VIDEO | Ruime samenvatting: FC Twente speelt gelijk tegen Schalke 04

( 93 reacties)
VIDEO | Ruime samenvatting: FC Twente speelt gelijk tegen Schalke 04

FC Twente heeft dinsdagavond gelijk gespeeld in een oefenpot met Schalke 04. Na negentig minuten hielden beide teams elkaar met 1-1 in evenwicht. 

In een doelpuntloze eerste helft, waarin Joël Drommel zich met twee belangrijke reddingen van zijn beste kant liet zien, waren FC Twente en Schalke 04 aan elkaar gewaagd. Na rust was Haris Vuckic dicht bij de openingstreffer, maar de Sloveen stuitte op de doelman van Schalke 04. 

In de tweede helft werd FC Twente sterker en dat overwicht resulteerde in meerdere kansen. Lindon Selahi kreeg de kans op 1-0, maar zag zijn inzet door de Schalke 04-goalie gekeerd worden. Een klein kwartier voor tijd was het wel raak. Alexander Laukart schoot FC Twente in de 77e minuut op voorsprong.

Lang deed het antwoord van Schalke 04 echter niet op zich wachten. De Duitsers kwamen in de 80e minuut langszij via een doelpunt Berkan Firat. De Duitse middenvelder bepaalde daarmee tevens de eindstand op 1-1. 

FC Twente - Schalke 04 1-1 (0-0)
77' 1-0 Laukart
80' 1-1 Firat

Opstelling FC Twente: Drommel; Bijen, Pleguezuelo, Schenk, Matos (66' Van der Lely); Espinosa (58' Zerrouki), Selahi (66' Laukart), Vuckic (66' Boere), Bosch (46' Roemeratoe); Aitor (78' Trotman) en Zekhnini (66' Agca).

Opstelling Schalke 04: Nübel (46' Schubert); Kenny (60' Plechaty), Stambouli, Nastasic (60' Langer), Oczipka; Mascarell (62' Can), Mercan (46' Ceka) Matondo (46' Burgstaller); Harti (79' Fontein), Raman (79' Firat) en Kutucu (60' Serdar).

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jul 2019 om 14:31
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:06
      Off: Aitor lijkt onderweg naar Oviedo in Spanje.
    Die Alex geeft ook aan dat zij niet zoveel te besteden hebben. Verwacht daardoor niet dat hij voor 6 miljoen, bedrag dat hier genoemd is in zake Cantalapeidra, daarnaartoe gaat.
  • 24 Jul 2019 om 10:51
    • Quote van 24 Jul 2019 om 09:09
      Dat is ook het zorgelijke dat kwam voornamelijk door de vele wissels met vd Lely als dieptepunt. Last zich dollen op de vierkante meter. Verder ben ik erg positief over de manier van spelen, en hieruit blijkt dat GG een duidelijke voetbalvisie heeft. Zelfs jij kunt dat niet ontkennen.
    Dat laatste kwartier moeten we ook niet op blind staren. In die fase zaten van beide kanten de mindere voetballers aan het ballen.
  • 24 Jul 2019 om 10:46
    • Quote van 24 Jul 2019 om 09:09
      Dat is ook het zorgelijke dat kwam voornamelijk door de vele wissels met vd Lely als dieptepunt. Last zich dollen op de vierkante meter. Verder ben ik erg positief over de manier van spelen, en hieruit blijkt dat GG een duidelijke voetbalvisie heeft. Zelfs jij kunt dat niet ontkennen.
    Afwachten. Schalke speelde gisteren op 70% denk ik. Gisteren heb je weer heerlijke stuntelmomenten van Lely en Bijen mogen zien, veevuldig knullig balverlies. Als PSV tegen ons speelt zoals ze tegen Basel speelden (Basel een stug ploegje dat wat mazzel had)
  • 24 Jul 2019 om 10:30
    • Quote van 24 Jul 2019 om 09:09
      Dat is ook het zorgelijke dat kwam voornamelijk door de vele wissels met vd Lely als dieptepunt. Last zich dollen op de vierkante meter. Verder ben ik erg positief over de manier van spelen, en hieruit blijkt dat GG een duidelijke voetbalvisie heeft. Zelfs jij kunt dat niet ontkennen.
    Jouw punt over Lelie moge nu wel duidelijk zijn. Hoeft niet bang te zijn dat hij een basisplaats krijgt ;-)
  • 24 Jul 2019 om 10:25
    • Quote van 24 Jul 2019 om 08:43
      Klopt het was niet echt best bij Schalke.( hulde aan drommel ) Maar bij Schalke deden er een paar niet mee stuk of 3 die gaan echt nog wel kopen zal wel moeten. Wel grappig dat je zegt Twente hoeft zich geen zorgen te maken. De competitie moet nog beginnen eerst KWW
    Loop al wat jaartjes mee in de voetballerij en als ze het spel van gisteren nog beter gaan uitvoeren, ook nog met de spelers erbij die gisteren niet aanwezig waren, dan blijft Twente ver weg van de degradatiezone. Trust me.
  • 24 Jul 2019 om 10:04
    • Quote van 24 Jul 2019 om 08:24
      En was het de moeite waard die ruzie met oe vriendin. :) Twente/Schalke
    Haha zeker weten, ze is nu weer beetje bijgedraaid, vond het zelf ook wel leuk.
  • 24 Jul 2019 om 09:09
    • Quote van 24 Jul 2019 om 09:04
      Zorgewekkend is dat na de 1-0, 04 een beetje aanzet en er onmiddelijk eentje inplempt.
    Dat is ook het zorgelijke dat kwam voornamelijk door de vele wissels met vd Lely als dieptepunt. Last zich dollen op de vierkante meter. Verder ben ik erg positief over de manier van spelen, en hieruit blijkt dat GG een duidelijke voetbalvisie heeft. Zelfs jij kunt dat niet ontkennen.
  • 24 Jul 2019 om 09:04
    • Quote van 24 Jul 2019 om 08:43
      Klopt het was niet echt best bij Schalke.( hulde aan drommel ) Maar bij Schalke deden er een paar niet mee stuk of 3 die gaan echt nog wel kopen zal wel moeten. Wel grappig dat je zegt Twente hoeft zich geen zorgen te maken. De competitie moet nog beginnen eerst KWW
    Zorgewekkend is dat na de 1-0, 04 een beetje aanzet en er onmiddelijk eentje inplempt.
  • 24 Jul 2019 om 09:00
    • Quote van 24 Jul 2019 om 08:08
      Van aitor wordt vandaag bekend gemaakt dat hij voor €6 miljoen met bonussen en een doorverkooppercentage wordt verkocht.
    Bron? Geloof er geen reet van
  • 24 Jul 2019 om 08:57
    Wat is die Drommel goed geworden. Fijn dat hij zijn contract verlengt heeft want die gaan we niet lang houden hier. Hopenlijk dit jaar nog wel.
  • 24 Jul 2019 om 08:56
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:26
      Als Aitor voor 1 miljoen weggaat gaat 75% in de aflossing van de schulden en 25% in het beperken van het verlies over dit boekjaar. Zijn salaris kan worden gebruikt voor het vastleggen van een nieuwe speler.
    Als je zo’n speler voor een miljoen verkoop moet je minstens 30% doorverkoop bedwingen. Persoonlijk vind ik het te weinig. Aan de andere kant worden spelers natuurlijk niet zoveel waard ik de kk leage . Dat gebeurt nu pas in de eredivisie.
  • 24 Jul 2019 om 08:52
    • Quote van 24 Jul 2019 om 08:34
      Ik vond die jongens uit de jeugd echt geweldig spelen. Weet je, die spelers hebben motivatie omdat ze voor hun ploegie Twente spelen waar ze ook fan van zijn. Stel je voor je bent een echte diehard twentefan, en je speelt voor twente in het eerste. Dan doe je er ALLES aan om te winnen, echt geweldig om te zien.
    Alleen is er nog een verschil tussen dat een of enkele keren in (een deel van) een oefenwedstrijd laten zien en dit constant doen in de competitie. Als ze zo goed zijn als ze gisteravond hebben laten zien en zich ontwikkelen dan komen ze er wel. De kans is echter dat ze de komende seizoenen nog behoorlijk wisselvallig zijn.
  • 24 Jul 2019 om 08:50
    • Quote van 24 Jul 2019 om 08:43
      Klopt het was niet echt best bij Schalke.( hulde aan drommel ) Maar bij Schalke deden er een paar niet mee stuk of 3 die gaan echt nog wel kopen zal wel moeten. Wel grappig dat je zegt Twente hoeft zich geen zorgen te maken. De competitie moet nog beginnen eerst KWW
    Klopt maar vind dat Twente een behoorlijke basis heeft, maar om nou te zeggen geen zorgen vind ik ook wat ver gaan. Maar ze hebben me gister positief verrast, maar zie er nog wel graag wat bij komen. Vooral in de verdediging, vond soms erg slordig en onzeker. En ja en wederom vd Lely is echt een waardeloze speler, doet je zeer aan de ogen man. Nogmaals ik heb bij vlagen een behoorlijk Twente gezien, en vind dat GG daarvoor de credits krijgt.En Schalke zal ongetwijfeld nog wat spelers aantrekken want anders krijgen ze het zwaar, maar dat zal ongetwijfeld goed komen.
  • 24 Jul 2019 om 08:43
    • Quote van 24 Jul 2019 om 08:12
      Niks aan toe te voegen, behalve dat Espinosa in balbezit nog te vaak een slaapmomentje heeft en ze hem te gemakkelijk de bal afsnoepen. Zijn handelingssnelheid zal wat omhoog moeten. Verder is het mij niet tegengevallen. Al meer leuke driehoekjes gezien dan vorig seizoen alle wedstrijden bij elkaar. Schalke krijgt het inderdaad nog verdomde zwaar, maar Twente hoeft zich geen zorgen te maken.
    Klopt het was niet echt best bij Schalke.( hulde aan drommel ) Maar bij Schalke deden er een paar niet mee stuk of 3 die gaan echt nog wel kopen zal wel moeten. Wel grappig dat je zegt Twente hoeft zich geen zorgen te maken. De competitie moet nog beginnen eerst KWW
  • 24 Jul 2019 om 08:40
    Ik vind het sowieso dat GG de complimenten verdiend, hij heeft tenminste een duidelijke, goede voetbalvisie, het zag er bij vlagen heel goed uit. Met de andere nieuwkomers en nog eventueel wat versterkingen zie ik het met een redelijk goed gevoel in voor het nieuwe seizoen. En de kritiek op Espinosa is gedeeltelijk terecht maar ik vind het een magistrale speler, fysiek kan het iets beter maar is in potentie ook een topper voor mij.verder heb ik ook genoten van enkele jonge gasten. Maar vd Lely moet echt nooit meer opgesteld worden, zeer slecht, net als Boere snel verkopen, en die Laukart scoort dan wel maar vind hem ook zwaar te kort komen. En hoop dat Gonzales terug komt want vond het achterin wat onzeker. Maar verder is het me allemaal positief meegevallen, en vind dat GG ons beter voetbal last zien dan dat we de laatste jaren hebben gezien.
  • 24 Jul 2019 om 08:34
    Ik vond die jongens uit de jeugd echt geweldig spelen. Weet je, die spelers hebben motivatie omdat ze voor hun ploegie Twente spelen waar ze ook fan van zijn. Stel je voor je bent een echte diehard twentefan, en je speelt voor twente in het eerste. Dan doe je er ALLES aan om te winnen, echt geweldig om te zien.
  • 24 Jul 2019 om 08:28
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:08
      Leuke pot voetbal gezien ondanks de warmte. Onze FcT heeft flinke stappen gemaakt qua voetbal. De hand van g3? Beide teams waren overigens voorin nog te zwak. Ik heb veel vertrouwen in ons elftal. Ik vind Schalke daarentegen erg zwak. Bij Schalke moet het veel beter. Doen ze dat niet dan krijgen ze een heel zwaar seizoen. Met dit niveau dan knikkeren ze uit de 1e bundesliga. Met ons elftal moeten we mee kunnen draaien in de middenmoot. Opvallende spelers waren Drommel, Bosch, Vuckic.
    Eens, al vond ik Selahi en Romaratoe ook sterk spelen.
  • 24 Jul 2019 om 08:24
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:38
      Ik dacht dat je gestopt was?
    En was het de moeite waard die ruzie met oe vriendin. :) Twente/Schalke
  • 24 Jul 2019 om 08:21
    • Quote van 24 Jul 2019 om 07:56
      Nee Bale komt als Aitor gaat.
    Gehoord dat Elia hier al een huis gekocht heeft !!!
  • 24 Jul 2019 om 08:12
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:08
      Leuke pot voetbal gezien ondanks de warmte. Onze FcT heeft flinke stappen gemaakt qua voetbal. De hand van g3? Beide teams waren overigens voorin nog te zwak. Ik heb veel vertrouwen in ons elftal. Ik vind Schalke daarentegen erg zwak. Bij Schalke moet het veel beter. Doen ze dat niet dan krijgen ze een heel zwaar seizoen. Met dit niveau dan knikkeren ze uit de 1e bundesliga. Met ons elftal moeten we mee kunnen draaien in de middenmoot. Opvallende spelers waren Drommel, Bosch, Vuckic.
    Niks aan toe te voegen, behalve dat Espinosa in balbezit nog te vaak een slaapmomentje heeft en ze hem te gemakkelijk de bal afsnoepen. Zijn handelingssnelheid zal wat omhoog moeten. Verder is het mij niet tegengevallen. Al meer leuke driehoekjes gezien dan vorig seizoen alle wedstrijden bij elkaar. Schalke krijgt het inderdaad nog verdomde zwaar, maar Twente hoeft zich geen zorgen te maken.
  • 24 Jul 2019 om 08:12
    • Quote van 24 Jul 2019 om 08:08
      Van aitor wordt vandaag bekend gemaakt dat hij voor €6 miljoen met bonussen en een doorverkooppercentage wordt verkocht.
    Als dat doorgaat is het een topdeal
  • 24 Jul 2019 om 08:11
    • Quote van 24 Jul 2019 om 08:08
      Van aitor wordt vandaag bekend gemaakt dat hij voor €6 miljoen met bonussen en een doorverkooppercentage wordt verkocht.
    bullshit
  • 24 Jul 2019 om 08:08
    Van aitor wordt vandaag bekend gemaakt dat hij voor €6 miljoen met bonussen en een doorverkooppercentage wordt verkocht.
  • 24 Jul 2019 om 07:56
    • Quote van 24 Jul 2019 om 05:33
      Aitor gaat, elia komt????????
    Nee Bale komt als Aitor gaat.
  • 24 Jul 2019 om 06:06
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:47
      6M zeker. Alles onder de 2 afwijzen!
    Dan had hij gisteren echt niet gespeeld hoor als dit klopt wat jij zegt. Daar gaan ze Dan geen risico mee lopen kwa blessures oplopen.( En er is ook geen bron) dus geloof er weinig van.
  • 24 Jul 2019 om 05:59
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:47
      6M zeker. Alles onder de 2 afwijzen!
    Bij 6 miljoen wordt 'Bargain Ted' volgens mij 'Ted Budget'. In dat geval is uit 1 transfer zo ongeveer de taakstelling in de begroting, de aflossingsplicht aan Bungelt en aan de gemeente (beide voor dit seizoen) gerealiseerd.
  • 24 Jul 2019 om 05:55
    • Quote van 24 Jul 2019 om 05:33
      Aitor gaat, elia komt????????
    Geen idee wat Elia aan salaris wil ontvangen. Zekhnini zou dan vanaf rechts kunnen. Heb je gelijk op beide vleugels spelers die de bal met hun beste been voor kunnen geven op Berggreen.
  • 24 Jul 2019 om 05:33
    Aitor gaat, elia komt????????
  • 24 Jul 2019 om 00:47
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:45
      Als dat zo is...dan snel een strik er om en weg er mee. Ted vindt nog wel een vervanger voor hem
    6M zeker. Alles onder de 2 afwijzen!
  • 24 Jul 2019 om 00:45
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:28
      Ik hoorde ergens dat ze er 6 miljoen voor wilde, ga er niet vanuit dat oviedo dat betaalt.
    Als dat zo is...dan snel een strik er om en weg er mee. Ted vindt nog wel een vervanger voor hem
  • 24 Jul 2019 om 00:38
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:34
      Als Aitor vertrekt dan Kenny Tete als vervanger aantrekken
    Ik dacht dat je gestopt was?
  • 24 Jul 2019 om 00:34
    Als Aitor vertrekt dan Kenny Tete als vervanger aantrekken
  • 24 Jul 2019 om 00:29
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:28
      Ik hoorde ergens dat ze er 6 miljoen voor wilde, ga er niet vanuit dat oviedo dat betaalt.
    Ongeacht hoeveel hij oplevert, ik hoop dat hij blijft. Goede sfeermaker en onze smaakmaker.
  • 24 Jul 2019 om 00:29
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:26
      Oviedo watcher op Twitter. @rabosu is zn naam
    Bedankt!
  • 24 Jul 2019 om 00:28
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:24
      Mag hopen van niet. Dit team ‘lijkt’ op elkaar ingespeeld te zijn. Zou een aderlating zijn voor ons, ongeacht het geld. Mocht het kloppen dan hoop ik wel op een miljoen of 2 en een doorverkooppercentage.
    Lijkt mij in iedergeval sterk. Fernandes en Trotman zijn nu beide vertrokken. Neem aan dat Aitor dan niet onder de 2M weg gaat
  • 24 Jul 2019 om 00:28
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:24
      Mag hopen van niet. Dit team ‘lijkt’ op elkaar ingespeeld te zijn. Zou een aderlating zijn voor ons, ongeacht het geld. Mocht het kloppen dan hoop ik wel op een miljoen of 2 en een doorverkooppercentage.
    Ik hoorde ergens dat ze er 6 miljoen voor wilde, ga er niet vanuit dat oviedo dat betaalt.
  • 24 Jul 2019 om 00:27
    Piet likeur is bij balverlies vaak te laks
  • 24 Jul 2019 om 00:26
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:06
      Bron?
    Oviedo watcher op Twitter. @rabosu is zn naam
  • 24 Jul 2019 om 00:26
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:55
      Ik hoorde hem dat zeggen idd, ik heb echt niks gelezen over interesse verder ergens in Aitor. Ted heeft in een eerder stadium wel gezegd dat mocht er interesse en een goed bod komen voor Aitor dat hij er niet onwelwillend in staat. Zijn contract loopt af en wil Twente er geld voor vangen moet het nu zijn, tenzij hij natuurlijk open staat voor verlenging. Mocht hij voor 1 tot 1,5 miljoen verkocht worden ik zeg maar wat, dan is dat denk ik nog niet eens zo slecht voor Twente aangezien ze daar meerdere spelers voor kunnen halen. Drommel heeft pas bijgetekend, dus willen ze die overnemen mag er een redelijke grote zak geld op tafel komen., denk niet dat Twente die snel laat gaan op moment.
    Als Aitor voor 1 miljoen weggaat gaat 75% in de aflossing van de schulden en 25% in het beperken van het verlies over dit boekjaar. Zijn salaris kan worden gebruikt voor het vastleggen van een nieuwe speler.
  • 24 Jul 2019 om 00:24
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:06
      Off: Aitor lijkt onderweg naar Oviedo in Spanje.
    Mag hopen van niet. Dit team ‘lijkt’ op elkaar ingespeeld te zijn. Zou een aderlating zijn voor ons, ongeacht het geld. Mocht het kloppen dan hoop ik wel op een miljoen of 2 en een doorverkooppercentage.
  • 24 Jul 2019 om 00:12
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:06
      Off: Aitor lijkt onderweg naar Oviedo in Spanje.
    Ik wil ook graag de bron weten.
  • 24 Jul 2019 om 00:08
    Leuke pot voetbal gezien ondanks de warmte. Onze FcT heeft flinke stappen gemaakt qua voetbal. De hand van g3? Beide teams waren overigens voorin nog te zwak. Ik heb veel vertrouwen in ons elftal. Ik vind Schalke daarentegen erg zwak. Bij Schalke moet het veel beter. Doen ze dat niet dan krijgen ze een heel zwaar seizoen. Met dit niveau dan knikkeren ze uit de 1e bundesliga. Met ons elftal moeten we mee kunnen draaien in de middenmoot. Opvallende spelers waren Drommel, Bosch, Vuckic.
  • 24 Jul 2019 om 00:06
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:06
      Off: Aitor lijkt onderweg naar Oviedo in Spanje.
    Bron?
  • 24 Jul 2019 om 00:06
    Off: Aitor lijkt onderweg naar Oviedo in Spanje.
  • 24 Jul 2019 om 00:05
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:39
      hahaha psv 1-2 achter
    Jammer dat je dat ‘haha’ vindt. Is goed voor het NL voetbal als al onze clubs zo ver mogelijk komen in Europa.
  • 23 Jul 2019 om 23:53
    Roemeratoe is bij balverlies vaak te laks .
  • 23 Jul 2019 om 23:50
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:20
      Volgens de verslaggever maakt hij geen deel uit van de A-selectie. Als dat zo zou zijn lijkt het mij niet logisch om hem te laten starten, zoals vandaag. Denk dat García García de jeugd wel een kans geeft mits zij laten zien dat ze het (aan) kunnen. De jeugd moet ervoor zorgen dat er weer geld in het laatje komt.
    Hij moest even wennen , maar speelde leuk. Speelt vaak zijn eerste bal vooruit ,
  • 23 Jul 2019 om 23:32
    Was mooi. Lekker ongedwongen sfeertje, je moatn weer zien zonder de vrouw, lekker zeurn, beetje kuiern met die duutsers over dat kutelftal van ze, waar we bovendien gewoon goed weerstand tegen boden. Voor herhaling vatbaar. Warm wast wa. En de tering, laat ze op Vak-P eens wat doen aan die catering. Genoeg gezeurd. Jooo!
  • 23 Jul 2019 om 23:31
    Wedstrijd was stukken beter dan van de week tegen oh Leuven. Voorin mist gewoon nog wat. Als Boere vertrekt geen probleem mee. En als Aitor verkocht wordt ook geen probleem mee. Ergerde me dood aan zijn valpartijen. Terecht dat er vaak geen vrije trap voor gegeven werd.
  • 23 Jul 2019 om 23:24
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:17
      Heeft hij in de pikorde , V D Heijden en Roemeratoe ingehaald ?
    Roemeratoe is de afgelopen week ziek geweest.
  • 23 Jul 2019 om 23:20
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:17
      Heeft hij in de pikorde , V D Heijden en Roemeratoe ingehaald ?
    Volgens de verslaggever maakt hij geen deel uit van de A-selectie. Als dat zo zou zijn lijkt het mij niet logisch om hem te laten starten, zoals vandaag. Denk dat García García de jeugd wel een kans geeft mits zij laten zien dat ze het (aan) kunnen. De jeugd moet ervoor zorgen dat er weer geld in het laatje komt.
  • 23 Jul 2019 om 23:17
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:16
      Ja. Was aanvoerder.
    Heeft hij in de pikorde , V D Heijden en Roemeratoe ingehaald ?
  • 23 Jul 2019 om 23:16
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:15
      Bosch komt toch van onder 19 ?
    Ja. Was aanvoerder.
  • 23 Jul 2019 om 23:15
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:48
      Fox verslaggever zei dat Ted verwacht dat Aitor ook nog gaat,en Drommel heeft zich vandaag in het scouting boekje van Schalke gespeeld,daar is veel belangstelling voor hun keeper,dus het spel is nog lang niet gespeeld,en de wedstrijd was toch hoopgevend,heel andere manier van spelen,leuk om naar te kijken,nu de finetuning nog ,en de nieuwen inpassen,het gaat de goede kant op. ,
    Bosch komt toch van onder 19 ?
  • 23 Jul 2019 om 22:56
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:52
      3-2....wat een voetballen zeg! Hopen dat ze zo niet tegen ons spelen. Worden we helemaal aan gort gespeeld. S04 was vandaag niet wat dus zo knap vond ik het niet. Wel wat goede acties van de jonkies gezien.
    S04 kwam gewoon niet goed aan spelen toe door groot toe doen van twente vond deze wedstrijd beter dan welke ook vorig seizoen
  • 23 Jul 2019 om 22:55
    Was weer heerlijk in de gracht.... schijnt dat we 1 1 gespeeld hebben. Niet slecht tegen een Bundesliga club
  • 23 Jul 2019 om 22:37
    Ikzeg. Er is zeker een verbetering bij ons fctwente te zien verschil kwa voetbal met vorig jaar en nu,natuurlijk zijn wij er nog lang niet maar zit veel meer beleving in.
  • 23 Jul 2019 om 22:35
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:47
      En nu hopen dat ze er wat van geleerd hebben,alleen ik denk dat we voorin echt een killer nodig hebben,krijgen we dat niet word het weer een.moeilijk jaar!
    Ikzeg. Tct ben het helemaal met u eens. En eerlijk gezegd hoe lang is die v/d leylie nog onder contract, en heeft hij eigenlijk wel zin om te voetballen. Dat vraag ik mij eigenlijk al anderhalf jaar af.
  • 23 Jul 2019 om 22:21
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:35
      Vond het een verdienstelijke wedstrijd. Twente probeerde en kwam er geregeld goed voetballend uit. Hand van Garcia al zichtbaar...? Missen wel wat power voorin in nog maar voor een nietszeggende oefenpot toch wel aardig.
    Meer genoten nu dan bijna vorig jaar met alle wedstrijden, inderdaad gewoon wat hele mooie aavallen gezien. Met een goede spits wat Messi zegt kom je al aardig ver. En aub vd Lely als tribune beter gebruiken na afloop wat een ramp. Verder GG doet het goed.
  • 23 Jul 2019 om 22:15
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:10
      Nr 19 en 29... toptalenten!
    En nummertje 20 mag je echt niet vergeten.bosch talentje hoor.
  • 23 Jul 2019 om 22:02
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:59
      mits fit zeg je goed. We hopen met z'n allen dat hij fit blijft en hetzelfde geldt voor Vuckic maar of dat realistisch is?
    Tja, dat weet je helaas nooit. Hopelijk bieden in dit geval resultaten uit het verleden ook geen garantie op de toekomst in dat opzicht.
  • 23 Jul 2019 om 21:59
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:55
      Zekhnini en Aitor moeten prima in staat zijn tot een hoge voorzet, en anders de backs maar. Hoeveel hoge ballen er in vliegen hangt ook af van de spits he. (Oud)eredivisie spitsen als Dost, Huntelaar, Vleminckx en Bulyikin wisten er wel raad mee. En dat soort spitsen doet het altijd goed in de eredivisie. Moeten de voorzetten er wel komen, en niet alleen maar dat eindeloze naar binnen getrek. Ik blijf erbij dat Berggreen, mits fit, één van de verrassingen van dit seizoen kan gaan worden.
    mits fit zeg je goed. We hopen met z'n allen dat hij fit blijft en hetzelfde geldt voor Vuckic maar of dat realistisch is?
  • 23 Jul 2019 om 21:58
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:23
      Precies en hij is van nature toch een verdedigende middenvelder. Dus dan moet hij daar wel echt iets bij toevoegen en dat deed hij ook niet. Geen beste wedstrijd
    Geen beste wedstrijd is overdreven. Gewoon een voldoende. Vergelijkbaar met Bosch. Miste vooral wat overzicht in aanvallend opzicht maar liep heel veel dicht. Bosch juist beter in aanvallend/opbouwend overzicht maar verdedigend minder.
  • 23 Jul 2019 om 21:56
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:38
      Boere tekent hoogstwaarschijnlijk deze week nog in Turkije. De clubs zijn er onderling uit volgens mijn informatie....
    Zou mooi zijn!
  • 23 Jul 2019 om 21:55
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:48
      Ben benieuwd naar Berggreen idd, hopelijk blijft hij fit dat is afwachten. We hebben nu niet echt goede spelers voor een hoge voorzet, zowel Zekhnini niet als Aitor niet. Echt weinig hoge voorzetten eindigen in het doel van de tegenstander. Het gekke is een indirecte vrije trap doet Aitor wel goed en is vaak gevaarlijk. Ik blijf erbij dat een technisch vaardige spits nu het beste is, in mijn ogen. Al klinkt een hybride zoals Berggreen natuurlijk ook niet verkeerd, why not best of both worlds he ;) Ik laat me graag verassen.
    Zekhnini en Aitor moeten prima in staat zijn tot een hoge voorzet, en anders de backs maar. Hoeveel hoge ballen er in vliegen hangt ook af van de spits he. (Oud)eredivisie spitsen als Dost, Huntelaar, Vleminckx en Bulyikin wisten er wel raad mee. En dat soort spitsen doet het altijd goed in de eredivisie. Moeten de voorzetten er wel komen, en niet alleen maar dat eindeloze naar binnen getrek. Ik blijf erbij dat Berggreen, mits fit, één van de verrassingen van dit seizoen kan gaan worden.
  • 23 Jul 2019 om 21:55
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:48
      Fox verslaggever zei dat Ted verwacht dat Aitor ook nog gaat,en Drommel heeft zich vandaag in het scouting boekje van Schalke gespeeld,daar is veel belangstelling voor hun keeper,dus het spel is nog lang niet gespeeld,en de wedstrijd was toch hoopgevend,heel andere manier van spelen,leuk om naar te kijken,nu de finetuning nog ,en de nieuwen inpassen,het gaat de goede kant op. ,
    Ik hoorde hem dat zeggen idd, ik heb echt niks gelezen over interesse verder ergens in Aitor. Ted heeft in een eerder stadium wel gezegd dat mocht er interesse en een goed bod komen voor Aitor dat hij er niet onwelwillend in staat. Zijn contract loopt af en wil Twente er geld voor vangen moet het nu zijn, tenzij hij natuurlijk open staat voor verlenging. Mocht hij voor 1 tot 1,5 miljoen verkocht worden ik zeg maar wat, dan is dat denk ik nog niet eens zo slecht voor Twente aangezien ze daar meerdere spelers voor kunnen halen. Drommel heeft pas bijgetekend, dus willen ze die overnemen mag er een redelijke grote zak geld op tafel komen., denk niet dat Twente die snel laat gaan op moment.
  • 23 Jul 2019 om 21:52
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:46
      PSV-Basel. 1-2. Sterk hoor
    3-2....wat een voetballen zeg! Hopen dat ze zo niet tegen ons spelen. Worden we helemaal aan gort gespeeld. S04 was vandaag niet wat dus zo knap vond ik het niet. Wel wat goede acties van de jonkies gezien.
  • 23 Jul 2019 om 21:50
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:23
      Precies en hij is van nature toch een verdedigende middenvelder. Dus dan moet hij daar wel echt iets bij toevoegen en dat deed hij ook niet. Geen beste wedstrijd
    Wat heeft ga ga hem in de oren gefluisterd? Ik vond hem redelijk. Niet goed, maar wel potentie.
  • 23 Jul 2019 om 21:48
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:33
      Berggreen is ook verrassend technisch balvaardig voor een speler van zijn omvang. Ben erg benieuwd wat hij gaat laten zien. Een 'kapstok' met zoveel lopende spelers er omheen kan juist goed werken. En met Azzouzi in de spits hoeft de tegenstander al niet bang te zijn voor een hoge voorzet, en dat is ook wel een handicap.
    Ben benieuwd naar Berggreen idd, hopelijk blijft hij fit dat is afwachten. We hebben nu niet echt goede spelers voor een hoge voorzet, zowel Zekhnini niet als Aitor niet. Echt weinig hoge voorzetten eindigen in het doel van de tegenstander. Het gekke is een indirecte vrije trap doet Aitor wel goed en is vaak gevaarlijk. Ik blijf erbij dat een technisch vaardige spits nu het beste is, in mijn ogen. Al klinkt een hybride zoals Berggreen natuurlijk ook niet verkeerd, why not best of both worlds he ;) Ik laat me graag verassen.
  • 23 Jul 2019 om 21:48
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:38
      Boere tekent hoogstwaarschijnlijk deze week nog in Turkije. De clubs zijn er onderling uit volgens mijn informatie....
    Fox verslaggever zei dat Ted verwacht dat Aitor ook nog gaat,en Drommel heeft zich vandaag in het scouting boekje van Schalke gespeeld,daar is veel belangstelling voor hun keeper,dus het spel is nog lang niet gespeeld,en de wedstrijd was toch hoopgevend,heel andere manier van spelen,leuk om naar te kijken,nu de finetuning nog ,en de nieuwen inpassen,het gaat de goede kant op. ,
  • 23 Jul 2019 om 21:47
    En nu hopen dat ze er wat van geleerd hebben,alleen ik denk dat we voorin echt een killer nodig hebben,krijgen we dat niet word het weer een.moeilijk jaar!
  • 23 Jul 2019 om 21:46
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:26
      Off topic psv speelt erg sterk vind ik. Maar ben klaar voor het nieuwe seizoen ;)
    PSV-Basel. 1-2. Sterk hoor
  • 23 Jul 2019 om 21:39
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:35
      Vond het een verdienstelijke wedstrijd. Twente probeerde en kwam er geregeld goed voetballend uit. Hand van Garcia al zichtbaar...? Missen wel wat power voorin in nog maar voor een nietszeggende oefenpot toch wel aardig.
    Klopt bleven aardig rustig aan de bal met soms aardig tikkie voetbal. Een goede spits doet al wonderen
  • 23 Jul 2019 om 21:39
    hahaha psv 1-2 achter
  • 23 Jul 2019 om 21:38
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:31
      Niet te hard roepen. Misschien dat die Turkse club meekijkt
    Boere tekent hoogstwaarschijnlijk deze week nog in Turkije. De clubs zijn er onderling uit volgens mijn informatie....
  • 23 Jul 2019 om 21:35
    Vond het een verdienstelijke wedstrijd. Twente probeerde en kwam er geregeld goed voetballend uit. Hand van Garcia al zichtbaar...? Missen wel wat power voorin in nog maar voor een nietszeggende oefenpot toch wel aardig.
  • 23 Jul 2019 om 21:33
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:21
      FC Twente had een speler zoals Azzouzi nu heel goed kunnen gebruiken, technisch vaardig met snelheid. Past heel goed bij dit spel... is echter naar Volendam transfervrij!! gegaan... doodzonde... maar een voetballende spits is hard nodig! Een lange ballen afmaker past nu totaal niet bij Twente...
    Berggreen is ook verrassend technisch balvaardig voor een speler van zijn omvang. Ben erg benieuwd wat hij gaat laten zien. Een 'kapstok' met zoveel lopende spelers er omheen kan juist goed werken. En met Azzouzi in de spits hoeft de tegenstander al niet bang te zijn voor een hoge voorzet, en dat is ook wel een handicap.
  • 23 Jul 2019 om 21:31
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:18
      Inderdaad verschrikkelijk. Niet om aan te gluren.....
    Niet te hard roepen. Misschien dat die Turkse club meekijkt
  • 23 Jul 2019 om 21:31
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:08
      Op de eerste 20 min na prima pot van Twente. Verdedigend kan het nog stukken beter en de kansen moeten beter afgemaakt worden, maar bij vlagen leuk dynamisch spel gezien. Ook een paar spelers die positief opvielen gezien. Drommel en Vuckic weer ijzersterk.
    Vond juist dat ze uit de startblokken vlogen. Minuut 10-20 Wel een dip inderdaad. Al met al een wedstrijd met perspectief waarin de nieuwe spelopvatting goed te zien is. Voetballend de oplossing zoeken, snel druk zetten met meerdere personen bij balverlies. De defensieve kwetsbaarheid van dit plan werd wel duidelijk. Met name vaak (te) veel ruimte in de omschakeling bij balverlies tussen het middenveld en verdediging. Drommel heel belangrijk, verder Vukcic, Selahi opvallend sterk van de beoogde basiself. Qua talenten Bosch en Roemeratoe zeker een voldoende. Zerouki het beste van de jongelingen maar wel wat druistig, wat ook mag. Soms wat ongelukkig.
  • 23 Jul 2019 om 21:26
    Off topic psv speelt erg sterk vind ik. Maar ben klaar voor het nieuwe seizoen ;)
  • 23 Jul 2019 om 21:23
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:21
      Vond hem ook niet bijzonder spelen, inderdaad weinig overzicht op sommige momenten, zoals bij die grote kans. Daarnaast wat laks bij verdedigende momenten waar hij soms teveel afwachtte in plaats van op de bal of achter zijn man af te gaan.
    Precies en hij is van nature toch een verdedigende middenvelder. Dus dan moet hij daar wel echt iets bij toevoegen en dat deed hij ook niet. Geen beste wedstrijd
  • 23 Jul 2019 om 21:21
    FC Twente had een speler zoals Azzouzi nu heel goed kunnen gebruiken, technisch vaardig met snelheid. Past heel goed bij dit spel... is echter naar Volendam transfervrij!! gegaan... doodzonde... maar een voetballende spits is hard nodig! Een lange ballen afmaker past nu totaal niet bij Twente...
  • 23 Jul 2019 om 21:21
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:15
      Roemeratoe zag wel echt een gigantische open ruimte en vrijstaande man rechts over het hoofd en maakte daarna een knullige overtreding. Vond hem niet zo sterk invallen al kun je wel zien dat hij talent heeft. Bosch, Zerrouki vond ik wel prima!
    Vond hem ook niet bijzonder spelen, inderdaad weinig overzicht op sommige momenten, zoals bij die grote kans. Daarnaast wat laks bij verdedigende momenten waar hij soms teveel afwachtte in plaats van op de bal of achter zijn man af te gaan.
  • 23 Jul 2019 om 21:18
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:10
      Snel afscheid van Boere nemen, past totaal niet in het dynamische voetbal van Twente.
    Inderdaad verschrikkelijk. Niet om aan te gluren.....
  • 23 Jul 2019 om 21:17
    Met Boere de boer op strik erom weg der met wat een prutser.
  • 23 Jul 2019 om 21:15
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:10
      Nr 19 en 29... toptalenten!
    Roemeratoe zag wel echt een gigantische open ruimte en vrijstaande man rechts over het hoofd en maakte daarna een knullige overtreding. Vond hem niet zo sterk invallen al kun je wel zien dat hij talent heeft. Bosch, Zerrouki vond ik wel prima!
  • 23 Jul 2019 om 21:15
    Bosch!! Wat een topper!! Geweldige goal Laukart, Vuckic goed ook
  • 23 Jul 2019 om 21:11
    Tot aan de 80e minuut hadden we een goede spits
  • 23 Jul 2019 om 21:10
    Nr 19 en 29... toptalenten!
  • 23 Jul 2019 om 21:10
    Snel afscheid van Boere nemen, past totaal niet in het dynamische voetbal van Twente.
  • 23 Jul 2019 om 21:09
    • Quote van 23 Jul 2019 om 21:06
      Vond zerouki erg goed spelen. En ook matos zeker niet verkeerd.
    Ja matos vond ik ook goed, kan hoog springen
  • 23 Jul 2019 om 21:08
    Op de eerste 20 min na prima pot van Twente. Verdedigend kan het nog stukken beter en de kansen moeten beter afgemaakt worden, maar bij vlagen leuk dynamisch spel gezien. Ook een paar spelers die positief opvielen gezien. Drommel en Vuckic weer ijzersterk.
  • 23 Jul 2019 om 21:06
    Vond zerouki erg goed spelen. En ook matos zeker niet verkeerd.
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›