Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa verklapt: ''Dan wordt mijn contract automatisch verlengd'' Ten Voorde analyseert: ''Dat is geen optie met deze selectie'' ''Ook bij FC Twente krijg ik mee dat er soms over me wordt gemord'' Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi''

VoetbalPrimeur voorspelt: vermoedelijke opstelling van FC Twente

( 40 reacties)
VoetbalPrimeur voorspelt: vermoedelijke opstelling van FC Twente

FC Twente heeft zich al flink geroerd op de transfermarkt. Technisch directeur Ted van Leeuwen lokte al zeven nieuwe spelers naar De Grolsch Veste.

De Tukkers huurden Rafik Zekhnini (Fiorentina), José Matos (Sevilla), Giorgi Aburjania (Sevilla) en Keito Nakamura (Gamba Osaka). Daarnaast kwamen Paul Verhaegh (VfL Wolfsburg), Lindon Selahi (Standard Luik) en Julio Pleguezuelo (Arsenal) transfervrij naar Enschede.

Doordat Wout Brama de eerste maanden mogelijk nog ontbreekt, lonkt volgens VoetbalPrimeur een 'exotisch middenveld' bij FC Twente. "Aburjania is inzetbaar als aanvallende middenvelder of in een meer controlerende rol. De Georgiër kan een koppeltje gaan vormen met de Albanese aanwinst Lindon Selahi", valt te lezen op de website. "Op 10 beschikt Garcia Garcia over Javier Espinosa, Alexander Laukart en de blessuregevoelige Haris Vuckic."

De achterhoede lijkt gevormd te worden door Verhaegh, Pleguezuelo, Bijen en Matos, maar voorin zijn er veer twijfels. "Met Zekhnini, Nakamura en smaakmaker Aitor zijn de flanken aardig bezet. Dat geldt niet voor de spitspositie", doelt VoetbalPrimeur op Tom Boere en Jari Oosterwijk. "Maar als iemand in staat is om voor het sluiten van de markt nog een offensieve versterking uit zijn hoge hoed te toveren, dan is het Van Leeuwen wel."

Beoogde opstelling FC Twente volgens VoetbalPrimeur: Drommel; Verhaegh, Julio, Bijen, Matos; Aburjania, Selahi, Espinosa; Aitor, Oosterwijk? en Zekhnini.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jul 2019 om 22:44
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:29
      Hopelijk krijgen onze eigen jongens Lely, Heijden en Oosterwijk ook kansen door het seizoen heen! We moeten ze koesteren en aanmoedigen in plaats van constant afkraken.
    Weg met die prötel
  • 17 Jul 2019 om 22:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:29
      Hopelijk krijgen onze eigen jongens Lely, Heijden en Oosterwijk ook kansen door het seizoen heen! We moeten ze koesteren en aanmoedigen in plaats van constant afkraken.
    Wanneer ze goed genoeg zijn krijgen ze kansen, imo zijn deze spelers niet goed genoeg. Maximaal breedte spelers (op z'n best) zeker niet meer.
  • 17 Jul 2019 om 21:29
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:29
      Hopelijk krijgen onze eigen jongens Lely, Heijden en Oosterwijk ook kansen door het seizoen heen! We moeten ze koesteren en aanmoedigen in plaats van constant afkraken.
    Nou als ze zo lui zijn als jou, dan mooi op de bank laten zitten.
  • 17 Jul 2019 om 20:46
    Mooi vreemdenlegioen...
  • 17 Jul 2019 om 20:29
    Hopelijk krijgen onze eigen jongens Lely, Heijden en Oosterwijk ook kansen door het seizoen heen! We moeten ze koesteren en aanmoedigen in plaats van constant afkraken.
  • 17 Jul 2019 om 19:56
    • Quote van 17 Jul 2019 om 18:35
      Ook al verkopen ze goed het geld is voor aflossing van schulden dus blijft een zoektocht zonder geld!
    salarisruimte komt beschikbaar en ze hebben de 1,5 milj. nog wat extra gelapt is door sponsors...
  • 17 Jul 2019 om 19:51
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:24
      Stifler had gelijk
    :)))
  • 17 Jul 2019 om 19:24
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:09
      Aldus Stifler. Zeer betrouwbaar...
    Stifler had gelijk
  • 17 Jul 2019 om 19:09
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:00
      Emil Berggreen onze nieuwe spits?
    Aldus Stifler. Zeer betrouwbaar...
  • 17 Jul 2019 om 19:05
    Want?Fctwente 75
  • 17 Jul 2019 om 19:00
    Emil Berggreen onze nieuwe spits?
  • 17 Jul 2019 om 18:57
    Psv - wolfsburg nu op fox sports 1. Zo moeten ze dat eigenlijk ook bij twente doen, op de open dag tegen een aansprekende tegenstander oefenen.
  • 17 Jul 2019 om 18:55
    • Quote van 17 Jul 2019 om 18:55
      Ben ik nu gek of is dat geen zeknini op de foto.
    Klopt is Ramos
  • 17 Jul 2019 om 18:55
    Ben ik nu gek of is dat geen zeknini op de foto.
  • 17 Jul 2019 om 18:50
    • Quote van 17 Jul 2019 om 18:32
      Oosterwijk in de basis dat is toch wel het teken van armoede in Enschede! Denk niet dat we veel doelpunten moeten verwachten dit seizoen. Stel Boere vertrekt dan ben je 12 penaltys kwijt en 4 veld goals. Dan hou je oosterwijk over met 2 a 3 goals per seizoen das lekker dan!
    Alle 2 nivo kkd maar Oosterwijk is nuttiger dan Boere .
  • 17 Jul 2019 om 18:38
    • Quote van 17 Jul 2019 om 18:34
      Maar wat als Boere verkocht word en het lukt niet een nieuwe spits te vinden?
    Maar wat als Vuckic toch liever een meisje wil zijn en voortaan als Harriete door het leven wil gaan?
  • 17 Jul 2019 om 18:35
    • Quote van 17 Jul 2019 om 17:19
      Als boere vertrekt voor een aardig bedrag kunnen we daar een nieuwe spits van kopen. Die ging er nog komen volgens ten Voorde.
    Ook al verkopen ze goed het geld is voor aflossing van schulden dus blijft een zoektocht zonder geld!
  • 17 Jul 2019 om 18:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 17:50
      Met een terugkerende Vuckic en Brama hebben we een mooi middenveld! Hoop zelf dat Gonzalez nog komt, met een verkoop van Boere en een nieuwe spits! Dan heb ik er vertrouwen in.
    Maar wat als Boere verkocht word en het lukt niet een nieuwe spits te vinden?
  • 17 Jul 2019 om 18:33
    emil berggreen. Blessuregevoelig, dus kww.
  • 17 Jul 2019 om 18:33
    • Quote van 17 Jul 2019 om 18:24
      ik denk dat Hrgota het niet meer word...Haller van Frankfurt is verkocht aan Westham 50 miilj. ...Frankfurt zal Hrgota willen houden nu..
    Hij is clubloos....
  • 17 Jul 2019 om 18:32
    Oosterwijk in de basis dat is toch wel het teken van armoede in Enschede! Denk niet dat we veel doelpunten moeten verwachten dit seizoen. Stel Boere vertrekt dan ben je 12 penaltys kwijt en 4 veld goals. Dan hou je oosterwijk over met 2 a 3 goals per seizoen das lekker dan!
  • 17 Jul 2019 om 18:24
    • Quote van 17 Jul 2019 om 18:19
      Minimaal.
    ik denk dat Hrgota het niet meer word...Haller van Frankfurt is verkocht aan Westham 50 miilj. ...Frankfurt zal Hrgota willen houden nu..
  • 17 Jul 2019 om 18:19
    • Quote van 17 Jul 2019 om 18:17
      Een spits erbij en je kunt "rustig" voor plek 12-14 spelen.
    Minimaal.
  • 17 Jul 2019 om 18:17
    Een spits erbij en je kunt "rustig" voor plek 12-14 spelen.
  • 17 Jul 2019 om 18:06
    • Quote van 17 Jul 2019 om 17:39
      Ik ga eten...... Alle vrienden op dit forum. Eet smakelijk...... :-) :-)
    eet smakelijk ..rustig maar..gebeurt toch niks hier :-))
  • 17 Jul 2019 om 18:02
    • Quote van 17 Jul 2019 om 17:58
      Benieuwd wat GermanRukker van deze opstelling vindt.....??
    Ben er wel benieuwd naar...
  • 17 Jul 2019 om 17:58
    Benieuwd wat GermanRukker van deze opstelling vindt.....??
  • 17 Jul 2019 om 17:56
    Voetbalprimeur haha.
  • 17 Jul 2019 om 17:50
    Met een terugkerende Vuckic en Brama hebben we een mooi middenveld! Hoop zelf dat Gonzalez nog komt, met een verkoop van Boere en een nieuwe spits! Dan heb ik er vertrouwen in.
  • 17 Jul 2019 om 17:44
    Waarom staat er over een uur?
  • 17 Jul 2019 om 17:43
    Ik denk dat ze het wel goed hebben tot dusver, ik zou graag Vuckic in de (valse) spits positie zien als daar geen vervanging voor komt, maar ik hoor dat er wel wat wordt gepresenteerd binnenkort.
  • 17 Jul 2019 om 17:39
    Ik ga eten...... Alle vrienden op dit forum. Eet smakelijk...... :-) :-)
  • 17 Jul 2019 om 17:38
    Lijkt prima, alleen idd een spits nodig.
  • 17 Jul 2019 om 17:36
    • Quote van 17 Jul 2019 om 17:31
      zo ist ...kan nog wel 2 weken duren ..haha bij de aftrap tegen PSV staat ie er...
    Laten we daar op hopen!
  • 17 Jul 2019 om 17:31
    • Quote van 17 Jul 2019 om 17:27
      Ja goed ik denk dat Ted wacht op geld van boere. Kun je toch een spits met meer kwaliteit halen.
    zo ist ...kan nog wel 2 weken duren ..haha bij de aftrap tegen PSV staat ie er...
  • 17 Jul 2019 om 17:27
    • Quote van 17 Jul 2019 om 17:22
      Die zou vandaag al komen dachten we hier. Wel met je eens natuurlijk. Hopen op Hrgota!
    Ja goed ik denk dat Ted wacht op geld van boere. Kun je toch een spits met meer kwaliteit halen.
  • 17 Jul 2019 om 17:22
    • Quote van 17 Jul 2019 om 17:19
      Als boere vertrekt voor een aardig bedrag kunnen we daar een nieuwe spits van kopen. Die ging er nog komen volgens ten Voorde.
    Die zou vandaag al komen dachten we hier. Wel met je eens natuurlijk. Hopen op Hrgota!
  • 17 Jul 2019 om 17:22
    Wat mooi die foto van Rafael Ramos bij Zekhnini hahaha
  • 17 Jul 2019 om 17:19
    Als boere vertrekt voor een aardig bedrag kunnen we daar een nieuwe spits van kopen. Die ging er nog komen volgens ten Voorde.
  • 17 Jul 2019 om 17:18
    Haris voor Jari?
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›