Selahi sluit aan bij FC Twente, Aitor traint apart en Brama binnen

( 41 reacties)
Selahi sluit aan bij FC Twente, Aitor traint apart en Brama binnen

Bij de maandagmiddagtraining van FC Twente trainde zomeraanwinst Lindon Sehali voor het eerst mee. De talentvolle middenvelder was de afgelopen week nog op vakantie. Grote afwezige bij de training was Wout Brama. Aitor Cantalapiedra trainde apart.

Volgens clubwatcher Leon ten Voorde van TC Tubantia was Wout Brama binnen aan het werk. Of Brama en Aitor inzetbaar zullen zijn bij het oefenduel tegen het Gemeentelijk regioteam Tubbergen (twee keer zestig minuten) is nog onbekend.  


Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jun 2019 om 23:48
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:59
      Stond laatst in Rocks te wachten op mijn biertje, voor mij zat een ietwat mollige dame. Ik drukte meerde malen een 2 euro munt in haar rug. Toen ze geïrriteerd omdraaide en schreeuwde waar ik in godsnaam mee bezig was?? Antwoorde ik droog: " Sorry mevrouw, ik dacht dat u een spaarvarken was..."
    Hahaha lol wel een leuke kroeg trouwens eerst even naar asaka paar uur zuipen en daarna na rocks en Dan valt de groep vaak uit elkaar. Die beland bij Jansen de ander weer daar en de rest bij de sport,:)) totaal vant padje hahahaha
  • 17 Jun 2019 om 21:10
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:39
      Keerl hou op met oe gezeur man!!!!
    Zijn feiten. Geen gezeur
  • 17 Jun 2019 om 21:03
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:59
      Stond laatst in Rocks te wachten op mijn biertje, voor mij zat een ietwat mollige dame. Ik drukte meerde malen een 2 euro munt in haar rug. Toen ze geïrriteerd omdraaide en schreeuwde waar ik in godsnaam mee bezig was?? Antwoorde ik droog: " Sorry mevrouw, ik dacht dat u een spaarvarken was..."
    Hahahaha! In Rocks kan het allemaal. Gelukkig zat je niet krap bij kas en heb je haar niet met een hamer op d'r kop geslagen voor wat losse euro's... :-))
  • 17 Jun 2019 om 20:59
    Stond laatst in Rocks te wachten op mijn biertje, voor mij zat een ietwat mollige dame. Ik drukte meerde malen een 2 euro munt in haar rug. Toen ze geïrriteerd omdraaide en schreeuwde waar ik in godsnaam mee bezig was?? Antwoorde ik droog: " Sorry mevrouw, ik dacht dat u een spaarvarken was..."
  • 17 Jun 2019 om 20:57
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:53
      Ja, hahahaha wel 1 van de betere cafe's trouwens!
    Zeker! Kom er ook graag.
  • 17 Jun 2019 om 20:53
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:47
      Ik was afgelopen zaterdag in Rocks. Kwam ik tot mijn grote verbazing een wijf tegen met tieten op d'r rug. Toen ik zeker wist dat het niet aan mijn gemoedstoestand lag en de moed had verzameld om te vragen hoe dat in vredesnaam mogelijk was, zei ze: je bent alternatief, of je bent het niet :-))
    Ja, hahahaha wel 1 van de betere cafe's trouwens!
  • 17 Jun 2019 om 20:47
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:41
      Ja, zag laatst twee tieten, zei de ene tiet tegen de andere tiet, heb je Ja die gezien? Nee, zei de ene tiet. Ben bang dat hij me eraf bijt.
    Ik was afgelopen zaterdag in Rocks. Kwam ik tot mijn grote verbazing een wijf tegen met tieten op d'r rug. Toen ik zeker wist dat het niet aan mijn gemoedstoestand lag en de moed had verzameld om te vragen hoe dat in vredesnaam mogelijk was, zei ze: je bent alternatief, of je bent het niet :-))
  • 17 Jun 2019 om 20:41
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:38
      Kunnen we het niet gewoon over tieten hebben?
    Ja Die kan maar op één ding tegelijk focussen ;-)
  • 17 Jun 2019 om 20:41
    • Quote van 17 Jun 2019 om 20:38
      Kunnen we het niet gewoon over tieten hebben?
    Ja, zag laatst twee tieten, zei de ene tiet tegen de andere tiet, heb je Ja die gezien? Nee, zei de ene tiet. Ben bang dat hij me eraf bijt.
  • 17 Jun 2019 om 20:38
    Kunnen we het niet gewoon over tieten hebben?
  • 17 Jun 2019 om 20:36
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:32
      Kerel kerel wat ben jij een verschrikkelijke klootzak echt waar
    Helemaal mee eens!
  • 17 Jun 2019 om 19:58
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:56
      Ja super, helemaal op jou! Vertel me hoe je zo',n geweldig luizenleventje hebt pliez. Laat me niet lachen man, je gaat dezelfde fout in als je tegen mij zei, actie, reactie.
    Dat is geen fout, maar een natuurwet! Heb je toch nog wat geleerd vandaag...... :-)
  • 17 Jun 2019 om 19:56
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:53
      Hoezo ophouden, man praat toch geen poep en kom eens met iets concreets!
      Je levert geen enkele bijdrage alleen maar zeiken over anderen die wel iets te vertellen hebben
      Ben je jaloers of zo?
    Ja super, helemaal op jou! Vertel me hoe je zo',n geweldig luizenleventje hebt pliez. Laat me niet lachen man, je gaat dezelfde fout in als je tegen mij zei, actie, reactie.
  • 17 Jun 2019 om 19:53
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:49
      Nog zo een die niet weet wat ophouden is.
    Hoezo ophouden, man praat toch geen poep en kom eens met iets concreets!
    Je levert geen enkele bijdrage alleen maar zeiken over anderen die wel iets te vertellen hebben
    Ben je jaloers of zo?
  • 17 Jun 2019 om 19:49
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:44
      Nou de wereld op zijn kop. Bam schrijft iets. Ja Die reageert daarop en vervolgens moet BAM stoppen. Ja Die, kan ook niet reageren heh!!!
      Actie, reactie! Of weet je niet wat dat is?
    Nog zo een die niet weet wat ophouden is.
  • 17 Jun 2019 om 19:44
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:40
      Stop nou eens met uitdagen van ja die, je weet dat hij nou eens los kan barsten, daar maak jij misbruik van, stop maar.
    Nou de wereld op zijn kop. Bam schrijft iets. Ja Die reageert daarop en vervolgens moet BAM stoppen. Ja Die, kan ook niet reageren heh!!!
    Actie, reactie! Of weet je niet wat dat is?
  • 17 Jun 2019 om 19:40
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:27
      Kusje.
    Stop nou eens met uitdagen van ja die, je weet dat hij nou eens los kan barsten, daar maak jij misbruik van, stop maar.
  • 17 Jun 2019 om 19:32
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:27
      Kusje.
    Kerel kerel wat ben jij een verschrikkelijke klootzak echt waar
  • 17 Jun 2019 om 19:28
    • Quote van 17 Jun 2019 om 19:13
      Ik denk dat je de borrelnoten was vergeten mee te nemen.... ;)
    Ja leuk...
  • 17 Jun 2019 om 19:27
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:49
      Nee maar hij is vanaf vanmorgen bezig man, hij zal en moet zijn gelijk alen pff tering man ......
    Kusje.
  • 17 Jun 2019 om 19:13
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:52
      Ik zaterdag, heb niets kunnen zien, ze reden gelijk weg met de auto.
    Ik denk dat je de borrelnoten was vergeten mee te nemen.... ;)
  • 17 Jun 2019 om 18:52
    • Quote van 17 Jun 2019 om 17:42
      Nog iemand bij de training geweest?
    Ik zaterdag, heb niets kunnen zien, ze reden gelijk weg met de auto.
  • 17 Jun 2019 om 18:49
    Nee maar hij is vanaf vanmorgen bezig man, hij zal en moet zijn gelijk alen pff tering man ......
  • 17 Jun 2019 om 18:39
    • Quote van 17 Jun 2019 om 18:33
      Alleen al het slachtofferen van Pusic om eigen pionnetjes door te schuiven, is schandalig. Een trainer aanstellen die minder dan 2 jaar ervaring heeft op bedenkelijk niveau, bij de meest turbulente club uit het land, is schandalig. Het is een enorme gok met de club, belastingsgeld, prive investeringen etc. Hoofdtrainer is veel en veel meer dan een opsteling maken en wat geleuter, het is een uniek ervaringsvak dat niet zomaar komt aanwaaien. Alwaar ze risico nemen met jonge trainers, hebben ze vaak een enorm support netwerk, en een traject via de jeugd. Het is schandalig tot het tegendeel is bewezen, waarom ? Schreuder - Hake - Pusic. Ezel - steen. Ezel - steen.
    Keerl hou op met oe gezeur man!!!!
  • 17 Jun 2019 om 18:38
    • Quote van 17 Jun 2019 om 17:12
      Brama heeft altijd al aangegeven niet als trainer te willen werken maar als TD
    Dan doet hij dat maar fijn bij GAE. Opleiding, ervaring (vanaf de werkvloer), promotie, directie. Die volgorde, niets anders. Die fout hebben we eenmaal gemaakt met Halst, dat mag geen tweede keer gebeuren. Maar ja, de harde twentse plasser voor clubiconen komt vaak voor gezond verstand.
  • 17 Jun 2019 om 18:33
    • Quote van 17 Jun 2019 om 17:01
      Jij durft de aanstelling van GonGarGar nu al schandalig te noemen?
    Alleen al het slachtofferen van Pusic om eigen pionnetjes door te schuiven, is schandalig. Een trainer aanstellen die minder dan 2 jaar ervaring heeft op bedenkelijk niveau, bij de meest turbulente club uit het land, is schandalig. Het is een enorme gok met de club, belastingsgeld, prive investeringen etc. Hoofdtrainer is veel en veel meer dan een opsteling maken en wat geleuter, het is een uniek ervaringsvak dat niet zomaar komt aanwaaien. Alwaar ze risico nemen met jonge trainers, hebben ze vaak een enorm support netwerk, en een traject via de jeugd. Het is schandalig tot het tegendeel is bewezen, waarom ? Schreuder - Hake - Pusic. Ezel - steen. Ezel - steen.
  • 17 Jun 2019 om 18:22
    • Quote van 17 Jun 2019 om 17:12
      Jonge je word steeds gekker man. Kun jij nou niet eens gewoon ff paar uur stil zijn en zonder te zeiken??
    Hahahahahahahahah
  • 17 Jun 2019 om 18:00
    • Quote van 17 Jun 2019 om 16:55
      Helemaal niet, hij haalt gewoon een papiertje online of in Zimbabwe. Kan hij zo aan de slag als speler/manager. Want na de schandalige aanstellingen van Pusic en Garcia, moeten ze bij FCT natuurlijk iets nieuws bedenken

      Woutje Brama Speler/Manager 2020!!

      Mark my fucking words !
    Teammanager. Ik denk dat zo'n 'jasje' hem wel past....
  • 17 Jun 2019 om 17:50
    • Quote van 17 Jun 2019 om 16:55
      Helemaal niet, hij haalt gewoon een papiertje online of in Zimbabwe. Kan hij zo aan de slag als speler/manager. Want na de schandalige aanstellingen van Pusic en Garcia, moeten ze bij FCT natuurlijk iets nieuws bedenken

      Woutje Brama Speler/Manager 2020!!

      Mark my fucking words !
    Je wordt echt niet gehinderd door kennis...... :-)
  • 17 Jun 2019 om 17:42
    Nog iemand bij de training geweest?
  • 17 Jun 2019 om 17:35
    • Quote van 17 Jun 2019 om 17:12
      Jonge je word steeds gekker man. Kun jij nou niet eens gewoon ff paar uur stil zijn en zonder te zeiken??
    hqhahahahahahah
  • 17 Jun 2019 om 17:12
    • Quote van 17 Jun 2019 om 16:55
      Helemaal niet, hij haalt gewoon een papiertje online of in Zimbabwe. Kan hij zo aan de slag als speler/manager. Want na de schandalige aanstellingen van Pusic en Garcia, moeten ze bij FCT natuurlijk iets nieuws bedenken

      Woutje Brama Speler/Manager 2020!!

      Mark my fucking words !
    Jonge je word steeds gekker man. Kun jij nou niet eens gewoon ff paar uur stil zijn en zonder te zeiken??
  • 17 Jun 2019 om 17:12
    • Quote van 17 Jun 2019 om 16:55
      Helemaal niet, hij haalt gewoon een papiertje online of in Zimbabwe. Kan hij zo aan de slag als speler/manager. Want na de schandalige aanstellingen van Pusic en Garcia, moeten ze bij FCT natuurlijk iets nieuws bedenken

      Woutje Brama Speler/Manager 2020!!

      Mark my fucking words !
    Brama heeft altijd al aangegeven niet als trainer te willen werken maar als TD
  • 17 Jun 2019 om 17:11
    • Quote van 17 Jun 2019 om 17:01
      Jij durft de aanstelling van GonGarGar nu al schandalig te noemen?
    Nee, vriendjespolitiek. Experiment, kww, dweilen met de kraan open!
  • 17 Jun 2019 om 17:01
    • Quote van 17 Jun 2019 om 16:55
      Helemaal niet, hij haalt gewoon een papiertje online of in Zimbabwe. Kan hij zo aan de slag als speler/manager. Want na de schandalige aanstellingen van Pusic en Garcia, moeten ze bij FCT natuurlijk iets nieuws bedenken

      Woutje Brama Speler/Manager 2020!!

      Mark my fucking words !
    Jij durft de aanstelling van GonGarGar nu al schandalig te noemen?
  • 17 Jun 2019 om 16:55
    • Quote van 17 Jun 2019 om 16:46
      Dan moet hij wel eerst assistent worden;-)
    Helemaal niet, hij haalt gewoon een papiertje online of in Zimbabwe. Kan hij zo aan de slag als speler/manager. Want na de schandalige aanstellingen van Pusic en Garcia, moeten ze bij FCT natuurlijk iets nieuws bedenken

    Woutje Brama Speler/Manager 2020!!

    Mark my fucking words !
  • 17 Jun 2019 om 16:54
    • Quote van 17 Jun 2019 om 16:46
      Dan moet hij wel eerst assistent worden;-)
    Hahahaha
  • 17 Jun 2019 om 16:46
    • Quote van 17 Jun 2019 om 16:41
      Brama voor voorbereid op het toekomstige trainersschap bij Fc Twente. Zo is de cirkel rond!
    Dan moet hij wel eerst assistent worden;-)
  • 17 Jun 2019 om 16:41
    • Quote van 17 Jun 2019 om 16:38
      Vraag me af of Brama lichamelijk nog een heel jaar eredivisie aan kan. Denk dat we hem aankomend seizoen veel moeten missen wegens blessureleed.
    Brama voor voorbereid op het toekomstige trainersschap bij Fc Twente. Zo is de cirkel rond!
  • 17 Jun 2019 om 16:38
    Vraag me af of Brama lichamelijk nog een heel jaar eredivisie aan kan. Denk dat we hem aankomend seizoen veel moeten missen wegens blessureleed.
  • 17 Jun 2019 om 16:34
    Kan deze knul wat ? Iemand die het weet ? Jeugdinternational, goed begin.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›