Marsman blikt vooruit: ''Nu is het tijd voor een nieuw hoofdstuk''

( 12 reacties)
Marsman blikt vooruit: ''Nu is het tijd voor een nieuw hoofdstuk''

Nick Marsman vertrekt definitief bij FC Utrecht. De voormalig FC Twente-doelman laat op Instagram weten voor een nieuw avontuur te kiezen. Het is nog niet duidelijk waar hij zijn loopbaan vervolgt.

Marsman had een aflopend contract bij FC Utrecht. "Ik wil iedereen bij FC Utrecht bedanken voor de afgelopen twee jaar", laat de reservedoelman weten. "Het was niet altijd makkelijk voor me, maar het bracht me veel nieuwe ervaringen."

In de slotfase van het seizoen moest Marsman wel opdraven. "Ik ben blij dat ik een beetje van mezelf heb kunnen laten zien in de finale van de play-offs, wat resulteerde in het bereiken van Europees voetbal. We hadden een fantastisch team en de support van de fans was geweldig. Nu is het tijd voor een nieuw hoofdstuk. Ik wens iedereen bij FC Utrecht het allerbeste in de toekomst", aldus Marsman.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jun 2019 om 08:17
    Waarom schrijft ie dat in het Engels? Zóveel fans in het buitenland?
  • 18 Jun 2019 om 08:01
    • Quote van 18 Jun 2019 om 07:45
      Dat is elf uur rijden man.
    Hahaha duurde even voor dat ie binnenkwam :)
  • 18 Jun 2019 om 07:45
    • Quote van 18 Jun 2019 om 07:38
      Off: van amersfoort naar cracovia krakow
    Dat is elf uur rijden man.
  • 18 Jun 2019 om 07:38
    Off: van amersfoort naar cracovia krakow
  • 17 Jun 2019 om 23:37
    Een nieuw hoofdstuk, als vuilniswagenchauffeur!
  • 17 Jun 2019 om 23:34
    • Quote van 17 Jun 2019 om 23:06
      Bij MacDonalds zoeken ze nog mensen, ia dat niets voor Marsman.
    Dan ga ik voortaan naar Burger King :-)
  • 17 Jun 2019 om 23:10
    Speelt hij hoogstwaarschijnlijk niet met Maher dan, komend seizoen
  • 17 Jun 2019 om 23:06
    Bij MacDonalds zoeken ze nog mensen, ia dat niets voor Marsman.
  • 17 Jun 2019 om 22:07
    • Quote van 17 Jun 2019 om 21:56
      hij zou toch naar Zwolle..
    Ikzeg. Mb. Ging dat wel Door. Ik lees het nergens maar u kan gelijk hebben want Zwolle is ook een prima club.
  • 17 Jun 2019 om 21:56
    • Quote van 17 Jun 2019 om 21:55
      Ikzeg. Ook hoop ik voor marsman dat ie weer een leuke club mag en kan vinden. Ikzeg. Marsman heel veel sterkte en succes in uw verdere loopbaan.
    hij zou toch naar Zwolle..
  • 17 Jun 2019 om 21:55
    Druiloor!
  • 17 Jun 2019 om 21:55
    Ikzeg. Ook hoop ik voor marsman dat ie weer een leuke club mag en kan vinden. Ikzeg. Marsman heel veel sterkte en succes in uw verdere loopbaan.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›