FOTO | Elia wil loopbaan bij 'Feyenoord of FC Twente' eindigen

( 16 reacties)
FOTO | Elia wil loopbaan bij 'Feyenoord of FC Twente' eindigen

Eljero Elia wil zijn loopbaan graag afsluiten bij Feyenoord óf FC Twente, zo heeft de 32-jarige vleugelaanvaller laten weten via Instagram. Daar kreeg hij namelijk de vraag: wat is een droomclub waar jij zou willen eindigen? 

Elia, die de jeugdopleiding van ADO Den Haag doorliep en zijn definitieve doorbraak beleefde bij FC Twente, vertrok in 2017 van Feyenoord naar Istanbul Basaksehir en bij de Turkse club heeft hij nog een contract tot medio 2020. 

Na zijn vertrek bij FC Twente kwam hij achtereenvolgens uit voor Hamburger SV, Juventus, Werder Bremen en Southampton. Met Feyenoord won Elia de KNVB Beker in 2016 en een jaar later werd hij kampioen van Nederland. 

Screenshot-20190710-225318

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2019 om 14:06
    • Quote van 11 Jul 2019 om 14:04
      Hoeveel wil hij dan? Ben benieuwd
    Denk dat hij het voor de centen niet meer hoeft te doen.
  • 11 Jul 2019 om 14:04
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:25
      geef jeugdspelers een kans ,Twente heeft al 2 oudere ervaren spelers,Elia wil ook nog een dik salaris dus niet aan beginnen
    Hoeveel wil hij dan? Ben benieuwd
  • 11 Jul 2019 om 14:00
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:40
      Laat maar komen dit seizoen ; voor het geld hoeft hij het niet meer te doen; bij Twente kan hij mooi vrij voetballen
    Hij heeft nog een contract dus daar hebben we geen geld voor dan wordt het Feyenoord krijgen wij ook weer percentage of niet?
  • 11 Jul 2019 om 13:57
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:16
      Waarom?
    Te oud komt nooit meer op zijn normale niveau, blessure gevoelig als ze ouder worden zoveel rendement zal hij niet meer hebben beter jeugd de kans geven.
  • 11 Jul 2019 om 13:56
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:25
      geef jeugdspelers een kans ,Twente heeft al 2 oudere ervaren spelers,Elia wil ook nog een dik salaris dus niet aan beginnen
    Dat laatste (salaris)zou voor mij het enige zijn om hem niet te laten komen. We hebben nu niet over overbodig veel buitenspelers. Als hij komt is er nog genoeg ruimte voor jeugd.
  • 11 Jul 2019 om 13:56
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:25
      geef jeugdspelers een kans ,Twente heeft al 2 oudere ervaren spelers,Elia wil ook nog een dik salaris dus niet aan beginnen
    Zo is het precies niet aan beginnen!!
  • 11 Jul 2019 om 13:53
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:40
      Laat maar komen dit seizoen ; voor het geld hoeft hij het niet meer te doen; bij Twente kan hij mooi vrij voetballen
    Bij FC Twente vrij voetballen?? Dat is net als onder extreme druk spelen bij SDC
  • 11 Jul 2019 om 13:50
    Wordt wss Feijenoord dan... al is hij natuurlijk altijd meer dan welkom om terug te komen! Topspeler
  • 11 Jul 2019 om 13:40
    Laat maar komen dit seizoen ; voor het geld hoeft hij het niet meer te doen; bij Twente kan hij mooi vrij voetballen
  • 11 Jul 2019 om 13:39
    Good old times welcome back!!
  • 11 Jul 2019 om 13:33
    Als hij transfervrij wordt is hij al 33, niet meer aan beginnen.
  • 11 Jul 2019 om 13:25
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:16
      Waarom?
    geef jeugdspelers een kans ,Twente heeft al 2 oudere ervaren spelers,Elia wil ook nog een dik salaris dus niet aan beginnen
  • 11 Jul 2019 om 13:25
    Elia is hier meer dan welkom!
  • 11 Jul 2019 om 13:22
    Laat maar komen.
  • 11 Jul 2019 om 13:16
    • Quote van 11 Jul 2019 om 13:10
      Lekker naar feijenoord laten gaan.
    Waarom?
  • 11 Jul 2019 om 13:10
    Lekker naar feijenoord laten gaan.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›