Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa verklapt: ''Dan wordt mijn contract automatisch verlengd'' Ten Voorde analyseert: ''Dat is geen optie met deze selectie'' ''Ook bij FC Twente krijg ik mee dat er soms over me wordt gemord'' Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi''

OFFICIEEL | Berggreen tekent contract: ''Spel past bij mij''

( 11 reacties)
OFFICIEEL | Berggreen tekent contract: ''Spel past bij mij''

Emil Berggreen heeft woensdagavond zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen met een optie voor een extra jaar. De 26-jarige spits laat weten dat hij met volle overtuiging voor FC Twente heeft gekozen.

"De club is terug op het hoogste niveau en het plan dat FC Twente heeft sprak mij erg aan. Ik heb fijne gesprekken gehad met de trainer en Ted (Van Leeuwen red.) en zij lieten merken dat ze mij erg graag wilden vastleggen", aldus Berggreen in gesprek met zijn nieuwe club.

Vooral de spelwijze, die Gonzalo Garcia Garcia wil doorvoeren, spreekt de Deense spits heel erg aan. "Het spel dat ze willen spelen past mij, aanvallend met echte vleugelspelers", besluit Berggreen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jul 2019 om 15:09
    Collega van me is een vriend van m. Hij zegt, mits fit, een absolute versterking en na ik uitlegde hoe Twente wil spelen, de ideale kapstok spits met scorend vermogen. Beter blijft hij fit dus.
  • 18 Jul 2019 om 08:54
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:23
      Mits fit op voorhand absoluut een versterking. Maar zie daar direct het grootste vraagteken.
    Als je een nieuwe cornervlag koopt en 'm in ergens in de 16 plant is het al een versterking ten opzichte van Oosterwijk.
  • 18 Jul 2019 om 08:45
    • Quote van 17 Jul 2019 om 23:15
      Zou wel lachen zijn om meteen te verassen met een overwinning.
    Als we dit daadwerkelijk voor elkaar krijgen degraderen we sowieso niet. Dan is het zelfvertrouwen trough the roof.
  • 17 Jul 2019 om 23:38
    Love Xoxo gossip girl Larrrrs
  • 17 Jul 2019 om 23:15
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:15
      Tegen Pisvee, meteen hatrick scoren graag!!!!!
    Zou wel lachen zijn om meteen te verassen met een overwinning.
  • 17 Jul 2019 om 21:35
    Ikzeg. Ook u heet ik van harte welkom bij ons fctwente en wens u het allerbeste en sterkte met ons fctwente ook succes gewenst.
  • 17 Jul 2019 om 20:32
    Met echte vleugelspelers? Aitor trekt altijd naar binnen. Maar goed geef hem een kans en laat mij graag verrassen.
  • 17 Jul 2019 om 20:24
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:15
      Tegen Pisvee, meteen hatrick scoren graag!!!!!
    Ik zie ze nu voetballen, niet goed op bergwijn na.
  • 17 Jul 2019 om 20:23
    Mits fit op voorhand absoluut een versterking. Maar zie daar direct het grootste vraagteken.
  • 17 Jul 2019 om 20:15
    Tegen Pisvee, meteen hatrick scoren graag!!!!!
  • 17 Jul 2019 om 20:14
    heel benieuwd
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›