Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa verklapt: ''Dan wordt mijn contract automatisch verlengd'' Ten Voorde analyseert: ''Dat is geen optie met deze selectie'' ''Ook bij FC Twente krijg ik mee dat er soms over me wordt gemord'' Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi''

VIDEO | Berggreen kijkt ogen uit bij FC Twente: ''Can't wait to start''

( 59 reacties)
VIDEO | Berggreen kijkt ogen uit bij FC Twente: ''Can't wait to start''

Emil Berggreen is blij dat hij de nieuwe spits van FC Twente is. Woensdag keek de boomlange Deen zijn ogen uit, toen hij zijn eerste stappen op het veld van De Grolsch Veste zette.

Berggreen is transfervrij en tekende bij FC Twente een contract voor een seizoen, met een optie voor nog een extra jaar. Vandaag sluit hij aan bij de selectie van trainer Gonzalo Garcia Garcia.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jul 2019 om 18:19
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:08
      Dan komt er een positie salaris vrij. Ik zou gaan voor huur van Danilo van Ajax. Te goed voor de KKD, te slecht voor Ajax 1. Zou ook voor Ajax ideaal zijn om dat talent een stapje hoger te laten ontwikkelen. Wellicht kunnen ze met dat argument zijn salaris dragen.
    Is Lukas Nmecha geen betere optie? Is al uitgeleend geweest in de championship, dus wat verder.... en TvL heeft een goede relatie met Man City?
  • 18 Jul 2019 om 16:28
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:17
      Senseo Dark Roasted of Expresso as ik heel opgefokt ben maar als alles rustig is Regulair. En dan heb ik ook nog van die prullen dat mot je in 2 keer lata machiacia of zo ik kan alle kanten op...
    Geef mij maar de bonenmachine met een Arabica boontje...... het opschuimen van melk vind ik zonde van de expresso.....
  • 18 Jul 2019 om 14:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:59
      Haha en nu weer over voetbal aub :))) thx voor antwoord mbt oefenwedstrijd zaterdag. Toch maar ff kijken dan. Kaartje aan kassa moet lukken toch?
    ja als er een beetje op tijd bent moet dat zeker lukken
  • 18 Jul 2019 om 13:59
    Haha en nu weer over voetbal aub :))) thx voor antwoord mbt oefenwedstrijd zaterdag. Toch maar ff kijken dan. Kaartje aan kassa moet lukken toch?
  • 18 Jul 2019 om 13:17
    • Quote van 18 Jul 2019 om 12:41
      Je bent ineens echt van de koffie he JD? Wat drink je? Arabica boontje? Filter bakkie? Sense-oh-oh-tje?
    Senseo Dark Roasted of Expresso as ik heel opgefokt ben maar als alles rustig is Regulair. En dan heb ik ook nog van die prullen dat mot je in 2 keer lata machiacia of zo ik kan alle kanten op...
  • 18 Jul 2019 om 12:41
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:44
      Klopt ook dan nog maar bakkie...
    Je bent ineens echt van de koffie he JD? Wat drink je? Arabica boontje? Filter bakkie? Sense-oh-oh-tje?
  • 18 Jul 2019 om 11:50
    Geweldig toch jongens! Nog 2 weken voor de competitie begint en de selectie is nu al meer op sterkte dan afgelopen jaren. Gewoon heel er goed gedaan! Ik ben zeer hoopvol
  • 18 Jul 2019 om 11:42
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:09
      Op training meteen in de punt.
    En beetje indruk kunnen krijgen?
  • 18 Jul 2019 om 11:31
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:13
      Helemaal eens met je Piet. Boere kan echt wel koppen, maar onze spitsen zijn gewoon niet goeg genoeg.
    Deze reactie snap ik niet? Vind jij nou echt dat Boere koppen kan?
  • 18 Jul 2019 om 11:27
    • Quote van 18 Jul 2019 om 10:01
      Laten we nou niet te vroeg oordelen, handhaving! Vergeten dat we paar jaar terug voor het stadion stonden? Kwam er een emotionele E. Achterberg maar buiten ja.....we zijn gered.....!!!kritische blik oke maar laten we aub realistisch blijven.
    Eens!
    Weinig te besteden, wie weet wat hij ons brengt.
  • 18 Jul 2019 om 11:21
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:09
      Op training meteen in de punt.
    En hoe doet hij het?
  • 18 Jul 2019 om 11:17
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:01
      Zaterdag is er een oefenwedstrijd tegen Leuven. Woon in Utrecht maar weet iemand of de nieuwe aanwinsten dan al kunnen spelen? Of beter wachten tot Konyaspor?
    Nakamura sowieso niet, de anderen lijkt mij dat ze gewoon mee kunnen spelen.
  • 18 Jul 2019 om 11:13
    • Quote van 18 Jul 2019 om 10:45
      Boere een goede kopper ? Misschien wel , volgens mij maar 2 kopgoals in 2 seizoenen . Al die gevaarlijke vrije trappen en corners van Aitor en onze sterke "kop"spitsen staan altijd op de verkeerde plek . Dan hebben we het nog helemaal gehad over het voetbalgedeelte van onze 2 toppers. Als een spits het onderdeel vrij lopen /positie kiezen niet beheerst , snel afscheid van nemen .
    Helemaal eens met je Piet. Boere kan echt wel koppen, maar onze spitsen zijn gewoon niet goeg genoeg.
  • 18 Jul 2019 om 11:11
    • Quote van 18 Jul 2019 om 11:01
      Zaterdag is er een oefenwedstrijd tegen Leuven. Woon in Utrecht maar weet iemand of de nieuwe aanwinsten dan al kunnen spelen? Of beter wachten tot Konyaspor?
    Op de jap na wel.
  • 18 Jul 2019 om 11:09
    Op training meteen in de punt.
  • 18 Jul 2019 om 11:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 10:45
      Boere een goede kopper ? Misschien wel , volgens mij maar 2 kopgoals in 2 seizoenen . Al die gevaarlijke vrije trappen en corners van Aitor en onze sterke "kop"spitsen staan altijd op de verkeerde plek . Dan hebben we het nog helemaal gehad over het voetbalgedeelte van onze 2 toppers. Als een spits het onderdeel vrij lopen /positie kiezen niet beheerst , snel afscheid van nemen .
    Boere staat nooit op de goede plek, heeft geen techniek en koppen?? Ook ik heb geen kopgoals gezien. Ondanks perfecte vrije trappen Aitor, zelfs Bijen wist er raad mee, maar Boete kopsterk? Laat me niet lachen.
  • 18 Jul 2019 om 11:02
    Hij werd in ieder geval niet in een rolstoel het veld opgereden. Dat ziet er dan weer hoopvol uit...
  • 18 Jul 2019 om 11:01
    Zaterdag is er een oefenwedstrijd tegen Leuven. Woon in Utrecht maar weet iemand of de nieuwe aanwinsten dan al kunnen spelen? Of beter wachten tot Konyaspor?
  • 18 Jul 2019 om 10:45
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:01
      De manier waarop Garcia wil spelen……….. is de manier waarop Boere gebruikt moet worden. Boere is een geweldige kopper. Raakt deze knakker weer geblesseerd, en Boere is pleite dan heb je Hark Oosterwijk als stand-in...……… (ik denk niet dat die Jap er meteen staat en het is een dribbelaar, dus geen pure spits)
    Boere een goede kopper ? Misschien wel , volgens mij maar 2 kopgoals in 2 seizoenen . Al die gevaarlijke vrije trappen en corners van Aitor en onze sterke "kop"spitsen staan altijd op de verkeerde plek . Dan hebben we het nog helemaal gehad over het voetbalgedeelte van onze 2 toppers. Als een spits het onderdeel vrij lopen /positie kiezen niet beheerst , snel afscheid van nemen .
  • 18 Jul 2019 om 10:44
    We vliegen weer alle kanten op. Rustiggggg
  • 18 Jul 2019 om 10:24
    Iemand bij de training aanwezig vandaag?
  • 18 Jul 2019 om 10:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:38
      wat is er negatief aan? De verwachting dat een chronisch geblesseerde weer blessures op gaat lopen? Dat is toch gewoon een redelijke aanname? Zelfde als een grote kans inschatten dat Vuckic geen 12 wedstrijden achter elkaar kan spelen zonder een blessure op te lopen?
    'hEt Is GeEn EcHtE sPiTs' hoe weet je dat nou??? Nee maar verder ben je niet negatief hoor
  • 18 Jul 2019 om 10:01
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:38
      wat is er negatief aan? De verwachting dat een chronisch geblesseerde weer blessures op gaat lopen? Dat is toch gewoon een redelijke aanname? Zelfde als een grote kans inschatten dat Vuckic geen 12 wedstrijden achter elkaar kan spelen zonder een blessure op te lopen?
    Laten we nou niet te vroeg oordelen, handhaving! Vergeten dat we paar jaar terug voor het stadion stonden? Kwam er een emotionele E. Achterberg maar buiten ja.....we zijn gered.....!!!kritische blik oke maar laten we aub realistisch blijven.
  • 18 Jul 2019 om 09:44
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:28
      Kon het ook niet laten gisteren... ik snap je. Maar het kan nu ook niet de bedoeling zijn dat we ons laten opvokken op deze mooie ochtend. Al koffie tijd? Heeft gisteren ook geholpen =p
    Klopt ook dan nog maar bakkie...
  • 18 Jul 2019 om 09:44
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:25
      Mits fit een topper voor ons. Dus laten we hopen dat hij fit blijft.
    100+
  • 18 Jul 2019 om 09:38
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:16
      Jij beoordeelt negatief, terwijl je waarschijnlijk geen beeld van hem hebt gezien. Boere kan idd goed koppen en kreeg geen goede ballen afgelopen jaar, maar Boere is ook geen echte spits als je een beetje op niveau speelt.
    wat is er negatief aan? De verwachting dat een chronisch geblesseerde weer blessures op gaat lopen? Dat is toch gewoon een redelijke aanname? Zelfde als een grote kans inschatten dat Vuckic geen 12 wedstrijden achter elkaar kan spelen zonder een blessure op te lopen?
  • 18 Jul 2019 om 09:31
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:01
      De manier waarop Garcia wil spelen……….. is de manier waarop Boere gebruikt moet worden. Boere is een geweldige kopper. Raakt deze knakker weer geblesseerd, en Boere is pleite dan heb je Hark Oosterwijk als stand-in...……… (ik denk niet dat die Jap er meteen staat en het is een dribbelaar, dus geen pure spits)
    G3 zal er een paar patronen meer in moeten slepen. Iets dat onder Poeslief totaal niet is gebeurd.
  • 18 Jul 2019 om 09:29
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:53
      matos die van de zijkant offensief opkomt en een voorzetje geeft. Zelfde geld voor Verheagh. Maar ook gewoon een aanspeelpunt om door te kunnen voetballen. Zekhnini kiest niet altijd voor binnendoor, Aitor natuurlijk wel meer. Maar ik heb er vertrouwen in!
    Dat was juist het probleem afgelopen seizoen. Buitenspelers die te vaak naar het midden trokken, waardoor je aan de spitsen van ons niks had. Vooral Boere is niet sterk in de combi, kan moeilijk bal bij zich houden en daardoor niet geschikt in het kaatsen en afleggen. Boere had meer ballen van de flanken moeten krijgen en die kwamen zeer zelden. Hoop dat een nieuwe spits, wie dat dan ook mag worden, een echte kapstok wordt. Nog belangrijker...fit blijft.
  • 18 Jul 2019 om 09:28
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:21
      Probeer Ja, maar als ik normaal op hem reageer is er toch niets aan de hand? Ik probeer hem inderdaad te vermijden maar af en toe moet ik gewoon op hem reageren, omdat de ondertoon in zijn bericht weer de nodige weerstand bij me oproept. Kan ik er beter op normale manier van zeggen dan me helemaal opfokken en dan los ga.
    Kon het ook niet laten gisteren... ik snap je. Maar het kan nu ook niet de bedoeling zijn dat we ons laten opvokken op deze mooie ochtend. Al koffie tijd? Heeft gisteren ook geholpen =p
  • 18 Jul 2019 om 09:25
    Mits fit een topper voor ons. Dus laten we hopen dat hij fit blijft.
  • 18 Jul 2019 om 09:21
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:15
      Dat klopt, maar ik heb ergens gelezen dat je hem zou proberen te negeren.
    Probeer Ja, maar als ik normaal op hem reageer is er toch niets aan de hand? Ik probeer hem inderdaad te vermijden maar af en toe moet ik gewoon op hem reageren, omdat de ondertoon in zijn bericht weer de nodige weerstand bij me oproept. Kan ik er beter op normale manier van zeggen dan me helemaal opfokken en dan los ga.
  • 18 Jul 2019 om 09:18
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:17
      Wtf ik geef hem toch een normale reactie? Waarom zwijgen he ik zwijg wanneer ik echt zwijgen moet maar niet op een Twente forum.
    Prima hoor, wat jij wil.
  • 18 Jul 2019 om 09:17
    Wtf ik geef hem toch een normale reactie? Waarom zwijgen he ik zwijg wanneer ik echt zwijgen moet maar niet op een Twente forum.
  • 18 Jul 2019 om 09:16
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:01
      De manier waarop Garcia wil spelen……….. is de manier waarop Boere gebruikt moet worden. Boere is een geweldige kopper. Raakt deze knakker weer geblesseerd, en Boere is pleite dan heb je Hark Oosterwijk als stand-in...……… (ik denk niet dat die Jap er meteen staat en het is een dribbelaar, dus geen pure spits)
    Jij beoordeelt negatief, terwijl je waarschijnlijk geen beeld van hem hebt gezien. Boere kan idd goed koppen en kreeg geen goede ballen afgelopen jaar, maar Boere is ook geen echte spits als je een beetje op niveau speelt.
  • 18 Jul 2019 om 09:15
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:14
      Ik reageer toch normaal of niet soms?
    Dat klopt, maar ik heb ergens gelezen dat je hem zou proberen te negeren.
  • 18 Jul 2019 om 09:15
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:14
      Ik reageer toch normaal of niet soms?
    Spreken is zilver, zwijgen is goud.
  • 18 Jul 2019 om 09:14
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:11
      Moeilijk he, niet reageren.
    Ik reageer toch normaal of niet soms?
  • 18 Jul 2019 om 09:11
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:10
      Dat jij nergens vertrouwen in hebt is van zelf sprekend, dus onnodige aanvulling een zin is genoeg van jou.
    Moeilijk he, niet reageren.
  • 18 Jul 2019 om 09:11
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:08
      Dan komt er een positie salaris vrij. Ik zou gaan voor huur van Danilo van Ajax. Te goed voor de KKD, te slecht voor Ajax 1. Zou ook voor Ajax ideaal zijn om dat talent een stapje hoger te laten ontwikkelen. Wellicht kunnen ze met dat argument zijn salaris dragen.
    Zou niet verkeerd zijn.
  • 18 Jul 2019 om 09:10
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:07
      Can't wait either. Kunnen we eindelijk in het eggie zien wat de mooie woorden van Ted, en de plannen van Mr.GaGa waard zijn. Alhoewel......echt beoordelen kunnen we dat pas over een paar maand. Ik hoop dat Ted en Mr.GaGa mijn kritiek, van de laatste maanden, weerleggen en mijn ongelijk bewijzen. Hoewel ik daar weinig vertrouwen in heb. Zoals ik al zei; over een paar maanden weten we meer, en van mij mag het "spektakel" beginnen. Ik ben er helemaal klaar voor!
    Dat jij nergens vertrouwen in hebt is van zelf sprekend, dus onnodige aanvulling een zin is genoeg van jou.
  • 18 Jul 2019 om 09:08
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:04
      Het schijnt dat Ted er nog een spits bij gaat halen als Boere vertrekt.
    Dan komt er een positie salaris vrij. Ik zou gaan voor huur van Danilo van Ajax. Te goed voor de KKD, te slecht voor Ajax 1. Zou ook voor Ajax ideaal zijn om dat talent een stapje hoger te laten ontwikkelen. Wellicht kunnen ze met dat argument zijn salaris dragen.
  • 18 Jul 2019 om 09:07
    Can't wait either. Kunnen we eindelijk in het eggie zien wat de mooie woorden van Ted, en de plannen van Mr.GaGa waard zijn. Alhoewel......echt beoordelen kunnen we dat pas over een paar maand. Ik hoop dat Ted en Mr.GaGa mijn kritiek, van de laatste maanden, weerleggen en mijn ongelijk bewijzen. Hoewel ik daar weinig vertrouwen in heb. Zoals ik al zei; over een paar maanden weten we meer, en van mij mag het "spektakel" beginnen. Ik ben er helemaal klaar voor!
  • 18 Jul 2019 om 09:07
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:05
      Die uit 1933?
    Ja Die uit de kist of die kunstenaar:-)
  • 18 Jul 2019 om 09:05
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:04
      Het schijnt dat Ted er nog een spits bij gaat halen als Boere vertrekt.
    Die uit 1933?
  • 18 Jul 2019 om 09:04
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:01
      De manier waarop Garcia wil spelen……….. is de manier waarop Boere gebruikt moet worden. Boere is een geweldige kopper. Raakt deze knakker weer geblesseerd, en Boere is pleite dan heb je Hark Oosterwijk als stand-in...……… (ik denk niet dat die Jap er meteen staat en het is een dribbelaar, dus geen pure spits)
    Het schijnt dat Ted er nog een spits bij gaat halen als Boere vertrekt.
  • 18 Jul 2019 om 09:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:01
      Deze jonge is veel begendiger met de Val dan janko.
    Maakt niet uit German.....het gaat om de doelpunten. Janko stond altijd op de goede plek en scoorde aan de lopende band.
  • 18 Jul 2019 om 09:02
    Mooie foto trouwens... kan me die 2-2 nog wel herinneren
  • 18 Jul 2019 om 09:01
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:58
      Ik denk dat dit wel eens de nieuwe Janko kan worden. 25 doelpunten in het mandje aan het einde van het seizoen.
    Deze jonge is veel begendiger met de Val dan janko.
  • 18 Jul 2019 om 09:01
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:55
      Aitor en Zekhnini op de flank. Dit lijkt me prima, maar we moeten zien hoe onze concurrenten zich versterkt hebben. Ik kan net zoals hem niet wachten op de seizoensstart! #cote
    De manier waarop Garcia wil spelen……….. is de manier waarop Boere gebruikt moet worden. Boere is een geweldige kopper. Raakt deze knakker weer geblesseerd, en Boere is pleite dan heb je Hark Oosterwijk als stand-in...……… (ik denk niet dat die Jap er meteen staat en het is een dribbelaar, dus geen pure spits)
  • 18 Jul 2019 om 08:58
    Ik denk dat dit wel eens de nieuwe Janko kan worden. 25 doelpunten in het mandje aan het einde van het seizoen.
  • 18 Jul 2019 om 08:55
    Aitor en Zekhnini op de flank. Dit lijkt me prima, maar we moeten zien hoe onze concurrenten zich versterkt hebben. Ik kan net zoals hem niet wachten op de seizoensstart! #cote
  • 18 Jul 2019 om 08:53
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:49
      Welke voorzetjes?
    matos die van de zijkant offensief opkomt en een voorzetje geeft. Zelfde geld voor Verheagh. Maar ook gewoon een aanspeelpunt om door te kunnen voetballen. Zekhnini kiest niet altijd voor binnendoor, Aitor natuurlijk wel meer. Maar ik heb er vertrouwen in!
  • 18 Jul 2019 om 08:51
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:45
      We wor-den kampioen.
    We-rden bedoel je.
  • 18 Jul 2019 om 08:49
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:34
      Emil welkom kerel, boomlange kerel, hebben we nodig die voorzetjes erin knikt. Ik kan ook niet wachten! Succes Emil!
    Welke voorzetjes?
  • 18 Jul 2019 om 08:45
    We wor-den kampioen.
  • 18 Jul 2019 om 08:42
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:39
      En dan scheurt hij in zijn eerste wedstrijd na tien minuten alles af.
    Niet zo negatief, kan best zijn dat die nu ineens fit is. Is nog best jong he.
  • 18 Jul 2019 om 08:41
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:39
      En dan scheurt hij in zijn eerste wedstrijd na tien minuten alles af.
    Eindelijk een positief geluid.
  • 18 Jul 2019 om 08:39
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:34
      Emil welkom kerel, boomlange kerel, hebben we nodig die voorzetjes erin knikt. Ik kan ook niet wachten! Succes Emil!
    En dan scheurt hij in zijn eerste wedstrijd na tien minuten alles af.
  • 18 Jul 2019 om 08:34
    Emil welkom kerel, boomlange kerel, hebben we nodig die voorzetjes erin knikt. Ik kan ook niet wachten! Succes Emil!
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›