Verdonk blijft Twente trouw: ''Niet het risico dat ik terug naar Feyenoord moet'' Garcia over wissel: ''Moeilijkste moment voor mij als trainer'' FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?''

Belangstellende club meldt zich voor Boere: ''Heeft zeker interesse''

( 74 reacties)
Belangstellende club meldt zich voor Boere: ''Heeft zeker interesse''

Tom Boere staat in de belangstelling van het Turkse Denizlispor. De Turkse club, die afgelopen seizoen promoveerde naar het hoogste niveau, heeft zich officieel gemeld bij FC Twente.

"Tom heeft zeker interesse. We moeten nu bekijken of de partijen er met elkaar uit kunnen komen", vertelt zaakwaarnemer Youssif Hamzaoui in gesprek met TC Tubantia

Boere is bezig aan zijn derde seizoen in Twentse dienst en heeft nog een contract tot medio 2020. Ondanks dat FC Twente met Boere en Jari Oosterwijk twee spitsen een huis heeft, is het hard op zoek naar een nieuwe centrumaanvaller.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jul 2019 om 14:36
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:08
      Boere heb ik echt het idee van dat hij veel meer kan, dan dat er tot nu toe is uitgekomen. Zou hem toch graag houden. Ben bang dat ie weggaat en er direct weer 35 per seizoen inschopt.....
    Dat heb ik ook lang vermoed, maar die hoop heb ik verloren. Boere heeft bij Top Oss 1 seizoen een uitschieter gehad met 33 goals (waarvan 10 penalties!), en verder heeft hij nergens veel gescoord, en al helemaal niet op het hoogste niveau. Sympathieke jongen, maar helaas niet goed genoeg. Snel verkopen en iemand anders zoeken.
  • 17 Jul 2019 om 13:54
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:38
      DH meld op twente.net dat de nieuwe spits vandaag medisch gekeurd word. Ik ben benieuwd maar DH heeft ook niet zovaak meer gelijk gehad.
    Vroeger hadden ze vaak gelijk. Laatste tijd inderdaad wat minder.
  • 17 Jul 2019 om 13:18
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:08
      Boere heb ik echt het idee van dat hij veel meer kan, dan dat er tot nu toe is uitgekomen. Zou hem toch graag houden. Ben bang dat ie weggaat en er direct weer 35 per seizoen inschopt.....
    Gaat niet gebeuren. Hij heeft 1 seizoen wondersloffen gehad (om in striptekenaars te blijven).
  • 17 Jul 2019 om 13:08
    Boere heb ik echt het idee van dat hij veel meer kan, dan dat er tot nu toe is uitgekomen. Zou hem toch graag houden. Ben bang dat ie weggaat en er direct weer 35 per seizoen inschopt.....
  • 17 Jul 2019 om 12:45
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:43
      Daar ben ik het mee eens
    Kiek 'ns aan…….. :-)
  • 17 Jul 2019 om 12:43
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:40
      Het punt was meer dat kleedkamerwaarde en speller-sentiment NOOIT meer een reden mag zijn om een speler terug te halen, of op basis van 'naam' in het verleden. De vuistregel moet zijn: Is hij niet topfit en direct inzetbaar, plus een vermeende meerwaarde, dan denken we er niet over na.

    Daar ben ik het mee eens
  • 17 Jul 2019 om 12:43
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:38
      "ALS"... als BAMbi's moeder niet overleed had ik als kleine jonge minder verdriet tijdens die film... Ik dacht dat je ook anti percentage was? Van een eventuelle percentage kopen we geen nieuwe spits. En boere is gek genoeg nu onze nummer 1. Huren is ook zowat... zie Fred de kaak Friday
    Ik ben pro-percentage als dit een vertrek zal vereenvoudigen en versnellen. Boere vind ik prima voor op de bank. Als we iemand hebben die vanaf de flank op maat kan voorzetten dan heb je de gevaarlijkste kopper van de ED in huis. Dus lievr Jari tabee zeggen want dat is de duurste cornervlag ter wereld. En met gratis overdrijf ik natuurlijk. Laat het 250k zijn.
  • 17 Jul 2019 om 12:40
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:24
      Wat verwacht je dan met onze knip... en begin nu niet als Suus met: "maar de andere laagvliegers lukt het toch ook"... want die zijn ook niet blij met wat ze van hun kruimels halen
    Het punt was meer dat kleedkamerwaarde en speller-sentiment NOOIT meer een reden mag zijn om een speler terug te halen, of op basis van 'naam' in het verleden. De vuistregel moet zijn: Is hij niet topfit en direct inzetbaar, plus een vermeende meerwaarde, dan denken we er niet over na.

  • 17 Jul 2019 om 12:38
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:33
      Als hij er bij een promovendus 20+ in weet te trappen dan speelt hij een jaar later bij een Turkse topclub voor 7 miljoen. Verschil tussen 500.000 en 3.500.000 Germaanse TelraamTukker?
    "ALS"... als BAMbi's moeder niet overleed had ik als kleine jonge minder verdriet tijdens die film... Ik dacht dat je ook anti percentage was? Van een eventuelle percentage kopen we geen nieuwe spits. En boere is gek genoeg nu onze nummer 1. Huren is ook zowat... zie Fred de kaak Friday
  • 17 Jul 2019 om 12:38
    DH meld op twente.net dat de nieuwe spits vandaag medisch gekeurd word. Ik ben benieuwd maar DH heeft ook niet zovaak meer gelijk gehad.
  • 17 Jul 2019 om 12:33
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:29
      Je bent niet wijs man... gratis vertrek boere en een doorverkoop percentage op een 26,5 jarige voetballer... schei uit joh
    Als hij er bij een promovendus 20+ in weet te trappen dan speelt hij een jaar later bij een Turkse topclub voor 7 miljoen. Verschil tussen 500.000 en 3.500.000 Germaanse TelraamTukker?
  • 17 Jul 2019 om 12:29
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:15
      Bikkelharde werker. Iedereen heeft dat gevoel gehad, hoewel het gevoel een wens geweest kan zijn. Voor mijn part doen ze 'm gratis van de hand met een 50% doorverkoop-percentage.
    Je bent niet wijs man... gratis vertrek boere en een doorverkoop percentage op een 26,5 jarige voetballer... schei uit joh
  • 17 Jul 2019 om 12:24
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:01
      Tsja, maar kijk eens naar de gehandicapte trekpaarden die we binnen hebben gesleept over de laatste jaren. Ede, Hengelman, Engelaar, Hooiveld, Assaidi, Hamdaoui, Ricardinho en zelfs een transseksuele pony genaamd Holscher. (naast verschrikkingen als Olaitan, Cuevas, Agyepingpong, Borven en die andere 8 draaideureendagsvliegen)
    Wat verwacht je dan met onze knip... en begin nu niet als Suus met: "maar de andere laagvliegers lukt het toch ook"... want die zijn ook niet blij met wat ze van hun kruimels halen
  • 17 Jul 2019 om 12:14
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:58
      Allemaal leuk en aardig, maar nu nog niet. FC Twente moet eerst weer enigszins 'veilig' zijn vanuit financieel oogpunt.


      Dit seizoen geldt handhaving.....
    Je mag 11 man op de bank houden. Je beloften spelen pas op maandag. Dus ik zie geen reden om niet gewoon elke wedstrijd een serie jonge spelers uit eigen jeugd mee te nemen en ze speeltijd te geven wanneer dat zo uitkomt.
  • 17 Jul 2019 om 11:36
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:33
      Dit gaat over spelers als Hölscher,Lely,Lauckhart,v.d Heyden en Oosterwijk,voor deze categorie spelers doen jeugdspelers die nu aan de deur kloppen niets onder. Dit was gewoon een vergelijking ,meer niet. Handhaving dat is natuurlijk het belangrijkste dat weet toch hoop ik iedereen.
    Mee eens, die moet je op de 'weggeefhoek' zetten.....
  • 17 Jul 2019 om 11:33
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:58
      Allemaal leuk en aardig, maar nu nog niet. FC Twente moet eerst weer enigszins 'veilig' zijn vanuit financieel oogpunt.


      Dit seizoen geldt handhaving.....
    Dit gaat over spelers als Hölscher,Lely,Lauckhart,v.d Heyden en Oosterwijk,voor deze categorie spelers doen jeugdspelers die nu aan de deur kloppen niets onder. Dit was gewoon een vergelijking ,meer niet. Handhaving dat is natuurlijk het belangrijkste dat weet toch hoop ik iedereen.
  • 17 Jul 2019 om 11:29
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:24
      Met een paar ben ik het met je eens maar als jij Engelaar noemt als miskoop,dan ga ik nu echt aan jou voetbalverstand twijfelen. Hij was verdomd international toen hij verkocht werd.
    Ik denk dat Bam het over zijn tweede periode bij ons heeft.
  • 17 Jul 2019 om 11:29
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:24
      Met een paar ben ik het met je eens maar als jij Engelaar noemt als miskoop,dan ga ik nu echt aan jou voetbalverstand twijfelen. Hij was verdomd international toen hij verkocht werd.
    Engelaar 2.0 die via een speciale constructie binnen moest komen? En het excuus was kleedkamer waarde. (of verwar ik me met een andere?). Het hele principe schandalig, en ex-voetballers stelden dat hij een heel stille en timide jongen was in de kleedkamer.
  • 17 Jul 2019 om 11:24
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:01
      Tsja, maar kijk eens naar de gehandicapte trekpaarden die we binnen hebben gesleept over de laatste jaren. Ede, Hengelman, Engelaar, Hooiveld, Assaidi, Hamdaoui, Ricardinho en zelfs een transseksuele pony genaamd Holscher. (naast verschrikkingen als Olaitan, Cuevas, Agyepingpong, Borven en die andere 8 draaideureendagsvliegen)
    Met een paar ben ik het met je eens maar als jij Engelaar noemt als miskoop,dan ga ik nu echt aan jou voetbalverstand twijfelen. Hij was verdomd international toen hij verkocht werd.
  • 17 Jul 2019 om 11:14
    Als ze interesse hebben in Sebastián buch kun je oprecht nog beter Boere houden..
  • 17 Jul 2019 om 10:59
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:01
      Tsja, maar kijk eens naar de gehandicapte trekpaarden die we binnen hebben gesleept over de laatste jaren. Ede, Hengelman, Engelaar, Hooiveld, Assaidi, Hamdaoui, Ricardinho en zelfs een transseksuele pony genaamd Holscher. (naast verschrikkingen als Olaitan, Cuevas, Agyepingpong, Borven en die andere 8 draaideureendagsvliegen)
    Klopt, ik hou ook mijn hart vast bij het aantrekken van een spits. Met Unal scoorde hij 1 uit 4 (Friday, Olaitan, Zawada waren bagger).
  • 17 Jul 2019 om 10:58
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:58
      Jij had het over hoofdklasse spelers,dan zegt ik liever eigen jeugd.Dat is het hem nu net eigen jeugd stroomt niet door,zal wel moeten,maar wij zien het allemaal verkeerd.
    Allemaal leuk en aardig, maar nu nog niet. FC Twente moet eerst weer enigszins 'veilig' zijn vanuit financieel oogpunt.


    Dit seizoen geldt handhaving.....
  • 17 Jul 2019 om 10:56
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:37
      Spitsen zijn duur , houthakkers, doelpalen en cornervlaggen vallen reuze mee .
    Alles is relatief
  • 17 Jul 2019 om 10:56
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:48
      Je hebt beide nodig
    De hedendaagse salarissen zijn blijkbaar niet zo hoog bij Twente. Alleen nog die langlopende contracten die Twente destijds is aangegaan, zoals bij Boere, staartje, Brondeel, Oosterwijk e.d. Omdat Twente dit op dit moment niet kan betalen verwacht ik ook geen spelers uit de hoofdklasse Daar wordt verrassend veel betaald. Daar zitten ook sponsors die van hun zwarte geld af willen
  • 17 Jul 2019 om 10:55
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:10
      Als Oosterwijk al voor 2 miljoen naar Lees kan moet Boere minstens 5 opleveren.
    Please, wake up.
  • 17 Jul 2019 om 10:54
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:58
      Transfermarkt.de,Tom Boere mittelsturmer,transferwert 750000 euro,leuk bedrag om af te lossen op de schulden
    Ja heb ik ook gelezen. Is ook niet serieus bedoeld natuurlijk. Hölscher en Oosterwijk staan elk voor 500 K ter boek. Maar dat ga je echt niet voor die drie ontvangen. 1,75 miljoen samen pffff
  • 17 Jul 2019 om 10:50
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:44
      Sebastian Buch. Weet niet of het klopt. Zou misschien hetzelfde constructie kunnen gaan als nakamura en Giorgi.
    lijkt me niks ...willen hem daar ook kwijt...nog minder dan welke we hebben..
  • 17 Jul 2019 om 10:48
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:58
      Jij had het over hoofdklasse spelers,dan zegt ik liever eigen jeugd.Dat is het hem nu net eigen jeugd stroomt niet door,zal wel moeten,maar wij zien het allemaal verkeerd.
    Je hebt beide nodig
  • 17 Jul 2019 om 10:44
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:39
      Om wie gaat het?
    Sebastian Buch. Weet niet of het klopt. Zou misschien hetzelfde constructie kunnen gaan als nakamura en Giorgi.
  • 17 Jul 2019 om 10:39
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:16
      Twente heeft interesse in een 20 jarige Deense spits? Weet jij hier meer van of is het onzin. Wat ik las dat ze hem eerst willen huren met optie tot koop.
    Om wie gaat het?
  • 17 Jul 2019 om 10:37
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:05
      Spitsen zijn duur, ook Boere. Is een prima youtube filmpje van zijn acties te maken. Waardeloze handelaren hier op het forum. Tom gaat ons een miljoen opbrengen.
    Spitsen zijn duur , houthakkers, doelpalen en cornervlaggen vallen reuze mee .
  • 17 Jul 2019 om 10:37
    • Quote van 17 Jul 2019 om 08:50
      Als Ted er 750.000 uit haalt en dan nog het vrijgekomen salaris. Meer dan prima gedaan. Maar ik vrees dat het om een verhuur gaan. Dus enkel vrijgekomen salaris.
    Inderdaad! Verkopen levert heel wat op als je kijkt naar tranfersom + vrijgekomen salaris!
  • 17 Jul 2019 om 10:28
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:56
      Het kan ook zijn dat clubs fora lezen en na het commentaar van Tukkerclan besluiten niet over te gaan op een verkoop!

      ALLEMAAL JOUW SCHULD POTDOMME TC!!!!
      :-)
    Hahahaha....mafkanus. ;)
  • 17 Jul 2019 om 10:16
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:58
      Transfermarkt.de,Tom Boere mittelsturmer,transferwert 750000 euro,leuk bedrag om af te lossen op de schulden
    Twente heeft interesse in een 20 jarige Deense spits? Weet jij hier meer van of is het onzin. Wat ik las dat ze hem eerst willen huren met optie tot koop.
  • 17 Jul 2019 om 10:12
    Kunnen ze oosterwijk er niet als bonus bij doen? Bedoel Boere past niet goed bij twente,maar blijft een prima speler met genoeg kwaliteiten! Oosterwijk blijf ik toch echt betaald voetbal onwaardig een speler waar ik me bij afvraag hoe hij ooit is gescout waren ze dronken?
  • 17 Jul 2019 om 10:11
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:10
      Als Oosterwijk al voor 2 miljoen naar Lees kan moet Boere minstens 5 opleveren.
    mee eens Poll:-))
  • 17 Jul 2019 om 10:10
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:05
      Spitsen zijn duur, ook Boere. Is een prima youtube filmpje van zijn acties te maken. Waardeloze handelaren hier op het forum. Tom gaat ons een miljoen opbrengen.
    Als Oosterwijk al voor 2 miljoen naar Lees kan moet Boere minstens 5 opleveren.
  • 17 Jul 2019 om 10:05
    Spitsen zijn duur, ook Boere. Is een prima youtube filmpje van zijn acties te maken. Waardeloze handelaren hier op het forum. Tom gaat ons een miljoen opbrengen.
  • 17 Jul 2019 om 10:01
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:40
      In Turkije betalen voetballers heel weinig belasting,dus qua geld heel interessant voor hem,wij een transfersom en zijn salaris komt vrij, de kans is groot dat het doorgaat .
    Zou mooi zijn! Tnx voor de info
  • 17 Jul 2019 om 10:01
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:56
      Of zoals TvL Castaignos wist te slijten? :P
    Tsja, maar kijk eens naar de gehandicapte trekpaarden die we binnen hebben gesleept over de laatste jaren. Ede, Hengelman, Engelaar, Hooiveld, Assaidi, Hamdaoui, Ricardinho en zelfs een transseksuele pony genaamd Holscher. (naast verschrikkingen als Olaitan, Cuevas, Agyepingpong, Borven en die andere 8 draaideureendagsvliegen)
  • 17 Jul 2019 om 10:01
    die interesse hebben in enkele spelers van ons onderhandelen niet met de fans hier..helaas:-))
  • 17 Jul 2019 om 09:58
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:51
      Precies. De gemiddelde prijs ligt bij deze deal op 150 K. Dat is zelfs voir deze spelers onder de maat. Maar stel dat ze Boere echt heel suoer graag willen hebben, maar voor geen miljoen met die anderen opgescheept willen worden. Dan betalen ze misschien wel die miljoen voor Boere alleen. Ook goed toch?
    Transfermarkt.de,Tom Boere mittelsturmer,transferwert 750000 euro,leuk bedrag om af te lossen op de schulden
  • 17 Jul 2019 om 09:58
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:52
      Jeugd moet je altijd laten doorstromen. Dat staat sowieso los van deze deal.
    Jij had het over hoofdklasse spelers,dan zegt ik liever eigen jeugd.Dat is het hem nu net eigen jeugd stroomt niet door,zal wel moeten,maar wij zien het allemaal verkeerd.
  • 17 Jul 2019 om 09:56
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:44
      Heel simpel. Boere is geen miljoen waard. Zelfs geen 500,000, Heyden, Holscher etc ook niet, nog geen 400,000, plus geen hond wil ze hebben/huren. Echter een goede verkoper verkoopt added value (hetgeen geen added value is) dus een package deal levert ons een grotere netto-winst op, als je kijkt wat er op de pay-roll vrijkomt. Deze spelers kun je alleen verkopen zoals een Marrokaan een week oude Shoarma verkoopt, of zoals Roemenen ons rundvlees verkopen, aanmaken en opwaarderen met vlees van bejaarde trekpaarden en net doen alsof het kwaliteitsvlees is.
    Of zoals TvL Castaignos wist te slijten? :P
  • 17 Jul 2019 om 09:56
    Het kan ook zijn dat clubs fora lezen en na het commentaar van Tukkerclan besluiten niet over te gaan op een verkoop!

    ALLEMAAL JOUW SCHULD POTDOMME TC!!!!
    :-)
  • 17 Jul 2019 om 09:52
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:45
      Of vervangen door eigen jeugd,anders lopen die hier ook zo weer de deur uit,wij hebben jeugdspelers die al meer brengen dan Hölscher,lely,lauckhart,v.d Heyden en oosterwijk,dan noem ik Boere nog niet op,vind hem wel een hele harde werker,maar brengt te wening doelpunten.
    Jeugd moet je altijd laten doorstromen. Dat staat sowieso los van deze deal.
  • 17 Jul 2019 om 09:51
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:44
      Heel simpel. Boere is geen miljoen waard. Zelfs geen 500,000, Heyden, Holscher etc ook niet, nog geen 400,000, plus geen hond wil ze hebben/huren. Echter een goede verkoper verkoopt added value (hetgeen geen added value is) dus een package deal levert ons een grotere netto-winst op, als je kijkt wat er op de pay-roll vrijkomt. Deze spelers kun je alleen verkopen zoals een Marrokaan een week oude Shoarma verkoopt, of zoals Roemenen ons rundvlees verkopen, aanmaken en opwaarderen met vlees van bejaarde trekpaarden en net doen alsof het kwaliteitsvlees is.
    Precies. De gemiddelde prijs ligt bij deze deal op 150 K. Dat is zelfs voir deze spelers onder de maat. Maar stel dat ze Boere echt heel suoer graag willen hebben, maar voor geen miljoen met die anderen opgescheept willen worden. Dan betalen ze misschien wel die miljoen voor Boere alleen. Ook goed toch?
  • 17 Jul 2019 om 09:45
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:39
      Qua kwaliteit ga je er niet op achteruit als je deze gasten vervangt door hoofdklasse spelers. Contract voor 3 jaar geven. Financieel een stuk goedkoper in salaris e.d. Stel dat één of twee van die gasten het goed doen, dan kun je over twee jaar flink cashen. Doen ze het niet goed ben je qua kwaliteit niets slechter af als nu, maar bespaar je wel in loonkosten. WIN - WIN situatie lijkt me.
    Of vervangen door eigen jeugd,anders lopen die hier ook zo weer de deur uit,wij hebben jeugdspelers die al meer brengen dan Hölscher,lely,lauckhart,v.d Heyden en oosterwijk,dan noem ik Boere nog niet op,vind hem wel een hele harde werker,maar brengt te wening doelpunten.
  • 17 Jul 2019 om 09:44
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:17
      Voor Boere alleen 1 mil. ........Boere en Oosterwijk 800 K. ..........Boere, Oosterwijk en Hölscher 850 K ............Boere, Oosterwijk, Hölscher, Lely en v.d. Heijden als super special friend pakket 750 K. Zelfs mij ontgaat mijn logica, haha. Maar dit is een aanbieding die geen enkele Turkse onderhandelaar kan weerstaan!
    Heel simpel. Boere is geen miljoen waard. Zelfs geen 500,000, Heyden, Holscher etc ook niet, nog geen 400,000, plus geen hond wil ze hebben/huren. Echter een goede verkoper verkoopt added value (hetgeen geen added value is) dus een package deal levert ons een grotere netto-winst op, als je kijkt wat er op de pay-roll vrijkomt. Deze spelers kun je alleen verkopen zoals een Marrokaan een week oude Shoarma verkoopt, of zoals Roemenen ons rundvlees verkopen, aanmaken en opwaarderen met vlees van bejaarde trekpaarden en net doen alsof het kwaliteitsvlees is.
  • 17 Jul 2019 om 09:40
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:34
      Ik denk ..... kijke kijke nie kope .
    In Turkije betalen voetballers heel weinig belasting,dus qua geld heel interessant voor hem,wij een transfersom en zijn salaris komt vrij, de kans is groot dat het doorgaat .
  • 17 Jul 2019 om 09:39
    Qua kwaliteit ga je er niet op achteruit als je deze gasten vervangt door hoofdklasse spelers. Contract voor 3 jaar geven. Financieel een stuk goedkoper in salaris e.d. Stel dat één of twee van die gasten het goed doen, dan kun je over twee jaar flink cashen. Doen ze het niet goed ben je qua kwaliteit niets slechter af als nu, maar bespaar je wel in loonkosten. WIN - WIN situatie lijkt me.
  • 17 Jul 2019 om 09:39
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:34
      Ik denk ..... kijke kijke nie kope .
    Piet ,maar dat zijn Nederlanders,kijken kijken niet kopen,wij willen nu verkopen.
  • 17 Jul 2019 om 09:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:17
      Voor Boere alleen 1 mil. ........Boere en Oosterwijk 800 K. ..........Boere, Oosterwijk en Hölscher 850 K ............Boere, Oosterwijk, Hölscher, Lely en v.d. Heijden als super special friend pakket 750 K. Zelfs mij ontgaat mijn logica, haha. Maar dit is een aanbieding die geen enkele Turkse onderhandelaar kan weerstaan!
    Ik denk ..... kijke kijke nie kope .
  • 17 Jul 2019 om 09:32
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:29
      Handje klap,net als op de Bazaar;)
    Precies. Een deal als dit moet een Turkse onderhandelaar wel pakken. Dat zit in zijn bloed.
  • 17 Jul 2019 om 09:29
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:17
      Voor Boere alleen 1 mil. ........Boere en Oosterwijk 800 K. ..........Boere, Oosterwijk en Hölscher 850 K ............Boere, Oosterwijk, Hölscher, Lely en v.d. Heijden als super special friend pakket 750 K. Zelfs mij ontgaat mijn logica, haha. Maar dit is een aanbieding die geen enkele Turkse onderhandelaar kan weerstaan!
    Handje klap,net als op de Bazaar;)
  • 17 Jul 2019 om 09:19
    • Quote van 17 Jul 2019 om 08:49
      Gelijk van de hand doen....bos ruikers toe doen...... Scheelt een bak salariskosten....
    Dit keer zelfs niks van oonk :)
  • 17 Jul 2019 om 09:17
    Voor Boere alleen 1 mil. ........Boere en Oosterwijk 800 K. ..........Boere, Oosterwijk en Hölscher 850 K ............Boere, Oosterwijk, Hölscher, Lely en v.d. Heijden als super special friend pakket 750 K. Zelfs mij ontgaat mijn logica, haha. Maar dit is een aanbieding die geen enkele Turkse onderhandelaar kan weerstaan!
  • 17 Jul 2019 om 09:15
    • Quote van 17 Jul 2019 om 08:57
      500k niet verdeeld over termijnen. Gelijk afrekenen. Dan hebben we een prima deal, ondanks dat ik altijd het gevoel heb gehad dat hij het wel in zich heeft
    Bikkelharde werker. Iedereen heeft dat gevoel gehad, hoewel het gevoel een wens geweest kan zijn. Voor mijn part doen ze 'm gratis van de hand met een 50% doorverkoop-percentage.
  • 17 Jul 2019 om 09:15
    Stel dat hij 3,5 ton salaris op strijkt en je verkoopt hem voor 6,5 ton.
  • 17 Jul 2019 om 09:04
    Je mag al heel blij zijn dat je hetzelfde bedrag terug kunt krijgen van wat hij gekost heeft. Gratis is al een hele prestatie .
  • 17 Jul 2019 om 08:57
    500k niet verdeeld over termijnen. Gelijk afrekenen. Dan hebben we een prima deal, ondanks dat ik altijd het gevoel heb gehad dat hij het wel in zich heeft
  • 17 Jul 2019 om 08:51
    • Quote van 17 Jul 2019 om 08:22
      Dan wel 2 nieuwe spitsen nodig, Boere klasse beter dan die Oosterwijk heeft altijd ruzie met de bal, bij een 3e klasser valt hij nog niet op. Zou eens elke dag uurtje extra trainen op bal aanname.
    van een trekpaard kan je nooit een springpaard maken
  • 17 Jul 2019 om 08:50
    • Quote van 17 Jul 2019 om 08:35
      2 miljoen
    Als Ted er 750.000 uit haalt en dan nog het vrijgekomen salaris. Meer dan prima gedaan. Maar ik vrees dat het om een verhuur gaan. Dus enkel vrijgekomen salaris.
  • 17 Jul 2019 om 08:49
    Gelijk van de hand doen....bos ruikers toe doen...... Scheelt een bak salariskosten....
  • 17 Jul 2019 om 08:43
    • Quote van 17 Jul 2019 om 08:35
      2 miljoen
    Was het maar zn feest, dat krijgen we er echt niet voor haha.
  • 17 Jul 2019 om 08:37
    • Quote van 17 Jul 2019 om 08:24
      Wat mij betreft loopt net de verkeerde spits de deur uit. Maar goed, als het over payroll gaat, so be it.

      Een package deal, Boere 500,000. Boere + Oosterwijk 750,000. Of Boere/Holscher, special Toerk korting!
    Geschatte waarde 750 en 500 duizend voor Boete en Oisterwijk Mocht het dan een package deal zijn., wat ik overigens niet verwacht, dan zal het gezamenlijk wel op een 700 duizend uitkomen. Mocht Boere alleen gaan, dan verwacht ik niet meer dan 500 duizend, met wellicht doorverkooppercentage.
  • 17 Jul 2019 om 08:35
    2 miljoen
  • 17 Jul 2019 om 08:27
    Eerst zien dan geloven.
  • 17 Jul 2019 om 08:24
    • Quote van 17 Jul 2019 om 08:19
      Wat zou hij opleveren, 700-800k?
    Wat mij betreft loopt net de verkeerde spits de deur uit. Maar goed, als het over payroll gaat, so be it.

    Een package deal, Boere 500,000. Boere + Oosterwijk 750,000. Of Boere/Holscher, special Toerk korting!
  • 17 Jul 2019 om 08:22
    Dan wel 2 nieuwe spitsen nodig, Boere klasse beter dan die Oosterwijk heeft altijd ruzie met de bal, bij een 3e klasser valt hij nog niet op. Zou eens elke dag uurtje extra trainen op bal aanname.
  • 17 Jul 2019 om 08:20
    Het zou voor Boere en FC Twente het beste zijn als hij nu vertrekt. Hij levert nu nog een transfersom op, en het is sowieso maar de vraag of hij komend seizoen wel een basisplek zou krijgen bij FC Twente. Het is een sympathieke jongen die ook qua karakter prima bij onze club past, maar iedereen heeft inmiddels wel gezien dat hij voetballend tekort komt voor het niveau wat Twente nastreeft.
  • 17 Jul 2019 om 08:19
    Wat zou hij opleveren, 700-800k?
  • 17 Jul 2019 om 08:16
    Zou heel mooi zijn!
  • 17 Jul 2019 om 08:12
    Fot dr met. Strik erom en weg ermee. Harde werker, maar hij heeft zich hier gewoon niet kunnen bewijzen als een echte spits.
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›