''Mijn tip aan Van Leeuwen: Ricardinho verkopen aan de Intratuin''

45
''Mijn tip aan Van Leeuwen: Ricardinho verkopen aan de Intratuin''

Afgelopen donderdag vond De Super Standbeeld Show plaats in het Wilmink Theater in Enschede. Onder meer Helligen Hendrik gaf acte de présence. De cabaretier, een typetje van Bert Eeftink, liet duidelijk merken dat er werk aan de winkel is voor technisch directeur Ted van Leeuwen.

"Nu is de vraag: hoe nu verder?", begint Helligen Hendrik, wat  te zien is in een video op de website van TC Tubantia. "Dat is een serieuze vraag, want met de huidige bende wat we hebben kunnen we niet verder. We hebben verdedigers nodig, jongens die de oorlog kunnen aangaan. Harde strijders."

Helligen Hendrik neemt de maat met een aantal spelers van FC Twente. "Ricardinho, leuk kereltje, maar je hebt er geen kloten aan. Mijn tip aan Ted van Leeuwen is dan ook: Ricardinho verkopen aan de Intratuin. Zet hem een puntmuts op zijn hoofd, druk hem een kruiwagen in de handen en je kunt hem in iedere achtertuin kwijt. Mooie Braziliaanse tuinkabouter."

"Voor die Nacho geldt hetzelfde", vervolgt Helligen Hendrik zijn relaas. "Die smerige paellavreter daar achterin. Daar kan je de Eredivisie toch niet mee in? Die is zó traag. Hij schijnt ook heel traag zaad te hebben. Het schijnt dat hij twintig jaar geleden met een of andere Spaanse de koffer is ingedoken en dat wijf is pas vorig jaar zwanger geworden. Zo traag is dat zaad. Ook van de hand doen Ted van de Leeuwen."

45 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jun 2019 om 20:22
    Gelukkig heb je geen verstand van voetbal.
  • 19 Jun 2019 om 13:30
    Wat een kneuzen...heel grappig.
  • 18 Jun 2019 om 21:16
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:55
      Als Nacho onder druk word gezet, en dat gaat in de eredivisie vaak de praktijk zijn, staat die stijf van de spanning en valt hij gigantisch door de mand. Kan me zijn eerste periode hier vorig jaar, toen het elftal niet draaide, goed herinneren. Natuurlijk, wellicht doet gewenning en ontwikkeling iets maar ik zou het risico niet nemen.
    Die eerste periode speelde Nacho voor het eerst als rechtsback (van origine CV). Bovendien speelde FCT te ver naar voren. FCT werd weggecounterd, maar dat kan je de individuele spelers niet verwijten. Nacho kan bijvoorbeeld niet bij Aitor buitenom om de voorzet te geven en als hij vervolgens de bal niet krijgt 80 meter terug om zijn man uit te schakelen die op de middenlijn staat te wachten.
  • 18 Jun 2019 om 20:58
    Ikzeg. Ik heb genoten van de show. Eindelijk weer eens ouderwets gezellig lachen helaas waren er maar enkele support die onze kleuren droeg, dat vond ik minder. Verder was het super geregeld.
  • 18 Jun 2019 om 19:08
    • Quote van 18 Jun 2019 om 15:37
      Maar hij is beslist beter dan vd Lely.
    Klopt ;)
  • 18 Jun 2019 om 16:59
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:40
      Onzin binnen 10 minuten kunnen voetbalkenners wel zien dat erbij twente wel aanwinsten bij moeten komen...
    Pusic deed er anders een jaar over en had het toen noch niet door .ik vond het trouwens een geweldige show
  • 18 Jun 2019 om 16:21
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:32
      En ik was 1 van die gekken. En weet je wat, we hebben een prima avond gehad. En als je 1 klein stukje ziet van een show kun je er geen mening over vormen. Net zoals je geen mening kunt vormen van een wedstrijd als je minuut 8 t/m 10 er van ziet en meer niet.
    Al kreeg ik geld toe... Ieder zijn ding, maar ik vind dit zo slecht. Ik erger me eraan dat ze Twente gebruiken om te scoren, wat blijkbaar nog lukt ook.
  • 18 Jun 2019 om 15:40
    • Quote van 18 Jun 2019 om 15:00
      Die finkers-placentas en josti-comedians zijn nooit leuk,grappig of intelligent geweest, zullen dat nooit worden. Het is riool-theater, parasieten op de rug van het Ros, en hoog tijd dat deze mensen zich met Heracles gaan bemoeien. Steevast, schrijnend slecht.
    Volledig mee eensch.....
  • 18 Jun 2019 om 15:37
    • Quote van 18 Jun 2019 om 14:08
      Krijg een beetje het idee dat mensen denken dat je met dezelfde input ander voetbal krijgt als vorig jaar 90 % van de gevallen krijg je hetzelfde resultaat. Wil je aanvallend voetbal spelen. Dan niet met deze twee backs. Ricardinho vind ik slecht. Nacho niet het juiste type. Puur verdedigend ingesteld en wat robuust. Verzorgd aanval begint van achteruit. Hij is niet het type dat lekker voetballend en combinerend een aanval opzet.
    Maar hij is beslist beter dan vd Lely.
  • 18 Jun 2019 om 15:34
    niet op reageren ..dat wil zon sukkel juist..
  • 18 Jun 2019 om 15:23
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:05
      Ik zou jou eens de grond in trappen.
    Begrijp je wel wat hij zei? Of begrijp ik niet wat jij zegt?
  • 18 Jun 2019 om 15:21
    • Quote van 18 Jun 2019 om 15:00
      Die finkers-placentas en josti-comedians zijn nooit leuk,grappig of intelligent geweest, zullen dat nooit worden. Het is riool-theater, parasieten op de rug van het Ros, en hoog tijd dat deze mensen zich met Heracles gaan bemoeien. Steevast, schrijnend slecht.
    Precies
  • 18 Jun 2019 om 15:20
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:56
      En ik geef ook niet aan dat dit goede humor is, maar je moet het wel met een korreltje zout nemen.
    Doe ik ook maar vind de humor gewoon vreselijk
  • 18 Jun 2019 om 15:19
    • Quote van 18 Jun 2019 om 15:00
      Die finkers-placentas en josti-comedians zijn nooit leuk,grappig of intelligent geweest, zullen dat nooit worden. Het is riool-theater, parasieten op de rug van het Ros, en hoog tijd dat deze mensen zich met Heracles gaan bemoeien. Steevast, schrijnend slecht.
    Jij kunt dit veel "beter"...... :-)
  • 18 Jun 2019 om 15:01
    FCTwente , fanatieke supporters en humor lijken geen goede combinatie
  • 18 Jun 2019 om 15:00
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:56
      En ik geef ook niet aan dat dit goede humor is, maar je moet het wel met een korreltje zout nemen.
    Die finkers-placentas en josti-comedians zijn nooit leuk,grappig of intelligent geweest, zullen dat nooit worden. Het is riool-theater, parasieten op de rug van het Ros, en hoog tijd dat deze mensen zich met Heracles gaan bemoeien. Steevast, schrijnend slecht.
  • 18 Jun 2019 om 15:00
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:56
      En ik geef ook niet aan dat dit goede humor is, maar je moet het wel met een korreltje zout nemen.
    Die finkers-placentas en josti-comedians zijn nooit leuk,grappig of intelligent geweest, zullen dat nooit worden. Het is riool-theater, parasieten op de rug van het Ros, en hoog tijd dat deze mensen zich met Heracles gaan bemoeien. Steevast, schrijnend slecht.
  • 18 Jun 2019 om 14:56
    Dat van de intratuin, kon ik om lachen (is plagiaat).
    Dat van Nacho (zelf bedacht) is VER van grappig, omdat het VER van de waarheid is. Nacho zou Al's bankzitter wellicht voldoen. Zelfs al was het 100% waar, dan is het nog steeds 200% niet grappig.
  • 18 Jun 2019 om 14:08
    Krijg een beetje het idee dat mensen denken dat je met dezelfde input ander voetbal krijgt als vorig jaar 90 % van de gevallen krijg je hetzelfde resultaat. Wil je aanvallend voetbal spelen. Dan niet met deze twee backs. Ricardinho vind ik slecht. Nacho niet het juiste type. Puur verdedigend ingesteld en wat robuust. Verzorgd aanval begint van achteruit. Hij is niet het type dat lekker voetballend en combinerend een aanval opzet.
  • 18 Jun 2019 om 14:01
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:06
      Oneens, Nacho heeft de drive naar voren en doet verdedigend gewoon zijn werk! Prima speler.
    Nacho is een prima centrale verdediger. En een prima back als je verdedigend wil spelen. Aanvallend komt bij zwaar te kort. Dus al men met pressie wil spelen en op de helft van de tegenstander. Dan is dit niet de ideale back.
  • 18 Jun 2019 om 13:56
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:47
      Dat jij dit humor durft te noemen...
    En ik geef ook niet aan dat dit goede humor is, maar je moet het wel met een korreltje zout nemen.
  • 18 Jun 2019 om 13:55
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:06
      Oneens, Nacho heeft de drive naar voren en doet verdedigend gewoon zijn werk! Prima speler.
    Als Nacho onder druk word gezet, en dat gaat in de eredivisie vaak de praktijk zijn, staat die stijf van de spanning en valt hij gigantisch door de mand. Kan me zijn eerste periode hier vorig jaar, toen het elftal niet draaide, goed herinneren. Natuurlijk, wellicht doet gewenning en ontwikkeling iets maar ik zou het risico niet nemen.
  • 18 Jun 2019 om 13:53
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:47
      Dat jij dit humor durft te noemen...
    En dat jij hier zo over inzit....
  • 18 Jun 2019 om 13:51
    Cabaret is leuk, maar dit is echt een wanvertoning. Als ze klagen over niveau moeten ze hun eigen show ook is terug kijken. Dat optreden bij de huldiging. Man man. Dan mag je ze ook allemaal wel inwisselen voor dat vieze konijn Ab Normaal, zelfs dat is nog leuker.
  • 18 Jun 2019 om 13:47
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:33
      Dat is nu het idee achter de humor. Hier nemen jullie het wel erg serieus en voelen jullie je als een wesp gestoken. En dat is bij dit soort humor juist niet de bedoeling. En verder....
    Dat jij dit humor durft te noemen...
  • 18 Jun 2019 om 13:40
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:32
      En ik was 1 van die gekken. En weet je wat, we hebben een prima avond gehad. En als je 1 klein stukje ziet van een show kun je er geen mening over vormen. Net zoals je geen mening kunt vormen van een wedstrijd als je minuut 8 t/m 10 er van ziet en meer niet.
    Onzin binnen 10 minuten kunnen voetbalkenners wel zien dat erbij twente wel aanwinsten bij moeten komen...
  • 18 Jun 2019 om 13:33
    Dat is nu het idee achter de humor. Hier nemen jullie het wel erg serieus en voelen jullie je als een wesp gestoken. En dat is bij dit soort humor juist niet de bedoeling. En verder....
  • 18 Jun 2019 om 13:32
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:01
      Vind dit ook geen humor. Is gewoon FC Twente naar beneden halen. Maar dat is echt Twents. Als de journalisten het niet doen dan heb je wel weer andere mafkezen die FC Twente in een slecht daglicht willen zetten onder het kopje humor.
      Zijn er ook nog gekken die naar zon tentoonstelling gaan. Nog veel triester!
    En ik was 1 van die gekken. En weet je wat, we hebben een prima avond gehad. En als je 1 klein stukje ziet van een show kun je er geen mening over vormen. Net zoals je geen mening kunt vormen van een wedstrijd als je minuut 8 t/m 10 er van ziet en meer niet.
  • 18 Jun 2019 om 13:22
    Nacho vind ik goed, met hem kunnen we er we mee door in de Eredivisie, maar Ricardinho, oh oh oh wat slecht. Heeft ervaring, maar je ziet daar he-le-maal niks van in het veld. Ricardinho was zelfs in de eersge divisie een hele zwakke schakel. Laat staan Eredivisie!!!
  • 18 Jun 2019 om 13:18
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:09
      Nacho vind ik goede speler, rustig, overzicht en inzicht en doet geen gekke dingen
    Helemaal mee eens, keiharde werker ook.
  • 18 Jun 2019 om 13:17
    Echt bizar dat deze randdebielen een podium hebben. Opdonderen, ga zelf bij de Intratuin werken dan hebben wij geen last meer van dit stelletje kanslozen.
  • 18 Jun 2019 om 13:15
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:08
      Nacho is inderdaad prima.
    En ricardinho kunnen we ook gewoon gebruiken. We hebben 0 (!) linksbacks in de selectie, dan kun je niet zo arrogant zijn om onze vorige maar gewoon weg te sturen. Of hij nou tweede of derde keus wordt uiteindelijk, we hebben spelers nodig.
  • 18 Jun 2019 om 13:09
    Nacho vind ik goede speler, rustig, overzicht en inzicht en doet geen gekke dingen
  • 18 Jun 2019 om 13:08
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:06
      Oneens, Nacho heeft de drive naar voren en doet verdedigend gewoon zijn werk! Prima speler.
    Nacho is inderdaad prima.
  • 18 Jun 2019 om 13:06
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:03
      Los er van of je het nu grappig vind of niet, met Ricardinho en Nacho heb je inderdaad niets in de eredivisie te zoeken. Ricardinho kon de KKD nauwelijks aan en Nacho is niets beter dan Schenk, dus overbodig. Hoop wel op Gonzales en op een verdedigend stabiele linksback. Voor de rest moet er ook in elke linie nog wat bij uiteraard.
    Oneens, Nacho heeft de drive naar voren en doet verdedigend gewoon zijn werk! Prima speler.
  • 18 Jun 2019 om 13:05
    • Quote van 18 Jun 2019 om 13:04
      Iemand die het mede mogelijk heeft gemaakt om terug te keren op dit niveau de grond in trappen....
    Ik zou jou eens de grond in trappen.
  • 18 Jun 2019 om 13:05
    Nacho is een prima speler voor Twente, hij bedoelt waarschijnlijk Ramos.
  • 18 Jun 2019 om 13:04
    Iemand die het mede mogelijk heeft gemaakt om terug te keren op dit niveau de grond in trappen....
  • 18 Jun 2019 om 13:03
    Los er van of je het nu grappig vind of niet, met Ricardinho en Nacho heb je inderdaad niets in de eredivisie te zoeken. Ricardinho kon de KKD nauwelijks aan en Nacho is niets beter dan Schenk, dus overbodig. Hoop wel op Gonzales en op een verdedigend stabiele linksback. Voor de rest moet er ook in elke linie nog wat bij uiteraard.
  • 18 Jun 2019 om 13:01
    Vind dit ook geen humor. Is gewoon FC Twente naar beneden halen. Maar dat is echt Twents. Als de journalisten het niet doen dan heb je wel weer andere mafkezen die FC Twente in een slecht daglicht willen zetten onder het kopje humor.
    Zijn er ook nog gekken die naar zon tentoonstelling gaan. Nog veel triester!
  • 18 Jun 2019 om 12:56
    heel heel heel slecht en heel sneu. Beter gaat dat viedelventje zelf in de Intratuin staan mopjes vertellen.
  • 18 Jun 2019 om 12:52
    Als ik tijd heb zal ik lachen, goh wat een stelletje negatievelingen !
  • 18 Jun 2019 om 12:44
    • Quote van 18 Jun 2019 om 12:39
      Dan zou ik als ik hem was effe betere info opzoeken. Ricardinho en nacho staan niet eens onder contract. Dan kan je ze ook moeilijk verkopen.
    Je kunt het altijd proberen! ;)
  • 18 Jun 2019 om 12:44
    Die gasten die denken dat ze grappig zijn.
  • 18 Jun 2019 om 12:39
    Dan zou ik als ik hem was effe betere info opzoeken. Ricardinho en nacho staan niet eens onder contract. Dan kan je ze ook moeilijk verkopen.
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›