''Berggreen scoorde in twee jaar meer blessures dan doelpunten''

( 66 reacties)
''Berggreen scoorde in twee jaar meer blessures dan doelpunten''

FC Twente wist zich woensdag te versterken met Emil Berggreen en de Deense centrumspits werkte vandaag zijn eerste training af bij de club uit Enschede. Leon ten Voorde is benieuwd of de 26-jarige aanvaller dit seizoen wél fit weet te blijven. 

"De Deen moet de nieuwe aanvalsleider worden van de Enschedese club", schrijft hij op de website van de Tubantia. "De grote vraag is alleen hoe het met zijn fysieke gesteldheid is, want Berggreen ‘scoorde’ in de voorbije twee jaar meer blessures dan doelpunten", aldus Ten Voorde. 

"Aan de kwaliteiten van Berggreen werd in Duitsland nooit getwijfeld, maar in de media werd hij na een tijdje als een groot mysterie neergezet, omdat hij van de ene in de andere blessure viel. Zijn medisch dossier puilt uit", vervolgt de verslaggever realistisch. 

"Volgens Van Leeuwen is dat ook de reden dat hij bij Mainz in de Bundesliga niet uit de verf is gekomen", legt hij uit. "Vier goals in veertien duels: dat was zijn oogst in twee jaar tijd. Berggreen mocht dan ook transfervrij weg bij de club en smacht nu naar een omgeving waar hij helemaal, en zonder ballast, op zijn 26ste weer opnieuw kan beginnen." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jul 2019 om 10:17
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:37
      Mij gaat het hier niet om Tom, Jari, Jantje, Pietje of Klaasje. Ze trekken een speler aan die scheef loopt, omdat hij een zwaar medisch dossier met zich meetorst. We hopen allemaal dat die jongen fit blijft en er een stuk of 17 in het mandje legt, maar het is een verdomd groot risicio en Twente heeft daar toch al de nodige negatieve ervaringen mee opgedaan. Maar laten we het maar eens afwachten en dat de medische staf hun huiswerk uitstekend gedaan heeft.
    Wat denk je zelf, ben er bang voor hoor.
  • 19 Jul 2019 om 09:57
    • Quote van 19 Jul 2019 om 09:01
      Ik hoop dat het allemaal kwaliteit is , kwantiteit hebben we genoeg . Wat ik wel goed vind is de korte contracten plus opties .
    Amen, dinsdag kunnen we ze bewonderen tegen onze Duitse vrienden.
  • 19 Jul 2019 om 09:45
    • Quote van 19 Jul 2019 om 09:01
      Ik hoop dat het allemaal kwaliteit is , kwantiteit hebben we genoeg . Wat ik wel goed vind is de korte contracten plus opties .
    Helemaal mee eens!
  • 19 Jul 2019 om 09:01
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:49
      De tijd zal het leren, Piet. Niks mooier dan een spits die anderen beter laat functioneren en zelf ook nog regelmatig het netje weet te vinden. We gaan het meemaken.
    Ik hoop dat het allemaal kwaliteit is , kwantiteit hebben we genoeg . Wat ik wel goed vind is de korte contracten plus opties .
  • 19 Jul 2019 om 08:49
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:46
      Een Targettype met kwaliteit en zonder krasjes zal wel niet te betalen zijn . Dan kun je aanmodderen met wat er nu loopt , of je haalt wéér een spits die niet bij ons past , óf je probeert dit .
    De tijd zal het leren, Piet. Niks mooier dan een spits die anderen beter laat functioneren en zelf ook nog regelmatig het netje weet te vinden. We gaan het meemaken.
  • 19 Jul 2019 om 08:46
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:37
      Mij gaat het hier niet om Tom, Jari, Jantje, Pietje of Klaasje. Ze trekken een speler aan die scheef loopt, omdat hij een zwaar medisch dossier met zich meetorst. We hopen allemaal dat die jongen fit blijft en er een stuk of 17 in het mandje legt, maar het is een verdomd groot risicio en Twente heeft daar toch al de nodige negatieve ervaringen mee opgedaan. Maar laten we het maar eens afwachten en dat de medische staf hun huiswerk uitstekend gedaan heeft.
    Een Targettype met kwaliteit en zonder krasjes zal wel niet te betalen zijn . Dan kun je aanmodderen met wat er nu loopt , of je haalt wéér een spits die niet bij ons past , óf je probeert dit .
  • 19 Jul 2019 om 08:39
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:35
      Dan zet je Zekhnini, Nakagawa of Vukcic in de spits.
    Pff...je gaat toch zeker niet je spits en speltype aanpassen aan het soort gras.
  • 19 Jul 2019 om 08:37
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:22
      Ket , het gaat om kwaliteit , je kunt niet met Jari en Tom de competitie in , dan speel je zeker om degradatie
    Mij gaat het hier niet om Tom, Jari, Jantje, Pietje of Klaasje. Ze trekken een speler aan die scheef loopt, omdat hij een zwaar medisch dossier met zich meetorst. We hopen allemaal dat die jongen fit blijft en er een stuk of 17 in het mandje legt, maar het is een verdomd groot risicio en Twente heeft daar toch al de nodige negatieve ervaringen mee opgedaan. Maar laten we het maar eens afwachten en dat de medische staf hun huiswerk uitstekend gedaan heeft.
  • 19 Jul 2019 om 08:35
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:15
      Heracles, Sparta , Ado, Vvv Venlo, Emmen en Pec Zwolle.Een aardig rijtje dus. Daar vallen dus 18 punten te halen en lijkt het mij geen optie om spelers nier op te stellen die 'kunstgrasallergie' hebben. Twente moet gewoon spelers aantrekken die hier tegen bestand zijn. Heel simpel. Bij deze Deen schijnen ze medisch zijn vel helemaal binnenste buiten te hebben gekeerd, maar ze spellen zich een brevet van onvermogen op als hij na 1,5 wedstrijd al door zijn hoeven zakt. Het is en blijft tricky.
    Dan zet je Zekhnini, Nakagawa of Vukcic in de spits.
  • 19 Jul 2019 om 08:22
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:22
      Ket , het gaat om kwaliteit , je kunt niet met Jari en Tom de competitie in , dan speel je zeker om degradatie
    1+
  • 19 Jul 2019 om 08:22
    • Quote van 19 Jul 2019 om 08:15
      Heracles, Sparta , Ado, Vvv Venlo, Emmen en Pec Zwolle.Een aardig rijtje dus. Daar vallen dus 18 punten te halen en lijkt het mij geen optie om spelers nier op te stellen die 'kunstgrasallergie' hebben. Twente moet gewoon spelers aantrekken die hier tegen bestand zijn. Heel simpel. Bij deze Deen schijnen ze medisch zijn vel helemaal binnenste buiten te hebben gekeerd, maar ze spellen zich een brevet van onvermogen op als hij na 1,5 wedstrijd al door zijn hoeven zakt. Het is en blijft tricky.
    Ket , het gaat om kwaliteit , je kunt niet met Jari en Tom de competitie in , dan speel je zeker om degradatie
  • 19 Jul 2019 om 08:19
    • Quote van 19 Jul 2019 om 06:48
      Ach het is maar wat je wilt, investeren in de toekomst of aan blijven modderen, met de kans/gokken dat het de andere kant opslaat en je nog diepe weg zakt weg zakt en extra geld nodigt hebt uiteindelijk.
    we zijn mensen met emoties , goeie en domme beslissingen maar geen autos..
  • 19 Jul 2019 om 08:15
    • Quote van 18 Jul 2019 om 22:01
      Gelukkig zijn die er niet meer zoveel, maar Heracles en volgens Sparta en vast nog wel meer clubs.
    Heracles, Sparta , Ado, Vvv Venlo, Emmen en Pec Zwolle.Een aardig rijtje dus. Daar vallen dus 18 punten te halen en lijkt het mij geen optie om spelers nier op te stellen die 'kunstgrasallergie' hebben. Twente moet gewoon spelers aantrekken die hier tegen bestand zijn. Heel simpel. Bij deze Deen schijnen ze medisch zijn vel helemaal binnenste buiten te hebben gekeerd, maar ze spellen zich een brevet van onvermogen op als hij na 1,5 wedstrijd al door zijn hoeven zakt. Het is en blijft tricky.
  • 19 Jul 2019 om 06:48
    • Quote van 18 Jul 2019 om 22:05
      Maar soms kun je er jaren zonder problemen mee rijden. En hij is betaald zit geen schuld op. Middenklassetje moet beetje geld lenen;-). Maar niet doen denk ik dan.
    Ach het is maar wat je wilt, investeren in de toekomst of aan blijven modderen, met de kans/gokken dat het de andere kant opslaat en je nog diepe weg zakt weg zakt en extra geld nodigt hebt uiteindelijk.
  • 18 Jul 2019 om 22:19
    • Quote van 18 Jul 2019 om 22:10
      Een die er met 30 meter ruimte een aantal ingetikt heeft in een uitzonderlijk seizoen dat alles goed viel voor hem. Ben er nooit enthousiast over geweest en wordt dat ook niet meer.
    +1
  • 18 Jul 2019 om 22:10
    • Quote van 18 Jul 2019 om 22:05
      Maar soms kun je er jaren zonder problemen mee rijden. En hij is betaald zit geen schuld op. Middenklassetje moet beetje geld lenen;-). Maar niet doen denk ik dan.
    De dure sport is even een "show off" en daarna een investering gebleken, die je beter niet had kunnen doen..... zeker als je weet dat per 2035 75% van de auto's elektrisch rijdt en de brandstof auto's geen flikker meer waard zijn....
  • 18 Jul 2019 om 22:10
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:53
      Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de beelden an sich, waaruit je kunt ontnemen wat voor type speler Boere is...
    Een die er met 30 meter ruimte een aantal ingetikt heeft in een uitzonderlijk seizoen dat alles goed viel voor hem. Ben er nooit enthousiast over geweest en wordt dat ook niet meer.
  • 18 Jul 2019 om 22:09
    • Quote van 18 Jul 2019 om 22:05
      Inderdaad, en Vuckic ook, lekker rust geven als we op kunstgras moeten!
    Weet niet uit mijn hoofd wie precies kunstgras hebben, maar het gros daarvan is een concurrent tegen degradatie. Ik vind dus dat je dit niet per definitie uit moet sluiten. Mocht het voorspoedig gaan dan zou je dit wedstrijd voor wedstrijd kunnen bekijken.
  • 18 Jul 2019 om 22:05
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:30
      Wat een verontwaardiging hier zeg. Kom op zeg ze hebben in principe als je mag kiezen tussen bijvoorbeeld drie auto,s, een dure sport, een nette middenklasse of een wrak met wat opknap beurtjes van een paar 100 euro voor het laatste gekozen bij onze club. Nu maar hopen dat het allemaal een beetje bij elkaar blijft zitten en niet kapot gaat maar garantie zit er totaal niet op. Ja misschien tot de voordeur !!!!!!
    Maar soms kun je er jaren zonder problemen mee rijden. En hij is betaald zit geen schuld op. Middenklassetje moet beetje geld lenen;-). Maar niet doen denk ik dan.
  • 18 Jul 2019 om 22:05
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:59
      Laat ze hem aub ver weg houden van de kunstgrasvelden.
    Inderdaad, en Vuckic ook, lekker rust geven als we op kunstgras moeten!
  • 18 Jul 2019 om 22:01
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:59
      Laat ze hem aub ver weg houden van de kunstgrasvelden.
    Gelukkig zijn die er niet meer zoveel, maar Heracles en volgens Sparta en vast nog wel meer clubs.
  • 18 Jul 2019 om 21:59
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:10
      hij is fysiek zwaar getest dus denk dat hij wel fit is anders gaan ze niet door met hem
    Laat ze hem aub ver weg houden van de kunstgrasvelden.
  • 18 Jul 2019 om 21:56
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:41
      Eens, wat het vertrek van Boere betreft.... Dat is beter voor iedereen.... Echter transferinkomsten gaan eerst naar aflossingen..... dus.....
    volgens mij zeg ik ook dat het vrijgekomen salaris voor een spits besteed kan worden.
  • 18 Jul 2019 om 21:53
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:40
      Top Oss kan ik niet serieus nemen!! Amateurclub!
    Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de beelden an sich, waaruit je kunt ontnemen wat voor type speler Boere is...
  • 18 Jul 2019 om 21:41
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:28
      Ik geef je geen ongelijk hoor wat je laatste zin betreft. Excuses want had daar nog op willen reageren. Twente heeft idd een voetballende spits nodig. Verder was boere idd ook te druk met alle kanten op rennen, dat is ook zeker waar. Ik hoop alvast dat hij daadwerkelijk naar turkije gaat voor een paar ton en dat het vrijgekomen salaris wordt besteed aan nog een spits.
    Eens, wat het vertrek van Boere betreft.... Dat is beter voor iedereen.... Echter transferinkomsten gaan eerst naar aflossingen..... dus.....
  • 18 Jul 2019 om 21:40
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:16
      Ik ben blij dat jij de echte expert bent..... Je hebt de video's uit zijn tijd bij Top Oss nooit gezien?
    Top Oss kan ik niet serieus nemen!! Amateurclub!
  • 18 Jul 2019 om 21:28
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:18
      Ik zeg niet dat hij binnen het systeem past dat GGG wil spelen. Elders heb ik al geschreven dat je daarvoor een voetballende spits nodig hebt, die balvast is. Dat is Boere niet, daarnaast verspilde hij vaak zijn energie aan het terughalen van de bal.
    Ik geef je geen ongelijk hoor wat je laatste zin betreft. Excuses want had daar nog op willen reageren. Twente heeft idd een voetballende spits nodig. Verder was boere idd ook te druk met alle kanten op rennen, dat is ook zeker waar. Ik hoop alvast dat hij daadwerkelijk naar turkije gaat voor een paar ton en dat het vrijgekomen salaris wordt besteed aan nog een spits.
  • 18 Jul 2019 om 21:18
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:11
      Boere kan alleen maar penals nemen, vorig jaar heeft hij vele kansen gemist dus zeggen dat hij een goede afmaker vind ik overdreven. Een spits van tegenwoordig moet meer kunnen dan alleen maar afwerken, die intikkers die hij bij oss maakte kunnen jij en ik ook maken. Boere is niet goed genoeg, hoe jammer ook want hij is een goede gast en werkt keihard.
    Ik zeg niet dat hij binnen het systeem past dat GGG wil spelen. Elders heb ik al geschreven dat je daarvoor een voetballende spits nodig hebt, die balvast is. Dat is Boere niet, daarnaast verspilde hij vaak zijn energie aan het terughalen van de bal.
  • 18 Jul 2019 om 21:17
    • Quote van 18 Jul 2019 om 21:11
      2 halve maken nog niet 1
    Ik schrijf niet dat ze nu in het systeem passen......
  • 18 Jul 2019 om 21:16
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:57
      Boere een afmaker? Nou hij heeft toch veel kansen om zeep geholpen vorige jaar. Wil jij niet weten! :-) :-0 :-(
    Ik ben blij dat jij de echte expert bent..... Je hebt de video's uit zijn tijd bij Top Oss nooit gezien?
  • 18 Jul 2019 om 21:12
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:51
      Boere is een afmaker, hij moet het hebben van de voorzetten.... zie ook de vele goals die hij in de KKD heeft gescoord. Dat zag je aan het begin van het vorige seizoen ook. Oosterwijk en Boere functioneerden het beste naast elkaar, als de aandacht werd afgeleid, helaas overleed Jari's moeder en werd het 2-span uit elkaar gehaald..... In het systeem dat GGG voorstaat, heb je m.i. een meevoetballende spits nodig die de bal kan vasthouden......
    Kijk voor de lol even naar die goals bij Top Oss .
  • 18 Jul 2019 om 21:11
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:51
      Boere is een afmaker, hij moet het hebben van de voorzetten.... zie ook de vele goals die hij in de KKD heeft gescoord. Dat zag je aan het begin van het vorige seizoen ook. Oosterwijk en Boere functioneerden het beste naast elkaar, als de aandacht werd afgeleid, helaas overleed Jari's moeder en werd het 2-span uit elkaar gehaald..... In het systeem dat GGG voorstaat, heb je m.i. een meevoetballende spits nodig die de bal kan vasthouden......
    Boere kan alleen maar penals nemen, vorig jaar heeft hij vele kansen gemist dus zeggen dat hij een goede afmaker vind ik overdreven. Een spits van tegenwoordig moet meer kunnen dan alleen maar afwerken, die intikkers die hij bij oss maakte kunnen jij en ik ook maken. Boere is niet goed genoeg, hoe jammer ook want hij is een goede gast en werkt keihard.
  • 18 Jul 2019 om 21:11
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:51
      Boere is een afmaker, hij moet het hebben van de voorzetten.... zie ook de vele goals die hij in de KKD heeft gescoord. Dat zag je aan het begin van het vorige seizoen ook. Oosterwijk en Boere functioneerden het beste naast elkaar, als de aandacht werd afgeleid, helaas overleed Jari's moeder en werd het 2-span uit elkaar gehaald..... In het systeem dat GGG voorstaat, heb je m.i. een meevoetballende spits nodig die de bal kan vasthouden......
    2 halve maken nog niet 1
  • 18 Jul 2019 om 21:09
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:12
      Haha maar daar is ook alles mee gezegd.
    Ik was nog vergeten te vermelden , met startproblemen.
  • 18 Jul 2019 om 21:06
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:10
      hij is fysiek zwaar getest dus denk dat hij wel fit is anders gaan ze niet door met hem
    Ja hij zal op dit moment fit zijn, maar voor hoelang. Ik hoop dat hij fit blijft, maar is niet realistisch ben ik bang.
  • 18 Jul 2019 om 20:57
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:51
      Boere is een afmaker, hij moet het hebben van de voorzetten.... zie ook de vele goals die hij in de KKD heeft gescoord. Dat zag je aan het begin van het vorige seizoen ook. Oosterwijk en Boere functioneerden het beste naast elkaar, als de aandacht werd afgeleid, helaas overleed Jari's moeder en werd het 2-span uit elkaar gehaald..... In het systeem dat GGG voorstaat, heb je m.i. een meevoetballende spits nodig die de bal kan vasthouden......
    Boere een afmaker? Nou hij heeft toch veel kansen om zeep geholpen vorige jaar. Wil jij niet weten! :-) :-0 :-(
  • 18 Jul 2019 om 20:51
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:12
      Wat ik hoorde is hij door een zware molen gehaald, ik hoop dat deze gast het maakt. Want Boere en Oosterwijk hebben een ander chronisch probleem, namelijk de motoriek can deze gasten, en het zijn ondanks hun lengte behoorlijke fysiek zwakke krachten. Ik zeg hoop dat er nog een spits bij komt, en intussen hoop ik dat deze jongen gevrijwaard van blessures blijft, en de kansen die Boere en Oosterwijk lieten liggen er wel in schopt.
    Boere is een afmaker, hij moet het hebben van de voorzetten.... zie ook de vele goals die hij in de KKD heeft gescoord. Dat zag je aan het begin van het vorige seizoen ook. Oosterwijk en Boere functioneerden het beste naast elkaar, als de aandacht werd afgeleid, helaas overleed Jari's moeder en werd het 2-span uit elkaar gehaald..... In het systeem dat GGG voorstaat, heb je m.i. een meevoetballende spits nodig die de bal kan vasthouden......
  • 18 Jul 2019 om 20:23
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:15
      Ik denk dat als de puzzelstukjes een klein beetje meevallen, we nog wel eens een apart en mooi seizoen krijgen. Ik heb er nu best wel een goed gevoel bij, er komt nog wat bij en denk ook maar zo dat mits de puzzelstukjes goed vallen de verassing van het seizoen kunnen worden. Dat zou een stunt zijn.
    Ik hoop het ook, maar voorlopig KWW.
  • 18 Jul 2019 om 20:15
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:34
      Denk dat we op dit moment eigenlijk met z,n allen maar wat hopen, want verder zijn er niet echt zekerheid ingebouwd in de selectie. Teveel is van het kijk wat het wordt gehalte in mijn ogen.
    Ik denk dat als de puzzelstukjes een klein beetje meevallen, we nog wel eens een apart en mooi seizoen krijgen. Ik heb er nu best wel een goed gevoel bij, er komt nog wat bij en denk ook maar zo dat mits de puzzelstukjes goed vallen de verassing van het seizoen kunnen worden. Dat zou een stunt zijn.
  • 18 Jul 2019 om 20:12
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:03
      Ik schat Boere in als een Renault 4 , schakelt moeilijk , Lekage maar het loopt altijd .
    Haha maar daar is ook alles mee gezegd.
  • 18 Jul 2019 om 20:10
    • Quote van 18 Jul 2019 om 20:07
      Het is dan ook geen vergelijk. Ik snap best dat mensen sceptisch zijn aangezien hij chronisch geblesseerd lijkt. Kijk een vuckic of robben, ze maken twente sterker mits fit maar dat is op een hand te tellen per jaar. Lijken een seizoenkaart te hebben op blessures. Ik geloof echt wel dat hij een meerwaarde is, maar die blessures zijn echt wel zorgwekkend.
    hij is fysiek zwaar getest dus denk dat hij wel fit is anders gaan ze niet door met hem
  • 18 Jul 2019 om 20:07
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:38
      Welke garanties heb je met spelers dan nog? Je kan Messi ook halen en hij verdraaid zich een keer en scheurt alles af wat je af kan scheuren! Geef deze jongen een kans en vertrouwen hij zou niet de eerste spits zijn die in Nederlands meteen top scooter word een heel ander niveau als Duitsland en minder fysiek!
    Het is dan ook geen vergelijk. Ik snap best dat mensen sceptisch zijn aangezien hij chronisch geblesseerd lijkt. Kijk een vuckic of robben, ze maken twente sterker mits fit maar dat is op een hand te tellen per jaar. Lijken een seizoenkaart te hebben op blessures. Ik geloof echt wel dat hij een meerwaarde is, maar die blessures zijn echt wel zorgwekkend.
  • 18 Jul 2019 om 20:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:12
      Wat ik hoorde is hij door een zware molen gehaald, ik hoop dat deze gast het maakt. Want Boere en Oosterwijk hebben een ander chronisch probleem, namelijk de motoriek can deze gasten, en het zijn ondanks hun lengte behoorlijke fysiek zwakke krachten. Ik zeg hoop dat er nog een spits bij komt, en intussen hoop ik dat deze jongen gevrijwaard van blessures blijft, en de kansen die Boere en Oosterwijk lieten liggen er wel in schopt.
    Ik schat Boere in als een Renault 4 , schakelt moeilijk , Lekage maar het loopt altijd .
  • 18 Jul 2019 om 20:03
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:12
      Wat ik hoorde is hij door een zware molen gehaald, ik hoop dat deze gast het maakt. Want Boere en Oosterwijk hebben een ander chronisch probleem, namelijk de motoriek can deze gasten, en het zijn ondanks hun lengte behoorlijke fysiek zwakke krachten. Ik zeg hoop dat er nog een spits bij komt, en intussen hoop ik dat deze jongen gevrijwaard van blessures blijft, en de kansen die Boere en Oosterwijk lieten liggen er wel in schopt.
    Laten we het hopen, maar Vuckic is die zware molen ook doorgekomen dus wat zegt het.
  • 18 Jul 2019 om 19:34
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:12
      Wat ik hoorde is hij door een zware molen gehaald, ik hoop dat deze gast het maakt. Want Boere en Oosterwijk hebben een ander chronisch probleem, namelijk de motoriek can deze gasten, en het zijn ondanks hun lengte behoorlijke fysiek zwakke krachten. Ik zeg hoop dat er nog een spits bij komt, en intussen hoop ik dat deze jongen gevrijwaard van blessures blijft, en de kansen die Boere en Oosterwijk lieten liggen er wel in schopt.
    Denk dat we op dit moment eigenlijk met z,n allen maar wat hopen, want verder zijn er niet echt zekerheid ingebouwd in de selectie. Teveel is van het kijk wat het wordt gehalte in mijn ogen.
  • 18 Jul 2019 om 19:16
    Zijn neef Oliver Drost is ook nog transfervrij misschien kan hij samen met Nakamura Berggreen vervangen als hij weer geblesseerd is.
  • 18 Jul 2019 om 19:12
    • Quote van 18 Jul 2019 om 19:06
      Die zijn fysiek wel redelijk in order maar bakken er gewoon niks van met de bal. Deze kan misschien wel voetballen maar zijn fysieke gesteldheid is gewoon het slechtste van de drie.
    Wat ik hoorde is hij door een zware molen gehaald, ik hoop dat deze gast het maakt. Want Boere en Oosterwijk hebben een ander chronisch probleem, namelijk de motoriek can deze gasten, en het zijn ondanks hun lengte behoorlijke fysiek zwakke krachten. Ik zeg hoop dat er nog een spits bij komt, en intussen hoop ik dat deze jongen gevrijwaard van blessures blijft, en de kansen die Boere en Oosterwijk lieten liggen er wel in schopt.
  • 18 Jul 2019 om 19:06
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:57
      Waar vallen onze spitsen Tom en Jari onder ?
    Die zijn fysiek wel redelijk in order maar bakken er gewoon niks van met de bal. Deze kan misschien wel voetballen maar zijn fysieke gesteldheid is gewoon het slechtste van de drie.
  • 18 Jul 2019 om 18:59
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:38
      Welke garanties heb je met spelers dan nog? Je kan Messi ook halen en hij verdraaid zich een keer en scheurt alles af wat je af kan scheuren! Geef deze jongen een kans en vertrouwen hij zou niet de eerste spits zijn die in Nederlands meteen top scooter word een heel ander niveau als Duitsland en minder fysiek!
    Zo is het. Deze jongen wordt hier al af geschreven terwijl hij nog geen 1 wedstrijd gespeeld heeft. Hij heeft een paar zware jaren gehad met blessures maar dat wil niet zeggen dat hij dat ook bij ons wordt. Voetballend is hij 10 klasses beter dan oosterwijk en boere.
  • 18 Jul 2019 om 18:58
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:23
      Gooi het ff in het Nederlands neer versta prima Duits maar lezen en schrijven is wat anders. En LtV zeikt al langer.
    De vertaling: "Berggreen is permanent geblesseerd. Knieproblemen, kaakchirurgie, schoudergewrichtsblessure, lies, knieoperatie, kruisbandscheuring, tonsillitis (amandelenontsteking), zware hamstringblessure ... De lijst van zijn lijden is bijna eindeloos. Hij speelde bijna een jaar geleden voor de laatste keer, op 7 april 2018 werd het 1: 1 in Keulen. Gedurende 961 dagen was hij geblesseerd of ziek tijdens zijn drie jarige contract." "Natuurlijk ergert me dat ik deze cijfers moet lezen, maar ze zijn helaas realiteit", zegt de spits. "Ik ben hier gekomen om doelpunten te scoren en uiteindelijk de volgende stap te zetten. Het werkte niet zoals Mainz en ik me hadden voorgesteld."
  • 18 Jul 2019 om 18:57
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:30
      Wat een verontwaardiging hier zeg. Kom op zeg ze hebben in principe als je mag kiezen tussen bijvoorbeeld drie auto,s, een dure sport, een nette middenklasse of een wrak met wat opknap beurtjes van een paar 100 euro voor het laatste gekozen bij onze club. Nu maar hopen dat het allemaal een beetje bij elkaar blijft zitten en niet kapot gaat maar garantie zit er totaal niet op. Ja misschien tot de voordeur !!!!!!
    Waar vallen onze spitsen Tom en Jari onder ?
  • 18 Jul 2019 om 18:53
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:23
      Gooi het ff in het Nederlands neer versta prima Duits maar lezen en schrijven is wat anders. En LtV zeikt al langer.
    Veel problemen, 961 dagen ziek of geblesseerd in drie jaar (das pakweg 88% van de tijd.)
  • 18 Jul 2019 om 18:38
    Welke garanties heb je met spelers dan nog? Je kan Messi ook halen en hij verdraaid zich een keer en scheurt alles af wat je af kan scheuren! Geef deze jongen een kans en vertrouwen hij zou niet de eerste spits zijn die in Nederlands meteen top scooter word een heel ander niveau als Duitsland en minder fysiek!
  • 18 Jul 2019 om 18:30
    Wat een verontwaardiging hier zeg. Kom op zeg ze hebben in principe als je mag kiezen tussen bijvoorbeeld drie auto,s, een dure sport, een nette middenklasse of een wrak met wat opknap beurtjes van een paar 100 euro voor het laatste gekozen bij onze club. Nu maar hopen dat het allemaal een beetje bij elkaar blijft zitten en niet kapot gaat maar garantie zit er totaal niet op. Ja misschien tot de voordeur !!!!!!
  • 18 Jul 2019 om 18:23
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:11
      Helaas klopt het wel wat LtV geschreven heeft.... Dit werd geschreven n.a.v. een interview met Emil Berggreen......"Berggreen ist dauerverletzt. Knie-Probleme, Zahn-OP, Schultereckgelenkssprengung, Leiste, Knie-OP, Kreuzbandriss, Mandelentzündung, Muskelfasereinriss... Schier endlos, die Liste seiner Leiden. Zum letzten Mal spielte er vor über einem Jahr, am 7. April 2018 beim 1:1 in Köln. 961 Tage war er in den drei Jahren verletzt oder krank.


      „Klar ärgert mich, wenn ich die Zahlen lesen muss, sie sind aber leider Realität“, sagt der Stürmer. „Ich kam hier her, um Tore zu schießen, und irgendwann den nächsten Schritt zu machen. Es hat nicht so geklappt, wie Mainz und ich mir das vorgestellt hatten.“
    Gooi het ff in het Nederlands neer versta prima Duits maar lezen en schrijven is wat anders. En LtV zeikt al langer.
  • 18 Jul 2019 om 18:20
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:36
      We gaan het meemaken. Ik weet 1 ding zeker, of het valt mee of het valt tegen.
    Ja en wie dr wint die heeft gewonnen.
  • 18 Jul 2019 om 18:11
    • Quote van 18 Jul 2019 om 18:04
      Kunnen we die LtV niet naar de het Erve Asito sturen? En stadionverbod bij ons geven.
    Helaas klopt het wel wat LtV geschreven heeft.... Dit werd geschreven n.a.v. een interview met Emil Berggreen......"Berggreen ist dauerverletzt. Knie-Probleme, Zahn-OP, Schultereckgelenkssprengung, Leiste, Knie-OP, Kreuzbandriss, Mandelentzündung, Muskelfasereinriss... Schier endlos, die Liste seiner Leiden. Zum letzten Mal spielte er vor über einem Jahr, am 7. April 2018 beim 1:1 in Köln. 961 Tage war er in den drei Jahren verletzt oder krank.


    „Klar ärgert mich, wenn ich die Zahlen lesen muss, sie sind aber leider Realität“, sagt der Stürmer. „Ich kam hier her, um Tore zu schießen, und irgendwann den nächsten Schritt zu machen. Es hat nicht so geklappt, wie Mainz und ich mir das vorgestellt hatten.“
  • 18 Jul 2019 om 18:11
    Wat dom lullen van leo va n klomp
  • 18 Jul 2019 om 18:04
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:36
      We gaan het meemaken. Ik weet 1 ding zeker, of het valt mee of het valt tegen.
    Dat zijn 2 dingen :)
  • 18 Jul 2019 om 18:04
    Kunnen we die LtV niet naar de het Erve Asito sturen? En stadionverbod bij ons geven.
  • 18 Jul 2019 om 17:43
    Laat het komend seizoen dan andersom zijn, veel goals en geen blessureleed. Ik vind deze 'gok' een verantwoordelijke gezien het maar 1 jarige contract.
  • 18 Jul 2019 om 17:39
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:34
      per wedstrijd dat hij gespeeld heeft? dat waren 14 wedstrijden?
    Ok gemiddeld 47.5 minut per wedstrijd... had het niet opgezocht voordat ik het poste, had ik moeten doen (verkeerd onthozden dus). Feit is dat hij 665 minuten in de Buli speelde (14 wedstrijden)
  • 18 Jul 2019 om 17:36
    We gaan het meemaken. Ik weet 1 ding zeker, of het valt mee of het valt tegen.
  • 18 Jul 2019 om 17:34
    • Quote van 18 Jul 2019 om 17:15
      Leon schetst even een mooi negatief beeld.. we zijn het gewend laat ik maar zeggen. 4 uit 14. Maar Leontje zegd er niet bij hoeveel speelmimuten Emil had. Gemiddeld 30 per wedstrijd namelijk.
    per wedstrijd dat hij gespeeld heeft? dat waren 14 wedstrijden?
  • 18 Jul 2019 om 17:15
    Leon schetst even een mooi negatief beeld.. we zijn het gewend laat ik maar zeggen. 4 uit 14. Maar Leontje zegd er niet bij hoeveel speelmimuten Emil had. Gemiddeld 30 per wedstrijd namelijk.
  • 18 Jul 2019 om 17:03
    Pppfff,waarom dit rubriek, wat willen ze hier nu mee bereiken,wij weten allemaal wel dat hij veel blesures heeft gehad de laatste jaren.Wij zitten nu eenmaal niet in de positie om een topspits te halen. LTV ga naar calimero,jij blijft in het negatieve hangen.Ik denk dat je hulp moet zoeken.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›