Foto's: FC Twente-spelers stromen binnen voor eerste training

( 39 reacties)
Foto's: FC Twente-spelers stromen binnen voor eerste training

FC Twente begint donderdagmiddag om 14:30 aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen en de spelers lijken er weer klaar voor. Op foto's van de club uit Enschede zien we onder andere Espinosa, Van der Heyden, Roemeratoe, Zerrouki en Laukart arriveren.

Eerder vandaag werd al bekend dat Paul Verhaegh en Lindon Selahi nog verstek zullen laten gaan vanwege vakantie. Trainer Gonzalo Garcia Garcia heeft wel de talenten Thijs van Leeuwen, Jesse Bosch, Tijs Velthuis en Casper Staring en Ramiz Zerrouki doorgeschoven om aan het grote werk te ruiken. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jun 2019 om 11:38
    • Quote van 13 Jun 2019 om 22:02
      Jezus man laat het je niet naar de kop stijgen gvd dat kut Sparta heeft ook pas 2 spelers aangetrokken.
    Sparta en Fortuna hebben geen 12 a 14 spelers nodig dus enige haast is wel geboden lijkt mij.Ted zegt: "We hebben 12 spelers nodig en een aantal van de over gebleven spelers is niet eredivisie waardig" dus.........
  • 14 Jun 2019 om 02:15
    • Quote van 13 Jun 2019 om 23:01
      Volgens mij hebben vorig jaar nog meer jeugdspelers meegetraind. M.a.w. over de inzet van de jeugdspelers kun je nu nog niets zeggen. KWW....
    Zeker weten dat er meer jeugd spelers hun minuten gaan maken.
  • 13 Jun 2019 om 23:01
    • Quote van 13 Jun 2019 om 19:55
      Zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat Tedjen pas heel laat de markt op kon gaan Dommel?


      Voor de rest sluit ik me bij Ja Die aan. Pusic keek niet op of om naar eigen jeugd.....Gracia wel.....
    Volgens mij hebben vorig jaar nog meer jeugdspelers meegetraind. M.a.w. over de inzet van de jeugdspelers kun je nu nog niets zeggen. KWW....
  • 13 Jun 2019 om 22:02
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:43
      Sparta timmert al aardig aan de weg. Zij hadden vorig seizoen al een veel betere selectie dan ons en ze gaan ons nu helemaal voorbij. Hup Ted! We kunnen wel zeggen: we gaan voor kwaliteit maar met deze selectie krijgen we dikke klop van Fortuna, Sparta, etc.
    Jezus man laat het je niet naar de kop stijgen gvd dat kut Sparta heeft ook pas 2 spelers aangetrokken.
  • 13 Jun 2019 om 21:57
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:47
      Timmert aan de weg Sparta?? Volgens mij vandaag pas hun 2e aankoop
    Sommigen krijgen zulke harde plassertjes van Sparta dat je je toch afvraagt wat ze hier doen in plaats van op Spartafans.nl. ;)
  • 13 Jun 2019 om 21:55
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:43
      Sparta timmert al aardig aan de weg. Zij hadden vorig seizoen al een veel betere selectie dan ons en ze gaan ons nu helemaal voorbij. Hup Ted! We kunnen wel zeggen: we gaan voor kwaliteit maar met deze selectie krijgen we dikke klop van Fortuna, Sparta, etc.
    Ach.. dat werd vorig jaar ook geroepen. Dat Sparta, NEC en Roda al veeeeel meer en eerder aangetrokken hadden. We weten inmiddels wie met ruime voorsprong kampioen is geworden.
  • 13 Jun 2019 om 21:47
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:43
      Sparta timmert al aardig aan de weg. Zij hadden vorig seizoen al een veel betere selectie dan ons en ze gaan ons nu helemaal voorbij. Hup Ted! We kunnen wel zeggen: we gaan voor kwaliteit maar met deze selectie krijgen we dikke klop van Fortuna, Sparta, etc.
    Timmert aan de weg Sparta?? Volgens mij vandaag pas hun 2e aankoop
  • 13 Jun 2019 om 21:46
    • Quote van 13 Jun 2019 om 21:43
      Sparta timmert al aardig aan de weg. Zij hadden vorig seizoen al een veel betere selectie dan ons en ze gaan ons nu helemaal voorbij. Hup Ted! We kunnen wel zeggen: we gaan voor kwaliteit maar met deze selectie krijgen we dikke klop van Fortuna, Sparta, etc.
    Een linksback, een linksbuiten en een spits halen en je hebt al een heel aardig elftal staan.
  • 13 Jun 2019 om 21:43
    Sparta timmert al aardig aan de weg. Zij hadden vorig seizoen al een veel betere selectie dan ons en ze gaan ons nu helemaal voorbij. Hup Ted! We kunnen wel zeggen: we gaan voor kwaliteit maar met deze selectie krijgen we dikke klop van Fortuna, Sparta, etc.
  • 13 Jun 2019 om 21:33
    • Quote van 13 Jun 2019 om 19:41
      Op het traingsveld staan of een kans krijgen dat zal het grote verschil worden onder GG en Pusic.
    Hoe groot zal de kans zijn voor de jeugd als je nog 9 spelers wilt halen, zal eerst veilig gespeeld worden en dan evt jeugd erin of denk je dat Garcia dit eerder aan durft?
  • 13 Jun 2019 om 21:29
    • Quote van 13 Jun 2019 om 19:55
      Zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat Tedjen pas heel laat de markt op kon gaan Dommel?


      Voor de rest sluit ik me bij Ja Die aan. Pusic keek niet op of om naar eigen jeugd.....Gracia wel.....
    Tuurlijk TC, ik maakte dan ook een geintje. Maar of Garcia meer omkijkt naar de jeugd dan Pusic is nog maar even afwachten.
  • 13 Jun 2019 om 19:55
    • Quote van 13 Jun 2019 om 19:35
      Vorig jaar stonden er bij de eerste training meer jeugdspelers op het veld dan nu hoor ;-)
    Zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat Tedjen pas heel laat de markt op kon gaan Dommel?


    Voor de rest sluit ik me bij Ja Die aan. Pusic keek niet op of om naar eigen jeugd.....Gracia wel.....
  • 13 Jun 2019 om 19:41
    • Quote van 13 Jun 2019 om 19:35
      Vorig jaar stonden er bij de eerste training meer jeugdspelers op het veld dan nu hoor ;-)
    Op het traingsveld staan of een kans krijgen dat zal het grote verschil worden onder GG en Pusic.
  • 13 Jun 2019 om 19:35
    • Quote van 13 Jun 2019 om 19:25
      Dit is in samenspraak met Tedjen en Fredjen gebeurt, maar inderdaad...het is een goede zaak dat de jeugd nu ook een serieuze kans krijgt tijdens de voorbereiding....
    Vorig jaar stonden er bij de eerste training meer jeugdspelers op het veld dan nu hoor ;-)
  • 13 Jun 2019 om 19:25
    • Quote van 13 Jun 2019 om 18:21
      Ikzeg. Super van carcia dat hij wel de jeugd er bij haalt . Komt helemaal goed met ons fctwente.
    Dit is in samenspraak met Tedjen en Fredjen gebeurt, maar inderdaad...het is een goede zaak dat de jeugd nu ook een serieuze kans krijgt tijdens de voorbereiding....
  • 13 Jun 2019 om 18:21
    Ikzeg. Super van carcia dat hij wel de jeugd er bij haalt . Komt helemaal goed met ons fctwente.
  • 13 Jun 2019 om 18:16
    Stukje op VP over Aitor:::::: De kans bestaat dat FC Twente zonder uitblinker Aitor Cantalapiedra de Eredivisie ingaat. Technisch directeur Ted van Leeuwen (foto) wordt regelmatig gebeld door clubs die informeren naar de Spanjaard. Hoop dat hij blijft
  • 13 Jun 2019 om 18:12
    • Quote van 13 Jun 2019 om 18:07
      zo is dat ..paniekaankopen hoeven we niet
    Precies. Wij gaan voor kwaliteit.
  • 13 Jun 2019 om 18:11
    • Quote van 13 Jun 2019 om 18:02
      Weet je ook wat voorn speler?
    Nope, dat weet ik niet, anders had ik het wel gemeld.
  • 13 Jun 2019 om 18:07
    • Quote van 13 Jun 2019 om 15:39
      Man zeur toch niet zo, we zijn pas halverwege juni en we hebben al 3 nieuwe spelers!
    zo is dat ..paniekaankopen hoeven we niet
  • 13 Jun 2019 om 18:03
    • Quote van 13 Jun 2019 om 18:02
      Weet je ook wat voorn speler?
    Maher
  • 13 Jun 2019 om 18:02
    • Quote van 13 Jun 2019 om 17:49
      Zo is't maar net. ;)


      Tedjen heeft vandaag weer een gesprek gevoerd met een zaakwaarnemer volgens mijn informatie.
    Weet je ook wat voorn speler?
  • 13 Jun 2019 om 17:49
    • Quote van 13 Jun 2019 om 16:50
      Ja man laat ze dan lekker optyfen naar Sparta, maar komt helemaal goed keerl:-)
    Zo is't maar net. ;)


    Tedjen heeft vandaag weer een gesprek gevoerd met een zaakwaarnemer volgens mijn informatie.
  • 13 Jun 2019 om 17:15
    • Quote van 13 Jun 2019 om 16:19
      Maher heeft hij nog vakantie of zo? Staat niet op het lijstje afwezig ???
    Sluit later aan, is nog aan het bijkomen van het pilletje op Freshtival.
  • 13 Jun 2019 om 16:50
    • Quote van 13 Jun 2019 om 16:28
      Wat een jankerds of niet pik?
    Ja man laat ze dan lekker optyfen naar Sparta, maar komt helemaal goed keerl:-)
  • 13 Jun 2019 om 16:36
    • Quote van 13 Jun 2019 om 16:19
      Maher heeft hij nog vakantie of zo? Staat niet op het lijstje afwezig ???
    Vreemd idd
  • 13 Jun 2019 om 16:28
    • Quote van 13 Jun 2019 om 16:23
      Dan word je toch lekker supporter Sparta, wat boeit dat me nou!!!
    Wat een jankerds of niet pik?
  • 13 Jun 2019 om 16:23
    • Quote van 13 Jun 2019 om 16:18
      Mattheij van Excelsior waarschijnlijk de volgende voor Sparta.
      Nederlanders: 3-1 voor Sparta
    Dan word je toch lekker supporter Sparta, wat boeit dat me nou!!!
  • 13 Jun 2019 om 16:21
    • Quote van 13 Jun 2019 om 16:03
      Ik hoor niemand iets zeggen over de onvolledige selectie - is Leon op vakantie - is de trainer zich niet bewust van de risico’s — hellup — wat is er aan de hand!
    Heeft hij nog niet in de gaten dit is pas zijn eerste jaar, is natuurijk geen onderdeel van de cursus,
  • 13 Jun 2019 om 16:19
    • Quote van 13 Jun 2019 om 15:39
      Man zeur toch niet zo, we zijn pas halverwege juni en we hebben al 3 nieuwe spelers!
    Exact Dommel......


    En anders moet eastcoast Sparta maar gaan supporten als hij vindt dat zij het beter doen.....
  • 13 Jun 2019 om 16:19
    Maher heeft hij nog vakantie of zo? Staat niet op het lijstje afwezig ???
  • 13 Jun 2019 om 16:18
    • Quote van 13 Jun 2019 om 15:59
      Schrijf je reactie
    Mattheij van Excelsior waarschijnlijk de volgende voor Sparta.
    Nederlanders: 3-1 voor Sparta
  • 13 Jun 2019 om 16:03
    Ik hoor niemand iets zeggen over de onvolledige selectie - is Leon op vakantie - is de trainer zich niet bewust van de risico’s — hellup — wat is er aan de hand!
  • 13 Jun 2019 om 16:02
    • Quote van 13 Jun 2019 om 15:25
      Zie dat Sparta druk aan het inkopen is. Waar blijven onze aankopen
    Twente heeft in de eredivisie na Groningen en Ajax de meeste spelers aangetrokken. Dus ik weet niet wat jij aan het zeuren ben.
  • 13 Jun 2019 om 15:59
    Schrijf je reactie
  • 13 Jun 2019 om 15:58
    • Quote van 13 Jun 2019 om 15:39
      Man zeur toch niet zo, we zijn pas halverwege juni en we hebben al 3 nieuwe spelers!
    eens
  • 13 Jun 2019 om 15:39
    • Quote van 13 Jun 2019 om 15:25
      Zie dat Sparta druk aan het inkopen is. Waar blijven onze aankopen
    Man zeur toch niet zo, we zijn pas halverwege juni en we hebben al 3 nieuwe spelers!
  • 13 Jun 2019 om 15:29