Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa verklapt: ''Dan wordt mijn contract automatisch verlengd'' Ten Voorde analyseert: ''Dat is geen optie met deze selectie'' ''Ook bij FC Twente krijg ik mee dat er soms over me wordt gemord'' Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi''

Fotomiddag in de Grolsch Veste: drie spelers niet op elftalfoto

( 24 reacties)
Fotomiddag in de Grolsch Veste: drie spelers niet op elftalfoto

Bij FC Twente stond donderdagmiddag de fotomiddag op het programma in de Grolsch Veste. In totaal zijn er 'slechts' 21 spelers op de foto gegaan, waaronder Tom Boere. De aanvaller maakt echter mogelijk nog de overstap naar het Turkse Denizlispor.

Keito Nakamura, die volgende week pas aansluit bij de club uit Enschede, ontbrak nog op de elftal. Ook Giorgi Aburjania is nog niet op de foto gegaan. De reden daarvan is onbekend. Godfried Roemeratoe, die wel bij de eerste selectie hoort en ook rugnummer 29 heeft gekregen, ontbrak eveneens.

Ook andere talenten, die in de voorbereiding wel mee hebben getraind en zelfs ook oefenduels hebben gespeeld, zijn niet op de teamfoto te ontdekken. Daardoor lijkt het er op dat spelers Mats Wieffer, Ryan Trotman en Ramiz Zerrouki vooralsnog te licht zijn bevonden voor het 'grote' werk. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jul 2019 om 07:41
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:54
      Waarom nu al? De transferperiode is nog in volle gang.
    Voor de diverse seizornsgidsen.
  • 18 Jul 2019 om 20:04
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:47
      Ik zou het niet weten, sorry.
    Ok bedankt voor je antwoord, dan wachten we af
  • 18 Jul 2019 om 18:47
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:45
      Kan die wel spelen vant weekend?
    Ik zou het niet weten, sorry.
  • 18 Jul 2019 om 18:45
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:20
      Roemeratoe staat er niet op wegens ziekte, Arbujania is in afwachting van een vergunning en Nakamura zit nog in Japan.
    Kan die wel spelen vant weekend?
  • 18 Jul 2019 om 18:32
    Waarom niet later er bij in photoshoppen of hebben ze daar nog nooit van gehoord?
  • 18 Jul 2019 om 17:20
    Roemeratoe staat er niet op wegens ziekte, Arbujania is in afwachting van een vergunning en Nakamura zit nog in Japan.
  • 18 Jul 2019 om 17:18
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:54
      Waarom nu al? De transferperiode is nog in volle gang.
    Begin september maken ze altijd nog een tweede elftalfoto.
  • 18 Jul 2019 om 16:54
    Waarom nu al? De transferperiode is nog in volle gang.
  • 18 Jul 2019 om 16:28
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:23
      Gewoon onzin dat spelers van het niveau Slagveer zoveel kansen hebben gekregen en Fernandes gratis wordt laten lopen. Bij Tijs Velthuis zie je wat ervan komt. Toppers hebben we sowieso niet.
    Ze zijn gewoon niet goed genoeg. Ze hadden anders wel een kans gekregen
  • 18 Jul 2019 om 16:24
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:23
      Als Boere niet op de foto staat dan kan dat maar 1 ding betekenen: die is op weg naar de uitgang.
    Boere staat wel op de foto (3e van linksboven).
  • 18 Jul 2019 om 16:23
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:00
      Wat een gejank over jeugd sentimiteel geluk. Als ze echt goed genoeg zijn zitten ze erbij. Godfried heeft wel een nummer gekregen vooralsnog de enige waar van ze denken die minuten kan gaan maken in de eredivisie. Laten ze de plek verdienen we moeten overleven met toppers !!
    Gewoon onzin dat spelers van het niveau Slagveer zoveel kansen hebben gekregen en Fernandes gratis wordt laten lopen. Bij Tijs Velthuis zie je wat ervan komt. Toppers hebben we sowieso niet.
  • 18 Jul 2019 om 16:23
    Als Boere niet op de foto staat dan kan dat maar 1 ding betekenen: die is op weg naar de uitgang.
  • 18 Jul 2019 om 16:19
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:05
      Hoho Ik leg gewoon uit wat de eerste reactie inhield.
    Was ook in het algemeen bedoeld, die jongens moeten het verdienen.
  • 18 Jul 2019 om 16:18
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:06
      Heb jij de training vandaag nog gevolgd?
    Klein gedeelte, werd gebeld voor zaken maar hij speelde niet slecht.
  • 18 Jul 2019 om 16:11
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:10
      Rust in vrede Harry! Veel sterkte aan de nabestaanden!
    Blijkbaar gisteren al bekend. Ik heb het niet voorbij zien komen op het forum
  • 18 Jul 2019 om 16:10
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:08
      Oud speler Harry Bruggink overleden...RIP
    Rust in vrede Harry! Veel sterkte aan de nabestaanden!
  • 18 Jul 2019 om 16:08
    Oud speler Harry Bruggink overleden...RIP
  • 18 Jul 2019 om 16:06
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:49
      Dat er geen jeugd bij zit.
    Heb jij de training vandaag nog gevolgd?
  • 18 Jul 2019 om 16:05
    • Quote van 18 Jul 2019 om 16:00
      Wat een gejank over jeugd sentimiteel geluk. Als ze echt goed genoeg zijn zitten ze erbij. Godfried heeft wel een nummer gekregen vooralsnog de enige waar van ze denken die minuten kan gaan maken in de eredivisie. Laten ze de plek verdienen we moeten overleven met toppers !!
    Hoho Ik leg gewoon uit wat de eerste reactie inhield.
  • 18 Jul 2019 om 16:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:49
      Dat er geen jeugd bij zit.
    Die moeten een plek in het eerste elftal verdienen, niet zomaar krijgen.
  • 18 Jul 2019 om 16:00
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:49
      Dat er geen jeugd bij zit.
    Wat een gejank over jeugd sentimiteel geluk. Als ze echt goed genoeg zijn zitten ze erbij. Godfried heeft wel een nummer gekregen vooralsnog de enige waar van ze denken die minuten kan gaan maken in de eredivisie. Laten ze de plek verdienen we moeten overleven met toppers !!
  • 18 Jul 2019 om 15:49
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:46
      Het is een teamfoto... van het eerste elftal. Wat is er walgelijk aan?
    Dat er geen jeugd bij zit.
  • 18 Jul 2019 om 15:46
    • Quote van 18 Jul 2019 om 15:43
      Pfff, geen jeugd. Echt walgelijk.
    Het is een teamfoto... van het eerste elftal. Wat is er walgelijk aan?
  • 18 Jul 2019 om 15:43
    Pfff, geen jeugd. Echt walgelijk.
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›