Verhaegh en Selahi ontbreken nog, vijf talenten krijgen de kans

( 17 reacties)
Verhaegh en Selahi ontbreken nog, vijf talenten krijgen de kans

FC Twente begint donderdagmiddag vanaf 14:30 uur als eerste club in Nederland aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Technisch directeur Ted van Leeuwen wijst op het feit dat de Tukkers op vrijdag 3 mei voor het laatst in actie kwamen. 

“De spelers die we vorig seizoen hadden, zijn op 22 april al kampioen geworden, en daarna hebben ze niet zo veel meer gedaan”, legt hij uit op de website van de Tubantia. Leon ten Voorde weet overigens te melden dat de selectie vandaag nog 'verre van compleet' is. 

"Van de nieuwelingen is alleen de Spanjaard Julio Pleguezuelo aanwezig", schrijft de verslaggever. "Paul Verhaegh en Lindon Selahi sluiten vanwege de vakantie later aan. De jeugdspelers Thijs van Leeuwen, Jesse Bosch, Tijs Velthuis en Casper Staring trainen voorlopig ook mee. Dat geldt ook voor tweede elftalspeler Ramiz Zerrouki", besluit Ten Voorde. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2019 om 23:08
    • Quote van 13 Jun 2019 om 22:35
      Ik begrijp niet dat Mats Wieffer niet bij de jonge spelers zit die met het eerste mee mogen trainen!
    Hij zit er nu vast bij
  • 13 Jun 2019 om 22:35
    Ik begrijp niet dat Mats Wieffer niet bij de jonge spelers zit die met het eerste mee mogen trainen!
  • 13 Jun 2019 om 16:26
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:41
      Dat is wel Ted's grootste fout geweest, om hem terug naar Enschede te halen...
    Friday komt er nog wel boven,
  • 13 Jun 2019 om 15:59
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:41
      Dat is wel Ted's grootste fout geweest, om hem terug naar Enschede te halen...
    Absoluut Dommel.....
  • 13 Jun 2019 om 14:41
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:32
      Tim heeft te horen gekregen dat hij uit mag kijken naar een andere club. Dat hij daardoor vertrekt, dat is nog niet zeker, maar goed...wel goed van Tedjen dat hij dit aan Tim heeft laten weten....
    Dat is wel Ted's grootste fout geweest, om hem terug naar Enschede te halen...
  • 13 Jun 2019 om 14:32
    • Quote van 13 Jun 2019 om 11:30
      Over tweede elftalspeler Holscher lees ik niets, gaat er toch iets goed bij Twente.
    Tim heeft te horen gekregen dat hij uit mag kijken naar een andere club. Dat hij daardoor vertrekt, dat is nog niet zeker, maar goed...wel goed van Tedjen dat hij dit aan Tim heeft laten weten....
  • 13 Jun 2019 om 14:29
    • Quote van 13 Jun 2019 om 13:06
      Als we dat soor spelers zoeken konden we meteen weer een divisie lager voetballen.
    Idd helemaal mee eens. Zo traag als dikke stront en een draaicirkel van een tank.
  • 13 Jun 2019 om 13:06
    • Quote van 13 Jun 2019 om 12:57
      Jammer dat Bryan Smeets naar Sparta gaat. Type speler die wij ook wel gebruiken zouden kunnen.
    Als we dat soor spelers zoeken konden we meteen weer een divisie lager voetballen.
  • 13 Jun 2019 om 12:57
    Jammer dat Bryan Smeets naar Sparta gaat. Type speler die wij ook wel gebruiken zouden kunnen.
  • 13 Jun 2019 om 11:50
    • Quote van 13 Jun 2019 om 11:48
      Hoe zit het met sluiter en madi ?
    Slechte mentaliteit. Zijn ze bij Twente niet van gediend, vooral Madi.
  • 13 Jun 2019 om 11:49
    Zit roemeratoe er ook officieel bij ?
  • 13 Jun 2019 om 11:48
    Hoe zit het met sluiter en madi ?
  • 13 Jun 2019 om 11:34
    • Quote van 13 Jun 2019 om 11:30
      Over tweede elftalspeler Holscher lees ik niets, gaat er toch iets goed bij Twente.
    Holscher is geselecteerd om bij de fjes te gaan voetballen.
  • 13 Jun 2019 om 11:30
    Over tweede elftalspeler Holscher lees ik niets, gaat er toch iets goed bij Twente.
  • 13 Jun 2019 om 11:03
    • Quote van 13 Jun 2019 om 10:50
      Die zit er officieel bij.
    Goed om te horen. We kunnen/mogen nu nog niet teveel van hem verwachten, maar ik hoop wel dat hij kansen gaat krijgen want van de Twentse jongens uit eigen jeugd moeten we het hebben/gebruik van maken.
  • 13 Jun 2019 om 10:50
    • Quote van 13 Jun 2019 om 10:41
      Veel roem om Mats Wieffer in het vorige bericht, maar waarom traint hij dan niet mee? vakantie?
    Die zit er officieel bij.
  • 13 Jun 2019 om 10:41
    Veel roem om Mats Wieffer in het vorige bericht, maar waarom traint hij dan niet mee? vakantie?
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›