Overzicht | Rugnummers FC Twente bekend: 4 vrij nog voor Gonzalez?

( 32 reacties)
Overzicht | Rugnummers FC Twente bekend: 4 vrij nog voor Gonzalez?

FC Twente heeft de voorlopige rugnummers voor het seizoen 2019/2019 bekend gemaakt. Joël Drommel gaat opnieuw spelen met rugnummer 16, waardoor nummer 1 nog vrij is. Opvallend: ook het rugnummer 4 is nog niet 'ingedeeld' door Tukkers. 

Cristian Gonzalez wordt nog altijd in verband gebracht met een (tijdelijke) terugkeer bij de club uit Enschede en de centrumverdediger deed zelf ook al een open sollicitatie. De kans is dus aanwezig dat hij dit seizoen met rugnummer 4 in de Grolsch Veste speelt. 

De lijst is blijkbaar sinds de komst van Emil Berggreen nog niet bijgewerkt, want het rugnummer van de Deense centrumspits is nog niet bekend. Mogelijk krijgt hij rugnummer 9, als Tom Boere daadwerkelijk de overstap maakt naar het Turkse Denizlispor.

Overzicht rugnummers: 
1. ?
2. Paul Verhaegh
3. Xandro Schenk
4. ?
5. Julio Pleguezuelo
6. Wout Brama
7. Aitor
8. Javier Espinosa
9. Tom Boere
10. Haris Vuckic
11. Alexander Laukart
12. Jose Matos
13. Keito Nakamura
14. Rafik Zekhnini
15. ?
16. Joël Drommel
17. Tim Hölscher 
18. Lindon Selahi
19. ?
20. ?
21. Giorgi Aburjania
22. Jeffrey de Lange
23. Jelle van der Heyden
24. Jari Oosterwijk
25. Peet Bijen
26. Jorn Brondeel
27. ?
28. Jeroen van der Lely
29. Godfried Roemeratoe

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jul 2019 om 14:04
    15 eljero elia
  • 19 Jul 2019 om 12:18
    • Quote van 19 Jul 2019 om 10:01
      bron?...maar zou mooi zijn ...
    Cristian zelf haha
  • 19 Jul 2019 om 10:01
    • Quote van 19 Jul 2019 om 09:41
      Maandag is Gonzalez in Enschede alles afronden, zal dus begin volgende week aansluiten
    bron?...maar zou mooi zijn ...
  • 19 Jul 2019 om 09:41
    Maandag is Gonzalez in Enschede alles afronden, zal dus begin volgende week aansluiten
  • 18 Jul 2019 om 15:04
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:03
      Schenk & Bijen hebben goed gespeeld toen Gonzalez geschorst was.
    Schenk heeft redelijk gespeeld in de eerste divisie, geen eredivisiemateriaal dus.
  • 18 Jul 2019 om 15:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:36
      Precies, Gonzalez is er nog niet, die moet nog komen. Kortom prioriteit. Drie centrale verdedigers is echt heel mager. Plegzuelo is nog onbekend en Schenk heeft vorig jaar al niet echt gered.
    Schenk & Bijen hebben goed gespeeld toen Gonzalez geschorst was.
  • 18 Jul 2019 om 14:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:47
      Dus Zerrouki nog een jaar in Jong? die jongen verdiend echt zn plek in het 1e!
    En wat dan nog... dat getekend niet dat hij geen minuten in het eerste mag maken.......
  • 18 Jul 2019 om 14:48
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:47
      Dus Zerrouki nog een jaar in Jong? die jongen verdiend echt zn plek in het 1e!
    Volgens mij is nog niet besloten welke talenten dit jaar bij het eerste zitten.
  • 18 Jul 2019 om 14:47
    Dus Zerrouki nog een jaar in Jong? die jongen verdiend echt zn plek in het 1e!
  • 18 Jul 2019 om 14:36
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:34
      Hij zegt centrale verdediger, is Gonzalez er al? die heeft hij waarschijnlijk niet meegerekend en als hij er is hoeft er geen meer te komen.
    Precies, Gonzalez is er nog niet, die moet nog komen. Kortom prioriteit. Drie centrale verdedigers is echt heel mager. Plegzuelo is nog onbekend en Schenk heeft vorig jaar al niet echt gered.
  • 18 Jul 2019 om 14:31
    Waar zijn Wieffer en Trotman?
  • 18 Jul 2019 om 14:22
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:37
      Gadverdamme.... Zit van die Lely er nog steeds tussen. Gauw weg doen...
    Speelt waarschijnlijk bij de dames komend seizoen.
  • 18 Jul 2019 om 13:48
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:32
      Off topic lees net dat Twente 7500 boete heeft gekregen bij op het veld komen kampioenschap. Triest dat dat niet meer kan hoe zit het trouwens met dat Willen2 voor die wedstrijd in halve finale toen ze na afloop massaal het veld opkwamen? Nooit meer wat van gehoord.
    Het lijkt me het beste om de de boete te verhalen op de mensen die het veld toch zijn opgegaan, als je dan zonodig de grote jongen wilt uithangen moet je ook zo groot zijn om de consequenties daarvan te dragen. Trouwens, in de huisregels van FC Twente (artikel 10.3) staat gewoon dat het te allen tijde verboden is het speelveld te betreden.
  • 18 Jul 2019 om 13:44
    • Quote van 18 Jul 2019 om 12:34
      Welk nummer wil je hem dan geven?
    Berggreen zal wel 9 of 19 krijgen, afhankelijk van wel/niet vertrek van Boere.
  • 18 Jul 2019 om 13:37
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:34
      Hij zegt centrale verdediger, is Gonzalez er al? die heeft hij waarschijnlijk niet meegerekend en als hij er is hoeft er geen meer te komen.
    ik zeg toch ook waarschijnlijk gonzalez, en stel hij komt niet, heb je er sowieso al 3. doe mij dan maar liever een middenvelder, zodat holscher er niet in komt
  • 18 Jul 2019 om 13:37
    Gadverdamme.... Zit van die Lely er nog steeds tussen. Gauw weg doen...
  • 18 Jul 2019 om 13:34
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:25
      Centrale verdediger?! Peet bijen, Plegzuelo, waarschijnlijk gonzalez, en schenk.
    Hij zegt centrale verdediger, is Gonzalez er al? die heeft hij waarschijnlijk niet meegerekend en als hij er is hoeft er geen meer te komen.
  • 18 Jul 2019 om 13:32
    Off topic lees net dat Twente 7500 boete heeft gekregen bij op het veld komen kampioenschap. Triest dat dat niet meer kan hoe zit het trouwens met dat Willen2 voor die wedstrijd in halve finale toen ze na afloop massaal het veld opkwamen? Nooit meer wat van gehoord.
  • 18 Jul 2019 om 13:32
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:07
      Op dit moment moeten er in mijn beleving nog minimaal twee, maar bij voorkeur eigenlijk, nog vier spelers bij:
      - Centrale verdediger (prio nummer 1 wat mij betreft)- Middenvelder (prio 2, hier zitten we dunner dan we denken gezien alle pijnproblemen en zorgenkindjes)- Back (liefst 1 die zowel links als rechts als back-up kan dienen)
      - Buitenspeler
    Ik ga ervan uit dat Gonzalez komt, dan heb je je CV. Ook zou Siem de Jong een aanwinst zijn voor ons een aanvallende speler met een scorend vermogen die zowel in de spits kan. Op de backs hebben we als backup: v/d Lely (niet goed genoeg) en eventueel Julio. Lijkt mij dat daar nog iemand voor nodig is. En aanval hebben we Keito en wat jeugdspelers neem ik aan. Zou fijn als we daar iemand nog voor vinden, misschien een speler van City huren?
  • 18 Jul 2019 om 13:25
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:07
      Op dit moment moeten er in mijn beleving nog minimaal twee, maar bij voorkeur eigenlijk, nog vier spelers bij:
      - Centrale verdediger (prio nummer 1 wat mij betreft)- Middenvelder (prio 2, hier zitten we dunner dan we denken gezien alle pijnproblemen en zorgenkindjes)- Back (liefst 1 die zowel links als rechts als back-up kan dienen)
      - Buitenspeler
    Centrale verdediger?! Peet bijen, Plegzuelo, waarschijnlijk gonzalez, en schenk.
  • 18 Jul 2019 om 13:19
    Een CV, een Back en een Vleugel.Mits de rest blijft.
  • 18 Jul 2019 om 13:07
    Op dit moment moeten er in mijn beleving nog minimaal twee, maar bij voorkeur eigenlijk, nog vier spelers bij:
    - Centrale verdediger (prio nummer 1 wat mij betreft)- Middenvelder (prio 2, hier zitten we dunner dan we denken gezien alle pijnproblemen en zorgenkindjes)- Back (liefst 1 die zowel links als rechts als back-up kan dienen)
    - Buitenspeler
  • 18 Jul 2019 om 13:04
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:03
      Berggreen moeten we eerst even afwachten. Er is helemaal niks mis met de Lange. Daarnaast stromen spelers als Wieffer, Zerouki en wellicht Oosterwolde door, dan is de selectie toch redelijk compleet?
    De lange is meer dan een prima keeper. Heeft zelfs meer potentie dan drommel.
  • 18 Jul 2019 om 13:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 12:33
      Als boere en jari nog vertrekken zijn er maar 22 selectiespelers waaronder vd lely , de lange , berggreen( wellicht zelden fit) en holscher. Vrij krap allemaal
    Berggreen moeten we eerst even afwachten. Er is helemaal niks mis met de Lange. Daarnaast stromen spelers als Wieffer, Zerouki en wellicht Oosterwolde door, dan is de selectie toch redelijk compleet?
  • 18 Jul 2019 om 12:59
    Waar zijn wieffer en zerrouki zijn nummers. Ik had holscher, van der Heijden en lely geen nummer gegeven. Iedereen wil hun weg hebben.
  • 18 Jul 2019 om 12:42
    • Quote van 18 Jul 2019 om 12:33
      Als boere en jari nog vertrekken zijn er maar 22 selectiespelers waaronder vd lely , de lange , berggreen( wellicht zelden fit) en holscher. Vrij krap allemaal
    Er komt ook nog wel wat bij.
  • 18 Jul 2019 om 12:36
    • Quote van 18 Jul 2019 om 12:24
      9 voor onze Emil!
    Emil Janko!!
  • 18 Jul 2019 om 12:34
    • Quote van 18 Jul 2019 om 12:25
      laat hem maar eerst bewijzen dat het een nummer 9 is ;)
    Welk nummer wil je hem dan geven?
  • 18 Jul 2019 om 12:33
    Als boere en jari nog vertrekken zijn er maar 22 selectiespelers waaronder vd lely , de lange , berggreen( wellicht zelden fit) en holscher. Vrij krap allemaal
  • 18 Jul 2019 om 12:25
    • Quote van 18 Jul 2019 om 12:24
      9 voor onze Emil!
    laat hem maar eerst bewijzen dat het een nummer 9 is ;)
  • 18 Jul 2019 om 12:24
    9 voor onze Emil!
  • 18 Jul 2019 om 12:23
    Snap niet dat peet met 25 gaat spelen... tenzij hij dat zelf wil natuurlijk
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›