''Vraag het de spelers maar: Er zit eindelijk een idee achter''

( 56 reacties)
''Vraag het de spelers maar: Er zit eindelijk een idee achter''

Gonzalo Garcia Garcia nam dit seizoen het stokje over van Marino Pusic. Hoewel de laatstgenoemde kampioen werd met 10 punten voorsprong, lijkt Garcia Garcia de meest talentvolle, als we de media mogen geloven.

"Er wordt meer getraind, langer, harder, intensiever. Ja, het is heel gemakkelijk en verleidelijk om bij de start van een nieuwe periode alle veranderingen te romantiseren. Overal hoor je dezelfde geluiden bij de clubs met een nieuwe trainer: het is fris, we hebben er zin in en de trainer maakt een goede indruk. En ja, we gaan voor dominant voetbal", schrijft Leon ten Voorde op de site van Tubantia.

"Er waait een andere wind op het trainingsveld", vervolgt de journalist. "Garcia Garcia traint anders dan zijn baas van vorig seizoen, Marino Pusic. Als je hem zo bezig ziet met de spelers kun je je niet aan de indruk onttrekken dat hij zich vorig jaar heel wat keren heeft zitten verbijten. Het FC Twente van vorig seizoen kwam al snel in een overlevingsmodus terecht, er werd nauwelijks aan een spelconcept gewerkt."

Ten Voorde ziet nu een flink verschil. "Dat is bij Garcia Garcia vanaf de eerste dag duidelijk niet het geval. Alle spelers zeggen: Er zit een achter elke training een idee, de trainer werkt met een duidelijke filosofie. Je ziet nieuwe oefenvormen, waarbij veel nadruk wordt gelegd op het pressen", aldus de clubwatcher.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2019 om 10:58
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:41
      Statistieken zeggen ook niet Alles, maar je kunt inderdaad een voltreffer hebben. En denk dat Ted niet zomaar iemand haalt, zal ongetwijfeld in overleg gebeuren. Lach me de tering als het een toppertje is. En temperament hoef je die gasten niet te leren, en wat moet je anders met bijna lege knip. Ik ben er wel content met. Beter als pruttel wat er nu zit en de bank warm houd.
    Idd we moeten toch wat, en vorig seizoen heeft hij voor de KKD een goede selectie samengesteld, dus waarom nu ook niet voor de eredivisie.

    Ik heb wel steeds een meer positief gevoel over Garcia, al valt en staat alles met de 1ste 5 wedstrijden, haal je daar bijv maar 1 punt dan is de druk gigantisch en is het de vraag hoe hij daarmee omgaat als beginnend hoofdtrainer.

    Pakken we tegen PSV een resultaat (1 punt) dan zal het een enorme boost zijn en kan dan bepalend zijn voor de start van het seizoen.
  • 12 Jul 2019 om 10:41
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:31
      Je kunt obv van statistieken wel een beeld krijgen van een speler, al zegt dat natuurlijk ook niet alles.

      Die van Unal bijv. waren Kut maar hij draaide hier een topjaar.
      Nu zijn "toevalstreffers" als Unal helaas zeldzaam.
    Statistieken zeggen ook niet Alles, maar je kunt inderdaad een voltreffer hebben. En denk dat Ted niet zomaar iemand haalt, zal ongetwijfeld in overleg gebeuren. Lach me de tering als het een toppertje is. En temperament hoef je die gasten niet te leren, en wat moet je anders met bijna lege knip. Ik ben er wel content met. Beter als pruttel wat er nu zit en de bank warm houd.
  • 12 Jul 2019 om 10:31
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:28
      Iedereen die beweert ook maar iets over die jongen te kunnen zeggen is een leugenaar. Ik geloof er geen fuck van dat we hier doorgewinterde Cadiz-volgers op het forum hebben zitten.
    Je kunt obv van statistieken wel een beeld krijgen van een speler, al zegt dat natuurlijk ook niet alles.

    Die van Unal bijv. waren Kut maar hij draaide hier een topjaar.
    Nu zijn "toevalstreffers" als Unal helaas zeldzaam.
  • 12 Jul 2019 om 10:28
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:23
      Sommigen Ja, anderen zien in hem goede links back!!!
    Iedereen die beweert ook maar iets over die jongen te kunnen zeggen is een leugenaar. Ik geloof er geen fuck van dat we hier doorgewinterde Cadiz-volgers op het forum hebben zitten.
  • 12 Jul 2019 om 10:23
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:04
      Matos......…. heb jij er kijk op?

      Behalve een vreemde transfer, sommigen stellen Ricardinho 2.0.
    Sommigen Ja, anderen zien in hem goede links back!!!
  • 12 Jul 2019 om 10:15
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:03
      Ik denk inderdaad dat jij pal onder een windmolen leeft, inderdaad. En daarmee sluiten ik deze discussie volgaarne af.
    Ik zit er gelukkig onder maar jij hebt de klappen van de wieken gehad. Zo klaar.
  • 12 Jul 2019 om 10:04
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:54
      Wat me vooral duidelijk wordt is dat als je wat wilt vinden om over te zeiken dat er altijd wel is. Hoog tijd om eens wat posters over te gaan slaan.
    Matos......…. heb jij er kijk op?

    Behalve een vreemde transfer, sommigen stellen Ricardinho 2.0.
  • 12 Jul 2019 om 10:03
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:56
      Ja jij denkt dat ik achterlijk ben he? Kerel ik mag dan wel geen verstand van cijfertjes hebben maar van veel dingen is deze jongen wel op de hoogte. Maar hier blijkt maar weer eens uit hoe jij op mensen neer kijkt. Je bent zielig. Staat de naam BAM voor Bijzonder Apatisch Mannetje?
    Ik denk inderdaad dat jij pal onder een windmolen leeft, inderdaad. En daarmee sluiten ik deze discussie volgaarne af.
  • 12 Jul 2019 om 09:56
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:53
      Je weet wat Tourettes syndroom is?
    Ja jij denkt dat ik achterlijk ben he? Kerel ik mag dan wel geen verstand van cijfertjes hebben maar van veel dingen is deze jongen wel op de hoogte. Maar hier blijkt maar weer eens uit hoe jij op mensen neer kijkt. Je bent zielig. Staat de naam BAM voor Bijzonder Apatisch Mannetje?
  • 12 Jul 2019 om 09:54
    Wat me vooral duidelijk wordt is dat als je wat wilt vinden om over te zeiken dat er altijd wel is. Hoog tijd om eens wat posters over te gaan slaan.
  • 12 Jul 2019 om 09:53
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:51
      Nee dat is de diagnose die bij jou past, je kraamt zoveel bullshit uit niet normaal. Maar heb al weer zat van jou ga nu aub je pillen in nemen of aan het infuus. Schei uit man.
    Je weet wat Tourettes syndroom is?
  • 12 Jul 2019 om 09:51
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:49
      Diagnose: Joules de la Tourete.
    Nee dat is de diagnose die bij jou past, je kraamt zoveel bullshit uit niet normaal. Maar heb al weer zat van jou ga nu aub je pillen in nemen of aan het infuus. Schei uit man.
  • 12 Jul 2019 om 09:49
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:44
      Ik denk dat jij die pillen harder nodig hebt als ik, jij lult dat Die Paupers in Almelo geen cent hebben, Emmen niet, maar zo een kloothommeltje ben jij, deze clubs hebben behoorlijk verkocht lulhannes. En dat we vorig seizoen kampioen zijn geworden komt omdat Ted de juiste spelers heeft aangeleverd pik. Helaas had onze vorige trainer geen enkele voetbalvisie, en moest terecht worden terug gefloten door spelers en Ted, en trainen deden ze dat onder Pusic? Als ik de verhalen moet geloven word er nu 10x harder en veter getraind, dat zit jou allemaal niet lekker. En ik wil jou grote mond wel eens weer horen als het allemaal wel goed uitpakt. Of ga je dan naar AZ om Pusic anaal bij te staan. Pleur op kerel en neem je pilletjes in.
    Diagnose: Joules de la Tourete.
  • 12 Jul 2019 om 09:44
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:36
      Anders herhaal jij even exact wat er in 't krantje staat. Ik ben blij voor jou dat de kruiwagen vol xannax en Prozac effect hebben, dat jij nu positief in het leven staat. Geweldig voor je, ik ben oprecht blij voor je. Ik waarschuw je nu alvast, die emotionele val die je gaat maken, gaat als een lawine voelen.

      Hard trainen past gewoon in het Verheijen model. Schreuder trainde amper. Hake voerde de intentie op. Pusic ging minder. Verbeek voerde het weer op. Pusic deed weer wat minder. Niets nieuws dus. Behalve dan wat placebo-vreugde over een trainer die de pionnetjes ietwat anders neerkwakt.
    Ik denk dat jij die pillen harder nodig hebt als ik, jij lult dat Die Paupers in Almelo geen cent hebben, Emmen niet, maar zo een kloothommeltje ben jij, deze clubs hebben behoorlijk verkocht lulhannes. En dat we vorig seizoen kampioen zijn geworden komt omdat Ted de juiste spelers heeft aangeleverd pik. Helaas had onze vorige trainer geen enkele voetbalvisie, en moest terecht worden terug gefloten door spelers en Ted, en trainen deden ze dat onder Pusic? Als ik de verhalen moet geloven word er nu 10x harder en veter getraind, dat zit jou allemaal niet lekker. En ik wil jou grote mond wel eens weer horen als het allemaal wel goed uitpakt. Of ga je dan naar AZ om Pusic anaal bij te staan. Pleur op kerel en neem je pilletjes in.
  • 12 Jul 2019 om 09:41
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:36
      Ik lees je bent niet echt een fan van TvL. ;)
      Je mening is duidelijk, bepaalde punten kan ik me (gedeeltelijk) in vinden, zeker niet alles.

      Het is niet zo zwart / wit in mijn ogen.
    Het is zeer zeker niet zwartt wit. En ik ben zeer zeker geen fan van TvL. Vorig seizoen vond ik geen uitzonderlijke prestatie. Ik hekel draaideur elftallen. Dit seizoen gaat de ware kracht van TD Ted blijken. Maar wat belangrijker is, is continuiteit, een duidelijke visie. Als we twee seizoen rond plaats 9 eindigen verdient hij een standbeeld. Ik hekel tevens hoe laag ze de lat leggen. Kraan spreekt van een budget waardig voor plaats 12-8. Realistisch, ook gezien het bestaande materiaal. Maar evenals vorig seizoen beginnen ze met de keutel intrekken, weldra gaan we het weer hebben over 'we zitten in de voorbereiding'. Excuses. Ik wil en kan ze niet meer horen. En nu ze weer moneten hebben los weten te peuteren bij de Noabers, niks dan LUXE voor Makelaar Ted. Fuck lijfsbehoud. Presteren, nu!!
  • 12 Jul 2019 om 09:36
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:18
      Wat ben en blijf jij een zeikers zeg, zit het jou niet lekker dat de trainingen beter Zijn, feller Zijn, er harder getraind word, er een duidelijke visie is die de spelers begrijpen, dit in tegenstelling tot vorig seizoen? Dat de sfeer in de groep beter is dan vorig jaar? Dat jij dit gewoon niet verwerken kunt, maar goed ik geloof meer op de geluiden die uit de selectie komen, en van oa Eppie, dat het allemaal een stukje fanatieker en harder trainen is dan vorig seizoen. Dat is iets wat jou gewoon niet lekker zit he, je kunt gewoon niet verwerken dat er nu een ieder geval een visie is. Daar waar er vorig jaar slappe hap getraind werd 1x per dag, tuurlijk dat was allemaal beter. Maar zolang jij hier GG en Ted blijft afzeiken ben je voor mij een echte zware malloot, denk dat je nachts nog nat droomt door de door jou geadoreerde Pusic. Ik wou niet eens meer over Pusic praten maar jij wilt dit horen en dat het vergelijken niet op houd . Het loopt wat trainingen betreft en de intensiviteit daarvan, stukken beter is als onder Pusic, en dat er een visie is die duidelijk is, en de sfeer die beter is dat alles steekt jou. En hoe je respectloos uithaalt naar Brama schaam je kapot, waarom omdat hij commentaar op het spel van Pusic had? En kerel doe jezelf en heel veel mensen en kap met dat schoppen, want er gebeuren ook genoeg positieve dingen. Zo ben weer klaar met je Zeur.
    Anders herhaal jij even exact wat er in 't krantje staat. Ik ben blij voor jou dat de kruiwagen vol xannax en Prozac effect hebben, dat jij nu positief in het leven staat. Geweldig voor je, ik ben oprecht blij voor je. Ik waarschuw je nu alvast, die emotionele val die je gaat maken, gaat als een lawine voelen.

    Hard trainen past gewoon in het Verheijen model. Schreuder trainde amper. Hake voerde de intentie op. Pusic ging minder. Verbeek voerde het weer op. Pusic deed weer wat minder. Niets nieuws dus. Behalve dan wat placebo-vreugde over een trainer die de pionnetjes ietwat anders neerkwakt.
  • 12 Jul 2019 om 09:36
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:29
      Van TvL heb ik geen verwachtingen. De type spelers die haalbaar zijn? Ga mij niet vertellen dat clubs als Heracles, VVV, Emmen en 10 meer met MINDER kunnen doen, en gewoon ED kunnnen halen/behouden, en zelfs play-offs. Waar ik mij aan stoor is dat we FCT als gehandicapt kind zien, waarvoor we continu excuses maken. Andere clubs hebben ook gebrek aan budget, hebben ook problemen en ik lees zelden van verhalen van andere TD's met zware lulverhalen of publiekelijke klachten over monetair gebrek. Ik wil een oerhollandse core zien, het liefst uit de regio. 50% van de selectie, aangevuld met specifiek gescout talent uit de EU. Ik wil absoluut geen allochtone overhand hebben (spanjaarden) want als het slecht gaat, als er onvrede heerst dan heb je een grote kans op tweespalt, kliekvorming. Voetballers zijn vaak kleingeestige verwende kutkoters die met 25 de geestelijke volwassenheid hebben van een 16 jarige puber met een neuk-obsessie. Ted lijkt heel vaak niet te weten wat er in de club speelt, wat de sentimenten zijn, waar de achterban behoefte aan heeft. Holscher is daar een voorbeeld van, maar ook 3 jaar geleden toen hij hautain en verheven in de media de supporters kleineerde - ze wegzette als ongeduldig en dom. Ik wantrouw die man, geloof niet in een exotische latijnse enclave, want denk je nu echt dat hij het wiel uit heeft gevonden, dat er geen hond is geweest die ooit bedacht heeft dat LaLiga spelers een optie zijn? Ook zijn transfergeschiedenis wijst uit dat dit een nieuwgevonden filosofie is op 66 jarige leeftijd. Filosofie ….Mijn witte bips. Ook het gelul in de media. Bij aankomst lult hij over hoe creatief hij en de TS moeten zijn. Een jaar later stelt hij dat men hem niet als creatieve TD gezien moet worden. Die man lult zo verschrikkelijk veel en inconsequent uit z'n nek…….. zeg dan niets.
    Ik lees je bent niet echt een fan van TvL. ;)
    Je mening is duidelijk, bepaalde punten kan ik me (gedeeltelijk) in vinden, zeker niet alles.

    Het is niet zo zwart / wit in mijn ogen.
  • 12 Jul 2019 om 09:35
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:29
      Van TvL heb ik geen verwachtingen. De type spelers die haalbaar zijn? Ga mij niet vertellen dat clubs als Heracles, VVV, Emmen en 10 meer met MINDER kunnen doen, en gewoon ED kunnnen halen/behouden, en zelfs play-offs. Waar ik mij aan stoor is dat we FCT als gehandicapt kind zien, waarvoor we continu excuses maken. Andere clubs hebben ook gebrek aan budget, hebben ook problemen en ik lees zelden van verhalen van andere TD's met zware lulverhalen of publiekelijke klachten over monetair gebrek. Ik wil een oerhollandse core zien, het liefst uit de regio. 50% van de selectie, aangevuld met specifiek gescout talent uit de EU. Ik wil absoluut geen allochtone overhand hebben (spanjaarden) want als het slecht gaat, als er onvrede heerst dan heb je een grote kans op tweespalt, kliekvorming. Voetballers zijn vaak kleingeestige verwende kutkoters die met 25 de geestelijke volwassenheid hebben van een 16 jarige puber met een neuk-obsessie. Ted lijkt heel vaak niet te weten wat er in de club speelt, wat de sentimenten zijn, waar de achterban behoefte aan heeft. Holscher is daar een voorbeeld van, maar ook 3 jaar geleden toen hij hautain en verheven in de media de supporters kleineerde - ze wegzette als ongeduldig en dom. Ik wantrouw die man, geloof niet in een exotische latijnse enclave, want denk je nu echt dat hij het wiel uit heeft gevonden, dat er geen hond is geweest die ooit bedacht heeft dat LaLiga spelers een optie zijn? Ook zijn transfergeschiedenis wijst uit dat dit een nieuwgevonden filosofie is op 66 jarige leeftijd. Filosofie ….Mijn witte bips. Ook het gelul in de media. Bij aankomst lult hij over hoe creatief hij en de TS moeten zijn. Een jaar later stelt hij dat men hem niet als creatieve TD gezien moet worden. Die man lult zo verschrikkelijk veel en inconsequent uit z'n nek…….. zeg dan niets.
    Waar haal jij het vandaan dat Emmen en Fortuna minder te besteden hebben? Die hebben een transfer potje en wij alleen potje voor huur en salaris toverbal. En dan kul jij over Hollandse enclave nou nou dat hebben we toch met Boere, vd Heyden, vd Lely , Oosterwijk, allemaal opvreters, liever een exoot die zich voor 100% geeft dan die watjes op enkele uitzonderingen betreft, de NL enclave. Je wilt gewoon blijven schoppen en het maakt je niet uit hoe. Wat een ....ben jij zeg.
  • 12 Jul 2019 om 09:29
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:15
      Welke verwachtingen heb jij tov TvL. Welk type spelers denk jij, zijn haalbaar voor Twente met het huidige spelersbudget, wat had hij (TvL) volgens jou beter en/of anders moeten/kunnen doen?
    Van TvL heb ik geen verwachtingen. De type spelers die haalbaar zijn? Ga mij niet vertellen dat clubs als Heracles, VVV, Emmen en 10 meer met MINDER kunnen doen, en gewoon ED kunnnen halen/behouden, en zelfs play-offs. Waar ik mij aan stoor is dat we FCT als gehandicapt kind zien, waarvoor we continu excuses maken. Andere clubs hebben ook gebrek aan budget, hebben ook problemen en ik lees zelden van verhalen van andere TD's met zware lulverhalen of publiekelijke klachten over monetair gebrek. Ik wil een oerhollandse core zien, het liefst uit de regio. 50% van de selectie, aangevuld met specifiek gescout talent uit de EU. Ik wil absoluut geen allochtone overhand hebben (spanjaarden) want als het slecht gaat, als er onvrede heerst dan heb je een grote kans op tweespalt, kliekvorming. Voetballers zijn vaak kleingeestige verwende kutkoters die met 25 de geestelijke volwassenheid hebben van een 16 jarige puber met een neuk-obsessie. Ted lijkt heel vaak niet te weten wat er in de club speelt, wat de sentimenten zijn, waar de achterban behoefte aan heeft. Holscher is daar een voorbeeld van, maar ook 3 jaar geleden toen hij hautain en verheven in de media de supporters kleineerde - ze wegzette als ongeduldig en dom. Ik wantrouw die man, geloof niet in een exotische latijnse enclave, want denk je nu echt dat hij het wiel uit heeft gevonden, dat er geen hond is geweest die ooit bedacht heeft dat LaLiga spelers een optie zijn? Ook zijn transfergeschiedenis wijst uit dat dit een nieuwgevonden filosofie is op 66 jarige leeftijd. Filosofie ….Mijn witte bips. Ook het gelul in de media. Bij aankomst lult hij over hoe creatief hij en de TS moeten zijn. Een jaar later stelt hij dat men hem niet als creatieve TD gezien moet worden. Die man lult zo verschrikkelijk veel en inconsequent uit z'n nek…….. zeg dan niets.
  • 12 Jul 2019 om 09:20
    • Quote van 12 Jul 2019 om 09:15
      Welke verwachtingen heb jij tov TvL. Welk type spelers denk jij, zijn haalbaar voor Twente met het huidige spelersbudget, wat had hij (TvL) volgens jou beter en/of anders moeten/kunnen doen?
    Alles Twente , Ted , GG , deugt niet volgens hem, denk dat hij nog natte dromen heeft van zijn geliefde Pusic.
  • 12 Jul 2019 om 09:18
    • Quote van 12 Jul 2019 om 08:34
      Ah kijk, Lieve Mona Ten Voorde heeft meegelezen alhier en ingezien dat hij wel erg bruinneuzerig schrijft. Dus nu een broddelwerkje met wat nuances. Nuances als open deuren, en natuurlijk een flikkerige sneer naar Pusic sierlijk verwerkt in een homofiel Holscher-Pirouetje. Misselijkmakend alsmede volledig onnodig. Ten Voorde schrijft op forum-niveau.
      Als je het leest is het weer van niveau Donald Duck Brief van de Week, als een 8 jarige die net uitgevonden heeft wat een stijve is, en daar dan ook openbaar mee speelt.
      Nooit, maar dan ook nooit geeft deze bonbons-boy een inhoudelijke weergave. Wat voor oefeningen dan Leonie? Hard trainen is fijn, pressen is fijn, maar wat is het systeem dan Leonie? Dat de wens de vader van de gedachte is, open deur 200,000. Dat elke trainer een frisse wind is, fijn. Maar de vorige 3 trainers waren dat ook. Die trainers gooiden binnen 10 wedstrijden de rem erop, exemplarisch voor onervaren trainers is dat ze onmeunig inconsequent zijn.
      Maar meneer de blinde watcher, what aboot…… lely, oosterwijk, holscher, uitgaande transfers. VEEL en VEEL belangrijker dan wat bruinneuzen bij G-spot Garcia (en daarmee natuurlijk Orakel Ted bevredigen). Inkomende transfers, geef eens een diepte-anayse over Selahi, Matos of die andere waarvan de gemiddelde Tukkert zijn naam niet weet.
      Wat betreft FCT G-spot Garcia, het nieuwe kwakje van Ted: Het is KWW. Ted heeft veelvuldig bewezen, zoals met Ferer, verschrikkelijke fouten te kunnen maken. Holscher, Thesker. Maar kan ook af en toe voltreffers hebben. Katsikas had hij pech mee, Uvini schot in de roos. Unal met bord op schoot gescout en er kwam een ijsbeer aan te pas om hem binnen te hengelen. Met Ted is het vaak hit or miss, met meer miss dan hit.
      G-spot Garcia krijgt gewoon, zoals Hake, zoals Skreuder, zoals Pusic, 10 wedstrijden de tijd, wellicht 15. Ik ben bang dat als Ted niet met wat beters op de proppen komt dan Matos, dat Garcia dan een onmeunig probleem heeft. Het grootste probleem tot op heden is ons middenveld. Het is broos, zeer broos met Brama en Vuckic. Verhaegh lijkt een geweldige aanwinst, van Selahi weet ik nada - Leon, vertel eens wat inhouduluks dan !!!!
      Wat ik wel weet is dat voor pressen je een uiterst stabiel middenveld nodig hebt. Espinso kan dat niet, die laat zijn man veel te veel lopen, en is wat mij betreft te oud om dat gedrag nog te corrigeren. Aitor kan meeverdedigen, een mooie brainfart van lulhannes-fatamorgana-luchtkasteel cum schroothandelaar Ted was vorig seizoen om hem een RB te maken. Que?
      Enfin, vorig seizoen was het middenveld een gatenkaas en werden we overlopen door postbodes en jongentjes met puberdons op de balzak. Pressen, hoog spelen, fijn. Snel schakelen, met Brama? Wachten tot Her OberBrama-meister 10 maal voorbijgelopen wordt, en dan G-Spot Garcia gaat vertellen dat de rem erop moet. Tikkie terug Wout!
    Wat ben en blijf jij een zeikers zeg, zit het jou niet lekker dat de trainingen beter Zijn, feller Zijn, er harder getraind word, er een duidelijke visie is die de spelers begrijpen, dit in tegenstelling tot vorig seizoen? Dat de sfeer in de groep beter is dan vorig jaar? Dat jij dit gewoon niet verwerken kunt, maar goed ik geloof meer op de geluiden die uit de selectie komen, en van oa Eppie, dat het allemaal een stukje fanatieker en harder trainen is dan vorig seizoen. Dat is iets wat jou gewoon niet lekker zit he, je kunt gewoon niet verwerken dat er nu een ieder geval een visie is. Daar waar er vorig jaar slappe hap getraind werd 1x per dag, tuurlijk dat was allemaal beter. Maar zolang jij hier GG en Ted blijft afzeiken ben je voor mij een echte zware malloot, denk dat je nachts nog nat droomt door de door jou geadoreerde Pusic. Ik wou niet eens meer over Pusic praten maar jij wilt dit horen en dat het vergelijken niet op houd . Het loopt wat trainingen betreft en de intensiviteit daarvan, stukken beter is als onder Pusic, en dat er een visie is die duidelijk is, en de sfeer die beter is dat alles steekt jou. En hoe je respectloos uithaalt naar Brama schaam je kapot, waarom omdat hij commentaar op het spel van Pusic had? En kerel doe jezelf en heel veel mensen en kap met dat schoppen, want er gebeuren ook genoeg positieve dingen. Zo ben weer klaar met je Zeur.
  • 12 Jul 2019 om 09:15
    • Quote van 12 Jul 2019 om 08:34
      Ah kijk, Lieve Mona Ten Voorde heeft meegelezen alhier en ingezien dat hij wel erg bruinneuzerig schrijft. Dus nu een broddelwerkje met wat nuances. Nuances als open deuren, en natuurlijk een flikkerige sneer naar Pusic sierlijk verwerkt in een homofiel Holscher-Pirouetje. Misselijkmakend alsmede volledig onnodig. Ten Voorde schrijft op forum-niveau.
      Als je het leest is het weer van niveau Donald Duck Brief van de Week, als een 8 jarige die net uitgevonden heeft wat een stijve is, en daar dan ook openbaar mee speelt.
      Nooit, maar dan ook nooit geeft deze bonbons-boy een inhoudelijke weergave. Wat voor oefeningen dan Leonie? Hard trainen is fijn, pressen is fijn, maar wat is het systeem dan Leonie? Dat de wens de vader van de gedachte is, open deur 200,000. Dat elke trainer een frisse wind is, fijn. Maar de vorige 3 trainers waren dat ook. Die trainers gooiden binnen 10 wedstrijden de rem erop, exemplarisch voor onervaren trainers is dat ze onmeunig inconsequent zijn.
      Maar meneer de blinde watcher, what aboot…… lely, oosterwijk, holscher, uitgaande transfers. VEEL en VEEL belangrijker dan wat bruinneuzen bij G-spot Garcia (en daarmee natuurlijk Orakel Ted bevredigen). Inkomende transfers, geef eens een diepte-anayse over Selahi, Matos of die andere waarvan de gemiddelde Tukkert zijn naam niet weet.
      Wat betreft FCT G-spot Garcia, het nieuwe kwakje van Ted: Het is KWW. Ted heeft veelvuldig bewezen, zoals met Ferer, verschrikkelijke fouten te kunnen maken. Holscher, Thesker. Maar kan ook af en toe voltreffers hebben. Katsikas had hij pech mee, Uvini schot in de roos. Unal met bord op schoot gescout en er kwam een ijsbeer aan te pas om hem binnen te hengelen. Met Ted is het vaak hit or miss, met meer miss dan hit.
      G-spot Garcia krijgt gewoon, zoals Hake, zoals Skreuder, zoals Pusic, 10 wedstrijden de tijd, wellicht 15. Ik ben bang dat als Ted niet met wat beters op de proppen komt dan Matos, dat Garcia dan een onmeunig probleem heeft. Het grootste probleem tot op heden is ons middenveld. Het is broos, zeer broos met Brama en Vuckic. Verhaegh lijkt een geweldige aanwinst, van Selahi weet ik nada - Leon, vertel eens wat inhouduluks dan !!!!
      Wat ik wel weet is dat voor pressen je een uiterst stabiel middenveld nodig hebt. Espinso kan dat niet, die laat zijn man veel te veel lopen, en is wat mij betreft te oud om dat gedrag nog te corrigeren. Aitor kan meeverdedigen, een mooie brainfart van lulhannes-fatamorgana-luchtkasteel cum schroothandelaar Ted was vorig seizoen om hem een RB te maken. Que?
      Enfin, vorig seizoen was het middenveld een gatenkaas en werden we overlopen door postbodes en jongentjes met puberdons op de balzak. Pressen, hoog spelen, fijn. Snel schakelen, met Brama? Wachten tot Her OberBrama-meister 10 maal voorbijgelopen wordt, en dan G-Spot Garcia gaat vertellen dat de rem erop moet. Tikkie terug Wout!
    Welke verwachtingen heb jij tov TvL. Welk type spelers denk jij, zijn haalbaar voor Twente met het huidige spelersbudget, wat had hij (TvL) volgens jou beter en/of anders moeten/kunnen doen?
  • 12 Jul 2019 om 08:39
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:00
      Nou Bam, kom er maar weer in!
    Hopelijk heb ik aan uw verwachtingen voldaan. ;-)
  • 12 Jul 2019 om 08:36
    • Quote van 12 Jul 2019 om 08:12
      je kunt het anders benaderen ...LtV schrijft wat hem gedicteerd word wij kunnen het pas zien als competitie begint ...veronderstel eens dat nu gezegd zou worden...ris niks en het word niks..dan is de hel los...
    Dat zeggen ze toch al met de propaganda-tam-tam van tatatatatadadaadadaaaa indekkuuhhh!!! Ted! Lijfsbehoud. Lijfsbehoud. Lijfsbehoud.
  • 12 Jul 2019 om 08:34
    Ah kijk, Lieve Mona Ten Voorde heeft meegelezen alhier en ingezien dat hij wel erg bruinneuzerig schrijft. Dus nu een broddelwerkje met wat nuances. Nuances als open deuren, en natuurlijk een flikkerige sneer naar Pusic sierlijk verwerkt in een homofiel Holscher-Pirouetje. Misselijkmakend alsmede volledig onnodig. Ten Voorde schrijft op forum-niveau.
    Als je het leest is het weer van niveau Donald Duck Brief van de Week, als een 8 jarige die net uitgevonden heeft wat een stijve is, en daar dan ook openbaar mee speelt.
    Nooit, maar dan ook nooit geeft deze bonbons-boy een inhoudelijke weergave. Wat voor oefeningen dan Leonie? Hard trainen is fijn, pressen is fijn, maar wat is het systeem dan Leonie? Dat de wens de vader van de gedachte is, open deur 200,000. Dat elke trainer een frisse wind is, fijn. Maar de vorige 3 trainers waren dat ook. Die trainers gooiden binnen 10 wedstrijden de rem erop, exemplarisch voor onervaren trainers is dat ze onmeunig inconsequent zijn.
    Maar meneer de blinde watcher, what aboot…… lely, oosterwijk, holscher, uitgaande transfers. VEEL en VEEL belangrijker dan wat bruinneuzen bij G-spot Garcia (en daarmee natuurlijk Orakel Ted bevredigen). Inkomende transfers, geef eens een diepte-anayse over Selahi, Matos of die andere waarvan de gemiddelde Tukkert zijn naam niet weet.
    Wat betreft FCT G-spot Garcia, het nieuwe kwakje van Ted: Het is KWW. Ted heeft veelvuldig bewezen, zoals met Ferer, verschrikkelijke fouten te kunnen maken. Holscher, Thesker. Maar kan ook af en toe voltreffers hebben. Katsikas had hij pech mee, Uvini schot in de roos. Unal met bord op schoot gescout en er kwam een ijsbeer aan te pas om hem binnen te hengelen. Met Ted is het vaak hit or miss, met meer miss dan hit.
    G-spot Garcia krijgt gewoon, zoals Hake, zoals Skreuder, zoals Pusic, 10 wedstrijden de tijd, wellicht 15. Ik ben bang dat als Ted niet met wat beters op de proppen komt dan Matos, dat Garcia dan een onmeunig probleem heeft. Het grootste probleem tot op heden is ons middenveld. Het is broos, zeer broos met Brama en Vuckic. Verhaegh lijkt een geweldige aanwinst, van Selahi weet ik nada - Leon, vertel eens wat inhouduluks dan !!!!
    Wat ik wel weet is dat voor pressen je een uiterst stabiel middenveld nodig hebt. Espinso kan dat niet, die laat zijn man veel te veel lopen, en is wat mij betreft te oud om dat gedrag nog te corrigeren. Aitor kan meeverdedigen, een mooie brainfart van lulhannes-fatamorgana-luchtkasteel cum schroothandelaar Ted was vorig seizoen om hem een RB te maken. Que?
    Enfin, vorig seizoen was het middenveld een gatenkaas en werden we overlopen door postbodes en jongentjes met puberdons op de balzak. Pressen, hoog spelen, fijn. Snel schakelen, met Brama? Wachten tot Her OberBrama-meister 10 maal voorbijgelopen wordt, en dan G-Spot Garcia gaat vertellen dat de rem erop moet. Tikkie terug Wout!
  • 12 Jul 2019 om 08:12
    • Quote van 12 Jul 2019 om 08:06
      Doen we...……. in 5,4,3,2...……..
    je kunt het anders benaderen ...LtV schrijft wat hem gedicteerd word wij kunnen het pas zien als competitie begint ...veronderstel eens dat nu gezegd zou worden...ris niks en het word niks..dan is de hel los...
  • 12 Jul 2019 om 08:06
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:00
      Nou Bam, kom er maar weer in!
    Doen we...……. in 5,4,3,2...……..
  • 12 Jul 2019 om 07:32
    Ik moet zeggen van wat ik tot nu toe gehoord heb (derden), is men positief over GGG daarbij wordt er nu écht getraind met het mes tussen de tanden. Spelsystemen en veel individuele gesprekken. Zoals het hoort dus, het is nog vroeg, en er is nog geen serieuze bal getrapt, maar ik heb wel vertrouwen in GGG.
  • 12 Jul 2019 om 05:33
    Wees gewoon eerlijk Scorpio en een echte vent, en geef toe dat je net als Ss-er geen vertrouwen in Gracia en Tedjen hebt....
  • 12 Jul 2019 om 05:17
    • Quote van 11 Jul 2019 om 23:11
      Blijf goed observeren. Ik noem het beestje bij zijn naam. Zo sta ik in het leven. Dat jij overtuigd bent op basis van een paar trainingen is knap. Sommigen in het leven zijn sneller overtuigd van iets dan anderen.
      Ik wil het eerst zien in het eggie en afwachten welke spelers er nog bijkomen en welke er niet geblesseerd zijn.
      Pas na 10 wedstrijden ga ik een oordeel geven over GGG! Nu nog veel te vroeg voor!
    "Pas na 10 wedstrijden ga ik een oordeel geven over GGG!"


    En hierin spreek je jezelf dus opnieuw flink tegen Scorpio......



    "Geloof best dat het allemaal gezellig is op de training. Er is ook weinig concurrentie. Gezellig clubje dat FC Twente"......



    Pure aannames weer van je, en je veroordeelt Gracia wel degelijk.
  • 11 Jul 2019 om 23:29
    • Quote van 11 Jul 2019 om 23:11
      Blijf goed observeren. Ik noem het beestje bij zijn naam. Zo sta ik in het leven. Dat jij overtuigd bent op basis van een paar trainingen is knap. Sommigen in het leven zijn sneller overtuigd van iets dan anderen.
      Ik wil het eerst zien in het eggie en afwachten welke spelers er nog bijkomen en welke er niet geblesseerd zijn.
      Pas na 10 wedstrijden ga ik een oordeel geven over GGG! Nu nog veel te vroeg voor!
    ik vind het knap dat je na 10 wedstrijden een trainer kan beoordelen op basis waarvan,een club kan geweldig spelen,de ballen vliegen tegen de paal en lat ,en niet in de goal,op die basis kan ik en jij ook niet een Trainer beoordelen,laten we er nu van uitgaan dat het beter wordt dan verleden jaar ,het vele wedstrijden gezien,om eerlijk tezijn had ik ze liever niet gezien waren saai en slaap verwekkend,heb helaas geen trainingen gezien ook geen tijd voor ,als ik lees dat de trainingen zwaar zijn is alleen maar postief,een goede conditie is een basis naar succes en laten we de trainer de voordeel van de twijfel geven
  • 11 Jul 2019 om 23:23
    • Quote van 11 Jul 2019 om 22:58
      Beste Ja Die, het vorig en huidig seizoen kun je niet met elkaar vergellijken.... bedenk eens hoe de selectie er vorig jaar op dit moment uit zag...... Hoe wil je dan hard trainen met spelers die er nog niet waren.... Nu nog maar 5 spelers te gaan.... en kun je al "bouwen"..... Verder is FcT financieel gered, totaal andere situatie dus, laten we vooral genieten van dit seizoen en tevreden zijn als FcT zich handhaaft.....
    Totaal niet anders dan vorig seizoen. Beide trainers moeten werken met selecties die verre van compleet zijn. Net als vorig jaar is er nu geen geld voor versterkingen. Verschil is alleen dat Pusic zich moest voorbereiden op de KKD, Garcia daarentegen op de eredivisie. Pusic had standaard z'n jankverhaal. Bij Garcia wordt er hard gewerkt en is er veel meer een positieve vibe.
  • 11 Jul 2019 om 23:11
    • Quote van 11 Jul 2019 om 23:03
      Klopt, jij oordeelt zonder iets gezien te hebben...knap. Ik draai niet Scorpio...ik observeer tijdens trainingen.


      Zou jij ook eens moeten proberen......
    Blijf goed observeren. Ik noem het beestje bij zijn naam. Zo sta ik in het leven. Dat jij overtuigd bent op basis van een paar trainingen is knap. Sommigen in het leven zijn sneller overtuigd van iets dan anderen.
    Ik wil het eerst zien in het eggie en afwachten welke spelers er nog bijkomen en welke er niet geblesseerd zijn.
    Pas na 10 wedstrijden ga ik een oordeel geven over GGG! Nu nog veel te vroeg voor!
  • 11 Jul 2019 om 23:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:51
      Heb ik van jou geleerd!
      Je bent 100% gedraaid omdat je veel kritiek kreeg. Dat is knap maar ik laat mij niet van mening veranderen als ik het niet met eigen ogen gezien en ervaren heb!
    Klopt, jij oordeelt zonder iets gezien te hebben...knap. Ik draai niet Scorpio...ik observeer tijdens trainingen.


    Zou jij ook eens moeten proberen......
  • 11 Jul 2019 om 23:02
    Dolberg niet wat voor Twente. Komt bij Ajax niet meer aan de bak en kan bij ons in een leuke sfeer werken aan zijn tranferwaarde
  • 11 Jul 2019 om 22:58
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:33
      Gezellig? Prettige sfeer, er word hard getraind, met een visie die vorig jaar ontbrak. Gelukkig zijn er zoveel positief over GG, en dat het een wereld van verschil is met vorig jaar, keer ze trainen gewoon geregeld 2 x per dag, dat gebeurde vorig seizoen amper. En dat de spelers goede kritieken hebben, en mensen zoals Eppie zijn belangrijker voor mij dan jou mening. Want ook jij hebt nog geen training bezocht denk Ik, ben blij dat er niet zo eenbgrafstemming is als vorig seizoen.
    Beste Ja Die, het vorig en huidig seizoen kun je niet met elkaar vergellijken.... bedenk eens hoe de selectie er vorig jaar op dit moment uit zag...... Hoe wil je dan hard trainen met spelers die er nog niet waren.... Nu nog maar 5 spelers te gaan.... en kun je al "bouwen"..... Verder is FcT financieel gered, totaal andere situatie dus, laten we vooral genieten van dit seizoen en tevreden zijn als FcT zich handhaaft.....
  • 11 Jul 2019 om 22:57
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:59
      Trainingen zeggen geen fuck! Als je de eerste 5 wedstrijden aan de kloten krijgt heb je er geen reet dat het op de training er goed uitziet. Pusic had 1 taak en dat was promoveren. Dat is hem en een paar individuen gelukt. Prima! Boek gesloten! Het was niet om aan te gluren. Maar nogmaals...hoofdstuk afgesloten. Garcia de assistent mag het nu laten zien....je kunt er nog geen touw aan vast knopen hoe dit uit gaat pakken. Met de huidige selectie gaan we er direct weer uit. Heb vertrouwen in Tedje maar het blijft één grote gok met al die Exootjes. We zijn mede gedegradeerd met deze (clowns) die nu 1 voor 1 naar voren worden geschoven. Oordelen is nu eigenlijk onmogelijk....
    Door welke clowns zijn wij gedegradeerd dan? Verder moet je je post is terug lezen, vind dat je jezelf daar een keer behoorlijk zelf tegenspreekt.
  • 11 Jul 2019 om 21:59
    Trainingen zeggen geen fuck! Als je de eerste 5 wedstrijden aan de kloten krijgt heb je er geen reet dat het op de training er goed uitziet. Pusic had 1 taak en dat was promoveren. Dat is hem en een paar individuen gelukt. Prima! Boek gesloten! Het was niet om aan te gluren. Maar nogmaals...hoofdstuk afgesloten. Garcia de assistent mag het nu laten zien....je kunt er nog geen touw aan vast knopen hoe dit uit gaat pakken. Met de huidige selectie gaan we er direct weer uit. Heb vertrouwen in Tedje maar het blijft één grote gok met al die Exootjes. We zijn mede gedegradeerd met deze (clowns) die nu 1 voor 1 naar voren worden geschoven. Oordelen is nu eigenlijk onmogelijk....
  • 11 Jul 2019 om 21:51
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:46
      Kritische noot of eindeloos gezeik voordat de bal ook nog maar enigszins officieel rolt? Een wezenlijk verschil klepzeikerd.......
    Heb ik van jou geleerd!
    Je bent 100% gedraaid omdat je veel kritiek kreeg. Dat is knap maar ik laat mij niet van mening veranderen als ik het niet met eigen ogen gezien en ervaren heb!
  • 11 Jul 2019 om 21:50
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:44
      Allemaal aannames weer Scorpio....hersenspinsels. Bezoek eens een training en oordeel zelf zou ik zeggen.


      Je zult natuurlijk weer niet begrijpen wat ik wil zeggen......of wel?
    Een training is heel wat anders dan als de druk erop zit en het om het eggie gaat. Stel dat we de eerste vijf duels verliezen, wat zomaar kan gezien de langzame samenstelling van de selectie. Of denk je dat je met Boere, van der Lely, van der Heyden etc etc heel mooi voetbal gaat zien? Ik geloof er nog niet in. Pas na 10 duels ga ik misschien weer hoop krijgen!
  • 11 Jul 2019 om 21:47
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:33
      Gezellig? Prettige sfeer, er word hard getraind, met een visie die vorig jaar ontbrak. Gelukkig zijn er zoveel positief over GG, en dat het een wereld van verschil is met vorig jaar, keer ze trainen gewoon geregeld 2 x per dag, dat gebeurde vorig seizoen amper. En dat de spelers goede kritieken hebben, en mensen zoals Eppie zijn belangrijker voor mij dan jou mening. Want ook jij hebt nog geen training bezocht denk Ik, ben blij dat er niet zo eenbgrafstemming is als vorig seizoen.
    Klopt ik weet niet of Pusic weinig getraind heeft. Vaak wel besloten wat in eerste instantie vreemd is maar als je verder nadenkt heeft Pusic er alles aan gedaan om na 1 seizoen weer terug te keren. Daarin is die geslaagd. Dus zo slecht was het allemaal niet vorig seizoen. Vergeet de verwende spelers niet die mooi kunnen lullen en vaak alleen aan zichzelf denken. Ik moet het eerst zien en dan ga ik er langzaam in geloven!
  • 11 Jul 2019 om 21:46
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:44
      Daar heb je gelijk in maar ik laat me niet 10x naaien vandaar mijn kritisch noot steeds!
    Kritische noot of eindeloos gezeik voordat de bal ook nog maar enigszins officieel rolt? Een wezenlijk verschil klepzeikerd.......
  • 11 Jul 2019 om 21:44
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:14
      Totdat de resultaten uitblijven en je van systeem moet veranderen om erin te blijven. Tja, kww! Vertrouwen is nergens op gebasseerd. Geloof best dat het allemaal gezellig is op de training. Er is ook weinig concurrentie. Gezellig clubje dat FC Twente. Nu nog, na zoveel jaren weer een keer presteren en geld verdienen graag!
    Allemaal aannames weer Scorpio....hersenspinsels. Bezoek eens een training en oordeel zelf zou ik zeggen.


    Je zult natuurlijk weer niet begrijpen wat ik wil zeggen......of wel?
  • 11 Jul 2019 om 21:44
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:24
      je mag best eens positiever worden,moet je het nu altijd donker in zien ,de donkere periode hebben we gehad en kijken weer omhoog,stapsgewijs
    Daar heb je gelijk in maar ik laat me niet 10x naaien vandaar mijn kritisch noot steeds!
  • 11 Jul 2019 om 21:33
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:14
      Totdat de resultaten uitblijven en je van systeem moet veranderen om erin te blijven. Tja, kww! Vertrouwen is nergens op gebasseerd. Geloof best dat het allemaal gezellig is op de training. Er is ook weinig concurrentie. Gezellig clubje dat FC Twente. Nu nog, na zoveel jaren weer een keer presteren en geld verdienen graag!
    Gezellig? Prettige sfeer, er word hard getraind, met een visie die vorig jaar ontbrak. Gelukkig zijn er zoveel positief over GG, en dat het een wereld van verschil is met vorig jaar, keer ze trainen gewoon geregeld 2 x per dag, dat gebeurde vorig seizoen amper. En dat de spelers goede kritieken hebben, en mensen zoals Eppie zijn belangrijker voor mij dan jou mening. Want ook jij hebt nog geen training bezocht denk Ik, ben blij dat er niet zo eenbgrafstemming is als vorig seizoen.
  • 11 Jul 2019 om 21:27
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:22
      GG lijkt me een goede trainer. In mijn ogen is het redelijk risicovol om weer een assistent door te doen, maar wat we moeten geloven, hebben we hier 10x meer plezier van dan van Marino. Marino heeft ons wel kampioen gemaakt dus verder ga ik hem niet afzeiken, heb ik ook geen reden toe haha.
    Moet om kwaliteit draaien, niet om wat voor positie iemand voorheen had. Er zijn zat grote coaches uit allerlei rollen het trainersvak in gerold om het daar geweldig te doen. Mourinho was nota bene een tolk. Sarri werkte voor een bank. Tüchel was jeugdtrainer en zo kunnen we nog wel even door.

    Kwaliteit moet leidend zijn, hoop dat we in dat opzicht een gouden slag hebben geslagen, kww eerst.
  • 11 Jul 2019 om 21:26
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:24
      je mag best eens positiever worden,moet je het nu altijd donker in zien ,de donkere periode hebben we gehad en kijken weer omhoog,stapsgewijs
    Hij loopt de hele dag met zo een donkere zonnebril op jo, Scorpio, SS, Bam willen niets positiefs zien helaas. Waarbij SS de kroon spant.
  • 11 Jul 2019 om 21:24
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:14
      Totdat de resultaten uitblijven en je van systeem moet veranderen om erin te blijven. Tja, kww! Vertrouwen is nergens op gebasseerd. Geloof best dat het allemaal gezellig is op de training. Er is ook weinig concurrentie. Gezellig clubje dat FC Twente. Nu nog, na zoveel jaren weer een keer presteren en geld verdienen graag!
    je mag best eens positiever worden,moet je het nu altijd donker in zien ,de donkere periode hebben we gehad en kijken weer omhoog,stapsgewijs
  • 11 Jul 2019 om 21:22
    GG lijkt me een goede trainer. In mijn ogen is het redelijk risicovol om weer een assistent door te doen, maar wat we moeten geloven, hebben we hier 10x meer plezier van dan van Marino. Marino heeft ons wel kampioen gemaakt dus verder ga ik hem niet afzeiken, heb ik ook geen reden toe haha.
  • 11 Jul 2019 om 21:22
    Vuckic geeft in een interview met rtv oost aan dat lijfsbehoud het eerste doel is, maar wat ik verrassend vond is dat hij zei dat hij hoopt het gat met de top te dichten omdat ze voldoende kwaliteit hebben, ik ben bovenal benieuwd wat hij bedoeld en ik moet het nog zien.
  • 11 Jul 2019 om 21:22
    Vuckic geeft in een interview met rtv oost aan dat lijfsbehoud het eerste doel is, maar wat ik verrassend vond is dat hij zei dat hij hoopt het gat met de top te dichten omdat ze voldoende kwaliteit hebben, ik ben bovenal benieuwd wat hij bedoeld en ik moet het nog zien.
  • 11 Jul 2019 om 21:14
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:12
      Ik heb ondanks zijn weinige ervaring wel vertrouwen in GG, het blijkt nu ook van uit de groep te komen dat die er positief tegenaan kijken. En dan kun je wel lullen dat er nog geen wedstrijd is gespeeld en waait een frisse wind, de trainingen zijn beter, en harder en vaker, en er zit een voetbalvisie achter. Dus ik denk dat deze GG het best goed gaat doen.
    Totdat de resultaten uitblijven en je van systeem moet veranderen om erin te blijven. Tja, kww! Vertrouwen is nergens op gebasseerd. Geloof best dat het allemaal gezellig is op de training. Er is ook weinig concurrentie. Gezellig clubje dat FC Twente. Nu nog, na zoveel jaren weer een keer presteren en geld verdienen graag!
  • 11 Jul 2019 om 21:12
    Ik heb ondanks zijn weinige ervaring wel vertrouwen in GG, het blijkt nu ook van uit de groep te komen dat die er positief tegenaan kijken. En dan kun je wel lullen dat er nog geen wedstrijd is gespeeld en waait een frisse wind, de trainingen zijn beter, en harder en vaker, en er zit een voetbalvisie achter. Dus ik denk dat deze GG het best goed gaat doen.
  • 11 Jul 2019 om 21:08
    Leon is zowaar een positief... zou der Ted het dan toch goed gezien hebben met 3G?
  • 11 Jul 2019 om 21:07
    • Quote van 11 Jul 2019 om 21:00
      Nou Bam, kom er maar weer in!
    Te vroeg om er iets over te zeggen....KWW mode still is on....
  • 11 Jul 2019 om 21:00
    Nou Bam, kom er maar weer in!
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›