'Trotman kan contract voor drie jaar tekenen in Brabant' (update)

( 39 reacties)
'Trotman kan contract voor drie jaar tekenen in Brabant' (update)

Ryan Trotman is op weg naar de uitgang bij FC Twente, zo weet Tijmen van Wissing te melden. Volgens de verslaggever van RTV Oost gaat de talentvolle vleugelaanvaller 'voor een aantal jaren' aan de slag bij FC Den Bosch. 

De 20-jarige buitenspeler heeft dit seizoen bij FC Twente opnieuw weinig zicht op speeltijd in de Eredivisie door de komst van Rafik Zekhnini en Keito Nakamura. De club uit Enschede heeft daarnaast met Aitor Cantalapiedra nog een flankspeler in huis. 

Mogelijk vertrekken er dus op korte termijn twee aanvallers bij FC Twente. Tom Boere staat hoog op het verlanglijstje van Denizlispor én een andere Turkse club en de 26-jarige centrumspits heeft al aangegeven dat hij open staat voor een nieuw avontuur. 

Update: Trotman kan een contract voor drie jaar tekenen bij de club uit Brabant, zo weet RTV Oost te melden. Het gaat dus om een definitieve overgang van de 20-jarige aanvaller. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jul 2019 om 00:39
    Ikzeg. Trotman ik had zeker gedacht dat ie dit jaar zijn kans bij ons fctwente zou grijpen, wat is er toch aan de hand eigenlijk had ie er moeten staan, maar is ie echt niet goed genoeg voor ons fctwente of komt het dat de spelers die gehuurd of gehaald worden werkelijk beter als bij ons in de jeugd. Het doet mij echt pijn dat er geen jeugd doorbreekt.
  • 22 Jul 2019 om 22:25
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:57
      Sonlyfctwente, Seneraalkontjeanaal en Sennis;)
    Hahaha :)
  • 22 Jul 2019 om 18:25
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:33
      Zal misschien een keer 100 duizend ofzo opbrengen. Hopen dat Boere wordt verkocht nog, misschien kunnen we nog een snoepje huren van PSV op het laatst, Gakpo, Ramselaar of Noa Lang van Ajax. Elia, El Ahmadi en/of Chery zou natuurlijk super zijn maar wss onhaalbaar. Er moet iig wel wat bij met dit materiaal gaan we het heel moeilijk krijgen en spelen we om de laatste plaatsen...
    100.000 plus doorverkooppercentage is niks mis mee. Loat goan
  • 22 Jul 2019 om 17:48
    • Quote van 22 Jul 2019 om 15:52
      Soms vraag ik mezelf af wat ik nog op dit forum doe , altijd gezeik. Vrijwillig deze bullshit lezen , ben toch zeker gekke henkie niet!
    Laat Gekke Henkie het niet horen......
  • 22 Jul 2019 om 15:54
    • Quote van 22 Jul 2019 om 15:52
      Soms vraag ik mezelf af wat ik nog op dit forum doe , altijd gezeik. Vrijwillig deze bullshit lezen , ben toch zeker gekke henkie niet!
    hahahahaha, dat denken we allemaal denk ik!
  • 22 Jul 2019 om 15:52
    Soms vraag ik mezelf af wat ik nog op dit forum doe , altijd gezeik. Vrijwillig deze bullshit lezen , ben toch zeker gekke henkie niet!
  • 22 Jul 2019 om 15:39
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:42
      Ho ho reageer eens normaal, ALTIJD datzelfde gekke henkie pik ik niet meer van jou, als je het niet met mij eens bent reageer je zo, woorden en respect te kort heet dat !
    Gekke Henkie……. Ben ik daar verantwoordelijk voor? Sorry!!!!!!

  • 22 Jul 2019 om 15:33
    • Quote van 22 Jul 2019 om 15:24
      Daar zal dan wel het nodige aan vooraf zijn gegaan,ik kan me het niet meer herinneren, als je eenmaal een discussie hebt gehad wat niet leuk/ goed was , moet je dan voor altijd negatief doen/zijn, man vergeet eens iets, doe niet zo kinderachtig!
    Dat je dat niet meer weet is best kwalijk. Het is namelijk nog niet zo lang geleden ... 2 weeken ofzo. En nee, ik reageerde niet anders dan normaal... de rede waarom het me zo bleef hangen. Ik vergeef maar vergeet niet henk, vandaar dat ik het nu terug haalde, gezien jij je zooo aangesproken/geirriteerd voeld door "gekke henkie" en het eigenlijk niks voorsteld.
  • 22 Jul 2019 om 15:24
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:47
      Ach henkie toch... niet de gebeten hond spelen hè. Tegen mij zei je laatst dat ik de boel verziek hier, en maar een duitse club moest supporten. Over respect gesproken?
    Daar zal dan wel het nodige aan vooraf zijn gegaan,ik kan me het niet meer herinneren, als je eenmaal een discussie hebt gehad wat niet leuk/ goed was , moet je dan voor altijd negatief doen/zijn, man vergeet eens iets, doe niet zo kinderachtig!
  • 22 Jul 2019 om 13:57
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:52
      Als dat zo is, Inderdaad, volgensmij heb je hier nooit ruzie of wel? Er is er maar 1 die de boel verziekt hier, Die begint met de s, jullie weten wel wie. ;)
    Sonlyfctwente, Seneraalkontjeanaal en Sennis;)
  • 22 Jul 2019 om 13:52
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:42
      Dat heeft de RvC van Den Bosch gezegd.
    De RvC op de stoel van de directie? Daarom komt er een kort geding tussen Jordania en Fc Den Bosch..... Blijkbaar is er een vacuum na het vertrek van PvdK..... Fc Den Bosch gaat wel verder.... met of zonder RvC.....
  • 22 Jul 2019 om 13:52
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:47
      Ach henkie toch... niet de gebeten hond spelen hè. Tegen mij zei je laatst dat ik de boel verziek hier, en maar een duitse club moest supporten. Over respect gesproken?
    Als dat zo is, Inderdaad, volgensmij heb je hier nooit ruzie of wel? Er is er maar 1 die de boel verziekt hier, Die begint met de s, jullie weten wel wie. ;)
  • 22 Jul 2019 om 13:47
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:42
      Ho ho reageer eens normaal, ALTIJD datzelfde gekke henkie pik ik niet meer van jou, als je het niet met mij eens bent reageer je zo, woorden en respect te kort heet dat !
    Ach henkie toch... niet de gebeten hond spelen hè. Tegen mij zei je laatst dat ik de boel verziek hier, en maar een duitse club moest supporten. Over respect gesproken?
  • 22 Jul 2019 om 13:46
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:42
      Ho ho reageer eens normaal, ALTIJD datzelfde gekke henkie pik ik niet meer van jou, als je het niet met mij eens bent reageer je zo, woorden en respect te kort heet dat !
    Ik heb genoeg respect hoor, je hoeft het ook niet te pikken, alleen wel de waarheid vertellen he? Sterker nog, ik vind trotman niet eens goed genoeg voor de eredivisie.
  • 22 Jul 2019 om 13:42
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:01
      Hem Heb ik hier nooit gepromoot, wel weten waar je over praat gekke henkie.
    Ho ho reageer eens normaal, ALTIJD datzelfde gekke henkie pik ik niet meer van jou, als je het niet met mij eens bent reageer je zo, woorden en respect te kort heet dat !
  • 22 Jul 2019 om 13:42
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:16
      Wie zegt dat? Alleen vanwege het feit dat de KNVB de overname heeft afgewezen? Dat traject is nog niet ten einde.....
    Dat heeft de RvC van Den Bosch gezegd.
  • 22 Jul 2019 om 13:16
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:11
      Voorlopig kan Den Bosch helemaal niets, die gaan oa de begroting niet rond krijgen.
    Wie zegt dat? Alleen vanwege het feit dat de KNVB de overname heeft afgewezen? Dat traject is nog niet ten einde.....
  • 22 Jul 2019 om 13:12
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:27
      Als je 20 ben dan hoor je toch wel een plekje bemachtigd te hebben bij het 1e of niet? Vooral bij een club als twente. Ik denk dat hij gewoon niet goed genoeg is. We houden soms te lang vast aan sommige talenten. Kijk maar naar oosterwijk, van der lely en van der Heijden. Die hadden ook al van de hand afgedaan moeten worden.
    Daar zijn we het over eens.
  • 22 Jul 2019 om 13:11
    Voorlopig kan Den Bosch helemaal niets, die gaan oa de begroting niet rond krijgen.
  • 22 Jul 2019 om 13:01
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:22
      Jammer voor fc svente, dat er niet één speler die hij steeds maar weer promoot en bejubeld niet weet door te breken !
    Hem Heb ik hier nooit gepromoot, wel weten waar je over praat gekke henkie.
  • 22 Jul 2019 om 12:55
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:33
      Zal misschien een keer 100 duizend ofzo opbrengen. Hopen dat Boere wordt verkocht nog, misschien kunnen we nog een snoepje huren van PSV op het laatst, Gakpo, Ramselaar of Noa Lang van Ajax. Elia, El Ahmadi en/of Chery zou natuurlijk super zijn maar wss onhaalbaar. Er moet iig wel wat bij met dit materiaal gaan we het heel moeilijk krijgen en spelen we om de laatste plaatsen...
    Het levert helemaal niets op. Of denk je werkelijk dat Den Bosch, die in grote problemen zit na het gedwongen vertrek van Jordania geld heeft om spelers te kopen?
  • 22 Jul 2019 om 12:50
    Doorselecteren ,
  • 22 Jul 2019 om 12:39
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:33
      Zal misschien een keer 100 duizend ofzo opbrengen. Hopen dat Boere wordt verkocht nog, misschien kunnen we nog een snoepje huren van PSV op het laatst, Gakpo, Ramselaar of Noa Lang van Ajax. Elia, El Ahmadi en/of Chery zou natuurlijk super zijn maar wss onhaalbaar. Er moet iig wel wat bij met dit materiaal gaan we het heel moeilijk krijgen en spelen we om de laatste plaatsen...
    We hebben geen connecties met PSV en Ajax of Engelse grootmachten. Wij moeten het doen met Spanje!
  • 22 Jul 2019 om 12:38
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:30
      En dan vergeten we gemakshalve onze internationale 'ster' Timolinho Hölscherinho. Die blijft lekker zitten en strijkt netjes elke maand zijn moneten op. Triest.
    Voor de tweede keer!
    Paradijs leven ze in!
  • 22 Jul 2019 om 12:33
    Zal misschien een keer 100 duizend ofzo opbrengen. Hopen dat Boere wordt verkocht nog, misschien kunnen we nog een snoepje huren van PSV op het laatst, Gakpo, Ramselaar of Noa Lang van Ajax. Elia, El Ahmadi en/of Chery zou natuurlijk super zijn maar wss onhaalbaar. Er moet iig wel wat bij met dit materiaal gaan we het heel moeilijk krijgen en spelen we om de laatste plaatsen...
  • 22 Jul 2019 om 12:32
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:27
      Als je 20 ben dan hoor je toch wel een plekje bemachtigd te hebben bij het 1e of niet? Vooral bij een club als twente. Ik denk dat hij gewoon niet goed genoeg is. We houden soms te lang vast aan sommige talenten. Kijk maar naar oosterwijk, van der lely en van der Heijden. Die hadden ook al van de hand afgedaan moeten worden.
    Ons Ted heeft Lely gesmeekt om terug te komen………. en Thesker aangetrokken, voorbereidend werk voor degradatie.
  • 22 Jul 2019 om 12:30
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:27
      Als je 20 ben dan hoor je toch wel een plekje bemachtigd te hebben bij het 1e of niet? Vooral bij een club als twente. Ik denk dat hij gewoon niet goed genoeg is. We houden soms te lang vast aan sommige talenten. Kijk maar naar oosterwijk, van der lely en van der Heijden. Die hadden ook al van de hand afgedaan moeten worden.
    En dan vergeten we gemakshalve onze internationale 'ster' Timolinho Hölscherinho. Die blijft lekker zitten en strijkt netjes elke maand zijn moneten op. Triest.
  • 22 Jul 2019 om 12:27
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:21
      20 jaar???
      Ik zie maar weinig ventjes van onder de 16 bij het 1ste, jij dan?
    Als je 20 ben dan hoor je toch wel een plekje bemachtigd te hebben bij het 1e of niet? Vooral bij een club als twente. Ik denk dat hij gewoon niet goed genoeg is. We houden soms te lang vast aan sommige talenten. Kijk maar naar oosterwijk, van der lely en van der Heijden. Die hadden ook al van de hand afgedaan moeten worden.
  • 22 Jul 2019 om 12:22
    Jammer voor fc svente, dat er niet één speler die hij steeds maar weer promoot en bejubeld niet weet door te breken !
  • 22 Jul 2019 om 12:21
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:06
      Al 20 jaar en nog geen plek weten te bemachtigen bij het eerste. Gewoon proberen te verkopen. Hebben we weer klein beetje geld binnen, plus een salaris minder. Kunnen misschien weer een andere speler halen.
    20 jaar???
    Ik zie maar weinig ventjes van onder de 16 bij het 1ste, jij dan?
  • 22 Jul 2019 om 12:13
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:12
      Wel met doorverkooppercentage, want stel je toch eens voor dat hij in de Brabantse hoofdstad ineens her heldere (voetbal)licht ziet.
    Een terugkoopoptie zou ook wel mooi zijn.
  • 22 Jul 2019 om 12:12
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:12
      Wel met doorverkooppercentage, want stel je toch eens voor dat hij in de Brabantse hoofdstad ineens her heldere (voetbal)licht ziet.
    Dat zal wel verstandig zijn.
  • 22 Jul 2019 om 12:12
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:06
      Al 20 jaar en nog geen plek weten te bemachtigen bij het eerste. Gewoon proberen te verkopen. Hebben we weer klein beetje geld binnen, plus een salaris minder. Kunnen misschien weer een andere speler halen.
    Wel met doorverkooppercentage, want stel je toch eens voor dat hij in de Brabantse hoofdstad ineens her heldere (voetbal)licht ziet.
  • 22 Jul 2019 om 12:12
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:07
      Wat gaan we hier voor vangen? Zit vanaf de d'tjes al bij onze FC.
    Zal misschien wel een terugkoop clausule bijzitten en een doorverkoop percentage.
  • 22 Jul 2019 om 12:11
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:09
      Huur?
    Lijkt me niet ... hij heeft een contrakt tot volgende zomer.
  • 22 Jul 2019 om 12:10
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:07
      Wat gaan we hier voor vangen? Zit vanaf de d'tjes al bij onze FC.
    Bakken geld! Geld geld.....
    Man man
  • 22 Jul 2019 om 12:09
    Huur?
  • 22 Jul 2019 om 12:07
    Wat gaan we hier voor vangen? Zit vanaf de d'tjes al bij onze FC.
  • 22 Jul 2019 om 12:06
    Al 20 jaar en nog geen plek weten te bemachtigen bij het eerste. Gewoon proberen te verkopen. Hebben we weer klein beetje geld binnen, plus een salaris minder. Kunnen misschien weer een andere speler halen.
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›