Espinosa verklapt: ''Dan wordt mijn contract automatisch verlengd'' Ten Voorde analyseert: ''Dat is geen optie met deze selectie'' ''Ook bij FC Twente krijg ik mee dat er soms over me wordt gemord'' Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi'' Van Staa: ''Daarom vind ik ook dat hij een compliment verdient''

'Elia niet terug naar Feyenoord, opties liggen open'

( 24 reacties)
'Elia niet terug naar Feyenoord, opties liggen open'

Eljero Elia heeft zijn langste tijd in Turkije er inmiddels op zitten lijkt het en keert naar alle waarschijnlijkheid terug naar de Eredivisie. Het is echter niet Feyenoord die met hem in zee gaat. De club heeft namelijk afstand gedaan van een eventuele overname van de aanvaller. 

In gesprek met FOX Sports vertelt technisch directeur Sjaak Troost van de club uit Rotterdam-Zuid wat er gebeurd is: "Zijn zaakwaarnemer heeft mij gebeld en een berichtje gestuurd. Hey, is het bespreekbaar? Maar, ondanks dat we een ongelooflijk mooie tijd met hem hebben gehad, zijn wij vanuit de jeugd op dit moment voldoende ingevuld op die positie."

Elia speelde tussen 2015 en 2017 in Rotterdam bij Feyenoord, waarmee hij de landstitel veroverde.De club heeft dan ook aangegeven zijn in het verleden behaalde resultaten op prijs te stellen maar geen toekomst te zien voor de aanvaller in Rotterdam: "Op een vriendelijke manier hebben we gezegd dat het niet haalbaar is, met natuurlijk wel de opmerking dat-ie zijn hart voor Feyenoord hopelijk niet verliest", besluit Troost.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2019 om 09:22
    • Quote van 21 Jul 2019 om 15:59
      Heb ergens gelezen dat wanneer er drie maanden niet betaald is, een speler transfervrij is.
    Oosterwijk, vd Heyden en Lely drie maanden niet betalen en het geld voor Elia gebruiken. Vier vliegen in één klap!
  • 21 Jul 2019 om 22:54
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:33
      Valt vast wel wat te regelen. Man heeft geld zat, wilt alleen zn carrière afsluiten bij een van zn geliefde clubs. Geld zal er niet tot doen ;)
    Ikzeg. Ww. Ben het niet helemaal met u eens wat het geld betreft. Dan had ie toch al lang bij ons fctwente getekend, ik lees hier en daar over club liefde dit en club liefde daar. Ik ben er al een tijdje achter ze willen allemaal geld geld en nog is geld. Dan had ie allang getekend bij ons. Ik wacht geduldig af ikzeg. Dit nieuwe seizoen wordt overleven en boven in het rechter rijtje alles meer is mee genomen. Nou Elia als je wilt maar alleen als de wil er is bent u welkom bij ons fctwente want ik lees overal u doet het niet alleen meer om het geld dan kan u nu ons fctwente helpen.
  • 21 Jul 2019 om 18:35
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:55
      Hij bedoelt denk ik berggreen.
    Ok dan dacht wat heb ik gemist lol thanks ;-)
  • 21 Jul 2019 om 18:20
    Laat maar komen!
  • 21 Jul 2019 om 17:59
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:53
      Goede zak dat Espinosa weer traint, maar Eppie wie is in godsnaam Bergharen? Heb ik iets gemist:-):-);-)
    Is de broer van Slagharen
  • 21 Jul 2019 om 17:55
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:53
      Goede zak dat Espinosa weer traint, maar Eppie wie is in godsnaam Bergharen? Heb ik iets gemist:-):-);-)
    Hij bedoelt denk ik berggreen.
  • 21 Jul 2019 om 17:53
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:19
      Berggreen was vanmorgen al aan het trainen,deed even mee,ook Espinosa traint weer mee.
    Goede zak dat Espinosa weer traint, maar Eppie wie is in godsnaam Bergharen? Heb ik iets gemist:-):-);-)
  • 21 Jul 2019 om 17:19
    • Quote van 21 Jul 2019 om 16:58
      En natuurlijk in voetbal weet je het nooit, voetbal is voetbal.
    Berggreen was vanmorgen al aan het trainen,deed even mee,ook Espinosa traint weer mee.
  • 21 Jul 2019 om 16:58
    • Quote van 21 Jul 2019 om 16:57
      Waarom niet als Boere vertrekt komt er een plek vrij in de salaris huishouding en Elia wil graag en hoeft het niet meer voor het geld te doen. Zie het niet als onmogelijk!!!
    En natuurlijk in voetbal weet je het nooit, voetbal is voetbal.
  • 21 Jul 2019 om 16:57
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:26
      Hahahahaha dat sommigen hier denken dat hij te halen is.....
    Waarom niet als Boere vertrekt komt er een plek vrij in de salaris huishouding en Elia wil graag en hoeft het niet meer voor het geld te doen. Zie het niet als onmogelijk!!!
  • 21 Jul 2019 om 16:03
    • Quote van 21 Jul 2019 om 15:59
      Heb ergens gelezen dat wanneer er drie maanden niet betaald is, een speler transfervrij is.
    Ja is ook zo, alleen moet hij er zelf voor zorgen.
  • 21 Jul 2019 om 15:59
    Heb ergens gelezen dat wanneer er drie maanden niet betaald is, een speler transfervrij is.
  • 21 Jul 2019 om 14:50
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:47
      Hij heeft nog contract tot en met juni 2020 toch?
    Basaksehir heeft hem een hele tijd niet betaald, dus zou kunnen dat hij daarom gewoon weg mag. Ik blijf nog even dromen, tot ie ergens anders tekent.
  • 21 Jul 2019 om 14:48
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:26
      Hahahahaha dat sommigen hier denken dat hij te halen is.....
    Heeft laatst gepost dat ie wilde afsluiten bij Feyenoord of Twente. Hij weet zelf ook wel dat Twente geen vetpot is.
  • 21 Jul 2019 om 14:47
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:36
      Hij is transfervrij...
    Hij heeft nog contract tot en met juni 2020 toch?
  • 21 Jul 2019 om 14:36
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:35
      Als hij regeling met Basaksehir kan treffen dat hij transfervrij is kunnen wij wel een poging doen voor het maximumsalaris dat wij kunnen betalen dus geen vetpot zullen we zien of hij nog clubliefde heeft en anders laat hem lekker naar andere club gaan bijvoorbeeld Krasnodar.
    Hij is transfervrij...
  • 21 Jul 2019 om 14:35
    Als hij regeling met Basaksehir kan treffen dat hij transfervrij is kunnen wij wel een poging doen voor het maximumsalaris dat wij kunnen betalen dus geen vetpot zullen we zien of hij nog clubliefde heeft en anders laat hem lekker naar andere club gaan bijvoorbeeld Krasnodar.
  • 21 Jul 2019 om 14:33
    Valt vast wel wat te regelen. Man heeft geld zat, wilt alleen zn carrière afsluiten bij een van zn geliefde clubs. Geld zal er niet tot doen ;)
  • 21 Jul 2019 om 14:33
    Hoewel het erg leuk zou zijn zie ik het ook niet gebeuren.????
  • 21 Jul 2019 om 14:28
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:26
      Hahahahaha dat sommigen hier denken dat hij te halen is.....
    Ja dat vraag ik mij ook af.. twente kan nooit zijn salaris betalen.. of hij moet inleveren wat ik me niet kan voorstellen. Misschien moet ik het maar financiëren.
  • 21 Jul 2019 om 14:26
    Hahahahaha dat sommigen hier denken dat hij te halen is.....
  • 21 Jul 2019 om 14:17
    Heeft hij de explosiviteit nog, komt hij nog een man voorbij, is hij fit en bereid flink salaris in te leveren? Bij alles ‘ja’ is het een versterking maar ik geloof er nog niet zoveel van.
  • 21 Jul 2019 om 14:13
    Kom maar terug!! Oe ah Elia!!
  • 21 Jul 2019 om 14:08
    Terug naar Twente halen.... indien hij geen hoge salaris eisen heeft
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›