Van Leeuwen trots: ''Voor mij de meest gecompliceerde transfer ooit''

( 42 reacties)
Van Leeuwen trots: ''Voor mij de meest gecompliceerde transfer ooit''

Ted van Leeuwen heeft ontelbaar veel transfers afgerond in zijn loopbaan als technisch directeur, maar die van Keito Nakamura naar FC Twente noemde hij al 'een klein wonder'. De Enschedese club slaagde erin de Japanner naar De Grolsch Veste te halen.

"Dit was de meest gecompliceerde van allemaal", vertelt Van Leeuwen in gesprek met TC Tubantia. Op de clubsite van FC Twente werd gesproken van 'een van de allergrootste talenten van Japan'. "Wat deze overgang zo bijzonder maakt is dat hij nog zo jong is, zo goed al en dat er heel veel interesse in hem was van clubs die veel meer hebben te besteden."

"Bijkomende moeilijkheid was, dat hij zich de laatste maanden enorm ontwikkelde, waardoor ook zijn club zijn waarde ging inzien. Het zegt ook wel iets over zijn potentie dat de FIFA voor het WK onder 20 jaar onlangs in Polen op hun site twee spelers groot portretteerde: de ene is voor 25 miljoen naar Real Madrid gegaan en de ander was Nakamura."

Van Leeuwen moest Nakamura zien te overtuigen, en dat nam veel tijd in beslag. "Dat hij alleen nog maar naar ons wilde, had te maken met een combinatie van factoren. Wij hebben hem een technisch plan aangeboden, waarover hij heel enthousiast was. We hebben hem beelden laten zien van het stadion en de toeschouwers en hij heeft zelf op internet ook veel dingen bekeken", besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jul 2019 om 15:11
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:23
      Van Mo wisten we al 2 jaar dat hij op het punt van vertrekken stond, en met Klich was er gewoon een deal. Nogmaals, bij een BVO werk je een jaar vooruit. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Jan in een vacuum is gevallen, door Ted gecreeerd, ook al waren de omstandigheden toen al bar en boos. Hadden ze maar de wijsheid moeten hebben om Jan niet aan te stellen als manusje vanalles.

      Dat gezegd, ik vraag me af of we in onze huidige situatie zouden zitten als we niet gedegradeerd waren (kwijtscheldingen etc). Het kan wel eens zo zijn dat de degradatie het beste is wat ons is overkomen.
    JvH heeft het zelf veroorzaakt, door teveel tegelijkertijd te willen en te denken de functie van TD met CD te kunnen combineren..... je kunt nu alleen maar constateren dat in de situatie waar FcT toen al verkeerde, alleen iemand met de ervaring van TvL het beste er uit kan halen..... En tsja..... als je TvL ontslaat, is hij niet rancuneus..... :-)
  • 17 Jul 2019 om 15:09
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:42
      Ze 'bestuur'. En de realiteit is andersom. In elk bedrijf waar er sprake is van een 'owners representative' (en dat was Velderman als geinstalleerde FD/AD), is de finance-man machtiger dan de rest van de directie.

      Van Jan kunnen we makkelijk een zondebok maken, maar dat is niet helemaal fair.
    Toen EV geïnstalleerd werd, had JvH het al "verkloot"......
  • 17 Jul 2019 om 14:59
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:29
      Tsja… als Ted waarlijk een einzelganger is, geluiden die nu weer opduiken, en de bijnaam terror-ted heeft op het kantoor (bevestigd destijds) dan creeer je wat mij betreft een vacuum voor je opvolger.

      Bij mij op het werk heb ik 1 regel. De afdeling moet evengoed functioneren bij mijn aan en afwezigheid. Ook bij FCT zullen ze van alle resources gebruik moeten maken en zo productief en efficient mogelijk werken, op basis van processen en procedures. Van Ted krijg ik die indruk niet, nu niet, toen niet. En dat kan funest zijn voor een organisatie als de linker hand niet weet wat de rechter doet. Kan geweldig succesvol zijn op korte termijn, maar zeer zeker niet op lange termijn.
    Bij een normaal lopend bedrijf wil je dit graag tot stand brengen, echter is FcT nog niet zover, door de grote sanering zijn andere kwaliteiten gevraagd. Je mag en moet bezorgd zijn wat betreft de overdracht van kennis naar de toekomst toe. Daarom lijkt het me verstandig dat vanaf het volgende seizoen een potentiële opvolger als assistent ingewerkt wordt, zodat TvL over 3 jaren met een gerust hart afscheid kan nemen.
  • 17 Jul 2019 om 14:53
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:41
      Zijn filosofie werkt voor een korte termijn. Dat is niet erg. Die filosofie heeft ons vorig jaar mede gered. Maar nu wordt er iets anders gevraagd. We moeten nu vooruit kijken, en structueel bouwen aan een stabiele toekomst. Blijven we vertrouwen op het beleid vsn Ted, blijven we steken in een vicieuze cirkel. Elke zomer worden we dan geconfronteerd met dezelfde problemen, en zullen, totdat onze schulden afgelost zijn, steeds weer om geld moeten bedelen. Het beleid voor de toekomst moet zorgen dat we zelfvoorziend worden. Er moet dus meer geld gegenereerd worden met het voetbal. Hoe.......? Daar heb ik al eerder ideeen voor geopperd, en doe ik hier dus niet weer. Er zijn mogelijkheden genoeg.
    Jij bent dus niet bij de Les kerlke.... er zijn 3 spelers transfervrij binnengehaald. En 2 spelers 2 jaar huur met koopoptie (vijlig). Die zie je (op verhaegh wellicht) alemaal terug volgend seizoen. En dat is dus mogelijk Kapitaal. Vorig jaar was er ook meer transfervrije overname dan huur. Echter kon twente geen lange contrakten afsluiten. Maar feitelijk zijn aitor, Schenk en espinoza ook kapitaal. Iedereen weet ondertussen dat jij bij de amateurs zou kijken. Ik ben blij dat je het niet WEER herhaald. En tevens ben ik blij dat ook niet TD bent van onze mooie club.
  • 17 Jul 2019 om 14:41
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:29
      Tsja… als Ted waarlijk een einzelganger is, geluiden die nu weer opduiken, en de bijnaam terror-ted heeft op het kantoor (bevestigd destijds) dan creeer je wat mij betreft een vacuum voor je opvolger.

      Bij mij op het werk heb ik 1 regel. De afdeling moet evengoed functioneren bij mijn aan en afwezigheid. Ook bij FCT zullen ze van alle resources gebruik moeten maken en zo productief en efficient mogelijk werken, op basis van processen en procedures. Van Ted krijg ik die indruk niet, nu niet, toen niet. En dat kan funest zijn voor een organisatie als de linker hand niet weet wat de rechter doet. Kan geweldig succesvol zijn op korte termijn, maar zeer zeker niet op lange termijn.
    Zijn filosofie werkt voor een korte termijn. Dat is niet erg. Die filosofie heeft ons vorig jaar mede gered. Maar nu wordt er iets anders gevraagd. We moeten nu vooruit kijken, en structueel bouwen aan een stabiele toekomst. Blijven we vertrouwen op het beleid vsn Ted, blijven we steken in een vicieuze cirkel. Elke zomer worden we dan geconfronteerd met dezelfde problemen, en zullen, totdat onze schulden afgelost zijn, steeds weer om geld moeten bedelen. Het beleid voor de toekomst moet zorgen dat we zelfvoorziend worden. Er moet dus meer geld gegenereerd worden met het voetbal. Hoe.......? Daar heb ik al eerder ideeen voor geopperd, en doe ik hier dus niet weer. Er zijn mogelijkheden genoeg.
  • 17 Jul 2019 om 13:47
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:04
      He je zou niet drinken keerl
    Buuuuurp
  • 17 Jul 2019 om 13:04
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:29
      Tsja… als Ted waarlijk een einzelganger is, geluiden die nu weer opduiken, en de bijnaam terror-ted heeft op het kantoor (bevestigd destijds) dan creeer je wat mij betreft een vacuum voor je opvolger.

      Bij mij op het werk heb ik 1 regel. De afdeling moet evengoed functioneren bij mijn aan en afwezigheid. Ook bij FCT zullen ze van alle resources gebruik moeten maken en zo productief en efficient mogelijk werken, op basis van processen en procedures. Van Ted krijg ik die indruk niet, nu niet, toen niet. En dat kan funest zijn voor een organisatie als de linker hand niet weet wat de rechter doet. Kan geweldig succesvol zijn op korte termijn, maar zeer zeker niet op lange termijn.
    He je zou niet drinken keerl
  • 17 Jul 2019 om 12:29
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:16
      Van Mo Wüsten we inderdaad al lang dat hij ging (Gentleman Agreement) van die Lage transfersom was ik in dat geval ook niet geschrokken. . Je hebt ook gelijk hoor, een BVO werkt altijd vooruit. Doe ik ook hier op kantoor. Echter als iemand mijn baan overneemt, vervallen bepaalde plannen vanzelfsprekend..Toch? Je kan me niet wijsmaken dat Jan uit een Dokument van Ted een Transfer afstreept naar club-x voor x-bedrag. Ik weet dat je het niet letterlijk zo bedoeld, maar zo komt het wel over. Je maakt als BVO een plan van: speler x moet verkocht worden omdat zijn contrakt anders afloopt... maar dan is het niet de schuld van de vorige TD dat deze voor te weinig verkocht wordt (hoe weg het geld ook nodig is)
    Tsja… als Ted waarlijk een einzelganger is, geluiden die nu weer opduiken, en de bijnaam terror-ted heeft op het kantoor (bevestigd destijds) dan creeer je wat mij betreft een vacuum voor je opvolger.

    Bij mij op het werk heb ik 1 regel. De afdeling moet evengoed functioneren bij mijn aan en afwezigheid. Ook bij FCT zullen ze van alle resources gebruik moeten maken en zo productief en efficient mogelijk werken, op basis van processen en procedures. Van Ted krijg ik die indruk niet, nu niet, toen niet. En dat kan funest zijn voor een organisatie als de linker hand niet weet wat de rechter doet. Kan geweldig succesvol zijn op korte termijn, maar zeer zeker niet op lange termijn.
  • 17 Jul 2019 om 12:28
    Leuke transfers tot nu toe in ieder geval. Altijd alles KWW, maar de potentie is er blijkbaar. Heb vooral zin om weer eens wat leuk combinatie-voetbal te zien. Zoals ze die eerste goal tegen Jong Ajax erin patsten bijv.
  • 17 Jul 2019 om 12:23
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:21
      Welke man?
    Denk dat hij TvL bedoeld.
  • 17 Jul 2019 om 12:21
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:20
      Hulde voor die man.
    Welke man?
  • 17 Jul 2019 om 12:20
    Hulde voor die man.
  • 17 Jul 2019 om 12:16
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:23
      Van Mo wisten we al 2 jaar dat hij op het punt van vertrekken stond, en met Klich was er gewoon een deal. Nogmaals, bij een BVO werk je een jaar vooruit. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Jan in een vacuum is gevallen, door Ted gecreeerd, ook al waren de omstandigheden toen al bar en boos. Hadden ze maar de wijsheid moeten hebben om Jan niet aan te stellen als manusje vanalles.

      Dat gezegd, ik vraag me af of we in onze huidige situatie zouden zitten als we niet gedegradeerd waren (kwijtscheldingen etc). Het kan wel eens zo zijn dat de degradatie het beste is wat ons is overkomen.
    Van Mo Wüsten we inderdaad al lang dat hij ging (Gentleman Agreement) van die Lage transfersom was ik in dat geval ook niet geschrokken. . Je hebt ook gelijk hoor, een BVO werkt altijd vooruit. Doe ik ook hier op kantoor. Echter als iemand mijn baan overneemt, vervallen bepaalde plannen vanzelfsprekend..Toch? Je kan me niet wijsmaken dat Jan uit een Dokument van Ted een Transfer afstreept naar club-x voor x-bedrag. Ik weet dat je het niet letterlijk zo bedoeld, maar zo komt het wel over. Je maakt als BVO een plan van: speler x moet verkocht worden omdat zijn contrakt anders afloopt... maar dan is het niet de schuld van de vorige TD dat deze voor te weinig verkocht wordt (hoe weg het geld ook nodig is)
  • 17 Jul 2019 om 11:59
    Hij is nog maar 18 jaar. Dus iets voor de toekomst. Nu maar hopen dat het niet net zo gaat als Tijs Veldhuis.Dat was toch ook een talent!
  • 17 Jul 2019 om 11:56
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:50
      Dus je zegt nu dat het falen van die kale komt door Ted? Een advies Bam neem een bak koffie, want het word steeds gekker met jou. Koffie doet wonderen.
    Nee. Ik zeg dat slechte governance en een samenloop van omstandigheden aanleiding was voor het falen en dat we meerdere protagonisten hebben gehad die een incompetente duit in het zakje hebben geflikkerd. Het is makkelijker om 1 persoon aan het kruis te nagelen, dat weet ik.
  • 17 Jul 2019 om 11:50
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:23
      Van Mo wisten we al 2 jaar dat hij op het punt van vertrekken stond, en met Klich was er gewoon een deal. Nogmaals, bij een BVO werk je een jaar vooruit. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Jan in een vacuum is gevallen, door Ted gecreeerd, ook al waren de omstandigheden toen al bar en boos. Hadden ze maar de wijsheid moeten hebben om Jan niet aan te stellen als manusje vanalles.

      Dat gezegd, ik vraag me af of we in onze huidige situatie zouden zitten als we niet gedegradeerd waren (kwijtscheldingen etc). Het kan wel eens zo zijn dat de degradatie het beste is wat ons is overkomen.
    Dus je zegt nu dat het falen van die kale komt door Ted? Een advies Bam neem een bak koffie, want het word steeds gekker met jou. Koffie doet wonderen.
  • 17 Jul 2019 om 11:42
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:35
      "Hadden ze maar de wijsheid moeten hebben om Jan niet aan te stellen als manusje vanalles."


      Wie bedoel je met 'ze' BAM?


      Van Halst stapte binnen toen de club een 'lege huls' was. Velderman gebracht door Dik, maar werd ondergesneeuwd door van Halst. Van Halst was de puppetmaster binnen FC Twente, en daardoor kon hij elke pet opzetten die hij wilde.
    Ze 'bestuur'. En de realiteit is andersom. In elk bedrijf waar er sprake is van een 'owners representative' (en dat was Velderman als geinstalleerde FD/AD), is de finance-man machtiger dan de rest van de directie.

    Van Jan kunnen we makkelijk een zondebok maken, maar dat is niet helemaal fair.
  • 17 Jul 2019 om 11:35
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:23
      Van Mo wisten we al 2 jaar dat hij op het punt van vertrekken stond, en met Klich was er gewoon een deal. Nogmaals, bij een BVO werk je een jaar vooruit. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Jan in een vacuum is gevallen, door Ted gecreeerd, ook al waren de omstandigheden toen al bar en boos. Hadden ze maar de wijsheid moeten hebben om Jan niet aan te stellen als manusje vanalles.

      Dat gezegd, ik vraag me af of we in onze huidige situatie zouden zitten als we niet gedegradeerd waren (kwijtscheldingen etc). Het kan wel eens zo zijn dat de degradatie het beste is wat ons is overkomen.
    "Hadden ze maar de wijsheid moeten hebben om Jan niet aan te stellen als manusje vanalles."


    Wie bedoel je met 'ze' BAM?


    Van Halst stapte binnen toen de club een 'lege huls' was. Velderman gebracht door Dik, maar werd ondergesneeuwd door van Halst. Van Halst was de puppetmaster binnen FC Twente, en daardoor kon hij elke pet opzetten die hij wilde.
  • 17 Jul 2019 om 11:29
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:02
      Hoe had TvL het vertrekt van Mokotjo en Klich moeten compenseren. Die zijn volgens mij door JvH voor een banaan en een ei verkocht. TvL zat toen in Denemarken en kon voor zijn vertrek niemand aantrekken. Er moest namelijk eerst voor miljoenen verkocht worden.
    Spieker op sien keumes!!!
  • 17 Jul 2019 om 11:23
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:51
      ... iets met een zondebock, maar je hebt gelijk, Ted was toen niet hier. Toch BAM?
    Van Mo wisten we al 2 jaar dat hij op het punt van vertrekken stond, en met Klich was er gewoon een deal. Nogmaals, bij een BVO werk je een jaar vooruit. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Jan in een vacuum is gevallen, door Ted gecreeerd, ook al waren de omstandigheden toen al bar en boos. Hadden ze maar de wijsheid moeten hebben om Jan niet aan te stellen als manusje vanalles.

    Dat gezegd, ik vraag me af of we in onze huidige situatie zouden zitten als we niet gedegradeerd waren (kwijtscheldingen etc). Het kan wel eens zo zijn dat de degradatie het beste is wat ons is overkomen.
  • 17 Jul 2019 om 11:18
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:09
      Mensen vergeten steevast dat je bij een club een jaar vooruit werkt. En ja, Jan heeft er een potje van gemaakt.
    tuurlijk voor nu en voor de wat langere termijn..
  • 17 Jul 2019 om 11:18
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:14
      Bah bah, ALTIJD dezelfde kliek die weer eens negatief is, geef die man eerst eens de kans ,oordeel dan pas !
    Sommige mensen gebruiken het verleden om te leren mbt het heden. Niet dat we er ook maar enig invloed hebben, immer t' geet zoas 't geet, maar sommigen kunnen nu eenmaal niet blind vertrouwen. Dat jij dat wel wil/kunt, fijn voor jou.
  • 17 Jul 2019 om 11:14
    Bah bah, ALTIJD dezelfde kliek die weer eens negatief is, geef die man eerst eens de kans ,oordeel dan pas !
  • 17 Jul 2019 om 11:09
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:07
      na Ted kwam ene JvH ..die bekeek en contracteerde ze m.b.v videos ..wie hem wat wou vertellen over de juiste spelers kon opdonderen ..tja toen kwam de degradatie..
    Mensen vergeten steevast dat je bij een club een jaar vooruit werkt. En ja, Jan heeft er een potje van gemaakt.
  • 17 Jul 2019 om 11:08
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:13
      Los van het feit dat TvL toch behoorlijke spelers binnenhaalt is voetbal en de wereld erom heen ook amusement. En Ted weet als geen ander dit prima in te vullen. Ik hou wel van dat iets te dramatisch brengen van weer een nieuwe grootheid. Dat schept mooie verwachtingen voor komend seizoen. Een paar maanden wanen we ons weer groter dan we zijn, mooi toch. Tot de realiteit weer doorbreekt.
    Of die spelers behoorlijk zijn moet nog blijken. Dat kun je no way no how afzien aan een filmpje.

    De strekking van je post, klopt als een bus.
  • 17 Jul 2019 om 11:03
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:40
      Klopt helemaal wat een gezever weer, gelukkig kom ik net weer binnen, en dacht een bakkie en toen ging Bam weer los. Ik dacht nu even, Bam bekijk het maar met je bullshit weer en geniet nou van mijn bakkie. Maar dat wil niet zeggen dat ik de hele dag mijn mond hou.....;-)
    +1
  • 17 Jul 2019 om 10:56
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:10
      Ik heb ook wat reserves bij de term groot talent. Met alle respect, als die jongen zoooo goed is, was hij wel naar Engeland, Duitsland of Italie gegaan. En niet voor bijna nul naar een promovendus in Nederland die geen cent te makken heeft. Maarrrrrr, ik laat me graag verrassen door UniTed
    Zo denken spelers uit Europa en andere werelddelen vaak ja. Japanners staan er om bekend heel nederig te zijn en op gevoel af te gaan. Groningen heeft Ritsu Doan ook kunnen vastleggen terwijl dat ook een groot talent was. Neemt niet weg dat dit weer heel knap gedaan is van Ted.
  • 17 Jul 2019 om 10:51
    • Quote van 17 Jul 2019 om 10:02
      Hoe had TvL het vertrekt van Mokotjo en Klich moeten compenseren. Die zijn volgens mij door JvH voor een banaan en een ei verkocht. TvL zat toen in Denemarken en kon voor zijn vertrek niemand aantrekken. Er moest namelijk eerst voor miljoenen verkocht worden.
    ... iets met een zondebock, maar je hebt gelijk, Ted was toen niet hier. Toch BAM?
  • 17 Jul 2019 om 10:40
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:55
      Die zit nog aan de koffie,hij heeft groot gelijk,als hij dit voor de tijd leest,smaakt de koffie niet meer.
    Klopt helemaal wat een gezever weer, gelukkig kom ik net weer binnen, en dacht een bakkie en toen ging Bam weer los. Ik dacht nu even, Bam bekijk het maar met je bullshit weer en geniet nou van mijn bakkie. Maar dat wil niet zeggen dat ik de hele dag mijn mond hou.....;-)
  • 17 Jul 2019 om 10:33
    Das makkelijk binnen halen
  • 17 Jul 2019 om 10:13
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:34
      Als Ted ergens goed in is, is het veren in eigen anus steken en anderen onder de bus gooien als het scheef loopt. Ted neemt wederom grote bedragen in de mond, daar geilt de wanhopige tukker op.
      De realiteit is dat Ted de basis heeft gelegd voor de degradatie met Lely en Thesker, het vertrek van Mo en Klich niet heeft weten te compenseren, ons wederom met Holscher heeft opgezadeld en in periode 1.0 en 2.0 geen jeugd of talent aan ons heeft gebonden waar een waarlijke supertransfer uit kwam. Aitor. veel potentie maar het is even afwachten hoe hij zich gaat gedijen in de ED.
      Deze Jap, niet meer dan een ingevulde belofte, met een voorlopig vraagteken. Dat hij ervoor heeft moeten werken door filmpjes te laten zien en een technisch plan voorleggen, goh…… bijzonder dat een TD dat doet. (sarcasme)
      Ik bedoel dit negatief, maar even ter compensatie van de Halleluja-zingende meute.
    Los van het feit dat TvL toch behoorlijke spelers binnenhaalt is voetbal en de wereld erom heen ook amusement. En Ted weet als geen ander dit prima in te vullen. Ik hou wel van dat iets te dramatisch brengen van weer een nieuwe grootheid. Dat schept mooie verwachtingen voor komend seizoen. Een paar maanden wanen we ons weer groter dan we zijn, mooi toch. Tot de realiteit weer doorbreekt.
  • 17 Jul 2019 om 10:07
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:34
      Als Ted ergens goed in is, is het veren in eigen anus steken en anderen onder de bus gooien als het scheef loopt. Ted neemt wederom grote bedragen in de mond, daar geilt de wanhopige tukker op.
      De realiteit is dat Ted de basis heeft gelegd voor de degradatie met Lely en Thesker, het vertrek van Mo en Klich niet heeft weten te compenseren, ons wederom met Holscher heeft opgezadeld en in periode 1.0 en 2.0 geen jeugd of talent aan ons heeft gebonden waar een waarlijke supertransfer uit kwam. Aitor. veel potentie maar het is even afwachten hoe hij zich gaat gedijen in de ED.
      Deze Jap, niet meer dan een ingevulde belofte, met een voorlopig vraagteken. Dat hij ervoor heeft moeten werken door filmpjes te laten zien en een technisch plan voorleggen, goh…… bijzonder dat een TD dat doet. (sarcasme)
      Ik bedoel dit negatief, maar even ter compensatie van de Halleluja-zingende meute.
    na Ted kwam ene JvH ..die bekeek en contracteerde ze m.b.v videos ..wie hem wat wou vertellen over de juiste spelers kon opdonderen ..tja toen kwam de degradatie..
  • 17 Jul 2019 om 10:02
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:34
      Als Ted ergens goed in is, is het veren in eigen anus steken en anderen onder de bus gooien als het scheef loopt. Ted neemt wederom grote bedragen in de mond, daar geilt de wanhopige tukker op.
      De realiteit is dat Ted de basis heeft gelegd voor de degradatie met Lely en Thesker, het vertrek van Mo en Klich niet heeft weten te compenseren, ons wederom met Holscher heeft opgezadeld en in periode 1.0 en 2.0 geen jeugd of talent aan ons heeft gebonden waar een waarlijke supertransfer uit kwam. Aitor. veel potentie maar het is even afwachten hoe hij zich gaat gedijen in de ED.
      Deze Jap, niet meer dan een ingevulde belofte, met een voorlopig vraagteken. Dat hij ervoor heeft moeten werken door filmpjes te laten zien en een technisch plan voorleggen, goh…… bijzonder dat een TD dat doet. (sarcasme)
      Ik bedoel dit negatief, maar even ter compensatie van de Halleluja-zingende meute.
    Hoe had TvL het vertrekt van Mokotjo en Klich moeten compenseren. Die zijn volgens mij door JvH voor een banaan en een ei verkocht. TvL zat toen in Denemarken en kon voor zijn vertrek niemand aantrekken. Er moest namelijk eerst voor miljoenen verkocht worden.
  • 17 Jul 2019 om 09:55
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:37
      Even preventief…….. Ja Die, moat, tel tot 10! :-)

    Die zit nog aan de koffie,hij heeft groot gelijk,als hij dit voor de tijd leest,smaakt de koffie niet meer.
  • 17 Jul 2019 om 09:37
    Even preventief…….. Ja Die, moat, tel tot 10! :-)

  • 17 Jul 2019 om 09:36
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:20
      Ted mag graag zelf de eer opstrijken. We hebben meer van die zg.talenten hier gehad. Van de Maradonna uit Azië tot de Pele uit de woestijn. Waren me toch een kneuzen. Laten we het eerst maar eens zien. Hij is nog maar 18 en slechts weinig spelers zijn dan al mega goed. Kww
    http://www.soccernews.nl/news/104432/van-leeuwen-over-ferrer-ik-dacht-dat-ik-weer-bij-cruijff-aan-tafel-zat

    Hier een schoolvoorbeeld.
  • 17 Jul 2019 om 09:34
    Als Ted ergens goed in is, is het veren in eigen anus steken en anderen onder de bus gooien als het scheef loopt. Ted neemt wederom grote bedragen in de mond, daar geilt de wanhopige tukker op.
    De realiteit is dat Ted de basis heeft gelegd voor de degradatie met Lely en Thesker, het vertrek van Mo en Klich niet heeft weten te compenseren, ons wederom met Holscher heeft opgezadeld en in periode 1.0 en 2.0 geen jeugd of talent aan ons heeft gebonden waar een waarlijke supertransfer uit kwam. Aitor. veel potentie maar het is even afwachten hoe hij zich gaat gedijen in de ED.
    Deze Jap, niet meer dan een ingevulde belofte, met een voorlopig vraagteken. Dat hij ervoor heeft moeten werken door filmpjes te laten zien en een technisch plan voorleggen, goh…… bijzonder dat een TD dat doet. (sarcasme)
    Ik bedoel dit negatief, maar even ter compensatie van de Halleluja-zingende meute.
  • 17 Jul 2019 om 09:20
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:10
      Ik heb ook wat reserves bij de term groot talent. Met alle respect, als die jongen zoooo goed is, was hij wel naar Engeland, Duitsland of Italie gegaan. En niet voor bijna nul naar een promovendus in Nederland die geen cent te makken heeft. Maarrrrrr, ik laat me graag verrassen door UniTed
    Ted mag graag zelf de eer opstrijken. We hebben meer van die zg.talenten hier gehad. Van de Maradonna uit Azië tot de Pele uit de woestijn. Waren me toch een kneuzen. Laten we het eerst maar eens zien. Hij is nog maar 18 en slechts weinig spelers zijn dan al mega goed. Kww
  • 17 Jul 2019 om 09:19
    • Quote van 17 Jul 2019 om 09:10
      Ik heb ook wat reserves bij de term groot talent. Met alle respect, als die jongen zoooo goed is, was hij wel naar Engeland, Duitsland of Italie gegaan. En niet voor bijna nul naar een promovendus in Nederland die geen cent te makken heeft. Maarrrrrr, ik laat me graag verrassen door UniTed
    Hoeft niet per se. Bij een ‘relatief kleine’ club in Europa als Twente is krijgt hij de kans om zich te laten zien in Europa. Als hij direct naar Engeland oid gaat is de kans van mislukken natuurlijk gigantisch en dan valt zn droom om in Europa succesvol te worden misschien wel in duigen...
  • 17 Jul 2019 om 09:10
    Ik heb ook wat reserves bij de term groot talent. Met alle respect, als die jongen zoooo goed is, was hij wel naar Engeland, Duitsland of Italie gegaan. En niet voor bijna nul naar een promovendus in Nederland die geen cent te makken heeft. Maarrrrrr, ik laat me graag verrassen door UniTed
  • 17 Jul 2019 om 08:54
    • Quote van 17 Jul 2019 om 08:50
      Ben wel bang voor allerlei verborgen Clausules. Net zoals groot talent ‘Corona’. Heeft uiteindelijk weinig opgeleverd.
    Corona heeft waarde van 22 miljoen en contract tot 2022. De hoop is nog niet vervlogen. Dus we hebben nog even ;-)
  • 17 Jul 2019 om 08:50
    Ben wel bang voor allerlei verborgen Clausules. Net zoals groot talent ‘Corona’. Heeft uiteindelijk weinig opgeleverd.
zondag 18 augustus 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›