Brood spiegelt zich aan FC Twente: ''Zijn niet in paniek geraakt''

( 14 reacties)
Brood spiegelt zich aan FC Twente: ''Zijn niet in paniek geraakt''

NAC Breda degradeerde afgelopen seizoen uit de Eredivisie. De Parel van het Zuiden wil snel weer terugkeren op het hoogste niveau. Trainer Ruud Brood spiegelt zich graag aan de route van FC Twente naar de Eredivisie.

"Ik ben voor de winterstop naar FC Den Bosch - FC Twente gaan kijken, ik zette op dat moment in op Den Bosch als kampioen", vertelt Brood in gesprek met Voetbal International. "Die ploeg zat in een goede periode, Twente had het nog niet."

Brood zag daarna het tij keren. "FC Twente is niet in paniek geraakt, ze moesten bijblijven om in de tweede seizoenshelft te kunnen toeslaan. De basis moest goed zijn en die was kennelijk goed genoeg. Zo werkt het ook", aldus de trainer van NAC Breda.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2019 om 20:42
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:14
      Jij wordt met de dag echt steeds gestoorder.
    Kan het nog gestoorder haha?
  • 11 Jul 2019 om 20:42
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:35
      Ja joh. Want Smith huren zonder optie tot koop is wel ok. Maar als die van een ed club komt is het stom, want met die lege portemonnee kunnen we makkelijk de halve selectie van Heerenveen ophalen als we willen... Drink nog een red bulletje... Handhaven is ons enige doel. Met welke middelen maakt niet uit... niet alle transfer vrije spelers voegen ook wat toe...
    Ja want City en feijenoord zijn ook van hetzelfde niveau of niet.....
  • 11 Jul 2019 om 11:35
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:04
      Gaan we nou werkelijk waar die 17 jarige Summerville van Feyenoord huren? Hoe diep hoe diep hoe diep ben je als club gezonken. Als het huur met optie tot koop is, is prima. Maar zonder, dan is dit een wanbeleid.
    Ja joh. Want Smith huren zonder optie tot koop is wel ok. Maar als die van een ed club komt is het stom, want met die lege portemonnee kunnen we makkelijk de halve selectie van Heerenveen ophalen als we willen... Drink nog een red bulletje... Handhaven is ons enige doel. Met welke middelen maakt niet uit... niet alle transfer vrije spelers voegen ook wat toe...
  • 11 Jul 2019 om 10:14
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:36
      TEDJE SPONSOREN TIJD OM WAKKER TE WORDEN.

      'VVV-Venlo wil Amerikaanse aanvaller overnemen van Schalke 04'



      Gepubliceerd: donderdag 11 juli 2019 om 09:25


      Kopieer link


      Deel op WhatsApp


      Deel op Facebook












      VVV-Venlo heeft zijn zinnen gezet
      op voormalig Amerikaans jeugdinternational Haji Wright. De Limburgers
      zijn in onderhandeling met Schalke 04 om de 21-jarige spits naar De Koel
      te halen.
    Jij wordt met de dag echt steeds gestoorder.
  • 11 Jul 2019 om 10:04
    Gaan we nou werkelijk waar die 17 jarige Summerville van Feyenoord huren? Hoe diep hoe diep hoe diep ben je als club gezonken. Als het huur met optie tot koop is, is prima. Maar zonder, dan is dit een wanbeleid.
  • 11 Jul 2019 om 09:58
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:56
      Reuring wilt wie Ja Die, Reuring op markt. Word tijd dat er wat namen komen.
    messie heb wie al..voetballers wilt we noe..:-))
  • 11 Jul 2019 om 09:57
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:36
      TEDJE SPONSOREN TIJD OM WAKKER TE WORDEN.

      'VVV-Venlo wil Amerikaanse aanvaller overnemen van Schalke 04'



      Gepubliceerd: donderdag 11 juli 2019 om 09:25


      Kopieer link


      Deel op WhatsApp


      Deel op Facebook












      VVV-Venlo heeft zijn zinnen gezet
      op voormalig Amerikaans jeugdinternational Haji Wright. De Limburgers
      zijn in onderhandeling met Schalke 04 om de 21-jarige spits naar De Koel
      te halen.
    Waarom denk jij dat je er meer verstand van hebt dan Bleuming of Ted? Mafkees
  • 11 Jul 2019 om 09:56
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:44
      Nou nou nu is Ted wa wakker lijkt wel of Messi of Ronaldo aangegeven hebt dat ze na Twente wilt. Tjonge keerl ie doet net of ze het over wereldspits hebt.
    Reuring wilt wie Ja Die, Reuring op markt. Word tijd dat er wat namen komen.
  • 11 Jul 2019 om 09:44
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:36
      TEDJE SPONSOREN TIJD OM WAKKER TE WORDEN.

      'VVV-Venlo wil Amerikaanse aanvaller overnemen van Schalke 04'



      Gepubliceerd: donderdag 11 juli 2019 om 09:25


      Kopieer link


      Deel op WhatsApp


      Deel op Facebook












      VVV-Venlo heeft zijn zinnen gezet
      op voormalig Amerikaans jeugdinternational Haji Wright. De Limburgers
      zijn in onderhandeling met Schalke 04 om de 21-jarige spits naar De Koel
      te halen.
    Nou nou nu is Ted wa wakker lijkt wel of Messi of Ronaldo aangegeven hebt dat ze na Twente wilt. Tjonge keerl ie doet net of ze het over wereldspits hebt.
  • 11 Jul 2019 om 09:41
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:36
      TEDJE SPONSOREN TIJD OM WAKKER TE WORDEN.

      'VVV-Venlo wil Amerikaanse aanvaller overnemen van Schalke 04'



      Gepubliceerd: donderdag 11 juli 2019 om 09:25


      Kopieer link


      Deel op WhatsApp


      Deel op Facebook












      VVV-Venlo heeft zijn zinnen gezet
      op voormalig Amerikaans jeugdinternational Haji Wright. De Limburgers
      zijn in onderhandeling met Schalke 04 om de 21-jarige spits naar De Koel
      te halen.
    Wachten...wachten ...vraag en aanbod ...als niemand ze wil slaat Ted toe..en goedkoop..:-))
  • 11 Jul 2019 om 09:36
    TEDJE SPONSOREN TIJD OM WAKKER TE WORDEN.

    'VVV-Venlo wil Amerikaanse aanvaller overnemen van Schalke 04'



    Gepubliceerd: donderdag 11 juli 2019 om 09:25


    Kopieer link


    Deel op WhatsApp


    Deel op Facebook












    VVV-Venlo heeft zijn zinnen gezet
    op voormalig Amerikaans jeugdinternational Haji Wright. De Limburgers
    zijn in onderhandeling met Schalke 04 om de 21-jarige spits naar De Koel
    te halen.
  • 11 Jul 2019 om 06:50
    Denk wel dat het zijn doel is om iets beter voetbal te spelen dan ons afgelopen seizoen.... Dat leek er niet op haha
  • 11 Jul 2019 om 05:51
    • Quote van 11 Jul 2019 om 01:22
      Zeikerd .....
    Waarom nou weer een zeikerd dan?
  • 11 Jul 2019 om 01:22
    Zeikerd .....
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›