Selahi: ''Blij dat de fans positief zijn, maar ik ben er nog niet''

( 27 reacties)
Selahi: ''Blij dat de fans positief zijn, maar ik ben er nog niet''

Lindon Selahi werd al vroeg in de transferperiode binnengehaald door FC Twente en kwam over van Standard Luik. De middenvelder is gelukkig in Enschede en hoopt snel een basisplaats te kunnen bemachtigen.

"Ik voel me heel erg goed, al zijn de trainingen wel zwaar", begint Selahi in gesprek met FC Twente TV. "We moeten dit echter wel doen om zo fit mogelijk aan de aftrap van het seizoen te verschijnen."

Selahi kwam van Standard Luik uit België, dus heeft weinig problemen om zich aan te passen aan de Nederlandse cultuur. "België is niet zo ver. Natuurlijk zijn er wel kleine verschillen, maar dat komt wel snel goed", vervolgt Selahi, die blij is met Gonzalo Garcia Garcia. "Hij is een goede trainer en praat veel met de spelers. De spelers hebben me goed opgevangen en we zijn nu een leuk team. We zien elkaar als vrienden."

"Tot nu toe zijn de fans heel positief over me en daar ben ik heel blij mee. Al weet ik dat ik ook hard moet blijven werken om ze tevreden te houden. Ik hoop dat we goede dingen gaan laten zien met de fans in onze rug", aldus Selahi.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2019 om 05:53
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:06
      Pusic hoeft niets te bewijzen. Hij is gewoon weer assistent en in die hoedanigheid heeft hij FC Twente teruggebracht naar de Eredivisie. Dat is heel knap!
      Men vergeet dat hij FC Twente een dienst heeft bewezen. Niemand staat er bij stil dat hij helemaal geen ambities had om Hoofdtrainer te willen zijn!
    Onzin...pure aannames. Elke trainer heeft de ambitie het hoogst haalbare te halen....zo ook Pusic.....


    Maar als ik jou dus goed begrijp, dan werd Pusic gedwongen om hoofdtrainer te zijn van FC Twente? Dit is namelijk hetgeen je min of meer zegt.
  • 11 Jul 2019 om 22:54
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:46
      Natuurlijk wil hij zich bewijzen.... lees aub nog eens wat ik geschreven heb.... Verder is het VVT en "mag" GGG het vanaf dit seizoen laten zien..... wel met een totaal andere voorbereiding.....
    Begrijp niet waar je naar toe wilt. Ik blijf bij mijn mening en gevoel. Bovendien is de voorbereiding niet veel anders dan vorig jaar. De selectie is nog lang niet compleet, dus dat trainen is leuk met een halve selectie maar veel zegt het nog niet. Of denk je dat je met KKD waardige spelers het veel beter gaat doen in de Eredivisie? Dat heeft niets met GGG of Pusic te maken maar met kwaliteit!
  • 11 Jul 2019 om 22:46
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:06
      Pusic hoeft niets te bewijzen. Hij is gewoon weer assistent en in die hoedanigheid heeft hij FC Twente teruggebracht naar de Eredivisie. Dat is heel knap!
      Men vergeet dat hij FC Twente een dienst heeft bewezen. Niemand staat er bij stil dat hij helemaal geen ambities had om Hoofdtrainer te willen zijn!
    Natuurlijk wil hij zich bewijzen.... lees aub nog eens wat ik geschreven heb.... Verder is het VVT en "mag" GGG het vanaf dit seizoen laten zien..... wel met een totaal andere voorbereiding.....
  • 11 Jul 2019 om 22:19
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:06
      Pusic hoeft niets te bewijzen. Hij is gewoon weer assistent en in die hoedanigheid heeft hij FC Twente teruggebracht naar de Eredivisie. Dat is heel knap!
      Men vergeet dat hij FC Twente een dienst heeft bewezen. Niemand staat er bij stil dat hij helemaal geen ambities had om Hoofdtrainer te willen zijn!
    Denk je dat nou zelf dat hij die ambitie niet had? Na dat vind ik uit je mond erg naïef klinken.
  • 11 Jul 2019 om 22:06
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:02
      Pusic moet elders maar bewijzen of en wat hij kan. Echter vergeet ik de omstandigheden van vorig jaar deze tijd niet. Verder is het VVT en mag GGG het nu laten zien. Ik zit nog steeds in de KWW mode.... alles staat of valt met de nieuwe selectie.
    Pusic hoeft niets te bewijzen. Hij is gewoon weer assistent en in die hoedanigheid heeft hij FC Twente teruggebracht naar de Eredivisie. Dat is heel knap!
    Men vergeet dat hij FC Twente een dienst heeft bewezen. Niemand staat er bij stil dat hij helemaal geen ambities had om Hoofdtrainer te willen zijn!
  • 11 Jul 2019 om 22:02
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:24
      Ik snap het ontslag van Pusic nu prima. Maar ik vond hem destijds idd niet schuldig. Van Halst had er een janboel van gemaakt, en Verbeek is als een tactisch onbenul(op meerdere manieren uit te leggen) door de club geraasd en heeft het laatste zetje gegeven.
    Pusic moet elders maar bewijzen of en wat hij kan. Echter vergeet ik de omstandigheden van vorig jaar deze tijd niet. Verder is het VVT en mag GGG het nu laten zien. Ik zit nog steeds in de KWW mode.... alles staat of valt met de nieuwe selectie.
  • 11 Jul 2019 om 21:27
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:24
      Denk dat Selahi en Plegzuelo ofzo hele goede aankopen zijn, en ook heb ik veel vertrouwen in GG, wat we qua beelden en media moeten geloven.
    1+
  • 11 Jul 2019 om 21:24
    • Quote van 11 Jul 2019 om 20:29
      Ik kan mij nog de verwijten van supporters herinneren die Pusic schuldig vonden aan de degradatie...... Volgens jou blijkbaar niet......
    Ik snap het ontslag van Pusic nu prima. Maar ik vond hem destijds idd niet schuldig. Van Halst had er een janboel van gemaakt, en Verbeek is als een tactisch onbenul(op meerdere manieren uit te leggen) door de club geraasd en heeft het laatste zetje gegeven.
  • 11 Jul 2019 om 21:24
    Denk dat Selahi en Plegzuelo ofzo hele goede aankopen zijn, en ook heb ik veel vertrouwen in GG, wat we qua beelden en media moeten geloven.
  • 11 Jul 2019 om 21:23
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:26
      Dus als assistent had hij geen enkele invloed en was het eens met de trainingsmethodes?
    Nee maar hij had niets te vertellen toch? En verder moet je niet lullen Citro, en vraag nou eens aan Eppie die regelmatig/vaak de trainingen bijwoont, hoe GG persoonlijk met spelers als is Aitor oa vraag die is en praat dan verder.
  • 11 Jul 2019 om 21:20
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:41
      Inderdaad , laat hem maar eerst een vergelijkbaar resultaat neerzetten als pusic. Dat is dus 10 punten boven kk leage waardige clubs eindigen. ( Sparta, Fortuna, Emmen, Waalwijk) Dan praten we wel verder of hij beter is.
    Dat 10 punten meer omdat een aantal.belangrijke spelers dit hebben gezegd, het moet anders. Daarna zijn de punten gekomen, onthou dat ff kerel, dit vergelijk slaat nergens op. En hard trainen, gevarieerd trainen, dat is alleen maar goed. Vorige jaar tegen de laagste geklasseerd clubs konden we ze rond de 65/70 minuut niet meer bijbenen. Of is dit jou ontgaan dat er geen puf meer in zat? Dus dit harde trainen heeft wel degelijk zin.
  • 11 Jul 2019 om 20:38
    • Quote van 11 Jul 2019 om 20:30
      Gelukkig is er veel meer rust als vorig seizoen.....
    GGG en Pusic beiden een soortgelijke situatie qua selectie middenin de voorbereiding.

    Pusic steeds jankberichten, met de huidige trainer is er meer een sfeer van positiviteit en strijd, een wereld van verschil.
    Dat doet Garcia dus Goed.
  • 11 Jul 2019 om 20:30
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:45
      Er word op dit moment gewoon goed en hard getraind. Veel partijtjes tegen elkaar en tikkie takkie voetbal en jagen je hoort continu press press.Tuulk is nog KWW maar dat is bij een een ander niet anders mischien valt de puzzel in elkaar.
    Gelukkig is er veel meer rust als vorig seizoen.....
  • 11 Jul 2019 om 20:29
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:55
      Als assistent heb je je vaak maar te voegen naar de hoofdtrainer. Ik ben alleen in het amateurvoetbal assistent en trainer geweest, maar ik gok dat dat in het profvoetbal niet anders werkt.

      Ten eerste ga je sowieso al nooit je hoofdtrainer afvallen tijdens de training waar de groep bij is. Dan kun je binnenskamers nog het nodige zeggen, maar als de hoofdtrainer je negeert kun je weinig meer. Ja, aan z'n stoelpoten gaan zagen, maar dat willen veel mensen terecht niet.
    Ik kan mij nog de verwijten van supporters herinneren die Pusic schuldig vonden aan de degradatie...... Volgens jou blijkbaar niet......
  • 11 Jul 2019 om 20:11
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:35
      Dat moet nog blijken of het werkt. Vind knap dat je nu al kan oordelen.
    Jij hebt liever dat er niet hard getraind wordt omdat het altijd maar afwachten is of iets werkt?
    De trainingen zijn er om beter te worden, spelsystemen, tactische sessies, kracht etc

    Hard werken geeft resultaat op termijn, daar ben ik van overtuigd.
  • 11 Jul 2019 om 20:08
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:35
      Dat moet nog blijken of het werkt. Vind knap dat je nu al kan oordelen.
    Zeker, want hoe vaak kwam het niet voor dat de spelers na 75ste minuten de tank leeg hadden.
    Hard trainen zorgt voor meer inhoudt en dus ook dat we daardoor redelijkerwijs 90 minuten vol gas kunnen geven.
  • 11 Jul 2019 om 20:05
    Klinkt goed dit, het lijkt erop dat Ted met hem een goede slag heeft geslagen.
  • 11 Jul 2019 om 19:58
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:38
      Dat de trainingen zwaar zijn zegt niks, de trainingen onder Verbeek waren ook zwaar...
    Ja maar dat was al te laat zoiets bouw je in de voorbereiding op,en niet midden in het seizoen,dan is het al te laat.
  • 11 Jul 2019 om 19:55
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:26
      Dus als assistent had hij geen enkele invloed en was het eens met de trainingsmethodes?
    Als assistent heb je je vaak maar te voegen naar de hoofdtrainer. Ik ben alleen in het amateurvoetbal assistent en trainer geweest, maar ik gok dat dat in het profvoetbal niet anders werkt.

    Ten eerste ga je sowieso al nooit je hoofdtrainer afvallen tijdens de training waar de groep bij is. Dan kun je binnenskamers nog het nodige zeggen, maar als de hoofdtrainer je negeert kun je weinig meer. Ja, aan z'n stoelpoten gaan zagen, maar dat willen veel mensen terecht niet.
  • 11 Jul 2019 om 19:45
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:38
      Dat de trainingen zwaar zijn zegt niks, de trainingen onder Verbeek waren ook zwaar...
    Er word op dit moment gewoon goed en hard getraind. Veel partijtjes tegen elkaar en tikkie takkie voetbal en jagen je hoort continu press press.Tuulk is nog KWW maar dat is bij een een ander niet anders mischien valt de puzzel in elkaar.
  • 11 Jul 2019 om 19:42
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:36
      Ikzeg. Ct. U heeft een punt denk ik hij mocht niets zeggen. Of hij heeft er veel van geleerd en daarom wordt er nu goed en zwaar getraind om een zeer goede conditie te kweken, en dat zal straks denk ik heel belangrijk worden bij het handhaven van de eredivisie. Ikzeg. Het is zeer apart en aan de andere kant denk ik ook weer dat het misschien zeer goed uitpakt, en dat laatste hoop ik.
    Beste Ikzeg. Eens.
  • 11 Jul 2019 om 19:41
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:38
      Dat de trainingen zwaar zijn zegt niks, de trainingen onder Verbeek waren ook zwaar...
    Inderdaad , laat hem maar eerst een vergelijkbaar resultaat neerzetten als pusic. Dat is dus 10 punten boven kk leage waardige clubs eindigen. ( Sparta, Fortuna, Emmen, Waalwijk) Dan praten we wel verder of hij beter is.
  • 11 Jul 2019 om 19:38
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:17
      Trainingen zijn zwaar, dat is een goed teken, beter dan die knuffelsessies van Pusic.
    Dat de trainingen zwaar zijn zegt niks, de trainingen onder Verbeek waren ook zwaar...
  • 11 Jul 2019 om 19:36
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:26
      Dus als assistent had hij geen enkele invloed en was het eens met de trainingsmethodes?
    Ikzeg. Ct. U heeft een punt denk ik hij mocht niets zeggen. Of hij heeft er veel van geleerd en daarom wordt er nu goed en zwaar getraind om een zeer goede conditie te kweken, en dat zal straks denk ik heel belangrijk worden bij het handhaven van de eredivisie. Ikzeg. Het is zeer apart en aan de andere kant denk ik ook weer dat het misschien zeer goed uitpakt, en dat laatste hoop ik.
  • 11 Jul 2019 om 19:35
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:17
      Trainingen zijn zwaar, dat is een goed teken, beter dan die knuffelsessies van Pusic.
    Dat moet nog blijken of het werkt. Vind knap dat je nu al kan oordelen.
  • 11 Jul 2019 om 19:26
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:17
      Trainingen zijn zwaar, dat is een goed teken, beter dan die knuffelsessies van Pusic.
    Dus als assistent had hij geen enkele invloed en was het eens met de trainingsmethodes?
  • 11 Jul 2019 om 19:17
    Trainingen zijn zwaar, dat is een goed teken, beter dan die knuffelsessies van Pusic.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›