FOX Sports mag FC Twente - Schalke uitzenden, RTV Oost niet

( 17 reacties)
FOX Sports mag FC Twente - Schalke uitzenden, RTV Oost niet

FC Twente neemt het dinsdagavond op tegen Schalke 04. De thuisblijvers kunnen hun favoriete club morgen 'gewoon' in actie zien, zo blijkt uit de TV-gids van FOX Sports. Het duel wordt namelijk live uitgezonden op FOX Sports 1. 

De wedstrijd in de Grolsch Veste begint om 19:00 en tot nu toe zijn er 16.500 kaarten verkocht. RTV Oost had de vriendschappelijke wedstrijd tussen de twee bevriende clubs ook graag live willen uitzenden, maar de regionale zender heeft nul op het rekest gekregen. 

"Het duel tussen FC Twente en Schalke 04 mag niet rechtstreeks worden uitgezonden van de club", laat men weten. "Komende dinsdagavond hebben we vanaf 21.30 uur wel een uitgebreide samenvatting op TV Oost van de clash tussen de twee vrienden", aldus RTV Oost. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2019 om 20:17
    ik kijk op fox sport 1 staat morgen fehnerbache om 19.00
  • 22 Jul 2019 om 14:59
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:54
      Komt er dan geen livestream op het YouTube-kanaal van Schalke?
    Als de cameras erop staan dan zijn er sowieso streams beschikbaar .... hou .net in de gaten.
  • 22 Jul 2019 om 14:56
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:54
      Komt er dan geen livestream op het YouTube-kanaal van Schalke?
    Ook volgensmij.
  • 22 Jul 2019 om 14:54
    Komt er dan geen livestream op het YouTube-kanaal van Schalke?
  • 22 Jul 2019 om 14:26
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:58
      Heeft fox de rechten om oefenduels uit te zenden van voetbalclubs?
      Zit dat bij de tv-gelden in dat een club elk jaar krijgt?
    Ziggo zendt de oefenwedstrijden van Ajax uit, dus verschilt per club denk ik.
  • 22 Jul 2019 om 14:05
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:56
      Eredivisie en internationaal is wat anders. Het gaat hierom vriendschappelijk. Waarom is het tegen leuven dan ook niet door fox uitgezonden?
    Te weinig animo.
  • 22 Jul 2019 om 12:03
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:58
      Heeft fox de rechten om oefenduels uit te zenden van voetbalclubs?
      Zit dat bij de tv-gelden in dat een club elk jaar krijgt?
    We weten niet wat fox en twente afsproken hebben dus daar kunnen wij niet over oordelen!
  • 22 Jul 2019 om 12:01
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:51
      Republiek laat me niet lachen. Fox wil het recht in eigen hand. Belachelijk gewoon.
    Bjorn, schat, we steken de draak met je. Me dunkt dat je 'dicatuur' bedoelde, of kies voor andere opties die naar alleenheerschappij verwijzen monocratie, autocratie of zoals het voelt een kleptocratie.
  • 22 Jul 2019 om 11:58
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:54
      Ja echt belachelijk dat een bedrijf dat geld wil verdienen niet wil dat wedstrijden die zij uitzenden ook op een ander kanaal te zien zijn... Doe toch eens niet zo achterlijk!
    Heeft fox de rechten om oefenduels uit te zenden van voetbalclubs?
    Zit dat bij de tv-gelden in dat een club elk jaar krijgt?
  • 22 Jul 2019 om 11:56
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:54
      Ja echt belachelijk dat een bedrijf dat geld wil verdienen niet wil dat wedstrijden die zij uitzenden ook op een ander kanaal te zien zijn... Doe toch eens niet zo achterlijk!
    Eredivisie en internationaal is wat anders. Het gaat hierom vriendschappelijk. Waarom is het tegen leuven dan ook niet door fox uitgezonden?
  • 22 Jul 2019 om 11:54
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:51
      Republiek laat me niet lachen. Fox wil het recht in eigen hand. Belachelijk gewoon.
    Ja echt belachelijk dat een bedrijf dat geld wil verdienen niet wil dat wedstrijden die zij uitzenden ook op een ander kanaal te zien zijn... Doe toch eens niet zo achterlijk!
  • 22 Jul 2019 om 11:53
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:47
      Ik ga voor "anarchie"..... :-)
    Dat was het bij Twente de afgelopen jaren wel zou je bijna denken ;)
  • 22 Jul 2019 om 11:51
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:21
      leve de republiek! ;)
    Republiek laat me niet lachen. Fox wil het recht in eigen hand. Belachelijk gewoon.
  • 22 Jul 2019 om 11:47
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:21
      leve de republiek! ;)
    Ik ga voor "anarchie"..... :-)
  • 22 Jul 2019 om 11:21
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:19
      Lol..... vuile monarchen! :-p Willem met z'n dike harses!!!
    leve de republiek! ;)
  • 22 Jul 2019 om 11:19
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:14
      Altijd die monarchie dat alleen fox mag uitzenden. Waar gaat dit over het is vriendschappelijk.
    Lol..... vuile monarchen! :-p Willem met z'n dike harses!!!
  • 22 Jul 2019 om 11:14
    Altijd die monarchie dat alleen fox mag uitzenden. Waar gaat dit over het is vriendschappelijk.
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›