'FC Twente neemt in winter afscheid van overbodige middenvelder' 'Enorme mix' bij FC Twente: ''Hoor ook Frans of Duits om me heen'' Transferadvies voor FC Twente: ''Dat zou ik wel goed vinden'' Zware tijd voor Roemeratoe: ''Waarom stop ik niet gewoon?'' FC Twente-supporters massaal naar bekerduel met Go Ahead Eagles

FC Twente speelt oefenduel met Schalke 04 in De Grolsch Veste

( 23 reacties)
FC Twente speelt oefenduel met Schalke 04 in De Grolsch Veste

FC Schalke 04 komt op dinsdag 23 juli in De Grolsch Veste op bezoek bij FC Twente, zo laat de club uit Enschede weten via de officiële kanalen. De vriendschappelijke wedstrijd tegen de Duitse club begint om 19.00 uur.

De Tukkers zullen eind deze week met informatie over de kaartverkoop naar buiten treden. Vijf dagen na Schalke 04-thuis staat het laatste oefenduel (tegen Konyaspor) op het programma, want in het weekend van 2/3/4 augustus begint de Eredivisie. 

Oefenprogramma FC Twente

Zaterdag 29 juni: 15.00 uur (Fleringen) 
Gemeentelijk regioteam Tubbergen – FC Twente 

Vrijdag 5 juli: 15.00 uur
FC Twente – Al-Wahda FC (De Lutte)

Zondag 7 juli: 12.00 uur – 17.00 uur 
Open Dag (De Grolsch Veste)

Zaterdag 20 juli: 14.30 uur 
FC Twente – OH Leuven (GFC Goor) 

Dinsdag 23 juli: 19.00 uur
FC Twente – FC Schalke ’04 (Grolsch Veste)

Zondag 28 juli: 15.00 uur 
FC Twente – Konyaspor (Fleringen)

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jun 2019 om 15:21
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:09
      Ikzeg. Super onze vrienden tegen onze vrienden leuke pot super gezellig laat maar horen de kaart verkoop.
    Zijn we mooi op urlaub.
  • 19 Jun 2019 om 13:03
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:03
      Beste forumleden, geef 'onlyfctwente' aub geen aandacht meer
      op zijn SATIRISCHE Maher uitspraken! Ik zie dat mensen er serieus op ingaan,
      mijn tip: DOE HET NIET!
    Zijn die uitspraken dan satire?
  • 19 Jun 2019 om 12:18
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:35
      zie net dante rigo op huurbasis naar sparta, deze spelers kunnen wij toch ook prima gebruiken ?>
    Matige speler, nee bedankt. Zie liever Maher.
  • 19 Jun 2019 om 11:51
    • Quote van 19 Jun 2019 om 11:34
      Slimme set om in de Veste tegen Schalke te spelen. Levert toch weer wat extra budget voor komend seizoen op.
    Speel het dan op een zaterdag.
  • 19 Jun 2019 om 11:50
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:03
      Beste forumleden, geef 'onlyfctwente' aub geen aandacht meer
      op zijn SATIRISCHE Maher uitspraken! Ik zie dat mensen er serieus op ingaan,
      mijn tip: DOE HET NIET!
    Laat de forumleden lekker zelf bepalen waar ze wel en niet op willen reageren SVP.
  • 19 Jun 2019 om 11:44
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:35
      zie net dante rigo op huurbasis naar sparta, deze spelers kunnen wij toch ook prima gebruiken ?>
    Komt op mij altijd als een slap wijf over. Moet hem daar nog maar basis zien te halen.
  • 19 Jun 2019 om 11:34
    Slimme set om in de Veste tegen Schalke te spelen. Levert toch weer wat extra budget voor komend seizoen op.
  • 19 Jun 2019 om 10:44
    moet Schalke wel investeren in de selectie , anders is het een eitje voor ons . Toch ?
  • 19 Jun 2019 om 10:39
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:35
      zie net dante rigo op huurbasis naar sparta, deze spelers kunnen wij toch ook prima gebruiken ?>
    Tedje haalt voor ons de betere exotische versie.
  • 19 Jun 2019 om 10:35
    zie net dante rigo op huurbasis naar sparta, deze spelers kunnen wij toch ook prima gebruiken ?>
  • 19 Jun 2019 om 10:35
    Eindenlijk wat heb ik hier een zin in !!
  • 19 Jun 2019 om 10:35
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:06
      Dit moeten ze elk jaar organiseren, om het jaar in Enschede en in Gelsenkirchen!
    Helemaal mee eens. Maar dan op een zaterdag of zondag en niet om 7 uur op een dinsdagavond.....
  • 19 Jun 2019 om 10:27
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:18
      Dat zijn geen grapjes, Maher komt echt.
    Dennis neem ik allang niet meer serieus. Een trol met meerdere acounts die alleen maar loopt te zuigen. Een klein kind die hier het forum loopt te vervuilen. Als je hem een vraag stelt krijg je nooit een antwoord terug. Triest mannetje zonder humor. Next!
  • 19 Jun 2019 om 10:23
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:18
      Dat zijn geen grapjes, Maher komt echt.
    Laten we hopen van niet. Over het paard getilde dwerg.
  • 19 Jun 2019 om 10:18
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:18
      Dit wordt een beetje oud. Die grapjes over maher zijn uit de mode...
    Dat zijn geen grapjes, Maher komt echt.
  • 19 Jun 2019 om 10:18
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:09
      Off: ik lees zojuist dat Maher nog geen club heeft. Iets voor ons?? Weet niet of het financieel haalbaar is hoor maar lijkt me zeker een aanwinst.
    Dit wordt een beetje oud. Die grapjes over maher zijn uit de mode...
  • 19 Jun 2019 om 10:10
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:06
      maar het is ook wel grappig als je sommigen er op ziet reageren haha dan denk ik je moet nu toch wel weten dat het gekloot is.
    Precies
  • 19 Jun 2019 om 10:09
    Off: ik lees zojuist dat Maher nog geen club heeft. Iets voor ons?? Weet niet of het financieel haalbaar is hoor maar lijkt me zeker een aanwinst.
  • 19 Jun 2019 om 10:09
    Ikzeg. Super onze vrienden tegen onze vrienden leuke pot super gezellig laat maar horen de kaart verkoop.
  • 19 Jun 2019 om 10:06
    • Quote van 19 Jun 2019 om 10:03
      Beste forumleden, geef 'onlyfctwente' aub geen aandacht meer
      op zijn SATIRISCHE Maher uitspraken! Ik zie dat mensen er serieus op ingaan,
      mijn tip: DOE HET NIET!
    maar het is ook wel grappig als je sommigen er op ziet reageren haha dan denk ik je moet nu toch wel weten dat het gekloot is.
  • 19 Jun 2019 om 10:06
    Dit moeten ze elk jaar organiseren, om het jaar in Enschede en in Gelsenkirchen!
  • 19 Jun 2019 om 10:03
    Ah, gezellig! Weer lekker knuffelen en lieve woordjes fluisteren naar elkaar. Ik sla over.. #wijtegeniedereen
  • 19 Jun 2019 om 10:03
    Beste forumleden, geef 'onlyfctwente' aub geen aandacht meer
    op zijn SATIRISCHE Maher uitspraken! Ik zie dat mensen er serieus op ingaan,
    mijn tip: DOE HET NIET!
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›