Brama keert terug op het trainingsveld bij FC Twente

( 9 reacties)
Brama keert terug op het trainingsveld bij FC Twente

Wout Brama heeft zich woensdag weer laten zien op het trainingsveld bij FC Twente, dat meldt clubwatcher Leon ten Voorde van TC Tubantia.

De routinier kampt nog altijd met een achillespeesblessure en zal voorlopig dus nog niet meedoen aan de groepstraining. Brama deed een revalidatietraining op het Trainingscentrum in Hengelo en liep alleen rondjes.

Het zal nog wel even duren voordat Brama weer wedstrijden voor FC Twente kan spelen. Ten Voorde zei eerder al dat 'elke wedstrijd die Brama voor december gaat spelen een bonus is'. De competitiestart tegen PSV lijkt de routinier dus sowieso niet te halen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jul 2019 om 15:47
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:34
      Helemaal mee eens, denk alleen dat ik Selahi beter vind dan Smith. Smith was aan de bal minder dat Selahi. Gonzalez gaat door muren en vreet elke spits op, hebben we echt nodig!
    Die van der Lely, van der Heyden en Oosterwijk raak je toch niet kwijt. Die hebben nog een te goed contract en zingen de tijd wel uit.
  • 17 Jul 2019 om 14:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:00
      Zou mooi zijn. Dan hebben we toch bijna alle uitblinkers van vorig seizoen kunnen behouden. ( behalve smith) Nu nog wat balast lozen dan is het doorselecteren aardig gelukt. In de winter wat contracten verlengen als aitor en espinoza het nog steeds goed doen op een niveau hoger.
    Helemaal mee eens, denk alleen dat ik Selahi beter vind dan Smith. Smith was aan de bal minder dat Selahi. Gonzalez gaat door muren en vreet elke spits op, hebben we echt nodig!
  • 17 Jul 2019 om 14:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:31
      Waar haal je dat vandaan ?
    Twente insite
  • 17 Jul 2019 om 14:31
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:53
      Off-topic; Gonzalez wil alleen terug naar Twente en niet naar een andere club!
    Waar haal je dat vandaan ?
  • 17 Jul 2019 om 14:02
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:50
      Als dokter ten Voorde dat zegt dan zal het wel zo zijn.
    Haha idd
  • 17 Jul 2019 om 14:00
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:53
      Off-topic; Gonzalez wil alleen terug naar Twente en niet naar een andere club!
    Zou mooi zijn. Dan hebben we toch bijna alle uitblinkers van vorig seizoen kunnen behouden. ( behalve smith) Nu nog wat balast lozen dan is het doorselecteren aardig gelukt. In de winter wat contracten verlengen als aitor en espinoza het nog steeds goed doen op een niveau hoger.
  • 17 Jul 2019 om 13:55
    Laat maar komen.
  • 17 Jul 2019 om 13:53
    Off-topic; Gonzalez wil alleen terug naar Twente en niet naar een andere club!
  • 17 Jul 2019 om 13:50
    Als dokter ten Voorde dat zegt dan zal het wel zo zijn.
zondag 18 augustus 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›