'Douglas biedt zich aan bij Eredivisionist; clubleiding om tafel' Waarschuwing voor seizoenkaarthouders: ''Vandaag de laatste dag'' Ajax-supporters massaal naar uitwedstrijd tegen FC Twente Van Leeuwen: ''Daar zie je twee, drie níet goede spelers'' Vuckic wint eerste interland met Slovenië in zeven jaar nipt

Verhaegh: ''Ik weet hoe mooi het is om voor deze fans te spelen''

( 14 reacties)
Verhaegh: ''Ik weet hoe mooi het is om voor deze fans te spelen''

Paul Verhaegh heeft maandagmiddag zijn overstap naar FC Twente afgerond. De ervaren verdediger, die dinsdagochtend voor het eerst op het trainingsveld stond bij de club uit Enschede, had de clubs voor het uitkiezen. 

"Er waren in Nederland meerdere opties, maar ik had bij FC Twente meteen het beste gevoel", legt hij uit in gesprek met de Tubantia. "Dat kwam enerzijds doordat ik Ted (technisch directeur Van Leeuwen, red.) al heel lang ken. Hij heeft me destijds opgehaald naar AGOVV", blikt Verhaegh terug.

"Anderzijds is FC Twente in mijn ogen nog steeds een heel grote club. Ik weet uit eigen ervaring hoe mooi het is om voor deze fans te spelen", vervolgt de routinier, die een leidersrol moet gaan vervullen in de ploeg van trainer Gonzalo Garcia Garcia. "Daar hebben we ook over gesproken. Ik ben een ervaren speler die de jonge spelers moet meenemen naar een bepaald niveau", besluit Verhaegh vastberaden. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Jun 2019 om 06:24
    • Quote van 25 Jun 2019 om 18:25
      'Johma' dus. Dat verklaart wel jouw negativiteit jegens Tedjen. Werkt Ss-er toevallig ook bij jou aan de lopende band? Dat zou jullie zuurheid verklaren na het 'augurkjes leggen' op de slaatjes. ;)
    Dit gebeurt vol automatisch.
  • 25 Jun 2019 om 21:05
    • Quote van 25 Jun 2019 om 18:29
      Weet bijna zeker dat redredred een alias is .
    die ss'er ook
  • 25 Jun 2019 om 20:37
    • Quote van 25 Jun 2019 om 18:25
      'Johma' dus. Dat verklaart wel jouw negativiteit jegens Tedjen. Werkt Ss-er toevallig ook bij jou aan de lopende band? Dat zou jullie zuurheid verklaren na het 'augurkjes leggen' op de slaatjes. ;)
    Wat een minderwaardige reactie weer!
    Zegt veel over jezelf!
  • 25 Jun 2019 om 18:29
    Weet bijna zeker dat redredred een alias is .
  • 25 Jun 2019 om 18:25
    • Quote van 25 Jun 2019 om 17:59
      Mensen zoals jij betekenen ook erg veel voor de maatschappij. Alleen jammer dat er zoveel vooroordelen zijn over lopende band werk.
    'Johma' dus. Dat verklaart wel jouw negativiteit jegens Tedjen. Werkt Ss-er toevallig ook bij jou aan de lopende band? Dat zou jullie zuurheid verklaren na het 'augurkjes leggen' op de slaatjes. ;)
  • 25 Jun 2019 om 17:59
    • Quote van 25 Jun 2019 om 17:36
      Ga lekker ergens anders zuur zitten wezen negatieveling!!! De beste stuurlui, die staan aan wal... overal tegenaan trappen maar zelf geen flikker voor de maatschappij betekenen en alleen maar drammen op alles!!!
    Mensen zoals jij betekenen ook erg veel voor de maatschappij. Alleen jammer dat er zoveel vooroordelen zijn over lopende band werk.
  • 25 Jun 2019 om 17:40
    • Quote van 25 Jun 2019 om 17:36
      Ga lekker ergens anders zuur zitten wezen negatieveling!!! De beste stuurlui, die staan aan wal... overal tegenaan trappen maar zelf geen flikker voor de maatschappij betekenen en alleen maar drammen op alles!!!
    Eens, die exoten hebben ons vorig jaar gered...
  • 25 Jun 2019 om 17:36
    • Quote van 25 Jun 2019 om 16:03
      Ps en met noeste roeiers bedoel ik niet een paar verdwaalde dwerg exoten van Ted. Want die krijgen over het algemeen geen rubberboot van de wal.
    Ga lekker ergens anders zuur zitten wezen negatieveling!!! De beste stuurlui, die staan aan wal... overal tegenaan trappen maar zelf geen flikker voor de maatschappij betekenen en alleen maar drammen op alles!!!
  • 25 Jun 2019 om 16:59
    • Quote van 25 Jun 2019 om 16:03
      Ps en met noeste roeiers bedoel ik niet een paar verdwaalde dwerg exoten van Ted. Want die krijgen over het algemeen geen rubberboot van de wal.
    Laat Tedjen maar schuiven knul. Je zult nog versteld staan.......
  • 25 Jun 2019 om 16:18
    • Quote van 25 Jun 2019 om 16:03
      Ps en met noeste roeiers bedoel ik niet een paar verdwaalde dwerg exoten van Ted. Want die krijgen over het algemeen geen rubberboot van de wal.
    Nee noeste Twentse jungs zoal vd Lely , vd Heyden, Oosterwijk dan liever exoten van Ted
  • 25 Jun 2019 om 16:06
    • Quote van 25 Jun 2019 om 15:59
      Ik hoop dat hij de leiderspet op het hoofd van Brama laat zitten. Want straks krijg je al snel het verhaal van de twee kapiteins op het gammele scheepje dat de naam FCTwente draagt. Het zal best een nuttige kracht zijn om ons te handhaven maar of hij fit genoeg is voor een heel seizoen betwijfel ik ten zeerste. Maar onze trainer zal de koers moeten bepalen. En dat zal hij moeten doen met een kaart en niet door een windrichting. Ook op hem rust een mooie taak maar of hij die goed vervult betwijfel ik ook. Kortom we hebben wat bemanning maar nog een paar noeste roeiers er bij zou geen overbodige luxe zijn.
    Hoe meer ervaring in de ploeg hoe beter, we hebben afgelopen seizoen gezien hoe fragiel het werd zodra Brama afwezig was.
  • 25 Jun 2019 om 16:03
    Ps en met noeste roeiers bedoel ik niet een paar verdwaalde dwerg exoten van Ted. Want die krijgen over het algemeen geen rubberboot van de wal.
  • 25 Jun 2019 om 15:59
    Ik hoop dat hij de leiderspet op het hoofd van Brama laat zitten. Want straks krijg je al snel het verhaal van de twee kapiteins op het gammele scheepje dat de naam FCTwente draagt. Het zal best een nuttige kracht zijn om ons te handhaven maar of hij fit genoeg is voor een heel seizoen betwijfel ik ten zeerste. Maar onze trainer zal de koers moeten bepalen. En dat zal hij moeten doen met een kaart en niet door een windrichting. Ook op hem rust een mooie taak maar of hij die goed vervult betwijfel ik ook. Kortom we hebben wat bemanning maar nog een paar noeste roeiers er bij zou geen overbodige luxe zijn.
  • 25 Jun 2019 om 15:28
    Laten we hopen dat we in het spel jouw ervaring tergugzien. Vorig jaar was ik van tevoren ook verheugd over Ricardinho ( mede door zijn 'ervaring') maar oh oh oh wat is Ricardinho slecht
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›