Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa verklapt: ''Dan wordt mijn contract automatisch verlengd'' Ten Voorde analyseert: ''Dat is geen optie met deze selectie'' ''Ook bij FC Twente krijg ik mee dat er soms over me wordt gemord'' Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi''

KNVB: FC Twente gaat akkoord met flinke boete na 'pitch invasion'

( 171 reacties)
KNVB: FC Twente gaat akkoord met flinke boete na 'pitch invasion'

De KNVB heeft FC Twente een geldboete van 7.500 euro opgelegd na de 'pitch invasion' in de thuiswedstrijd tegen Jong AZ op maandag 22 april. Dat laat de voetbalbond donderdagmiddag weten via de officiële kanalen.

De club uit Enschede is akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel. FC Twente speelde met 0-0 gelijk tegen Jong AZ en daardoor werden de Tukkers kampioen van de Keuken Kampioen Divisie. Fans kwamen na afloop het veld op om feest te vieren met de spelers. 

De aanklager heeft daardoor dus een boete gegeven en volgens de Tubantia valt die straf mee. "Hij had als schikking ook kunnen voorstellen om enkele delen van de tribune leeg te houden bij een thuiswedstrijd van de Tukkers", valt te lezen op de website van de regionale krant. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jul 2019 om 08:23
    • Quote van 20 Jul 2019 om 01:55
      Er is maar één droeftoeter en dat ben jij kut mafkees dat je bent. Kom even naar de stad nu zullen we zien wie de droeftoeter is mafkees. Tyf op man
    Hahahahaha ja, lekker man. Drank kan je niet echt tegen zie ik al wel. Lekker uitzieken ouwe. Beterschap.
  • 20 Jul 2019 om 08:21
    • Quote van 20 Jul 2019 om 01:56
      Dat is wat jij bent
    Goed verhaal. Doen we niks mee
  • 20 Jul 2019 om 01:56
    • Quote van 20 Jul 2019 om 01:15
      Clown. Dus als ze zoveel goed doen mag je de regels overtreden?

      Wat is een lampelul?
    Dat is wat jij bent
  • 20 Jul 2019 om 01:55
    • Quote van 20 Jul 2019 om 01:18
      Ik heb jaren in VAK-P gestaan om er een beeld van te krijgen. Je slaat de plank even mis. Regels zijn regels, kan je nog zoveel goeds doen. Maar je bent een echte stereo-type. Zit niet aan je vakkie want dan worden ze boos. Mooie Droeftoeter
    Er is maar één droeftoeter en dat ben jij kut mafkees dat je bent. Kom even naar de stad nu zullen we zien wie de droeftoeter is mafkees. Tyf op man
  • 20 Jul 2019 om 01:18
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:51
      Tuurlijk jonge altijd, we worden genaaid met het home, we worden genaaid door Onno en het OM, we worden genaaid door Kerkrade en justitie, verlinkt , tuurlijk knulletje en weet je wat zo mooi Is? Wij zijn er altijd voor de club, en nu nog, over welke kant het ook moet, wij staan altijd achter Twente. Hoe we ook genaaid worden. Heb je daar wel eens over nagedacht??? Verder heb jij een knap bekrompen beeld van Vak P en weet je niet echt veel.
    Ik heb jaren in VAK-P gestaan om er een beeld van te krijgen. Je slaat de plank even mis. Regels zijn regels, kan je nog zoveel goeds doen. Maar je bent een echte stereo-type. Zit niet aan je vakkie want dan worden ze boos. Mooie Droeftoeter
  • 20 Jul 2019 om 01:15
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:05
      Klopt altijd die steun,altijd die bussen die zomaar worden terug gestuurd,altijd bomvolle uitvakken, en zo zijn er nog tich duizend positieve dingen op te noemen. Dus pleur een eind op lampelul
    Clown. Dus als ze zoveel goed doen mag je de regels overtreden?

    Wat is een lampelul?
  • 19 Jul 2019 om 11:36
    • Quote van 19 Jul 2019 om 11:09
      Dit is niet eens een fout. Stukje voetbalcultuur. Dat de KNVB meteen zo spastisch doet zie ik als een groter probleem. Maar als er gelapt moet worden doe ik graag mee.
    Klopt daarom lap ik er ook gewoon aan mee.
  • 19 Jul 2019 om 11:25
    • Quote van 19 Jul 2019 om 11:09
      Dit is niet eens een fout. Stukje voetbalcultuur. Dat de KNVB meteen zo spastisch doet zie ik als een groter probleem. Maar als er gelapt moet worden doe ik graag mee.
    Eens.
  • 19 Jul 2019 om 11:09
    • Quote van 19 Jul 2019 om 10:57
      Ie bent gewoon een oale drammtit alleen jou domme daden sta je achter, een ander jeugdige mag geen fouten maken. Beetje kortzichtig vind je ook niet.
    Dit is niet eens een fout. Stukje voetbalcultuur. Dat de KNVB meteen zo spastisch doet zie ik als een groter probleem. Maar als er gelapt moet worden doe ik graag mee.
  • 19 Jul 2019 om 11:06
    • Quote van 19 Jul 2019 om 10:57
      Ie bent gewoon een oale drammtit alleen jou domme daden sta je achter, een ander jeugdige mag geen fouten maken. Beetje kortzichtig vind je ook niet.
    Hij krijgt rollator van mij cadeau hij kan zich niet meer identificeren met de anderen. Triest maar waar.
  • 19 Jul 2019 om 11:02
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:28
      oh ik dacht altijd dat jij 78 jaar bent ..wha:-))
    Bijna, zo voel me wel wanneer ik de reacties van onze bejaarde YNWA lees ;))
  • 19 Jul 2019 om 10:57
    • Quote van 19 Jul 2019 om 09:59
      Volwassen worden heet dat ik zat in vak p toen jij je luiers nog vol kakte gisteren waarschijnlijk! Ik heb en doe nog altijd domme dingen alleen sta ik voor wat ik doe! Is gewoon een generatie kloof dus ik blijf gewoon in mijn vak zitten waar ik al 32 jaar zit en doe nog altijd alles wat verboden is alleen aanvaardt de gevolgen er van.
    Ie bent gewoon een oale drammtit alleen jou domme daden sta je achter, een ander jeugdige mag geen fouten maken. Beetje kortzichtig vind je ook niet.
  • 19 Jul 2019 om 10:56
    • Quote van 19 Jul 2019 om 10:52
      Ik ben ouder hoor haha en deze jongen gaat er nog steeds vol voor :-);-)
    Dan nog, wat koop je ervoor en wat wil je ermee bewijzen? Vind het zo’n onzin
  • 19 Jul 2019 om 10:52
    • Quote van 19 Jul 2019 om 10:49
      Serieus... kijk mij eens oldskool zijn? Pfffffff
    Ik ben ouder hoor haha en deze jongen gaat er nog steeds vol voor :-);-)
  • 19 Jul 2019 om 10:49
    • Quote van 19 Jul 2019 om 09:59
      Volwassen worden heet dat ik zat in vak p toen jij je luiers nog vol kakte gisteren waarschijnlijk! Ik heb en doe nog altijd domme dingen alleen sta ik voor wat ik doe! Is gewoon een generatie kloof dus ik blijf gewoon in mijn vak zitten waar ik al 32 jaar zit en doe nog altijd alles wat verboden is alleen aanvaardt de gevolgen er van.
    Serieus... kijk mij eens oldskool zijn? Pfffffff
  • 19 Jul 2019 om 10:39
    • Quote van 19 Jul 2019 om 09:59
      Volwassen worden heet dat ik zat in vak p toen jij je luiers nog vol kakte gisteren waarschijnlijk! Ik heb en doe nog altijd domme dingen alleen sta ik voor wat ik doe! Is gewoon een generatie kloof dus ik blijf gewoon in mijn vak zitten waar ik al 32 jaar zit en doe nog altijd alles wat verboden is alleen aanvaardt de gevolgen er van.
    Broekie, iedereen voor van alles en nog wat uit maken en je hebt geen idee wie er achter schuilt. Ben je wel droog achter de oren :)
  • 19 Jul 2019 om 10:26
    • Quote van 19 Jul 2019 om 09:59
      Volwassen worden heet dat ik zat in vak p toen jij je luiers nog vol kakte gisteren waarschijnlijk! Ik heb en doe nog altijd domme dingen alleen sta ik voor wat ik doe! Is gewoon een generatie kloof dus ik blijf gewoon in mijn vak zitten waar ik al 32 jaar zit en doe nog altijd alles wat verboden is alleen aanvaardt de gevolgen er van.
    Oh dan ben ik er langer als jou, dus ik als oude bok zeg ga een beetje met je tijd mee, dat leeft een stuk lekkerder.
  • 19 Jul 2019 om 10:25
    Onzin verhaal. Wacht nou maar af, er loopt al het e.e.a. om de club te helpen dit bedrag bij elkaar te krijgen. Jij probeert mensen anoniem achter je telefoon verantwoordelijk te stellen voor iets wat elke voetbalsupporter zou snappen. Her zou je sieren eerst eens even af te wachten, en niet direct met je vingertje te wijzen om ipv hier allerlei onzin te plaatsen.
  • 19 Jul 2019 om 09:59
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:38
      Komt hij weer aan met zijn zoons man ga aan de overkant in de bovenste ring zitten ie bint altijd aan het zeuren als er wat loos is.
    Volwassen worden heet dat ik zat in vak p toen jij je luiers nog vol kakte gisteren waarschijnlijk! Ik heb en doe nog altijd domme dingen alleen sta ik voor wat ik doe! Is gewoon een generatie kloof dus ik blijf gewoon in mijn vak zitten waar ik al 32 jaar zit en doe nog altijd alles wat verboden is alleen aanvaardt de gevolgen er van.
  • 19 Jul 2019 om 09:59
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:38
      Komt hij weer aan met zijn zoons man ga aan de overkant in de bovenste ring zitten ie bint altijd aan het zeuren als er wat loos is.
    Volwassen worden heet dat ik zat in vak p toen jij je luiers nog vol kakte gisteren waarschijnlijk! Ik heb en doe nog altijd domme dingen alleen sta ik voor wat ik doe! Is gewoon een generatie kloof dus ik blijf gewoon in mijn vak zitten waar ik al 32 jaar zit en doe nog altijd alles wat verboden is alleen aanvaardt de gevolgen er van.
  • 19 Jul 2019 om 09:14
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:38
      Komt hij weer aan met zijn zoons man ga aan de overkant in de bovenste ring zitten ie bint altijd aan het zeuren als er wat loos is.
    Familievak lijkt me betere optie.
  • 19 Jul 2019 om 08:38
    • Quote van 18 Jul 2019 om 23:27
      Ik was erbij hoor een vinger verlies je niet als je door een open poort loopt!!! Het werd open gezet om gewonden te voorkomen want men klom massaal over de hekken!!! Maar goed zo zit ik in elkaar ik en mijn zoons waren erbij dus wil ik mijn club gerust helpen met de kosten die ze door ons toedoen weer te verwerken krijgen terwijl het financieel al zo slecht gaat. Maar goed misschien is er verschil van inzicht tussen ons.
    Komt hij weer aan met zijn zoons man ga aan de overkant in de bovenste ring zitten ie bint altijd aan het zeuren als er wat loos is.
  • 19 Jul 2019 om 08:28
    • Quote van 19 Jul 2019 om 07:58
      Zie ook de reactie van van der Kraan, nuff Said.
    oh ik dacht altijd dat jij 78 jaar bent ..wha:-))
  • 19 Jul 2019 om 07:58
    Zie ook de reactie van van der Kraan, nuff Said.
  • 19 Jul 2019 om 07:37
    • Quote van 19 Jul 2019 om 00:21
      Je kan recht lullen wat krom is als je iets doet moet je de gevolgen ook dragen,maar denk dat je een stuk jonger bent dan mij. Gaat niet om 25 of 500.000 euro de veroorzaker moet betalen zo simpel is het! Maar je kan ook altijd anderen verantwoordelijk laten zijn voor je daden lekker makkelijk.
    Wat een complete bullshit hier man, wat een drama maak jij hier van en van die 7500 boete. Dat kost ons de kop He? Ik weet zeker dat ze bij Twente ingecalculeerd hadden dat de supporters het veld op zouden komen, daar ben ik bijna zeker van. En dat je lult dat Enschede 78 een stuk jonger is dan jou slaat ook nergens op, ik denk dat jij dan van mijn leeftijd bent en ik geef Enschede 78 gelijk in zijn betoog. Want al dat gelul dat het zo een schande is over de hekken het veld op, die mensen moeten de boete maar betalen, wat is dat voor bullshit? Ik heb al eerder gezegd voetbal is emotie, en het kampioenschap voelde als bevrijding, ontlading, naar alle ellende die we hebben meegemaakt. En dan lees je dat sommige vak p daarop ook weer in de discussie betrekken dat ze daar weg kwamen, nou mooi deze jongens uit vak P hebben Twente na alle uitwedstrijden bijgestaan en gesteund, en mede door hun is ook promotie en kampioenschap behaald. Dus die 7500 is een scheintje voor wat het opbrengt.
  • 19 Jul 2019 om 07:04
    • Quote van 19 Jul 2019 om 00:21
      Je kan recht lullen wat krom is als je iets doet moet je de gevolgen ook dragen,maar denk dat je een stuk jonger bent dan mij. Gaat niet om 25 of 500.000 euro de veroorzaker moet betalen zo simpel is het! Maar je kan ook altijd anderen verantwoordelijk laten zijn voor je daden lekker makkelijk.
    Oke ga jij betalen en neem je verantwoordelijkheid of wacht jij op anderen? Of jij wel of niet op het veld stond doet niet ter zake, jij was erbij niets gedaan om het te stoppen dus net zo verantwoordelijk. Heeft niets te maken met leeftijd, maar dat weet jij ook wel, mag ik toch hopen.
  • 19 Jul 2019 om 00:21
    • Quote van 18 Jul 2019 om 23:35
      Ja nu gaan we failliet die 7500 en een vinger die kosten ons de kop. De keren dat de supporters het team over het dode punt hebben geholpen, daardoor wel 1 of 3 punten, dus een hogere klassering en dus meer TV-Gelden kunnen ze verrekenen met die 7500 fooi.
    Je kan recht lullen wat krom is als je iets doet moet je de gevolgen ook dragen,maar denk dat je een stuk jonger bent dan mij. Gaat niet om 25 of 500.000 euro de veroorzaker moet betalen zo simpel is het! Maar je kan ook altijd anderen verantwoordelijk laten zijn voor je daden lekker makkelijk.
  • 18 Jul 2019 om 23:35
    • Quote van 18 Jul 2019 om 23:27
      Ik was erbij hoor een vinger verlies je niet als je door een open poort loopt!!! Het werd open gezet om gewonden te voorkomen want men klom massaal over de hekken!!! Maar goed zo zit ik in elkaar ik en mijn zoons waren erbij dus wil ik mijn club gerust helpen met de kosten die ze door ons toedoen weer te verwerken krijgen terwijl het financieel al zo slecht gaat. Maar goed misschien is er verschil van inzicht tussen ons.
    Ja nu gaan we failliet die 7500 en een vinger die kosten ons de kop. De keren dat de supporters het team over het dode punt hebben geholpen, daardoor wel 1 of 3 punten, dus een hogere klassering en dus meer TV-Gelden kunnen ze verrekenen met die 7500 fooi.
  • 18 Jul 2019 om 23:32
    • Quote van 18 Jul 2019 om 23:22
      Als jij nou eens mensen als mensen gaat zien in plaats van dit soort belachelijk hokjesdenken!
    Lees Jij anders eerst even goed alvorens verontwaardigd te reageren, het was bigtukker die vroeg "welk soort" lui, vandaar mijn wedervraag, of had je dat ZGN /HEEL TOEVALLIG niet gelezen?
  • 18 Jul 2019 om 23:27
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:44
      Toch vreemd dat de stadionspeaker zegt wel op 1 helft blijven.
      Toch vreemd dat stewards zelf de poortjes open deden (hoofdtribune hekje) dus geen Vak P.
      Toch vreemd dat TvL het heel normaal vind maar bepaalde figuren hier roomser willen zij dan de paus.
      Toch vreemd dat een jaar lang onvoorwaardelijke steun dan opeens weg is (voor wederom bepaalde figuren) om nu lekker een mes in iemands rug te kunnen steken.

      Erg vreemd inderdaad......
    Ik was erbij hoor een vinger verlies je niet als je door een open poort loopt!!! Het werd open gezet om gewonden te voorkomen want men klom massaal over de hekken!!! Maar goed zo zit ik in elkaar ik en mijn zoons waren erbij dus wil ik mijn club gerust helpen met de kosten die ze door ons toedoen weer te verwerken krijgen terwijl het financieel al zo slecht gaat. Maar goed misschien is er verschil van inzicht tussen ons.
  • 18 Jul 2019 om 23:23
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:50
      De KNVB heeft gewaarschuwd, Twente heeft gewaarschuwd, volgens mij had zelfs de Gemeente Enschede gewaarschuwd. Dan moet je niet gek op kijken als de KNVB daad bij woord stelt.
    Helemaal mee eens hoor.
  • 18 Jul 2019 om 23:22
    • Quote van 18 Jul 2019 om 23:13
      Ik ben benieuwd wat voor soort jij bent?
    Als jij nou eens mensen als mensen gaat zien in plaats van dit soort belachelijk hokjesdenken!
  • 18 Jul 2019 om 23:13
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:52
      Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel geld aan boetes Twente de afgelopen jaren heeft betaald door dit soort lui.
    Ik ben benieuwd wat voor soort jij bent?
  • 18 Jul 2019 om 22:06
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:50
      De KNVB heeft gewaarschuwd, Twente heeft gewaarschuwd, volgens mij had zelfs de Gemeente Enschede gewaarschuwd. Dan moet je niet gek op kijken als de KNVB daad bij woord stelt.
    Zelfs de stadion speaker....
  • 18 Jul 2019 om 21:57
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:51
      volslagen gekte dit waarom mogen supporters niet blij zijn met kampioenschaper is niks gebeurd bij amateurs komen ze ook veld op ik heb idee dat knvb twente niks meer gund het ergste is nog de supporters vieren feest club word gestraft k.t knvb
    In eerdere geposte berichten kun je lezen dat ze bijvoorbeeld in Duitsland veel strenger straffen. Daarmee vergeleken is de geldstraf die de KNVB aan Twente heeft gegeven een schijntje.
  • 18 Jul 2019 om 21:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:51
      volslagen gekte dit waarom mogen supporters niet blij zijn met kampioenschaper is niks gebeurd bij amateurs komen ze ook veld op ik heb idee dat knvb twente niks meer gund het ergste is nog de supporters vieren feest club word gestraft k.t knvb
    Ook bij de amateurs mag het niet. Regels zijn regels. Hou je er niet aan, wordt je bestraft.
  • 18 Jul 2019 om 21:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:59
      ja, hahahaha
      Wat een heerlijk leven en verbaas me steeds dat er zoveel geld weggehaald kan worden uit de maatschappij. Belastingverhoging, supermarktprijzen, energieprijzen boetes in het verkeer. Er wordt steeds meer weggehaald bij de burger.
      Daarom zeg ik altijd er is geld zat! :-) :-)
    Maar niet bij FC Twente toch:-)
  • 18 Jul 2019 om 21:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:52
      Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel geld aan boetes Twente de afgelopen jaren heeft betaald door dit soort lui.
    waarom wil jij dat weten
  • 18 Jul 2019 om 21:52
    Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel geld aan boetes Twente de afgelopen jaren heeft betaald door dit soort lui.
  • 18 Jul 2019 om 21:51
    volslagen gekte dit waarom mogen supporters niet blij zijn met kampioenschaper is niks gebeurd bij amateurs komen ze ook veld op ik heb idee dat knvb twente niks meer gund het ergste is nog de supporters vieren feest club word gestraft k.t knvb
  • 18 Jul 2019 om 21:50
    De KNVB heeft gewaarschuwd, Twente heeft gewaarschuwd, volgens mij had zelfs de Gemeente Enschede gewaarschuwd. Dan moet je niet gek op kijken als de KNVB daad bij woord stelt.
  • 18 Jul 2019 om 21:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:18
      Zo een bekrompen bende is de voetbalwereld geworden, onder het Juk van dat tuig van de KNVB hou op aub.
    Tot voor kort werd er nog naar de geest van de regels gehandeld, tegenwoordig alleen maar naar de letter.... Er is geen begrip meer voor de situatie.... alles is gevaarlijk..... hoewel dat natuurlijk niet zo is..... zo werken "managers", die hun bordje schoon moeten houden.....
  • 18 Jul 2019 om 20:59
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:57
      Dat investeren ze in mensen die nog meer boetes kunnen uitschrijven...;))
    ja, hahahaha
    Wat een heerlijk leven en verbaas me steeds dat er zoveel geld weggehaald kan worden uit de maatschappij. Belastingverhoging, supermarktprijzen, energieprijzen boetes in het verkeer. Er wordt steeds meer weggehaald bij de burger.
    Daarom zeg ik altijd er is geld zat! :-) :-)
  • 18 Jul 2019 om 20:57
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:54
      Hoezo bekrompen bende? Knvb moet toch ook geld verdienen. Het is net als je door het rode licht rijdt. Als je gesnapt wordt dan moet je boeten.
      Ik zal wel eens willen weten wat ze met al dat boete geld doen en hoeveel ze per jaar binnenharken. Veel interessanter!
    Dat investeren ze in mensen die nog meer boetes kunnen uitschrijven...;))
  • 18 Jul 2019 om 20:56
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:42
      Betaal dan nu ook de boete!!!!
    Waarom?
    Welke relatie leg jij tussen het feit dat Vak P en zijn supporters genaaid zijn met een individu die volgens jou een boete zou moeten betalen omdat duizenden supporters op het veld een heerlijk feestje met de spelers hebben gevierd?
  • 18 Jul 2019 om 20:54
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:18
      Zo een bekrompen bende is de voetbalwereld geworden, onder het Juk van dat tuig van de KNVB hou op aub.
    Hoezo bekrompen bende? Knvb moet toch ook geld verdienen. Het is net als je door het rode licht rijdt. Als je gesnapt wordt dan moet je boeten.
    Ik zal wel eens willen weten wat ze met al dat boete geld doen en hoeveel ze per jaar binnenharken. Veel interessanter!
  • 18 Jul 2019 om 20:52
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:47
      Als jij jet toch zo weinig vindt maak jij het geld dan over!!!!
    Waarom zou ik slimpie?
    Jij maakt toch ook niet zomaar geld over?
    Ben Gekke Henkie niet!!!
  • 18 Jul 2019 om 20:48
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:29
      Jonge gaan heen met je gezeur man moraalriddertje dat je wilt uithangen ga naar korfbal of zo.
    Dat is precies het antwoord wat ik verwacht had van jou!!
  • 18 Jul 2019 om 20:47
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:37
      Oooooooooooo, 7500 maar? Wat zal de knvb daarmee doen? Gratis geld!!!
    Als jij jet toch zo weinig vindt maak jij het geld dan over!!!!
  • 18 Jul 2019 om 20:42
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:51
      Tuurlijk jonge altijd, we worden genaaid met het home, we worden genaaid door Onno en het OM, we worden genaaid door Kerkrade en justitie, verlinkt , tuurlijk knulletje en weet je wat zo mooi Is? Wij zijn er altijd voor de club, en nu nog, over welke kant het ook moet, wij staan altijd achter Twente. Hoe we ook genaaid worden. Heb je daar wel eens over nagedacht??? Verder heb jij een knap bekrompen beeld van Vak P en weet je niet echt veel.
    Betaal dan nu ook de boete!!!!
  • 18 Jul 2019 om 20:35
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:18
      Zo een bekrompen bende is de voetbalwereld geworden, onder het Juk van dat tuig van de KNVB hou op aub.
    Alleen een massaal protest zou daar misschien verandering in aan kunnen brengen, dan moeten alle supportergroepen meedoen..... en dat zou een wonder zijn......
  • 18 Jul 2019 om 20:18
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:09
      Het is niet vreemd..... wel begrijpelijk, maar de KNVB regels verbieden het betreden van het veld door onbevoegden, de consequentie is een boete. Simpel, toch?
    Zo een bekrompen bende is de voetbalwereld geworden, onder het Juk van dat tuig van de KNVB hou op aub.
  • 18 Jul 2019 om 20:17
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:09
      Het is niet vreemd..... wel begrijpelijk, maar de KNVB regels verbieden het betreden van het veld door onbevoegden, de consequentie is een boete. Simpel, toch?
    Regeltjes, Regeltjes ieder menselijk aspect wordt vermoord door de oh zo beruchte regeltjes.

    Van ik doe gewoon m'n werk en ik heb de regels niet bedacht naar logisch nadenken en weten welke regels je wanneer moet toepassen om alles ordelijk te laten verlopen.

    Maar iedere vorm van zelfregulering wordt verkracht door onze "regeltjes" .
  • 18 Jul 2019 om 20:16
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:09
      Het is niet vreemd..... wel begrijpelijk, maar de KNVB regels verbieden het betreden van het veld door onbevoegden, de consequentie is een boete. Simpel, toch?
    Bij Cles gaan ze na iedere pot het veld op.
  • 18 Jul 2019 om 20:09
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:44
      Toch vreemd dat de stadionspeaker zegt wel op 1 helft blijven.
      Toch vreemd dat stewards zelf de poortjes open deden (hoofdtribune hekje) dus geen Vak P.
      Toch vreemd dat TvL het heel normaal vind maar bepaalde figuren hier roomser willen zij dan de paus.
      Toch vreemd dat een jaar lang onvoorwaardelijke steun dan opeens weg is (voor wederom bepaalde figuren) om nu lekker een mes in iemands rug te kunnen steken.

      Erg vreemd inderdaad......
    Het is niet vreemd..... wel begrijpelijk, maar de KNVB regels verbieden het betreden van het veld door onbevoegden, de consequentie is een boete. Simpel, toch?
  • 18 Jul 2019 om 19:51
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:29
      Ja, en zoals ik eerder al zei: Union Berlin kreeg een paar werken geleden 56.800 euro boete voor hin Pitch Invasion
    Moet kunnen toch? Voetbal is emotie, dan maar een boete van 56.800 euro:-)
  • 18 Jul 2019 om 19:51
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:55
      Geef hem maar ongelijk. Alles wat in het stadion gebeurt, altijd heeft VAK-P er wel wat mee te maken. Wees gewoon is eerlijk joh.
    Tuurlijk jonge altijd, we worden genaaid met het home, we worden genaaid door Onno en het OM, we worden genaaid door Kerkrade en justitie, verlinkt , tuurlijk knulletje en weet je wat zo mooi Is? Wij zijn er altijd voor de club, en nu nog, over welke kant het ook moet, wij staan altijd achter Twente. Hoe we ook genaaid worden. Heb je daar wel eens over nagedacht??? Verder heb jij een knap bekrompen beeld van Vak P en weet je niet echt veel.
  • 18 Jul 2019 om 19:44
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:29
      Toch vreemd al die reacties en niemand die zegt regels waren bekend we waren gewaarschuwd door de stadion speaker. We hebben er geen spijt van want het hoort bij de emoties van het voetbal. Maar toch tijdens de thuis wedstrijd tegen PSV gaan we in vak p met de pet rond en nemen onze verantwoordelijkheid!!!
    Toch vreemd dat de stadionspeaker zegt wel op 1 helft blijven.
    Toch vreemd dat stewards zelf de poortjes open deden (hoofdtribune hekje) dus geen Vak P.
    Toch vreemd dat TvL het heel normaal vind maar bepaalde figuren hier roomser willen zij dan de paus.
    Toch vreemd dat een jaar lang onvoorwaardelijke steun dan opeens weg is (voor wederom bepaalde figuren) om nu lekker een mes in iemands rug te kunnen steken.

    Erg vreemd inderdaad......
  • 18 Jul 2019 om 19:44
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:04
      Gewoon na iedere thuiswedstrijd massaal het veld op om de 3de helft te vieren. o_O.Gebruiken we Tukkie89 en SSer als stormram om de hekken open te krijgen.
    Oohh wat een superstormram vol in de hekken er met. Pats.
  • 18 Jul 2019 om 19:41
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:16
      Omdat?
    Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
  • 18 Jul 2019 om 19:05
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:00
      +1 Maar niet met de pet rond op de tweede ring , die konden het veld toch niet op . ????????????
    Dat is ook geen Vakp.
  • 18 Jul 2019 om 19:05
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:55
      Geef hem maar ongelijk. Alles wat in het stadion gebeurt, altijd heeft VAK-P er wel wat mee te maken. Wees gewoon is eerlijk joh.
    Klopt altijd die steun,altijd die bussen die zomaar worden terug gestuurd,altijd bomvolle uitvakken, en zo zijn er nog tich duizend positieve dingen op te noemen. Dus pleur een eind op lampelul
  • 18 Jul 2019 om 19:00
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:29
      Toch vreemd al die reacties en niemand die zegt regels waren bekend we waren gewaarschuwd door de stadion speaker. We hebben er geen spijt van want het hoort bij de emoties van het voetbal. Maar toch tijdens de thuis wedstrijd tegen PSV gaan we in vak p met de pet rond en nemen onze verantwoordelijkheid!!!
    +1 Maar niet met de pet rond op de tweede ring , die konden het veld toch niet op . ????????????
  • 18 Jul 2019 om 18:29
    Toch vreemd al die reacties en niemand die zegt regels waren bekend we waren gewaarschuwd door de stadion speaker. We hebben er geen spijt van want het hoort bij de emoties van het voetbal. Maar toch tijdens de thuis wedstrijd tegen PSV gaan we in vak p met de pet rond en nemen onze verantwoordelijkheid!!!
  • 18 Jul 2019 om 18:17
    Belachelijk. KNVB maffia
  • 18 Jul 2019 om 18:16
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:04
      Gewoon na iedere thuiswedstrijd massaal het veld op om de 3de helft te vieren. o_O.Gebruiken we Tukkie89 en SSer als stormram om de hekken open te krijgen.
    Omdat?
  • 18 Jul 2019 om 18:04
    Gewoon na iedere thuiswedstrijd massaal het veld op om de 3de helft te vieren. o_O.Gebruiken we Tukkie89 en SSer als stormram om de hekken open te krijgen.
  • 18 Jul 2019 om 18:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:42
      Zolang de graaiers het goede voorbeeld niet geven ( jan van halst bonus degradatie ) zie ik het nut hier niet van in. De supporter is al genoeg genaaid de laatste jaren vind je zelf ook niet.
    Wat is nou eigenlijk je punt?
  • 18 Jul 2019 om 17:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:24
      Och och daar gaan we weer.......
    Geef hem maar ongelijk. Alles wat in het stadion gebeurt, altijd heeft VAK-P er wel wat mee te maken. Wees gewoon is eerlijk joh.
  • 18 Jul 2019 om 17:48
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:42
      Zolang de graaiers het goede voorbeeld niet geven ( jan van halst bonus degradatie ) zie ik het nut hier niet van in. De supporter is al genoeg genaaid de laatste jaren vind je zelf ook niet.
    Tsja, als het aan mij lag had ik Jan voor de rechter gesleept en het geld terug geëist en hem daarna een draai om de oren gegeven. Hoe kun je nu voor wanbeleid een bonus krijgen dan. Supporter is wel genaaid Ja, maar vind dat geen excuus eigenlijk om met de pitch-invasion de club 'terug te pakken' omdat Jan de club naar de klote heeft geholpen. Die durft ook vast niet meer in de buurt van t stadion te komen die waslap.
  • 18 Jul 2019 om 17:42
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:31
      Maar je hoort de mensen die het veld opliepen nu niet zeggen dat ze wel wat geld willen betalen. De zogenaamde emotie is belangrijker dan de club zelf. Ik verwacht dat de veldlopers geld gaan inzamelen om deze boete te betalen, dat oogt pas respect als supporter in mijn ogen.
    Zolang de graaiers het goede voorbeeld niet geven ( jan van halst bonus degradatie ) zie ik het nut hier niet van in. De supporter is al genoeg genaaid de laatste jaren vind je zelf ook niet.
  • 18 Jul 2019 om 17:41
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:25
      Ik vond het wel een mooi gezicht vanaf de tribune. Wat eppie ook zegt zelfs een Ted of een brama vonden het geen Probleem ( en anders maar wel) Pech gehad hoort er bij, ben benieuwd wat er dit jaar wel niet gaat gebeuren tis nooit saai in twente
    Beste Messi, of we het er bij vinden horen of niet, maakt niet uit. Volgens de KNVB regels mag het niet. Pas als de regels worden aangepast, mag het.... helaas werkt het zo.... dus als alle supporters het willen en er actie voor willen voeren, maak je een kans, anders is er geen andere keuze dan de boete betalen.... En saai wordt het toch nooit bij FcT.....
  • 18 Jul 2019 om 17:37
    Oooooooooooo, 7500 maar? Wat zal de knvb daarmee doen? Gratis geld!!!
  • 18 Jul 2019 om 17:31
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:18
      Ach Schei uit man. Ik wil het niet helemaal goedpraten, maar het is niks nieuws onder de zon... we mogen blij zijn dat de knvb milde straffen uitdeeld. 7500 is een grap vergeleken met de duitse en engelse bond straf voor dit gegeven
    Maar je hoort de mensen die het veld opliepen nu niet zeggen dat ze wel wat geld willen betalen. De zogenaamde emotie is belangrijker dan de club zelf. Ik verwacht dat de veldlopers geld gaan inzamelen om deze boete te betalen, dat oogt pas respect als supporter in mijn ogen.
  • 18 Jul 2019 om 17:29
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:24
      Kreeg Hamburg toen ze zijn abgestiegen geen boete van 130.000 eurie staat me iets van bij
    Ja, en zoals ik eerder al zei: Union Berlin kreeg een paar werken geleden 56.800 euro boete voor hin Pitch Invasion
  • 18 Jul 2019 om 17:24
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:18
      Ach Schei uit man. Ik wil het niet helemaal goedpraten, maar het is niks nieuws onder de zon... we mogen blij zijn dat de knvb milde straffen uitdeeld. 7500 is een grap vergeleken met de duitse en engelse bond straf voor dit gegeven
    Kreeg Hamburg toen ze zijn abgestiegen geen boete van 130.000 eurie staat me iets van bij
  • 18 Jul 2019 om 17:21
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:15
      Valt reuze mee. Bij lijfsbehoud in de herhaling dan maar.
    100+
  • 18 Jul 2019 om 17:18
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:15
      Bedankt 'supporters'. Jullie kosten de club alleen maar geld met jullie idiote gedrag.
    Ach Schei uit man. Ik wil het niet helemaal goedpraten, maar het is niks nieuws onder de zon... we mogen blij zijn dat de knvb milde straffen uitdeeld. 7500 is een grap vergeleken met de duitse en engelse bond straf voor dit gegeven
  • 18 Jul 2019 om 17:15
    Valt reuze mee. Bij lijfsbehoud in de herhaling dan maar.
  • 18 Jul 2019 om 17:15
    Bedankt 'supporters'. Jullie kosten de club alleen maar geld met jullie idiote gedrag.
  • 18 Jul 2019 om 16:58
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:29
      Jonge gaan heen met je gezeur man moraalriddertje dat je wilt uithangen ga naar korfbal of zo.
    Beste Ja Die, laat toch wezen. De boete wordt betaald en klaar met deze topic. Er is een mooi feest geweest in het stadion, ook op het veld. Ik hou mij meer bezig met 3 augustus, heb zin aan het nieuwe seizoen!
  • 18 Jul 2019 om 16:57
    Zag net voorbij komen dat Willem 2 een geldboete heeft gekregen van €5000 voor de patch invasion. Waarom zou Twente er een krijgen van €7500?
  • 18 Jul 2019 om 16:39
    Kan Leon ten Voorde die 7500 mooi betalen. Die heeft dit toch geroepen?
  • 18 Jul 2019 om 16:30
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:27
      Langezijde regelrecht uit de TOS vandaan met de champagne fles noch in de hand.
    Haha ja toch en met die dure sigaren op de lip, en die lak schoentjes toch?
  • 18 Jul 2019 om 16:29
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:24
      Betaal jij de boete? Vanwege je emotie?
    Jonge gaan heen met je gezeur man moraalriddertje dat je wilt uithangen ga naar korfbal of zo.
  • 18 Jul 2019 om 16:28
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:23
      100
    Ben uitgeluid domme mafketels, voetbal is emotie ja, voor sommigen meer dan voor de ander kneusjes. Bah bah en zielig om Vak P er weer bij te halen kun je zien wat voor niveau jullie zijn..
  • 18 Jul 2019 om 16:27
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:21
      Kwamen de meesten weer niet uit vak P? Het zal ook eens niet zo zijn.
    Langezijde regelrecht uit de TOS vandaan met de champagne fles noch in de hand.
  • 18 Jul 2019 om 16:25
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:20
      Had je daar niet liever een aantal biertjes voor gedronken? Niet dat FcT zo maar gratis rondjes weggeeft, overigens..... :-)
    Ik vond het wel een mooi gezicht vanaf de tribune. Wat eppie ook zegt zelfs een Ted of een brama vonden het geen Probleem ( en anders maar wel) Pech gehad hoort er bij, ben benieuwd wat er dit jaar wel niet gaat gebeuren tis nooit saai in twente
  • 18 Jul 2019 om 16:25
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:19
      Gelukkig begreepTed het wel,al die ophef snapte hij niet,hij zei dat het hoorde bij onze club,het is wie we zijn,en die suggestieve berichtgeving,een fikse boete,ik dacht 50 of 100000 euro of zo,was best gezellig op het veld, alleen de meneer van de KNVB vond het niet leuk,stapte meteen in de auto,erg onvriendelijk en onbeleefd toch,heeft ook nog een voorbeeld functie, foei foei toch,zou hij ook een boete hebben gekregen? .
    100+
  • 18 Jul 2019 om 16:24
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:21
      Kwamen de meesten weer niet uit vak P? Het zal ook eens niet zo zijn.
    Och och daar gaan we weer.......
  • 18 Jul 2019 om 16:24
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:05
      Er is keurig gevraagd of we wel het veld op konden komen om daar het feestje te vieren.

      En inderdaad voetbal is emotie, je weet wel emotie...? Aan jouw stukje te zien, heb jij daar nog nooit van gehoord met je theoretische gebral.
      Probeer eens te leven met emotie, zal je goed doen.
    Betaal jij de boete? Vanwege je emotie?
  • 18 Jul 2019 om 16:23
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:55
      Dat is jouw norm. Niet de mijne. Probeer eens normaal je onvrede te uiten.
    Doordat ik zeg "" flikker op"" he vriend luister goed, hoe jij je normen hebt weet ik niet, maar als je al tegen het woord flikker op aan hikt , dan zeg ik zoek een andere sport uit. En ga inderdaad de bij de viva of libelle op het forum zitten. Als ik een half uur in het stadion ben, en we hebben de scheids tegen of zo, keerl dan hoor je toch , een flikker op , klootzak, hufter, enz enz enz . En dat zal niet alleen in mijn vak zo zijn maar door het hele stadion zullen mensen dit roepen of andere woorden. En weet en anderen met mij hier dat ik me nu nog netjes heb uitgedrukt. Ik zou zeggen zoek een forum van het damesvoetbal misschien dat het er daar anders aan toe gaat . Pfffgf
  • 18 Jul 2019 om 16:23
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:21
      Kwamen de meesten weer niet uit vak P? Het zal ook eens niet zo zijn.
    100
  • 18 Jul 2019 om 16:21
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:17
      Het is door FC Twente zelf verboden het veld te betreden, kijk in de huisregels artikel 10.3 (staat gewoon op de website www.fctwente.nl/club/stadion/huisregels). "Het is de bezoeker verboden zowel tijdens een wedstrijd, als op een moment waarop er geen wedstrijd gaande is, het speelveld te betreden, Tenzij hiervoor vooraf uitdrukkelijk toestemming is verleend door het bevoegde gezag van FC Twente." Als je de huisregels van FC Twente overtreedt, moet je ook zo'n grote kerel zijn om de consequenties daarvan de aanvaarden, en gewoon gezamenlijk met de andere veldbestormers de boete betalen. En dat calimero gejank 'ja maar bij andere clubs doen ze het ook' slaat nergens op. Als er een crimineel een bank overvalt, geeft dat iemand anders nog niet de vrijbrief om ook een bank te overvallen onder het motto 'ja maar hij deed het ook'. Als je bij Twente bent, hou je je aan de regels die Twente heeft gesteld. Als je dat niet wilt, blijf dan lekker weg, dan bezorg je de club ook geen boetes. En 'emotie' is geen vrijbrief om regels te overtreden. Je mag ook geen bank overvallen omdat je zo 'emotioneel' bent.
    Kwamen de meesten weer niet uit vak P? Het zal ook eens niet zo zijn.
  • 18 Jul 2019 om 16:20
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:39
      Voor die paar centjes wast een mooi fesie
    Had je daar niet liever een aantal biertjes voor gedronken? Niet dat FcT zo maar gratis rondjes weggeeft, overigens..... :-)
  • 18 Jul 2019 om 16:19
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:59
      En de schreeuwers voelen zich weer gedupeerd. Wederom drukken ze zich in de slachtofferrol. "Wij tegen iedereen"............. zucht
    Gelukkig begreepTed het wel,al die ophef snapte hij niet,hij zei dat het hoorde bij onze club,het is wie we zijn,en die suggestieve berichtgeving,een fikse boete,ik dacht 50 of 100000 euro of zo,was best gezellig op het veld, alleen de meneer van de KNVB vond het niet leuk,stapte meteen in de auto,erg onvriendelijk en onbeleefd toch,heeft ook nog een voorbeeld functie, foei foei toch,zou hij ook een boete hebben gekregen? .
  • 18 Jul 2019 om 16:17
    Het is door FC Twente zelf verboden het veld te betreden, kijk in de huisregels artikel 10.3 (staat gewoon op de website www.fctwente.nl/club/stadion/huisregels). "Het is de bezoeker verboden zowel tijdens een wedstrijd, als op een moment waarop er geen wedstrijd gaande is, het speelveld te betreden, Tenzij hiervoor vooraf uitdrukkelijk toestemming is verleend door het bevoegde gezag van FC Twente." Als je de huisregels van FC Twente overtreedt, moet je ook zo'n grote kerel zijn om de consequenties daarvan de aanvaarden, en gewoon gezamenlijk met de andere veldbestormers de boete betalen. En dat calimero gejank 'ja maar bij andere clubs doen ze het ook' slaat nergens op. Als er een crimineel een bank overvalt, geeft dat iemand anders nog niet de vrijbrief om ook een bank te overvallen onder het motto 'ja maar hij deed het ook'. Als je bij Twente bent, hou je je aan de regels die Twente heeft gesteld. Als je dat niet wilt, blijf dan lekker weg, dan bezorg je de club ook geen boetes. En 'emotie' is geen vrijbrief om regels te overtreden. Je mag ook geen bank overvallen omdat je zo 'emotioneel' bent.
  • 18 Jul 2019 om 16:06
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:55
      Dat is jouw norm. Niet de mijne. Probeer eens normaal je onvrede te uiten.
    Arrogant om te denken dat jouw norm dan wél normaal is.
  • 18 Jul 2019 om 16:05
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:48
      Taalgebruik kereltje. Gooi t ook maar op emotie. Dan moet zeker alles kunnen. Bekrompen gedachte en zegt genoeg over je eigen manier van omgaan met je ‘emoties’. Er was keurig gevraagd om van t veld te blijven. Klaar.???? voetbal is inderdaad emotie. Beheersen van je emotie is natuurlijk heel lastig en dan is alles geoorloofd. Net als je taalgebruik en doen en laten.
    Er is keurig gevraagd of we wel het veld op konden komen om daar het feestje te vieren.

    En inderdaad voetbal is emotie, je weet wel emotie...? Aan jouw stukje te zien, heb jij daar nog nooit van gehoord met je theoretische gebral.
    Probeer eens te leven met emotie, zal je goed doen.
  • 18 Jul 2019 om 16:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:38
      De supporters kunnen daar proberen verandering in te krijgen...... De Graafschap supporters willen het ook niet accepteren.... M.i. heeft alleen een gezamenlijke actie zin.....
    Eens. De massa heeft de macht.
  • 18 Jul 2019 om 15:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:38
      Wat is er nu met mijn taalgebruik dan? Als je al geen flikker op kunt zeggen, kun je beter om een Libelle of Viva forum gaan zitten. Beetje erg overdreven He.
    Dat is jouw norm. Niet de mijne. Probeer eens normaal je onvrede te uiten.
  • 18 Jul 2019 om 15:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:53
      Nou nou. Knap staaltje verweer. Haha
    Is het niet zo dan?
  • 18 Jul 2019 om 15:53
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:38
      Wat is er nu met mijn taalgebruik dan? Als je al geen flikker op kunt zeggen, kun je beter om een Libelle of Viva forum gaan zitten. Beetje erg overdreven He.
    Nou nou. Knap staaltje verweer. Haha
  • 18 Jul 2019 om 15:40
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:36
      Frustratie onnie dat ie met dat kreupele lijf niet opt veld kon kruipen.
    Hahaha keerl keerl
  • 18 Jul 2019 om 15:39
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:59
      En de schreeuwers voelen zich weer gedupeerd. Wederom drukken ze zich in de slachtofferrol. "Wij tegen iedereen"............. zucht
    Ga heen man droeftoeter met je gejank man.
  • 18 Jul 2019 om 15:38
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:35
      Het verschuilen achter de regeltjescultuur is funest.
    De supporters kunnen daar proberen verandering in te krijgen...... De Graafschap supporters willen het ook niet accepteren.... M.i. heeft alleen een gezamenlijke actie zin.....
  • 18 Jul 2019 om 15:38
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:48
      Taalgebruik kereltje. Gooi t ook maar op emotie. Dan moet zeker alles kunnen. Bekrompen gedachte en zegt genoeg over je eigen manier van omgaan met je ‘emoties’. Er was keurig gevraagd om van t veld te blijven. Klaar.???? voetbal is inderdaad emotie. Beheersen van je emotie is natuurlijk heel lastig en dan is alles geoorloofd. Net als je taalgebruik en doen en laten.
    Wat is er nu met mijn taalgebruik dan? Als je al geen flikker op kunt zeggen, kun je beter om een Libelle of Viva forum gaan zitten. Beetje erg overdreven He.
  • 18 Jul 2019 om 15:36
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:59
      En de schreeuwers voelen zich weer gedupeerd. Wederom drukken ze zich in de slachtofferrol. "Wij tegen iedereen"............. zucht
    Frustratie onnie dat ie met dat kreupele lijf niet opt veld kon kruipen.
  • 18 Jul 2019 om 15:35
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:25
      De Graafschap heeft 15.000,00 EUR boete gekregen voor een pyro actie tijdens de nacompetitie van het afgelopen seizoen, die overigens door de supportersgroepen wordt gefund, na een "crowdfundingsactie" die het bedrag binnen 1 dag bij elkaar bracht. Helaas... regels zijn regels....
    Het verschuilen achter de regeltjescultuur is funest.
  • 18 Jul 2019 om 15:25
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:14
      Twente is toen kampioen geworden bij een kampioens wedstrijd moet dit kunnen krijg bij de knvb vaak het gevoel hoe meer regeltjes ,meer kans op bekeuringen dus meer centjes in het personeelspotje potje van de knvb
    De Graafschap heeft 15.000,00 EUR boete gekregen voor een pyro actie tijdens de nacompetitie van het afgelopen seizoen, die overigens door de supportersgroepen wordt gefund, na een "crowdfundingsactie" die het bedrag binnen 1 dag bij elkaar bracht. Helaas... regels zijn regels....
  • 18 Jul 2019 om 15:14
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:48
      Taalgebruik kereltje. Gooi t ook maar op emotie. Dan moet zeker alles kunnen. Bekrompen gedachte en zegt genoeg over je eigen manier van omgaan met je ‘emoties’. Er was keurig gevraagd om van t veld te blijven. Klaar.???? voetbal is inderdaad emotie. Beheersen van je emotie is natuurlijk heel lastig en dan is alles geoorloofd. Net als je taalgebruik en doen en laten.
    Twente is toen kampioen geworden bij een kampioens wedstrijd moet dit kunnen krijg bij de knvb vaak het gevoel hoe meer regeltjes ,meer kans op bekeuringen dus meer centjes in het personeelspotje potje van de knvb
  • 18 Jul 2019 om 15:10
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:07
      De knvb die heeft de regels toch verzonnen
    Onzin! Elke voetbalbond heeft deze Regel. Anders staan er elke wedstrijd wel wat gasten op veld. Denk je echt dat aleen nederland deze Regel hanteerd? Jij hebt humor
  • 18 Jul 2019 om 15:07
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:36
      Hoezo? Wat heeft de KNVB hier mee te maken?
    De knvb die heeft de regels toch verzonnen
  • 18 Jul 2019 om 15:05
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:58
      Waarom was de boete bij Willem ll 5k en bij ons 7,5k...?
    Kan te maken hebben met eerdere voorvallen en met de maatregelen die getroffen zijn om het tegen te houden. Heb ik een woordvoerder ooit hören zeggen... Ze zuigen de bedragen iig niet uit de duim. Neem dat maar van me aan
  • 18 Jul 2019 om 15:01
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:58
      Waarom was de boete bij Willem ll 5k en bij ons 7,5k...?
    K denk omdat er bij Twente nog een huldiging kwam en bij Willem 2 er officieel meer ging gebeuren
  • 18 Jul 2019 om 14:59
    En de schreeuwers voelen zich weer gedupeerd. Wederom drukken ze zich in de slachtofferrol. "Wij tegen iedereen"............. zucht
  • 18 Jul 2019 om 14:58
    Waarom was de boete bij Willem ll 5k en bij ons 7,5k...?
  • 18 Jul 2019 om 14:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:39
      Voor die paar centjes wast een mooi fesie
    Inderdaad dat drinken wij 2 alleen al aan bier per wedstrijd ;))
  • 18 Jul 2019 om 14:52
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:39
      Voor die paar centjes wast een mooi fesie
    Precies messi Jij snapt het. Wat een calimero gehalte vandaag hier... weet je wat Union Berlin heeft gekregen voor hun Pitch Invasion (bij hin promotie)? 56.800 euries! In de 2e Bundesliga... ik bedoel maar.
  • 18 Jul 2019 om 14:41
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:07
      Dat iets vaker gebeurt hoeft nog niet te betekenen dat het goed is.
    Klopt, en ook niet dat het wél bestraft moet worden. Voetbal is emotie, na een titel op het veld zonder wanklank, niets mis mee.
  • 18 Jul 2019 om 14:39
    Voor die paar centjes wast een mooi fesie
  • 18 Jul 2019 om 14:37
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:23
      Bekerfinale 2019 werd ontsierd door verschrikkelijk zwarte rookwolken door toedoen van Ajax-supporters. Tijdens een jeugdwedstrijd Ajax-Feyenoord werden onlangs ouders en andere aangehoorigheden van Feyenoord belaagt door een bende Ajax-fans. Ben eens even wezen googelen, maar dat stoppen ze blijkbaar in de doofpot. Maar wel wedstrijden van Ajax-almighty verplaatsen omdat ze een ronde verder waren in de CL. Meten met 384 maten daar bij die Bond. Willekeur ten top.
    Daar zat ik ook al aan te denken, maar vergeet niet het is Ajax he, die hebben een STREEP voor t.o.v. de rest !
  • 18 Jul 2019 om 14:37
    knvb maffia, vieze homo's
  • 18 Jul 2019 om 14:30
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:06
      Eens.. het hoort erbij, evenals de bijbehorende boete. Het is nou èenmaal zo
    Het veld op hoort erbij. De boete niet. De KNVB heeft totaal geen feeling meer met de fans. Tijdens elke andere wedstrijd is een boete terecht. Maar niet na het halen van een kampioenschap. Ik ben er met mijn zoon ook op geweest (nadat de huldiging voorbij was) en hij vond het prachtig. Al die vreugde en blijdschap. Het is een herinnering voor het leven voor hem en mij. Die pakt niemand ons meer af. Als de KNVB denkt dat dat een boete waard is, hebben ze totaal geen verstand van voetbal meer.
  • 18 Jul 2019 om 14:24
    Uit de zeer geringe straf kun je wel opmaken dat de bond het eigenlijk ook wel snapt. Puur voor het oog van het volk een te verwaarlozen boete opleggen, ik had niet anders verwacht. En voor die moraalridders die geld van de supporters willen zien; ga de eerste wedstrijd thuis maar met een emmertje bij het hek staan. Gooi ik er een paar knaken in.
  • 18 Jul 2019 om 14:23
    Bekerfinale 2019 werd ontsierd door verschrikkelijk zwarte rookwolken door toedoen van Ajax-supporters. Tijdens een jeugdwedstrijd Ajax-Feyenoord werden onlangs ouders en andere aangehoorigheden van Feyenoord belaagt door een bende Ajax-fans. Ben eens even wezen googelen, maar dat stoppen ze blijkbaar in de doofpot. Maar wel wedstrijden van Ajax-almighty verplaatsen omdat ze een ronde verder waren in de CL. Meten met 384 maten daar bij die Bond. Willekeur ten top.
  • 18 Jul 2019 om 14:21
    Knvb maffia
  • 18 Jul 2019 om 14:19
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:54
      Viel mij ook op inderdaad. Volgens mij hebben we hogere boetes gehad voor een vuurwerkje hier en daar. Waren dit dan “gigantische, mega, XXL über-boetes”?
    Precies, een beetje overdreven allemaal. ;-) vergeleken met andere en eerder opgelegde boetes is dit een peulenschil.
  • 18 Jul 2019 om 14:11
    Tsja,,,,, 7,500 Euro. Wat moet je ervan zeggen? Te verwaarlozen.


  • 18 Jul 2019 om 14:07
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:04
      Bullshit. Gewoon normaal na een titel dit. Al dat scheinheilige gedoe.
    Dat iets vaker gebeurt hoeft nog niet te betekenen dat het goed is.
  • 18 Jul 2019 om 14:06
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:04
      Bullshit. Gewoon normaal na een titel dit. Al dat scheinheilige gedoe.
    Eens.. het hoort erbij, evenals de bijbehorende boete. Het is nou èenmaal zo
  • 18 Jul 2019 om 14:05
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:03
      Stemmingmakerij idd maar de stoere jongens en meiden die veld betraden (+- 100) willen vast wel 75 euro ophoesten voor hun hour of fame
    Het waren er wel meer dan 100 hoor. Maar het idee lijkt mij prima. Betalen voor een feestje waar anderen voor moesten bloeden die zich wel aan de spelregels hielden.
  • 18 Jul 2019 om 14:04
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:03
      Stemmingmakerij idd maar de stoere jongens en meiden die veld betraden (+- 100) willen vast wel 75 euro ophoesten voor hun hour of fame
    Bullshit. Gewoon normaal na een titel dit. Al dat scheinheilige gedoe.
  • 18 Jul 2019 om 14:04
    • Quote van 18 Jul 2019 om 14:03
      Stemmingmakerij idd maar de stoere jongens en meiden die veld betraden (+- 100) willen vast wel 75 euro ophoesten voor hun hour of fame
    Het waren er "iets" meer... zie de foto
  • 18 Jul 2019 om 14:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:54
      Viel mij ook op inderdaad. Volgens mij hebben we hogere boetes gehad voor een vuurwerkje hier en daar. Waren dit dan “gigantische, mega, XXL über-boetes”?
    Stemmingmakerij idd maar de stoere jongens en meiden die veld betraden (+- 100) willen vast wel 75 euro ophoesten voor hun hour of fame
  • 18 Jul 2019 om 13:59
    7,5k zonde van het geld; maar moet te financieren zijn uit de prijzenpot van het kampioenschap
  • 18 Jul 2019 om 13:55
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:51
      Helemaal mee eens. Kijken of ze nu ook zulke “emotionele” supporters en met z’n allen de boete betalen. Of moet nu iedereen mee betalen? Dus ook de supporters die de ereronde door de neus is geboort.
    Denk dat dat een goede oplossing is ook voor de club kan men dat geld weer ergens anders in stoppen
  • 18 Jul 2019 om 13:54
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:52
      Wat een titel.. “flinke boete”, en daar ook nog een pushmelding voor rondsturen.. niet te geloven dit
    Viel mij ook op inderdaad. Volgens mij hebben we hogere boetes gehad voor een vuurwerkje hier en daar. Waren dit dan “gigantische, mega, XXL über-boetes”?
  • 18 Jul 2019 om 13:52
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:46
      Ach gewoon betalen klaar verder geen aandacht aan besteden pffff
    Juist! Next
  • 18 Jul 2019 om 13:52
    Wat een titel.. “flinke boete”, en daar ook nog een pushmelding voor rondsturen.. niet te geloven dit
  • 18 Jul 2019 om 13:51
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:47
      Donder op man,dat doen ze overal,emotie noemen ze dat ,klote bond!
    "Klote bond" .... Ben bij mn buurman op bed gaan springen toen hij er niet was, nu krijg ik een aanklacht voor inbraak "klote regerings"
  • 18 Jul 2019 om 13:51
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:42
      Lekker makkelijk om met het vingertje naar de KNVB te wijzen. Dit weet je toch van tevoren al? Laten degenen die het veld opliepen nu ook zo sportief zijn om het geld in te zamelen.
    Helemaal mee eens. Kijken of ze nu ook zulke “emotionele” supporters en met z’n allen de boete betalen. Of moet nu iedereen mee betalen? Dus ook de supporters die de ereronde door de neus is geboort.
  • 18 Jul 2019 om 13:48
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:40
      Flikker op voetbal is emotie en na zoveel ellende de veld op bij kampioenschap? Als het nou zomaar gebeurt ok, dit was ontlading na alle ellende. Schijt maffia in Zeist.
    Taalgebruik kereltje. Gooi t ook maar op emotie. Dan moet zeker alles kunnen. Bekrompen gedachte en zegt genoeg over je eigen manier van omgaan met je ‘emoties’. Er was keurig gevraagd om van t veld te blijven. Klaar.???? voetbal is inderdaad emotie. Beheersen van je emotie is natuurlijk heel lastig en dan is alles geoorloofd. Net als je taalgebruik en doen en laten.
  • 18 Jul 2019 om 13:48
    Op de supporters verhalen dat bedrag. Twente had nog gewaarschuwd.
  • 18 Jul 2019 om 13:48
    Laat die gene die op het veld waren betalen
  • 18 Jul 2019 om 13:48
    Rekening doorsturen naar ten voorde dan maar?
  • 18 Jul 2019 om 13:47
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:37
      Terecht. Blijf gewoon van t veld.
    Donder op man,dat doen ze overal,emotie noemen ze dat ,klote bond!
  • 18 Jul 2019 om 13:47
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:44
      Keerl hoe vaak ik vroeger wel niet over dat hek in het Diekman ben geklommen, pfff wat is er nu dan in werkelijkheid gebeurt? Dolblij waren de supporters na alle ellende en voetbal is emotie. Super kinderachtig dit.
    Tja, de emotie is logisch maar er is voor- tijdens de wedstrijd tig keer gewaarschuwd dat het niet mocht en dat er een boete op zou staan. Dus dit zat er aan te komen.
  • 18 Jul 2019 om 13:46
    Ach gewoon betalen klaar verder geen aandacht aan besteden pffff
  • 18 Jul 2019 om 13:46
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:40
      Flikker op voetbal is emotie en na zoveel ellende de veld op bij kampioenschap? Als het nou zomaar gebeurt ok, dit was ontlading na alle ellende. Schijt maffia in Zeist.
    De eerste paar minuten was emotie. Daarna hadden ze na het terug sturen gewoon moeten wachten tot het officiële gedeelte af was. 'Het zag er soms triest uit hoe graag de vooral jonge gasten zich wouden bewijzen en een veldbestorming er door wouden drukken zodat omdat het bij ultras/supports passie hoort. Wat is een kampioenschap zonder veldbestorming
  • 18 Jul 2019 om 13:46
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:44
      Keerl hoe vaak ik vroeger wel niet over dat hek in het Diekman ben geklommen, pfff wat is er nu dan in werkelijkheid gebeurt? Dolblij waren de supporters na alle ellende en voetbal is emotie. Super kinderachtig dit.
    Het zijn nou eenmaal de regels en daar heb je je aan te houden. Als je het wil veranderen zou ik bij de knvb gaan werken als ik jou was.
  • 18 Jul 2019 om 13:44
    Keerl hoe vaak ik vroeger wel niet over dat hek in het Diekman ben geklommen, pfff wat is er nu dan in werkelijkheid gebeurt? Dolblij waren de supporters na alle ellende en voetbal is emotie. Super kinderachtig dit.
  • 18 Jul 2019 om 13:43
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:40
      Flikker op voetbal is emotie en na zoveel ellende de veld op bij kampioenschap? Als het nou zomaar gebeurt ok, dit was ontlading na alle ellende. Schijt maffia in Zeist.
    Ik vind het wel terecht. Maar alleen de KNVB had dit veel anders moeten aanpakken. Als de ene club een boete krijgt moet de andere clubs het ook krijgen. Dan praat ik hier over Willem 2. Nu meten ze met 2 maten. Dan kan je als zulke grote organisatie niet doen.
  • 18 Jul 2019 om 13:43
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:38
      Kolder kolder emotie mag niet meer in voetbal, wat ik me afvraag toen Willen 2 de finale haalde van de KNVB beker stond het veld ook bomvol, en heb hier nooit wat van weer gehoord? Iemand anders wel? Anders duidelijk weer meten met 2 maten.
    Beste ja die... een rondje google helpt al. Die hebben meermaals een boere voor fans op het veld gehad. Dit is gewoon een Regel in het voetbal, en ik kan er niet bij dat je dit onterecht vind.
  • 18 Jul 2019 om 13:42
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:40
      Flikker op voetbal is emotie en na zoveel ellende de veld op bij kampioenschap? Als het nou zomaar gebeurt ok, dit was ontlading na alle ellende. Schijt maffia in Zeist.
    Lekker makkelijk om met het vingertje naar de KNVB te wijzen. Dit weet je toch van tevoren al? Laten degenen die het veld opliepen nu ook zo sportief zijn om het geld in te zamelen.
  • 18 Jul 2019 om 13:41
    Er werd vooraf nog gewaarschuwd... Toch doen en vervolgens janken als die boete gegeven wordt... Wees nou eens een vent!
  • 18 Jul 2019 om 13:41
    Heeft allemaal niks met de KNVB te maken. Domme streek van de supporters. Supporters horen nou eenmaal op de tribune. Komen er goed van af met slechts €7500,-.
  • 18 Jul 2019 om 13:41
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:38
      Heeft Willem 2 ook al straf gekregen of zijn ze bij de KNVB weer corrupt?
    Te lui om Google te raadplegen of gewoon zin om iets te schreeuwen?
  • 18 Jul 2019 om 13:40
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:37
      Terecht. Blijf gewoon van t veld.
    Flikker op voetbal is emotie en na zoveel ellende de veld op bij kampioenschap? Als het nou zomaar gebeurt ok, dit was ontlading na alle ellende. Schijt maffia in Zeist.
  • 18 Jul 2019 om 13:38
    Kolder kolder emotie mag niet meer in voetbal, wat ik me afvraag toen Willen 2 de finale haalde van de KNVB beker stond het veld ook bomvol, en heb hier nooit wat van weer gehoord? Iemand anders wel? Anders duidelijk weer meten met 2 maten.
  • 18 Jul 2019 om 13:38
    Heeft Willem 2 ook al straf gekregen of zijn ze bij de KNVB weer corrupt?
  • 18 Jul 2019 om 13:38
    Kom he bog goed mee weg vind ik... dat er wat aan hat te komen stond al vast. Dus geen "flinker streek"
  • 18 Jul 2019 om 13:37
    • Quote van 18 Jul 2019 om 13:36
      Ongelovelijk KNVB flikkers
    Terecht. Blijf gewoon van t veld.
  • 18 Jul 2019 om 13:36
    Moeten de ‘supporters’ maar voor dokken.
  • 18 Jul 2019 om 13:36
    Had liever de andere optie gehad
  • 18 Jul 2019 om 13:36
    Treurig weer dit...
  • 18 Jul 2019 om 13:36
    en willem 2 az toen dan?
  • 18 Jul 2019 om 13:36
    Hoezo? Wat heeft de KNVB hier mee te maken?
  • 18 Jul 2019 om 13:36
    Ik ben wel voor een inzamelingsactie. Dit geld haal je zo op als iedereen die op het veld was een euro inlegt