Van Leeuwen bedankt Monchi: ''De hand over zijn hart gehaald''

( 11 reacties)
Van Leeuwen bedankt Monchi: ''De hand over zijn hart gehaald''

Giorgi Aburjania wordt door FC Twente voor twee seizoenen gehuurd van Sevilla en de club uit Enschede heeft, net als bij de deal met Keito Nakamura, een optie tot koop bedongen. Ted van Leeuwen is dolblij met de komst van de 24-jarige middenvelder. 

“Giorgi Aburjania draagt FC Twente al heel lang in het hart", vertelt de bestuurder op de website van zijn werkgever. "Het hele seizoen heeft hij FC Twente op de voet gevolgd in de Keuken Kampioen Divisie en na ons kampioenschap ging bij hem de rode vlag uit", blikt Van Leeuwen terug.

"Abu wilde dolgraag hier spelen, het was niet eenvoudig met de middelen die we hebben, hem weg te plukken bij Sevilla", vervolgt hij. "Gezien zijn standvastigheid heeft Monchi, de technisch directeur van Sevilla uiteindelijk de hand over zijn hart gehaald en ons en Abu deze kans gegund", aldus Van Leeuwen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jul 2019 om 08:35
    Des al niet te min toch mooi nu nog winnen
  • 16 Jul 2019 om 17:26
    Nu hopen dat hij het waarmaakt.
  • 16 Jul 2019 om 16:29
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:26
      Oké,goed verhaal;-)
    Lekker kort ook ! Ben er blij mee, tzt oefenwedstrijd 2020 in Georgië , mooi reisje !!
  • 16 Jul 2019 om 16:28
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:35
      Jij geeft een beetje de zelfde reactie als wij over vrouwenvoetbal beginnen.
    Klopt een ongestelde vrouw in een rood broekje is als een .......... Vul zelf maar in ;)
  • 16 Jul 2019 om 16:24
    Mooi romantisch verhaal, je moet erbij zijn geweest!!! Nice
  • 16 Jul 2019 om 16:09
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:59
      Dat zal best maar teksten als: 'hij draagt Twente al lang in zijn hart' daar geloof ik niet in.
    Lang is een rekbaar begrip
  • 16 Jul 2019 om 15:59
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:39
      Volgens eerder bericht voetbalde zijn "vriend" Aitor hier en zal hij daarom Twente hebben gevolgd om vervolgens nom Aitor mn voor Twente hebben gekozen ( kan ik mij zo indenken)
    Dat zal best maar teksten als: 'hij draagt Twente al lang in zijn hart' daar geloof ik niet in.
  • 16 Jul 2019 om 15:39
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:31
      Ja hij sliep zijn hele leven al in een rode onderboek. Tuuurlijk Ted ;). Desondanks, van harte welkom!
    Volgens eerder bericht voetbalde zijn "vriend" Aitor hier en zal hij daarom Twente hebben gevolgd om vervolgens nom Aitor mn voor Twente hebben gekozen ( kan ik mij zo indenken)
  • 16 Jul 2019 om 15:35
    • Quote van 16 Jul 2019 om 15:31
      Ja hij sliep zijn hele leven al in een rode onderboek. Tuuurlijk Ted ;). Desondanks, van harte welkom!
    Jij geeft een beetje de zelfde reactie als wij over vrouwenvoetbal beginnen.
  • 16 Jul 2019 om 15:31
    Ja hij sliep zijn hele leven al in een rode onderboek. Tuuurlijk Ted ;). Desondanks, van harte welkom!
  • 16 Jul 2019 om 15:26
    Oké,goed verhaal;-)
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›