Boere: ''Het is zeker niet zo dat ik per se weg wil bij FC Twente''

( 30 reacties)
Boere: ''Het is zeker niet zo dat ik per se weg wil bij FC Twente''

Tom Boere staat in de belangstelling van Denizlispor, maar de transfer naar de Turkse club is zeker nog niet in kannen en kruiken. Volgens de Tubantia heeft 'het kamp Boere' inmiddels een tegenvoorstel gedaan. 

De aanvaller ziet een transfer echter wel zitten. “Ik sta open voor een mooi avontuur, absoluut", reageert hij op de website van de Tubantia. "Maar dan moet wel alles kloppen. Het is zeker niet zo dat ik per se weg wil bij Twente", benadrukt Boere.

Daarnaast zou er nog een Turkse club interesse hebben getoond in de 26-jarige centrumspits, die bij de club uit Enschede nog een contract heeft tot medio 2020. Speelt Boere dinsdagavond tegen Schalke 04 zijn laatste wedstrijd in het shirt van FC Twente? 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2019 om 22:37
    • Quote van 22 Jul 2019 om 22:18
      Weer zo een leuke reactie van jou,als het rond is zal ik je wel een site noemen waar het bedrag op staat,je zult stomverbaasd zijn.
    Vind je het leuk ja? Jij hoeft mij geen site te noemen waar ik het bedrag kan vinden. Zal tussen de 500.000,- en 1.000.000 uitkomen.
  • 22 Jul 2019 om 22:18
    • Quote van 22 Jul 2019 om 17:41
      € 500,- en een Döner Kebab is tot nu toe het hoogste bod.
    Weer zo een leuke reactie van jou,als het rond is zal ik je wel een site noemen waar het bedrag op staat,je zult stomverbaasd zijn.
  • 22 Jul 2019 om 18:10
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:36
      Uitstekende kopper, met voorzetten (op maat) van de flank kan hij renderen. Uitstekende penal nemer. Extreem harde werker. Oosterwijk heeft vooral kwaliteiten als cornervlag.
    Veel werklust , een gat in de wind lopen , altijd te laat bij de bal , wint bijna geen enkel duel. 2 kopgoals in 65 wedstrijden Sorry je hebt gelijk , hij is in 2 dingen goed , penalties en sympathiek zijn.
  • 22 Jul 2019 om 17:57
    • Quote van 22 Jul 2019 om 16:24
      Het is interesting te lezen dat een penalty "niet als goal geteld mag worden", althans voor jouw "topscoorderslijst".... :-)
    Als je vriend je negeert en je weer eens afwijst, dan ga je maar op een forum lopen zuigen?
  • 22 Jul 2019 om 17:41
    • Quote van 22 Jul 2019 om 15:53
      Twee clubs, misschien bieden ze tegen elkaar op,Brama apart aan het trainen,wel met bal,gaat toch de goede kant op
    € 500,- en een Döner Kebab is tot nu toe het hoogste bod.
  • 22 Jul 2019 om 17:10
    • Quote van 22 Jul 2019 om 15:53
      Twee clubs, misschien bieden ze tegen elkaar op,Brama apart aan het trainen,wel met bal,gaat toch de goede kant op
    Ik ben al aan het duimen .
  • 22 Jul 2019 om 16:24
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:56
      Tsja, dat kan wel maar dan moet hij intelligent lopen...….. Had hij 4 penals minder genomen dan was hij nog niet in de top 20 van topscorers beland.
    Het is interesting te lezen dat een penalty "niet als goal geteld mag worden", althans voor jouw "topscoorderslijst".... :-)
  • 22 Jul 2019 om 16:07
    • Quote van 22 Jul 2019 om 15:53
      Twee clubs, misschien bieden ze tegen elkaar op,Brama apart aan het trainen,wel met bal,gaat toch de goede kant op
    Mooi zo thanks Eppie, en de spits hoe oogt die?
  • 22 Jul 2019 om 15:57
    • Quote van 22 Jul 2019 om 15:53
      Twee clubs, misschien bieden ze tegen elkaar op,Brama apart aan het trainen,wel met bal,gaat toch de goede kant op
    Dat zou mooi zijn! Misschien valt het dan nog hoger uit.
  • 22 Jul 2019 om 15:53
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:52
      Ik heb liever dat Twente 1 miljoen voor hem vangt.
    Twee clubs, misschien bieden ze tegen elkaar op,Brama apart aan het trainen,wel met bal,gaat toch de goede kant op
  • 22 Jul 2019 om 15:24
    • Quote van 22 Jul 2019 om 15:03
      Hij werd gedwongen de ballen te halen omdat hij ze niet kreeg en t team vanuit de verdediging probeerde te voetballen. Nul houden was devies en hopen op counter. Helaas is Boere geen counter spits. Het is maar hoe je naar t spelletje kijkt.
    Tsja...… zo kun je Castagnios ook recht lullen. Voor een spits tellen stats in de vorm van doelpunten (en assists). Die stats zijn ondermaats, sedert aankomst.
  • 22 Jul 2019 om 15:03
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:56
      Tsja, dat kan wel maar dan moet hij intelligent lopen...….. Had hij 4 penals minder genomen dan was hij nog niet in de top 20 van topscorers beland.
    Hij werd gedwongen de ballen te halen omdat hij ze niet kreeg en t team vanuit de verdediging probeerde te voetballen. Nul houden was devies en hopen op counter. Helaas is Boere geen counter spits. Het is maar hoe je naar t spelletje kijkt.
  • 22 Jul 2019 om 14:57
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:52
      Nou, misschien maak je t nu mooier dan t echt was. Tuurlijk verbloemt het kampioenschap veel, maar we waren meer een Renault. Ferrari. Haha. Never en nooit.
    In verhouding tot Sparta wellicht niet, maar toch zeker wel in vehouding tot Cambuur en Top Oss. Het is slechts beeldspraak.
  • 22 Jul 2019 om 14:56
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:50
      Had liever gehad dat hij ze zo kreeg en meer dan 20 had gemaakt (tegen de andere dan de top zes) vorig jaar + de penalty’s dan was hij weer de koning geweest. Maar goed.
    Tsja, dat kan wel maar dan moet hij intelligent lopen...….. Had hij 4 penals minder genomen dan was hij nog niet in de top 20 van topscorers beland.
  • 22 Jul 2019 om 14:52
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:45
      Ik zou Boere er echt wel bij willen houden als invaller !
    Ik heb liever dat Twente 1 miljoen voor hem vangt.
  • 22 Jul 2019 om 14:52
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:50
      Vorig seizoen waren wij de Ferrari van de competitie, met een Aitor naast zich en Espinosa achter zich had hij toch minimaal moeten uitblinken?
    Nou, misschien maak je t nu mooier dan t echt was. Tuurlijk verbloemt het kampioenschap veel, maar we waren meer een Renault. Ferrari. Haha. Never en nooit.
  • 22 Jul 2019 om 14:50
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:47
      Juist. Hij kreeg daar tenminste ballen in de zestien vlak voor de goal. Balverlies nu vaak buiten de zestien ver van de goal. Helemaal mee eens.
    Vorig seizoen waren wij de Ferrari van de competitie, met een Aitor naast zich en Espinosa achter zich had hij toch minimaal moeten uitblinken?
  • 22 Jul 2019 om 14:50
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:45
      En honderden ballen om zeep geholpen. Bekijk de doelpunten bij Top Oss eens 1 voor 1, bijna allemaal intikkers. Ook scoorde hij amper tegen de top 6 destijds, destijds nagelopen 90% van de doelpunten tegen laagvliegers. Ook vorig seizoen amper velddoelpunten, althans verre van voldoende.
    Had liever gehad dat hij ze zo kreeg en meer dan 20 had gemaakt (tegen de andere dan de top zes) vorig jaar + de penalty’s dan was hij weer de koning geweest. Maar goed.
  • 22 Jul 2019 om 14:48
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:39
      Oosterwijk kan wel goed van afstand schieten.
    Klopt, je ziet 'm wel eens goed uithalen. Maar kan geen bal vasthouden, een cornervlag heeft meer rendement.
  • 22 Jul 2019 om 14:47
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:45
      En honderden ballen om zeep geholpen. Bekijk de doelpunten bij Top Oss eens 1 voor 1, bijna allemaal intikkers. Ook scoorde hij amper tegen de top 6 destijds, destijds nagelopen 90% van de doelpunten tegen laagvliegers. Ook vorig seizoen amper velddoelpunten, althans verre van voldoende.
    Juist. Hij kreeg daar tenminste ballen in de zestien vlak voor de goal. Balverlies nu vaak buiten de zestien ver van de goal. Helemaal mee eens.
  • 22 Jul 2019 om 14:45
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:41
      Wat zijn we toch een simpel volk. Hoe snel we mensen de hemel in prijzen, maar ook weer afserveren. Vraag me af of hij in de jaren goed gebruikt is met t negatieve voetbal van de afgelopen jaren. Meer vechtvoetbal en overleven. Hij kreeg geen enkele support van de flanken. Hij is een echte zestien meter spits. Hij heeft zich in de rondte gewerkt voor t team helaas niet veel gescoord, maar niemand presteert als hij niet bedient of gesteund wordt in een team oid. Maar goed.
    En honderden ballen om zeep geholpen. Bekijk de doelpunten bij Top Oss eens 1 voor 1, bijna allemaal intikkers. Ook scoorde hij amper tegen de top 6 destijds, destijds nagelopen 90% van de doelpunten tegen laagvliegers. Ook vorig seizoen amper velddoelpunten, althans verre van voldoende.
  • 22 Jul 2019 om 14:41
    Wat zijn we toch een simpel volk. Hoe snel we mensen de hemel in prijzen, maar ook weer afserveren. Vraag me af of hij in de jaren goed gebruikt is met t negatieve voetbal van de afgelopen jaren. Meer vechtvoetbal en overleven. Hij kreeg geen enkele support van de flanken. Hij is een echte zestien meter spits. Hij heeft zich in de rondte gewerkt voor t team helaas niet veel gescoord, maar niemand presteert als hij niet bedient of gesteund wordt in een team oid. Maar goed.
  • 22 Jul 2019 om 14:39
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:36
      Uitstekende kopper, met voorzetten (op maat) van de flank kan hij renderen. Uitstekende penal nemer. Extreem harde werker. Oosterwijk heeft vooral kwaliteiten als cornervlag.
    Oosterwijk kan wel goed van afstand schieten.
  • 22 Jul 2019 om 14:36
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:26
      Noem eens 1 sterk punt van Boere ?
    Uitstekende kopper, met voorzetten (op maat) van de flank kan hij renderen. Uitstekende penal nemer. Extreem harde werker. Oosterwijk heeft vooral kwaliteiten als cornervlag.
  • 22 Jul 2019 om 14:27
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:26
      Noem eens 1 sterk punt van Boere ?
    Werklust.
  • 22 Jul 2019 om 14:26
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:50
      heb ook liever boere dan oosterwijk
    Noem eens 1 sterk punt van Boere ?
  • 22 Jul 2019 om 14:09
    Strik erom
  • 22 Jul 2019 om 13:50
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:45
      Ik zou Boere er echt wel bij willen houden als invaller !
    heb ook liever boere dan oosterwijk
  • 22 Jul 2019 om 13:49
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:45
      Ik zou Boere er echt wel bij willen houden als invaller !
    Liever Oosterwijk weg inderdaad, maar het geld kunnen we goed gebruiken
  • 22 Jul 2019 om 13:45
    Ik zou Boere er echt wel bij willen houden als invaller !
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›