Espinosa verklapt: ''Dan wordt mijn contract automatisch verlengd'' Ten Voorde analyseert: ''Dat is geen optie met deze selectie'' ''Ook bij FC Twente krijg ik mee dat er soms over me wordt gemord'' Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi'' Van Staa: ''Daarom vind ik ook dat hij een compliment verdient''

Van Leeuwen: ''Normaal behoort hij tot spelers die onbetaalbaar zijn''

( 54 reacties)
Van Leeuwen: ''Normaal behoort hij tot spelers die onbetaalbaar zijn''

Emil Berggreen heeft woensdagavond zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen met een optie voor een extra jaar. Ted van Leeuwen is verheugd op de komst van de Deense spits.

"Normaal gesproken behoort hij tot een categorie spelers, spits bovendien, die onbetaalbaar is. Maar door zijn blessure is hij bij de topclubs kennelijk uit beeld geraakt. Emil is een winnaarstype en greep de kans om zich in de Eredivisie weer in de kijker te spelen met beide handen aan", legt de technisch directeur uit op de officiële clubsite van FC Twente.

"Een speler die past in de traditie van FC Twente, grote sterke spitsen. Vennegoor, Janko, De Jong, Nkufo, zomaar wat voorbeelden", vervolgt Van Leeuwen.

Ted van Leeuwen weet dat het een risico is, maar laat weten dat er meerdere testen zijn geweest. "Emil Berggreen is door onze medische staf zwaar door de molen gehaald en volledig fit verklaard. Hij heeft keihard aan zijn herstel gewerkt, nu moet hij nog wat ritme opdoen, wat logisch is. Een lange, maar opmerkelijk beweeglijke spits die niet alleen kopsterk is, maar ook goed kan meevoetballen en makkelijk scoort. En een geweldige persoonlijkheid in de omgang", besluit Van Leeuwen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jul 2019 om 23:44
    • Quote van 18 Jul 2019 om 10:07
      En .......daar gaat ie weer. Ik had niet verwacht dat je al voor de competitie start zou beginnen met draaien. Van blinde volgeling naar afvallige. Vindt jouw "Tedken" niet lief van je hoor!
    De woorden waar ik BAM kudo's voor geef:


    "FCT moet overleven. Met deze selectie moet dat kunnen. Ook gezien de competitie, die ziek zwak en misselijk zijn."


    Ook ik heb mijn twijfels bij Berggreen, maar fik hem vooralsnog niet af. Eerst zien wat hij brengt, of toe kan voegen.


    Ik schenk Tedjen mijn vertrouwen omdat FC Twente kampioen is geworden van de KKD dankzij de 'versterkingen' van Tedjen......


    Lezen en interpreteren blijft lastig voor je...is het niet Ss-er?
  • 18 Jul 2019 om 15:35
    • Quote van 18 Jul 2019 om 05:12
      Fit als Assaidi, Brama of Vuckic. Het is allemaal relatief. Ted heeft mazzel, heeft al zo verskrikkeluk veel meuk binnengesleept dat, heeft met Holscher een mega-flater geslagen, een gokje meer of minder, dat maakt geen ene hond geen ene ruk meer uit. Wie weet mag Schlemiel opleven bij ons Twente, wie weet is het de nieuwe Janko, wie weet is het de nieuwe Jankerd. Ted heeft het volste vertrouwen, het zegt niets.
    Je mag gelijk hebben, hoewel TvL inmiddels spelers met potentie heeft gehaald. Wat Emil Berggreen betreft, lijkt het een groot risico, daar heb je gelijk in. Of het verleden inderdaad geen garantie is voor de toekomst, zullen we binnenkort weten.... Nu mag GGG het laten zien. Eind September/Begin Oktober weten we waar FcT staat..... Hopelijk hebben de optimisten gelijk en niet de critici...... KWW.... inmiddels gematigd positief.....
  • 18 Jul 2019 om 12:51
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:17
      Nu begrijp ik waarom je alles afzeikt, je leest niet :)
    Ze lezen hem alles voor denk ik....
  • 18 Jul 2019 om 10:07
    • Quote van 18 Jul 2019 om 07:20
      Goed gesproken BAM....

      +100
    En .......daar gaat ie weer. Ik had niet verwacht dat je al voor de competitie start zou beginnen met draaien. Van blinde volgeling naar afvallige. Vindt jouw "Tedken" niet lief van je hoor!
  • 18 Jul 2019 om 10:06
    Eindelijk weer eens een kerel er bij. Velkommen Emil
  • 18 Jul 2019 om 08:49
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:44
      En wanneer deze kerel uitvalt, doen we toch gewoon Haris in de spits. Espinoza op 10 achter hem Selahi en Arbujania, en voorin valt de keuze misschien tussen Nakamura etc ook. Ben erg benieuwd.
    Gewoon afwachten Dennis.
  • 18 Jul 2019 om 08:44
    En wanneer deze kerel uitvalt, doen we toch gewoon Haris in de spits. Espinoza op 10 achter hem Selahi en Arbujania, en voorin valt de keuze misschien tussen Nakamura etc ook. Ben erg benieuwd.
  • 18 Jul 2019 om 08:29
    Ik heb hier maar 1 uitspraak voor nodig. KWW!
  • 18 Jul 2019 om 07:20
    • Quote van 18 Jul 2019 om 05:20
      FCT moet overleven. Met deze selectie moet dat kunnen. Ook gezien de competitie, die ziek zwak en misselijk zijn. Die niet even een miljoentje uit de mouw schudden, en KKD meuk binnenharken. Met de de lat op lijfsbehoud-laag is het miz beter om jong(er) grut binnen te harken dat later nog kapitaal kan vertegenwoordigen. Leiders en mentore hebben we in de vorm van Vuckic, Brama, Verhaegh, en nu hebben we een 26-jarige met een heel hoog kortjakje-gehalte. Die Jap is 18, heeft een bewuste keuze gemaakt, zal ongetwijfeld begeleiding krijgen, middels een Japans gastgezin, of het huisvesten of veelvuldig invliegen van een ouder. Keisuke Honda, daar hebben we allen een beeld van - het VVV-beeld. Zoals we van Aszaadiddi het Heerenveen beeld hadden. NIet doen! Gaan voor jeugd. Gaan voor kapitaal. Gaan voor de toekomst.
    Goed gesproken BAM....

    +100
  • 18 Jul 2019 om 07:19
    • Quote van 18 Jul 2019 om 03:44
      Off topic: Telegraaf kopt dat PSV eventueel Berghuis voor 20 mln wil kopen? Zou bij een transfer van Berghuis de kassa in Enschede ook ringen?
    Dat is geen grensoverschrijdende transfer, dus nee. Of er moet ook een regeling zijn voor spelers die de grote rivieren oversteken.
  • 18 Jul 2019 om 05:20
    • Quote van 18 Jul 2019 om 01:31
      Kan Tedje Keisuke Honda niet proberen te halen? Zou de perfecte mentor zijn voor Nakagawa en hij hoeft het voor het geld niet meer te doen. Traint momenteel mee bij vvv. Kan ook op meerdere posities uit de voeten. Zou wel een stunt zijn om hem te halen maar niet geschoten is altijd mis.
    FCT moet overleven. Met deze selectie moet dat kunnen. Ook gezien de competitie, die ziek zwak en misselijk zijn. Die niet even een miljoentje uit de mouw schudden, en KKD meuk binnenharken. Met de de lat op lijfsbehoud-laag is het miz beter om jong(er) grut binnen te harken dat later nog kapitaal kan vertegenwoordigen. Leiders en mentore hebben we in de vorm van Vuckic, Brama, Verhaegh, en nu hebben we een 26-jarige met een heel hoog kortjakje-gehalte. Die Jap is 18, heeft een bewuste keuze gemaakt, zal ongetwijfeld begeleiding krijgen, middels een Japans gastgezin, of het huisvesten of veelvuldig invliegen van een ouder. Keisuke Honda, daar hebben we allen een beeld van - het VVV-beeld. Zoals we van Aszaadiddi het Heerenveen beeld hadden. NIet doen! Gaan voor jeugd. Gaan voor kapitaal. Gaan voor de toekomst.
  • 18 Jul 2019 om 05:12
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:25
      "Emil Berggreen is door onze medische staf zwaar door de molen gehaald en volledig fit verklaard." Als ze dit verklaren heb ik er wel vertrouwen in. Kijken wat het wordt en hopelijk dat hij fit blijft.
    Fit als Assaidi, Brama of Vuckic. Het is allemaal relatief. Ted heeft mazzel, heeft al zo verskrikkeluk veel meuk binnengesleept dat, heeft met Holscher een mega-flater geslagen, een gokje meer of minder, dat maakt geen ene hond geen ene ruk meer uit. Wie weet mag Schlemiel opleven bij ons Twente, wie weet is het de nieuwe Janko, wie weet is het de nieuwe Jankerd. Ted heeft het volste vertrouwen, het zegt niets.
  • 18 Jul 2019 om 03:44
    Off topic: Telegraaf kopt dat PSV eventueel Berghuis voor 20 mln wil kopen? Zou bij een transfer van Berghuis de kassa in Enschede ook ringen?
  • 18 Jul 2019 om 03:03
    • Quote van 17 Jul 2019 om 23:13
      Dat betekend juist dat het niets is. 500.000 in het hedendaagse voetbal is een fooi.
    Hölscher staat ook ter boek voor 500K op transfermarkt.de (of.nl). Dat betekent dat wanneer je als professional iets meer met een bal kunt dan de gemiddelde medemens, je al gauw 250K (v.d. Lely) waard bent. Terwijl deze lijst op sommige punten toch vreemd overkomt. Brama zou 350K waard zijn en Oosterwijk 500K. Trotman 150K en Wieffer slechts 25K! Er zullen hier ongetwijfeld allerlei criteria van toepassing voor zijn, maar volgens mij is het maar "wat de gek ervoor geeft".
  • 18 Jul 2019 om 02:35
    • Quote van 18 Jul 2019 om 00:31
      Zat na afgelopen seizoen zonder club
    Dank je
  • 18 Jul 2019 om 02:34
    • Quote van 18 Jul 2019 om 00:31
      19/20 17 jul. 2019 1.FSV Mainz 05 Duitsland FSV Mainz 05 FC Twente Nederland FC Twente 500 dzd. € transfervrij
    Dank je
  • 18 Jul 2019 om 01:31
    Kan Tedje Keisuke Honda niet proberen te halen? Zou de perfecte mentor zijn voor Nakagawa en hij hoeft het voor het geld niet meer te doen. Traint momenteel mee bij vvv. Kan ook op meerdere posities uit de voeten. Zou wel een stunt zijn om hem te halen maar niet geschoten is altijd mis.
  • 18 Jul 2019 om 00:31
    • Quote van 18 Jul 2019 om 00:26
      Waar staat dat? Ik kan het nergens vinden namelijk, of ik lees er helemaal overheen. Kan gebeuren toch? Nobody is perfect!
    Zat na afgelopen seizoen zonder club
  • 18 Jul 2019 om 00:31
    • Quote van 18 Jul 2019 om 00:26
      Waar staat dat? Ik kan het nergens vinden namelijk, of ik lees er helemaal overheen. Kan gebeuren toch? Nobody is perfect!
    19/20 17 jul. 2019 1.FSV Mainz 05 Duitsland FSV Mainz 05 FC Twente Nederland FC Twente 500 dzd. € transfervrij
  • 18 Jul 2019 om 00:26
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:07
      Transfervrij
    Waar staat dat? Ik kan het nergens vinden namelijk, of ik lees er helemaal overheen. Kan gebeuren toch? Nobody is perfect!
  • 17 Jul 2019 om 23:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 23:02
      Real Madrid heeft zich voor Tim Holscher gemeld bij FC Twente. De Telegraaf, dat 'Adios Tim?' kopt, meldt dat op de voorpagina. FC Twente-directeur Ted van Leeuwen is persoonlijk op de hoogte gebracht van de belangstelling voor de talentvolle middenvelder. Real Madrid weet inmiddels onder welke voorwaarden FC Twente Holscher een transfer gunt, aldus De Telegraaf. Van Leeuwen zou een bedrag hebben genoemd tussen de vijftig en zestig euro. Het is niet bekend hoe Holscher tegen de belangstelling van Real Madrid aankijkt. Deze week was hij niet bereikbaar voor commentaar. De middenvelder geniet nog van een vakantie.
    Ze hadden inderdaad nog een vacature voor een schoonmaker bij Real Madrid. 60 euro per dag.
  • 17 Jul 2019 om 23:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 23:10
      Is het geen 60 euro!!!
    Sorry, heb het direct aangepast.
  • 17 Jul 2019 om 23:13
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:59
      Wij hebben ooit 5 ton voor Boere betaald, dan zou je toch ook wel denken dat hij wat zou kunnen... Maar helaas.
    Dat betekend juist dat het niets is. 500.000 in het hedendaagse voetbal is een fooi.
  • 17 Jul 2019 om 23:10
    • Quote van 17 Jul 2019 om 23:02
      Real Madrid heeft zich voor Tim Holscher gemeld bij FC Twente. De Telegraaf, dat 'Adios Tim?' kopt, meldt dat op de voorpagina. FC Twente-directeur Ted van Leeuwen is persoonlijk op de hoogte gebracht van de belangstelling voor de talentvolle middenvelder. Real Madrid weet inmiddels onder welke voorwaarden FC Twente Holscher een transfer gunt, aldus De Telegraaf. Van Leeuwen zou een bedrag hebben genoemd tussen de vijftig en zestig euro. Het is niet bekend hoe Holscher tegen de belangstelling van Real Madrid aankijkt. Deze week was hij niet bereikbaar voor commentaar. De middenvelder geniet nog van een vakantie.
    Is het geen 60 euro!!!
  • 17 Jul 2019 om 23:09
    • Quote van 17 Jul 2019 om 23:02
      Real Madrid heeft zich voor Tim Holscher gemeld bij FC Twente. De Telegraaf, dat 'Adios Tim?' kopt, meldt dat op de voorpagina. FC Twente-directeur Ted van Leeuwen is persoonlijk op de hoogte gebracht van de belangstelling voor de talentvolle middenvelder. Real Madrid weet inmiddels onder welke voorwaarden FC Twente Holscher een transfer gunt, aldus De Telegraaf. Van Leeuwen zou een bedrag hebben genoemd tussen de vijftig en zestig euro. Het is niet bekend hoe Holscher tegen de belangstelling van Real Madrid aankijkt. Deze week was hij niet bereikbaar voor commentaar. De middenvelder geniet nog van een vakantie.
    grappig dennis...
  • 17 Jul 2019 om 23:08
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:45
      Boere zal wel gaan,dus dan moet je wel wat doen,Mainz heeft ooit 2,5 miljoen euro voor hem betaald,dus hij kan echt wel wat,hopen dat hij fit blijft.
    Nieuwe ronde , nieuwe kansen . Het is volgens mij wel een type dat bij ons past , een Targettype , ben benieuwd 1 jaar + optie , is het niks dan is het bedankt en tot ziens .
  • 17 Jul 2019 om 23:02
    Real Madrid heeft zich voor Tim Holscher gemeld bij FC Twente. De Telegraaf, dat 'Adios Tim?' kopt, meldt dat op de voorpagina. FC Twente-directeur Ted van Leeuwen is persoonlijk op de hoogte gebracht van de belangstelling voor de talentvolle middenvelder. Real Madrid weet inmiddels onder welke voorwaarden FC Twente Holscher een transfer gunt, aldus De Telegraaf. Van Leeuwen zou een bedrag hebben genoemd tussen de vijftig en zestig euro. Het is niet bekend hoe Holscher tegen de belangstelling van Real Madrid aankijkt. Deze week was hij niet bereikbaar voor commentaar. De middenvelder geniet nog van een vakantie.
  • 17 Jul 2019 om 23:00
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:59
      Wij hebben ooit 5 ton voor Boere betaald, dan zou je toch ook wel denken dat hij wat zou kunnen... Maar helaas.
    Als hij 5 keer beter is, ben ik al heel blij.
  • 17 Jul 2019 om 22:59
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:45
      Boere zal wel gaan,dus dan moet je wel wat doen,Mainz heeft ooit 2,5 miljoen euro voor hem betaald,dus hij kan echt wel wat,hopen dat hij fit blijft.
    Wij hebben ooit 5 ton voor Boere betaald, dan zou je toch ook wel denken dat hij wat zou kunnen... Maar helaas.
  • 17 Jul 2019 om 22:49
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:02
      In Citro taal gesproken!!!!!! De architect van het kampioenschap gaat vrolijk door :) :) :)
    Ik wilde het BAM "gemakkelijker maken".... na zoveel olifantenbier en rum en 5 uur tijdsverschil.... :-)
  • 17 Jul 2019 om 22:46
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:04
      No guts no glory. Dit is de eerste speler, die gehaald is, met enige potentie. Ook het éénjarig contract, met optie, is verstandig. Mits er niet teveel betaald is, want hij blijft een risico. Over de transfersom heb ik overigens niets gelezen. Weet iemand hier iets over te vertellen? Om het risico iets te verminderen, moet er nog wel een spits bijkomen. Het zou onverstandig zijn om volledig op hem te vertrouwen.
    Keerl zelfs ik begrijp dat nou zal je toch echt door de mand. En dan maar zeiken......
  • 17 Jul 2019 om 22:45
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:01
      Ik ben al bij met die korte contracten + optie . Rest KWW
    Boere zal wel gaan,dus dan moet je wel wat doen,Mainz heeft ooit 2,5 miljoen euro voor hem betaald,dus hij kan echt wel wat,hopen dat hij fit blijft.
  • 17 Jul 2019 om 22:35
    ik heb goed gevoel bij wat ted gehaald heeft aburjannie goede midden velder lange spits berggreen jappaner die ook in de spits kan top ted ik heb er zin in dit seisoen zeker eerste6
  • 17 Jul 2019 om 22:31
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:17
      Nu begrijp ik waarom je alles afzeikt, je leest niet :)
    +100
  • 17 Jul 2019 om 22:20
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:17
      Nu begrijp ik waarom je alles afzeikt, je leest niet :)
    Hahaha BIEM
  • 17 Jul 2019 om 22:17
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:04
      No guts no glory. Dit is de eerste speler, die gehaald is, met enige potentie. Ook het éénjarig contract, met optie, is verstandig. Mits er niet teveel betaald is, want hij blijft een risico. Over de transfersom heb ik overigens niets gelezen. Weet iemand hier iets over te vertellen? Om het risico iets te verminderen, moet er nog wel een spits bijkomen. Het zou onverstandig zijn om volledig op hem te vertrouwen.
    Nu begrijp ik waarom je alles afzeikt, je leest niet :)
  • 17 Jul 2019 om 22:07
    • Quote van 17 Jul 2019 om 22:04
      No guts no glory. Dit is de eerste speler, die gehaald is, met enige potentie. Ook het éénjarig contract, met optie, is verstandig. Mits er niet teveel betaald is, want hij blijft een risico. Over de transfersom heb ik overigens niets gelezen. Weet iemand hier iets over te vertellen? Om het risico iets te verminderen, moet er nog wel een spits bijkomen. Het zou onverstandig zijn om volledig op hem te vertrouwen.
    Transfervrij
  • 17 Jul 2019 om 22:04
    No guts no glory. Dit is de eerste speler, die gehaald is, met enige potentie. Ook het éénjarig contract, met optie, is verstandig. Mits er niet teveel betaald is, want hij blijft een risico. Over de transfersom heb ik overigens niets gelezen. Weet iemand hier iets over te vertellen? Om het risico iets te verminderen, moet er nog wel een spits bijkomen. Het zou onverstandig zijn om volledig op hem te vertrouwen.
  • 17 Jul 2019 om 22:02
    • Quote van 17 Jul 2019 om 21:59
      TvL heeft een risico genomen. Pakt het goed uit, is hij de held.... anders is hij de "schlemiel"..... Om met de woorden van BAM te spreken.... "Berggreen heeft niet een krasje, niet een deukje, niet een paar deuken, nee hij is total loss....." of hij daarin gelijk heeft, zal de tijd leren..... Blijft Berggreen heel, is het wel een spits die kan scoren......;-)
    In Citro taal gesproken!!!!!! De architect van het kampioenschap gaat vrolijk door :) :) :)
  • 17 Jul 2019 om 22:01
    Ik ben al bij met die korte contracten + optie . Rest KWW
  • 17 Jul 2019 om 21:59
    • Quote van 17 Jul 2019 om 21:50
      Hahaha was het maar zoon feest. Alles wat hun niet goed vinden gaat na VVV ongelooflijk die Haij Wright had ik hier graag gezien beter dan die kreupele spits wat er nu komt. Als Schalke net zo slecht speelt als zondag dan verliezen ze dik op de familie dag in Veste.
    TvL heeft een risico genomen. Pakt het goed uit, is hij de held.... anders is hij de "schlemiel"..... Om met de woorden van BAM te spreken.... "Berggreen heeft niet een krasje, niet een deukje, niet een paar deuken, nee hij is total loss....." of hij daarin gelijk heeft, zal de tijd leren..... Blijft Berggreen heel, is het wel een spits die kan scoren......;-)
  • 17 Jul 2019 om 21:50
    • Quote van 17 Jul 2019 om 21:39
      Dinsdag eerst Schalke met de staart tussen de benen naar huis sturen, meteen een crisis daar Messi,dan kopen ze er daar meteen drie bij, vallen er wat af,die gaan wij dan gratis huren van onze freunde.
    Hahaha was het maar zoon feest. Alles wat hun niet goed vinden gaat na VVV ongelooflijk die Haij Wright had ik hier graag gezien beter dan die kreupele spits wat er nu komt. Als Schalke net zo slecht speelt als zondag dan verliezen ze dik op de familie dag in Veste.
  • 17 Jul 2019 om 21:39
    • Quote van 17 Jul 2019 om 21:05
      Zegt allemaal niks die staan er wel schreeuw maar niet te hard.
    Dinsdag eerst Schalke met de staart tussen de benen naar huis sturen, meteen een crisis daar Messi,dan kopen ze er daar meteen drie bij, vallen er wat af,die gaan wij dan gratis huren van onze freunde.
  • 17 Jul 2019 om 21:23
    • Quote van 17 Jul 2019 om 21:06
      Bolle chance
    bonne chance?? looks like a gamble..... Entweder der Jackpot, oder eine Niete..... Waidmannsheil.....
  • 17 Jul 2019 om 21:06
    Bolle chance
  • 17 Jul 2019 om 21:05
    • Quote van 17 Jul 2019 om 21:01
      Haha, makkelijke 3-0 zege heb ik vernomen ;p
    Zegt allemaal niks die staan er wel schreeuw maar niet te hard.
  • 17 Jul 2019 om 21:01
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:59
      Psv gaat eraan
    Haha, makkelijke 3-0 zege heb ik vernomen ;p
  • 17 Jul 2019 om 20:59
    Psv gaat eraan
  • 17 Jul 2019 om 20:59
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:53
      Hopelijk hebben we nu een scorende spits. Lijkt behendig ondanks de lengte... Ben benieuwd wat er gebeurd met tom.
    ja idd kan wel wat hopelijk blijft ie heel..
  • 17 Jul 2019 om 20:53
    • Quote van 17 Jul 2019 om 20:25
      "Emil Berggreen is door onze medische staf zwaar door de molen gehaald en volledig fit verklaard." Als ze dit verklaren heb ik er wel vertrouwen in. Kijken wat het wordt en hopelijk dat hij fit blijft.
    Hopelijk hebben we nu een scorende spits. Lijkt behendig ondanks de lengte... Ben benieuwd wat er gebeurd met tom.
  • 17 Jul 2019 om 20:51
    Mooie woorden Ted.
  • 17 Jul 2019 om 20:40
    Eerst zien dan geloven
  • 17 Jul 2019 om 20:25
    "Emil Berggreen is door onze medische staf zwaar door de molen gehaald en volledig fit verklaard." Als ze dit verklaren heb ik er wel vertrouwen in. Kijken wat het wordt en hopelijk dat hij fit blijft.
  • 17 Jul 2019 om 20:25
    Mooi dat hij volledig fit is. Willen de transfers van de laatste dagen trouwens ook zeggen dat het spelersfonds rond is?
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›