Fotoverslag: FC Twente werkt ochtendtraining af in De Lutte

( 29 reacties)
Fotoverslag: FC Twente werkt ochtendtraining af in De Lutte

FC Twente is op dit moment op trainingskamp in De Lutte en de club uit Enschede heeft een fotoverslag van de ochtendtraining online gezet. Daarop zien we onder andere Haris Vuckic, Aitor Cantalapiedra, Lindon Selahi en Ramiz Zerrouki in actie.

De Tukkers maakten eerder vandaag bekend dat Javier Espinosa het trainingskamp heeft verlaten vanwege een bovenbeenblessure. Het is nog niet bekend hoelang hij uit de roulatie is. Wout Brama en Alexander Laukart waren al achtergebleven in Hengelo om te revalideren. 

Klik hier om een uitgebreid fotoverslag te bekijken. 

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

?????????? New training day ???? @jpleguezuelo #fctwente

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

?????? @haris_vuckic #fctwente #training

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

?????????? #fctwente #training ????

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2019 om 09:26
    • Quote van 9 Jul 2019 om 20:06
      Off topic fragie!!! waneer gaat de website in de lucht van de Fanshop er staat bijna geen hol op ik zoek nog een trainings bankhang broekie
    Het is toch van de zotte hoe het er bij Twente aan toe gaat op commercieel vlak. Dit soort zaken had op orde moeten zijn op het moment dat de fanshop open ging voor verkoop met de nieuwe shirts. Op ELK gebied loopt de club achter, het is echt om te janken. En maar steeds geld bedelen bij de sponsoren, maar ook met een fanshop valt (extra) geld te genereren. Alle beetjes helpen, maar dan moet het wel gebeuren.
  • 9 Jul 2019 om 22:07
    • Quote van 9 Jul 2019 om 20:48
      Die gast van Groningen zegt dat hij een betrouwbare bron heeft en er zeker van is dat Nakamura voor Twente heeft gekozen. Dat belooft wat aan de horizon. Het lijkt erop dat de club uit zijn comfortzone stapt en zelfs Aziatische markt verkend. Goede zaak. Laten we deze Japanse International vast welkom heten. Welkom Nakamura!
    Ik ben, heel eerlijk, niet zo happig op een betrouwbare bron uit Groningen. Kan ook zomaar een steek onder water zijn. Iets met een dode mus. Hoop natuurlijke dat deze jongen gewoon naar Enschede komt en de club op de kaart zet!
  • 9 Jul 2019 om 20:48
    • Quote van 9 Jul 2019 om 20:13
      Gaat naar Twente https://twitter.com/SuperSunaArashi/status/1146880129509068800?s=19
    Die gast van Groningen zegt dat hij een betrouwbare bron heeft en er zeker van is dat Nakamura voor Twente heeft gekozen. Dat belooft wat aan de horizon. Het lijkt erop dat de club uit zijn comfortzone stapt en zelfs Aziatische markt verkend. Goede zaak. Laten we deze Japanse International vast welkom heten. Welkom Nakamura!
  • 9 Jul 2019 om 20:13
    • Quote van 9 Jul 2019 om 18:11
      Lijkt mij ook dat hij naar Groningen gaat. Ook in verband met Ritsu Doan.
    Gaat naar Twente https://twitter.com/SuperSunaArashi/status/1146880129509068800?s=19
  • 9 Jul 2019 om 20:06
    Off topic fragie!!! waneer gaat de website in de lucht van de Fanshop er staat bijna geen hol op ik zoek nog een trainings bankhang broekie
  • 9 Jul 2019 om 19:26
    • Quote van 9 Jul 2019 om 19:20
      Emmen is ook bezig of niet? Die hebt dr al 9 aangetrokken ofzoiets?
    Het is meer een vreemde legioen. Het kan daar goed of slecht uitpakken.
  • 9 Jul 2019 om 19:25
    • Quote van 9 Jul 2019 om 19:21
      Die hebben er ook een paar aan van hand gedaan.als ik het goed heb 12 stuks.
    Dan hebben die ook een compleet nieuw elftal. Ook maar weer kww
  • 9 Jul 2019 om 19:21
    • Quote van 9 Jul 2019 om 19:20
      Emmen is ook bezig of niet? Die hebt dr al 9 aangetrokken ofzoiets?
    Die hebben er ook een paar aan van hand gedaan.als ik het goed heb 12 stuks.
  • 9 Jul 2019 om 19:20
    Emmen is ook bezig of niet? Die hebt dr al 9 aangetrokken ofzoiets?
  • 9 Jul 2019 om 19:20
    • Quote van 9 Jul 2019 om 17:47
      Pittige training week,voor het ontbijt bosloop of op de mountainbike,s, morgens en s middags training,dus drie keer,veel word getraind op de manier waarop hij wil voetballen, manier van trainen lijkt sterk op die van Preudhomme,dus veel meer structuur,ziet er wel goed uit,dus PSV de eerste wedstrijd bij de strot grijpen,we zijn net begonnen,dus kijken hoe het zich ontwikkeld,en wachten op de toch wel nodige versterking.
    Middag is toch vooral tactiek training? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
  • 9 Jul 2019 om 19:06
    Zijn ze op de noordpool aan het trainen?zie Drommel met handschoenen en een majo aan .
  • 9 Jul 2019 om 19:00
    • Quote van 9 Jul 2019 om 18:56
      vleugelspeler
    Ok thanks had die Benschop ook wel bij ins willen zien.
  • 9 Jul 2019 om 18:56
    • Quote van 9 Jul 2019 om 18:50
      Wat is die Jap een spits? Groningen heeft Benschop ook gecontracteerd.
    vleugelspeler
  • 9 Jul 2019 om 18:50
    Wat is die Jap een spits? Groningen heeft Benschop ook gecontracteerd.
  • 9 Jul 2019 om 18:18
    Ritsu Doan en hij kunnen best vrienden zijn. Je ziet ook vaak dat spelers die bij andere clubs spelen ook nauw met elkaar omgaan. Als Nakumaru aan speeltijd denkt, dan is Twente de juiste club, waar veel ruimte is zowel in de basis als op de bank. Om de Twentse pessimistische gedrag denkwijze hier op het forum tegen te gaan en vertrouw op de connectie van TvL in Japan, zeg ik voor de verandering en positiviteit....Welkom keita Nakamura!
  • 9 Jul 2019 om 18:11
    Lijkt mij ook dat hij naar Groningen gaat. Ook in verband met Ritsu Doan.
  • 9 Jul 2019 om 18:01
    • Quote van 9 Jul 2019 om 17:47
      Pittige training week,voor het ontbijt bosloop of op de mountainbike,s, morgens en s middags training,dus drie keer,veel word getraind op de manier waarop hij wil voetballen, manier van trainen lijkt sterk op die van Preudhomme,dus veel meer structuur,ziet er wel goed uit,dus PSV de eerste wedstrijd bij de strot grijpen,we zijn net begonnen,dus kijken hoe het zich ontwikkeld,en wachten op de toch wel nodige versterking.
    Klinkt goed, ik denk dat niemeyer met zijn ervaring in het Duitse voetbal daar ook een deel in heeft. Maar als we psv kunnen verrassen met snel en aggressief combinatievoetbal zou dat zeer mooi zijn!
  • 9 Jul 2019 om 17:57
    • Quote van 9 Jul 2019 om 17:52
      Gaat tekenen bij Groningen.
    Hij heeft 2 opties, bij Groningen en in Enschede. We laten ons verrassen, er zijn al meerdere spelers aan onze neus voorbij gegaan.
  • 9 Jul 2019 om 17:52
    • Quote van 9 Jul 2019 om 16:48
      Nakamura waarschijnlijk naar ons: https://twitter.com/KJagers/status/1148576381070139398
    Gaat tekenen bij Groningen.
  • 9 Jul 2019 om 17:47
    • Quote van 9 Jul 2019 om 16:34
      Kan er iemand die vaak naar de trainingen kijkt uitleggen of en waar er precies verschil zit tussen de trainingen van Pusic vorig jaar en Garcia Garcia dit jaar?
    Pittige training week,voor het ontbijt bosloop of op de mountainbike,s, morgens en s middags training,dus drie keer,veel word getraind op de manier waarop hij wil voetballen, manier van trainen lijkt sterk op die van Preudhomme,dus veel meer structuur,ziet er wel goed uit,dus PSV de eerste wedstrijd bij de strot grijpen,we zijn net begonnen,dus kijken hoe het zich ontwikkeld,en wachten op de toch wel nodige versterking.
  • 9 Jul 2019 om 17:23
    • Quote van 9 Jul 2019 om 17:07
      Hoe weet je dat hij in nl is dan?
    Via dezelfde bron die gisteren hier werd gestuurd, dat van de medische keuring moet ik wellicht terugnemen, slaat waarschijnlijk op die andere jap: https://twitter.com/aishiterutokyo/status/1148365058340081664
  • 9 Jul 2019 om 17:07
    • Quote van 9 Jul 2019 om 17:05
      Klopt, dat zal blijken. Feit is dat hij in nederland is en deze morgen of morgen medische keuring zou ondergaan. Ben benieuwd.
    Hoe weet je dat hij in nl is dan?
  • 9 Jul 2019 om 17:07
    • Quote van 9 Jul 2019 om 17:05
      Klopt, dat zal blijken. Feit is dat hij in nederland is en deze morgen of morgen medische keuring zou ondergaan. Ben benieuwd.
    Groningen is ook een optie hé.
  • 9 Jul 2019 om 17:05
    • Quote van 9 Jul 2019 om 16:56
      Geen flauw idee of hij betrouwbaar is maar dat zou dat in ieder geval nummer 1 zijn van de 6 nieuwe spelers die Ted nog wilde halen.
    Klopt, dat zal blijken. Feit is dat hij in nederland is en deze morgen of morgen medische keuring zou ondergaan. Ben benieuwd.
  • 9 Jul 2019 om 16:56
    • Quote van 9 Jul 2019 om 16:48
      Nakamura waarschijnlijk naar ons: https://twitter.com/KJagers/status/1148576381070139398
    Geen flauw idee of hij betrouwbaar is maar dat zou dat in ieder geval nummer 1 zijn van de 6 nieuwe spelers die Ted nog wilde halen.
  • 9 Jul 2019 om 16:48
    Nakamura waarschijnlijk naar ons: https://twitter.com/KJagers/status/1148576381070139398
  • 9 Jul 2019 om 16:38
    • Quote van 9 Jul 2019 om 15:48
      Alweer te veel zin in komend seizoen als ik zulke foto's zie!!! #COTE
    Ik ook, ik heb echt zin in de wedstrijd tegen psv! Dat het waarschijnlijk een nederlaag wordt kan me weinig schelen en dat de dag erna de wekker om 03:00 uur staat kan me nog minder schelen! ;-)
  • 9 Jul 2019 om 16:34
    Kan er iemand die vaak naar de trainingen kijkt uitleggen of en waar er precies verschil zit tussen de trainingen van Pusic vorig jaar en Garcia Garcia dit jaar?
  • 9 Jul 2019 om 15:48
    Alweer te veel zin in komend seizoen als ik zulke foto's zie!!! #COTE
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›