Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa verklapt: ''Dan wordt mijn contract automatisch verlengd'' Ten Voorde analyseert: ''Dat is geen optie met deze selectie'' ''Ook bij FC Twente krijg ik mee dat er soms over me wordt gemord'' Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi''

BREAKING | 'FC Twente legt 26-jarige Deense spits vast'

( 117 reacties)
BREAKING | 'FC Twente legt 26-jarige Deense spits vast'

FC Twente heeft Emil Berggreen vastgelegd. Berggreen is een 26-jarige Deense spits die afkomstig is van het Duitse Mainz. Dat weet Leon ten Voorde op de website van TC Tubantia te melden.

De spits van Mainz 05 kwam in 2017 naar de Duitsers toe. Na een 3-jarig verband bij Braunschweig ging hij naar de club uit het hoogste niveau van Duitsland. Mede door blessureleed kwam hij tot slechts 14 wedstrijden in twee seizoenen.

In vijf seizoenen in Duitsland speelde hij in totaal 36 wedstrijden, waarin hij goed was voor 14 doelpunten. Tevens speelde hij ook 6 wedstrijden in het jeugdelftal van Denemarken, waarin hij één keer scoorde.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jul 2019 om 12:11
    • Quote van 18 Jul 2019 om 12:04
      Nakagawa kan ook spits
    Vukcic ook
  • 18 Jul 2019 om 12:04
    • Quote van 18 Jul 2019 om 12:02
      Het zou perfect zijn als we zo'n iemand zoals buitink van vitesse zouden kunnen huren.
    Tys noemde ooit Touaizi van City. Staat wel wat van op youtube als je je verveeld vandaag.
  • 18 Jul 2019 om 12:04
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:59
      Oké dat is mooi. Ben benieuwd of er op korte termijn nog een spits bijkomt. Zou gaaf zijn. Ik ben bang dat we er met oosterwijk als backup niet gaan komen...
    Nakagawa kan ook spits
  • 18 Jul 2019 om 12:02
    Het zou perfect zijn als we zo'n iemand zoals buitink van vitesse zouden kunnen huren.
  • 18 Jul 2019 om 11:59
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:53
      De clubs zijn al rond. Het is alleen wachten op de bankgarantie. Ik weet niet of boere al op weg is naar Turkije.
    Oké dat is mooi. Ben benieuwd of er op korte termijn nog een spits bijkomt. Zou gaaf zijn. Ik ben bang dat we er met oosterwijk als backup niet gaan komen...
  • 18 Jul 2019 om 11:53
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:43
      Vent is Deens international geweest. Veel gevestigder dan dat gaan wij ze niet krijgen hoor.
    Ben het helemaal eens hoor, maar hoop dat hij zonder blessures blijft. En de namen die gisteren voorbij schoten dacht ik zo, maar ben echt wel blij met deze gast hoor.
  • 18 Jul 2019 om 11:53
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:48
      Is Boere nog wel gewoon op de training of niet?
    De clubs zijn al rond. Het is alleen wachten op de bankgarantie. Ik weet niet of boere al op weg is naar Turkije.
  • 18 Jul 2019 om 11:53
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:45
      Wie zegt dat Ajax danillio wil verhuren. Misschien zien ze hem liever minuten maken bij jong Ajax. Ik denk dat er nog wel een spits bijkomt. Maar dat nog wel effe duren. De meeste clubs gaan pas spelers verhuren op het laatste moment. Dus ik verwacht dat er pas 2 of misschien 3 spelers pas aan het einde van de transferwindow komen die gehuurd gaan worden.
    Dat is toch altijd het probleem? Wij kunnen hier makkelijk een zooi namen aanleveren, maar club en speler moeten dat altijd maar willen. Heb het rijtje van afgelopen winter vaker genoemd, maar het is toen geprobeerd bij Sargent, Isak, Engels en Druijff o.a. Die kozen allemaal wat anders. Werd het uiteindelijk Friday, wat in een sof eindigde. Maar dat zijn de kaders waarbinnen je beweegt.

    Nu is het blijkbaar bij Hrgota en Toni Martinez geprobeerd, maar hapten ze beiden niet toe. Achter de schermen zullen er nog wel meer namen de revue zijn gepasseerd die om wat voor reden dan ook allemaal niet haalbaar bleken. Die Nigeriaanse jongen uit de Serie B bijv.
  • 18 Jul 2019 om 11:48
    Is Boere nog wel gewoon op de training of niet?
  • 18 Jul 2019 om 11:48
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:40
      Hij is niet gekocht kerel, en ik hoopte ook op een gevestigde naam, maar helaas zijn centen dan een probleem. Dus ik hoop dat deze gast op een positieve manier verrast. En een back up zou mooi zijn.
    Emil Berggreen staat al op het trainingsveld en doet gewoon vol op mee met de rest las ik. Hij ziet er wel fit uit.
  • 18 Jul 2019 om 11:45
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:32
      We hoeven ook niet te kopen. Huren, zoals BAM al de optie van Denilio aanhaalde. Daarnaast zijn er meer clubs in Spanje en in de rest van Europa dan alleen Sevilla.
    Wie zegt dat Ajax danillio wil verhuren. Misschien zien ze hem liever minuten maken bij jong Ajax. Ik denk dat er nog wel een spits bijkomt. Maar dat nog wel effe duren. De meeste clubs gaan pas spelers verhuren op het laatste moment. Dus ik verwacht dat er pas 2 of misschien 3 spelers pas aan het einde van de transferwindow komen die gehuurd gaan worden.
  • 18 Jul 2019 om 11:43
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:40
      Hij is niet gekocht kerel, en ik hoopte ook op een gevestigde naam, maar helaas zijn centen dan een probleem. Dus ik hoop dat deze gast op een positieve manier verrast. En een back up zou mooi zijn.
    Vent is Deens international geweest. Veel gevestigder dan dat gaan wij ze niet krijgen hoor.
  • 18 Jul 2019 om 11:40
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:12
      Klopt maar dan koop je ook niet met het weinige geld wat je hebt een een schroothoop.
    Hij is niet gekocht kerel, en ik hoopte ook op een gevestigde naam, maar helaas zijn centen dan een probleem. Dus ik hoop dat deze gast op een positieve manier verrast. En een back up zou mooi zijn.
  • 18 Jul 2019 om 11:37
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:32
      We hoeven ook niet te kopen. Huren, zoals BAM al de optie van Denilio aanhaalde. Daarnaast zijn er meer clubs in Spanje en in de rest van Europa dan alleen Sevilla.
    Ik denk dat Ted goede voorwaarden uit de huur bij Sevilla haalt, want jij weet niet wat de afspraken zijn mbt salaris enz enz.
  • 18 Jul 2019 om 11:32
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:23
      Die zijn niet te betalen. Een spits is erg duur. Een fitte spits en 1 waar je ook nog iets aan heb zijn voor twente niet te vinden. Die gaan wel naar een andere club waar ze meer verdienen. Wij moeten het met deukjes spitsen doen en hopen dat het goed uitpakt.
    We hoeven ook niet te kopen. Huren, zoals BAM al de optie van Denilio aanhaalde. Daarnaast zijn er meer clubs in Spanje en in de rest van Europa dan alleen Sevilla.
  • 18 Jul 2019 om 11:28
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:17
      Die ook een meerwaarde zijn tov Boere en niet veel kosten? Ga er maar aan staan..
    We moeten niet overdrijven. Net na de winterstop gaf ik als tip Marco Alvarez. Zijn contract liep uit en is een spits die alles in zich heeft en altijd fit is. Heeft nu zijn contract onlangs weer verlengd en speelt nu in de 2e Bundesliga. Maar misschien loopt er bij de reserves van Sevilla C.nog wel een spitsje rond.
  • 18 Jul 2019 om 11:23
    • Quote van 18 Jul 2019 om 10:34
      Er lopen meer fitte spitsen rond dan geblesseerden. Kwestie van goed scouten!
    Die zijn niet te betalen. Een spits is erg duur. Een fitte spits en 1 waar je ook nog iets aan heb zijn voor twente niet te vinden. Die gaan wel naar een andere club waar ze meer verdienen. Wij moeten het met deukjes spitsen doen en hopen dat het goed uitpakt.
  • 18 Jul 2019 om 11:17
    • Quote van 18 Jul 2019 om 10:34
      Er lopen meer fitte spitsen rond dan geblesseerden. Kwestie van goed scouten!
    Die ook een meerwaarde zijn tov Boere en niet veel kosten? Ga er maar aan staan..
  • 18 Jul 2019 om 11:12
    • Quote van 18 Jul 2019 om 10:42
      De beste stuurlui staan altijd aan wal. Een spits is de meest gewilde speler in de voetbalwereld en dus is het gewoon ontzettend lastig om een goede, jonge, blessurevrije spits te vinden voor niks, daar moet je soms maar net geluk mee hebben.
    Klopt maar dan koop je ook niet met het weinige geld wat je hebt een een schroothoop.
  • 18 Jul 2019 om 10:44
    Deze speler hoop bij Twente te laten zien dat hij fit is met één jarig contract Als het lukt een paar centen voor Twente net als het risico dat het niet lukt.Ach ja Ted moest wat
  • 18 Jul 2019 om 10:42
    • Quote van 18 Jul 2019 om 10:34
      Er lopen meer fitte spitsen rond dan geblesseerden. Kwestie van goed scouten!
    De beste stuurlui staan altijd aan wal. Een spits is de meest gewilde speler in de voetbalwereld en dus is het gewoon ontzettend lastig om een goede, jonge, blessurevrije spits te vinden voor niks, daar moet je soms maar net geluk mee hebben.
  • 18 Jul 2019 om 10:34
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:58
      Een goede en fitte spits kost echter (veel) centjes. Laten we dat nou niet hebben... Dan kom je uiteindelijk uit bij bijv Vermeij die het contract uitliep bij Heracles. Worden we daar beter van?
    Er lopen meer fitte spitsen rond dan geblesseerden. Kwestie van goed scouten!
  • 18 Jul 2019 om 10:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:58
      Een goede en fitte spits kost echter (veel) centjes. Laten we dat nou niet hebben... Dan kom je uiteindelijk uit bij bijv Vermeij die het contract uitliep bij Heracles. Worden we daar beter van?
    Keerl ik ben het met je eens!!!!
  • 18 Jul 2019 om 09:58
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:55
      Je kunt beter een speler halen die heeft aangetoond de laatste jaren fit te zijn. Twente heeft toch genoeg krasjes en schroot binnen gehaald dat klauwen vol met geld gekost heeft?! Ajax met die honderden miljoenen in de ouwe sok kan zich dit veroorloven. Twente niet, dus vind ik dit weer een zeer tricky actie van onze Teddyboy.
    Een goede en fitte spits kost echter (veel) centjes. Laten we dat nou niet hebben... Dan kom je uiteindelijk uit bij bijv Vermeij die het contract uitliep bij Heracles. Worden we daar beter van?
  • 18 Jul 2019 om 09:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:57
      Je moet toch wat als je de financiële middelen niet hebt, dan moet je het gewoon van deze spelers hebben. Er kan een pareltje tussenzitten die ineens nergens meer last van heeft. Hij is 26. Jong en sterk zat om nog topfit te worden.
    Je kunt beter een speler halen die heeft aangetoond de laatste jaren fit te zijn. Twente heeft toch genoeg krasjes en schroot binnen gehaald dat klauwen vol met geld gekost heeft?! Ajax met die honderden miljoenen in de ouwe sok kan zich dit veroorloven. Twente niet, dus vind ik dit weer een zeer tricky actie van onze Teddyboy.
  • 18 Jul 2019 om 08:57
    • Quote van 18 Jul 2019 om 07:22
      Ben ik helemaal met je eens. Er is nog geen bal getrapt of de fysio heeft al weer handen vol werk. Laat dan Boere hier, maar trek in ueder geval niet zo'n zieke, zwakke en misselijke spits aan. Dar kan Twenye zich toch potverdorie niet veroorloven. De aanwinsten moeten er direct superfit staan en niet van de onderlingstafel linea recta naar de behandeltafel. Dit is geld verkwanselen.
    Je moet toch wat als je de financiële middelen niet hebt, dan moet je het gewoon van deze spelers hebben. Er kan een pareltje tussenzitten die ineens nergens meer last van heeft. Hij is 26. Jong en sterk zat om nog topfit te worden.
  • 18 Jul 2019 om 08:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:23
      Wat ik begrepen heb zou er toch nig extra spits komen? Maar goed ik stond ook niet echt te juichen bij deze spits, had ook liever een spits gehad die er meteen staat, en waar goede statestieken van zijn. Helaas is dat met deze gast niet het geval, maar het gaat met te ver om hem nu al helemaal af te schrijven. Want gisteren opperde iemand hier dat Claus Nielsen hier ook na zware blessure kwam en de meeste zullen weten hoe dat heeft uitgepakt. Ik vond die Claus Nielsen onwijs goed, en ik hoop dat het voor deze gast hetzelfde uitpakt. Hij is er nu en ik hoop dat het een succes word, en nogmaals ook ik had het liever anders gezien. Ik hoop dus op een scenario als met Claus Nielsen, maar hoop dat er nog een spits bij komt. En laten ze Boere en Oosterwijk snel proberen te verkopen, want slechter als deze 2 kan deze gast niet zijn toch. En al met al vind ik dat er een redelijk eredivisie waardig elftal kan worden geformeerd, waar we vol voor kunnen gaan voor handhaving, en misschien een leuke uitschieter naar boven.
    En ze hebben ook nog een ongelofelijk hoog salaris ook. Als dat allemaal weg is + het geld wat ze voor die 2 krijgen kunnen we weer verder kijken. Dus laten we hopen dat ze snel handelen. En anders zetten we toch Haris in de spits. Ook zo'n buffel.
  • 18 Jul 2019 om 08:23
    Wat ik begrepen heb zou er toch nig extra spits komen? Maar goed ik stond ook niet echt te juichen bij deze spits, had ook liever een spits gehad die er meteen staat, en waar goede statestieken van zijn. Helaas is dat met deze gast niet het geval, maar het gaat met te ver om hem nu al helemaal af te schrijven. Want gisteren opperde iemand hier dat Claus Nielsen hier ook na zware blessure kwam en de meeste zullen weten hoe dat heeft uitgepakt. Ik vond die Claus Nielsen onwijs goed, en ik hoop dat het voor deze gast hetzelfde uitpakt. Hij is er nu en ik hoop dat het een succes word, en nogmaals ook ik had het liever anders gezien. Ik hoop dus op een scenario als met Claus Nielsen, maar hoop dat er nog een spits bij komt. En laten ze Boere en Oosterwijk snel proberen te verkopen, want slechter als deze 2 kan deze gast niet zijn toch. En al met al vind ik dat er een redelijk eredivisie waardig elftal kan worden geformeerd, waar we vol voor kunnen gaan voor handhaving, en misschien een leuke uitschieter naar boven.
  • 18 Jul 2019 om 07:22
    • Quote van 18 Jul 2019 om 06:00
      Of jij zit al aan een kruiwagen vol Xannax per dag? als Red the Colour is, wellicht dat je dan last van tunnelvisie hebt, of wellicht heb je problemen met je korte termijn geheugen . Natuurlijk hoopt iedereen dat deze jongen de nieuwe JvoH is, maar hij heeft een Vuckic-profiel, een Assaidi-geschiedenis, en daarmee de potentie van Vuckic/Assaidi/Hamdaoui/Maher. Ted en zijn krasjes, hoeveel krasjes zijn er goed uitgepakt? FCT is blijkbaar een een revalidatiecentrum. Je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze het somber inzien. Met Brama en Vuckic heb je potentiele lappenmandspelers, het laatste wat je kunt gebruiken is een 3de erbij. Boere weg, die Jap wss veel te jong (Jong talent presteert vaak zeer afwisselend). Assaidi, Katsikas en noem ze maar op...….. het is logisch dat mensen van deze gozer nerveus worden, te meer omdat de toekomst van ons clubje op het spel staat, gaat het fout, dan is de kleur die jij ziet, rood, dat van een bloedend Ros. We hebben, wederom, niet de jeugd om op te leunen, we hebben Lely, Holscher, Heyden en Oosterwijk als back-ups - spelers die normaliter nog niet in het bierteam van Victoria zouden staan. Fysiek is een man/topsporter rond 27/28 voldaan, hoort hij te pieken, dan start rond 29/30 de aftakeling. (een beetje afhankelijk van de speler en zijn fysieke gesteldheid kan dit eerder of later zijn, maar de voorwaarde veelal topfit en blessurevrij) Zoals Assaidi, gestopt met top-sport, aftakeling van zijn topsport-lichaam rond deze leeftijd gestart. Deze jongen zit logischerwijs op het randje. Emile, KWW tot de derde macht. Niet meer, niet minder. Desondanks, wens ik hem veel succes. Voor een appel en een Ei een waslap, maar potentiele geweldenaar, erbij. Krasse krasse krasse met Bingo-Ted!
    Ben ik helemaal met je eens. Er is nog geen bal getrapt of de fysio heeft al weer handen vol werk. Laat dan Boere hier, maar trek in ueder geval niet zo'n zieke, zwakke en misselijke spits aan. Dar kan Twenye zich toch potverdorie niet veroorloven. De aanwinsten moeten er direct superfit staan en niet van de onderlingstafel linea recta naar de behandeltafel. Dit is geld verkwanselen.
  • 18 Jul 2019 om 06:53
    • Quote van 18 Jul 2019 om 06:00
      Of jij zit al aan een kruiwagen vol Xannax per dag? als Red the Colour is, wellicht dat je dan last van tunnelvisie hebt, of wellicht heb je problemen met je korte termijn geheugen . Natuurlijk hoopt iedereen dat deze jongen de nieuwe JvoH is, maar hij heeft een Vuckic-profiel, een Assaidi-geschiedenis, en daarmee de potentie van Vuckic/Assaidi/Hamdaoui/Maher. Ted en zijn krasjes, hoeveel krasjes zijn er goed uitgepakt? FCT is blijkbaar een een revalidatiecentrum. Je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze het somber inzien. Met Brama en Vuckic heb je potentiele lappenmandspelers, het laatste wat je kunt gebruiken is een 3de erbij. Boere weg, die Jap wss veel te jong (Jong talent presteert vaak zeer afwisselend). Assaidi, Katsikas en noem ze maar op...….. het is logisch dat mensen van deze gozer nerveus worden, te meer omdat de toekomst van ons clubje op het spel staat, gaat het fout, dan is de kleur die jij ziet, rood, dat van een bloedend Ros. We hebben, wederom, niet de jeugd om op te leunen, we hebben Lely, Holscher, Heyden en Oosterwijk als back-ups - spelers die normaliter nog niet in het bierteam van Victoria zouden staan. Fysiek is een man/topsporter rond 27/28 voldaan, hoort hij te pieken, dan start rond 29/30 de aftakeling. (een beetje afhankelijk van de speler en zijn fysieke gesteldheid kan dit eerder of later zijn, maar de voorwaarde veelal topfit en blessurevrij) Zoals Assaidi, gestopt met top-sport, aftakeling van zijn topsport-lichaam rond deze leeftijd gestart. Deze jongen zit logischerwijs op het randje. Emile, KWW tot de derde macht. Niet meer, niet minder. Desondanks, wens ik hem veel succes. Voor een appel en een Ei een waslap, maar potentiele geweldenaar, erbij. Krasse krasse krasse met Bingo-Ted!
    Ik wordt niet eens meer nerveus, het is gewoon lachwekkend. Deze spits heeft geen krasjes meer maar kan regelrecht naar de schroothoop om dat die afgeschreven is.
  • 18 Jul 2019 om 06:23
    • Quote van 17 Jul 2019 om 21:56
      Ik denk dat Bam hier ook wel content mee is :)
    Echt wel……….. ik heb de verbasteringen al klaar staan. :-) Ik laat ze nog even achterwege. Geven Emile Mergbeen (transplantatie) een eerlijke kans. Wie weet….. wie weet. Ted heeft altijd een bulls-eye (gescout door andere clubs, zoals NAC)
  • 18 Jul 2019 om 06:00
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:57
      Ik ga de redactie hier vragen of ik Prozac mag gaan verkopen hier. Jezus wat een negatievelingen hier. Echt niet normaal.
      Hopelijk dat we hier de nieuwe topscoorder hebben die er 25 intrapt en ervoor zorgt dat Twente bij de top 5 eindigt.
    Of jij zit al aan een kruiwagen vol Xannax per dag? als Red the Colour is, wellicht dat je dan last van tunnelvisie hebt, of wellicht heb je problemen met je korte termijn geheugen . Natuurlijk hoopt iedereen dat deze jongen de nieuwe JvoH is, maar hij heeft een Vuckic-profiel, een Assaidi-geschiedenis, en daarmee de potentie van Vuckic/Assaidi/Hamdaoui/Maher. Ted en zijn krasjes, hoeveel krasjes zijn er goed uitgepakt? FCT is blijkbaar een een revalidatiecentrum. Je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze het somber inzien. Met Brama en Vuckic heb je potentiele lappenmandspelers, het laatste wat je kunt gebruiken is een 3de erbij. Boere weg, die Jap wss veel te jong (Jong talent presteert vaak zeer afwisselend). Assaidi, Katsikas en noem ze maar op...….. het is logisch dat mensen van deze gozer nerveus worden, te meer omdat de toekomst van ons clubje op het spel staat, gaat het fout, dan is de kleur die jij ziet, rood, dat van een bloedend Ros. We hebben, wederom, niet de jeugd om op te leunen, we hebben Lely, Holscher, Heyden en Oosterwijk als back-ups - spelers die normaliter nog niet in het bierteam van Victoria zouden staan. Fysiek is een man/topsporter rond 27/28 voldaan, hoort hij te pieken, dan start rond 29/30 de aftakeling. (een beetje afhankelijk van de speler en zijn fysieke gesteldheid kan dit eerder of later zijn, maar de voorwaarde veelal topfit en blessurevrij) Zoals Assaidi, gestopt met top-sport, aftakeling van zijn topsport-lichaam rond deze leeftijd gestart. Deze jongen zit logischerwijs op het randje. Emile, KWW tot de derde macht. Niet meer, niet minder. Desondanks, wens ik hem veel succes. Voor een appel en een Ei een waslap, maar potentiele geweldenaar, erbij. Krasse krasse krasse met Bingo-Ted!
  • 17 Jul 2019 om 22:02
    • Quote van 17 Jul 2019 om 21:56
      Ik denk dat Bam hier ook wel content mee is :)
    Zie mijn antwoord in een andere post...... "geen krasje, geen deukje, niet een paar deuken, maar total loss....." :-)
  • 17 Jul 2019 om 21:56
    Ik denk dat Bam hier ook wel content mee is :)
  • 17 Jul 2019 om 21:46
    Hoera, onze redding is binnen!!!!
  • 17 Jul 2019 om 21:32
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:41
      Tja dat kon je wel bij meer spelers zeggen. bijvoorbeeld die ene die Jan Jeuring als eeuwig topscoorder heeft vervangen en waar een brons standbeeld voor is gemaakt.
    Die had heel wat clubs versleten maar was zelden geblesseerd hoor. Dat lijkt toch een duidelijk en zeer belangrijk verschil eerlijk gezegd. Heb er niet veel verstand van maar toch!!!!
  • 17 Jul 2019 om 21:05
    • Quote van 17 Jul 2019 om 21:03
      Yessssssss, eindelijk een spits. Hopelijk gaat die veel scoren!
    welke Georgie Welcome?
  • 17 Jul 2019 om 21:03
    Yessssssss, eindelijk een spits. Hopelijk gaat die veel scoren!
  • 17 Jul 2019 om 20:52
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:50
      feyenoord ook achter tegen panathinaikos...0-2..
    Wij worden gewoon tweedes volgend seizoen... We gaan de champions league in! ;-)
  • 17 Jul 2019 om 20:50
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:46
      2 de liga 10 goals in 26 wedstrijden,kruisband blessure gehad,dus risico geval,St Pauli dacht vorig jaar aan hem toen Veerman geblesseerd raakte,dus kan wel wat,mits fit,een groot vraagteken,ben PSV aan het kijken, tegen Wolfsburg,heel matig ,2-0 achter.
    feyenoord ook achter tegen panathinaikos...0-2..
  • 17 Jul 2019 om 20:46
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:45
      die 2 hadden dan ook niet zo'n blessurelijst. Geloof best dat deze man wat kan, 4 doelpunten in 14 wedstrijden bundesliga is helemaal niet verkeerd. In de eredivisie kun je er dan ook makkelijk een stuk meer maken. Dat hij nooit fit is, dat zorgt voor grote twijfels.
    2 de liga 10 goals in 26 wedstrijden,kruisband blessure gehad,dus risico geval,St Pauli dacht vorig jaar aan hem toen Veerman geblesseerd raakte,dus kan wel wat,mits fit,een groot vraagteken,ben PSV aan het kijken, tegen Wolfsburg,heel matig ,2-0 achter.
  • 17 Jul 2019 om 20:45
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:41
      Tja dat kon je wel bij meer spelers zeggen. bijvoorbeeld die ene die Jan Jeuring als eeuwig topscoorder heeft vervangen en waar een brons standbeeld voor is gemaakt.
    Nkufo was een clubhopper, maar geen blessuregevoelige spits.
  • 17 Jul 2019 om 20:41
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:35
      Hahahahaha, man kijk eens naar zijn carrière vanaf ongeveer 2015 dan springen je de tranen in de ogen. Tja en dat haalt Ted binnen als nieuwe spits kom op zeg.
    Tja dat kon je wel bij meer spelers zeggen. bijvoorbeeld die ene die Jan Jeuring als eeuwig topscoorder heeft vervangen en waar een brons standbeeld voor is gemaakt.
  • 17 Jul 2019 om 20:38
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:29
      Yep laat merkel maar schuiven/trillen.
    verschijnselen dat ze al langer snuift:-))
  • 17 Jul 2019 om 20:36
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:12
      voornaam is georgie..geen charlie..wat maakt het uit ..is idd 34 ooit in 2004 bij Arsenal maar nu ..whaha .bij de bandieten..
    haha arsenal honduras idd.
  • 17 Jul 2019 om 20:35
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:57
      Ik ga de redactie hier vragen of ik Prozac mag gaan verkopen hier. Jezus wat een negatievelingen hier. Echt niet normaal.
      Hopelijk dat we hier de nieuwe topscoorder hebben die er 25 intrapt en ervoor zorgt dat Twente bij de top 5 eindigt.
    Hahahahaha, man kijk eens naar zijn carrière vanaf ongeveer 2015 dan springen je de tranen in de ogen. Tja en dat haalt Ted binnen als nieuwe spits kom op zeg.
  • 17 Jul 2019 om 20:32
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:40
      Bron ?
    Chaudfontaine
  • 17 Jul 2019 om 20:32
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:21
      Nee??? is dat positief dan?

      Ik ga ervan uit dat die in de Nederlandse competitie wel fit blijft. Hier in Nederland wordt veel strakker gefloten dan in de meeste andere Europese competities.

      Hopelijk dat ik gelijk heb en dat die 15 - 25 doelpunten maakt en dat we bij de eerste vijf eindigen.
    ze hebben hem zwaar getest zegt Ted..was een buitenkansje ..Gernan tukker mssn wel gelijk..ij die paar wedstrijden was hij goed..
  • 17 Jul 2019 om 20:31
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:21
      Nee??? is dat positief dan?

      Ik ga ervan uit dat die in de Nederlandse competitie wel fit blijft. Hier in Nederland wordt veel strakker gefloten dan in de meeste andere Europese competities.

      Hopelijk dat ik gelijk heb en dat die 15 - 25 doelpunten maakt en dat we bij de eerste vijf eindigen.
    Deze man heeft het lichaam wss niet voor topsport. Vuckic is hier ook niet opeens fit. In zoveel jaar zo weinig fit, veel gedoe met knie en spieren. Het zit ben ik bang gwn in zijn lijf. Maar hoop met je mee. En nee is niet positief, maar kan ik moeilijk zijn. Ik wacht het maar gwn af, ivm zijn blessurelijst. Kan het alleen maar meevallen.
  • 17 Jul 2019 om 20:30
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:14
      Keb liever stiflers moeder.
    :) :)
  • 17 Jul 2019 om 20:30
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:12
      voornaam is georgie..geen charlie..wat maakt het uit ..is idd 34 ooit in 2004 bij Arsenal maar nu ..whaha .bij de bandieten..
    Is vast een junior versie van.
  • 17 Jul 2019 om 20:29
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:22
      heb ze in Duutsland al internet dan
    Yep laat merkel maar schuiven/trillen.
  • 17 Jul 2019 om 20:29
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:19
      Kijk ik weer een of andere kunstenaar....
    probeer eens gewoon... georgie welcome..heb al 1 goal van hem gezien een penalty...
  • 17 Jul 2019 om 20:25
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:08
      Niet wissen jij he? Ik had je wat gevraagd. Nogmaals hoezo geen vertrouwen
    Omdat hij zo blessuregevoelig is, en tevens lijkt hij me een grote houten klaas, daar hebben we er al een van.
  • 17 Jul 2019 om 20:22
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:10
      Hier ook Politiker uut 1933 nou dan ruil ik me kaart in als dat skeletje komt
    heb ze in Duutsland al internet dan
  • 17 Jul 2019 om 20:21
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:09
      Goh doe even realistisch. Kijk eens hoeveel hij geblesseerd is, dat mensen daaraan twijfelen is logisch. Is hier laatste jaren ook al genoeg gebeurd, zoals bijv. het halen van vuckic. Kwaliteit halen zonder geld lukt niet en dan kom je met dit soort krasjes, zeker logisch maar ga niet doen alsof hij opeens het hele jaar fit blijft. Laten we het hopen, maar twijfels zijn gewoon logisch en heeft niks met negativiteit te maken.
    Nee??? is dat positief dan?

    Ik ga ervan uit dat die in de Nederlandse competitie wel fit blijft. Hier in Nederland wordt veel strakker gefloten dan in de meeste andere Europese competities.

    Hopelijk dat ik gelijk heb en dat die 15 - 25 doelpunten maakt en dat we bij de eerste vijf eindigen.
  • 17 Jul 2019 om 20:19
    Kijk ik weer een of andere kunstenaar....
  • 17 Jul 2019 om 20:18
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:15
      Georgie Wilson Welcome..
    Nou ik kan niets vinden over die gast alleen een lijk.
  • 17 Jul 2019 om 20:15
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:10
      Wie?
    Georgie Wilson Welcome..
  • 17 Jul 2019 om 20:14
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:09
      Nee stifler staat er toch.
    Keb liever stiflers moeder.
  • 17 Jul 2019 om 20:12
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:10
      Hier ook Politiker uut 1933 nou dan ruil ik me kaart in als dat skeletje komt
    Haha ik ook hahaha gelijk kloar
  • 17 Jul 2019 om 20:12
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:09
      Vind alleen speler op die naam die al lang onder de zoden ligt?
    voornaam is georgie..geen charlie..wat maakt het uit ..is idd 34 ooit in 2004 bij Arsenal maar nu ..whaha .bij de bandieten..
  • 17 Jul 2019 om 20:10
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:09
      Vind alleen speler op die naam die al lang onder de zoden ligt?
    Hier ook Politiker uut 1933 nou dan ruil ik me kaart in als dat skeletje komt
  • 17 Jul 2019 om 20:10
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:07
      Als je naar zijn CV kijkt zou ik zeggen, niet doen. Al 34 jaar
    Wie?
  • 17 Jul 2019 om 20:09
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:57
      Ik ga de redactie hier vragen of ik Prozac mag gaan verkopen hier. Jezus wat een negatievelingen hier. Echt niet normaal.
      Hopelijk dat we hier de nieuwe topscoorder hebben die er 25 intrapt en ervoor zorgt dat Twente bij de top 5 eindigt.
    Goh doe even realistisch. Kijk eens hoeveel hij geblesseerd is, dat mensen daaraan twijfelen is logisch. Is hier laatste jaren ook al genoeg gebeurd, zoals bijv. het halen van vuckic. Kwaliteit halen zonder geld lukt niet en dan kom je met dit soort krasjes, zeker logisch maar ga niet doen alsof hij opeens het hele jaar fit blijft. Laten we het hopen, maar twijfels zijn gewoon logisch en heeft niks met negativiteit te maken.
  • 17 Jul 2019 om 20:09
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:05
      Ben jij dirty harry?
    Nee stifler staat er toch.
  • 17 Jul 2019 om 20:09
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:59
      ik hoop dat je het met charlie wilson welcome toch echt mis hebt..
    Vind alleen speler op die naam die al lang onder de zoden ligt?
  • 17 Jul 2019 om 20:08
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:05
      Ben jij dirty harry?
    Niet wissen jij he? Ik had je wat gevraagd. Nogmaals hoezo geen vertrouwen
  • 17 Jul 2019 om 20:07
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:39
      Nog een spits? Georgie Welcome uit Honduras.
    Als je naar zijn CV kijkt zou ik zeggen, niet doen. Al 34 jaar
  • 17 Jul 2019 om 20:07
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:39
      Nog een spits? Georgie Welcome uit Honduras.
    Weet je ook wanneer?
  • 17 Jul 2019 om 20:05
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:57
      Volgens mij was ik diegene die de transfer van Berggreen bekend maakte!! En vorige maand al over een transfer van Alburjania en Nakamura berichte.
    Ben jij dirty harry?
  • 17 Jul 2019 om 20:04
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:57
      Volgens mij was ik diegene die de transfer van Berggreen bekend maakte!! En vorige maand al over een transfer van Alburjania en Nakamura berichte.
    Daar voor dank.
  • 17 Jul 2019 om 20:03
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:57
      Volgens mij was ik diegene die de transfer van Berggreen bekend maakte!! En vorige maand al over een transfer van Alburjania en Nakamura berichte.
    Dat vroeg ik niet... Maar prima je zal het wel goed hebben kww
  • 17 Jul 2019 om 20:01
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:57
      Volgens mij was ik diegene die de transfer van Berggreen bekend maakte!! En vorige maand al over een transfer van Alburjania en Nakamura berichte.
    weet jij dan ook iets te vertellen over vertrek oosterwijk en boere? En komst nog een spits?
  • 17 Jul 2019 om 19:59
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:57
      Volgens mij was ik diegene die de transfer van Berggreen bekend maakte!! En vorige maand al over een transfer van Alburjania en Nakamura berichte.
    ik hoop dat je het met charlie wilson welcome toch echt mis hebt..
  • 17 Jul 2019 om 19:57
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:56
      Dat mogen we toch hopen, want als je naar de statistieken van deze Deense vriend kijkt, dan krijgt de dokter en fysio van Twente weer handen vol met werk. Als club kun je je dergelijke misperen gewoonweg niet veroorloven!
    Als hij fit blijft hebben we hier een echt goede spits. Maar dat fit blijven is wel het moeilijkste.
  • 17 Jul 2019 om 19:57
    Ik ga de redactie hier vragen of ik Prozac mag gaan verkopen hier. Jezus wat een negatievelingen hier. Echt niet normaal.
    Hopelijk dat we hier de nieuwe topscoorder hebben die er 25 intrapt en ervoor zorgt dat Twente bij de top 5 eindigt.
  • 17 Jul 2019 om 19:57
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:40
      Bron ?
    Volgens mij was ik diegene die de transfer van Berggreen bekend maakte!! En vorige maand al over een transfer van Alburjania en Nakamura berichte.
  • 17 Jul 2019 om 19:56
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:40
      Het blijft niet bij deze spits. Er komt er waarschijnlijk nog 1 bij. Boere is op een haar akkoord met zijn Turkse club. Oosterwijk staat ook in de belangstelling van een aantal clubs. Daar willen ze ook zo snel mogelijk vanaf.
    Dat mogen we toch hopen, want als je naar de statistieken van deze Deense vriend kijkt, dan krijgt de dokter en fysio van Twente weer handen vol met werk. Als club kun je je dergelijke misperen gewoonweg niet veroorloven!
  • 17 Jul 2019 om 19:48
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:40
      Het blijft niet bij deze spits. Er komt er waarschijnlijk nog 1 bij. Boere is op een haar akkoord met zijn Turkse club. Oosterwijk staat ook in de belangstelling van een aantal clubs. Daar willen ze ook zo snel mogelijk vanaf.
    pff dat zou toch echt geweldig zijn zeg!
  • 17 Jul 2019 om 19:48
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:40
      Het blijft niet bij deze spits. Er komt er waarschijnlijk nog 1 bij. Boere is op een haar akkoord met zijn Turkse club. Oosterwijk staat ook in de belangstelling van een aantal clubs. Daar willen ze ook zo snel mogelijk vanaf.
    we kunnen nog altijd Fred huren..
  • 17 Jul 2019 om 19:45
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:13
      We hadden ook nog nooit van kufo en ruiz gehoord
    die 2 hadden dan ook niet zo'n blessurelijst. Geloof best dat deze man wat kan, 4 doelpunten in 14 wedstrijden bundesliga is helemaal niet verkeerd. In de eredivisie kun je er dan ook makkelijk een stuk meer maken. Dat hij nooit fit is, dat zorgt voor grote twijfels.
  • 17 Jul 2019 om 19:41
    Maak me geen zorgen om de kwaliteiten van deze speler, maar wel om z'n blessureverleden. We zullen zien hoe het gaat, wel verstandig eerst een jaar te doen zodat je nergens aan vast zit! Hopelijk verrast hij ons en blijft hij fit! Welkom!
  • 17 Jul 2019 om 19:40
    Het blijft niet bij deze spits. Er komt er waarschijnlijk nog 1 bij. Boere is op een haar akkoord met zijn Turkse club. Oosterwijk staat ook in de belangstelling van een aantal clubs. Daar willen ze ook zo snel mogelijk vanaf.
  • 17 Jul 2019 om 19:40
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:39
      Nog een spits? Georgie Welcome uit Honduras.
    Bron ?
  • 17 Jul 2019 om 19:39
    Nog een spits? Georgie Welcome uit Honduras.
  • 17 Jul 2019 om 19:38
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:35
      Beviel me HEEL goed bij braunschweig in de 2e Liga. Heeft echt Pech gehad met zijn Knie.. zoals meerderen al hebben aangegeven lang gesukkeld ermee. Vorig jaar dan een half jaar gespeeld (ook naar behoren) maar toen een terugval gehad. Moest blijkbaar weer geopereerd worden. Ging ervoor naar LA. Maar Mainz heeft nu 6 spitsen... en heeft dus geen contraktverlenging gekregen.
    Mocht hij fit blijven en zijn niveau in Duitsland halen dan kan dit dus zomaar één van de spelers zijn waar Ted op doelde om de club weer gezond te maken door enkele miljoenen voor hem te ontvangen. Ik vind dit een serieuze gok van Twente maar wie niet waagt wie niet wint !
  • 17 Jul 2019 om 19:35
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:21
      Germantukker is hier de Bundesliga specialist , meer info over zijn kwaliteiten en huidige medische status graag!
    Beviel me HEEL goed bij braunschweig in de 2e Liga. Heeft echt Pech gehad met zijn Knie.. zoals meerderen al hebben aangegeven lang gesukkeld ermee. Vorig jaar dan een half jaar gespeeld (ook naar behoren) maar toen een terugval gehad. Moest blijkbaar weer geopereerd worden. Ging ervoor naar LA. Maar Mainz heeft nu 6 spitsen... en heeft dus geen contraktverlenging gekregen.
  • 17 Jul 2019 om 19:35
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:25
      https://www.bild.de/sport/fussball/fussball/mainz-stuermer-emil-berggreen-25-verpasst-sein-100-spiel-in-3-jahren-61211594.bild.html#fromWall https://www.kicker.de/727785/artikel
    Als ik dat zo lees is hij al sinds april fit dus de platte wagen kan van stal , 34 hattrick's van Berggreen
  • 17 Jul 2019 om 19:35
    Ze leren het ook nooit bij Twente.
  • 17 Jul 2019 om 19:31
    Ik verwacht hem niet zo snel wedstrijdfit. Hij heeft afgelopen seizoen geen minuut gespeeld. Hij is herstellende van een ingescheurd spierweefsel. Zie: https://www.transfermarkt.nl/emil-berggreen/leistungsdaten/spieler/234375
  • 17 Jul 2019 om 19:31
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:25
      https://www.bild.de/sport/fussball/fussball/mainz-stuermer-emil-berggreen-25-verpasst-sein-100-spiel-in-3-jahren-61211594.bild.html#fromWall https://www.kicker.de/727785/artikel
    hij zal hopelijk toch wel goed nagekeken zijn door onze dokters .....
  • 17 Jul 2019 om 19:28
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:23
      Nou dat ik sta te juichen Nee, hoop dat het goed uit pakt maar KWW
    mssn komt de goeie spits voor ons alsnog ivm dubbele bezetting ..dat als die anderen verkocht zijn ..
  • 17 Jul 2019 om 19:25
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:21
      Germantukker is hier de Bundesliga specialist , meer info over zijn kwaliteiten en huidige medische status graag!
    https://www.bild.de/sport/fussball/fussball/mainz-stuermer-emil-berggreen-25-verpasst-sein-100-spiel-in-3-jahren-61211594.bild.html#fromWall https://www.kicker.de/727785/artikel
  • 17 Jul 2019 om 19:24
    Welkom bij revalidatie centrum Enschede. Ik laat mij graag verrassen..
  • 17 Jul 2019 om 19:23
    Nou dat ik sta te juichen Nee, hoop dat het goed uit pakt maar KWW
  • 17 Jul 2019 om 19:21
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:21
      Ook Oosterwijk zal gaan...
    Ja TVC 28 zoekt nog een spits
  • 17 Jul 2019 om 19:21
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:09
      Dat betekend dat Boere gaat vertrekken.. nooit van deze speler gehoord. Kww
    Ook Oosterwijk zal gaan...
  • 17 Jul 2019 om 19:21
    Germantukker is hier de Bundesliga specialist , meer info over zijn kwaliteiten en huidige medische status graag!
  • 17 Jul 2019 om 19:20
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:11
      Is hij op dit moment wedstrijdfit?
    Wedstrijdfit durf ik niet te zeggen. Maar hij is wel fit. Anders was hij niet door de keuring gekomen.
  • 17 Jul 2019 om 19:20
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:13
      Dit zou ik ook wel graag willen weten, iemand?
    Wedstrijdfit kan niet als je geen wedstrijden speelt. Fit is die wel.
  • 17 Jul 2019 om 19:17
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:13
      We hadden ook nog nooit van kufo en ruiz gehoord
    Van Ruiz had ik wel gehoord.
  • 17 Jul 2019 om 19:15
    Is dit een neefje van vuckic? Deze is ook van glas
  • 17 Jul 2019 om 19:14
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:13
      36 wedstrijden in 5 jaar.. momenteel wel fit. Afwachten
    Hij zou dus wel al meteen kunnen spelen, good to know
  • 17 Jul 2019 om 19:13
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:11
      Is hij op dit moment wedstrijdfit?
    Dit zou ik ook wel graag willen weten, iemand?
  • 17 Jul 2019 om 19:13
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:08
      Gewoon nog nooit van gehoord
    We hadden ook nog nooit van kufo en ruiz gehoord
  • 17 Jul 2019 om 19:13
    36 wedstrijden in 5 jaar.. momenteel wel fit. Afwachten
  • 17 Jul 2019 om 19:11
    Is hij op dit moment wedstrijdfit?
  • 17 Jul 2019 om 19:10
    Zeer blessuregevoelig en verder een iets betere versie van Jari Oosterwijk. Wilkommen...
  • 17 Jul 2019 om 19:09
    • Quote van 17 Jul 2019 om 19:07
      Nog een blessuregevoelige
    Heeft weinig gevoetbald heb ik al gehoord via de reacties hier op het forum.
  • 17 Jul 2019 om 19:09
    Dat betekend dat Boere gaat vertrekken.. nooit van deze speler gehoord. Kww
  • 17 Jul 2019 om 19:08
    Ben benieuwd. Langzamer hand begint het team een beetje vorm te krijgen
  • 17 Jul 2019 om 19:08
    Dat is toch die gast die altijd geblesseerd is? Zucht.
  • 17 Jul 2019 om 19:08
    Hoop dat de goede keus gemaakt is, en als Boere verkocht wordt, dan mag er nog wel een spits bij,we zullen het zien,iig positief bericht alvast !
  • 17 Jul 2019 om 19:08
    Wie???