KNVB maakt 'conceptprogramma' Eredivisie vrijdagmiddag bekend

( 29 reacties)
KNVB maakt 'conceptprogramma' Eredivisie vrijdagmiddag bekend

De KNVB gaat vrijdagmiddag het conceptprogramma voor seizoen 2019-2020 presenteren, zo weet verslaggever Rik Elfrink te melden. Jan Bluyssen heeft bevestigd dat de voetbalbond morgen duidelijkheid wil geven. 

In de afgelopen jaren waren er vervolgens weinig aanpassingen richting het definitieve schema, waardoor we de wedstrijden al voorzichtig met een potlood in de agenda kunnen zetten. De Eredivisie begint in het weekend van 2, 3 en 4 augustus. 

De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal wordt op 27 juli afgewerkt. Landskampioen Ajax en runner-up PSV treffen elkaar om 18:00 uur in de Johan Cruijff Arena. Klik hier om de speeldagenkalender van het betaald voetbal seizoen 2019/2019 te bekijken. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jun 2019 om 00:36
    Promes gezien bij de Grolsch veste. Hoe serieus moeten we dit nemen?? Toivonen aub niet zeg.
  • 13 Jun 2019 om 19:50
    • Quote van 13 Jun 2019 om 19:48
      Hopelijk zoveel mogelijk vrijdag/zaterdag wedstrijden.
    Ja ik heb ook het liefste zaterdagavondwedstrijden.
  • 13 Jun 2019 om 19:48
    Hopelijk zoveel mogelijk vrijdag/zaterdag wedstrijden.
  • 13 Jun 2019 om 17:46
    • Quote van 13 Jun 2019 om 17:14
      Daar heb je gelijk in. Kan zomaar een Schenkje worden!
    Of een Geschenkje.
  • 13 Jun 2019 om 17:29
    • Quote van 13 Jun 2019 om 16:15
      Dat ze net hebben getekend bij Sparta dat zegt natuurlijk helemaal niets!
    Hier moest ik wel even om grinniken:)
  • 13 Jun 2019 om 17:14
    • Quote van 13 Jun 2019 om 16:15
      Dat ze net hebben getekend bij Sparta dat zegt natuurlijk helemaal niets!
    Daar heb je gelijk in. Kan zomaar een Schenkje worden!
  • 13 Jun 2019 om 17:00
    Hoe laat ongeveer wordt het bekend gemaakt?
  • 13 Jun 2019 om 16:15
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:57
      Smeets komt in ieder geval niet naar Twente. Die heeft net getekend bij Sparta. Misschien wel beter zo. Ik zie liever iemand van de jeugd doorstromen.
    Dat ze net hebben getekend bij Sparta dat zegt natuurlijk helemaal niets!
  • 13 Jun 2019 om 16:04
    • Quote van 13 Jun 2019 om 15:46
      Gelezen op Twente.net? -> Bullshit. En dan bedoel ik niet de site, maar de plaatser
    Precies
  • 13 Jun 2019 om 15:46
    • Quote van 13 Jun 2019 om 13:40
      Ola toivonen gezien bij Grolsche Veste
    Gelezen op Twente.net? -> Bullshit. En dan bedoel ik niet de site, maar de plaatser
  • 13 Jun 2019 om 15:36
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:57
      Smeets komt in ieder geval niet naar Twente. Die heeft net getekend bij Sparta. Misschien wel beter zo. Ik zie liever iemand van de jeugd doorstromen.
    Dat geeft de (matige) ambities van Sparta mooi weer. Ben blij dat hij niet naar Twente komt.
  • 13 Jun 2019 om 15:27
    • Quote van 13 Jun 2019 om 13:40
      Ola toivonen gezien bij Grolsche Veste
    Ja jaren geleden tijdens Twente - PSV.
  • 13 Jun 2019 om 15:17
    • Quote van 13 Jun 2019 om 15:05
      Jij weet helemaal niks. Jou bron is zeker twente.net?
    Zeker niet
  • 13 Jun 2019 om 15:05
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:10
      Dat moet je zelf weten, maar ik weet genoeg
    Jij weet helemaal niks. Jou bron is zeker twente.net?
  • 13 Jun 2019 om 14:57
    Smeets komt in ieder geval niet naar Twente. Die heeft net getekend bij Sparta. Misschien wel beter zo. Ik zie liever iemand van de jeugd doorstromen.
  • 13 Jun 2019 om 14:56
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:02
      Nee toivonen
    Geen idee wat hij nog kan, maar als hij goed genoeg is is het heerlijk om zo'n vieze rat in je team te hebben (en verschrikkelijk om tegen te spelen).
  • 13 Jun 2019 om 14:24
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:15
      Zijn momenteel ook bezig met karim, Zelf wil hij, sponsor lapt geld bij, kan nog wel tijdje duren.
    Onze selectie moet niet alleen uit ouderen bestaan
  • 13 Jun 2019 om 14:15
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:12
      Toivonen heeft nog een contract tot volgend jaar. Ik wil je dolgraag geloven, maar ben wel sceptisch. Hoop dat je info mijn ongelijk bewijst!
    Zijn momenteel ook bezig met karim, Zelf wil hij, sponsor lapt geld bij, kan nog wel tijdje duren.
  • 13 Jun 2019 om 14:12
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:10
      Dat moet je zelf weten, maar ik weet genoeg
    Toivonen heeft nog een contract tot volgend jaar. Ik wil je dolgraag geloven, maar ben wel sceptisch. Hoop dat je info mijn ongelijk bewijst!
  • 13 Jun 2019 om 14:10
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:10
      Hoe serieus kunnen we dit nemen?
    Dat moet je zelf weten, maar ik weet genoeg
  • 13 Jun 2019 om 14:10
    • Quote van 13 Jun 2019 om 14:02
      Nee toivonen
    Hoe serieus kunnen we dit nemen?
  • 13 Jun 2019 om 14:02
    • Quote van 13 Jun 2019 om 13:56
      Bedoel je niet Ola John? :P
    Nee toivonen
  • 13 Jun 2019 om 13:56
    • Quote van 13 Jun 2019 om 13:40
      Ola toivonen gezien bij Grolsche Veste
    Bedoel je niet Ola John? :P
  • 13 Jun 2019 om 13:55
    • Quote van 13 Jun 2019 om 13:40
      Ola toivonen gezien bij Grolsche Veste
    Interessant!
  • 13 Jun 2019 om 13:50
    • Quote van 13 Jun 2019 om 13:40
      Ola toivonen gezien bij Grolsche Veste
    Ola? Je bedoelt zo'n bak met van die ijsjes, die zijn er inderdaad net neergezet!
  • 13 Jun 2019 om 13:47
    • Quote van 13 Jun 2019 om 13:40
      Ola toivonen gezien bij Grolsche Veste
    Jaja Coelho ook.
  • 13 Jun 2019 om 13:44
    • Quote van 13 Jun 2019 om 13:40
      Ola toivonen gezien bij Grolsche Veste
    Zou een goede zijn maar die zit lekker in Australië.
  • 13 Jun 2019 om 13:40
    Ola toivonen gezien bij Grolsche Veste