MATCHDAY | FC Twente oefent in Grolsch Veste tegen Schalke 04

( 132 reacties)
MATCHDAY | FC Twente oefent in Grolsch Veste tegen Schalke 04

FC Twente neemt het dinsdagavond in een oefenwedstrijd op tegen Schalke 04. In de Grolsch Veste wordt om 19.00 uur afgetrapt. 

Bij FC Twente zitten Paul Verhaegh en Emil Berggreen nog niet bij de selectie. Het oefenduel met Schalke 04 komt voor het tweetal nog de vroeg. 

Opstelling FC Twente: Drommel; Bijen, Pleguezuelo, Schenk, Matos; Espinosa, Selahi, Vuckic, Bosch; Aitor, Zekhnini

Wissels: Boere, Laukart, Zerrouki, De Lange, Van der Heyden, Oosterwijk, Brondeel, Trotman, Van der Lely, Roemeratoe, Browning, Agca, Wieffer

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jul 2019 om 12:36
    • Quote van 23 Jul 2019 om 22:45
      Gewoon weer het gras ruiken ipv maaien
    Dan zul je het eerst moeten maaien dan kun je pas gras reuken
  • 24 Jul 2019 om 06:53
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:45
      Krijg het ook bijna niet uit mijn bek maar Lely speelt niet slecht
    Lely niet slecht? Dan heb jij vast naar wat anders gekeken als ik. Wat een drama deze gast.
  • 24 Jul 2019 om 06:48
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:00
      V d lely en laukart waren naar behoren echt goed bezig hoor
    Vd Lely was niet goed bezig laat zich op de vierkante meter dollen, poorten, laat zijn man lopen, gewoon zwaar onder de maat. En gewoon pijnlijk om te zien dat een van de grootverdieners is oprotten er mee. En Laukart scoort prachtig maar komt ook gewoon zwaar te kort. In ieder geval heb ik na lange tijd bij vlagen een leuk Twente zien spelen, er is meer beleving, er zit in ieder geval lijn in, een idee achter, prima wat ik gezien heb, kan alleen maar beter worden. Pluim voor GG en Ted.
  • 24 Jul 2019 om 00:41
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:00
      V d lely en laukart waren naar behoren echt goed bezig hoor
    Vd Lely kan wel voetballen maar totaal niet verdedigen. Het is een schande dat ze hem nog steeds proberen als back, laat hem dan niet invallen. Als middenvelder zie ik het overigens ook niet zitten bij onze FcT. Ook daar komt hij tekort. Het middenveld past wel het beste bij hem. Zo snel mogelijk afscheid van nemen.
  • 23 Jul 2019 om 23:00
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:33
      Weg met die vd Lely nooit meer opstellen weg er met, schande voor het betaalde voetbal. Verdediging moet wat bij, verder viel de jeugd me positief op. Boere vot, laukart vot, en vond verder het elftal niet eens zo slecht spelen paar leuke aanvallen gezien, ik denk met onze nieuwelingen erbij en heel graag Gonzales, en iets op het middenveld komt het denk ik wel goed. Vond peet en Schenk ook niet echt top. Maar goed heb meer positieve dingen gezien dan vorig jaar. De hele spelopvatting is anders beter en meer aanvallend. Echt het gaat de goede kant op. Vind dat GG het goed doet.
    V d lely en laukart waren naar behoren echt goed bezig hoor
  • 23 Jul 2019 om 22:45
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:03
      Willen jullie em niet overnemen voor een biertje per wedstrijd? ;p Tof trouwens dat je zo bezig blijft!
    Gewoon weer het gras ruiken ipv maaien
  • 23 Jul 2019 om 22:16
    • Quote van 23 Jul 2019 om 22:01
      Gonzales alsjeblieft zeg kijk vorig seizoen de tegendoelpunten maar eens terug bij wedstrijd waar hij in de basis stond dan is hij direct of indirect betrokken bij 8 van de 10 goals door een fout
    Die Gonzales haalde ook onmeunige veel Weg, maar goed jij zegt Zo, dat zeg je ook van Espinosa dat je die nooit meer op moeten stellen. Je hebt denk ik niet goed gekeken, die jongen komt terug van blessure en speelde zich een paar keer zo fraai vrij, en had een paar mooie passes. Maar ik zeg jij dat het een van de beste spelers maar jij ziet dat niet. Jammer maar ik vind dat vd Lely zonder enige concurrentie de slechtste was man dat doet je zeer aan de ogen. Echt weg er mee. Vuilnis .
  • 23 Jul 2019 om 22:01
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:33
      Weg met die vd Lely nooit meer opstellen weg er met, schande voor het betaalde voetbal. Verdediging moet wat bij, verder viel de jeugd me positief op. Boere vot, laukart vot, en vond verder het elftal niet eens zo slecht spelen paar leuke aanvallen gezien, ik denk met onze nieuwelingen erbij en heel graag Gonzales, en iets op het middenveld komt het denk ik wel goed. Vond peet en Schenk ook niet echt top. Maar goed heb meer positieve dingen gezien dan vorig jaar. De hele spelopvatting is anders beter en meer aanvallend. Echt het gaat de goede kant op. Vind dat GG het goed doet.
    Gonzales alsjeblieft zeg kijk vorig seizoen de tegendoelpunten maar eens terug bij wedstrijd waar hij in de basis stond dan is hij direct of indirect betrokken bij 8 van de 10 goals door een fout
  • 23 Jul 2019 om 21:52
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:47
      Vd Lely is een ramp TC ik laat hem.niet met rust, word weer aan alle kanten gedold. Vot er met.
    Die blijft hoe dan ook tot het einde van het seizoen hier.....pfffff
  • 23 Jul 2019 om 21:47
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:40
      Laat Lely toch gewoon met rust kerel. Die is er dit seizoen nog (gewoon) bij....


      De hand van Gracia is zichtbaar. Een wereld van verschil t.o.v. Pusic. Het voetbal oogt verzorgder......
    Vd Lely is een ramp TC ik laat hem.niet met rust, word weer aan alle kanten gedold. Vot er met.
  • 23 Jul 2019 om 21:40
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:33
      Weg met die vd Lely nooit meer opstellen weg er met, schande voor het betaalde voetbal. Verdediging moet wat bij, verder viel de jeugd me positief op. Boere vot, laukart vot, en vond verder het elftal niet eens zo slecht spelen paar leuke aanvallen gezien, ik denk met onze nieuwelingen erbij en heel graag Gonzales, en iets op het middenveld komt het denk ik wel goed. Vond peet en Schenk ook niet echt top. Maar goed heb meer positieve dingen gezien dan vorig jaar. De hele spelopvatting is anders beter en meer aanvallend. Echt het gaat de goede kant op. Vind dat GG het goed doet.
    Laat Lely toch gewoon met rust kerel. Die is er dit seizoen nog (gewoon) bij....


    De hand van Gracia is zichtbaar. Een wereld van verschil t.o.v. Pusic. Het voetbal oogt verzorgder......
  • 23 Jul 2019 om 21:33
    Weg met die vd Lely nooit meer opstellen weg er met, schande voor het betaalde voetbal. Verdediging moet wat bij, verder viel de jeugd me positief op. Boere vot, laukart vot, en vond verder het elftal niet eens zo slecht spelen paar leuke aanvallen gezien, ik denk met onze nieuwelingen erbij en heel graag Gonzales, en iets op het middenveld komt het denk ik wel goed. Vond peet en Schenk ook niet echt top. Maar goed heb meer positieve dingen gezien dan vorig jaar. De hele spelopvatting is anders beter en meer aanvallend. Echt het gaat de goede kant op. Vind dat GG het goed doet.
  • 23 Jul 2019 om 21:27
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:10
      Als dit is hoe gespeeld gaat worden dit seizoen moet het toch goed komen heb genoten van de wedstrijd
    +1
  • 23 Jul 2019 om 21:25
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:01
      Zerrouki viel goed in! Espinosa niet meer opstellen aub geef deze jongen maar de kans, verder vond ik vukcic goed en drommel! Lelytje toch weer giga slecht dat die jongen niet de eer aan zichzelf houdt!
    Hemel hem nou niet te vroeg op. Dat is met Bilal, Da Cruz, George, Fernandez en vele anderen ook gedaan.
  • 23 Jul 2019 om 21:25
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:01
      Zerrouki viel goed in! Espinosa niet meer opstellen aub geef deze jongen maar de kans, verder vond ik vukcic goed en drommel! Lelytje toch weer giga slecht dat die jongen niet de eer aan zichzelf houdt!
    Hemel hem nou niet te vroeg op. Dat is met Bilal, Da Cruz, George, Fernandez en vele anderen ook gedaan.
  • 23 Jul 2019 om 21:11
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:43
      Let op, vd Lely wordt nog wel publiekslieveling.. valt me serieus niet onaardig in, had altijd al een sterke tackel
    Neem van mij aan hij heeft zijn laatste kans verspeeld zien wij niet meer terug.
  • 23 Jul 2019 om 21:10
    Als dit is hoe gespeeld gaat worden dit seizoen moet het toch goed komen heb genoten van de wedstrijd
  • 23 Jul 2019 om 21:03
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:58
      Gewoon zeggen dat ie niet meer welkom is bij de eerste selectie Ja hij kost dan nog steeds geld, maar hij loopt als een 60 jarige die aan wandelvoetbal doet. Nee ik beledig niemand, want ik doe dit ook sinds een half jaar
    Willen jullie em niet overnemen voor een biertje per wedstrijd? ;p Tof trouwens dat je zo bezig blijft!
  • 23 Jul 2019 om 21:03
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:01
      Zerrouki viel goed in! Espinosa niet meer opstellen aub geef deze jongen maar de kans, verder vond ik vukcic goed en drommel! Lelytje toch weer giga slecht dat die jongen niet de eer aan zichzelf houdt!
    Die gaat nog een jaartje cashen en dan zich richten op zn maatschappelijke carrière.
  • 23 Jul 2019 om 21:02
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:01
      Zerrouki viel goed in! Espinosa niet meer opstellen aub geef deze jongen maar de kans, verder vond ik vukcic goed en drommel! Lelytje toch weer giga slecht dat die jongen niet de eer aan zichzelf houdt!
    Ik vond aitor en zekhini best wel tegenvallen.
  • 23 Jul 2019 om 21:01
    Zerrouki viel goed in! Espinosa niet meer opstellen aub geef deze jongen maar de kans, verder vond ik vukcic goed en drommel! Lelytje toch weer giga slecht dat die jongen niet de eer aan zichzelf houdt!
  • 23 Jul 2019 om 21:00
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:58
      Is het afgelopen?
    Nee, de derde helft begint zo......
  • 23 Jul 2019 om 20:59
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:58
      Zeer goede pot gezien van Michael Maria
    Je bedoelt Roemeratoe ;)
  • 23 Jul 2019 om 20:58
    Zeer goede pot gezien van Michael Maria
  • 23 Jul 2019 om 20:58
    Is het afgelopen?
  • 23 Jul 2019 om 20:58
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:54
      Ja dat was ik, zn eerste 5 min waren niet verkeerd, daarna helaas wat minder waarna zo'n tegenstander er volop overheen walst
    Gewoon zeggen dat ie niet meer welkom is bij de eerste selectie Ja hij kost dan nog steeds geld, maar hij loopt als een 60 jarige die aan wandelvoetbal doet. Nee ik beledig niemand, want ik doe dit ook sinds een half jaar
  • 23 Jul 2019 om 20:57
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:57
      Zerrouki zag er wel aardig uit
    Zeker. Wel wat druistig nog maar dat mag ook.
  • 23 Jul 2019 om 20:57
    Zerrouki zag er wel aardig uit
  • 23 Jul 2019 om 20:57
    Jeugd viel op
  • 23 Jul 2019 om 20:54
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:50
      Als iemand zegt dat van der lely goed speelt kan beter stoppen met kijken. Wordt hier alweer 2 keer uitgespeeld.
    Ja dat was ik, zn eerste 5 min waren niet verkeerd, daarna helaas wat minder waarna zo'n tegenstander er volop overheen walst
  • 23 Jul 2019 om 20:53
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:49
      Klopt. Maar over 1,5 week begint de competitie en waarom dan nu niet tot de 70 min in de samenstelling spelen hoe je tegen PSV wilt spelen.
    Omdat er nog minimaal 2 spelers bij gaan komen misschien?
  • 23 Jul 2019 om 20:51
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:50
      Als iemand zegt dat van der lely goed speelt kan beter stoppen met kijken. Wordt hier alweer 2 keer uitgespeeld.
    Haha was nadat wij hadden getypt he:p zakte helaas weer terug na zijn bedenkelijke niveau.
  • 23 Jul 2019 om 20:51
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:46
      1-1 komt vanaf links. 2 maal te laat, dus nee.
    Heb je gezien hoe rechts in de eerste helft helemaal open lag? Naast backs heb je ook nog cv's en een keeper die wat kunnen tegenhouden. Al geef ik toe dat ie net wat agressiever wat zijn, bij Nijhuis kan dat zeker
  • 23 Jul 2019 om 20:50
    Als iemand zegt dat van der lely goed speelt kan beter stoppen met kijken. Wordt hier alweer 2 keer uitgespeeld.
  • 23 Jul 2019 om 20:50
    Lely weer helemaal zoek gespeeld
  • 23 Jul 2019 om 20:49
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:46
      Twente speelt nu al beter dan vorig seizoen. Beter samenspel en fel in de duels.
    Klopt. Maar over 1,5 week begint de competitie en waarom dan nu niet tot de 70 min in de samenstelling spelen hoe je tegen PSV wilt spelen.
  • 23 Jul 2019 om 20:48
    Drommel MOTM
  • 23 Jul 2019 om 20:48
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:45
      Pinokkio haha gelijk een staatslot kopen of nie
    Zoveel geluk kan Laukart niet hebben haha
  • 23 Jul 2019 om 20:48
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:46
      1-1 komt vanaf links. 2 maal te laat, dus nee.
    Haha klopt te voorbarig
  • 23 Jul 2019 om 20:47
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:38
      Wat me er positief oovald, is dat er zelfs bij benauwde situaties de voetballende oplossing gezocht wordt
    Precies, ze zijn niet bang om te voetballen, en het gaat nog vaak aardig goed ook. Zit er misschien toch meer potentie in de spelers die er misschien nu beter uit komt als er meer getraind wordt op een speelwijze. Maar goed, allemaal erg voorbarig, maar hoop doet leven!
  • 23 Jul 2019 om 20:47
    Bijen, koekoek!
  • 23 Jul 2019 om 20:47
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:45
      Krijg het ook bijna niet uit mijn bek maar Lely speelt niet slecht
    Had wel wat meer mogen doen bij de 1-1
  • 23 Jul 2019 om 20:46
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:45
      Pinokkio haha gelijk een staatslot kopen of nie
    Hij zag een van die blauwen en werd toen bang, wilde de bal de tribune inschieten maar ramde hem per ongeluk achter de keeper van Schalke! ;)
  • 23 Jul 2019 om 20:46
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:45
      Krijg het ook bijna niet uit mijn bek maar Lely speelt niet slecht
    1-1 komt vanaf links. 2 maal te laat, dus nee.
  • 23 Jul 2019 om 20:46
    Schenk wordt daar toch makkelijk uitgespeeld.
  • 23 Jul 2019 om 20:46
    Hier deed vd L het dat weer wat minder goed.. jammer
  • 23 Jul 2019 om 20:46
    Twente speelt nu al beter dan vorig seizoen. Beter samenspel en fel in de duels.
  • 23 Jul 2019 om 20:45
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:44
      Zoals hij keek en uithaalde was het bewust
    Pinokkio haha gelijk een staatslot kopen of nie
  • 23 Jul 2019 om 20:45
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:43
      Let op, vd Lely wordt nog wel publiekslieveling.. valt me serieus niet onaardig in, had altijd al een sterke tackel
    Is helemaal niet zo gek als reserveback, deed het 3 jaar terug als ik het me niet vergis ook niet zo slecht!
  • 23 Jul 2019 om 20:45
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:43
      Let op, vd Lely wordt nog wel publiekslieveling.. valt me serieus niet onaardig in, had altijd al een sterke tackel
    Krijg het ook bijna niet uit mijn bek maar Lely speelt niet slecht
  • 23 Jul 2019 om 20:44
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:35
      Wie is die nummer 32?
    Agca?
  • 23 Jul 2019 om 20:44
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:43
      Waarom spelen ze eigenlijk met rouwbanden?
    Ivm overlijden van oud speler Bruggink.
  • 23 Jul 2019 om 20:44
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:43
      Knappe goal als dit bewust was
    Zoals hij keek en uithaalde was het bewust
  • 23 Jul 2019 om 20:43
    Let op, vd Lely wordt nog wel publiekslieveling.. valt me serieus niet onaardig in, had altijd al een sterke tackel
  • 23 Jul 2019 om 20:43
    Zerrouki valt ook goed in
  • 23 Jul 2019 om 20:43
    Knappe goal als dit bewust was
  • 23 Jul 2019 om 20:43
    Waarom spelen ze eigenlijk met rouwbanden?
  • 23 Jul 2019 om 20:43
    hahaha 1-0 wat een doelpunt!
  • 23 Jul 2019 om 20:43
    Scoort laukart nou
  • 23 Jul 2019 om 20:43
    Soow haha 1-0.
  • 23 Jul 2019 om 20:41
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:38
      Wat me er positief oovald, is dat er zelfs bij benauwde situaties de voetballende oplossing gezocht wordt
    Klopt, het positiespel is beter dan vorig seizoen.
  • 23 Jul 2019 om 20:38
    Wat me er positief oovald, is dat er zelfs bij benauwde situaties de voetballende oplossing gezocht wordt
  • 23 Jul 2019 om 20:37
    Ondanks het sloridige voetval van schalke.... Ben ik toch positief verrast door de dynamiek in ons spel... Wat een verschil met vorig jaar...hopelijk biedt dit wat perspectief voor dit seizoen
  • 23 Jul 2019 om 20:35
    Wie is die nummer 32?
  • 23 Jul 2019 om 20:33
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:26
      De sfeer is bagger zoals verwacht.
    Dan valt het toch ook niet tegen.
  • 23 Jul 2019 om 20:32
    Oh god. Van der lely mag ook weer speelminuten maken.
  • 23 Jul 2019 om 20:31
    Vuckic naar de kant. Dat is slim, die topper moeten we koesteren!
  • 23 Jul 2019 om 20:29
    Selahi vind ik wel sterk spelen. Drommel ook.
  • 23 Jul 2019 om 20:29
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:28
      Het is een oefenwedstrijd... Wat had je verwacht?
    Staat er toch? Zoals verwacht
  • 23 Jul 2019 om 20:28
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:26
      De sfeer is bagger zoals verwacht.
    Het is een oefenwedstrijd... Wat had je verwacht?
  • 23 Jul 2019 om 20:26
    De sfeer is bagger zoals verwacht.
  • 23 Jul 2019 om 20:24
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:23
      Speelt er 1 echt heel goed dat is vuckic man wat een rust alle ballen goed!
    qua voetbalkwaliteiten de beste speler die Jan van Halst binnengehaald heeft ;)
  • 23 Jul 2019 om 20:24
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:15
      Echt de allerslechtste man van het veld
    Vindt die rommeratoe beter invallen
  • 23 Jul 2019 om 20:23
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:20
      Met een biertje op vind ik het nog een leuk nummer ook haha
    Ik ben zelfs nuchter fan van dat soort muziek ;)
  • 23 Jul 2019 om 20:23
    Speelt er 1 echt heel goed dat is vuckic man wat een rust alle ballen goed!
  • 23 Jul 2019 om 20:21
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:20
      Hoe spelen ze?
    Redelijk, wel een gezapig potje natuurlijk, mede door de hitte.
  • 23 Jul 2019 om 20:20
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:07
      Du hasst mich 1000 mal belogen... Dat liedje past precies bij ons haha
    Met een biertje op vind ik het nog een leuk nummer ook haha
  • 23 Jul 2019 om 20:20
    Hoe spelen ze?
  • 23 Jul 2019 om 20:19
    Netjes Drommel.
  • 23 Jul 2019 om 20:19
    Lekkere redding Drommel!
  • 23 Jul 2019 om 20:15
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:12
      Inderdaad Boere heeft in de eredivisie niets te zoeken. Als hij wordt aangespeeld kaatst hij steeds de bal keihard terug naar de aangever. Totaal geen idee wat te doen zelfs geen poging tot een actie.
    Ja precies, het hele elftal gaat er gewoon slechter door spelen als er zo'n malloot in de spits staat. Gauw weg doen!
  • 23 Jul 2019 om 20:15
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:49
      Jesse Bosch is voor mij een openbaring. Speelt veel ballen naar voren tussen linies.
    Echt de allerslechtste man van het veld
  • 23 Jul 2019 om 20:12
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:56
      Kun je nagaan wat voor slechte invloed Boere had op het spel.
    Inderdaad Boere heeft in de eredivisie niets te zoeken. Als hij wordt aangespeeld kaatst hij steeds de bal keihard terug naar de aangever. Totaal geen idee wat te doen zelfs geen poging tot een actie.
  • 23 Jul 2019 om 20:11
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:10
      wie is er ingekomen voor bosch
    Godfried Roemeratoe
  • 23 Jul 2019 om 20:11
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:09
      Precies zonder schaamte unglaublich haha
    Is toch geweldig dat ze dat draaien? hahaha
  • 23 Jul 2019 om 20:10
    wie is er ingekomen voor bosch
  • 23 Jul 2019 om 20:09
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:07
      Du hasst mich 1000 mal belogen... Dat liedje past precies bij ons haha
    Precies zonder schaamte unglaublich haha
  • 23 Jul 2019 om 20:08
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:07
      Dat Sebn is een drama, iemand nog een goede stream?
    https://schalke04.de/
  • 23 Jul 2019 om 20:07
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:00
      Selahi en Bosch zijn prima spelers! Schenk lijkt beter tot zijn recht te komen in een meer voetballende ploeg. Verdediging lijkt nog niet helemaal goed te staan. Middenveld en aanval lijkt prima (behalve een spits natuurlijk).
    Je kunt nu al de hand van de trainer zien. Er worden weinig lange ballen gegeven, zelfs onder druk. Dus wordt alles voetballend opgelost. Dat heeft tijd nodig om dat goed te kunnen. Maar al met al valt het me niet tegen
  • 23 Jul 2019 om 20:07
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:35
      Livestreams:http://sebn.live/sebn-3.html -> Nu al actief.
      https://livestreaming24.eu/watch/Twente-Schalke -> HD stream is spam. 3-b en 3-f werken waarschijnlijk pas vlak voor de wedstrijd.
    Dat Sebn is een drama, iemand nog een goede stream?
  • 23 Jul 2019 om 20:07
    Du hasst mich 1000 mal belogen... Dat liedje past precies bij ons haha
  • 23 Jul 2019 om 20:06
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:49
      Jesse Bosch is voor mij een openbaring. Speelt veel ballen naar voren tussen linies.
    +1
  • 23 Jul 2019 om 20:00
    Selahi en Bosch zijn prima spelers! Schenk lijkt beter tot zijn recht te komen in een meer voetballende ploeg. Verdediging lijkt nog niet helemaal goed te staan. Middenveld en aanval lijkt prima (behalve een spits natuurlijk).
  • 23 Jul 2019 om 19:56
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:47
      Wel iets beter dan afgelopen Zat. Tegen die belgen
    Kun je nagaan wat voor slechte invloed Boere had op het spel.
  • 23 Jul 2019 om 19:56
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:55
      ja haha
    Oke mooi, dan werkt hij dus wel hahah
  • 23 Jul 2019 om 19:55
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:55
      Is het rust? De livestream geeft reclame namelijk
    ja haha
  • 23 Jul 2019 om 19:55
    Is het rust? De livestream geeft reclame namelijk
  • 23 Jul 2019 om 19:53
    Bosch valt mij ook positief op! Drommel ook sterk. Matos valt me ook mee tot dusver, had hem als zwakste ingeschat van de verdediging maar staat zn mannetje dusver.
  • 23 Jul 2019 om 19:50
    En een heel groot pluspunt is Drommel. Die heeft zich ontwikkeld van buikschuiver tot een prima eredivisie keeper.
  • 23 Jul 2019 om 19:49
    Jesse Bosch is voor mij een openbaring. Speelt veel ballen naar voren tussen linies.
  • 23 Jul 2019 om 19:48
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:29
      Ik vind het wel mee vallen. Twente speelt verrassend goed in mijn ogen. Ik had ze slechter verwacht.
    Vind ik ook.
  • 23 Jul 2019 om 19:47
    Wel iets beter dan afgelopen Zat. Tegen die belgen
  • 23 Jul 2019 om 19:41
    Die had er wel gemogen
  • 23 Jul 2019 om 19:41
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:40
      Jesse Bosch?
    Speelt goed hoor
  • 23 Jul 2019 om 19:40
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:34
      Ff andere vraag wie is nummer 20 xD
    Jesse Bosch?
  • 23 Jul 2019 om 19:38
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:37
      Ik denk dat het Jesse Bosch is.
    Dacht ik ook is enigste die niet in selectie lijst staat
  • 23 Jul 2019 om 19:37
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:34
      Ff andere vraag wie is nummer 20 xD
    Ik denk dat het Jesse Bosch is.
  • 23 Jul 2019 om 19:34
    Ff andere vraag wie is nummer 20 xD
  • 23 Jul 2019 om 19:33
    Verdedigend oogt het inderdaad nog een beetje rommelig, maar aanvallend lijken ze elkaar al wel aardig te kunnen vinden. Tempo ligt redelijk hoog en ze laten de bal af en toe wel goed rond gaan. Het valt mij tot nu toe heel erg mee!
  • 23 Jul 2019 om 19:29
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:23
      Wat een geklungel achterin. Daar mag echt wel iets meer lijn in komen
    Ik vind het wel mee vallen. Twente speelt verrassend goed in mijn ogen. Ik had ze slechter verwacht.
  • 23 Jul 2019 om 19:27
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:23
      Wat een geklungel achterin. Daar mag echt wel iets meer lijn in komen
    Daar moet gewoon nog de juiste afstemming komen. Dat is slechts een kwestie van tijd.
  • 23 Jul 2019 om 19:26
    Wat een lelijk shirt zeg, zie nu voor het eerste de achterkant ook. Maargoed, veel geklungel achterin... Bijen slechte terugspeelbal, matig verdedigen Schenk en Julio laat alles vrij lopen op z'n flank.. Drommel wel weer sterk bezig
  • 23 Jul 2019 om 19:26
    Drommeltje held!
  • 23 Jul 2019 om 19:23
    Wat een geklungel achterin. Daar mag echt wel iets meer lijn in komen
  • 23 Jul 2019 om 19:22
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:09
      heeft nog geen werkvergunning
    Ah oki hoop dat die snel komt dan kaito is echt goede speler (zijn laatste compertietie wedstrijd gezien via live stream )
  • 23 Jul 2019 om 19:16
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:13
      Omdat we GREAT zijn. Denk ik...
    Voor mij en de camera staat het op de kop. Ik ben er ondersteboven van. ;-)
  • 23 Jul 2019 om 19:14
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:13
      Vanwaar staat er GREAT op het veld?
    Geen flauw idee, zal de olifantman wel bedacht hebben.
  • 23 Jul 2019 om 19:13
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:13
      Vanwaar staat er GREAT op het veld?
    Omdat we GREAT zijn. Denk ik...
  • 23 Jul 2019 om 19:13
    Vanwaar staat er GREAT op het veld?
  • 23 Jul 2019 om 19:09
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:07
      Waarom is kaito niet geselecteerd ?
    heeft nog geen werkvergunning
  • 23 Jul 2019 om 19:07
    Waarom is kaito niet geselecteerd ?
  • 23 Jul 2019 om 18:52
    Geen Berggreen.....
  • 23 Jul 2019 om 18:35
    Livestreams:http://sebn.live/sebn-3.html -> Nu al actief.
    https://livestreaming24.eu/watch/Twente-Schalke -> HD stream is spam. 3-b en 3-f werken waarschijnlijk pas vlak voor de wedstrijd.
  • 23 Jul 2019 om 18:28
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:27
      Iemand een stream?
    Waarschijnlijk op het Youtube kannaal van Schalke
  • 23 Jul 2019 om 18:27
    Iemand een stream?
  • 23 Jul 2019 om 18:26
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:24
      Moeite met lezen? Zit niet bij de selectie.
    Dennis moet je gewoon negeren.
  • 23 Jul 2019 om 18:24
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:24
      Holscher
    Moeite met lezen? Zit niet bij de selectie.
  • 23 Jul 2019 om 18:24
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:22
      Wie gaat rechtsachter spelen? En Vuckic dan spits?
    Holscher
  • 23 Jul 2019 om 18:24
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:22
      Wie gaat rechtsachter spelen? En Vuckic dan spits?
    Julio
  • 23 Jul 2019 om 18:24
    Trotman gaat morgen de overstap maken naar den Bosch. Aldus tijmen van wissing op Twitter.
  • 23 Jul 2019 om 18:22
    Wie gaat rechtsachter spelen? En Vuckic dan spits?
  • 23 Jul 2019 om 18:20
    Iemand ergens livestreampie? :/
zondag 18 augustus 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›