Forse tegenvaller voor FC Twente: Espinosa verlaat trainingskamp

( 67 reacties)
Forse tegenvaller voor FC Twente: Espinosa verlaat trainingskamp

FC Twente kan voorlopig geen beroep doen op Javier Espinosa, zo laat de club uit Enschede weten via de officiële kanalen. "Afgelopen vrijdag in het oefenduel met Al Wahda FC heeft hij een bovenbeenblessure opgelopen", laten de Tukkers weten via de clubsite. 

De Spanjaard zal, net als Wout Brama en Alexander Laukart, gaan revalideren op het trainingscentrum in Hengelo. Trainer Gonzalo Garcia Garcia - die sowieso al veel talenten heeft meegenomen naar het trainingskamp in De Lutte - heeft Rohat Agca opgeroepen als vervanger. 

De oefenmeester heeft zijn selectie sowieso nog verre van compleet. Volgens Leon ten Voorde zijn er nog 'zes vacatures' en is technisch directeur Ted van Leeuwen achter de schermen nog op zoek naar een linksback, twee middenvelders, twee buitenspelers en een spits. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2019 om 00:03
    • Quote van 9 Jul 2019 om 18:49
      Espinoza was heel erg slordig met ontzettend weinig rendement. Snel in de passing? Meeste passes belandden in de voeten vd tegenstander. Verder geen schoten op doel en ook geen duelkracht. Aan de zijkant was het idd nog minder. Hele flegmatieke speler waar ik me veel aan gestoord heb afgelopen seizoen. Hoop dat jullie mening / verwachting uit gaat komen maar heb er een hard hoofd in...
    Eindelijk eens iemand die hetzelfde heeft gezien!
  • 9 Jul 2019 om 18:49
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:33
      de taak van een nummer 10 is het spel versnellen en een assist of voor-assist geven. snel is hij idd niet, balverlies heeft hij amper, sterker nog, hij is aan de bal met afstand de beste van dit elftal. van een nummer 10 vragen dat hij moet meeverdedigen zegt alles over je voetbalverstand. Pusic heeft hem vorig jaar gewoon compleet misbruikt waardoor hij zn niveau niet kon halen.
    Espinoza was heel erg slordig met ontzettend weinig rendement. Snel in de passing? Meeste passes belandden in de voeten vd tegenstander. Verder geen schoten op doel en ook geen duelkracht. Aan de zijkant was het idd nog minder. Hele flegmatieke speler waar ik me veel aan gestoord heb afgelopen seizoen. Hoop dat jullie mening / verwachting uit gaat komen maar heb er een hard hoofd in...
  • 9 Jul 2019 om 18:32
    • Quote van 9 Jul 2019 om 18:08
      Was dat niet eerst 4-3-3? Ik heb het niet over de latere wedstrijden.......
    Idd, met Espinosa als hangende linksbuiten.
  • 9 Jul 2019 om 18:08
    • Quote van 9 Jul 2019 om 17:33
      In het 4-4-2 dat pusic hanteerde ben je als je links op het middenveld staat ook een "10" eigenlijk ...
    Was dat niet eerst 4-3-3? Ik heb het niet over de latere wedstrijden.......
  • 9 Jul 2019 om 17:33
    • Quote van 9 Jul 2019 om 17:07
      Pusic heeft Espinoza, door gebrek aan beter (Zekhnini was nog niet fit), op links gezet, op 10 is hij veel beter op zijn plek, zoals je zelf ook al gemeld hebt, daar is hij pas nadat Zekhnini fit was, gepositioneerd.
    In het 4-4-2 dat pusic hanteerde ben je als je links op het middenveld staat ook een "10" eigenlijk ...
  • 9 Jul 2019 om 17:11
    • Quote van 9 Jul 2019 om 17:07
      Pusic heeft Espinoza, door gebrek aan beter (Zekhnini was nog niet fit), op links gezet, op 10 is hij veel beter op zijn plek, zoals je zelf ook al gemeld hebt, daar is hij pas nadat Zekhnini fit was, gepositioneerd.
    Espinosa heeft bovendien een goede band met Zekhnini op het veld. Ik kan me vorig jaar een interview herinneren waarin een van de twee aangaf dat ze elkaar blind aanvoelen.
  • 9 Jul 2019 om 17:07
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:33
      de taak van een nummer 10 is het spel versnellen en een assist of voor-assist geven. snel is hij idd niet, balverlies heeft hij amper, sterker nog, hij is aan de bal met afstand de beste van dit elftal. van een nummer 10 vragen dat hij moet meeverdedigen zegt alles over je voetbalverstand. Pusic heeft hem vorig jaar gewoon compleet misbruikt waardoor hij zn niveau niet kon halen.
    Pusic heeft Espinoza, door gebrek aan beter (Zekhnini was nog niet fit), op links gezet, op 10 is hij veel beter op zijn plek, zoals je zelf ook al gemeld hebt, daar is hij pas nadat Zekhnini fit was, gepositioneerd.
  • 9 Jul 2019 om 16:52
    • Quote van 9 Jul 2019 om 16:49
      https://twitter.com/SuperSunaArashi/status/1146880129509068800?s=19
    Thanks, lijkt me een goede versterking.
  • 9 Jul 2019 om 16:51
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:33
      de taak van een nummer 10 is het spel versnellen en een assist of voor-assist geven. snel is hij idd niet, balverlies heeft hij amper, sterker nog, hij is aan de bal met afstand de beste van dit elftal. van een nummer 10 vragen dat hij moet meeverdedigen zegt alles over je voetbalverstand. Pusic heeft hem vorig jaar gewoon compleet misbruikt waardoor hij zn niveau niet kon halen.
    We gaan het zien na een wedstrijd of 10
  • 9 Jul 2019 om 16:51
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:54
      De meeste nummer 10's verdedigen tegenwoordig ook gewoon mee hoor. Die hoeven niet terug te zakken tot de eigen 16, maar ze moeten bijv. wel druk zetten op de verdedigende middenvelder van de tegenstander.
    Eens twntuhh die snap dat niet in zijn gedachten speel je voetbal met 9 veldspelers een vliegende keep
  • 9 Jul 2019 om 16:49
    • Quote van 9 Jul 2019 om 16:43
      Heb je een link?
    https://twitter.com/SuperSunaArashi/status/1146880129509068800?s=19
  • 9 Jul 2019 om 16:43
    • Quote van 9 Jul 2019 om 16:35
      Off: alvast om onzekerheden te voorkomen, bron twitter:kjager. Keito nakamura gaat naar twente ivm zekerheid speeltijd.
    Heb je een link?
  • 9 Jul 2019 om 16:35
    Off: alvast om onzekerheden te voorkomen, bron twitter:kjager. Keito nakamura gaat naar twente ivm zekerheid speeltijd.
  • 9 Jul 2019 om 15:54
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:33
      de taak van een nummer 10 is het spel versnellen en een assist of voor-assist geven. snel is hij idd niet, balverlies heeft hij amper, sterker nog, hij is aan de bal met afstand de beste van dit elftal. van een nummer 10 vragen dat hij moet meeverdedigen zegt alles over je voetbalverstand. Pusic heeft hem vorig jaar gewoon compleet misbruikt waardoor hij zn niveau niet kon halen.
    De meeste nummer 10's verdedigen tegenwoordig ook gewoon mee hoor. Die hoeven niet terug te zakken tot de eigen 16, maar ze moeten bijv. wel druk zetten op de verdedigende middenvelder van de tegenstander.
  • 9 Jul 2019 om 15:49
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:33
      de taak van een nummer 10 is het spel versnellen en een assist of voor-assist geven. snel is hij idd niet, balverlies heeft hij amper, sterker nog, hij is aan de bal met afstand de beste van dit elftal. van een nummer 10 vragen dat hij moet meeverdedigen zegt alles over je voetbalverstand. Pusic heeft hem vorig jaar gewoon compleet misbruikt waardoor hij zn niveau niet kon halen.
    Precies dit!
  • 9 Jul 2019 om 15:33
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:50
      Vertel een waar hij zo goed in is dan? Voor de goals en assist hoef je um er niet in te zetten op de 10 positie 6 goals 8 assist, snel isse niet en heeft veel balverlies, verdidigt amper mee, enige wat ik goed aan hem vindt is zijn techniek maar daar houdt het voor mij snel op
    de taak van een nummer 10 is het spel versnellen en een assist of voor-assist geven. snel is hij idd niet, balverlies heeft hij amper, sterker nog, hij is aan de bal met afstand de beste van dit elftal. van een nummer 10 vragen dat hij moet meeverdedigen zegt alles over je voetbalverstand. Pusic heeft hem vorig jaar gewoon compleet misbruikt waardoor hij zn niveau niet kon halen.
  • 9 Jul 2019 om 15:26
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:24
      Speelde vorig jaar bijna allemaal maar als middenvelder
    Het is officieel verdediger.
  • 9 Jul 2019 om 15:24
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:07
      Vd heyden, 9, browning is verdediger.
    Speelde vorig jaar bijna allemaal maar als middenvelder
  • 9 Jul 2019 om 15:07
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:04
      Browning en van der heyden heb je ook nog
    Vd heyden, 9, browning is verdediger.
  • 9 Jul 2019 om 15:04
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:00
      Das 8, nog 1.
    Browning en van der heyden heb je ook nog
  • 9 Jul 2019 om 15:00
    • Quote van 9 Jul 2019 om 14:57
      Zerrouki?
    Das 8, nog 1.
  • 9 Jul 2019 om 14:57
    • Quote van 9 Jul 2019 om 14:51
      Ik mis nog 2 middenvelders, degene die er vandaag zijn tel ik er 7, Agca, Van Leeuwen Wieffer, Bosch, Roemeratoe, vuckic, selahi.
    Zerrouki?
  • 9 Jul 2019 om 14:51
    • Quote van 9 Jul 2019 om 13:48
      Dat jij het wel ziet,dan denk je dat je er meer verstand van hebt dan de trainer van Ajax,vind ik wel interessant maar niet erg geloofwaardig,maar we zullen zien, gelukkig zijn er nog 9 middenvelders over in de Lutte,3 geblesseerd in Hengelo,en er komen er nog twee bij, dus in totaal veertien,keuze genoeg dus.
    Ik mis nog 2 middenvelders, degene die er vandaag zijn tel ik er 7, Agca, Van Leeuwen Wieffer, Bosch, Roemeratoe, vuckic, selahi.
  • 9 Jul 2019 om 14:47
    • Quote van 9 Jul 2019 om 13:48
      Dat jij het wel ziet,dan denk je dat je er meer verstand van hebt dan de trainer van Ajax,vind ik wel interessant maar niet erg geloofwaardig,maar we zullen zien, gelukkig zijn er nog 9 middenvelders over in de Lutte,3 geblesseerd in Hengelo,en er komen er nog twee bij, dus in totaal veertien,keuze genoeg dus.
    Hoeveel van die 14 kunnen we per 2-9 in de eerste selectie verwachten? Ik neem aan dat het de bedoeling is een deel wordt verpatst of bij de beloften terecht komt.
  • 9 Jul 2019 om 14:03
    Gelukkig staat FC Twente bekend als goed revalidatiecentrum.
  • 9 Jul 2019 om 13:52
    • Quote van 9 Jul 2019 om 13:48
      Dat jij het wel ziet,dan denk je dat je er meer verstand van hebt dan de trainer van Ajax,vind ik wel interessant maar niet erg geloofwaardig,maar we zullen zien, gelukkig zijn er nog 9 middenvelders over in de Lutte,3 geblesseerd in Hengelo,en er komen er nog twee bij, dus in totaal veertien,keuze genoeg dus.
    Weet je al wanneer er nieuws is over spelers?
  • 9 Jul 2019 om 13:48
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:57
      Zoals met zoveel goede spelers heeft hij een paar sukkelaars nodig, want als jij de potentie van deze gast niet ziet is dat jammer. Ik blijf erbij dat hij een van de beste spelers bij ons is, en een ding aan zijn fysiek moet wat gewerkt worden, en als dat lukt is het een topper. Maar zeker goed genoeg voor ons op dit moment.
    Dat jij het wel ziet,dan denk je dat je er meer verstand van hebt dan de trainer van Ajax,vind ik wel interessant maar niet erg geloofwaardig,maar we zullen zien, gelukkig zijn er nog 9 middenvelders over in de Lutte,3 geblesseerd in Hengelo,en er komen er nog twee bij, dus in totaal veertien,keuze genoeg dus.
  • 9 Jul 2019 om 13:41
    Waar blijft de transfervrije spits Antonio Martinez Lopez ook wel Toni Martinez genoemd van Westham U-23?? Is er al contact gezocht??
  • 9 Jul 2019 om 13:30
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:38
      El ahmadi was wel in gesprek met ted. Maar vraagt te veel. Die gaat er niet komen. Ola was een grap en is niet serieus te nemen.
    Bedankt voor de informatie. Dat laatste dacht ik al, leek mij erg onwaarschijnlijk. Jammer dat El Ahmadi teveel wil, hij kent, neem ik aan, de situatie van Twente. Is er zicht op een spits en is het er één die meer kan dan alleen afronden, eigen kansen creëren?
  • 9 Jul 2019 om 13:27
    • Quote van 9 Jul 2019 om 13:11
      Daar moet toch op te trainen zijn zou je denken?
    Daar is zeker op te trainen. Zo zijn er wel meer spelers die bepaalde dingen moeten bijschaven. Kan ook uit de speler(s) zelf komen, na de training nog even werken aan de verbeterpunten.
  • 9 Jul 2019 om 13:23
    • Quote van 9 Jul 2019 om 13:11
      Daar moet toch op te trainen zijn zou je denken?
    Wat dat betreft heb ik wat meer vertrouwen in G3. Lijkt mij wel iemand met oog voor detail. Pusic heb ik nog nooit op iets zinnigs kunnen betrappen. Maar als speler zelf mag je ook best kritisch zijn. Niemand zal je tegenhouden om na elke training een stuk of 30 lange ballen te versturen.
  • 9 Jul 2019 om 13:11
    • Quote van 9 Jul 2019 om 13:07
      Fysiek blijkt wel en ook aan zijn crosspass zal hij moeten werken. Steekballen prima, lange ballen drama. Hier valt nog meer winst uit te halen. Verder is mijn persoonlijke mening dat je je nr.10 verdedigend uit de wind moet houden. Dat laten de werkpaarden maar opknappen.
    Daar moet toch op te trainen zijn zou je denken?
  • 9 Jul 2019 om 13:07
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:57
      Zoals met zoveel goede spelers heeft hij een paar sukkelaars nodig, want als jij de potentie van deze gast niet ziet is dat jammer. Ik blijf erbij dat hij een van de beste spelers bij ons is, en een ding aan zijn fysiek moet wat gewerkt worden, en als dat lukt is het een topper. Maar zeker goed genoeg voor ons op dit moment.
    Fysiek blijkt wel en ook aan zijn crosspass zal hij moeten werken. Steekballen prima, lange ballen drama. Hier valt nog meer winst uit te halen. Verder is mijn persoonlijke mening dat je je nr.10 verdedigend uit de wind moet houden. Dat laten de werkpaarden maar opknappen.
  • 9 Jul 2019 om 13:06
    • Quote van 9 Jul 2019 om 13:01
      Heb het namelijk ook gehad.
    Er zijn zoveel vormen van een bovenbeen blessure. De een is de andere niet.
  • 9 Jul 2019 om 13:01
    • Quote van 9 Jul 2019 om 11:14
      Waar baseer je dit op?
    Heb het namelijk ook gehad.
  • 9 Jul 2019 om 12:57
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:53
      Vertel een waar hij zo goed in is dan? Voor de goals en assist hoef je um er niet in te zetten op de 10 positie 6 goals 8 assist, snel isse niet en heeft veel balverlies, verdidigt amper mee, enige wat ik goed aan hem vindt is zijn techniek maar daar houdt het voor mij snel op
    Zoals met zoveel goede spelers heeft hij een paar sukkelaars nodig, want als jij de potentie van deze gast niet ziet is dat jammer. Ik blijf erbij dat hij een van de beste spelers bij ons is, en een ding aan zijn fysiek moet wat gewerkt worden, en als dat lukt is het een topper. Maar zeker goed genoeg voor ons op dit moment.
  • 9 Jul 2019 om 12:53
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:16
      Dat is onzin, bovendien zit FcT niet in de luxe positie om zo te denken/handelen.
    Vertel een waar hij zo goed in is dan? Voor de goals en assist hoef je um er niet in te zetten op de 10 positie 6 goals 8 assist, snel isse niet en heeft veel balverlies, verdidigt amper mee, enige wat ik goed aan hem vindt is zijn techniek maar daar houdt het voor mij snel op
  • 9 Jul 2019 om 12:52
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:35
      Dat kan wel zijn,maar wij hebben vorig seizoen allemaal gezien dat hij snelheid te kort komt,en dat hij steeds de man liet lopen.Mischien moet hij is meer investeren in zich zelf.
    Helemaal eens
  • 9 Jul 2019 om 12:50
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:11
      Denk dat jij een blinddoek voor hebt gehad, als je tenminste al hebt gekeken !
    Vertel een waar hij zo goed in is dan? Voor de goals en assist hoef je um er niet in te zetten op de 10 positie 6 goals 8 assist, snel isse niet en heeft veel balverlies, verdidigt amper mee, enige wat ik goed aan hem vindt is zijn techniek maar daar houdt het voor mij snel op
  • 9 Jul 2019 om 12:38
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:35
      Weet jij hoe het zit met de geruchten/berichten van een tijdje terug omtrent El Ahmadi en Ola Toivonen? Er werd gesteld dat Karim 100% zeker naar Twente zou komen
    El ahmadi was wel in gesprek met ted. Maar vraagt te veel. Die gaat er niet komen. Ola was een grap en is niet serieus te nemen.
  • 9 Jul 2019 om 12:37
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:35
      Weet jij hoe het zit met de geruchten/berichten van een tijdje terug omtrent El Ahmadi en Ola Toivonen? Er werd gesteld dat Karim 100% zeker naar Twente zou komen
    100 % Gerucht bedoel je.
  • 9 Jul 2019 om 12:37
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:35
      Weet jij hoe het zit met de geruchten/berichten van een tijdje terug omtrent El Ahmadi en Ola Toivonen? Er werd gesteld dat Karim 100% zeker naar Twente zou komen
    Ola was sowieso een grap.
  • 9 Jul 2019 om 12:35
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:08
      Met linksback is het al rond. Zal deze dagen ook wel gepresenteerd worden. Met een spits zijn ze in gesprek en ze zouden aangeklopt hebben bij city en ajax, of daar wat te huren valt.
    Weet jij hoe het zit met de geruchten/berichten van een tijdje terug omtrent El Ahmadi en Ola Toivonen? Er werd gesteld dat Karim 100% zeker naar Twente zou komen
  • 9 Jul 2019 om 12:35
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:21
      Echt balen vind hem een van de beste spelers op dit moment in de selectie.
    Dat kan wel zijn,maar wij hebben vorig seizoen allemaal gezien dat hij snelheid te kort komt,en dat hij steeds de man liet lopen.Mischien moet hij is meer investeren in zich zelf.
  • 9 Jul 2019 om 12:29
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:21
      Echt balen vind hem een van de beste spelers op dit moment in de selectie.
    Mits hij op de juiste plek wordt gezet.
  • 9 Jul 2019 om 12:21
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:04
      Alsjeblieft man die Espinoza is zo langzaam als dikke stront in een Spaanse trechter je mist er niks aan
    Echt balen vind hem een van de beste spelers op dit moment in de selectie.
  • 9 Jul 2019 om 12:20
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:04
      Alsjeblieft man die Espinoza is zo langzaam als dikke stront in een Spaanse trechter je mist er niks aan
    Volgens mij heb jij daar bovenin een steekje los, hij is niet de allersnelste, maar als we al nee gaan zeggen tegen spelers als Espinosa, kunnen we beter met een half team gaan voetballen komend jaar.
  • 9 Jul 2019 om 12:16
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:04
      Alsjeblieft man die Espinoza is zo langzaam als dikke stront in een Spaanse trechter je mist er niks aan
    Dat is onzin, bovendien zit FcT niet in de luxe positie om zo te denken/handelen.
  • 9 Jul 2019 om 12:11
    • Quote van 9 Jul 2019 om 12:04
      Alsjeblieft man die Espinoza is zo langzaam als dikke stront in een Spaanse trechter je mist er niks aan
    Denk dat jij een blinddoek voor hebt gehad, als je tenminste al hebt gekeken !
  • 9 Jul 2019 om 12:08
    • Quote van 9 Jul 2019 om 11:33
      Benieuwd wanneer Ted van Leeuwen met nieuwe spelers komt. Is er al iets gesignaleerd bij de Grolsch Veste?
    Met linksback is het al rond. Zal deze dagen ook wel gepresenteerd worden. Met een spits zijn ze in gesprek en ze zouden aangeklopt hebben bij city en ajax, of daar wat te huren valt.
  • 9 Jul 2019 om 12:07
    Kan een mannetje voorbij, prima pass in de poten. Hoop dat ie er snel weer bij is.
  • 9 Jul 2019 om 12:04
    • Quote van 9 Jul 2019 om 11:13
      Bovenbeenblessure ben je sowieso 6 weken out... wel een gemis zeg!
    Alsjeblieft man die Espinoza is zo langzaam als dikke stront in een Spaanse trechter je mist er niks aan
  • 9 Jul 2019 om 11:52
    • Quote van 9 Jul 2019 om 11:35
      Huseyn Bulut
    :)
  • 9 Jul 2019 om 11:35
    • Quote van 9 Jul 2019 om 11:34
      Burki?
    Huseyn Bulut
  • 9 Jul 2019 om 11:35
    • Quote van 9 Jul 2019 om 11:34
      Burki?
    Burut denk ik dat hij bedoeld.
  • 9 Jul 2019 om 11:34
    • Quote van 9 Jul 2019 om 11:25
      Misschien dat die Turk van Dortmund nu kansen ruikt en zich binnen afzienbare tijd meld in de Lutte.
    Burki?
  • 9 Jul 2019 om 11:33
    Benieuwd wanneer Ted van Leeuwen met nieuwe spelers komt. Is er al iets gesignaleerd bij de Grolsch Veste?
  • 9 Jul 2019 om 11:25
    Misschien dat die Turk van Dortmund nu kansen ruikt en zich binnen afzienbare tijd meld in de Lutte.
  • 9 Jul 2019 om 11:22
    • Quote van 9 Jul 2019 om 11:18
      Vuckic en Brama zie ik ook niet veel vlieguren maken komend seizoen. Dat gaat nog wat worden. Ook daar mag Tedje wel rekening mee houden. Het wordt weer een lange voorbereiding.
    We hebben heel veel blessure gevoelig spelers. Moet nu toch wat fatsoenlijks bijkomen...anders staat dankje dankje zo op straat.
  • 9 Jul 2019 om 11:18
    Vuckic en Brama zie ik ook niet veel vlieguren maken komend seizoen. Dat gaat nog wat worden. Ook daar mag Tedje wel rekening mee houden. Het wordt weer een lange voorbereiding.
  • 9 Jul 2019 om 11:16
    Beter nu dan over een maand.
  • 9 Jul 2019 om 11:14
    • Quote van 9 Jul 2019 om 11:13
      Bovenbeenblessure ben je sowieso 6 weken out... wel een gemis zeg!
    Waar baseer je dit op?
  • 9 Jul 2019 om 11:13
    Bovenbeenblessure ben je sowieso 6 weken out... wel een gemis zeg!
  • 9 Jul 2019 om 11:08
    Ernstig?
  • 9 Jul 2019 om 11:07
    Nou Ted aan de bak kerel en breng ons een beetje goed nieuws.
  • 9 Jul 2019 om 11:04
    Hopen dat het meevalt, zou echt een enorme aderlating zijn!
  • 9 Jul 2019 om 11:04
    Kutzooi. Middenvelder die we goed kunnen gebruiken volgend jaar. Hopelijk kan hij goed/snel revalideren en fit zijn bij de 1e competitiewedstrijd.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›