iets ongefundeerds over de schutting, en roept dat dat de waarheid is. Terwijl ik al 2948 keer heb geschreven waarom ik geen vertrouwen heb in het beleid van dhr. V. Leeuwen. Terwijl jouw vertrouwen in zijn hem helemaal nergens op gebaseerd is. Zie je het nance verschil? Het woordje beleid? Nog nooit heb ik ergens geschreven een hekel, of zoiets, aan dhr. V. Leeuwen te hebben, ik schrijf geen vertrouwen in zijn beleid te hebben. Dus denk de volgende keer even na voor je iets over de schutting gooit!
  • 12 Jun 2019 om 20:45
    • Quote van 12 Jun 2019 om 20:39
      is goed, is nog niet zeker dat ik ga, maar als ik ga, waarschijnlijk wel, krijg je het te weten!
    Okidoki dan;-)
  • 12 Jun 2019 om 20:39
    • Quote van 12 Jun 2019 om 20:16
      Dan breng jij ff verslag uit ok?
    is goed, is nog niet zeker dat ik ga, maar als ik ga, waarschijnlijk wel, krijg je het te weten!
  • 12 Jun 2019 om 20:17
    • Quote van 12 Jun 2019 om 18:57
      Tedjen is misschien wel lelijk, maar niet achterlijk. ;)

      Löp wah lös moat....en inderdaad....Tedjen is nog nit oettewinkelt. ;)
    Nee keerl dat denk ik ook niet, er zouden deze week toch 2 gesprekken met eventuele nieuwe spelers zijn of niet?
  • 12 Jun 2019 om 20:16
    • Quote van 12 Jun 2019 om 18:32
      Welke jeugd traint er morgen mee? Ben er dan waarschijnlijk toch.
    Dan breng jij ff verslag uit ok?
  • 12 Jun 2019 om 18:57
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:48
      Ik vind dat ook een goede zaak, maar hoop dat we niet op onze talenten gaan leunen, en er dan word gedacht komt wel goed met die jongens. Nogmaals ben er ook heel blij maar we hebben sowieso het eerste jaar in de eredivisie ervaring nodig en spelers die iets verder zijn. En dan de talenten rustig brengen, maar neem aan dat Ted nog niet uitgewinkeld is?
    Tedjen is misschien wel lelijk, maar niet achterlijk. ;)

    Löp wah lös moat....en inderdaad....Tedjen is nog nit oettewinkelt. ;)
  • 12 Jun 2019 om 18:32
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:38
      Was toch al gezegd dat we niet compleet zouden zijn,dus krijgen onze eigen talenten nu de kans om zich te laten zien aan de nieuwe trainersstaf in de voorbereiding,dat wou toch iedereen?
    Welke jeugd traint er morgen mee? Ben er dan waarschijnlijk toch.
  • 12 Jun 2019 om 18:04
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:38
      Was toch al gezegd dat we niet compleet zouden zijn,dus krijgen onze eigen talenten nu de kans om zich te laten zien aan de nieuwe trainersstaf in de voorbereiding,dat wou toch iedereen?
    Nou, de jeugd is niet goed genoeg om te spelen in de eredivisie. Een juiste mix zou beter zijn. Af en toe een jeugdspeler inpassen kan maar voor nu moet er echt wel wat bij komen. Anders vliegen we er zo weer uit.
  • 12 Jun 2019 om 18:02
    • Quote van 12 Jun 2019 om 13:40
      Ik hoorde iets over een standbeeld...
    Zoiets als de Trump baby balloon? https://edition.cnn.com/videos/business/2019/06/02/trump-balloon-sky-news-uk-visit-stelter-rs.cnn
  • 12 Jun 2019 om 17:48
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:41
      Ik ben er wel content mee Ep......


      Vooral de voorbereiding leent zich hier goed voor. :)
    Ik vind dat ook een goede zaak, maar hoop dat we niet op onze talenten gaan leunen, en er dan word gedacht komt wel goed met die jongens. Nogmaals ben er ook heel blij maar we hebben sowieso het eerste jaar in de eredivisie ervaring nodig en spelers die iets verder zijn. En dan de talenten rustig brengen, maar neem aan dat Ted nog niet uitgewinkeld is?
  • 12 Jun 2019 om 17:41
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:38
      Was toch al gezegd dat we niet compleet zouden zijn,dus krijgen onze eigen talenten nu de kans om zich te laten zien aan de nieuwe trainersstaf in de voorbereiding,dat wou toch iedereen?
    Ik ben er wel content mee Ep......


    Vooral de voorbereiding leent zich hier goed voor. :)
  • 12 Jun 2019 om 17:38
    • Quote van 12 Jun 2019 om 16:52
      Persoonlijk heb ik ook vertrouwen in Ted maar vind het nog wel erg pover allemaal. Volgens ene TC waren er deze week nog 2 gesprekken dus we wachten rustig af. ;-)
    Was toch al gezegd dat we niet compleet zouden zijn,dus krijgen onze eigen talenten nu de kans om zich te laten zien aan de nieuwe trainersstaf in de voorbereiding,dat wou toch iedereen?
  • 12 Jun 2019 om 17:07
    • Quote van 12 Jun 2019 om 16:52
      Persoonlijk heb ik ook vertrouwen in Ted maar vind het nog wel erg pover allemaal. Volgens ene TC waren er deze week nog 2 gesprekken dus we wachten rustig af. ;-)
    Yep, gisteren is er 1 geweest, morgen staat er nog één op de agenda.


    Inderdaad afwachten Berry. :)
  • 12 Jun 2019 om 16:54
    • Quote van 12 Jun 2019 om 15:31
      Begin die ruzie hier nog een keer. Altijd leuk.
    Of niet??
  • 12 Jun 2019 om 16:52
    • Quote van 12 Jun 2019 om 16:11
      Dat maakt onze Ss-er niet uit Messi. Die haat Tedjen hoe dan ook. Is het niet linksom, dan wel rechtsom. Hij kan het alleen niet motiveren, en dus zal het de kop van Tedjen wel zijn die hem niet aanstaat.


      Ik heb wel vertrouwen in Tedjen, ondanks het gegeven dat ik het een lelijkerd vind. Vorig seizoen heeft hij een kampioenselectie samen gesteld, en ook nu heeft hij al voor 2 topperts gezorgd met Verhaegh en die gast van Arsenal.


      Go Tedjen go....go Tedjen go.....
    Persoonlijk heb ik ook vertrouwen in Ted maar vind het nog wel erg pover allemaal. Volgens ene TC waren er deze week nog 2 gesprekken dus we wachten rustig af. ;-)
  • 12 Jun 2019 om 16:11
    • Quote van 12 Jun 2019 om 14:22
      Hoor je dat Sucesiesuporter zelfs Ted de grote baas vond de veld bestorming no problema
    Dat maakt onze Ss-er niet uit Messi. Die haat Tedjen hoe dan ook. Is het niet linksom, dan wel rechtsom. Hij kan het alleen niet motiveren, en dus zal het de kop van Tedjen wel zijn die hem niet aanstaat.


    Ik heb wel vertrouwen in Tedjen, ondanks het gegeven dat ik het een lelijkerd vind. Vorig seizoen heeft hij een kampioenselectie samen gesteld, en ook nu heeft hij al voor 2 topperts gezorgd met Verhaegh en die gast van Arsenal.


    Go Tedjen go....go Tedjen go.....
  • 12 Jun 2019 om 15:33
    • Quote van 12 Jun 2019 om 12:49
      Ja, heb je nog nieuws?
    Maher is uit de kast gekomen n gaat nu verder als Herma
  • 12 Jun 2019 om 15:31
    • Quote van 12 Jun 2019 om 14:22
      Hoor je dat Sucesiesuporter zelfs Ted de grote baas vond de veld bestorming no problema
    Begin die ruzie hier nog een keer. Altijd leuk.
  • 12 Jun 2019 om 14:44
    • Quote van 12 Jun 2019 om 14:22
      Hoor je dat Sucesiesuporter zelfs Ted de grote baas vond de veld bestorming no problema
    Maar dat maakt SS toch niet uit, die zal het nooit snappen, en hij zal ook wa weer zeggen Ted is een domme gast ofzo...maar goed Ted snapt het en SS niet. Gewoon vot er met:-)
  • 12 Jun 2019 om 14:22
    Hoor je dat Sucesiesuporter zelfs Ted de grote baas vond de veld bestorming no problema
  • 12 Jun 2019 om 14:06
    • Quote van 12 Jun 2019 om 13:40
      Ik hoorde iets over een standbeeld...
    Wordt een groot doek want een standbeeld is zoveel gedoe
  • 12 Jun 2019 om 13:48
    • Quote van 12 Jun 2019 om 13:40
      Ik hoorde iets over een standbeeld...
    haha
  • 12 Jun 2019 om 13:46
    • Quote van 12 Jun 2019 om 13:38
      Ja,en ook voor wie ze geen toekomst plannen meer hebben,en die weg wil,of weg mag,ondanks doorlopend contract, kosten samen veel salaris,dus doorselecteren,en voor minder geld betere spelers halen,we zijn er nog lang niet.
    Degene die erbij kunnen komen, gaat dat alleen tussen Hilgers, Velthuis, Van Leeuwen, Vd gouw, Jesse Bosch en Musawi of kan het ook zijn dat bijvoorbeeld een Oosterwolde of een Daan Rots er in een keer bijkomt?
  • 12 Jun 2019 om 13:40
    • Quote van 12 Jun 2019 om 13:32
      Schijnt dat Maher nog een groot afscheid krijgt de eerste thuiswedstrijd,een mooie ereronde, geregeld door de redactie van dit forum.
    Ik hoorde iets over een standbeeld...
  • 12 Jun 2019 om 13:38
    • Quote van 12 Jun 2019 om 13:29
      Wat voor een schrifting precies? Welke er bij de selectie kunnen komen?
    Ja,en ook voor wie ze geen toekomst plannen meer hebben,en die weg wil,of weg mag,ondanks doorlopend contract, kosten samen veel salaris,dus doorselecteren,en voor minder geld betere spelers halen,we zijn er nog lang niet.
  • 12 Jun 2019 om 13:32
    • Quote van 12 Jun 2019 om 13:26
      Maher was er niet meer bij!!
    Schijnt dat Maher nog een groot afscheid krijgt de eerste thuiswedstrijd,een mooie ereronde, geregeld door de redactie van dit forum.
  • 12 Jun 2019 om 13:29
    • Quote van 12 Jun 2019 om 13:03
      Heb middag ploeg, vrijdag wel,Bosch,Hilgers en Musawi gaan ook meetrainen,na 7 juli wordt een schifting gedaan,denk dat er dan wel wat nieuwe spelers bij zijn.
    Wat voor een schrifting precies? Welke er bij de selectie kunnen komen?
  • 12 Jun 2019 om 13:26
    • Quote van 12 Jun 2019 om 12:49
      Ja, heb je nog nieuws?
    Maher was er niet meer bij!!
  • 12 Jun 2019 om 13:11
    Kan Verhaegh er niet voor zorgen dat Bazoer hier een jaartje op huurbasis komt?
  • 12 Jun 2019 om 13:03
    • Quote van 12 Jun 2019 om 12:56
      Zoiets na magere jaren of niet, vind ik bij voetbal horen. Voetbal is ook emotie
    Precies!
  • 12 Jun 2019 om 13:03
    • Quote van 12 Jun 2019 om 12:44
      Eppie, ben je morgen toevallig bij de training? Zoja, zou je dan Willen zeggen hoe de nieuwe spelers en jeugd spelers het deden?
    Heb middag ploeg, vrijdag wel,Bosch,Hilgers en Musawi gaan ook meetrainen,na 7 juli wordt een schifting gedaan,denk dat er dan wel wat nieuwe spelers bij zijn.
  • 12 Jun 2019 om 12:58
    • Quote van 12 Jun 2019 om 12:49
      Ja, heb je nog nieuws?
    Het is rustig,nieuwe assistent heeft zich voorgesteld,handje gegeven,Gonzalo ook succes gewenst, alleen Aitor en Brama waren er even, morgen begint het weer,denk dat ze eerst Ricardinho en Nacho weer gaan vastleggen.
  • 12 Jun 2019 om 12:56
    • Quote van 12 Jun 2019 om 12:40
      Mooie uitspraak,het hoort bij de club, ontlading na alle ellende.
    Zoiets na magere jaren of niet, vind ik bij voetbal horen. Voetbal is ook emotie
  • 12 Jun 2019 om 12:53
    Mooi gesproken Ted, jij snapt de emotie!!! Dat hoort bij voetbal, vooral na alle ellende!
  • 12 Jun 2019 om 12:49
    • Quote van 12 Jun 2019 om 12:40
      Mooie uitspraak,het hoort bij de club, ontlading na alle ellende.
    Ja, heb je nog nieuws?
  • 12 Jun 2019 om 12:44
    • Quote van 12 Jun 2019 om 12:40
      Mooie uitspraak,het hoort bij de club, ontlading na alle ellende.
    Eppie, ben je morgen toevallig bij de training? Zoja, zou je dan Willen zeggen hoe de nieuwe spelers en jeugd spelers het deden?
  • 12 Jun 2019 om 12:40
    Mooie uitspraak,het hoort bij de club, ontlading na alle ellende.