FC Twente bevestigt: Trotman vertrekt naar Keuken Kampioen Divisie

( 24 reacties)
FC Twente bevestigt: Trotman vertrekt naar Keuken Kampioen Divisie

Ryan Trotman maakt de overstap van FC Twente naar FC Den Bosch. Dat werd dinsdagavond in het stadion tijdens de oefenwedstrijd met Schalke 04 bevestigd door FC Twente. De 20-jarige aanvaller tekent in Den Bosch een driejarig contract.

Trotman sluit morgen aan bij de training van FC Den Bosch. Opvallend is dat de aanvaller nog wel deel uitmaakte van de FC Twente-selectie voor de oefenpot tegen Schalke 04. Bovendien kwam Trotman in de 77e minuut nog in het veld voor Aitor. 

Voor Trotman komt na vandaag een eind aan negen seizoenen bij FC Twente. Hij maakt sinds 2010 deel uit van de jeugdopleiding van de Tukkers. Tot een definitieve doorbraak in de hoofdmacht van FC Twente kwam het nooit. Wel maakte Trotman in 2018 zijn debuut in de Eredivisie namens de club uit Enschede. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jul 2019 om 11:44
    • Quote van 24 Jul 2019 om 04:36
      Vond hem tegen Schalke prima spelen!!!
    Ikzeg. Yw . Ik denk dat u ramaratoe bedoeld. Je komt er ook mee in de war hoor.
  • 24 Jul 2019 om 11:43
    • Quote van 23 Jul 2019 om 22:42
      Heb paar leuke talenten gezien, denk dat hij dan toch te kort komt. Want die gastjes vielen me positief op. Hopen dat hij nog paar centen oplevert.
    de jeugd was gisteravond boven verwachting ..nu krijgen ze ook het vertrouwen van GG..Schalke viel mij erg tegen ...of was onze FCT zo goed..in ieder geval ga zo door jongs..
  • 24 Jul 2019 om 11:09
    • Quote van 24 Jul 2019 om 04:38
      Vond tegen Schalke juist Trotman 2e helft positief opvallen,de eerste helft nummer 20 ook!
    Ik denk dat je het over Roemeratoe hebt, lijkt wel op elkaar;)
  • 24 Jul 2019 om 11:05
    • Quote van 24 Jul 2019 om 04:38
      Vond tegen Schalke juist Trotman 2e helft positief opvallen,de eerste helft nummer 20 ook!
    Hij is 2x aan de bal geweest en heeft helemaal niks opzienbarends gedaan.
  • 24 Jul 2019 om 09:48
    • Quote van 24 Jul 2019 om 04:38
      Vond tegen Schalke juist Trotman 2e helft positief opvallen,de eerste helft nummer 20 ook!
    Hij heeft een kwartiertje gespeeld...
  • 24 Jul 2019 om 06:43
    • Quote van 24 Jul 2019 om 04:38
      Vond tegen Schalke juist Trotman 2e helft positief opvallen,de eerste helft nummer 20 ook!
    Klopt maar kan helaas ook wat anders zijn, zal wel zijn reden hebben denk Ik, maar denk dat hij net niet genoeg aan kan haken helaas. Wens hem succes.
  • 24 Jul 2019 om 04:38
    • Quote van 23 Jul 2019 om 22:42
      Heb paar leuke talenten gezien, denk dat hij dan toch te kort komt. Want die gastjes vielen me positief op. Hopen dat hij nog paar centen oplevert.
    Vond tegen Schalke juist Trotman 2e helft positief opvallen,de eerste helft nummer 20 ook!
  • 24 Jul 2019 om 04:36
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:14
      Ga er maar vanuit dat hij op dit moment niet kan aanhaken qua niveau. Hij gaat een niveau lager voetballen. Hij moet bewijzen dat we het fout hadden. Ik hoop voor hem dat hij het goed doet. We kunnen er helaas niet op wachten en hopen.
    Vond hem tegen Schalke prima spelen!!!
  • 24 Jul 2019 om 00:32
    Trotvrouw
  • 24 Jul 2019 om 00:14
    Ga er maar vanuit dat hij op dit moment niet kan aanhaken qua niveau. Hij gaat een niveau lager voetballen. Hij moet bewijzen dat we het fout hadden. Ik hoop voor hem dat hij het goed doet. We kunnen er helaas niet op wachten en hopen.
  • 23 Jul 2019 om 23:52
    Als je zien dat de talenten van nu klaarblijkelijk toch wel aardig kunnen ballen en dat trotman ook onder garcia niet veel speelt in de voorbereiding ben ik ook gewoon bang dat die tekort komt.
  • 23 Jul 2019 om 22:42
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:54
      Dom van twente kapitaal vernietiging
    Heb paar leuke talenten gezien, denk dat hij dan toch te kort komt. Want die gastjes vielen me positief op. Hopen dat hij nog paar centen oplevert.
  • 23 Jul 2019 om 22:31
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:54
      Dom van twente kapitaal vernietiging
    Krijgen in ieder geval 9 jaar opleidingsvergoeding mocht t wat worden
  • 23 Jul 2019 om 22:27
    • Quote van 23 Jul 2019 om 22:25
      Ikzeg. Jammer dat ie gaat. Viel vanavond nog in, ik wens hem het beste en heel veel succes in zijn verdere loop baan.
    Ergens wel jammer inderdaad. Zeker voor zo'n jongen uit de buurt. Toch onder verschillende trainers gewogen en te licht bevonden. Gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken lijkt het. Wellicht kan hij zich een niveautje lager goed ontwikkelen.
  • 23 Jul 2019 om 22:25
    Ikzeg. Jammer dat ie gaat. Viel vanavond nog in, ik wens hem het beste en heel veel succes in zijn verdere loop baan.
  • 23 Jul 2019 om 21:54
    Dom van twente kapitaal vernietiging
  • 23 Jul 2019 om 21:22
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:59
      Heeft ook niet ingevallen.
    Wel dus..
  • 23 Jul 2019 om 21:06
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:00
      Oh, dacht dat hij het laatste deel op rechtsbuiten stond. Kon het niet helemaal goed zien. Zon in het gezicht;)
    Dat was Hersi
  • 23 Jul 2019 om 21:02
    Krijgen we iets voor hem?
  • 23 Jul 2019 om 21:00
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:57
      Ik heb hem niet gezien hoor ?
    Oh, dacht dat hij het laatste deel op rechtsbuiten stond. Kon het niet helemaal goed zien. Zon in het gezicht;)
  • 23 Jul 2019 om 20:59
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:57
      Ik heb hem niet gezien hoor ?
    Heeft ook niet ingevallen.
  • 23 Jul 2019 om 20:57
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:56
      Euh, Trotman kwam wel in actie.
    Ik heb hem niet gezien hoor ?
  • 23 Jul 2019 om 20:57
    Succes
  • 23 Jul 2019 om 20:56
    Euh, Trotman kwam wel in actie.
zondag 18 augustus 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›