Espinosa reageert: ''Dat hij weg is, vind ik persoonlijk jammer''

( 18 reacties)
Espinosa reageert: ''Dat hij weg is, vind ik persoonlijk jammer''

FC Twente kroonde zich dit seizoen tot kampioen van de Keuken Kampioen Divisie en spelmaker Javier Espinosa toonde bij vlagen zijn individuele klasse. De aanvallende middenvelder baalt echter dat hij in de laatste maanden minder zijn stempel kon drukken. 

"Ik ben er drie weken uit geweest (door een spierscheuring in februari, red.) en daarna heb ik goede en slechte momenten gekend", legt hij uit in De Twaalfde Man. "De blessure bleek moeilijk te herstellen en het was lastig om de vorm van daarvoor terug te vinden", aldus Espinosa.

"Met heel mijn hart heb ik gevochten om op niveau terug te komen, maar dat moest echt stap voor stap", vervolgt hij. "Gelukkig heeft Marino Pusic altijd vertrouwen in me gehouden, net als assistent-trainer Gonzalo Garcia Garcia, dat was heel belangrijk voor mij", vertelt Espinosa. 

De Spaanse technicus vindt het zonde dat Marino Pusic de laan werd uitgestuurd. "Je wilt liever niet dat het al dan niet aanblijven van een trainer een probleem wordt. Voor mij was Marino in elk geval erg goed", blikt hij terug. "Dat hij weg is, vind ik persoonlijk jammer. Maar het is niet aan ons om daarover wat te roepen, daar moeten we ons als spelers buiten houden", besluit Espinosa. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2019 om 14:34
    • Quote van 11 Jun 2019 om 15:52
      Wat een dom gelul, leg uit waarom?
    Is toch zo ofniet? García was hulptrainer, had zijn bek open kunnen trekken bij Pusic als t zo bagger was. En dan heeft García net zo'n grote aandeel in het baggere voetbal. Waarom hoepelt niet de hele trainersbende op? Die zijn dan toch allemaal verantwoordelijk? Pusic is dus WEL genaait, en als je mij een malloot wil noemen doe dat dan rechtstreeks en niet dat ik in een ander bericht moet lezen dat je mij zo noemt.
  • 11 Jun 2019 om 16:52
    • Quote van 11 Jun 2019 om 14:22
      Ping. Daar gaat het argument dat spelers niet tevreden waren.
    Alles wat hij anders dan dit had gezegd was vuil natrappen. En dat hoort niet.. de voetbalwereld is al lang niet meer "eerlijk". Neemt niet weg dat hij dit wellicht wel meent... maar dit is puur voor jouw als Info.
  • 11 Jun 2019 om 16:49
    Waar blijft het bericht over promes die eventuell naar ajax gaat?
  • 11 Jun 2019 om 16:21
    Denk dat het al voordat Pusic een tweejarig contract kreeg afgesproken was met Pusic. Wanneer FC Twente weer promoveert dan wordt er naar een andere hoofdtrainer gekeken.
    FC Twente had niet zoveel keuze dan Pusic hoofdtrainer maken nadat er twee werden ontslagen. Het geld was op.Dat is ook de reden dat de media er niet zoveel over zegt. Normaal als een trainer kampioen wordt en wordt ontslagen zou er veel meer trammelant zijn en dat in de media uitgespeeld worden!Is allemaal niet gebeurd!Waar maken wij ons druk om. Wij hebben toch niets te zeggen. Gewoon seizoenskaart kopen. Ole ole ole schreeuwen en voor de rest mond houden en billenknijpen!
  • 11 Jun 2019 om 16:17
    • Quote van 11 Jun 2019 om 16:06
      Ik had liever een ervaren trainer gehad ja, maar denk dat GG het voor hetzelfde geldt prima doet. En dat Pusic is genaaid daar geloof ik niet in, er was gewoon niet voldoende draagkracht voor Pusic. En dat het voetbal niet om aan te kijken was, domme opstellingen, kut wissels, spelers verkeerd neer zetten. Pusic was gewoon niet geschikt . En Ted levert tot nu nog behoorlijk werk af, en dat ene malloot hier Ted een dictator noemt hoef je dat niet zomaar aan te nemen. Dat zijn aannames!!!!
    Ik ben niet verantwoordelijk voor andermans uitspraken ;). Ik schrijf hier 2x dat ik vertrouwen heb ik Ted. De manier hoe hij bepaalde dingen bereikt vind ik wat minder netjes. De speelstijl ga ik geen discussie over voeren. Jij zegt slecht ik zeg bewust. Daar komen we toch niet uit. Pusic is kampioen geworden dus verdiend hij niet om met een paar vage redenen onslagen te worden. In mijn opinie doe je dat alleen als iemand slechte resultaten heeft gehaald. Al helemaal niet als er een gok voor in de plaats komt. Heeft overigens niks met GG te maken. Ik zou ook jah zeggen als ik hem was.
  • 11 Jun 2019 om 16:06
    • Quote van 11 Jun 2019 om 16:01
      Nee hoor. Neem het gewoon op voor een trainer die ons kampioen heeft gemaakt. Ted wilde van begin dit. Hopen dat hij gelijk krijgt. Pusic is gewoon genaaid. Zoals ik al eerder heb gezegd ik had het alleen gesnapt als er een ervaren trainer was gekomen. Dat had jij ook verwacht. Mijn mening is dat de kans dat pusic slaagt minstens zo groot is dan dat garcia slaagt. Dus lijkt mij doorgestoken kaart. Vriendjes politiek. Vooral nu het blijkt dat de reden, laten we zeggen maar half kloppen. Nogmaals ik heb alle vertrouwen in Ted maar pusic is erin geluisd.
    Ik had liever een ervaren trainer gehad ja, maar denk dat GG het voor hetzelfde geldt prima doet. En dat Pusic is genaaid daar geloof ik niet in, er was gewoon niet voldoende draagkracht voor Pusic. En dat het voetbal niet om aan te kijken was, domme opstellingen, kut wissels, spelers verkeerd neer zetten. Pusic was gewoon niet geschikt . En Ted levert tot nu nog behoorlijk werk af, en dat ene malloot hier Ted een dictator noemt hoef je dat niet zomaar aan te nemen. Dat zijn aannames!!!!
  • 11 Jun 2019 om 16:01
    • Quote van 11 Jun 2019 om 15:47
      Ps inmiddels jaarkaart AZ gekocht? Daar werkt Pusic nu.
    Nee hoor. Neem het gewoon op voor een trainer die ons kampioen heeft gemaakt. Ted wilde van begin dit. Hopen dat hij gelijk krijgt. Pusic is gewoon genaaid. Zoals ik al eerder heb gezegd ik had het alleen gesnapt als er een ervaren trainer was gekomen. Dat had jij ook verwacht. Mijn mening is dat de kans dat pusic slaagt minstens zo groot is dan dat garcia slaagt. Dus lijkt mij doorgestoken kaart. Vriendjes politiek. Vooral nu het blijkt dat de reden, laten we zeggen maar half kloppen. Nogmaals ik heb alle vertrouwen in Ted maar pusic is erin geluisd.
  • 11 Jun 2019 om 15:52
    • Quote van 11 Jun 2019 om 15:48
      Wanneer zal het doek voor dictator Ted gaan vallen?
    Wat een dom gelul, leg uit waarom?
  • 11 Jun 2019 om 15:48
    Wanneer zal het doek voor dictator Ted gaan vallen?
  • 11 Jun 2019 om 15:47
    • Quote van 11 Jun 2019 om 15:46
      Dat was al vrij vlot bekend!!! En kort door de bocht lullen is wat jij nou doet!! Er zijn gewoon een aantal dragende spelers plus Brama en Bijen in gesprek geweest over Pusic en zijn technische handelen , waar veel kritiek op was kerel. En dat kwam via een sponsor!!!
    Ps inmiddels jaarkaart AZ gekocht? Daar werkt Pusic nu.
  • 11 Jun 2019 om 15:46
    • Quote van 11 Jun 2019 om 15:29
      Bron? Lijkt me een aanname. En al zou het waar zijn dat die 2 dat hebben gezegd dan is het nog heel erg karig.” En nog een paar” noemen is wel makkelijk gezegd natuurlijk. Verder vind je altijd wel spelers die niet tevreden zijn. Holscher lijkt me logischer. Verklaard ook de uitspraak van Ted dat hij gepaalde spelers niet beter heeft gemaakt. Wat we hier in iedergeval uit op kunnen maken dat het echt niet een roep vanuit de spelersgroep was eerder een paar individuen.
    Dat was al vrij vlot bekend!!! En kort door de bocht lullen is wat jij nou doet!! Er zijn gewoon een aantal dragende spelers plus Brama en Bijen in gesprek geweest over Pusic en zijn technische handelen , waar veel kritiek op was kerel. En dat kwam via een sponsor!!!
  • 11 Jun 2019 om 15:29
    • Quote van 11 Jun 2019 om 15:22
      Dat waren oa Bijen, Brama, en nog wat bepalende spelers. Ping!!!!
    Bron? Lijkt me een aanname. En al zou het waar zijn dat die 2 dat hebben gezegd dan is het nog heel erg karig.” En nog een paar” noemen is wel makkelijk gezegd natuurlijk. Verder vind je altijd wel spelers die niet tevreden zijn. Holscher lijkt me logischer. Verklaard ook de uitspraak van Ted dat hij gepaalde spelers niet beter heeft gemaakt. Wat we hier in iedergeval uit op kunnen maken dat het echt niet een roep vanuit de spelersgroep was eerder een paar individuen.
  • 11 Jun 2019 om 15:22
    • Quote van 11 Jun 2019 om 14:37
      Hij schrijft het is niet aan ons om daar over te beslissen. Als het geleefd had in de selectie had het dat niet gezegd. Haha holscher zal wel geklaagd hebben samen met assaidi. Volgens Ted bepalende spelers. Ik heb alle vertrouwen in Ted hoor qua kwaliteiten maar hij had gewoon wat in zijn hoofd en dat moet gebeuren. Al had pusic de KNVB beker gewonnen dan had hij nog moeten wijken. Nu hopen dat Ted echt weet wat hij doet. Anders haben wir ein problem.
    Dat waren oa Bijen, Brama, en nog wat bepalende spelers. Ping!!!!
  • 11 Jun 2019 om 14:44
    Ik vind het ook heel jammer dat Pusic weg is...... ; )
  • 11 Jun 2019 om 14:37
    • Quote van 11 Jun 2019 om 14:24
      Vreemde redenatie, dus omdat 1 speler zegt dat hij wel goed met Pusic op kon schieten is het niet waar.
    Hij schrijft het is niet aan ons om daar over te beslissen. Als het geleefd had in de selectie had het dat niet gezegd. Haha holscher zal wel geklaagd hebben samen met assaidi. Volgens Ted bepalende spelers. Ik heb alle vertrouwen in Ted hoor qua kwaliteiten maar hij had gewoon wat in zijn hoofd en dat moet gebeuren. Al had pusic de KNVB beker gewonnen dan had hij nog moeten wijken. Nu hopen dat Ted echt weet wat hij doet. Anders haben wir ein problem.
  • 11 Jun 2019 om 14:36
    • Quote van 11 Jun 2019 om 14:22
      Ping. Daar gaat het argument dat spelers niet tevreden waren.
    Ping: Onzin.
  • 11 Jun 2019 om 14:24
    • Quote van 11 Jun 2019 om 14:22
      Ping. Daar gaat het argument dat spelers niet tevreden waren.
    Vreemde redenatie, dus omdat 1 speler zegt dat hij wel goed met Pusic op kon schieten is het niet waar.
  • 11 Jun 2019 om 14:22
    Ping. Daar gaat het argument dat spelers niet tevreden waren.