Wow! FC Twente ontvangt 50.000 euro door 'Scoren in de Wijk' ''Garcia is heel eigenwijs, maar je kunt ook je fouten inzien'' Thuiswedstrijd FC Twente vervroegd: ''Gewijzigd naar 18:30 uur'' Brama niet in FC Twente-selectie: ''Ik vind dat heel vreemd'' Matchday: Jong FC Twente met Verdonk en Nakamura tegen Cambuur

Velthuis toch weg bij FC Twente? ''AZ heeft het bod verhoogd''

( 72 reacties)
Velthuis toch weg bij FC Twente? ''AZ heeft het bod verhoogd''

FC Twente raakt Tijs Velthuis (rechts op de foto) mogelijk alsnog kwijt aan AZ. Leon ten Voorde weet te melden dat de club uit Alkmaar opnieuw een poging heeft gewaagd om de jeugdinternational, die al meetraint met de eerste selectie, los te weken. 

"AZ heeft het bod op Tijs Velthuis verhoogd", schrijft de verslaggever. "De Alkmaarders willen de centrale verdediger uit Oldenzaal graag per direct overnemen. Velthuis heeft nog een 2-jarig contract bij FC Twente. FC Twente wees het eerste aanbod van AZ af", blikt Ten Voorde terug. 

"Lukas Browning probeert onderdak te vinden in zijn vaderland Zweden", vervolgt hij. "Browning heeft nog een contract voor 1 jaar, maar komt niet in de plannen van FC Twente voor. De club nam eerder al afscheid van Rashaan Fernandes, Jonathan Frimann, Tim van de Schepop en Joël Felix." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jun 2019 om 08:30
    • Quote van 19 Jun 2019 om 20:14
      Je hebt talenten en supertalenten ? Ligt is een unicum. Zat jeugdinternationals die het niet rooien.

      Het gaat niet om snel brengen, eerder om gestaagd en met beleid.
    Misschien is Velthuis wel zo een supertalent, dat weet je niet zal eerst wat moeten gaan spelen in het eerste. Ben ervan overtuigd dat er niet alleen supertalenten uit Mokum komen, want alles word daar nu vreselijk overhypt . En ik hoop dat deze Velthuis hier lekker blijf, kijk wat Groningen heeft gevangen voor die van Dijk, dat zou hier ook maar zo kunnen gebeuren. En kijk nu weer naar Andersen, als dit slimmer uitgespeeld was hadden we daar ook een klap centen voor gekregen. Dat brengen zelfs de mindere talenten op, dan de Ligt. Maar deze Velthuis kan zo maar doorgroeien en inderdaad een super talent zijn. Dus lekker aan boord houden, en anders AZ de hoofdprijs laten betalen met doorverkoop percentage. En niet zomaar laten gaan...al denk ik dat Ted hier slimmer in is als JvH, als van Halst hier nog was geweest had hij al in Alkmaar gezeten. Poot stijf houden.
  • 19 Jun 2019 om 21:25
    • Quote van 19 Jun 2019 om 20:04
      Ikzeg. Komt dit nu door dat de jeugd bij ons totaal geen kans heeft gekregen. Of is ons fctwente niet meer goed genoeg voor jeugd. Ik weet niet anders dat de jeugd de toekomst is.
    Je hebt wel gelijk, maar zeg eens eerlijk... wat hadden jeugdspelers kunnen leren in de 1e divisie? Vanaf dit seizoen zullen ze wel de kans krijgen... doseren is belangrijk.....
  • 19 Jun 2019 om 20:32
    • Quote van 19 Jun 2019 om 20:17
      Waarom kan Velthuis geen super talent woorden? zit nu toch al bij het Ned jeugd elftal.
    Zou kunnen, maar de logica met Ajax in je post ging mank. Als hij goed genoeg is, dan komt het eerste vanzelf.
  • 19 Jun 2019 om 20:17
    • Quote van 19 Jun 2019 om 20:14
      Je hebt talenten en supertalenten ? Ligt is een unicum. Zat jeugdinternationals die het niet rooien.

      Het gaat niet om snel brengen, eerder om gestaagd en met beleid.
    Waarom kan Velthuis geen super talent woorden? zit nu toch al bij het Ned jeugd elftal.
  • 19 Jun 2019 om 20:14
    • Quote van 19 Jun 2019 om 20:05
      Twente heeft nu toch de beste kaarten in hand,nooit aan toe geven en deze jongen zo gauw mogelijk klaar stomen voor het eerste elftal ,waarom kan bij Ajax de jeugd wel op zo,n jonge leeftijd het eerste gehaald worden ?zie de Ligt ook een verdediger die al op zeer jonge leeftijd et eerste gehaald heeft en nu voor miljoenen gaat vertrekken ik hoop dat Ted hem binnen boort kan houden .
    Je hebt talenten en supertalenten ? Ligt is een unicum. Zat jeugdinternationals die het niet rooien.

    Het gaat niet om snel brengen, eerder om gestaagd en met beleid.
  • 19 Jun 2019 om 20:10
    • Quote van 19 Jun 2019 om 20:04
      Ikzeg. Komt dit nu door dat de jeugd bij ons totaal geen kans heeft gekregen. Of is ons fctwente niet meer goed genoeg voor jeugd. Ik weet niet anders dat de jeugd de toekomst is.
    Vorig jaar is er niet omgekeken naar de jeugd, dan werd er liever een totaal indutte vd Lely er in gezet, terwijl Roemoeratoe uitsteken was ingevallen. Het gevolg was dat vander Lely aan alle kanten voorbij werd gelopen. En ook onder GJV geen oog voor de jeugd, denk dat het komend seizoen toch meer jeugd spelers hun minuten pakken.
  • 19 Jun 2019 om 20:05
    Twente heeft nu toch de beste kaarten in hand,nooit aan toe geven en deze jongen zo gauw mogelijk klaar stomen voor het eerste elftal ,waarom kan bij Ajax de jeugd wel op zo,n jonge leeftijd het eerste gehaald worden ?zie de Ligt ook een verdediger die al op zeer jonge leeftijd et eerste gehaald heeft en nu voor miljoenen gaat vertrekken ik hoop dat Ted hem binnen boort kan houden .
  • 19 Jun 2019 om 20:05
    • Quote van 19 Jun 2019 om 19:55
      Neem aan dat Ted niet zo dom is, als dat zo was was hij al weggeweest.
    Toch kon hij wel eens weggaan als Ted vind dat hij het geld op dit moment harder nodig heeft. Hij zal dan er rekening mee houden dat hij later meer opgebracht zou hebben.
  • 19 Jun 2019 om 20:04
    Ikzeg. Komt dit nu door dat de jeugd bij ons totaal geen kans heeft gekregen. Of is ons fctwente niet meer goed genoeg voor jeugd. Ik weet niet anders dat de jeugd de toekomst is.
  • 19 Jun 2019 om 19:55
    • Quote van 19 Jun 2019 om 19:34
      Dat vertrouwen heb ik ook wel, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je grootste talenten niet goedkoop weggekaapt worden....
    Neem aan dat Ted niet zo dom is, als dat zo was was hij al weggeweest.
  • 19 Jun 2019 om 19:34
    • Quote van 19 Jun 2019 om 19:31
      Ik heb er vertrouwen in dat we over paar jaar deze clubs zo weer voorbij streven.
    Dat vertrouwen heb ik ook wel, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je grootste talenten niet goedkoop weggekaapt worden....
  • 19 Jun 2019 om 19:31
    • Quote van 19 Jun 2019 om 17:28
      Alleen heeft FCT een veel groter stadion, verzorgingsgebied en achterban. Bij gezond en consistent beleid betekent dat ook een hogere begroting. AZ is FCT op dit moment voorbij, maar dat zegt niets over de situatie in de toekomst.
    Ik heb er vertrouwen in dat we over paar jaar deze clubs zo weer voorbij streven.
  • 19 Jun 2019 om 19:29
    • Quote van 19 Jun 2019 om 17:46
      Misschien als hij onhoudbaar is om Druif in de deal te betrekken ( hebben wij de benodigde spits) en bij verkoop van de speler 20-25% bedingen
    Denk niet dat AZ dat doet.
  • 19 Jun 2019 om 19:29
    • Quote van 19 Jun 2019 om 15:45
      Zolang Ted er is maken die jonge gasten geen schijn van kans. Hij wil van Twente een handelshuis maken. Dat kunstje haalt hij bij iedere club uit.
    Dat denk ik niet, maar mocht Ted volgend jaar een klappertje kunnen maken met speler dan is dat toch goed? Des te eerder zijn we van de schuld af, en gelukkig is Ted niet zo gek als JvH. Ik denk dat als Aitor blijft en hij speelt een beetje goed dat dan de clubs in de winterstop in de rij staan. Maar beter werd contract verlengen, en noem nou eens een club wat geen handels huis is? Laat Ted maar gaan komt helemaal goed.
  • 19 Jun 2019 om 18:34
    • Quote van 19 Jun 2019 om 17:43
      Ze hadden vorig jaar al interesse dus voor Pusic.
    Voor ballen dragers en een 'pionnetjes man' is altijd interesse.... ;)
  • 19 Jun 2019 om 17:48
    • Quote van 19 Jun 2019 om 17:40
      Een paar miljoen met een doorverkoop percentage van 25% , mag die van mij verkocht worden.
    Of we er op een later moment veel aan verdienen hangt af van de prestaties van Twente. Wij gaan sowieso niet zulke bedragen krijgen als Ajax voor de talenten. Presteert Twente goed en laat het zich Europees ook zien dan kan dat ervoor zorgen dat we meer krijgen. Het is geen garantie dat we goed presteren en daarmee spelers voor hogere bedragen kunnen verkopen. Miljoenen zullen we er nu vast niet voor krijgen. Een goed doorverkoop percentage moet je zeker overeenkomen.
  • 19 Jun 2019 om 17:46
    Misschien als hij onhoudbaar is om Druif in de deal te betrekken ( hebben wij de benodigde spits) en bij verkoop van de speler 20-25% bedingen
  • 19 Jun 2019 om 17:43
    • Quote van 19 Jun 2019 om 16:02
      Jah Citro......, zeker weten dat hij AZ hierover verder ingelicht heeft. Toeval bestaat niet, en waarom denk je dat zij het bod nu (wel) verhogen?
    Ze hadden vorig jaar al interesse dus voor Pusic.
  • 19 Jun 2019 om 17:40
    Een paar miljoen met een doorverkoop percentage van 25% , mag die van mij verkocht worden.
  • 19 Jun 2019 om 17:28
    • Quote van 19 Jun 2019 om 16:07
      Snap jij echt niet dat AZ flink aan de weg timmert zodat zij FC Twente straks voorgoed voorbij zijn? Juist clubs als AZ en Utrecht willen FC Twente niet in de subtop terug zien....die ruiken nu bloed, en willen plukken wat er te plukken valt.
    Alleen heeft FCT een veel groter stadion, verzorgingsgebied en achterban. Bij gezond en consistent beleid betekent dat ook een hogere begroting. AZ is FCT op dit moment voorbij, maar dat zegt niets over de situatie in de toekomst.
  • 19 Jun 2019 om 17:26
    • Quote van 19 Jun 2019 om 16:38
      Dit speelt al langere tijd, AZ heeft al langer interesse.
    Dank je, dat was ook mijn visie.
  • 19 Jun 2019 om 16:38
    • Quote van 19 Jun 2019 om 16:34
      Tsja, dus jij wilt Max Huiberts hierbij diskwalificeren? De scouting van AZ ook? Of hadden ze vorig jaar niet al interesse?
    Dit speelt al langere tijd, AZ heeft al langer interesse.
  • 19 Jun 2019 om 16:36
    • Quote van 19 Jun 2019 om 16:07
      Snap jij echt niet dat AZ flink aan de weg timmert zodat zij FC Twente straks voorgoed voorbij zijn? Juist clubs als AZ en Utrecht willen FC Twente niet in de subtop terug zien....die ruiken nu bloed, en willen plukken wat er te plukken valt.
    AZ is op dit moment FcT qua jeugdopleiding toch al voorbij? Boeien toch? Het is aan FcT om hier iets aan te doen en de talenten uit eigen jeugdopleiding iets te bieden.....
  • 19 Jun 2019 om 16:34
    • Quote van 19 Jun 2019 om 16:02
      Jah Citro......, zeker weten dat hij AZ hierover verder ingelicht heeft. Toeval bestaat niet, en waarom denk je dat zij het bod nu (wel) verhogen?
    Tsja, dus jij wilt Max Huiberts hierbij diskwalificeren? De scouting van AZ ook? Of hadden ze vorig jaar niet al interesse?
  • 19 Jun 2019 om 16:23
    • Quote van 19 Jun 2019 om 16:17
      Jeugdinternational, die staat gewoon bij meerdere clubs op de watch list. Pusic kan tippen, mag voor de rest pionnetjes neerzetten.
    Precies kerel....tippen was dan ook hetgeen in bedoelde. Verder dan ballen dragen en pionnetjes neerzetten komt hij voorlopig niet.
  • 19 Jun 2019 om 16:17
    • Quote van 19 Jun 2019 om 16:02
      Jah Citro......, zeker weten dat hij AZ hierover verder ingelicht heeft. Toeval bestaat niet, en waarom denk je dat zij het bod nu (wel) verhogen?
    Jeugdinternational, die staat gewoon bij meerdere clubs op de watch list. Pusic kan tippen, mag voor de rest pionnetjes neerzetten.
  • 19 Jun 2019 om 16:13
    • Quote van 19 Jun 2019 om 15:45
      Zolang Ted er is maken die jonge gasten geen schijn van kans. Hij wil van Twente een handelshuis maken. Dat kunstje haalt hij bij iedere club uit.
    FC Twente zal dat ook moeten zijn om te overleven. Van alleen sponsor inkomsten en seizoenskaartverkoop kan de club niet bestaan. Waarde uit handelshuis is korte termijn te realiseren. Alleen wachten op jeugd die eventueel transferwaarde oplevert duurt nog te lang. Dat betekent niet dat er geen focus op jeugd komt, die is er wel degelijk, maar wel met een budget dat op dit moment past en mogelijk is.
  • 19 Jun 2019 om 16:11
    • Quote van 19 Jun 2019 om 15:16
      Doe jij eens je (zwarte) oogkleppen af zeg... jullie roepen het hele jaar al dat pusic geen donder geeft om de jeugd, ze mochten niet eens meetrainen volgens velen... en dan wordt er aan eentje getrokken, (terwijl ze hem vorig jaar eigenlijk al wouden) en dan is het de schuld van pusic EN moet hij ook nog de doorslaggevende Faktor zijn dat hij er heen verkast.. je/jullie moesten jezelf eens hören >.< Ik kan er aleen om lachen als ik eerlijk ben
    Pusic keek als HOOFDtrainer inderdaad niet op of om naar de jeugd van FC Twente, dat klopt. Angst regeerde daarin bij Pusic. Nu hij terug is als assistent in de schaduw van een hoofdtrainer, zullen ze hem logischerwijs gevraagd hebben wie de grootste talenten zijn binnen FC Twente...
  • 19 Jun 2019 om 16:07
    • Quote van 19 Jun 2019 om 14:35
      De scouting van een speler duurt veel langer, een speler wordt altijd een aantal keren bekeken, zeker als het een "talent" betreft. Toen was Marino Pusic echt nog niet in beeld.....
    Snap jij echt niet dat AZ flink aan de weg timmert zodat zij FC Twente straks voorgoed voorbij zijn? Juist clubs als AZ en Utrecht willen FC Twente niet in de subtop terug zien....die ruiken nu bloed, en willen plukken wat er te plukken valt.
  • 19 Jun 2019 om 16:02
    • Quote van 19 Jun 2019 om 11:54
      Onzin. Denk je echt dat een assistent trainer hier invloed op heeft?
    Jah Citro......, zeker weten dat hij AZ hierover verder ingelicht heeft. Toeval bestaat niet, en waarom denk je dat zij het bod nu (wel) verhogen?
  • 19 Jun 2019 om 16:00
    • Quote van 19 Jun 2019 om 15:57
      jammer dat Twente jeugd niet kan vasthouden. we komen nu wat meer op adem misschien wel om jeugd nu wel een kans te geven? komend seizoen zal de trainer wel wat meer met de jeugd moeten doen anders heeft het weinig zin. ben benieuwd komend seizoen.
    Geef je jeugd te veel kans, leun je er te veel op, dan gaan we het Groningen scenario krijgen. Brama en Vuckic te labiel, Holscher te seniel en Heyden heeft plankenkoorts. Boere en Oosterwijk zijn samen 0.6 spits. De spoeling is nu nog veeeeel en veeeeel te dun.
  • 19 Jun 2019 om 15:57
    • Quote van 19 Jun 2019 om 15:45
      Zolang Ted er is maken die jonge gasten geen schijn van kans. Hij wil van Twente een handelshuis maken. Dat kunstje haalt hij bij iedere club uit.
    Google eens ferer + van leeuwen.

    Exact dezelfde teksten, exact dezelfde filosofie, exact dezelfde uitleg mbt Ferer.

    Ik mag van bepaalde forumleden het verleden niet gebruiken om een forecast of toekomstprojectie te maken....

  • 19 Jun 2019 om 15:57
    jammer dat Twente jeugd niet kan vasthouden. we komen nu wat meer op adem misschien wel om jeugd nu wel een kans te geven? komend seizoen zal de trainer wel wat meer met de jeugd moeten doen anders heeft het weinig zin. ben benieuwd komend seizoen.
  • 19 Jun 2019 om 15:46
    • Quote van 19 Jun 2019 om 15:28
      Gastje moet gewoon hier blijven, snelste weg naar een (basis)plaats op het hoogste niveau, bij AZ meer concurentie, meer weerstand.

    En meer te leren van collega's en trainer.
  • 19 Jun 2019 om 15:45
    • Quote van 19 Jun 2019 om 15:28
      Gastje moet gewoon hier blijven, snelste weg naar een (basis)plaats op het hoogste niveau, bij AZ meer concurentie, meer weerstand.

    Zolang Ted er is maken die jonge gasten geen schijn van kans. Hij wil van Twente een handelshuis maken. Dat kunstje haalt hij bij iedere club uit.
  • 19 Jun 2019 om 15:44
    • Quote van 19 Jun 2019 om 15:16
      Doe jij eens je (zwarte) oogkleppen af zeg... jullie roepen het hele jaar al dat pusic geen donder geeft om de jeugd, ze mochten niet eens meetrainen volgens velen... en dan wordt er aan eentje getrokken, (terwijl ze hem vorig jaar eigenlijk al wouden) en dan is het de schuld van pusic EN moet hij ook nog de doorslaggevende Faktor zijn dat hij er heen verkast.. je/jullie moesten jezelf eens hören >.< Ik kan er aleen om lachen als ik eerlijk ben
    En mocht het waar zijn........wat dan nog. Zo zit de voetbalwereld in elkaar. Ted nam Hölscher en mr.Ga Ga mee hiernaar toe. Bijna elke trainer maakt gebruik van opgedane kennis elders. En lekker binnenkomen voor Pusic bij AZ. Kadootje meegenomen.
  • 19 Jun 2019 om 15:40
    • Quote van 19 Jun 2019 om 14:41
      Jij bent wel heel erg naïef ? Denk jij nou werkelijk dat Pusic hier nu geen enkele rol in speelt? Ik denk ook dat hij hier een grote rol in speelt, en om het rond te krijgen.
    Aldus onze baal hooi die Smaragdstad nooit gevonden heeft.
  • 19 Jun 2019 om 15:28
    Gastje moet gewoon hier blijven, snelste weg naar een (basis)plaats op het hoogste niveau, bij AZ meer concurentie, meer weerstand.

  • 19 Jun 2019 om 15:18
    • Quote van 19 Jun 2019 om 14:13
      Nee, feit is dat Pusic wél daar naartoe is gegaan.
      1 + 1 = 2.
    Was het leven maar zo simpel als jij het schetst.....
  • 19 Jun 2019 om 15:16
    • Quote van 19 Jun 2019 om 14:06
      Oogkleppen af graag, natuurlijk weet hij wat hier rondloopt, en natuurlijk wil hij FCTWENTE zo zwak mogelijk maken !
    Doe jij eens je (zwarte) oogkleppen af zeg... jullie roepen het hele jaar al dat pusic geen donder geeft om de jeugd, ze mochten niet eens meetrainen volgens velen... en dan wordt er aan eentje getrokken, (terwijl ze hem vorig jaar eigenlijk al wouden) en dan is het de schuld van pusic EN moet hij ook nog de doorslaggevende Faktor zijn dat hij er heen verkast.. je/jullie moesten jezelf eens hören >.< Ik kan er aleen om lachen als ik eerlijk ben
  • 19 Jun 2019 om 15:16
    • Quote van 19 Jun 2019 om 12:45
      Ik zou heel erg teleur gesteld zijn dat men zo'n jong talent niet kan vast houden. Als ik steeds lees dat er nog minder te besteden is dan afgelopen seizoen hou ik mijn hart vast. Het lijkt mij ook geweldig als men een paar dagen voor de start van de competitie de selectie pas gereed heeft. Ook leuk voor de trainers.
    Dan gaan we gewoon weer 5 maanden de voorbereiding in :-)
  • 19 Jun 2019 om 14:52
    • Quote van 19 Jun 2019 om 14:41
      Jij bent wel heel erg naïef ? Denk jij nou werkelijk dat Pusic hier nu geen enkele rol in speelt? Ik denk ook dat hij hier een grote rol in speelt, en om het rond te krijgen.
    Dat vermoed ik ook.
  • 19 Jun 2019 om 14:41
    • Quote van 19 Jun 2019 om 14:35
      De scouting van een speler duurt veel langer, een speler wordt altijd een aantal keren bekeken, zeker als het een "talent" betreft. Toen was Marino Pusic echt nog niet in beeld.....
    Jij bent wel heel erg naïef ? Denk jij nou werkelijk dat Pusic hier nu geen enkele rol in speelt? Ik denk ook dat hij hier een grote rol in speelt, en om het rond te krijgen.
  • 19 Jun 2019 om 14:35
    • Quote van 19 Jun 2019 om 14:13
      Nee, feit is dat Pusic wél daar naartoe is gegaan.
      1 + 1 = 2.
    De scouting van een speler duurt veel langer, een speler wordt altijd een aantal keren bekeken, zeker als het een "talent" betreft. Toen was Marino Pusic echt nog niet in beeld.....
  • 19 Jun 2019 om 14:17
    • Quote van 19 Jun 2019 om 14:06
      Oogkleppen af graag, natuurlijk weet hij wat hier rondloopt, en natuurlijk wil hij FCTWENTE zo zwak mogelijk maken !
    Onzin.
  • 19 Jun 2019 om 14:13
    • Quote van 19 Jun 2019 om 13:48
      En als pusic er niet net naartoe ging was het de schuld van een ander... Ik vind het onnodig hier wat achter te zoeken betreffend pusic...
    Nee, feit is dat Pusic wél daar naartoe is gegaan.
    1 + 1 = 2.
  • 19 Jun 2019 om 14:06
    • Quote van 19 Jun 2019 om 13:46
      Jij voeld je al genaaid als het weerbericht niet helemaal klopt... ja het echt nodig hier wat achter te zoeken?!
    Oogkleppen af graag, natuurlijk weet hij wat hier rondloopt, en natuurlijk wil hij FCTWENTE zo zwak mogelijk maken !
  • 19 Jun 2019 om 13:59
    • Quote van 19 Jun 2019 om 13:57
      Ja tis volgens mij 1 of 2 graden minder als voorspelt, stelle kuttekoppen bij buienradar :-):-);-)
    Ben er blij mee =p ... warm zat
  • 19 Jun 2019 om 13:57
    • Quote van 19 Jun 2019 om 13:46
      Jij voeld je al genaaid als het weerbericht niet helemaal klopt... ja het echt nodig hier wat achter te zoeken?!
    Ja tis volgens mij 1 of 2 graden minder als voorspelt, stelle kuttekoppen bij buienradar :-):-);-)
  • 19 Jun 2019 om 13:55
    • Quote van 19 Jun 2019 om 13:21
      Zeker wel, hij weet precies wat hier rondloopt en wat enig bovengemiddeld potentie heeft.
    Dan blijken ze 17! Daar zit potentie in!
  • 19 Jun 2019 om 13:48
    • Quote van 19 Jun 2019 om 13:21
      Zeker wel, hij weet precies wat hier rondloopt en wat enig bovengemiddeld potentie heeft.
    En als pusic er niet net naartoe ging was het de schuld van een ander... Ik vind het onnodig hier wat achter te zoeken betreffend pusic...
  • 19 Jun 2019 om 13:46
    • Quote van 19 Jun 2019 om 12:30
      Helemaal eens, puur Twente willen terug naaien.
    Jij voeld je al genaaid als het weerbericht niet helemaal klopt... ja het echt nodig hier wat achter te zoeken?!
  • 19 Jun 2019 om 13:26
    • Quote van 19 Jun 2019 om 13:01
      Het is erg jammer dat er geen bedragen bekend zijn. Twente wilde na het eerste bod veel meer. Wat was het eerste bod? 50.000 en Twente wil 150.000? Ben vooral benieuwd hoeveel Twente wil voor waarschijnlijk het grootste talent. Met deze jongen om de tafel gaan zitten en serieuze plannen met hem voorleggen. In de hoop dat hij wil blijven. Ook dat is niet duidelijk, wat hij zélf wil.
    Precies, dat is veel belangrijker..... Als het AZ niet is, kunnen andere clubs ook interesse tonen. Dan is een goed plan van aanpak belangrijk.
  • 19 Jun 2019 om 13:21
    • Quote van 19 Jun 2019 om 12:44
      Pusic heeft hier niks mee te maken... Hij geeft de jeugd ja geen kans...
    Zeker wel, hij weet precies wat hier rondloopt en wat enig bovengemiddeld potentie heeft.
  • 19 Jun 2019 om 13:01
    Het is erg jammer dat er geen bedragen bekend zijn. Twente wilde na het eerste bod veel meer. Wat was het eerste bod? 50.000 en Twente wil 150.000? Ben vooral benieuwd hoeveel Twente wil voor waarschijnlijk het grootste talent. Met deze jongen om de tafel gaan zitten en serieuze plannen met hem voorleggen. In de hoop dat hij wil blijven. Ook dat is niet duidelijk, wat hij zélf wil.
  • 19 Jun 2019 om 12:47
    • Quote van 19 Jun 2019 om 12:29
      Denk jij van niet dan? Ik denk ook dat Pusic in grote lijnen hier achter zit, en zal zich ongetwijfeld hier flink mee bemoeien!!!
    Ik kan mij niet voorstellen dat AZ Tijs Veldhuis niet al in het vizier had. Dat wordt ook elders al gesuggereerd. Verder is Pusic pas net assistent trainer, dus 2 indicaties die voor mij reden genoeg zijn, om te veronderstellen dat hij dit niet geïnitieerd heeft. Zo zit Marino Pusic overigens ook niet in elkaar.....
  • 19 Jun 2019 om 12:45
    Ik zou heel erg teleur gesteld zijn dat men zo'n jong talent niet kan vast houden. Als ik steeds lees dat er nog minder te besteden is dan afgelopen seizoen hou ik mijn hart vast. Het lijkt mij ook geweldig als men een paar dagen voor de start van de competitie de selectie pas gereed heeft. Ook leuk voor de trainers.
  • 19 Jun 2019 om 12:44
    Pusic heeft hier niks mee te maken... Hij geeft de jeugd ja geen kans...
  • 19 Jun 2019 om 12:37
    Bij een club als FC Twente blijven waar je al je hele jeugd speelt, of vertrekken naar rettekertet AZ. Keuze lijkt me niet zo moeilijk. Wil hij wel dan zegt dat genoeg over hem, mooi laten gaan.
  • 19 Jun 2019 om 12:30
    • Quote van 19 Jun 2019 om 11:49
      Pusic bedankt, rat!
    Helemaal eens, puur Twente willen terug naaien.
  • 19 Jun 2019 om 12:29
    • Quote van 19 Jun 2019 om 11:54
      Onzin. Denk je echt dat een assistent trainer hier invloed op heeft?
    Denk jij van niet dan? Ik denk ook dat Pusic in grote lijnen hier achter zit, en zal zich ongetwijfeld hier flink mee bemoeien!!!
  • 19 Jun 2019 om 12:20
    • Quote van 19 Jun 2019 om 12:15
      Het schijnt dat AZ vorig jaar ook al intresse in hem had,maar koos voor een lange verblijf bij twente,zijn cluppie,en wie droomd niet om voor zijn eigen cluppie te spelen.Komt allemaal goed ruustiggg blijven.
    Hopelijk word hem een goed plaatje voorgeschoteld wat men met hem van plan is.
  • 19 Jun 2019 om 12:20
    30 miljoen of oprotten
  • 19 Jun 2019 om 12:16
    Poot maar eens stijf houden, dacht ik zo. Maar daar is Twente meestal niet zo sterk in.
  • 19 Jun 2019 om 12:15
    Ik ben wel benieuwd naar wat Tijs wil.
  • 19 Jun 2019 om 12:15
    • Quote van 19 Jun 2019 om 11:49
      Pusic bedankt, rat!
    Het schijnt dat AZ vorig jaar ook al intresse in hem had,maar koos voor een lange verblijf bij twente,zijn cluppie,en wie droomd niet om voor zijn eigen cluppie te spelen.Komt allemaal goed ruustiggg blijven.
  • 19 Jun 2019 om 12:13
    • Quote van 19 Jun 2019 om 11:49
      Pusic bedankt, rat!
    De man maakte ons onder lastige omstandigheden kampioen en jij noemt hem een rat? Dat je hem niet als coach wil in de ED snap ik nog wel maar een beetje respect verdiend hij wel.
  • 19 Jun 2019 om 11:54
    • Quote van 19 Jun 2019 om 11:49
      Pusic bedankt, rat!
    Onzin. Denk je echt dat een assistent trainer hier invloed op heeft?
  • 19 Jun 2019 om 11:49
    Pusic bedankt, rat!
  • 19 Jun 2019 om 11:34
    • Quote van 19 Jun 2019 om 11:22
      Exact het zelfde bericht dan in Tubantia!
    Vandaar de aanhalingstekens (of hoe die dingen ook heten)
  • 19 Jun 2019 om 11:24
    Vasthouden en bod weigeren. Dit kan zomaar een nieuwe Matthijs de Ligt generatie zijn. Lekker laten mee trainen en ruiken aan het eerste elftal.
  • 19 Jun 2019 om 11:22
    Exact het zelfde bericht dan in Tubantia!