Gerucht: ''Summerville komt op huurbasis naar FC Twente''

( 82 reacties)
Gerucht: ''Summerville komt op huurbasis naar FC Twente''

Crysencio Summerville zet zijn loopbaan mogelijk voort bij FC Twente. De talentvolle vleugelaanvaller van Feyenoord is de club uit Enschede gaan volgen op Instagram, zo laat een Feyenoord-fan weten via Twitter.

Het is vooralsnog onbekend hoe betrouwbaar dit gerucht is, maar op het forum FCTwente.net is ook 'Dirty Harry' zeker van zijn zaak. "Gaat wel gebeuren. Summerville komt op huurbasis naar FCT. Ik verwacht vandaag transfernieuws omtrent Summerville ", schrijft hij. 

Summerville stond bij de club uit Rotterdam te boek als een groot talent, maar na een knokpartij met ploeggenoot Mats Knoester in 2018 werd de jeugdinternational geschorst, kreeg hij een boete én werd hij voor een half seizoen verhuurd aan FC Dordrecht.

Summerville, die nog een contract heeft tot medio 2021 en woensdag nog 'gewoon' in actie kwam bij de oefenwedstrijd van Feyenoord tegen SV Darmstadt 98, wist in de Keuken Kampioen Divisie vijf keer te scoren in de tweede seizoenshelft.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2019 om 19:10
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:26
      Why not, alsof die twee altijd 90 minuten spelen of vroegtijdig gewisseld en nooit geblesseerd raken of geschorst zijn.
    precies,maar tegenstrijdig als je nu wel een lastpak binnenhaalt met een iets grotere impact en een een paar weken geleden met dito argumenten kwam om om jongens niet te verlengen die men tussen haakjes lastig vond met feiten in een lichtere vorm dan deze summervile die ook nog niet zo ver is in ontwikkeling.en echt niet beter is.we zullen het zien
  • 11 Jul 2019 om 21:26
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:33
      Zal bij Twente ook geen minuten krijgen we hebben namelijk aitor en Zelhnini al
    Why not, alsof die twee altijd 90 minuten spelen of vroegtijdig gewisseld en nooit geblesseerd raken of geschorst zijn.
  • 11 Jul 2019 om 19:59
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:55
      Kan verschillen, sommigen kunnen goed leren,dus die kunnen niet altijd meetrainen,eerst dat maar afmaken toch.
    Maar weet je wel is oosterwolde of schenk 2de linksback word?
  • 11 Jul 2019 om 19:55
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:29
      Ik had nog een vraag, de selectie word nog door een stuk of 5 aangevuld maar weet je al welke jeugdspelers tot de officiële selectie behoren? Of is dat nog niet bekend?
    Kan verschillen, sommigen kunnen goed leren,dus die kunnen niet altijd meetrainen,eerst dat maar afmaken toch.
  • 11 Jul 2019 om 19:33
    Zal bij Twente ook geen minuten krijgen we hebben namelijk aitor en Zelhnini al
  • 11 Jul 2019 om 19:29
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:02
      Gelukkig is de linksback binnen,trainer is er blij mee, verder dat ze zich niet op laten jagen, geduldig afwachten,over City,die hebben op dit moment geen huurspelers op posities die wij zoeken, volgend jaar mogen zij nog 6 spelers verhuren,zijn er wel die wij graag willen hebben,bv Manu Garcia,of een spits,die zijn niet meer te huur, alleen te koop, Manu geloof ik 4 miljoen, spits is moeilijk,hopelijk een goede jonge huren van een top club,kan nu nog niet word later,we hebben ook nog 2 spitsen,de onderste 6 a 7 clubs eredivisie,hebben zelfde niveau als top kkd,dus dat kunnen ze wel aan,je moet het doen met wat er is,helaas denken sommigen hier nog steeds op Champions League niveau,dus wees realistisch,en pas je aan,word vervolgd
    Ik had nog een vraag, de selectie word nog door een stuk of 5 aangevuld maar weet je al welke jeugdspelers tot de officiële selectie behoren? Of is dat nog niet bekend?
  • 11 Jul 2019 om 19:22
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:02
      Gelukkig is de linksback binnen,trainer is er blij mee, verder dat ze zich niet op laten jagen, geduldig afwachten,over City,die hebben op dit moment geen huurspelers op posities die wij zoeken, volgend jaar mogen zij nog 6 spelers verhuren,zijn er wel die wij graag willen hebben,bv Manu Garcia,of een spits,die zijn niet meer te huur, alleen te koop, Manu geloof ik 4 miljoen, spits is moeilijk,hopelijk een goede jonge huren van een top club,kan nu nog niet word later,we hebben ook nog 2 spitsen,de onderste 6 a 7 clubs eredivisie,hebben zelfde niveau als top kkd,dus dat kunnen ze wel aan,je moet het doen met wat er is,helaas denken sommigen hier nog steeds op Champions League niveau,dus wees realistisch,en pas je aan,word vervolgd
    Ikzeg. Eppie u heeft gelijk. Wij fctwente zijn er nog lang niet, helaas als echte twente fan begrijp ik het vanaf dag 1 dat wij bleven bestaan, helaas is er zoveel gebeurt dat wij nu moeten vechten om te overleven in de eredivisie met welke spelers dan ook. Eppie u ook bedankt voor uw informatie.
  • 11 Jul 2019 om 18:02
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:38
      Ze zeiden dacht ik huren met optie en dan verkopen.
    Gelukkig is de linksback binnen,trainer is er blij mee, verder dat ze zich niet op laten jagen, geduldig afwachten,over City,die hebben op dit moment geen huurspelers op posities die wij zoeken, volgend jaar mogen zij nog 6 spelers verhuren,zijn er wel die wij graag willen hebben,bv Manu Garcia,of een spits,die zijn niet meer te huur, alleen te koop, Manu geloof ik 4 miljoen, spits is moeilijk,hopelijk een goede jonge huren van een top club,kan nu nog niet word later,we hebben ook nog 2 spitsen,de onderste 6 a 7 clubs eredivisie,hebben zelfde niveau als top kkd,dus dat kunnen ze wel aan,je moet het doen met wat er is,helaas denken sommigen hier nog steeds op Champions League niveau,dus wees realistisch,en pas je aan,word vervolgd
  • 11 Jul 2019 om 17:38
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:37
      Heeft nog 7 maand contract en buiten EU salaris van 250000 euro of zo,dus niet haalbaar
    Ze zeiden dacht ik huren met optie en dan verkopen.
  • 11 Jul 2019 om 17:37
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:29
      Volgens mij wel, hij zat in vliegtuig maar vraag me af waar dat vliegtuig heen ging;-)
    Heeft nog 7 maand contract en buiten EU salaris van 250000 euro of zo,dus niet haalbaar
  • 11 Jul 2019 om 15:33
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:54
      Waarom heeft hij na je dochters gekeken of zo.
    Ik denk omdat Holscher geen WK wijvenvoetbal keek.
  • 11 Jul 2019 om 14:56
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:54
      Waarom heeft hij na je dochters gekeken of zo.
    Omdat hij alles persoonlijk maakt
  • 11 Jul 2019 om 14:54
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:06
      Van mij mag hij Holscher ook wel voor zijn bek slaan.
    Waarom heeft hij na je dochters gekeken of zo.
  • 11 Jul 2019 om 14:38
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:29
      Volgens mij wel, hij zat in vliegtuig maar vraag me af waar dat vliegtuig heen ging;-)
    Haha inderdaad.
  • 11 Jul 2019 om 14:30
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:42
      Kan niet want dan hoor ik niets meer, trainer kent hem van Sevilla, hadden hem liever in eigendom gehad,kan niet dus maar huren,ze zoeken er nu nog vijf,zal langzaam gaan,ze laten zich niet opjagen met de datum van de eerste wedstrijd,ook na begin augustus komt er nog wel wat bij,zal vanmiddag tegen zessen nog wel wat posten,eerst aan het werk.
    Reactie was niet naar jouw gericht, eppie! Ik waardeer je post en speur, tussen de onzin door, altijd naar enige content van je. Dank hiervoor!
  • 11 Jul 2019 om 14:29
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:24
      Die Jap kan toch ook spits?
    Volgens mij wel, hij zat in vliegtuig maar vraag me af waar dat vliegtuig heen ging;-)
  • 11 Jul 2019 om 14:24
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:18
      De spits positie gaat nog wel effe duren. Er zijn weinig opties. Zal wel huur worden ofzo.
    Die Jap kan toch ook spits?
  • 11 Jul 2019 om 14:19
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:18
      De spits positie gaat nog wel effe duren. Er zijn weinig opties. Zal wel huur worden ofzo.
    Ok thanks en weet jij toevallig iets over die Jap?
  • 11 Jul 2019 om 14:18
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:00
      Is er nog wat in aantocht Eppie, spits lijk me toch wel prioriteit en eventueel middenvelder? En in wat voor termijn moeten we dan denken ongeveer?
    De spits positie gaat nog wel effe duren. Er zijn weinig opties. Zal wel huur worden ofzo.
  • 11 Jul 2019 om 14:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:42
      Kan niet want dan hoor ik niets meer, trainer kent hem van Sevilla, hadden hem liever in eigendom gehad,kan niet dus maar huren,ze zoeken er nu nog vijf,zal langzaam gaan,ze laten zich niet opjagen met de datum van de eerste wedstrijd,ook na begin augustus komt er nog wel wat bij,zal vanmiddag tegen zessen nog wel wat posten,eerst aan het werk.
    Nogmaals mijn waardering voor de informatie die je deelt. Zonder namen te weten maar wel posities zijn we al een heel eind. Gaat de voorkeur uit naar een spits op contractbasis of hier ook huurbasis die zich wellicht elders bewezen heeft, zoals destijds Ünal?
  • 11 Jul 2019 om 14:00
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:42
      Kan niet want dan hoor ik niets meer, trainer kent hem van Sevilla, hadden hem liever in eigendom gehad,kan niet dus maar huren,ze zoeken er nu nog vijf,zal langzaam gaan,ze laten zich niet opjagen met de datum van de eerste wedstrijd,ook na begin augustus komt er nog wel wat bij,zal vanmiddag tegen zessen nog wel wat posten,eerst aan het werk.
    Is er nog wat in aantocht Eppie, spits lijk me toch wel prioriteit en eventueel middenvelder? En in wat voor termijn moeten we dan denken ongeveer?
  • 11 Jul 2019 om 13:57
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:42
      Kan niet want dan hoor ik niets meer, trainer kent hem van Sevilla, hadden hem liever in eigendom gehad,kan niet dus maar huren,ze zoeken er nu nog vijf,zal langzaam gaan,ze laten zich niet opjagen met de datum van de eerste wedstrijd,ook na begin augustus komt er nog wel wat bij,zal vanmiddag tegen zessen nog wel wat posten,eerst aan het werk.
    Groot lof voor je bijdrages van de laatste tijd eppie. Bedankt!
  • 11 Jul 2019 om 13:42
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:03
      Of je zegt gewoon de voor- en achternaam van de speler, in plaats van een vossenjacht te organiseren op Google.
    Kan niet want dan hoor ik niets meer, trainer kent hem van Sevilla, hadden hem liever in eigendom gehad,kan niet dus maar huren,ze zoeken er nu nog vijf,zal langzaam gaan,ze laten zich niet opjagen met de datum van de eerste wedstrijd,ook na begin augustus komt er nog wel wat bij,zal vanmiddag tegen zessen nog wel wat posten,eerst aan het werk.
  • 11 Jul 2019 om 13:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 12:12
      Het bericht was dat hij Twente Volgt op Instagram. Doe je uit interesse blijkbaar. Die jongen pas laten komen, als er maar een optie tot koop bij zit.
    Koekoek
  • 11 Jul 2019 om 12:42
    Opgeflikkerd met die kakkerlak.
  • 11 Jul 2019 om 12:38
    Hij volgt fctwente niet eens meer op insta
  • 11 Jul 2019 om 12:21
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:31
      Ik volg FCT ook op insta. Ik ben een linkermiddenvelder die eigenlijk tegenwoordig niet eens meer voetbalt, maar voor Twente wel een uitzondering wil maken. Ik zie Twente namelijk nog steeds als een grote club.
    Je had kans gemaakt als je een spits zou zijn. Middenveld is helaas al druk bezet! ;-)
  • 11 Jul 2019 om 12:13
    Hier een impressie van Summerville:
    https://www.youtube.com/watch?v=nZtdcMIR5do&list=RDEMqHdUXwXm7FOISSMKC0hUBA&start_radio=1
  • 11 Jul 2019 om 12:12
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:11
      Je hekelt nu al het "beleid" van deze aktie, terwijl dit een geslingert gerucht van een of andere feyenoord-fan is.... gaat het verder?
    Het bericht was dat hij Twente Volgt op Instagram. Doe je uit interesse blijkbaar. Die jongen pas laten komen, als er maar een optie tot koop bij zit.
  • 11 Jul 2019 om 11:54
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:49
      Zulke spelers hoef ik niet hoor. Zie liever harde werkers en niet van die irritante mannetjes.
    Twente weet hoe ze moeilijk opvoedbare pubbers moeten behandelen,om weer op het juiste pad te krijgen.;);)
  • 11 Jul 2019 om 11:53
    Cabral 2.0.....
  • 11 Jul 2019 om 11:49
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:46
      Mocht het echt zo zijn,dan hoop ik wel dat hij met zijn voeten het werk doet op het veld,en niet met zijn handen,heb ergens gelezen over een vechtpartij in de kleedkamer,schijnt nog wel een lastige speler te zijn,heeft de handjes nog wel is los in de kleedkamer.
    Zulke spelers hoef ik niet hoor. Zie liever harde werkers en niet van die irritante mannetjes.
  • 11 Jul 2019 om 11:46
    Mocht het echt zo zijn,dan hoop ik wel dat hij met zijn voeten het werk doet op het veld,en niet met zijn handen,heb ergens gelezen over een vechtpartij in de kleedkamer,schijnt nog wel een lastige speler te zijn,heeft de handjes nog wel is los in de kleedkamer.
  • 11 Jul 2019 om 11:46
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:16
      Om mij part heeft hij haar dat paars is als hij maar kan voetballen en ons eventueel mooie dingen laat zien. Man wat zal mij zijn kapsel boeien
    Whahaha, zo is het !
  • 11 Jul 2019 om 11:46
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:40
      Ik zeg doen! Mijn specialiteit is links op de bank, het liefst met een nootje en een pilsje.
    Dan ga ik wel rechts op de bank, met een pilsje en een bittergarnituurtje
  • 11 Jul 2019 om 11:40
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:10
      Anders gaan wij 2 samen hem vervangen, dan komen er in ieder geval geen vechtpartijen met teamgenoten;)
    Ik zeg doen! Mijn specialiteit is links op de bank, het liefst met een nootje en een pilsje.
  • 11 Jul 2019 om 11:35
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:29
      Matos is het.
    Idd zie Tubantia
  • 11 Jul 2019 om 11:33
    Super dat matos komt, iemand iets over die tweede speler gehoord?
  • 11 Jul 2019 om 11:29
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:03
      Aburjania of Matos? ;)
    Matos dus !!
  • 11 Jul 2019 om 11:29
    Matos is het.
  • 11 Jul 2019 om 11:27
    ON: summerville viel me wel positief op bij dord moet ik zeggen
  • 11 Jul 2019 om 11:20
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:12
      GEVONDEN: NIKOLAS KARELIS! De griekse spits!
    spreekt die spaans ?
  • 11 Jul 2019 om 11:19
    https://www.transfermarkt.com/nikolaos-karelis/profil/spieler/63487 . Schijnt ook nog Transfervrij te zijn.
  • 11 Jul 2019 om 11:17
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:14
      Hij is toch niet Spaanstalig?
    Nee, dat weet ik niet. Dirty Harry plaatse het argument van eppie in de topic aanvallers. Deze Griekse speler heeft Twente eerder belangstelling voor gehad.
  • 11 Jul 2019 om 11:16
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:14
      Waarom hebben alle donkere Feyenoord jeugdspelers van die idiote langharige rasta kapsels? Als die Summerville naar Twente komt, mag hij eerst wel langs de kapper gaan voor een normaal kortgeknipt kapsel, en daarna pas door naar het trainingskamp in De Lutte.
    Om mij part heeft hij haar dat paars is als hij maar kan voetballen en ons eventueel mooie dingen laat zien. Man wat zal mij zijn kapsel boeien
  • 11 Jul 2019 om 11:14
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:12
      GEVONDEN: NIKOLAS KARELIS! De griekse spits!
    Hij is toch niet Spaanstalig?
  • 11 Jul 2019 om 11:14
    Waarom hebben alle donkere Feyenoord jeugdspelers van die idiote langharige rasta kapsels? Als die Summerville naar Twente komt, mag hij eerst wel langs de kapper gaan voor een normaal kortgeknipt kapsel, en daarna pas door naar het trainingskamp in De Lutte.
  • 11 Jul 2019 om 11:14
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:13
      Dat is een Georgiër.
    Wel met een Griekse voornaam:) toch haha
  • 11 Jul 2019 om 11:13
    NIET doen. Probleemjonk
  • 11 Jul 2019 om 11:13
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:11
      Hopelijk Giorgi Aburjani
    Dat is een Georgiër.
  • 11 Jul 2019 om 11:12
    GEVONDEN: NIKOLAS KARELIS! De griekse spits!
  • 11 Jul 2019 om 11:11
    Hopelijk Giorgi Aburjani
  • 11 Jul 2019 om 11:11
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:49
      Huren met optie tot koop. Anders afkappen! Kun je net zo goed Cabral transfervrij van stel halen. Wat een beleid.
    Je hekelt nu al het "beleid" van deze aktie, terwijl dit een geslingert gerucht van een of andere feyenoord-fan is.... gaat het verder?
  • 11 Jul 2019 om 11:10
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:09
      Ik ben het met je eens. Ik houd mijn hart vast.
    Anders gaan wij 2 samen hem vervangen, dan komen er in ieder geval geen vechtpartijen met teamgenoten;)
  • 11 Jul 2019 om 11:09
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:07
      Ja vind ik wel haha. Tuurlijk kan het idd zo zijn dat je niet met elke teamgenoot even veel hebt, maar een vechtpartij met een teamgenoot zegt wel genoeg denk ik. Dit lijkt mij een type Cabral en wat mij betreft komen die niet bij onze club!!!
    Ik ben het met je eens. Ik houd mijn hart vast.
  • 11 Jul 2019 om 11:08
    Zal giorgis samaras wel zijn ;p. Nee zonder dollen, zal die linksback zijn waar ze een paar weken geleden 'concreet' voor werden denk ik.
  • 11 Jul 2019 om 11:07
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:05
      Summerville is afgelopen seizoen uit de selectie gezet met als reden een vechtpartij met een ploeggenoot. Daardoor heeft een een boete gekregen en ook verhuurd geweest een Dordrecht. Is dit ongeveer de definitie van probleemvoetballer?
    Ja vind ik wel haha. Tuurlijk kan het idd zo zijn dat je niet met elke teamgenoot even veel hebt, maar een vechtpartij met een teamgenoot zegt wel genoeg denk ik. Dit lijkt mij een type Cabral en wat mij betreft komen die niet bij onze club!!!
  • 11 Jul 2019 om 11:06
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:05
      Summerville is afgelopen seizoen uit de selectie gezet met als reden een vechtpartij met een ploeggenoot. Daardoor heeft een een boete gekregen en ook verhuurd geweest een Dordrecht. Is dit ongeveer de definitie van probleemvoetballer?
    Van mij mag hij Holscher ook wel voor zijn bek slaan.
  • 11 Jul 2019 om 11:05
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:03
      Cabral is een probleemvoetballer. Dat soort spelers hoeven wat mij betreft niet bij onze club te komen. Doe mij maar harde werkers die ook buiten het veld normaal zijn. Mensen die doorhebben dat ze een voorbeelfunctie hebben......
    Summerville is afgelopen seizoen uit de selectie gezet met als reden een vechtpartij met een ploeggenoot. Daardoor heeft een een boete gekregen en ook verhuurd geweest een Dordrecht. Is dit ongeveer de definitie van probleemvoetballer?
  • 11 Jul 2019 om 11:05
    Als ik aan Griekse achternamen denk dan denk ik aan Papadopoulos ofzo maar zo een ben ik er nog niet tegengekomen haha. Ik ben wel tegengekomen dat Jerson Cabral transfervrij is! ;)
  • 11 Jul 2019 om 11:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:57
      Google opdracht: Zoek een Spaanstalige speler met Griekse roots. Kan ook een Griek zijn Met Spaanse roots.
    Of je zegt gewoon de voor- en achternaam van de speler, in plaats van een vossenjacht te organiseren op Google.
  • 11 Jul 2019 om 11:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 11:00
      Cabral heeft het toch goed gedaan in zijn laatste jaar?
    Cabral is een probleemvoetballer. Dat soort spelers hoeven wat mij betreft niet bij onze club te komen. Doe mij maar harde werkers die ook buiten het veld normaal zijn. Mensen die doorhebben dat ze een voorbeelfunctie hebben......
  • 11 Jul 2019 om 11:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:50
      Niet aan de orde,komt wel een nieuwe vandaag op het veld, Spaanstalige met Griekse naam,word vervolgd,Oost is er ook dus wacht maar even af
    Aburjania of Matos? ;)
  • 11 Jul 2019 om 11:00
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:52
      Hij lijkt op Cabral, dus ik betwijfel of we van zn speler plezier gaan beleven.
    Cabral heeft het toch goed gedaan in zijn laatste jaar?
  • 11 Jul 2019 om 10:57
    Google opdracht: Zoek een Spaanstalige speler met Griekse roots. Kan ook een Griek zijn Met Spaanse roots.
  • 11 Jul 2019 om 10:55
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:54
      Bedankt! Zou jij ook eventueel achter de naam en positie kunnen komen?
    Als hij vandaag komt dan krijgen we dat gauw genoeg te horen.
  • 11 Jul 2019 om 10:55
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:54
      Eppie ligt dagelijks met een verrekijker in de bosjes ons van informatie te voorzien. Hulde! ;)
    Dat zijn de echte clubwatchers :-)
  • 11 Jul 2019 om 10:54
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:53
      Dat zijn de berichten eppie. Rechtstreeks vanuit de Lutte!
    Eppie ligt dagelijks met een verrekijker in de bosjes ons van informatie te voorzien. Hulde! ;)
  • 11 Jul 2019 om 10:54
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:50
      Niet aan de orde,komt wel een nieuwe vandaag op het veld, Spaanstalige met Griekse naam,word vervolgd,Oost is er ook dus wacht maar even af
    Bedankt! Zou jij ook eventueel achter de naam en positie kunnen komen?
  • 11 Jul 2019 om 10:53
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:50
      Niet aan de orde,komt wel een nieuwe vandaag op het veld, Spaanstalige met Griekse naam,word vervolgd,Oost is er ook dus wacht maar even af
    Dat zijn de berichten eppie. Rechtstreeks vanuit de Lutte!
  • 11 Jul 2019 om 10:53
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:50
      Niet aan de orde,komt wel een nieuwe vandaag op het veld, Spaanstalige met Griekse naam,word vervolgd,Oost is er ook dus wacht maar even af
    Ik ben benieuwd, afwachten doen we nu al 1,5 maand! ;)
  • 11 Jul 2019 om 10:52
    Hij lijkt op Cabral, dus ik betwijfel of we van zn speler plezier gaan beleven.
  • 11 Jul 2019 om 10:52
    Als we de 18 jarige Yari Verschaeren gaan huren van Anderlecht. Vorig jaar onder Rutten basispeler geweest. Dat is andere koek. Die summerville moet zich nog bewijzen. Die moet je met huur met optie tot koop binnenhalen en anders weg er mee.
  • 11 Jul 2019 om 10:50
    Ik zie hier het praktisch nut niet van als je hem niet zelf vast kunt leggen. De laatste club waar ik voor zou op gaan willen leiden is Feyenoord.
  • 11 Jul 2019 om 10:50
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:39
      Het is misschien niet het leukste maar het komende seizoen plus het seizoen erop hebben we nog steeds een lege portemonnee. Als reservevleugelspits kan hij prima van waarde zijn bij ons.
    Niet aan de orde,komt wel een nieuwe vandaag op het veld, Spaanstalige met Griekse naam,word vervolgd,Oost is er ook dus wacht maar even af
  • 11 Jul 2019 om 10:49
    Huren met optie tot koop. Anders afkappen! Kun je net zo goed Cabral transfervrij van stel halen. Wat een beleid.
  • 11 Jul 2019 om 10:39
    Het is misschien niet het leukste maar het komende seizoen plus het seizoen erop hebben we nog steeds een lege portemonnee. Als reservevleugelspits kan hij prima van waarde zijn bij ons.
  • 11 Jul 2019 om 10:33
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:31
      Ik volg FCT ook op insta. Ik ben een linkermiddenvelder die eigenlijk tegenwoordig niet eens meer voetbalt, maar voor Twente wel een uitzondering wil maken. Ik zie Twente namelijk nog steeds als een grote club.
    Ik wil je zaakwaarnemer wel zijn voor een paar pilsjes. Heb namelijk ooit een keer iemand begeleid. Ontopic: mijn voorgevoel zegt dat dit een Yeboha verhaal wordt.
  • 11 Jul 2019 om 10:31
    Ik volg FCT ook op insta. Ik ben een linkermiddenvelder die eigenlijk tegenwoordig niet eens meer voetbalt, maar voor Twente wel een uitzondering wil maken. Ik zie Twente namelijk nog steeds als een grote club.
  • 11 Jul 2019 om 10:29
    Alleen aan beginnen met optie tot koop. Anders heb je er zelf niks aan.
  • 11 Jul 2019 om 10:28
    Maar dan wel met een optie tot koop..