AZ dolblij met Velthuis: ''Een jonge speler met veel potentie''

( 19 reacties)
AZ dolblij met Velthuis: ''Een jonge speler met veel potentie''

AZ heeft zich donderdag definitief weten te versterken met Tijs Velthuis, zo laat de club uit Alkmaar weten via de officiële kanalen. Directeur Voetbalzaken Max Huiberts is vol lof over de talentvolle verdediger, die overkomt van FC Twente. 

“Wij zijn heel blij met de komst van Tijs”, legt hij uit op de website van zijn werkgever. “Hij is al heel lang bekend bij onze scouting. Dit jaar hebben we kunnen doorpakken en hem naar AZ gehaald. Tijs is een speler die uitstekend in ons profiel past", constateert Huiberts. 

"Hij is een linker centrale verdediger, die opbouwend en aanvallend sterk is", vervolgt hij. "Ook is hij inzichtelijk slim en heeft hij een goede fysiek. Alles bij elkaar is Tijs een jonge speler met veel potentie en denken wij dat hij op termijn kan doorstoten naar de A-selectie", besluit Huiberts. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2019 om 20:58
    • Quote van 11 Jul 2019 om 20:52
      Dus het ligt allemaal aan Kammetje? Lees toch in het verhaal van Velthuus dat ze 2 jr geleden ook al aangeklopt hadden vanuit AZ? Ik denk eerder dat die zaakwaarnemer een kwalijke rol heeft.
    Kammetje heeft het slim gedaan toen onze onervaren directeur de baas was. (JvH en Velderman). Ik wil best terugkomen maar dan een contract tot aan mijn pensioen. Laat me niet weer wegjagen en als ik dan toch weg moet dan een dikke zak geld mee!
  • 11 Jul 2019 om 20:52
    • Quote van 11 Jul 2019 om 20:36
      Als het door jullie liefkozend genoemde kammetje nou eens beter zijn best zou doen wat socialer te zijn en deze jongens en ouders te echt te steunen ipv mooie verhalen en daarna de .......... te spelen - houden we er misschien nog eens wat.
    Dus het ligt allemaal aan Kammetje? Lees toch in het verhaal van Velthuus dat ze 2 jr geleden ook al aangeklopt hadden vanuit AZ? Ik denk eerder dat die zaakwaarnemer een kwalijke rol heeft.
  • 11 Jul 2019 om 20:36
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:22
      150.000 euro. Maar die zaakwaarnemer Wagelaar speelt een raar spelletje, bij RTV Oost zegt hij, dat men de jeugd een kans moet geven, maar deze mijnheer brengt wel 1 van deze talenten snel weg. Wat dat jochie ook beweert.Twente wilde wel ver gaan,maar was niet goed genoeg voor Wagelaar.En hij heeft er nog een paar onder contract staat,dus we zijn nog niet van hem af.
    Als het door jullie liefkozend genoemde kammetje nou eens beter zijn best zou doen wat socialer te zijn en deze jongens en ouders te echt te steunen ipv mooie verhalen en daarna de .......... te spelen - houden we er misschien nog eens wat.
  • 11 Jul 2019 om 20:11
    Mooi iedere dag bij zijn vader achterop de brommer naar Alkmaar loat goan
  • 11 Jul 2019 om 17:28
    Moet het nog allemaal maar zien pf het een 'GROOT' Talent is.
  • 11 Jul 2019 om 17:22
    150.000 euro. Maar die zaakwaarnemer Wagelaar speelt een raar spelletje, bij RTV Oost zegt hij, dat men de jeugd een kans moet geven, maar deze mijnheer brengt wel 1 van deze talenten snel weg. Wat dat jochie ook beweert.Twente wilde wel ver gaan,maar was niet goed genoeg voor Wagelaar.En hij heeft er nog een paar onder contract staat,dus we zijn nog niet van hem af.
  • 11 Jul 2019 om 16:18
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:54
      Omdat er net bevestigd is dat er alleen een opleidingsvergoeding van toepassing is.
    Dat heb ik dan gemist, waar kan ik dat vinden?
  • 11 Jul 2019 om 15:55
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:54
      Omdat er net bevestigd is dat er alleen een opleidingsvergoeding van toepassing is.
    Ik weet het niet zeker. Willem 2 en RKC krijgen ook bakken met geld nu omdat Frenkie de Jong is verkocht.
    Dus we komen er pas achter als Velthuis daadwerkelijk voor miljoenen verkocht wordt door AZ!
  • 11 Jul 2019 om 15:54
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:46
      Want hoe weet jij dat?
    Omdat er net bevestigd is dat er alleen een opleidingsvergoeding van toepassing is.
  • 11 Jul 2019 om 15:47
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:36
      Waarom?
    Het lijkt erop dat je alleen een doorverkooppercentage kunt afdwingen als iemand volwassen is of als iemand ooit is uitgekomen voor het 1e elftal. Ik zou niet weten hoe de regels zijn voor spelers onder de 18! Alleen opleidingsvergoeding, voor het bloeden mocht die toch voor miljoenen verkocht worden later als die groot is!
  • 11 Jul 2019 om 15:46
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:40
      Omdat er bij de verkoop geen doorverkooppercentage bedongen is.
    Want hoe weet jij dat?
  • 11 Jul 2019 om 15:40
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:36
      Waarom?
    Omdat er bij de verkoop geen doorverkooppercentage bedongen is.
  • 11 Jul 2019 om 15:36
    Waarom?
  • 11 Jul 2019 om 15:27
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:22
      we hebben wel een doorverkooppercentage.
    Nee! Je krijgt alleen opleidingsvergoeding dan.
  • 11 Jul 2019 om 15:26
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:18
      Hij gaat gewoon naar de A-Selectie en na een jaartje of twee, wordt die voor miljoenen verkocht aan Engeland.Lesje hoe verdien je geld!
    Ik denk dat ie over 2/3 jaar bij de Eagles op de bank zit.
  • 11 Jul 2019 om 15:22
    • Quote van 11 Jul 2019 om 15:18
      Hij gaat gewoon naar de A-Selectie en na een jaartje of twee, wordt die voor miljoenen verkocht aan Engeland.Lesje hoe verdien je geld!
    we hebben wel een doorverkooppercentage.
  • 11 Jul 2019 om 15:18
    Hij gaat gewoon naar de A-Selectie en na een jaartje of twee, wordt die voor miljoenen verkocht aan Engeland.Lesje hoe verdien je geld!
  • 11 Jul 2019 om 15:12
    Wat hebben wij nu aan zo'n bericht,voegt totaal niets toe.pffff
  • 11 Jul 2019 om 15:11
    Lekker interessant dat AZ dolblij is!! Waarom zouden ze hem anders ophalen als ze er niet blij mee waren. Nu weten we het wel dat hij bij AZ zit.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›