''We hadden Matos graag voor meerdere seizoenen willen binden''

( 32 reacties)
''We hadden Matos graag voor meerdere seizoenen willen binden''

FC Twente heeft zich vandaag definitief weten te versterken met Jose Matos, zo bevestigt de club uit Enschede via de officiële kanalen. Ted van Leeuwen is vol lof over de 24-jarige Spanjaard, die bij de Tukkers de opvolger is van Ricardinho. 

“Het is mooi dat we erin geslaagd zijn Jose voor komend seizoen aan de selectie toe te voegen”, vertelt de technisch directeur op de website van zijn werkgever. “Jose is een offensieve linkerverdediger met een enorme drive en die sterk is in de omschakeling", legt Van Leeuwen uit. 

"Een voetballer die past bij het spel dat we willen spelen", vervolgt hij. "We hadden hem graag voor meerdere seizoenen aan FC Twente willen binden, maar huur was de enige optie. Desalniettemin zijn we erg blij met hem, Jose is een kwaliteitsimpuls voor de selectie", aldus Van Leeuwen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2019 om 19:52
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:38
      Voor vd heyden en roemeratoe ipv holscher.
    Of Espinosa. Hoe lang ligt die eruit?
  • 11 Jul 2019 om 19:46
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:20
      Er is maar 1 dumpgat, dat ben jij hier op het forum.
    +100
  • 11 Jul 2019 om 19:38
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:34
      Selahi?
    Voor vd heyden en roemeratoe ipv holscher.
  • 11 Jul 2019 om 19:34
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:29
      Lust geen thee inmiddels heerlijke bak koffie:-)
    Laat het je smaken,en laat je niet zo op fokken,dat zijn gewoon lui die doen het erom. Als ze maar aandacht krijgen,vinden ze fijn,je kunt ze onder de categorie narcisten plaatsen.
  • 11 Jul 2019 om 19:34
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:04
      Zie net dat garcia garcia nerveus is voor de eerste wedstrijd en als die kijkt wat die heeft. Ik snap hem wel. Zoals het er nu op staat lijkt me dit de basis te zijn op het moment... Drommel. Verhaegh, bijen, Julio, matos. Vd heyden, holscher/roemeratoe. Vuckic Aitor, zekhnini. Boere. Moet echt nog wat b ij. Hopen dat er deze week nog iemand komt.
    Selahi?
  • 11 Jul 2019 om 19:29
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:03
      Ja Die,je kunt beter aan de thee gaan koffie werkt ook verhogend ;)
    Lust geen thee inmiddels heerlijke bak koffie:-)
  • 11 Jul 2019 om 19:21
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:04
      Zie net dat garcia garcia nerveus is voor de eerste wedstrijd en als die kijkt wat die heeft. Ik snap hem wel. Zoals het er nu op staat lijkt me dit de basis te zijn op het moment... Drommel. Verhaegh, bijen, Julio, matos. Vd heyden, holscher/roemeratoe. Vuckic Aitor, zekhnini. Boere. Moet echt nog wat b ij. Hopen dat er deze week nog iemand komt.
    Gezonde spanning, ook voor hem zijn 1ste wedstrijd als eindverantwoordelijke, lijkt me dus logisch dat ook hij een bepaalde spanning voelt.

    Bij mij begint het langzaam ook weer te kriebelen.
  • 11 Jul 2019 om 19:20
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:42
      Wordt FC Twente het dumpgat voor spanjaarden, die daar niet aan de bak komen maar nog wel bruikbaar zijn? Op deze manier (huur) hebben we volgend seizoen weer dezelfde problemen als nu en vorig seizoen. Zolang er niets gekocht wordt, wordt er geen geld gegenereerd, en moet je elk seizoen weer een nieuw elftal smeden. Zo komen we nooit vooruit! Er zullen toch spelers gekkcht moeten worden, die we eventueel na 2 seizoenen met winst kunnen verkopen.
    Er is maar 1 dumpgat, dat ben jij hier op het forum.
  • 11 Jul 2019 om 19:04
    Zie net dat garcia garcia nerveus is voor de eerste wedstrijd en als die kijkt wat die heeft. Ik snap hem wel. Zoals het er nu op staat lijkt me dit de basis te zijn op het moment... Drommel. Verhaegh, bijen, Julio, matos. Vd heyden, holscher/roemeratoe. Vuckic Aitor, zekhnini. Boere. Moet echt nog wat b ij. Hopen dat er deze week nog iemand komt.
  • 11 Jul 2019 om 19:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:59
      Ok Ans haha ik ga maar koffie zetten, maar hij blijft maar doorgaan pfff
    Ja Die,je kunt beter aan de thee gaan koffie werkt ook verhogend ;)
  • 11 Jul 2019 om 18:59
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:57
      Niet doen JaDie, jouw bloeddruk is veel belangrijker. Daarbij kun je mensen niet veranderen. Verspilde energie.
    Ok Ans haha ik ga maar koffie zetten, maar hij blijft maar doorgaan pfff
  • 11 Jul 2019 om 18:57
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:43
      Flikker toch eens op Mongools dat je bent, man jij komt gvd iedereen de strot uit. Hele dagen alleen maar zeiken, man man dat jij niet spontaan nog gekker word van jezelf. Pleur op zware mafkees. Je bent de naam Twente supporter niet waardig!!!!!
    Niet doen JaDie, jouw bloeddruk is veel belangrijker. Daarbij kun je mensen niet veranderen. Verspilde energie.
  • 11 Jul 2019 om 18:43
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:42
      Wordt FC Twente het dumpgat voor spanjaarden, die daar niet aan de bak komen maar nog wel bruikbaar zijn? Op deze manier (huur) hebben we volgend seizoen weer dezelfde problemen als nu en vorig seizoen. Zolang er niets gekocht wordt, wordt er geen geld gegenereerd, en moet je elk seizoen weer een nieuw elftal smeden. Zo komen we nooit vooruit! Er zullen toch spelers gekkcht moeten worden, die we eventueel na 2 seizoenen met winst kunnen verkopen.
    Flikker toch eens op Mongools dat je bent, man jij komt gvd iedereen de strot uit. Hele dagen alleen maar zeiken, man man dat jij niet spontaan nog gekker word van jezelf. Pleur op zware mafkees. Je bent de naam Twente supporter niet waardig!!!!!
  • 11 Jul 2019 om 18:40
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:28
      Zolang dat niet gebeurt ist een perfecte deal.
    Helemaal juist Messi we moeten roeien met de riemen die we hebben, dat gezeik steeds over aankopen wees blij dat er wat spelers komen, maar dat kun je wel 1000x zeggen pfffff
  • 11 Jul 2019 om 18:35
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:26
      Sser heeft het over kopen en niet over transfervrij.
    Daarom transfervrij wel. Transferbedragen kunnen en zullen nu niet betaald worden uit het spelersfonds, dat hoeft ook niet. Eerst handhaven en dan stapje voor stapje verder, daarbij rekening houdend met de eigen jeugd......
  • 11 Jul 2019 om 18:31
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:03
      Klopt niet, er kan wel gekocht worden als men meer geld in het spelersfonds pompt!
    Ergens is een grens,waar het een keer ophoud met geld inpompen.
  • 11 Jul 2019 om 18:28
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:03
      Klopt niet, er kan wel gekocht worden als men meer geld in het spelersfonds pompt!
    Zolang dat niet gebeurt ist een perfecte deal.
  • 11 Jul 2019 om 18:26
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:45
      Transfervrij wel......
    Sser heeft het over kopen en niet over transfervrij.
  • 11 Jul 2019 om 18:23
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:03
      Klopt niet, er kan wel gekocht worden als men meer geld in het spelersfonds pompt!
    Ja ... und nachts ist es kälter als draußen
  • 11 Jul 2019 om 18:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:45
      Voor de honderdduizendste keer Suusje, Er kunnen geen spelers gekocht worden!! Dat jij niet moe wordt van jezelf ondertussen... transfervrije kan, is ook al gebeurt mits je dat ontgaan is. Er bestaan ook huurovereenkomsten waar de verhuurende Partij de loon door betaald of voor de helft. Wist je dat al? Ik begrijp dat je niet elk seizoen een nieuw elftal wil zien... Ik ook niet namelijk. Maar het is zo... deal with it
    Klopt niet, er kan wel gekocht worden als men meer geld in het spelersfonds pompt!
  • 11 Jul 2019 om 17:56
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:47
      Is goed betaal jij ?
    Hij heeft geen baan en houd zijn handje op de dramtit dus helaas
  • 11 Jul 2019 om 17:47
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:45
      Transfervrij wel......
    Dan is het ook niet kopen.....
  • 11 Jul 2019 om 17:45
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:08
      Wij kunnen niets kopen....
    Transfervrij wel......
  • 11 Jul 2019 om 17:45
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:42
      Wordt FC Twente het dumpgat voor spanjaarden, die daar niet aan de bak komen maar nog wel bruikbaar zijn? Op deze manier (huur) hebben we volgend seizoen weer dezelfde problemen als nu en vorig seizoen. Zolang er niets gekocht wordt, wordt er geen geld gegenereerd, en moet je elk seizoen weer een nieuw elftal smeden. Zo komen we nooit vooruit! Er zullen toch spelers gekkcht moeten worden, die we eventueel na 2 seizoenen met winst kunnen verkopen.
    Voor de honderdduizendste keer Suusje, Er kunnen geen spelers gekocht worden!! Dat jij niet moe wordt van jezelf ondertussen... transfervrije kan, is ook al gebeurt mits je dat ontgaan is. Er bestaan ook huurovereenkomsten waar de verhuurende Partij de loon door betaald of voor de helft. Wist je dat al? Ik begrijp dat je niet elk seizoen een nieuw elftal wil zien... Ik ook niet namelijk. Maar het is zo... deal with it
  • 11 Jul 2019 om 17:26
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:42
      Wordt FC Twente het dumpgat voor spanjaarden, die daar niet aan de bak komen maar nog wel bruikbaar zijn? Op deze manier (huur) hebben we volgend seizoen weer dezelfde problemen als nu en vorig seizoen. Zolang er niets gekocht wordt, wordt er geen geld gegenereerd, en moet je elk seizoen weer een nieuw elftal smeden. Zo komen we nooit vooruit! Er zullen toch spelers gekkcht moeten worden, die we eventueel na 2 seizoenen met winst kunnen verkopen.
    Ted is nog niet klaar,maar ik kan je alvast vertellen,volgend seizoen lopen de meeste contracten af,dan kun je je daarop instellen.
  • 11 Jul 2019 om 17:08
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:42
      Wordt FC Twente het dumpgat voor spanjaarden, die daar niet aan de bak komen maar nog wel bruikbaar zijn? Op deze manier (huur) hebben we volgend seizoen weer dezelfde problemen als nu en vorig seizoen. Zolang er niets gekocht wordt, wordt er geen geld gegenereerd, en moet je elk seizoen weer een nieuw elftal smeden. Zo komen we nooit vooruit! Er zullen toch spelers gekkcht moeten worden, die we eventueel na 2 seizoenen met winst kunnen verkopen.
    Wij kunnen niets kopen....
  • 11 Jul 2019 om 16:53
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:42
      Wordt FC Twente het dumpgat voor spanjaarden, die daar niet aan de bak komen maar nog wel bruikbaar zijn? Op deze manier (huur) hebben we volgend seizoen weer dezelfde problemen als nu en vorig seizoen. Zolang er niets gekocht wordt, wordt er geen geld gegenereerd, en moet je elk seizoen weer een nieuw elftal smeden. Zo komen we nooit vooruit! Er zullen toch spelers gekkcht moeten worden, die we eventueel na 2 seizoenen met winst kunnen verkopen.
    Het overgrote deel van het team bestaat op het moment uit jonge spelers met doorverkoopwaarde verrekte dramtit. Achter Matos zit Oosterwolde, in het centrum hebben we 2 jonge gasten met een jonge keeper erachter. Selahi, Roemeratoe, Wieffer, Zerrouki, v. Leeuwen en ga zo maar door. Aitor heeft ook doorverkoopwaarde. Espinosa evt. ook, daar was blijkbaar al belangstelling voor.

    En je weet nog niet eens wat er verder nog gaat komen. Zo af en toe, en dat zal misschien gek klinken als rijkste club van NL, moet je echter genoegen nemen met minder. Een Unal waardoor je Jensen functioneert, een Bakkal waardoor je Engelaar, Kufo en El Ahmadi beter functioneren of een Matos waardoor je Plegezuelo en Selahi wellicht beter functioneren en wat voor linksbuiten we al dan niet binnen gaan halen.
  • 11 Jul 2019 om 16:47
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:42
      Wordt FC Twente het dumpgat voor spanjaarden, die daar niet aan de bak komen maar nog wel bruikbaar zijn? Op deze manier (huur) hebben we volgend seizoen weer dezelfde problemen als nu en vorig seizoen. Zolang er niets gekocht wordt, wordt er geen geld gegenereerd, en moet je elk seizoen weer een nieuw elftal smeden. Zo komen we nooit vooruit! Er zullen toch spelers gekkcht moeten worden, die we eventueel na 2 seizoenen met winst kunnen verkopen.
    Is goed betaal jij ?
  • 11 Jul 2019 om 16:45
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:42
      Wordt FC Twente het dumpgat voor spanjaarden, die daar niet aan de bak komen maar nog wel bruikbaar zijn? Op deze manier (huur) hebben we volgend seizoen weer dezelfde problemen als nu en vorig seizoen. Zolang er niets gekocht wordt, wordt er geen geld gegenereerd, en moet je elk seizoen weer een nieuw elftal smeden. Zo komen we nooit vooruit! Er zullen toch spelers gekkcht moeten worden, die we eventueel na 2 seizoenen met winst kunnen verkopen.
    Selahi en Pleguezuelo vergeten?
  • 11 Jul 2019 om 16:42
    Wordt FC Twente het dumpgat voor spanjaarden, die daar niet aan de bak komen maar nog wel bruikbaar zijn? Op deze manier (huur) hebben we volgend seizoen weer dezelfde problemen als nu en vorig seizoen. Zolang er niets gekocht wordt, wordt er geen geld gegenereerd, en moet je elk seizoen weer een nieuw elftal smeden. Zo komen we nooit vooruit! Er zullen toch spelers gekkcht moeten worden, die we eventueel na 2 seizoenen met winst kunnen verkopen.
  • 11 Jul 2019 om 16:33
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:31
      Verhaaltje Lato naar PSV. Helaas, we hebben nu een linksback en we zien 't wa het seizoen hierna. Eerst deze overleven!
    Hij zou mooi zijn als volgend seizoen Oosterwolde klaar is voor een basisplaats.
  • 11 Jul 2019 om 16:31
    Verhaaltje Lato naar PSV. Helaas, we hebben nu een linksback en we zien 't wa het seizoen hierna. Eerst deze overleven!
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›