BREAKING | FC Twente huurt ook Aburjania met optie tot koop

( 19 reacties)
BREAKING | FC Twente huurt ook Aburjania met optie tot koop

Giorgi Aburjania speelt de komende twee seizoenen op huurbasis bij FC Twente, zo bevestigt de club uit Enschede via de officiële kanalen. De Tukkers hebben in de deal met Sevilla opnieuw een optie tot koop bedongen. 

De middenvelder gaat spelen met rugnummer 21. “Het was geen moeilijke keuze, ik wilde heel graag naar FC Twente”, zegt Giorgi Aburjania op de website van zijn nieuwe club. “FC Twente is een grote club met een heel grote historie en een prachtig stadion", constateert Aburjania. 

"Afgelopen jaar heb ik FC Twente veel gevolgd en hen kampioen zien worden", vervolgt hij. "Elke wedstrijd weer een vol stadion, dat was bijzonder. Aitor ken ik van Sevilla en is een vriend van me. Hij heeft me veel verteld over FC Twente, ik kijk er naar uit om hier straks te spelen", besluit Aburjania. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Jul 2019 om 18:41
    • Quote van 16 Jul 2019 om 18:24
      Ga er niet vanuit dat er op rb nog wat bij gaat komen. Je hebt Verhaegh en Vd Lely(wat je daar ook van vindt) en eventueel daar achter nog Wiefer of Roemoratoe die daar kunnen spelen.
    Wiefer was ik even vergeten
  • 16 Jul 2019 om 18:24
    • Quote van 16 Jul 2019 om 16:57
      Rechtsachter extra zou wel fijn zijn, middenveld is inderdaad blessure gevoelig met Brama en Vuckic, maar opzich hebben we een relatief breed middenveld
    Ga er niet vanuit dat er op rb nog wat bij gaat komen. Je hebt Verhaegh en Vd Lely(wat je daar ook van vindt) en eventueel daar achter nog Wiefer of Roemoratoe die daar kunnen spelen.
  • 16 Jul 2019 om 16:57
    • Quote van 16 Jul 2019 om 16:36
      Spits! en een reserve RB... vernam net dat hier in Bremen nog een goede RB verhuurd mag worden = Felix Beijmo. Verder ben ik me nog niet helemaal zeker over het middenveld (Blessure gevoelligheid)
    Rechtsachter extra zou wel fijn zijn, middenveld is inderdaad blessure gevoelig met Brama en Vuckic, maar opzich hebben we een relatief breed middenveld
  • 16 Jul 2019 om 16:56
    • Quote van 16 Jul 2019 om 16:07
      Ik vind het altijd fijn om ff alles op een rijtje te zetten: . . .Keepers: Drommel, Brondeel en de Lange (Daar zitten we wel goed mee denk ik) . .Centrale verdedigers: Bijen, Pleguezuelo en Schenk (Daar moet zeker nog wat bij lijkt mij, Gonzalez?) .Linksachter: Matos (en Lely) (Schenk zou ook kunnen, maar denk dat we met Matos een goeie hebben) .Rechtsachter: Verhaegh (en Lely) (Ook niet prioriteit qua transfers lijkt me, evt jeugd) . .Middenveld: Brama, Aburjania, Selahi, Wieffer, Vuckic, Heyden en Roemeratoe (Dit zit wel goed) .Aanvallend middenveld: Espinosa, Laukart en Holscher (Zit ook goed) . .Buitenspelers: Zekhnini, Aitor, Trotman en Nakamura (kwaliteit > kwantiteit) . .Spits: Boere en Oosterwijk (moet echt versterking komen, Mbakogu hoorde ik ergens?) .Wat moet er volgens jullie (eerst) gebeuren? Ben benieuwd hoe anderen hierover denken
    Aanvallende middenveld. Volgens mij hebben espinoza, holscher,laukart samen net 5 doelpunten gemaakt en dat in de Jupiler leage! Totaal niet doelgericht en weinig scorend vermogen . Espinoza een prima middenvelder maar geen nummer 10.
  • 16 Jul 2019 om 16:36
    • Quote van 16 Jul 2019 om 16:07
      Ik vind het altijd fijn om ff alles op een rijtje te zetten: . . .Keepers: Drommel, Brondeel en de Lange (Daar zitten we wel goed mee denk ik) . .Centrale verdedigers: Bijen, Pleguezuelo en Schenk (Daar moet zeker nog wat bij lijkt mij, Gonzalez?) .Linksachter: Matos (en Lely) (Schenk zou ook kunnen, maar denk dat we met Matos een goeie hebben) .Rechtsachter: Verhaegh (en Lely) (Ook niet prioriteit qua transfers lijkt me, evt jeugd) . .Middenveld: Brama, Aburjania, Selahi, Wieffer, Vuckic, Heyden en Roemeratoe (Dit zit wel goed) .Aanvallend middenveld: Espinosa, Laukart en Holscher (Zit ook goed) . .Buitenspelers: Zekhnini, Aitor, Trotman en Nakamura (kwaliteit > kwantiteit) . .Spits: Boere en Oosterwijk (moet echt versterking komen, Mbakogu hoorde ik ergens?) .Wat moet er volgens jullie (eerst) gebeuren? Ben benieuwd hoe anderen hierover denken
    Spits! en een reserve RB... vernam net dat hier in Bremen nog een goede RB verhuurd mag worden = Felix Beijmo. Verder ben ik me nog niet helemaal zeker over het middenveld (Blessure gevoelligheid)
  • 16 Jul 2019 om 16:12
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:32
      Klopt en toch snap ik het wa.iedere ochtend een hoop shit plaatsen en dan moet je ook wat kunnen incasseren.gelukkig kan Bam dat dan weer wel. Waarschijnlijk komt er een hoop moeilijke vunzige poep praat maar toch :)
    Dat leggen we wel naast ons neer.... :-)
  • 16 Jul 2019 om 16:07
    Ik vind het altijd fijn om ff alles op een rijtje te zetten: . . .Keepers: Drommel, Brondeel en de Lange (Daar zitten we wel goed mee denk ik) . .Centrale verdedigers: Bijen, Pleguezuelo en Schenk (Daar moet zeker nog wat bij lijkt mij, Gonzalez?) .Linksachter: Matos (en Lely) (Schenk zou ook kunnen, maar denk dat we met Matos een goeie hebben) .Rechtsachter: Verhaegh (en Lely) (Ook niet prioriteit qua transfers lijkt me, evt jeugd) . .Middenveld: Brama, Aburjania, Selahi, Wieffer, Vuckic, Heyden en Roemeratoe (Dit zit wel goed) .Aanvallend middenveld: Espinosa, Laukart en Holscher (Zit ook goed) . .Buitenspelers: Zekhnini, Aitor, Trotman en Nakamura (kwaliteit > kwantiteit) . .Spits: Boere en Oosterwijk (moet echt versterking komen, Mbakogu hoorde ik ergens?) .Wat moet er volgens jullie (eerst) gebeuren? Ben benieuwd hoe anderen hierover denken
  • 16 Jul 2019 om 15:32
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:26
      Dat is wel erg kort door de bocht. Het lijkt me beter dat FcT een aantal competitiewedstrijden gespeeld heeft, voordat er conclusies getrokken worden. Eerst moet de selectie definitief zijn, er ontbreken m.i. nog een paar spelers....
    Klopt en toch snap ik het wa.iedere ochtend een hoop shit plaatsen en dan moet je ook wat kunnen incasseren.gelukkig kan Bam dat dan weer wel. Waarschijnlijk komt er een hoop moeilijke vunzige poep praat maar toch :)
  • 16 Jul 2019 om 15:31
    Lees op sociaal media, uitzonderlijk op dit forum, een hoop positieve berichten over onze aankopen. Zelf begin ik er ook meer vertrouwen in te krijgen!
  • 16 Jul 2019 om 15:26
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:05
      Lekker Ted! @BAM, waar blijf je met je kritiek? De beste stuurlui staan aan wal!!!!
    Dat is wel erg kort door de bocht. Het lijkt me beter dat FcT een aantal competitiewedstrijden gespeeld heeft, voordat er conclusies getrokken worden. Eerst moet de selectie definitief zijn, er ontbreken m.i. nog een paar spelers....
  • 16 Jul 2019 om 15:20
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:10
      Gezien de financiele beperkingen is dit het beste scenario. Bevalt hij niet dan hebben we geen verplichtingen. Is hij goed dan kopen we hem en verkopen hem in de toekomst met winst. Prima gedaan Ted!
    Tevens wordt door deze oplossing de 2 seizoenen, waarin extra afgelost moet worden, overbrugd. Over 2 seizoenen moet er financieel meer ruimte zijn.....
  • 16 Jul 2019 om 15:19
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:05
      Lekker Ted! @BAM, waar blijf je met je kritiek? De beste stuurlui staan aan wal!!!!
    Eventjes rustig. Ik ga hier niet BAM of wie dan ook verdedigen, maar laten we eerst eens op z'n Tukkers de kat uit de boom kijken. Dat wil niet zeggen dat de nieuwe spelers vanaf het begin moeten vlammen, maar dat we in november toch een redelijk beeld van ze hebben. Optie tot koop is uiteraard fijn....als dan de middelen ook daadwerkelijk aanwezig zijn om ze te kopen. We gaan het zien, maar het ziet er wel hoopgevend uit. In ieder geval qua kwantiteit, de rest zullen we moeten afwachten.
  • 16 Jul 2019 om 15:18
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:10
      Gezien de financiele beperkingen is dit het beste scenario. Bevalt hij niet dan hebben we geen verplichtingen. Is hij goed dan kopen we hem en verkopen hem in de toekomst met winst. Prima gedaan Ted!
    Precies.
  • 16 Jul 2019 om 15:16
    Zozo, het kan niet op, hoop dat het een goede speler is, dan zeg ik WEER goed gedaan Ted!
  • 16 Jul 2019 om 15:15
    Ikzeg. Ook deze jonge man heet ik van harte welkom bij ons fctwente. Ikzeg. Succes en plezier bij ons.
  • 16 Jul 2019 om 15:10
    Gezien de financiele beperkingen is dit het beste scenario. Bevalt hij niet dan hebben we geen verplichtingen. Is hij goed dan kopen we hem en verkopen hem in de toekomst met winst. Prima gedaan Ted!
  • 16 Jul 2019 om 15:05
    Lekker Ted! @BAM, waar blijf je met je kritiek? De beste stuurlui staan aan wal!!!!
  • 16 Jul 2019 om 15:01
    Goed werk Ted.
  • 16 Jul 2019 om 15:01
    Dit zijn fijne berichten, heb altijd vertrouwen in Tedje! Ik denk dat veel scepsis is ontstaan na enkele misslagen door extreem beperkt budget. Na afgelopen jaar willen veel spelers hier denk ik echt wel naartoe, en Tedje heeft eindelijk alle tijd (en zelfs een beetje geld lijkt het?) om z’n zaken te doen. Kan wederom niet wachten op de seizoensstart!
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›